ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره کنکور ارشد + سامانه تلفنی و آنلاین 24 ساعته | ایران تحصیل

مشاوره کنکور ارشد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهره مندی از مشاوره کنکور ارشد 1403-1404 برای داوطلبان این مقطع امری حیاتی است. امروزه دانشجویان زیادی پس از فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی، علاقمند به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر یعنی کارشناسی ارشد و حتی دکتری هستند. این افراد، برای ادامه تحصیل در هر یک از این مقاطع، باید مجددا در کنکور شرکت نمایند. لذا، کسب رتبه قبولی در کنکور نیز زمانی امکان پذیر است که داوطلبان با آمادگی بیشتر و آگاهانه‌تر در کنکور کارشناسی ارشد و یا مقاطع دیگر شرکت نمایند.

آمادگی برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد نیازمند شناخت بهتر رشته تحصیلی، مطالعه درست منابع درسی و از همه مهمتر برنامه ریزی دقیق، می‌باشد. دریافت مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد یکی دیگر از راه‌های کسب اطلاعات لازم در خصوص نحوه انتخاب رشته، روش صحیح برنامه ریزی، انتخاب منابع درست و… است. شما داوطلبان عزیز بدون مراجعه حضوری، تنها با تماس با شماره تلفن 9099075307 (از طریق تلفن ثابت) می‌توانید بهترین راهنمایی‌ها را از رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی کنکور ارشد در مجموعه ایران تحصیل دریافت نمایید.

اهمیت مشاوره کنکور کارشناسی ارشد 1403-1404

کنکور ارشد همانند کنکور کارشناسی، بسیار حساس است و ظرفیت کمی برای پذیرش داوطلبان دارد. بنابراین تمامی آن دسته از داوطلبانی که مایل به پذیرش در این کنکور می‌باشند، لازم است در رشته‌های مختلف از وجود یک مشاور در کنار خود بهره مند شوند تا بتوانند در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شوند. لازم به ذکر است تا بدانید که رشته‌های تحصیلی مختلف دانشگاهی در این مقطع، ظرفیت‌های متفاوتی را خواهند داشت.

به همین دلیل، قبولی در هر یک از این رشته‌ها نیز با محدودیت‌ها و موانعی همراه است. اما یک مشاور خوب می‌تواند متناسب با شرایط زندگی افراد برنامه ریزی تحصیلی را انجام داده و به آن‌ها کمک کند تا در رشته مورد علاقه خود قبول شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره و پشتیبانی کنکور وارد لینک شوید.

در طول سال تحصیلی، ممکن است برای کنکور خود را آماده کرده باشید. همچنین با تلاش زیاد برای قبولی در آزمون، شبانه روز درس بخوانید و مطالعه کنید و حتی منابع درست و اصولی داشته باشید. اما پس از مدتی دچار احساس یاس و ناامیدی در رابطه با قبولی در کنکور سراسری شوید که در این شرایط یک مشاور به شما کمک می‌کند تا رتبه خوبی را کسب نمایید.

اهمیت دریافت مشاوره کنکور

در واقع، مشاوران تحصیلی، خدماتی را ارائه می‌دهند که در راستای برنامه ریزی بهتر فرد برای موفقیت در کنکور است. برخی از مهم ترین خدمات مشاورین تحصیلی، شامل موارد زیر می‌باشد:

  • آگاه کردن داوطلبان از زمان کنکور کارشناسی ارشد
  • آگاه کردن داوطلبان از نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد
  • آموزش نحوه مطالعه و برنامه‌ ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد
  • آگاه کردن داوطلبان از منابع کارشناسی ارشد
  • مشاوره جهت عملکرد هر چه بهتر در جلسه کنکور ارشد
  • مشاوره کارشناسی ارشد بدون کنکور

برای اطلاعات در ارتباط با اعلام نتایج کنکور ارشد روی لینک کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

