ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد + راهنما جامع | ایران تحصیل

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد جهت دریافت نتیجه بهتری از انتخاب رشته چه در دوره با آزمون و چه در دوره بدون آزمون الزامی به نظر می رسد. تا همین چند سال پیش شاهد این قضیه بودیم که داوطلبان انتخاب رشته آزاد و سراسری را به صورت جداگانه و حتی در زمان های مختلفی انجام می دادند. اما در حال حاضر انتخاب رشته های سراسری و دانشگاه آزاد (البته در دوره با کنکور) با یکدیگر ادغام شده اند و در یک زمان انجام می گیرند.

اگر شما هم جزء آن دسته از افراد مایل به گذراندن دوران تحصیلات دانشگاهی خود در دانشگاه های آزاد هستید (حال چه رشته های بدون آزمون و چه دوره با آزمون) کمک گزفتن از مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد می تواند بسیار برایتان عالی و مفید فایده باشد. اطلاعاتی که در این نوشته در اختیارتان قرار می دهیم می تواند به بهترین نحو ممکن به نیازهای شما در رابطه با مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد پاسخ بدهد و شما را به سمتی بکشاند که با توجه به مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد بهترین انتخاب رشته را انجام دهید.

مورد مهمی که در اینجا باید به آن اشاره کنیم این است که انتخاب رشته دانشگاه آزاد به دریافت شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیاز دارد. اگر این سؤال در ذهن شما نیز مطرح شده که شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد چیست؟ در این نوشته می توانید پاسخ کامل این سؤال یعنی شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد چیست؟ را پیدا کنید.

 

برای مطالعه راهنمای جامع انتخاب رشته دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

بهترین مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد

بهترین و جامع ترین مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد را می توان مشاوره ای دانست که با در نظر گرفتن استعدادها و توانمندی های داوطلب و متقاضی و البته شناخت دقیق فرد از رشته یا رشته های مورد علاقه وی انجام بگیرد.

این نکته مهم را نیز مدنظر داشته باشید که مشاوره انتخاب رشته کارآمد و دقیق که بتواند راه مناسب را به فرد نشان دهد باید شرایط فردی و موقعیت اجتماعی داوطلب را نیز در نظر بگیرد. البته در این میان داشتن توجه کافی به وضعیت بازار کار رشته تحصیلی مورد نظر و مورد علاقه داوطلب نیز اهمیت کمی ندارد.

از ویژگی های بهترین مشاور انتخاب رشته میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هدف گذاری مناسب و دقیقی به دانش آموز ارائه دهد.
  • ابتدا از نیاز داوطلب اطلاع یابد و آن را در چینش رشته ها مد نظر قرار دهد.
  • از میزان رقابت، ظرفیت و احتمالات قبولی ها اطلاع داشته باشد.
  • چینش و اولویت ها را به نوعی قرار دهد که واقع بینانه باشد.
  • تجربه کافی برای امر حساس را داشته باشد و افراد زیادی را به موفقیت رسانده باشد.

البته موارد ذکر شده میتواند استثنائات فراوانی داشته باشد. برای مثال ممکن است خود دانش آموز با منطق خود دروس را اولویت بندی کند و در نهایت هم به نتیجه دلخواه برسد. اما پذیرفتن چنین ریسک بزرگی در این مقطع حساس چندان عاقلانه نیست.

بهترین مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد

مشاوره تلفنی یا حضوری انتخاب رشته آزاد

زمانی که فرد تصمیم به انجام انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه به صورت بدون کنکور و چه به شکل باکنکور می گیرد به داشتن مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیاز مبرمی پیدا می کند.

شاید علت اهمیت این موضوع را بتوان این مسئله دانست که داشتن انتخاب رشته ای براساس رتبه کسب شده فرد، توانایی و استعدادهای فرد، علایق و همینطور متناسب با ویژگی های شخصیتی وی می تواند نقشی اساسی در مشخص کردن مسیر حرفه ای و زندگی هر داوطلب داشته باشد.

