ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی 1402 + ضرایب دروس | ایران تحصیل

مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی یکی از خدماتی است که تمامی داوطلبان مایل به شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی، می‌توانند با استفاده از آن پاسخ مناسبی برای تمامی سؤال‌های خود پیدا کنند. با توجه به اینکه این آزمون به لحاظ سختی و ظرفیت پذیرش تفاوت زیادی با آزمون سراسری دارد لذا مصاحبه با قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی می تواند کمک زیادی به هر چه بهتر بودن عملکرد داوطلب در این آزمون داشته باشد و شانس قبولی لیسانس به پزشکی وی را بالاتر ببرد.

در جلسات مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی می توان از ضرایب دروس لیسانس به پزشکی و همچنین احتمال قبولی لیسانس به پزشکی هم مطلع شد و در نتیجه برنامه ریزی خود را بر اساس آن ها انجام داد.

با توجه به اینکه شرط شرکت در این آزمون داشتن مدرک لیسانس است بنابراین، برخی از داوطلبان شرکت کننده در این آزمون ممکن است شاغل باشند. به همین دلیل فرصت کمتری برای مطالعه خواهند داشت با توجه به زیاد بودن منابع لیسانس به پزشکی، داوطلبان حتماً باید در رابطه با نحوه مطالعه دروس مختلف و مباحث مهم اطلاعات لازم را کسب کنند.

تمامی این اطلاعات را می توان با استفاده از مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی بدست آورد. مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید از منابع معتبر اطلاع پیدا کنید و همچنین در رابطه با روش‌های مطالعه در دروس مختلف، تکنیک‌های تست زنی، و مباحث مختلف اطلاعات جامعی را بدست آورید.

برای آشنایی با نحوه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی روی لینک کلیک کنید.

بهترین مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی

بهترین مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی مشاوره ای است که اطلاعات زیادی را در رابطه با موارد مورد نیاز داوطلب نظیر شرایط آزمون لیسانس به پزشکی، نمونه سوالات، نحوه شرکت در مصاحبه و… در اختیار وی قرار دهد. به این معنا که، فرد را با ضرایب دروس لیسانس به پزشکی آشنا کند و به وی بگوید که با توجه شرایطش احتمال قبولی لیسانس به پزشکی برای وی وجود دارد یا خیر؟

مورد دیگر این که، بهترین مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی مشاوره ای است که فرد را از کامل ترین و جامع ترین منابع مورد نیاز برای کسب بهترین نمره قبولی در این آزمون مطلع کند. این منابع باید حاوی تست های زیاد، نمونه سؤالات آزمون های چند سال اخیر و همین طور حاوی توضیحاتی جامع و کامل از کلیه مطالب و مفاهیم درسی باشند تا داوطلب به بهترین شکل با نوع سوالات این ازمون آشنا شود.

در پایان مشاوره ای مفید خواهد بود که در آن استمرار وجود داشته باشد. در طول آمادگی برای آزمون لیسانس به پزشکی با مشکلات و مسائل زیادی روبرو خواهید شد. برای اینکه در مواجهه با چالش هایی نظیر خستگی و فرسایشی شدن روند مطالعه، احساس نا امیدی در قبولی و یا تغییر استراتژی کلی قبولی در این آزمون میتوانید با مشاورین ایران تحصیل به صورت آنلاین و 24 ساعته با شماره 9099075307 در تماس باشید و مشکلات خود را با مشاوران و قبولی های سال های گذشته لیسانس به پزشکی در میان بگزارید.

بهترین مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی

در ادامه این مقاله به بررسی مسائلی که در جلسات مشاوره مطرح میشود و همچنین دلیل مهم بودن همراهی با یک مشاور متخصص در راه قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی خواهیم پرداخت.

بنر کال تو اکشن

بررسی احتمال قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی

یکی از مواردی که میتوان در جلسات مشاوره حضوری و یا آنلاین به آن پرداخت تخمین احتمال قبولی شما در این آزمون با توجه به شرایط فعلی و برنامه ریزی برای کسب بهترین نتیجه با توجه به شرایط موجود است. تعداد شرکت کنندگان در آزمون لیسانس به پزشکی پایین است اما از طرفی سؤالات این آزمون سخت بوده و قبولی در آن کار هر کسی نیست.

با در نظر گرفتن ظرفیت پذیرش پایین جذب دانشجوی پزشکی از طریق این آزمون، و همچنین شرایط فعلی دانشجو می توان احتمال قبولی لیسانس به پزشکی را تا حدی پیش بینی کرد. با این کار نوعی تعیین سطح انجام میشود.