ویژگی بهترین مرکز مشاوره کارشناسی ارشد

برای انتخاب مرکز مشاوره‌ای که راهنمای درستی در این زمینه چه به صورت حضوری و چه تلفنی داشته باشد، باید برخی فاکتورهای مهم را بررسی کنید. مهم‌ترین ویژگی‌ بهترین مرکز مشاوره کارشناسی ارشد به صورت زیر است:

☑️ برقراری ارتباط با داوطلب و شناسایی اهداف او برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد

☑️ داشتن اطلاعاتی دقیق از رتبه‌های سال گذشته ارشد، درصد قبولی دانشگاه‌های دولتی و آزاد

☑️ داشتن اطلاعاتی دقیق از ظرفیت دانشگاه‎‌ها و رشته‌های کارشناسی ارشد

☑️ تسلط بر مطالب و راهنمایی درست به همراه فن بیان قوی

☑️ تحلیل کنکور کارشناسی ارشد و نحوه طرح سوالات در سال‌های گذشته

☑️ ارائه شرایط لازم برای شرکت در کارشناسی ارشد

☑️ صبر و حوصله بالا برای تجزیه و تحلیل مطالب

☑️ صحبت‌های انگیزشی و تشویق داوطلب برای برنامه ریزی آزمون کارشناسی ارشد

☑️ ارائه برنامه‌های درسی استاندارد و مناسب، مطابق با شرایط داوطلب

☑️ داشتن تجربه بالا در زمینه مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد

مهم ترین ویژگی های مشاور کنکور ارشد

تعیین هدف با مشاوره کنکور ارشد

متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد برای ورود به دانشگاه‌های سراسری و آزاد با توجه به رشته‌ای که می‌خواهند انتخاب کنند باید با برنامه ریزی بیشتری درس بخوانند و قبل از هرچیزی هدف خود را از شرکت در کنکور کارشناسی ارشد مشخص کنند. اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام، هزینه شهریه در هر دانشگاه، ظرفیت آموزشگاه‌های عالی و رشته‌های ارائه شده در هر سال و نیز مواردی این چنینی بلافاصله بعد از تعیین هدف؛ الزامی است.

افرادی که بدون برنامه‌ریزی درس بخوانند و حتی از منابع درسی هر رشته، ضریب مخصوص به هر درس در کنکور مطلع نشوند، شانس ناچیزی در موفقیت و پذیرش در کنکور ارشد خواهند داشت. بنابراین در این جور مواقع، داوطلبان باید با گرفتن مشاوره کنکور ارشد از طریق کارشناسان با تجربه، دریاره نحوه زمان بندی برای درس خواندن اطلاعاتی جامع کسب کنند.

البته با تعیین هدف نهایی، به خودی خود تمام این موارد برای رسیدن به نتیجه دلخواه، به دنبال هم خواهد آمد. بنابراین بدون نگرانی از خدمات مشاوره غیر حضوری ایران تحصیل برای دستیابی به هدفی که تعیین کرده‌اید، استفاده کنید. مشاوران متخصص این مجموعه برای به نتیجه رسیدن زحمات متقاضیان کنکور ارشد، تمام تلاششان را به کار خواهند گرفت.

کارشناسان ایران تحصیل با توجه به هدف و توانایی هر فرد، علاوه بر راهنمایی‌های لازم جدول زمان بندی تنظیم می‌کنند تا داوطلبان به نتیجه رضایت بخش دست پیدا کنند. طبق محتوای این جدول، داوطلب بر تمام امور زندگی خود بایستی حاکم شود و همچنین بر اساس ساعات تعیین شده در روز برای خواندن دروس تخصصی با ضریب بالا، تست زنی، مرور و جمع بندی هر فصل از کتاب رفتار کند. در ضمن در این جدول مواردی مثل ساعت خواب، ساعت خوردن غذا، تفریح و گردش نیز آمده است تا داوطلب از خستگی مفرط، انصراف ندهد.

