ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد

راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اطلاع از راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد برای کلیه داوطلبان و متقاضیان ورود به این دانشگاه کاملاً ضروری و مهم به نظر می رسد. ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد یکی از مراحل مهم برای ورود به دانشگاه‌های آزاد اسلامی است. داوطلبانی که قصد دارند در رشته‌های تحصیلی مختلف در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل کنند، باید در این آزمون شرکت کنند.

در این نوشته، با آموزش گام به گام ثبت نام دانشگاه آزاد در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و یا مشکلی در ثبت نام می توانید با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۳

کنکور سراسری و دانشگاه آزاد به مدت چندین سال است که با یکدیگر ادغام شده‌اند و ثبت‌نام آن‌ها به صورت همزمان از طریق وب‌سایت سنجش به نشانی sanjesh. org انجام می‌پذیرد.

زمان ثبت‌نام کنکور سراسری هر سال توسط سازمان سنجش اعلام می‌گردد و داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در دانشگاه آزاد نیز باید در بازه زمانی اعلام‌ شده‌ توسط سازمان سنجش و از طریق همان وب‌سایت، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

زمان ثبت نام کنکور 1403 برای نوبت دوم از تاریخ 7 فروردین ماه آغاز شده و تا 12 فروردین ادامه دارد.

به منظور جلوگیری از دست دادن فرصت ثبت‌نام توسط برخی از داوطلبان، دو فرصت به عنوان تمدید مهلت ثبت‌نام برای کنکور سراسری و مهلت مجدد ثبت‌نام در نظر گرفته‌ شده‌ است

تا داوطلبانی که به هر دلیلی موفق به انجام ثبت‌نام خود نشده‌اند یا نیازمند اصلاح اطلاعات فردی و تحصیلی خود هستند، بتوانند از این فرصت‌ها استفاده و ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند. برای راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد در ادامه همراه ما باشید.

زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد

برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور آزاد کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد

راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد به این صورت است که، داوطلبان باید به وب سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات شخصی و تحصیلی خود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مدارک مورد نیاز، هزینه ثبت نام و زمان‌بندی ثبت نام هر ساله توسط سازمان سنجش اعلام می‌شود.

آموزش گام به گام ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1403

داوطلبانی که علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه‌های آزاد هستند، می‌توانند به همراه دانشگاه‌های سراسری در یکی از دو نوبت دی یا بهمن به نام‌نویسی اقدام کنند که در بخش زیر، نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد  برای دوره آخر یعنی کنکور سراسری دی ماه شرح داده‌ شده‌ است.

🔶 جهت اطلاعات بیشتر و راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد به وب‌سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه و گزینه «سراسری» را انتخاب فرمایید.

آموزش گام به گام ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1

🔶 در راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد لطفا بر روی لینک فعال «ثبت نام آزمون سراسری سال 1403 کلیک کنید.

آموزش گام به گام ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 2

🔶 برای شروع فرآیندو راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد، ابتدا باید هزینه ثبت نام کنکور سراسری را پرداخت نمایید. بنابراین بر روی کلید «خرید سریال ثبت نام» در منوی سمت راست صفحه کلیک کنید. برای ثبت نام در هر گروه آزمایشی به خصوص، باید کارت اعتباری مربوط را خریداری کنید.

آموزش گام به گام ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 3

🔶 بنابراین در این مرحله باید نوع سریال ثبت نام خود را مشخص کرده و سپس گزینه «تایید و ادامه» را فشار دهید. در مرحله بعد باید اطلاعات مورد نیاز برای خرید کارت اعتباری را در کادرهای مربوطه وارد کنید.

🔶 این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و همراه و پست الکترونیک (در صورت تمایل) است. در نهایت، درگاه پرداخت مورد نظر خود را انتخاب و دکمه «تایید و ادامه» را فشار دهید.

آموزش گام به گام ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 4

🔶 در صفحه بعد، اطلاعات ثبت‌شده‌نمایان می‌گردد که در صورت تایید، بایستی تیک عبارت پایین جدول را علامت زده و دکمه «ادامه روند پرداخت» را فعال نمایید.

🔶 پس از آن، اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب را که شامل شماره کارت، رمز دوم، CVV2 و… است، وارد کرده و در نهایت گزینه «پرداخت» را انتخاب نمایید.