بررسی احتمال قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی

این تعیین سطح در مرحله های بعدی در زمانی که همراه با مشاور به برنامه ریزی برای آزمون میپردازید اهمیت پیدا میکند. از طرفی ممکن است بخاطر مسائلی مانند کمبود زمان، مشکلات شخصی و… لازم باشد اقدام به شرکت در این آزمون را به سال دیگری موکول کنید.

برای آمادگی در مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی این مقاله را مطالعه نمایید.

کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی

کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی راهنمای خوبی برای کلیه داوطلبان است که احتمال قبولی لیسانس به پزشکی خود را افزایش دهند. کارنامه قبولی های لیسانس به پزشکی میتوانند نقشه راه خوبی در مسیر موفقیت در این آزمون باشند اما باید در نظر داشت ظرفیت دانشگاه ها و تعداد داوطلبان هر ساله متغیر است و نمیتوان با تحلیل کارنامه قبولی دانشجویان سال های قبل این نتیجه را گرفت که اگر شما هم کارنامه مشابهی داشته باشید به قطع قبول میشوید.

با استفاده از این کارنامه، هر یک از داوطلبان حدود کلی را در رابطه با درصدهای مورد نیاز و همچنین کسب رتبه مجاز بدست می آورند و میتوانند احتمال قبولی لیسانس به پزشکی را افزایش دهند.  با استفاده از همین درصدها هر یک از داوطلبان می توانند فاصله خود را با فرد پذیرفته شده مقایسه کنند و با استفاده از کم کردن این فاصله و استفاده از مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی به اهداف خود نزدیک تر شوند.

کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی

کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی در سال های مختلفی با توجه به سختی و یا در کل سطح سوالات و میزان پذیرش می‌تواند کمی متفاوت با سال های قبل و یا حتی سال های بعد از آن باشد.

این نمونه کارنامه قبول شده لیسانس به پزشکی مربوط به سال 1400 است. همانطور که قابل مشاهده است فرد پذیرفته شده درصد زیادی از دروس خود را یالای 60 درصد زده است و این امر مشخص می کند که رقابت زیادی بین داوطلبین برای قبولی می باشد و احتمال قبولی لیسانس به پزشکی زیاد است اگر مطالعه دقیق داشته باشید.

نمونه کارنامه قبولی آزمون لیسانس به پزشکی

برای دریافت کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی و ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی می‌توانید با متخصصان ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید.

cta medical 3

برای مشاهده نمونه کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی روی لینک کلیک کنید.

آشنایی با ضرایب آزمون لیسانس به پزشکی

از دیگر مواردی که می توان احتمال قبولی لیسانس به پزشکی را افزایش داد ضرایب دروس لیسانس به پزشکی است. به این ترتیب، با استفاده از ضرایب دروس لیسانس به پزشکی می توانید به این موضوع پی ببرید که کدام دروس اهمیت بیشتری در این آزمون دارند.

در جدول زیر تعداد سوالات هر درس و ضرایب مربوط به آن را مشاهده خواهید کرد:

نام درس تعداد سوال ضریب
فیزیولوژی 19 3
میکروب شناسی و باکتری شناسی 6 3
ویروس شناسی و انگل شناسی 6 3
آناتومی 17 3
بیوشیمی 8 3
بافت شناسی و جنین شناسی 9 2
ایمونولوژی 10 2
زبان عمومی 10 2
ژنتیک 10 1
روانشناسی 12 1
تغذیه 10 1
فیزیک پزشکی 7 1
اصول خدمات بهداشتی 13 1
اپیدمولوژی 10 1

 

با توجه به شناخت مناسب از ضرایب دروس آزمون لیسانس به پزشکی میتوانید برنامه مناسبی برای بودجه مطالعه انجام دهید. همچنین میتوانید نمونه سوالات آزمون لیسانس به پزشکی را مطابق با ضرایب فوق تست زنی کنید. همانطور که مشاهده میکنید درصد بالا گرفتن از برخی دروس میتواند برگ بنده شما باشد.

برای اطلاع از آزمون لیسانس به دندانپزشکی کلیک کنید.

تجربه و مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی

افراد علاقه مند به رشته پزشکی که دارای لیسانس می باشند می توانند در زشته پزشکی به ادامه تحصیل بپردازند.به کمک تجربه افراد پذیرفته شده در این رشته احتمال قبولی لیسانس به پزشکی افزایش می یابد و می توانند به کمک یک برنامه ریزی درست و استفاده از منابع معتبر احتمال قبولی لیسانس به پزشکی را بسیار افزایش دهند.