اما موضوعی که در اینجا باید مطرح کنیم این است که شماری از داوطلبان مشاوره تلفنی و حضوری را ترجیح می دهند و شماری دیگر مایل به دریافت مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت حضوری هستند.

مشاوره تلفنی یا حضوری انتخاب رشته آزاد

استفاده از هر کدام از این نوع مشاوره ها با مزایایی همراه است. به طور مثال، در صورت دریافت مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت تلفنی مجبور به صرف هزینه زیادی جهت رفت و آمد ندارید و از طرفی لازم نیست قبل از جلسه مشاوره اقدام به گرفتن وقت قبلی کنید.

مشاوران ایران تحصیل به صورت حضوری و تلفنی در خدمت شما داوطلبان عزیز برای ارائه مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد هستند.

پس اگر به دنبال دریافت باکیفیت ترین و بهترین مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد هستید و بابت این انتخاب رشته نگرانی دارید باید عرض کنیم که مشاوران مجموعه ما در خدمت شما هستند و در این زمینه خدمات ارزنده ای را به شما ارائه می کنند.

برای آشنایی با نکات انتخاب رشته کنکور هنر روی لینک بزنید.

در جلسه مشاوره انتخاب رشته آزاد چه مسائلی مطرح میشود؟

فارق از نوع حضوری یا غیر حضوری مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد، این امر باید به نحو احسن انجام شود. جلسات مشاوره انتخاب رشته باید مواردی را شامل شوند که دانستن آن ها برای داوطلبان ضروری است.

البته مطالعه این بخش فایده دیگری نیز دارد. شما با مطالعه هر بخش و فکر کردن به آن میتوانید مسیر حدودی مشاوره خود را یک بار در ذهن خود مرور کنید. علاوه بر این شاید به نکاتی برخورد کنید که تا کنون به آن توجهی نکرده باشد.

برای مشاوره انتخاب رشته دانشگاه ازاد میتوانید ساده ترین روش یعنی روش تلفنی و غیر حضوری را انتخاب کرده و از هزینه و اتلاف زمان بیهوده با یک تماس جلوگیری کنید. برای اینکار کافی است با شماره 9099075307 تماس گرفته و با مشاوران ایران تحصیل در تماس باشید.

برای آشنایی با بهترین مشاوره انتخاب رشته تهرانروی لینک بزنید.

بنر کال تو اکشن

نحوه انتخاب رشته اصولی دانشگاه آزاد

پس از اینکه دفترچه را مطالعه نمودید، حال نوبت به‌گزینش رشته ها و دانشگاه‌های مورد نظر شما می‌باشد. برخی از داوطلبین ممکن است این تصور را دارند و بعضاً در جلسات مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد این موضوع را مطرح می‌نمایند که چنانچه ما زودتر برای انتخاب رشته اقدام نمیاییم، آیا شانس بیشتری برای پذیرفته شدن نخواهیم داشت؟ معیاری که مؤسسات و دانشگاه‌ها مدنظر قرار می‌دهند، تراز و معدل شماست.

در مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد همانند دانشگاه‌های سراسری، تأثیر سوابق تحصیلی برای انتخاب رشته وجود دارد. یکی از اشتباهاتی که داوطلبان ممکن است در فرایند انتخاب رشته دچار آن شوند، انتخاب رشته بدون توجه به استعداد و توجه به علایق خود است. این دو موضوع از کلیدی‌ترین مسائلی است که در مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد مشاورین بر روی آن تمرکز کرده و به آن توجه می‌نمایند. ابتدا بر اساس علایق شما به اولیت بندی و انتخاب پرداخته می‌شود.

در بین رشته‌های انتخابی شما، بر اساس آزمون‌های هوش و استعداد، استعدادیابی می‌شود و از این طریق شما متوجه خواهید شد که در کدام رشته موفقیت بیشتری را در آینده کسب خواهید کرد.