تعیین هدف با مشاوره کنکور

شرایط ثبت نام با مشاوره کنکور ارشد 1403

ثبت نام در کنکور ارشد دارای شرایط عمومی و اختصاصی است. به همین خاطر افراد برای اینکه زحماتشان در طول یک سال حیف و نادیده گرفته نشود، بایستی به شرایط زیر توجه کنند و بعد با مشاوره کنکور ارشد برای ثبت نام و تست زنی آماده شوند:

شرایط عمومی کنکور ارشد

شرایط لازم عمومی برای ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد، به صورت زیر است:

✅اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان آسمانی واجب است

✅عدم دشمنی و مشکل شخصی با جمهوری اسلامی ایران واجب است

✅عدم سابقه فعالیت در گروه‌های ضد اسلام و تروریستی واجب است

✅دوری و عدم انجام فسادهای اخلاقی واجب است

✅اجتناب از محرمات و مواردی که باعث تشویش در دانشگاه شود، واجب است

✅عدم سابقه فعالیت در مجاهدین خلق و یا گروه‌های ضد انقلابی واجب است

شرایط اختصاصی کنکور ارشد

شرایط لازم اختصاصی برای ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد، به صورت زیر است:

✅کلیه دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می‌بایست قبل از شروع آزمون فارغ التحصیل شوند

✅کلیه داوطلبان آقا کنکور ارشد برای ثبت نام می‌بایست از معافیت موقت نظام وظیفه خود مطمئن باشند

✅کلیه داوطلبان کنکور ارشد که در وزارتخانه و شرکت‌های دولتی مشغول به کار هستند، می‌بایست تاییدیه کتبی خود را گرفته و به همراه داشته باشند

✅کلیه داوطلبان کنکور ارشد رشته پزشکی، می‌بایست تاییدیه کتبی خود را گرفته و به همراه داشته باشند

✅کلیه داوطلبان کنکور ارشد رشته دبیری، می‌بایست تاییدیه کتبی خود را گرفته و به همراه داشته باشند

✅کلیه دانشجویان در حال تحصیلی که قصد دارد به طور حتمی در کنکور ارشد شرکت کنند، می‌بایست از دانشگاه خود انصراف دهند و بعد برای ثبت نام اقدام کنند

اطلاعیه

یکی از مهم ترین گام‌ها در مسیر قبولی در کنکور ارشد، دریافت مشاروه تحصیلی از مجرب‌ترین مشاوران می‌باشد.

چگونه در کنکور کارشناسی ارشد قبول شویم؟

اغلب داوطلبانی که تصمیم دارند تا در کنکور ارشد شرکت کنند، همواره به دنبال روش‌هایی هستند که از طریق آن بتوانند در این آزمون قبول شوند. این افراد می‌توانند از طریق انجام برخی کارها، به راحتی در کنکور کارشناسی ارشد و در رشته مورد علاقه خودشان، پذیرفته شوند. برخی از مهم‌ترین اقداماتی که این افراد باید انجام دهند، شامل موارد زیر است:

داشتن یک برنامه مطالعاتی اصولی

مهم ترین اصل در قبولی کنکور ارشد، داشتن یک برنامه ریزی خوب و اصولی است. افراد برای این که یک برنامه ریزی درست داشته باشند، ابتدا باید هدف خود را مشخص کنند. پس از تعیین هدف باید یک جدول برنامه ریزی طراحی کنند که در این جدول، ساعات مطالعه و کارهای روزمره خود را ذکر نمایند. لازم به ذکر است برنامه‌ای اصولی می‌باشد که هم شخصی سازه شده است و هم منحصر به فرد.

هدف گذاری برای کنکور ارشد

یکی دیگر از عواملی که سبب می‌شود تا افراد بتوانند در کنکور ارشد موفق شوند، هدف گذاری است. هر یک از افراد برای پذیرفته شدن در یک دانشگاه و یک رشته خاصی تلاش می‌کنند. لذا، هدف هر یک از آن‌ها با یکدیگر متفاوت می‌باشد. به همین دلیل، افراد ابتدا باید رشته و دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای رسیدن به این هدف، به صورت مستمر تلاش نمایند.

