ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مصاحبه با رتبه های برتر کنکور سراسری

مصاحبه با رتبه های برتر کنکور سراسری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ایا تا به حال به این مسئله فکر کرده اید که برای پیروز شدن در ماراتون کنکور از مصاحبه با رتبه های برتر کنکور سراسری استفاده کنید؟  یکی از سخت‌ترین لحظات برای هر دانش آموز ورود به ماراتون کنکور است. کنکور باعث می‌شود تا یک دانش آموز برای آینده خود یک تصمیم مهم بگیرد، کنکور یک مسیر پر پیچ و خم است که یک فرد برای گذراندن این جاده پر پیچ و خم نیاز به دقت، تلاش مداوم و پشتکار دارد. اگر قصد دارید از تجربیات رتبه‌های برتر کنکور سراسری استفاده کنید و به مطالعه مصاحبه با رتبه های برتر کنکور تجربی و مصاحبه با رتبه های تک رقمی کنکور ریاضی بپردازید، همراه ما باشید.

در واقع می‌توان گفت ماراتن کنکور یک مسیر فوق العاده سخت است که در بسیاری از مواقع طاقت فرسا هم می‌شود. در نتیجه اگر هر دانش آموزی در میانه راه از هدفی که دارد دلسرد شود مطمئناً به مقصد نهایی و آینده روشن نخواهد رسید.

همانطور که می‌دانید هر سال کنکور در داخل کشور برگزار می‌شود. افرادی هستند که بهترین رتبه‌های کنکور را در داخل کشور به خود اختصاص می‌دهند. استفاده از تجربیات افرادی که رتبه برتر کنکور را به دست آورده‌اند می‌تواند به شما کمک کند تا در ماراتون کنکور پیروز شوید.

 

برای اطلاع از این که استاندارد ساعت مطالعه نفرات برتر چقدر است؟ بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

مزیت مطالعه مصاحبه با رتبه های برتر کنکور سراسری چیست؟

حتماً با گشتی در اینترنت و یا تورق روزنامه ها تعداد زیادی از موارد مصاحبه با رتبه های برتر کنکور سراسری را مشاهده کرده اید. اما شاید گاهی وقت ها حتی نگاهی هم به این مصاحبه ها ننداخته و یک خط از آن را هم نخوانده اید.

باید عرض کنیم که مطالعه مصاحبه با رتبه های برتر کنکور تجربی و یا مصاحبه با رتبه های تک رقمی کنکور ریاضی می تواند کمک زیادی به شما دوست عزیز کنکوری کند.

به این معنا که با مطالعه این مصاحبه ها می توانید اطلاعات عالی را در رابطه با شیوه مطالعه رتبه های برتر کنکور بدست آورید و از این موضوع مطلع شوید که آن ها از کدام شیوه های جدید مطالعه استفاده کرده اند.

بعلاوه، با مطالعه مصاحبه با رتبه های برتر کنکور سراسری می توانید به این موضوع که داوطلب با استفاده از چه روش هایی از جمله کلاس کنکور، مطالعه منابع درسی عالی و کامل و غیره می تواند به پیشرفت و مؤفقیت برسد و پله های ترقی را یکی از پس از دیگری طی کند.

مزیت مطالعه مصاحبه با رتبه های برتر کنکور سراسری چیست؟

سوالات مصاحبه با رتبه های برتر کنکور سراسری

 در مصاحبه با رتبه های برتر کنکور سراسری سؤالات زیادی از فرد قبول شده پرسیده می شود.

از میان این سؤالات می توان به مواردی از جمله ساعات مطالعه هفتگی و روزانه، شرکت یا عدم شرکت داوطلب در کنکورهای آزمایشی، منابعی که برای مطالعه استفاده کرده و حتی این که آیا تصور می کرده که روزی جزء رتبه های برتر کنکور شود یا خیر از وی پرسیده می شود.

البته در مورد راز و رمزهای مطالعه و این که از روش هایی برای بالا بردن کیفیت مطالعه و یا افزایش تمرکز استفاده می کرده هم سؤالاتی از فرد پرسیده می شود.

دوستان عزیز اطلاع از تمامی این موارد در رابطه با رتبه های برتر کنکور سراسری می تواند به شما در طی مسیر درست کنکور کمک کرده و از سردرگمی نجاتتان دهد.

 

اطلاعیه

 لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور بر اساس سهمیه استعداد درخشان ۱۴۰۲ در فراخوان های پذیرش هر دانشگاه موجود است.