برای انتخاب رشته کنکور زبان کلیک کنید.

نحوه انتخاب رشته اصولی دانشگاه آزاد

یکی دیگر از مواردی که در مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد رعایت می‌شود، انتخاب رشته اصولی و درست، مطابق با تراز شما جهت پذیرش در بهترین دانشگاه و رشته‌ای که شما مدنظر دارید. داوطلبان فراوانی وجود دارند که به دلیل بی اطلاعی از فرایند انتخاب رشته و یا عدم مراجعه جهت مشاوره انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه آزاد، با وجود تراز و سوابق تحصیلی مناسب، نتوانسته‌اند در رشته‌های محبوب و پرطرفدار، ثبت نام شوند.

جهت مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد به صورت اصولی و درست، با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل آماده خدمت رسانی به شما داوطلبین عزیز می باشند.

برای دریافت دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

شناخت مشاور از رشته های دانشگاه آزاد

شناخت و اطلاع از لیست دقیق رشته های تحصیلی بدون کنکور و البته با آزمون ارائه شده در دانشگاه های آزاد موردی است که پیش از شروع فرآیند انتخاب رشته دانشگاه آزاد باید توجه کافی را به آن مبذول دارید.

در صورت استفاده از مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد می تواند بسیار برایتان مثمرثمر و پر فایده باشد و نیازهای شما را در این رابطه برطرف کند.

از جمله نکات مهمی که ممکن است در مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد به آن پرداخته شود بحث پرطرفدارترین رشته ها در هر کدام از رشته های تحصیلی و شناخت آن هاست.

به عنوان مثال، در بین پرطرفدارترین رشته های گروه آزمایشی علوم تجربی می توان از بینایی سنجی، مامایی، هوشبری، دامپزشکی، علوم تغذیه، شنوایی شناسی، پرستاری و اتاق عمل یاد کرد.

برای ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

شناخت مشاور از رشته های دانشگاه آزاد

مورد دیگر پرطرفدارتر بودن رشته هایی همچون شیمی، نفت، عمران، مکانیک، برق و کامپیوتر در بین رشته های گروه ریاضی فنی است.

فقط توجه داشته باشید که هر کدام از رشته ها معایب و مزایای خودشان را دارند. اما هرگز این نکته مهم را فراموش نکنید که مواردی همچون اهداف شخصی شما، روحیات و استعدادهایتان از مهم ترین مواردی هستند که در زمان انتخاب رشته نباید از توجه به آن ها غافل شوید.

در مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد فرصت شناخت کامل و دقیق رشته های مورد علاقه تان را به آسانی پیدا می کنید و بدین ترتیب خیالتان از بابت داشتن انتخاب رشته ای منطقی و به دور از هر گونه مشکلی راحت است.

برای کسب اطلاعات در مورد azmoon.org وارد شوید

آزمون های رغبت سنجی برای شناخت علایق

یکی از ابزار های مشاوران تحصیلی برای تشخیص میزان علاقه شما به یک رشته و همچنین یکی از راه های خود شناسی استفاده از آزمون های رغبت سنجی است.

این آزمون ها برای شناخت و اطلاع داوطلب از توانایی ها و علایق وی به کار می رود. آزمون هایی با طرح تعداد زیادی سؤال که می توانند شخصیت فرد داوطلب را به طور دقیق مورد ارزیابی قرار دهند و وی را به شناخت دقیقی از خویش برسانند. 

معمولاً در جلسات مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد می توان این خدمت را از طریق مشاورانی خبره دریافت کرد و تا حد زیادی از میزان استرس ها و نگرانی های خود برای انتخاب رشته کم کرد. 

علاوه بر آزمون های رغبت سنجی میتوانید از تست استعدادیابی برای انتخاب رشته نیز استفاده کنید.