قبولی در کنکور ارشد

طراحی و تهیه جدول زمان بندی

زمانی که افراد تصمیم دارند تا یک جدول زمان بندی شده را طراحی کنند، ابتدا باید از ضرایب و مواد هر درس اطلاع یابند. با این کار، دروسی که اهمیت بیشتری دارند را در اولویت قرار داده و ساعات بیشتری را برای مطالعه آن اختصاص می‌دهند. پس از آن، ساعتی از روز را به مطالعه، استراحت، ورزش، تفریح و… اختصاص می‌دهند.

علاوه بر این، در این جدول مشخص می‌شود که چه درسی در چه ساعتی خوانده می‌شود و افراد باید به آن متعهد بوده و در زمان مشخص، آن‌ها را انجام دهند. یکی از روش‌هایی که افراد بتوانند به برنامه و جدول زمان بندی خود متعهد شوند، داشتن یک مشاور خوب است که به صورت 24 ساعته آن‌ها را به مطالعه تشویق کند.

برای آشنایی با منابع کارشناسی ارشد، بر روی لینک کلیک کنید.

آشنایی با منابع کنکور ارشد

زمانی که صحبت از یک آزمون و یا کنکور می‌شود، اغلب داوطلبان به دنبال منابع آن می‌گردند. کنکور ارشد نیز از این قاعده مستثنی نیست و افراد برای قبول شدن در آن، باید از منابع آن مطلع شوند. آشنایی با منابع درسی اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا گاهی اوقات افراد ممکن است به سراغ منابعی قدیمی و یا اشتباه بروند که در این صورت، دچار مشکل خواهند شد.

پس از آشنایی با منابع، افراد باید آن‌ها را تهیه کرده و به صورت مستمر، مطالعه کنند. برای افزایش شانس قبولی در کنکور ارشد، بهتر است که افراد کتاب‌های تست مختلفی را خریداری کرده و از طریق آن‌ها با سوالات کنکوری و نحوه طراحی سوالات، آشنا شوند.

مطالعه اصولی دروس برای آمادگی در کنکور ارشد

یکی دیگر از عواملی که سبب می‌شود تا افراد در کنکور کارشناسی ارشد قبول شوند، مطالعه اصولی دروس می‌باشد. افراد برای این که منابع را به درستی مطالعه کنند، می‌توانند از روش خلاصه نویسی استفاده نمایند. در این روش، هم مطالب به صورت خلاصه وار در ذهن آن‌‎ها ماندگار می‌شود و هم از طریق نوشتن، آن مطالب مجدد مرور می‌شوند.

علاوه بر خلاصه نویسی، افراد می‌توانند از طریق تست زنی نیز دروس را به خوبی مطالعه کنند. زیرا در روش تست زنی، مطالب را به صورت جزء به جزء می‌خوانند. آن‌ها برای این که بتوانند مهارت تست زنی خود را تقویت کنند، باید تمرین و تکرار کرده و نکات تست زنی را فرا بگیرند.

برای دریافت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری وارد لینک مربوطه شوید.

مزایای مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد 1403

مشاوره تحصیلی آنلاین کارشناسی ارشد یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت برنامه ریزی درسی، کمک گرفتن در مسیر انتخاب رشته و رفع مشکلات تحصیلی داوطلبان می‌باشد. اگرچه مشاوره حضوری برای افرادی که قصد شرکت در آزمون ارشد را دارند بازدهی بیشتری دارد، اما به دلیل بازخوردهای مناسبی که از مشاوره آنلاین دریافت شده، می‌توان به عنوان راهی مناسب جهت اخذ مشاوره حساب کرد. مزایای مشاوره آنلاین ارشد به صورت زیر است:

  • دسترسی سریع و آسان به مشاوران

یکی از مزایای مشاوره تحصیلی آنلاین ارشد این است که داوطلبان در سریعترین زمان می‌توانند به راهنمایی مشاورین دسترسی داشته باشند. این مسئله برای داوطلبان آزمون ارشد که در شهرهای دورافتاده و در حال تحصیل هستند، بسیار مناسب است.