 

کشف 10 راز مهم مؤفقیت در مصاحبه های رتبه های تک رقمی

در این بخش قصد داریم در رابطه با 10 راز مهم مؤفقیت در مصاحبه های رتبه های تک رقمی کنکور با شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل صحبت کنیم.

استفاده از برنامه ریزی دقیق و متناسب با سطح و شرایط داوطلب

یکی از رموز مؤفقیت رتبه های برتر کنکور که به طور معمول در مصاحبه با رتبه های برتر کنکور تجربی و یا مصاحبه با رتبه های تک رقمی کنکور ریاضی در رابطه با آن صحبت می شود استفاده فرد از بهترین و دقیق ترین برنامه ریزی درسی است.

برنامه ریزی درسی که از هر جهت جامع و کامل بوده و فرد با استفاده درست از آن توانسته جزء رتبه های برتر کنکور شود.

در واقع، این برنامه دقیقاً متناسب با سطح درسی و همین طور شرایط فردی داوطلب بوده و وی توانایی اجرای آن را به طور دقیق داشته است.

استفاده از برنامه ریزی دقیق و متناسب با سطح و شرایط داوطلب

مطالعه بهترین و کامل ترین کتب و منابع کمک درسی

یکی دیگر از رمز و رازهای مؤفقیت رتبه های برتر کنکور که به طور معمول در مصاحبه ها نیز در رابطه با آن از داوطلب سؤال می شود مطالعه بهترین و کامل ترین کتب و منابع کمک درسی است.

کتبی که از هر جهت عالی بوده اند و توانسته اند سطح یادگیری داوطلب را از مطالب و محتوای درسی تا حد قابل ملاحظه ای بالا ببرند.

ببینید دوستان عزیز داوطلبان با رتبه های برتر از یک یا دو منبع مفید و کامل برای هر درس استفاده کرده اند و هرگز دور و بر خود را با تعداد زیادی کتاب شلوغ نکرده اند که نتیجه ای به جز سردرگمی و اتلاف وقت را برایشان در پی نداشته باشد.

کمک گرفتن از مشاور خبره و باتجربه در حوزه تحصیلی

یکی دیگر از رموز مؤفقیت رتبه های برتر کنکور کمک گرفتن از مشاوری خبره و کاردان در حوزه تحصیلی است.

مشاوری که تجربه بالایی در حوزه مشاوره داشته باشد و پیش از این هم با افراد زیادی برای رتبه برتر شدن آن ها کار کرده باشد.

نقش یک مشاور خبره در هدایت تحصیلی داوطلبان کنکوری آن قدر بالاست که حتی افرادی با معدل بسیار پایین و یا کسانی که در طول سال های قبل مؤفق به کسب رتبه خوبی در کنکور نشده اند هم با کمک این مشاوران به پیشرفت و مؤفقیت دست پیدا کرده اند و طعم قبولی در یکی از بهترین و مشهورترین دانشگاه ها را چشیده اند. 

 

اطلاعیه

داوطلبان کنکوری می‌توانند با صرف کمترین زمان و هزینه، بهترین برنامه ریزی را برای آمادگی در کنکور سراسری از طریق مشاوره تلفنی کنکور دریافت نمایند. در نتیجه حتما برای شرکت در کنکور از مشاوره تلفنی استفاده کنید.

 

استفاده از شیوه های نوین درس خواندن مانند شیوه های تندخوانی

یکی دیگر از رموز مهم مؤفقیت در مصاحبه با رتبه های برتر کنکور تجربی و همین طور مصاحبه با رتبه های تک رقمی کنکور ریاضی یا انسانی استفاده از شیوه های نوین درس خواندن همچون روش های تندخوانی فانتوم و یا ویرا است.

شیوه هایی که توانسته اند به افزایش سرعت مطالعه فرد در کنار کیفیت بالای درس خواندن وی کمک شایان توجهی داشته باشند.

استفاده بهینه از زمان

مورد دیگر که همواره به عنوان یکی از مهم ترین رموز مؤفقیت رتبه های برتر کنکور مطرح بوده است تلف نکردن وقت و استفاده بهینه از آن است.

به این معنا که از نظر یک رتبه برتر وقت طلاست و نباید آن را با تفریحات زیاد و وقت گذرانی هدر داد. زیرا زمان از دست رفته مانند آب ریخته شده بر روی زمین است و دیگر نمی توان آن را جمع کرد.

استفاده بهینه از زمان

برخورداری از اراده و پشتکار عالی

درست است که داشتن هوش و استعداد برای رتبه برتر شدن الزامی است اما هرگز فراموش نکنید که داشتن اراده و پشتکار از آن مهم تر است.