ابتدای کار داوطلب علاقه مند به شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی باید در سایت education.tums.ac.ir ثبت نام نمایند و در زمان فرصت تا آزمون کتبی منابع آزمون را مطالعه نمایند تا احتمال قبولی لیسانس به پزشکی افزایش می یابد.

سپس زمان دقیق آزمون  از سوی معاونت پزشکی دانشگاه تهران اعلام می شود که داوطلبین محترم باید با همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون و سایر مدارک شناسایی مانند کارت ملی در این آزمون شرکت نمایند.

در مرحله بعد افرادی که در آزمون نمره قبولی را کسب کرده و مجاز شده باشند از طرف معاونت علوم پزشکی دانشگاه تهران به مصاحبه تخصصی دعوت می شوند.

برای آشنایی با رشته های مجاز لیسانس به پزشکی روی لینک کلیک کنید.

تجربه و مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی

در مرحله مصاحبه حضوری، از دو برابر ظرفیت برای مصاحبه استفاده می کنند تا افرادی که از لحاظ شخصیت و روان شناختی برای پزشکی مناسب تر هستند احتمال قبولی لیسانس به پزشکی بیشتری دارند.شما عزیزان می توانید در صورت هرگونه سوال یا ابهام با مشاوران ایران تحصیل در تماس باشید.

برای اطلاع از دفترچه آزمون لیسانس به پزشکی کلیک کنید.

اخبار پیرامون مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی

مرحله دوم آزمون پذیرش پزشکی از مقطع لیسانس 7 شهریور برگزار می‌شود

آزمون مرحله دوم (مصاحبه و آزمون فراشناختی) پانزدهمین دوره آزمون پذیرش دانشجوی دکتری عمومی رشته پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1402-1403 روز دوشنبه 7 شهریورماه 1402 برگزار می‌شود.بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، پذیرفته شدگان مرحله اول برای شرکت در آزمون مرحله دوم (مصاحبه وآزمون فراشناختی) به نکات اعلام شده توجه کنند تا احتمال قبولی لیسانس به پزشکی افزایش یابد.

نتایج آزمون کتبی پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، پانزدهمین دوره آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1402–1403 در دانشگاه علوم پزشکی تهران پنجشنبه 6 مرداد 1402 برگزار شد. نتایج آزمون کتبی پانزدهمین دوره آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1402-1403 در سامانه دانشگاه به نشانی exam.tums.ac.ir قرار گرفت.

خلاصه مطلب

داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی هستند، می‌توانند با استفاده از مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی پاسخ مناسبی برای تمامی سؤال‌های خود پیدا کنند.ما در این مقاله مصاحبه با قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی را برای شما علاقه مندان به طور مفصل توضیح دایم.شما عزیزان با مطالعه این مقاله می توانید شانس و احتمال قبولی لیسانس به پزشکی را افزایش داده و در این آزمون پذیرفته شوید.چنانچه شما داوطلب گرامی در خصوص مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی سوالی داشته باشید، می‌ توانید با کارشناسان مجرب ما در آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید و یا در زیر این مقاله کامنت بگذارید.

برای دریافت pdf مقاله مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی روی لینک کلیک کنید.

4.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهترین مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی چیست؟ 

بهترین مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی مشاوره ای است که شما را از احتمال قبولی در این آزمون مطلع کند و بهترین منابع را جهت مطالعه به شما معرفی کند.

آیا مطالعه مصاحبه با قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی می تواند به من افزایش شانس قبولی لیسانس به پزشکی کمک کند؟ 

بله. زیرا می توانید نکات و جزئیات زیادی را با مطالعه آن ها بدست آورید.

ضرایب دروس لیسانس به پزشکی چقدر هستند؟ 

برای اطلاع از ضرایب دروس لیسانس به پزشکی با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

19 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی 1402 + ضرایب دروس | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo فاطمه ۱ گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من یه مشکلی دارم اینه که دیپلم کارو دانش دارم و کنکور فنی دادم و کارشناسی ناپیوسته نرم افزار دارم میگیرم من به هیچ طریقی نمیتونم شرکت کنم و واجد شرایط نیستم ؟
    مقاله و کار پژوهشی من ازین موضوع صرف نظر نمیکنه
    اگر راهی وجود داره ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      لطفا برای دریافت مشاوره با شماره های سایت تماس بگیرید

  2. Avatar photo همتا گفت:

    برای مشاوره لیسانس به پزشکی چگونه اقدام باید کرد؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      برای بررسی بیشتر با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

  3. Avatar photo قلمدار گفت:

    سلام خسته نباشی. من تلاش زیادی کردم تا به آمادگی الان برسم ولی الان حس میکنم نیاز به مشاوره دارم برای لیسانس به پزشکی
    شما مشاوره حضوری دارین؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      حضوری خیر
      با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کنند

  4. Avatar photo وحید گفت:

    شما مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی در مورد دارندگان مدال کشوری از المپیادهای علمی دانش آموزی هم انجام می دهید؟ راه ارتباطی شما چگونه است؟

    1. Avatar photo ariya iranikhah گفت:

      سلام وقت بخیر، برای استفاده از خدمات مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی برقراری تماس با شماره های درج شده در سایت می باشد.