🔶 در صورت دریافت شماره سریال ۱۲ رقمی، واریز هزینه با موفقیت انجام‌شده‌است. همچنین برای شرکت در کنکور رشته‌های شناور (هنر و زبان)، باید کارت اعتباری جداگانه تهیه شود.

🔶 پس از تهیه شماره سریال ثبت نام برای گروه‌های آزمایشی مختلف و همچنین تهیه سریال علاقه‌مندی دانشگاه غیرانتفاعی و پیام نور، می‌توانید برای تکمیل فرم آنلاین تقاضانامه ثبت نام اقدام نمایید. به صفحه اول سامانه ثبت نام بازگردید و بر روی دکمه «تایید و ادامه – گام بعدی» کلیک کنید.

آموزش گام به گام ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 5

🔶 نظام آموزشی خود را انتخاب و شماره سریال ثبت نام خریداری‌شده‌را در قسمت مربوطه وارد کنید و سپس بر روی گزینه «تایید» کلیک نمایید.

آموزش گام به گام ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 6

🔶 پس از وارد کردن شماره سریال ثبت نام، فرم انتخاب نظام تحصیلی قابل‌مشاهده است که باید در آن وضعیت دپیلم و پیش دانشگاهی خود را مشخص نمایید.

🔶 در مرحله بعد بایستی کد سوابق تحصیلی و کد دانش آموزی خود را وارد نمایید و سپس نسبت به آپلود فایل عکس پرسنلی با مشخصات مورد نیاز سامانه اقدام فرمایید.

🔶 پس از اسکن عکس، نوبت به پر کردن آنلاین فرم تقاضانامه می‌رسد که می‌توانید آن را با مشخصات شخصی و تحصیلی خود تکمیل نمایید.

با تایید نهایی داوطلب، شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام صادر می‌شود که نگهداری از این دو کد تا زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ضروری است.

🔶 در صورت داشتن هر گونه سؤالی در رابطه با نحوه و راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد و همین طور دریافت راهنمای تصویری این ثبت نام با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

🔶 نکات مهم راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد

  • قبل از ثبت نام، دقت کنید که تمامی اطلاعات و مدارک لازم را به درستی و کامل تکمیل کرده‌اید.
  • زمان‌بندی و مهلت ثبت نام را جدی بگیرید تا از ثبت نام به موقع اطمینان حاصل کنید.
  • پس از ثبت نام، کد رهگیری خود را نزد خود نگه دارید تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید.

برای اطلاع از رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

شرایط ثبت‌نام در دانشگاه آزاد اسلامی 1403

برای سال تحصیلی 1403، چه از طریق شرکت در آزمون سراسری و چه به صورت بدون آزمون، مستلزم آگاهی از مجموعه‌ای از الزامات عمومی و اختصاصی است که متقاضیان می‌بایست قبل از اقدام به نام‌نویسی، نسبت به فراگیری و رعایت آن‌ها اهتمام ورزند.

در راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد، شرح مفصلی از این شرایط در ادامه ارائه گردیده است. الزامات عمومی نظر به اینکه فرآیند نام‌نویسی در هر دو حالت فوق، شامل مجموعه‌ای از معیارهای عمومی تقریبا مشابه است

از جمله مهم‌ترین این الزامات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

✔️ ایمان و اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی پذیرفته‌ شده‌ توسط نظام جمهوری اسلامی ایران

✔️ نداشتن سابقه نامطلوب اخلاقی عدم ابراز مخالفت یا دشمنی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

✔️ داشتن سلامت کامل جسمانی و روانی متناسب با حوزه علمی مورد نظر

شرایط اختصاصی ثبت‌نام در آزمون کنکور دانشگاه آزاد

راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد و حضور در آزمون کنکور سراسری نیازمند داشتن مجموعه‌ای از شرایط ویژه ثبت‌نام کنکور سراسری است که باید تمامی داوطلبان از نظر دارا بودن این شرایط مورد ارزیابی قرار گیرند.