یعنی اگر شما فردی باهوش و با استعداد باشید اما اراده و پشتکار لازم را برای درس خواندن و رسیدن به پیشرفت نداشته باشید هیچ فایده ای ندارد.

رتبه های برتر همواره پشتکار داشته اند و تمام سعی و تلاش خود را برای رسیدن به هدف به خرج داده اند.

ثبت نام و شرکت در آزمون های آزمایشی

از دیگر رموز مؤفقیت رتبه های برتر کنکور سراسری ثبت نام و شرکت آن ها در آزمون های آزمایشی آن هم یکی از بهترین و شناخته شده ترین مؤسسات برگزار کننده است.

زیرا از نظر این افراد با شرکت در این آزمون هاست که می توان با سطح سؤالات، نحوه طراحی آن ها و حتی بودجه بندی آن ها آشنایی لازم را پیدا کرد.

 

اطلاعیه

نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ در اواخر خرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد و شما هم به سادگی می‌توانید از طریق سایت سازمان سنجش برای دریافت نتایج اقدام کنید.

 

استفاده بهینه از دوران جمع بندی خرداد ماه و عید نوروز

یکی دیگر از رموز مؤفقیت افراد رتبه برتر که می توانید در رابطه با آن در مصاحبه با رتبه برتر کنکور تجربی و همین طور مصاحبه با رتبه های تک رقمی کنکور ریاضی یا انسانی در مورد آن بخوانید در رابطه با استفاده بهینه رتبه برترها از دوران جمع بندی خرداد و عید نوروز است.

دورانی که شاید بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور اطلاع دقیقی از اهمیت آن ندارند و نمی دانند استفاده حداکثری از این زمان تا چه حد می تواند در سرنوشت و‌ آینده آن ها تأثیرگذار باشد.

از دست ندادن امید و داشتن اعتماد بنفس

یکی دیگر از رموز مؤفقیت افراد رتبه برتر از دست ندادن امید و داشتن اعتماد بنفس است.

با داشتن امید و اعتماد بنفس است که می توان به آینده ای روشن و درخشان رسید و روزهای خوبی را پیش روی خود تصور کرد.

این افراد هرگز امید خود را از دست نداده اند و علی رغم همه مشکلات سرسختانه و با تلاش و پشتکار این راه سخت و پر فراز و نشیب را با مؤفقیت طی کرده اند. 

پس شما هم برای گرفتن نتیجه بهتر در کنکور سراسری و قبولی در بهترین رشته و دانشگاه امید خود را از دست ندهید و همواره به خدا توکل داشته باشید و اعتماد بنفس خود را نیز حفظ کنید.  

داشتن ساعات مطالعه کافی

از میان مهم ترین رموز مهم مؤفقیت در مصاحبه های رتبه های تک رقمی می توان از داشتن ساعات مطالعه کافی نام برد که از قضا بسیار هم مهم به نظر می رسد.

در واقع، رتبه های برتر همواره سعی در داشتن ساعات کافی مطالعه در طول روز داشته اند و این گونه نبوده که ساعات کمی را به مطالعه اختصاص داده باشند.

البته این زمان آن قدری نبوده که این افراد اذیت شده و از درس خواندن زده و دلمرده شوند.

داشتن ساعات مطالعه کافی

فقط کافیست بخواهید تا به هدف خود برسید

در این نوشته سعی در ذکر رازهای مؤفقیت در مصاحبه های رتبه های تک رقمی کنکور را برای شما داشتیم.

رمز و رازهایی که می توانند به شما در رسیدن به پیشرفت و قبولی در کنکور کمک کنند.

اما دوستان عزیز دقت داشته باشید که فقط اطلاع از راه های رسیدن به پیشرفت و مؤفقیت رتبه های برتر کافی نیست بلکه شما باید به آن ها عمل کنید و اراده داشته باشید.

با پشتکار و اراده و غلبه بر وسوسه هاست که می توانید طعم شیرین رتبه برتر شدن را بچشید و نامتان را در میان افرادی با بهترین رتبه در کنکور ببینید و مایه افتخار خانواده شوید.

البته در این میان یاری خواستن از کمک مشاوری خبره و ماهر و همین طور مرور مکرر دروس هم می تواند نقش بزرگی در مؤفق شدنتان داشته باشد و رسیدن شما را به مؤفقیت تضمین کند.

