ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره تغییر رشته {آنلاین و تلفنی} + دانشگاه و دبیرستان | irantahsil

مشاوره تغییر رشته
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دریافت مشاوره تغییر رشته رایگان و آنلاین برای دانش آموزان و دانشجویان بسیار اهمیت دارد. بسیاری از دانش آموزان ممکن است پس از طی کردن مراحل هدایت تحصیلی پایه نهم یا گذراندن چند پایه در شاخه‌های نظری قصد داشته باشند که رشته تحصیلی خود را تغییر دهند. از سوی دیگر دانشجویانی هستند که زمانی وارد دانشگاه می‌شوند، به دلیل عدم بازار کار مناسب در رشته یا عدم علاقه به رشته انتخابی خود تصمیم می‌گیرند برای تغییر رشته خود اقدام کنند.

چرا که تغییر رشته باید متناسب با استعداد و توانایی افراد صورت بگیرد و باید انتخابی داشته باشند که مجدداً از رشته انتخابی خود پشیمان نشوند. در حال حاضر مشاوره تغییر رشته رایگان در مسیر دریافت راهنمای تغییر رشته تحصیلی در مراکز مختلفی ارائه می‌شود. چنانچه شما دانش آموزان یا دانشجویان عزیز نیازمند مشاوره تغییر رشته آنلاین هستید، می‌توانید با شماره مشاوره تغییر رشته ایران تحصیل تماس بگیرید تا بهترین خدمات مشاوره تغییر رشته تحصیلی را از مشاوران خبره ما دریافت کنید.

مشاوره تغییر رشته دبیرستان

دانش آموزانی که مایلند در مقطع متوسطه دوم تغییر رشته دهند، باید در سال نهم این کار را انجام دهند. در واقع انتخاب رشته نهم به دهم در آغاز ورود به پایه دهم صورت می‌گیرد. دانش دانش آموزانی که قصد دارند برای تغییر رشته اقدام کنند، باید یا ابتدای سال یازدهم یا در ابتدای سال دوازدهم اقدامات لازم را انجام دهند. برای تغییر رشته در دبیرستان بهتر است که از همان ابتدا تصمیم بگیرید که چه مسیری را می‌خواهید طی کنید و مطمئن شوید چه مسیری را قصد دارید انتخاب کنید.

در کنار همه موارد برای تغییر رشته والدین شما باید از تغییر رشته شما رضایت داشته باشند. برای این کار باید فرم نمونه و همراه با تأیید والدین آن را به مسئول مدرسه تحویل دهید. پس از انجام مراحل تکمیل فرم نیاز است که مشاور واحد آموزش مدرسه و همچنین آموزش و پرورش منطقه تغییر رشته شما را تأیید کنند.

مهم‌ترین موضوعی که هنگام تغییر رشته باید به آن توجه داشته باشید، این است که باید حتماً از شرایط لازم برخوردار باشید و در امتحانات دروس اختصاصی مد نظر شرکت کنید. انتخاب رشته نهم به دهم یا دهم به یازدهم از مراحل مهم برای دانش آموزان است. با انتخاب یک رشته آینده تحصیلی و شغلی خود را مشخص خواهید کرد.

دانش آموزان قبل از انتخاب رشته باید در مورد رشته‌های مختلف بررسی و تحقیق کنند و سختی دروس امتحان تغییر رشته و آینده آن را مورد بررسی قرار دهند تا بعداً پشیمان نشوند. دلایل مختلفی باعث می‌شود که دانش آموزان پس از ورود به یک رشته از تحصیل در آن رشته صرف نظر کرده و به دنبال تغییر رشته خود باشند. با توجه به این موضوع سازمان آموزش و پرورش امکان تغییر رشته را برای دانش آموزان فراهم کرده است و می‌توانند وارد فرایند تغییر رشته شوند.

مشاوره تغییر رشته دبیرستان

جهت اطلاع از شرایط تغییر رشته از ریاضی به تجربی وارد لینک شوید.

به دلیل حساسیت فرایند تغییر رشته دانش آموزان دبیرستانی توصیه می‌کنیم که حتماً مشاوره تغییر رشته دبیرستان را به صورت آنلاین یا تلفنی دریافت کنید، چرا که تنها مشاوران خبره و مجرب می‌توانند به شما راهنمایی‌های لازم را ارائه کنند تا وارد چه رشته‌ای شوید که به بازار کار بهتر و آینده شغلی مناسبی داشته باشد.

همچنین در ارتباط با سختی دروس رشته‌ و میزان سختی قبولی در کنکور سراسری را به شما اعلام خواهند کرد. از سوی دیگر اگر در مسیر انتخاب رشته نیازمند دریافت برنامه‌ریزی درسی و آمادگی در شرکت در امتحانات دروس اختصاصی رشته مورد نظر باشید، مشاوران می‌توانند در طول این مسیر شما عزیزان را همراهی کنند تا بتوانید نمره لازم را دریافت کنید.