آزمون های رغبت سنجی برای شناخت علایق 

شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

همان گونه که در جریان هستید انتخاب رشته آزاد در دوره باکنکور بر طبق رتبه ای انجام می گیرد که شما در کنکور سراسری بدست آورده اید. زمانی که می خواهید 20 رشته دانشگاه آزاد را در فرم انتخاب رشته اینترنتی درج کنید از شما درخواست می شود تا شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود را وارد کنید.

شناسه ای 7 رقمی که در بخش انتهایی کارنامه کنکورتان به چشم می خورد. برای کسب اطلاعات بیشتری در مورد این کد مهم یعنی شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران خبره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

برای ارتباط با بهترین مشاور انتخاب رشته اراک روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

تفاوت بین انتخاب رشته آزاد و سراسری

بین انتخاب رشته آزاد و سراسری تفاوت هایی وجود دارد. از میان تفاوت های بین انتخاب رشته این دو دانشگاه می توان به مهم نبودن رتبه کسب شده داوطلب در سهمیه و همین طور اهمیت توجه به تراز داوطلب یاد کرد.

بعلاوه، در انتخاب رشته دانشگاه آزاد به هیچ وجه نمی توان به سهمیه بومی گزینی استناد کرد. این موضوع از آن رو است که پذیرش دانشجویان در این دانشگاه به صورت کشوری انجام میگیرد.

مورد بسیار مهم و شایان توجه دیگر این که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد دست شما در انتخاب رشته به اندازه انتخاب رشته دانشگاه سراسری باز نیست و تعداد کمتری از رشته ها را می توانید در فرم انتخاب رشته اینترنتی دانشگاه آزاد وارد کنید.

همین موضوع حساسیت انتخاب رشته دانشگاه آزاد را افزایش میده. در هنگام برنامه ریزی برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد مد نظر داشته باشید حداکثر 100 کد رشته را میتوانید اولویت بندی کنید.

بنر انتخاب رشته

برای کسب اطلاع از زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

رتبه بندی مراکز دانشگاهی آزاد

دانشگاه های آزاد اسلامی بسیاری در شهرهای مختلف ایران و در نقاط مختلف احداث شده اند. مراکز دانشگاهی که به هر حال تفاوت هایی از نظر سطح امکانات و کیفیت آموزش با یکدیگر دارند.

باید عرض کنیم که بین تمامی دانشگاه های آزاد کشور دانشگاه علوم تحقیقات و فناوری واقع در استان تهران با بقیه فرق دارد. دانشگاهی که از هر نظر مطلوب بوده و کیفیت خوبی دارد.

دلیل این مسئله سطح آموزشی و پژوهشی و امکانات تحصیلی موجود در این دانشگاه شناخته شده است. اگر به دنبال شناخت رتبه بندی دانشگاه های آزاد و اطلاع از بهترین و باکیفیت ترین مراکز دانشگاهی آزاد هستید مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد می تواند به کمک شما بیاید.

برای آشنایی با شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

اهمیت شهریه در انتخاب رشته آزاد

یکی از عواملی که حتماً شما باید به آن توجه نمایید، بحث شهریه و هزینه می‌باشد. دلیل تأکید ما بر مطالعه دفترچه، اضافه شدن رشته‌های جدید و همچنین شرایط و ضوابط جدیدی است که برای انتخاب رشته ممکن است در نظر گرفته شود.

توصیه‌ای که در مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد به داوطلبین می‌شود. این است که حتماً قبل از انتخاب رشته شرایط مندرج در دفترچه را به صورت کامل مطالعه نمایید. برای اطلاع از میزان شهریه دانشگاه آزاد  و یا اطلاع کلی از شهریه دانشگاه آزاد ابتدا دقت لازم را داشته باشید.