✔️ داشتن دیپلم نظام آموزشی جدید یا گواهینامه دوره پیش‌دانشگاهی (نظام آموزشی سالانه یا ترمی) که تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ اخذ گردیده باشد یا دیپلم دوره چهارساله متوسطه نظام قدیم آموزش متوسطه یا گواهینامه کاردانی (فوق دیپلم)

✔️ دانشجویانی که در حال تحصیل در دوره‌های روزانه از مقطع کاردانی تا دکتری هستند، امکان ثبت‌نام در آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ را ندارند، مگر اینکه تا اسفندماه ۱۴۰۱ نسبت به انصراف قطعی خود از دانشگاه محل تحصیل خود اقدام کرده باشند.

این افراد در صورت عدم اعلام انصراف، تنها می‌توانند در دوره‌های غیرروزانه دانشگاه‌ها پذیرفته شوند.

✔️ داوطلبانی که در کنکور سال گذشته شرکت کرده و در دوره‌های غیرروزانه پذیرفته شده‌اند، می‌توانند بدون انصراف از دانشگاه خود به ثبت‌نام در آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ مبادرت ورزند و پس از پذیرش در این آزمون، نسبت به انصراف از دانشگاه پیشین خود اقدام نمایند.

✔️ افرادی که تحصیلات خود را در مقطع کاردانی رشته‌های آموزش پزشکی به اتمام رسانده‌اند، در صورتی مجاز به ثبت‌نام در آزمون سراسری می‌باشند که گواهینامه مربوط به خدمات قانونی خود را حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ دریافت کرده باشند.

بنابراین، علاقه‌مندان بایستی هنگام ثبت‌نام، گواهی پایان دوره طرح نیروی انسانی خود را ارائه دهند. داشتن گواهینامه معافیت از خدمت به صورت دائم یا موقت برای داوطلبان آقا ضرورت دارد.

 برای اطلاع از نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد بر روی لینک کیک کنید.

شرایط اختصاصی ثبت‌نام در آزمون کنکور دانشگاه آزاد

مدارک ضروری برای ثبت‌نام در دانشگاه آزاد 1403

کلیه متقاضیان محترم می‌بایست قبل از اقدام به ثبت‌نام در این دانشگاه نسبت به تهیه و آماده‌سازی مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

بر این اساس و به منظور تسهیل در فرآیند اطلاع‌رسانی، فهرست مدارک مورد نیاز در ادامه مقاله تفکیک‌ شده‌ است.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام در رشته‌های دارای آزمون ورودی همان‌طور که پیشتر اشاره شد، فرآیند ثبت‌نام برای رشته‌های دارای آزمون ورودی از طریق وب‌سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می‌گیرد

در این راستا، ارائه برخی مدارک در هنگام تکمیل فرم درخواست و ثبت اطلاعات در سامانه مربوطه از اهمیت بالایی برخوردار است.

لذا داوطلبان عزیز باید قبل از اقدام به ثبت‌نام، این مدارک و اطلاعات را گردآوری نمایند که به قرار زیر است. مدارک مورد نیاز در راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

✳️ کد سوابق تحصیلی

✳️ شناسنامه و کارت ملی

✳️ شماره سریال کارت اعتباری تهیه‌ شده‌ در زمان ثبت‌نام

✳️ کد منطقه و کد پستی

✳️ آدرس محل سکونت

✳️ کد وضعیت نظام وظیفه برای داوطلبان آقا

✳️ معدل کتبی و معدل کل مدرک دیپلم

✳️کد پیگیری سهمیه‌های رزمندگان و ایثارگران

✳️ کد رهگیری برای داوطلبان اتباع خارجی

مدارک لازم برای ثبت نام در دانشگاه آزاد

برای اطلاع از شهریه جدید دانشگاه آزاد بدون کنکور کلیک کنید.

کدهای مورد نیاز در راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد

✅ برای ثبت نام در دانشگاه آزاد ۱۴۰۳، داوطلبان نیاز به وارد کردن کد‌های مختلفی دارند، از جمله کد سوابق تحصیلی و کد عنوان دیپلم که این کدها باید از سایت my.medu.ir دریافت شوند.

✅ دریافت کد دانش آموزی برای فارغ التحصیلان سال ۸۴ به بعد ضروری است.

✅ با توجه به راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد،  برای تکمیل فرآیند نام نویسی، داوطلبان باید وضعیت نظام وظیفه و کد منطقه محل اخذ مدرک دیپلم خود را اعلام کنند.

توجه نمایید این کدها را می‌توان از سایت sanjesh.org دریافت کرد.

✅ کد عنوان دیپلم، کد سهمیه ایثارگران و کد بخش محل تولد.