زمانی که دانش آموزان برای شرکت در امتحانات به واحد امتحان معرفی می‌شوند، باید منابع امتحانی و دروس مربوطه که از سوی مدرسه به دانش آموز اطلاع رسانی می‌شود را مطالعه کنند و در جلسه آزمون شرکت نمایند. دانش آموزان برای شرکت در این امتحانات تغییر رشته فقط تنها دو بار فرصت دارند و این فرصت یک بار در خرداد ماه و یک بار در شهریور ماه است. بنابراین در صورت عدم کسب نمره لازم در امتحانات با درخواست طرح رشته این افراد موافقت نخواهد شد.

بنابراین بهتر است که شما دانش آموزان برای شرکت در امتحانات نهایی با مشاوران خبره در ارتباط باشید. چنانچه شما دانش آموزان گرامی نیازمند دریافت بهترین برنامه‌ریزی مطالعاتی برای شرکت در امتحانات تغییر رشته پایه دهم به یازدهم یا یازدهم به دوازدهم هستید، می‌توانید برای دریافت مشاوره تغییر رشته رایگان یا مشاور تغییر رشته آنلاین و تلفنی از طریق مرکز مشاور ایران تحصیل تماس بگیرید.

دریافت مشاوره تغییر رشته تحصیلی از سوی مشاوران خبره آکادمی ایران تحصیل باعث می‌شود که شما راحت‌تر بتوانید برای آینده تحصیلی خود تصمیم بگیرید و چنانچه مایل به کسب نمره قبولی در امتحانات باشید از طریق راهنمایی مشاوران خبره ما می‌توانید به در این آزمون به موفقیت برسید.

مشاوره تغییر رشته آنلاین و تلفنی برای دبیرستان

تغییر رشته‌ یکی از مهمترین تصمیماتی است که افراد قبل از هر چیز باید اطمینان لازم را در ارتباط با رشته مقصد خود کسب کنند. برای تغییر رشته باید موارد زیادی از جمله سختی‌های شرکت در امتحانات تغییر رشته، سختی دروس و آینده رشته جدید را در نظر داشته باشید.

بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از هرگونه تصمیم در این زمینه با مشاوران مجرب تماس بگیرید و مشاوره تغییر رشته را دریافت کنید. در حال حاضر برای سهولت دسترسی دانش آموزان به مشاوران مجرب، امکان دریافت مشاوره تغییر رشته آنلاین و تلفنی وجود دارد.

دانش آموزان با در اختیار داشتن شماره مشاوره تغییر رشته می‌توانند راهنمای تغییر رشته تحصیلی را دریافت کنند و چنانچه نیازمند دریافت برنامه مطالعاتی یا اطلاع از مهمترین منابعی که ممکن است از آن سؤالات امتحانات نهایی مطرح شود، با مشاوران خبره در ارتباط باشند.

مرکز مشاوره ایران تحصیل با داشتن تیم مجرب مشاوران تحصیلی مشاوره تغییر رشته رایگان را به صورت آنلاین و تلفنی به شما عزیزان ارائه می‌کند. در مسیر مشاوره تغییر رشته تحصیلی، مشاوران این مجموعه بهترین چشم انداز را در اختیار شما دانش آموزانی که مایل به تغییر رشته از پایه دهم به یازدهم یا یازدهم به دوازدهم هستید در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

مشاوره تغییر رشته آنلاین و تلفنی برای دبیرستان

 راهنما تغییر رشته تحصیلی

برای تغییر رشته دبیرستان در هر یک از مقاطع دهم به یازدهم یا یازدهم به دوازدهم افراد باید با راهنمای تغییر رشته تحصیلی آشنایی داشته باشند. در فرایند مشاوره تغییر رشته نیز این راهنما در اختیار شما قرار داده می‌شود.

تغییر رشته دهم به یازدهم

برای تغییر رشته ابتدا باید فرم هدایت تحصیلی را کسب کرده باشید. دانش آموز امکان تغییر رشته از رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی و علوم و معارف به شاخه‌های هنرستان فنی حرفه‌ای و کاردانش وجود دارد.

دانش آموزان می‌توانند به صورت درون شاخه‌ای نیز تغییر رشته دهند. افراد برای ثبت درخواست خود باید فرم تغییر رشته را در سامانه سناد دانش آموزی دریافت کنند. دانش آموزان باید حداقل دو هفته پیش از آغاز امتحانات خرداد ماه یا نوبت شهریور فرم مربوطه را در دو نسخه پرینت گرفته و هر دو نسخه را کامل کرده و پس از امضای ولی به مدیر یا مشاور مدرسه تحویل دهند.