  5. Avatar photo الهام گفت:

    سلام .من تمامی شرایط ثبت نام را دارم و برای امادگی نیاز به مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی دارم چطور میتونم از امکانات شما استفاده کنم؟

    1. Avatar photo ariya iranikhah گفت:

      سلام وقت بخیر شما تحت هر شرایطی می توانید از خدمات مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی در ایران تحصیل استفاده کیند.

  6. Avatar photo مهرداد گفت:

    سلام بنده دیپلم برق فنی و حرفه دارم با معدل 18 نیم ولی کنکور ریاضی دادم و در رشته مهندسی معدن مشغول به تحصیل هستم
    میخواستم ببینم دیپلم من مشکلی پیش نمیاره ؟
    و این که باید حتما سربازی رفت برای این آزمون؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام
      ربطی به دیپلم نداره
      باید کارت پایان خدمت یا معافیت دائم داشته باشین

  7. Avatar photo مارینا گفت:

    سلام لیسانس هر چیزی داشته باشم میشه؟
    من فوق لیسانس دارم و میخوام امسال پزشکی شرکت کنم لطفا راهنمایی کنید
    باتشکر

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام
      شما برای شرکت در ازمون لیسانس به پزشکی .باید مدرک کارشناسی در یکی از زیرمجموعه های رشته های تجربی و ریاضی را دارا باشید.

  8. Avatar photo عاطفه گفت:

    امکانش هست توسایت کارنامه ای رو بارگذاری کنید چون که هرچقدر تماس میگیریم پاسخی دریافت نکردم

    1. Avatar photo مشاور ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر خطوط کمی شلوغ هستند چندین بار تلاش کنید

  9. Avatar photo عاطفه گفت:

    سلام.وقت بخیر خسته نباشید ببخشیدبرای ازمون لیسانس به پزشکی زمان ثبت نام چه زمانی هست؟منظورم سال1400بود

  10. Avatar photo سلام گفت:

    ایا در مصاحبه ازمون لیسانس به پزشکی معدل تاثیر مثبت دارد؟
    منظورم شرط معدل نیست بلکه تفاوت معدل 17 یا 18 یا 19 است.

    1. Avatar photo dr-naqizade گفت:

      سلام و وقت بخیر
      بله قطعا برای قبولی لیسانس به پزشکی 98 هرچقد معدلتون بالا باشه شانس قبولیتون زیاد است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • منابع آزمون وکالت

    منابع آزمون وکالت 1403 + 12 منبع طلایی از نظر رتبه ها!

    منابع آزمون وکالت 1403 اعلام شد. بسیاری از داوطلبان سوال دارند که برای قبولی در وکالت چه کتابی بخوانیم؟ برای کلیه دانشجویان دارای مدرک کارشناسی رشته حقوق که قصد دارند جهت اخذ پروانه وکالت و اشتغال به کار اقدام به...
  • سوالات مصاحبه علمی قضاوت

    سوالات مصاحبه علمی قضاوت 1402 + پاسخنامه pdf

    سوالات مصاحبه علمی قضاوت با پاسخ 1402 از جمله موارد مهمی است که بیشتر داوطلبان مصاحبه آزمون قضاوت، به دنبال آن هستند. پیش از شروع آزمون بهتر است سوالات سال‌های گذشته را بررسی کرده تا بتوانید برای مصاحبه نهایی که...
  • مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی

    مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1402 + سوالات و پاسخ | ایران تحصیل

    دانشگاه علوم پزشکی تهران سالانه آزمونی را برای متقاضیان تحصیل در رشته پزشکی که دارای مدرک لیسانس هستند برگزار می کند و به آن ها فرصت رقابت برای اخذ پذیرش پزشکی را می دهد. اما تنها کسب نمره قبولی در...
  • آزمون وکالت آنلاین

    آزمون وکالت آنلاین ۱۴۰۲

    شرکت در آزمون وکالت آنلاین ۱۴۰۲ به داوطلبان عزیز کمک می نماید تا بتوانند آمادگی خود را برای آزمون تعیین سطح وکالت بیشتر نمایند. ویژگی هایی برای بهترین آزمون آزمایشی وکالت آنلاین وجود دارد که باید بدان دقت داشته باشید...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)