مزایای مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد

  • کاهش هزینه‌های مشاوره حضوری

مشاوره آنلاین می‌تواند به داوطلیان کمک کند تا هزینه‌های مربوط به حضور در مراکز مشاوره را کاهش دهند. همچنین برای دانشجویانی که در شهرهای دورافتاده تحصیل می‌کنند، مشاوره تحصیلی آنلاین می‌تواند کمک کند تا هزینه‌های سفر و اقامت برای دریافت مشاوره حضوری را کاهش دهند.

  • تنوع بیشتر مشاوران و دریافت خدمات بیشتر

مشاوران تحصیلی آنلاین به افراد داوطلب این امکان را می‌دهد تا از بین مجموعه‌ای از مشاوران، مشاوری را انتخاب کنند که می‌توانند به خوبی در این مسیر آنها را همراهی کنند. به طور مثال، داوطلبانی که به دنبال یک مشاور با تخصص خاص در مسیر انتخاب رشته هستند، می‌توانند به راحتی با مشاور مناسب خود در ارتباط باشند.

  • انعطاف‌پذیری در دریافت مشاوره

مراکز مشاوره از جمله مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل غالباً انعطاف‌پذیری زیادی در زمینه زمان‌بندی جلسات مشاوره آنلاین می‌دهند. این کار به افراد کمک می‌کند که با توجه به برنامه تحصیلی خود، جلسات مشاوره را برنامه‌ریزی نموده و به افرادی که نمی‌توانند در مراکز مشاوره حضور داشته باشند، امکان مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه‌روزی را ارائه می‌کنند.

 

برای آشنایی با شرایط دریافت مشاوره تحصیلی بر روی لینک کلیک نمایید.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

چرا باید از مشاور کنکور ارشد کمک بگیریم؟

اکنون با ویژگی‌های یک مشاور خوب آشنا شدید، ممکن است سوال کنید که چرا باید از یک مشاور کمک بگیریم؟ در پاسخ به سوال شما عزیزان باید بیان کنیم که برخی از شما داوطلبان کنکوری عزیز ممکن است در حال حاضر شاغل باشید و به دلیل فعالیت زیاد فرصت نکنید برای کنکور ارشد برنامه‌ای درست و جامع بچینید.

به همین دلیل، فرصت کمی دارید تا منابع این کنکور را مطالعه کنید. در این شرایط، یک مشاوره کنکور ارشد می‌تواند به شما کمک کند تا با برنامه ریزی درست بتوانید موفقیت لازم را برای پذیرش در رشته مورد علاقه خود داشته باشد. علاوه بر این، مشاور کنکور کارشناسی ارشد، تمامی منابع این آزمون را به طور دقیق به شما عزیزان معرفی می‌کند که به همین دلیل بهتر است که از یک مشاور کنکور خوب همچون ایران تحصیل کمک بگیرید.

دلیل استفاده از مشاوره کارشناسی ارشد

مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد 1403-1404

همانگونه که اشاره شد، مقطع کارشناسی ارشد حساسیت بسیاری برای داوطلبان دارد و نیاز به برنامه ریزی دقیق و پر رنگ‌تری از سایر مقاطع است. دانشجویان این مقطع می‌‌توانند به جای مراجعه حضوری، از مشاوره تلفنی استفاده کنند. کارشناسان مشاوره تلفنی از ابتدا تا انتها کنار داوطلبان ارشد هستند و آن‌ها را در این مسیر سرنوشت ساز راهنمایی خواهند کرد.

دانشگاه‌های مختلف کل کشور دارای شرایط متفاوت و مهمی برای پذیرش دانشجویان در نظر می‌گیرند، اما  داوطلبان باید از این شرایط اطلاعات کافی داشته باشند. در مشاوره تلفنی ارشد این امکان وجود دارد که به صورت کامل و دقیق از نحوه مطالعه دروس مختلف، نحوه برنامه ریزی درسی، انتخاب رشته کارشناسی و … آشنا شوید.