این فرم باید ابتدا از سوی مدیر مدرسه تأیید شود و سپس اداره آموزش و پرورش منطقه ارسال نماید. اگر رشته مورد نظر شما در مدرسه ارائه نشده باشد، از طرف آموزش و پرورش یک مدرسه دیگر معرفی می‌شود.

برای اطلاع از مراحل تغییر رشته از انسانی به فنی حرفه ای وارد لینک شوید.

تغییر رشته پایه یازدهم به دوازدهم

شرایط تغییر رشته پایه یازدهم به دوازدهم کمی متفاوت است و تنها به صورت درون شاخه‌ای و فقط برای رشته‌های نظری مانند ریاضی، تجربی، انسانی و علوم و معارف امکان‌پذیر است. در راهنمای تغییر رشته تحصیلی اینطور اعلام شده است که فرم تغییر رشته باید در دو نسخه چاپ شود و پس از تکمیل شدن حداکثر تا دو هفته قبل از شروع امتحانات خرداد یا شهریور ماه به مدیر یا مشاور مدرسه تحویل داده شود.

پس از تأیید به صورت کتبی اداره آموزش شهرستان، ناحیه یا منطقه پیام می‌فرستد و در صورتی که کمیسیون موارد خاص موافقت نماید، اجازه شرکت در امتحانات به فرد داده می‌شود. پس از تأیید شدن فرم یک نسخه از آن به دانش آموز ارائه می‌شود و نسخه دیگر در پرونده تحصیلی وی نگهداری خواهد شد.

مشاوره تغییر رشته آنلاین و تلفنی دانشگاه

شاید برخی از دانشجویان به رشته دانشگاهی خود علاقه‌مند نباشند و به دلایلی از جمله عدم تمایل به اعزام به خدمت سربازی یا همچنین عدم وجود بازار کار در رشته مورد نظر، بر اساس اعلام وزارت علوم دانشجویان در طول تحصیل در مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته می‌توانند تغییر رشته دهند.

در صورتی که دانشجویان علاوه بر داشتن شرایط انتقال مایل به تغییر رشته باشند، می‌توانند همراه با انتقالی خود، تمایل به تغییر رشته را ثبت کنند. در شرایط اضطراری نیز امکان تغییر رشته برای دانشجویانی که دچار بیماری یا سانحه شده باشند امکان‌پذیر است و پس از تشخیص شورای پزشکی افراد می‌توانند اقدامات لازم را انجام دهند.

از آنجا که قوانین متفاوتی برای تغییر رشته در دانشگاه دولتی، آزاد و پیام نور وجود دارد و افراد باید تمام این شرایط را داشته باشند، دریافت مشاوره تغییر رشته دانشگاه بسیار اهمیت دارد. شما با دریافت مشاوره تغییر رشته رایگان یا دریافت مشاوره آنلاین و تلفنی می‌توانید در ارتباط با رشته‌ای که مایل به ادامه تحصیل در آن هستید، تصمیم مناسبی بگیرید.

مشاوره تغییر رشته به دانشجویان کمک می‌کند تا چشم انداز مناسبی در ارتباط با بازار کار و آینده شغلی رشته مورد نظر خود داشته باشند. از این رو شما دانشجویان عزیز حتماً سعی کنید قبل از اینکه وارد مرحله تغییر رشته در هر یک از مقاطع کاردانی، کارشناسی یا ارشد شوید، با مشاوران خبره در ارتباط باشید و راهنمایی‌های دقیق را در این زمینه دریافت نمایید.

دریافت مشاوره تغییر رشته آنلاین و تلفنی برای دانشجویان این امکان را فراهم می‌کنند که به جای صرف هزینه جهت دریافت مشاوره حضوری بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن به مشاوران خبره دسترسی داشته باشند.

از سوی دیگر مشاوره رشته رایگان باعث می‌شود که افراد با صرف هزینه کمتر بتوانند به دید مناسبی در ارتباط با رشته مورد نظر که مایل به تغییر آن هستند، دست یابند.

مرکز مشاوره ایران تحصیل با داشتن تیم مجرب از مشاوران خبره و برجسته که سابقه سال‌ها ارائه خدمات مشاوره به دانشجویان و دانش آموزان را دارند، می‌توانند در مسیر تغییر رشته تحصیل به خوبی شما عزیزان را راهنمایی کنند. چنانچه مایل باشید در ارتباط با آینده شغلی و کاری رشته مورد نظر یا دروسی که دانشجویان باید در طول تحصیل پاس کنند، اطلاعات لازم را دریافت نمایید، ارتباط با مشاوران آکادمی ایران تحصیل بهترین گزینه است. برای دریافت مشاوره تغییر رشته می‌توانید با همکاران ما از طریق شماره 9099075307 در تماس باشید تا مشاورهای لازم را به شما عزیزان ارائه کنند.