اخبار پیرامون مصاحبه با رتبه های برتر کنکور سراسری

در گام اول بهتر است بدانید که در پاسخنامه های کنکور ۱۴۰۲ تغییرات ایجاد می‌شود که داوطلبان به علت خطای دید دچار اشتباه در پر کردن پاسخنامه نشوند. از سوی دیگر با تفکیک دفترچه و پاسخنامه ها حدود به سه برابر امنیت آزمون سراسری افزایش پیدا کرده است. یکی از جدیدترین اخبار که در مورد کنکور ۱۴۰۲ مطرح شده است افزایش سهمیه رشته پزشکی به مناطق محروم است. در کنکور سال ۱۴۰۲ حدود به 1.959.488 نفر شرکت کردند که این تعداد نسبت به کنکور سال ۱۴۰۰ حدود به ۱۲۰ هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

خلاصه مطلب

مصاحبه با رتبه‌ های برتر کنکور سراسری می‌تواند در قبولی شما در ماراتون کنکور سراسری تاثیر مستقیم بگذارد. به همین دلیل ما در این مقاله به مواردی همچون مزیت مطالعه مصاحبه با رتبه های برتر کنکور سراسری و کشف ۱۰ راز مهم موفقیت در مصاحبه های رتبه های تک رقمی پرداخته‌ایم. از سوی دیگر اخبار پیرامون مصاحبه با رتبه های برتر کنکور سراسری را مورد بررسی قرار دادیم. در نهایت امیدواریم مطالب موجود در این مقاله بتواند به شما کمک کند تا رتبه بسیار خوبی در کنکور سال ۱۴۰۲ به خود اختصاص دهید.

 

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

4.6/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

فواید مطالعه مصاحبه با رتبه های برتر کنکور سراسری چیست؟ 

از میان فواید مطالعه مصاحبه با رتبه های برتر کنکور سراسری می توان از آشنایی با نحوه مطالعه و همین طور برنامه ریزی درسی آن ها نام برد.

در مصاحبه با رتبه های برتر کنکور تجربی و یا مصاحبه با رتبه های تک رقمی کنکور ریاضی چه سؤالاتی مطرح می شود؟ 

از میان سؤالات پرسیده شده در مصاحبه با نفرات برتر می توان از سؤالاتی در رابطه با شرکت یا عدم شرکت در کلاس های کنکور و ساعات مطالعه اشاره کرد.

راز مؤفقیت رتبه های برتر در مصاحبه ها چیست؟ 

از میان رموز مؤفقیت رتبه های برتر در مصاحبه ها می توان از درس خواندن کافی و گذشتن از تفریحات یاد کرد.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «مصاحبه با رتبه های برتر کنکور سراسری»

  1. Avatar photo صادق واحدی گفت:

    سلام، موردی که توی مصاحبه با رتبه های برتر کنکور سراسری بهش اشاره نکردید میزان اهمیت استفاده از مشاور در سال کنکور هست، ممنون میشم جواب بدید.

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، همانطور که در مصاحبه با رتبه های برتر کنکور سراسری مطالعه کردید نمی توان نقش مشاور را در سال کنکور را نادیده گرفت، اما مسئله ای که وجود دارد این است که انتخاب مشاور بستگی به سبک مطالعه دانش آموز دارد؛ به شما توصیه می کنیم تا برای کسب اطلاعات بیشتر با شمار درج شده در ایران تحصیل تماس بگیرید و از خدمات مشاوره ای برای انتخاب مشاور کنکور استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی کنکور

    مشاوره تحصیلی کنکور 1403 + همین الان با رتبه ها صحبت کن!

    مشاوره تحصیلی کنکور مختص به داوطلبانی است که سازمان سنجش آموزش کشور هر سال در زمانی مشخص، آزمون کنکور را به صورت سراسری برگزار می‌کند. در این آزمون دانسته‌های علمی داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد، چرا که رقابت بین داوطلبانی...
  • برنامه ریزی کنکور

    برنامه ریزی کنکور 1403 + pdf جدول نمونه رتبه ها | ایران تحصیل

    برنامه ریزی کنکور به صورت اصولی و هوشمندانه، توسط مشاور و برنامه‌ ریز انجام می‌شود که در نتیجه می‌‎تواند برگ برنده شما نسبت به دیگر دانش آموزان باشد. همچنین Pdf برنامه ریزی کنکور و جدول برنامه ریزی آزمون سراسری نیز...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    همه ما می‌ دانیم که باید برای رسیدن به تمامی اهداف خود از کوچک‌ تا بزرگ‌ ترین برنامه ریزی داشته باشیم. اطلاع داشتن از موثرترین تکنیک و جدول برنامه ریزی درسی روزانه، ماهانه و… نه تنها به شما کمک می‌...
  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)