یکی دیگر از موارد استفاده از مشاوره تلفنی، بانک سوالات کارشناسی ارشد در رشته های مختلف است که بسیاری از دانشجویان به آن نیازمندند و با مشاوره تلفنی می‌‌توان به راحتی به آن دست پیدا کرد. مشاوره تلفنی ایران تحصیل آماده ارائه خدمات با کلیه دانشجویان مقاطع مختلف از ابتدا تا انتهای تحصیل می‌باشد.

مشاوره تلفنی ارشد

خدمات مشاوره رایگان کارشناسی ارشد

داوطلبانی که در ثبت نام کنکور ارشد شرکت می‌کنند، می‌توانند برای رسیدن به سوالات خود در این زمینه از مشاور تلفنی رایگان کارشناسی ارشد استفاده کرده و از رشته‌های مختلف با ظرفیت‌های مشخص دانشگاه‌‌ها اطلاع پیدا کنند. برخی از رشته‌های کارشناسی ارشد به دلیل جدید بودن و تعداد کم فارغ التحصیلان، فقط در چند دانشگاه به خصوص پذیرش دارند.

برای بعضی از داوطلبانی که امکان پذیرش در رشته مورد علاقه‌شان وجود ندارد و مایل به تغییر رشته در ارشد هستند و یا مایلند در کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور شرکت کنند تا رتبه لازم را کسب نمایند، دانشگاه پیام نور یک ترم تحصیلی را به عنوان زمان لازم برای آزمون ورودی در نظر می‌گیرد. در اینجا هم دریافت مشاور تلفنی رایگان و مشورت با کارشناسان مجرب می‌تواند داوطلب را از فنون لازم برای قبولی در هر یک از رشته‌ها آگاه سازد.

برای دریافت فایل PDF مشاوره کارشناسی ارشد، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

خلاصه مطلب

در این مقاله شما عزیزان را با اهمیت و ضرورت استفاده از مشاوره کنکور ارشد 1403 آشنا کردیم. به یاد داشته باشید که اگر تصمیم دارید تا در کنکور موفق شوید، بهتر است که از کار آزموده‌ترین افراد که متخصص ارائه مشاوره کنکور کارشناسی ارشد هستند، کمک بگیرید. مشاوران ایران تحصیل شما را با تمامی منابع این آزمون آشنا کرده و با آموختن اصول خواندن و برنامه ریزی، شما را یاری می‌کنند.

یکی دیگر از روش‌های اخذ مشاوره تحصیلی جهت آمادگی برای کنکور و انتخاب رشته، مشاوره تلفنی کنکور کارشناسی ارشد است که با صرف هزینه و زمان کمتر، می‌توانید از راهنمایی‌های ارزشمند کارشناسان کار آزموده در امر مشاوره تحصیلی بهره‌مند شوید.

اگر در این زمینه، مشاوره کنکور ارشد 1403 نیاز به داشتن یک مشاور خوب و مجرب دارید، می‌توانید با همکاران ما در آکادمی ایران تحصیل ارتباط برقرار کنید. همکاران ما با توجه به آشنایی با متدهای روز دنیا در زمینه مطالعه درسی و آمادگی برای کنکور، می‌توانند شما را برای این آزمون مهم و سرنوشت ساز آماده کنند و شما را در مسیر قبولی در رشته مورد علاقتان یاری نمایند.

پادکست صوتی مقاله

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشاور کنکور ارشد خوب دارای چه ویژگی‌هایی است؟

یک مشاور خوب دارای ویژگی‌های بسیاری اعم از: دلسوز و مهربان بودن، پیگیری مداوم و... می‌باشد.

چرا باید از یک مشاور کنکور کارشناسی ارشد کمک بگیریم؟

افراد برای آشنایی با منابع کنکور، زمان ثبت نام، زمان برگزاری کنکور و... بهتر است که از یک مشاور کمک بگیرند. 