 مشاوره تغییر رشته آنلاین و تلفنی دانشگاه

برای اطلاع از شرایط تغییر رشته در هنرستان وارد لینک شوید.

شماره مشاوره تغییر رشته ایران تحصیل

دانش آموزان و دانشجویان عزیزی که قصد تغییر رشته دانشگاه یا مقطع دبیرستان در پایه دهم به یازدهم یا یازدهم به دوازدهم را دارند، بهتر است که در این مسیر اطلاعات لازم را در خصوص مراحل تغییر رشته دریافت کنند، چرا که تغییر رشته فرایند آسانی نیست و افراد باید ضمن شرکت در امتحانات نهایی در ارتباط با آینده شغلی رشته‌ای که وارد آن می‌شوند اطلاعات لازم را کسب کنند و بدانند که سختی دروس دبیرستان یا دانشگاه در هر مقطع به چه میزان است.

افرادی که در این مسیر مشاوره تغییر رشته را به صورت تلفنی دریافت می‌کنند، مایلند در ارتباط با شماره مشاوره تغییر رشته بیشتر بدانند. چنانچه شما عزیزان مایل به ارتباط با مشاوران تغییر رشته آکادمی ایران تحصیل باشید، کافی است با شماره 9099075307 تماس بگیرید. شما از طریق تماس با این شماره می‌توانید با همکاران ما در زمینه تغییر رشته اطلاعات و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید و مشاوران ما برای شما جلسه مشاوره تغییر رشته آنلاین یا تلفنی را در نظر می‌گیرند و تا پایان فرایند تغییر رشته در کنار شما عزیزان خواهند بود.

شماره مشاوره تغییر رشته ایران تحصیل

خلاصه مطالب

دریافت مشاوره تغییر رشته آنلاین و تلفنی برای تمام دانش آموزان و دانشجویانی که مایل به تغییر دادن رشته خود هستند ضروری است، چرا که تنها داشتن راهنمای تغییر رشته تحصیلی کافی نیست و افراد باید در این مسیر با چالش‌های مختلف از جمله سختی دروس، شرکت در امتحانات نهایی و مهمترین منابعی که باید مطالعه کنند روبرو خواهند شد. مشاوره تغییر رشته آنلاین به شما دانشجویان و دبیرستانی‌های عزیز کمک می‌کند تا بتوانید بهترین تصمیم را برای آینده تحصیلی خود داشته باشید.

در این مقاله سعی کردیم شماره مشاوره تغییر رشته را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر مایل به دریافت مشاوره تغییر رشته تحصیلی از سوی مشاوران خبره مرکز مشاور ایران تحصیل هستید، کافی است با شماره 909975307 تماس بگیرید. مشاوران تحصیلی این مرکز سعی در ارائه بهترین خدمات مشاوره تحصیلی به شما دانشجویان و دبیرستان‌های گرامی دارند تا با داشتن انتخاب مناسب بهترین آینده تحصیلی را برای خود رقم بزنید.

برای دریافت pdf مقاله مشاوره تغییر رشته کلیک کنید.

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دریافت مشاوره تغییر رشته آنلاین و تلفنی چه ضرورتی دارد؟

همانطور که می‌دانید مسیر تغییر رشته در دانشگاه و دبیرستان آسان نیست و افراد برای اینکه بتوانند تصمیم مناسبی داشته باشند باید مشاوره‌های لازم را در این زمینه دریافت کنند.

 آیا امکان دریافت مشاوره رشته آنلاین و تلفنی وجود دارد؟

بله مرکز مشاوره ایران تحصیل امکان مشاوره تغییر رشته آنلاین و تلفنی را برای همه محصلین و دانشجویان فراهم کرده است.

 شماره مشاوره تغییر رشته ایران تحصیل چیست؟

شما دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دریافت مشاوره آکادمی ایران تحصیل می‌توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره تغییر رشته {آنلاین و تلفنی} + دانشگاه و دبیرستان | irantahsil»

  1. Avatar photo رویا گفت:

    سلام من امسال دهم تجربی هستم و میخوام به رشته خیاطی در کاردانش تغییر رشته بدم
    بهتره تکرار پایه بزنم و دهم رو دوباره بخونم یا مستقیم برم به یازدهم ؟؟
    و اگر بخوام مستقیما برم یازدهم باید امتحانای رشته قبلیم رو هم پاس بشم؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      باید تمام دروس رشته بعدی و خودتان را پاس شوید و نمره قبولی را بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...
تماس با مشاور