اهمیت شهریه در انتخاب رشته آزاد

تفاوتی که در انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد وجود دارد، در میزان شهریه تعیین شده برای هر رشته می‌باشد. در مشاوره انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه آزاد حتماً به علایق و استعدادهای شما پرداخته خواهد شد. و می‌توان گفت مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد بدون توجه به علایق و استعدادهای شما بی‌نتیجه و غیر اصولی خواهد بود. اما نمی‌توان از بحث هزینه و شهریه چشم پوشی نمود.

خلاصه مطلب

به طور کلی برای انتخاب رشته همراهی و مشورت با یک مشاور خوب امری الزامی است. با توجه به افزایش تعداد داوطلبان ورود به دانشگاه های ازاد و همچنین کم بودن بودجه اولویت بندی انتخاب رشته آزاد نسبت به سراسری اهمیت این موضوع بیش از پیش شده است.

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد میتواند در یک یا چند جلسه با محوریت تلاش برای پیدا کردن مناسب ترین رشته ای که با توجه به شرایط موجود برای شما قابل انتخاب است انجام گیرد. به طور کلی جلسات مشاوره انتخاب رشته شامل بررسی وضعیت فعلی داوطلب از لحاظ رتبه و تراز کنکور و سوابق تحصیلی، بررسی علاقه مندی های شخص، دانشگاه های دارای رشته مورد علاقه و بررسی شهر های دیگر و… میباشد.

برای دریافت مشاوره انتخاب رشته آزاد به صورت آنلاین میتوانید به صورت 24 ساعته با شماره 9099075307 تماس برقرار کرده و با مشاورین متخصص ایران تحصیل تماس برقرار کنید.

 

برای دانلود مقاله مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد روی لینک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهترین مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه ویژگی هایی دارد؟ 

بهترین مشاوره مشاوره ای است که با توجه به علایق و ویژگی های شخصیتی فرد داوطلب انجام شود.

چگونه می توانم بهترین مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دریافت کنم؟ 

برای دریافت بهترین مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

شناسه انتخاب رشته آزاد چیست؟

شناسه انتخاب رشته آزاد کدی است که جهت انتخاب رشته دانشگاه آزاد به آن نیاز دارید.

نظرات

25 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد + راهنما جامع | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo aaa گفت:

    سلام
    من در انتخاب رشته دانشگاه آزاد پرستاری و مامایی تبریز استان آذربایجان شرقی رو انتخاب کردم و در دفترچه انتخاب رشتش هم بود اما در سایت انتخاب رشته برا من این دوتا رو نیاورد ..امکان داره سنجش حذف کرده باشه؟!

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر سنجش چیزی را حذف نمی کند

  2. Avatar photo Bita گفت:

    سلام ببخشید چطور میتونم از طریق کنکور سراسریم(با آزمون) برای رشته موسیقی ایرانی انتخاب رشته کنم ؟ چون تو دفترچه با آزمون موسیقی ایرانی نداریم.

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید برای کاردانی علمی و کاربردی یا آزاد اقدام فرمایید

  3. Avatar photo mamad گفت:

    سلام خسته نباشید نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای رشته های پیراپزشکی همزمان با دولتی میاد؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام بله

  4. Avatar photo سبحان گفت:

    سلام من ترازم ۶۲۰۰ آیا در رشته انسانی احتمال قبولی در رشته حقوق دانشگاه آزاد هست؟
    ممنون میشم جواب بدین

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام دوست عزیز وقت بخیر
      برای بررسی دقیق وضعیت تون با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

  5. Avatar photo امین گفت:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید من کنکور انسانی ثبت نام کردم
    ولی رشته های مدیریت بازرگانی یا صنعتی که مدنظر م هست پذیرشش هم با کنکور هم بدون کنکور
    حالا با تأثیر ۴۰ درصدی معدل چون ترمیم نکردم رتبه م زیاد میشه گفتم دیریت با هر رتبه ای تو کنکور می تونن با آزمون رو آزاد برم ؟ یا اگر رتبه زیاد بود حتما باید رشته بدون آزمون ثبت نام کرنم ؟ کلا تفاوتی بین با آزمون و بی آزمون فرق زیادی داره ؟!
    ببخشید زیاد شد! ممنون میشم جواب بدین

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و با کنکور با هم متفاوت است.ملاک با کنکور رتبه و تراز و ملاک بدون کنکور معدل داوطلبین است.