مشاوره تلفنی کنکور کارشناسی ارشد شامل چه خدماتی می‌باشد؟

تمامی خدماتی که از طریق مشاوره تلفنی ارشد قابل دریافت است، در مقاله بیان شده است. 

نظرات

14 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره کنکور ارشد + سامانه تلفنی و آنلاین 24 ساعته | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo میرزازاده گفت:

    سلام و درود برای مشاوره ارشد کنکور بصورت غیر حضوری باید وبکم داشته باشیم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر نیازی نیست

  2. Avatar photo کنعانی گفت:

    امکان مشاوره حضوری هم برای فوق لیسانس وجود داره؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر فقط از طریق تلفن ثابت امکان پذیر میباشد

  3. Avatar photo نادریان گفت:

    جلسه مشاوره کنکور ارشد شما چند ساعته ؟؟؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      با توجه به شرایط و نوع مشاوره بستگی دارد.

  4. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام من در رشته مهندسی نرم افزار کارشناسی خودم گرفتم میخوام بدونم برای رشته من هم مشاوره کنکور ارشد دارید؟

    1. Avatar photo ariya iranikhah گفت:

      سلام وقت بخیر، مشاوره کنکور ارشد برای تمامی رشته ها توسط متخصص و مشاور فعال توی همون حوزه ارائه می شود.

  5. Avatar photo محمد اسماعیلی گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه نیاز به مشاوره کنکور ارشد دارم و باید برای کنکور سروع به برنامه ریزی نمایم . لطفا راهنمایی کنید باید چکار کنم؟

    1. Avatar photo ariya iranikhah گفت:

      سلام وقتتون بخیر، شما برای استفاده از خدمات مشاوره کنکور ارشد می توانید با ایران تحصیل تماس بگیرید تا نسبت به رشته شما مناسب ترین افراد برای راهنمایی شما در نظر گرفته شوند.

  6. Avatar photo عباس گفت:

    با سلام و خسته نباشید، هزینه دریافت مشاوره کنکور کارشناسی ارشد چقدره؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      در ابتدای تماس گفته میشه که دقیقه ای 8000 ت هست

  7. Avatar photo محمد گفت:

    با سلام، برای دریافت مشاوره کنکور ارشد باید با چه شماره ای تماس بگیرم؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      5307 907 909

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره کارشناسی ارشد

    مشاوره کارشناسی ارشد + سامانه پاسخگوی تلفنی 24 ساعته

    مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد اقدامی مهم جهت برنامه‌ریزی، کسب اطلاعات، آمادگی آزمون ارشد و… عزیزانی است که قصد دارند در کوتاه ترین زمان ممکن به پاسخ نیاز خود دست یافته و بدون اتلاف هزینه، انرژی و رفت و آمد با...
  • پذیرش دانشجو کارشناسی ارشد با شرط معدل

    شرایط پذیرش ارشد با شرط معدل 1403 + رشته و دانشگاه ها

    پذیرش دانشجو کارشناسی ارشد با شرط معدل در بسیاری از دانشگاه‌ها و رشته‌های تحصیلی امکان‌پذیر است. این معدل مورد نیاز برای پذیرش دانشجوها معمولاً از دانشگاه به دانشگاه و از رشته به رشته متفاوت است. همچنین، برای داوطلبانی که نمی‌خواهند...
  • مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد

    مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ + برنامه ریزی تحصیلی

    مرکز مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد ایران تحصیل راه اندازی شد. کلیه متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد می توانند به منظور دریافت خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی در مقطع کارشناسی ارشد در زمینه های دانشگاه و رشته های بدون کنکور برای...
  • تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت

    تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت + pdf دفترچه 1403 | ایران تحصیل

    برای شرکت در رشته‌های تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت آگاهی از زمان و نحوه ثبت نام ضروری است. داوطلبان گرامی که در مرحله نخست، موفق به کسب رتبه مجاز شدند ولی به دلایل مختلفی در رشته مورد نظر قبول...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)