  6. Avatar photo زهرا عموری گفت:

    سلام وقت بخیر من رشته علوم انسانی هستم میخوام تو رشته روانشناسی ثبت نام کنم ایا ظرفتیش تکمیل شده یا نه
    و اینکه برا ثبت نام به کجا مراجعه کنم

    1. Avatar photo isaei گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      دانشگاه های مورد نظر شما باید مورد بررسی قرار بگیرد
      جهت بررسی و کسب اطلاعات با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید .

  7. Avatar photo Fatemeh گفت:

    سلام وقت بخیردانشگاه آزادتفرش رشته مامایی وپرستاری باکنکور داره؟؟

    1. Avatar photo Ftm گفت:

      اگه داره تقریبا تا چه رتبه هایی قبولی دارین

    2. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      برای اطلاع از رشته های ارائه شده اخرین دفترچه منتشر شده از سوی دانشگاه را بررسی بفرمایید.
      برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

    3. Avatar photo علی رضا گفت:

      سلام من رشته انسانی هستم میخوام برم دانشگاه آزاد میتونم
      برم مهندسی کامپیوتر

      1. Avatar photo rahimi گفت:

        سلام وقت بخیر
        شما میتونید دانشگاه آزاد با سوابق تحصیلی مراحل ثبت نام رو انجام بدید

  8. Avatar photo Fatemeh گفت:

    سلام وقت بخیردانشگاه آزادتفرش رشته پرستاری یا مامایی باکنکور داره؟؟

    1. Avatar photo fathollahi گفت:

      سلام با توجه به دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 ارائه نشده بود

  9. Avatar photo محمدمهدی رضاا گفت:

    سلام بنده کارشناسی مدیریت امورفرهنگی و برنامه ریزی خوندم در دانشگاه علمی کاربردی واحد۷ با معدل ۱۷/۷۵ میخواستم برای ارشد تربیت بدنی گرایش فیزیولژی ورزشی تغذه یا اسیب شناسی و حرکات اصلاحی بخونم
    میشه لطفا راهنمایی کنید که میتونم ارشد این رشته رو بخونم یا خیر و اینکه چجوری میتونم بدون کنکور در دانشگاه ازاد تهران شمال یا تهران مرکز این دو رشته رو ثبت نام کنم و بخونم ممنون

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت به خیر محدودیتی از جهت انتخاب رشته و گرایش در مقطع ارشد ندارید.
      در صورتی که دانشگاه آزاد شرایط پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی را ارائه کرد میتوانید برای ثبت نام اقدام نمایید.

  10. Avatar photo کوشان گفت:

    سلام
    با توجه به مجزا بودن دفترچه انتخاب رشته برای کادانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد، آیا امکان انتخاب رشته برای کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته در دانشگاه آزاد وجود دارد؟ آیا برای هر انتخاب کارنامه مجزا صادر می شود؟
    ممنون

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز برای دانشگاه ازاد برای مقطع کاردانی و کارشناسی در زمان انتخاب رشته امکان مجزا انتخاب کردن در صورت داشتن شرایط امکان پذیر است و 2 کارنامه جدا برای شما اعلام میشود موفق باشید

    2. Avatar photo علی اکبر گفت:

      سلام خسته نباشید می خواستم بدونم اگه انتخاب رشته کنکور آزاد هم با کنکور و هم با سوابق بزنم(بدون آزمون) مشکلی پیش میاد یا نه؟

      1. Avatar photo karimi گفت:

        سلام برای اطلاعات بیشترتماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)