✅ ایثارگران باید به نواحی مقاومت بسیج مراجعه کرده و کد مربوطه را برای ثبت نام دریافت کنند.

✅ همچنین باید کد بخش و محل تولد خود را نیز یادداشت کنند.

کدهای مورد نیاز در راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام برای رشته‌های کنکور دانشگاه آزاد

سازمان سنجش آموزش کشور هر سال با شروع فرآیند ثبت نام کنکور منتشر می‌شود.

این دفترچه دستورالعمل‌های مربوط به ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد را بر روی وبسایت sanjesh.org منتشر می‌کند که شامل تمامی قوانین و مقررات ثبت نام، شرایط شرکت در کنکور، فرم پیش‌نویس تقاضانامه، مدارک مورد نیاز، روش دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دانشگاه آزاد، قوانین مربوط به سهمیه‌های کنکور و غیره است.

دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد سال گذشته
دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد دی ماه 1403

راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد در دوره کارشناسی ارشد

واحد سراسری و دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از سال‌های گذشته یکپارچه‌ شده‌ است و همه داوطلبان برای پذیرش در دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی باید در یک آزمون شرکت کنند.

افرادی که تمایل به ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی ایران واحد دارند باید در مهلت معین‌ شده‌ توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد، به وب‌سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است با توجه به راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد که به رغم ادغام آزمون کارشناسی ارشد با آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی ایران واحد ۱۴۰۳، انتخاب رشته در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی به صورت جداگانه از انتخاب رشته در دانشگاه‌های سراسری برگزار می‌شود

داوطلبان باید پس از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد برای شرکت در انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی ایران واحد، به وب‌سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ایران مراجعه کنند چرا که انتخاب رشته از طریق وب‌سایت Azmoon. org انجام می‌شود.

جهت ورود به سامانه آزمون های آنلاین دانشگاه آزاد روی لینک مربوطه کلیک کنید.

راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد  دوره دکتری

آزمون دکتری از سال‌های گذشته برای ورود به دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه آزاد ترکیب‌ شده‌ است و امسال نیز آزمون دکتری برای هر دو نوع دانشگاه یکسان است. علاقه‌مندان به ثبت نام دکتری در دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۳ باید در زمان ثبت نام به سایت سنجش مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

انتخاب رشته دکتری در دانشگاه سراسری ۱۴۰۳ و رشته دکتری در دانشگاه آزاد به صورت جداگانه انجام می‌شود.

داوطلبان باید پس از اعلام نتایج اولیه، برای شرکت در انتخاب رشته دکتری در دانشگاه آزاد به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند، زیرا این انتخاب از طریق سایت Azmoon.iau.ac.ir انجام می‌شود.

راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد  دوره دکتری 

مشاوره و راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد

در دهه‌های گذشته، شاهد افزایش تعداد دانشجویان ورودی در دانشگاه‌های آزاد بوده‌ایم. بسیاری از آن‌ها از طریق آزمون کنکور و برخی دیگر از طریق ثبت نام بدون آزمون وارد این دانشگاه‌ها شده‌اند.

07اطلاعیه‌های منتشر‌ شده‌ و راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد نشان می‌دهد که بیش از ۸۵ درصد رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد بدون آزمون ارائه می‌شوند، اما برای ورود به رشته‌های با کیفیت و دانشگاه‌های معتبر، انجام آزمون و رقابت با دیگر داوطلبان ضروری است.

با توجه به راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد متقاضیان می‌توانند لیست رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد را بررسی کنند تا در صورت ارائه رشته مورد نظر، بدون شرکت در آزمون کنکور وارد دانشگاه شوند.

هر چند بیشتر رشته‌های دانشگاه آزاد بدون آزمون ارائه می‌شوند اما رشته‌هایی مانند پزشکی و پیراپزشکی ورودی به آن‌ها اختیاری نیست و داوطلب باید حتما در آزمون کنکور شرکت کند تا بتواند در این رشته‌ها تحصیل کند.

هزینه تحصیل در دانشگاه‌های آزاد متقابلا است و متقاضیان باید هزینه شهریه را پرداخت کنند. بهترین راه برای اطمینان از ثبت نام موفق در این دانشگاه، جمع‌آوری اطلاعات کافی و الزامی قبل از ثبت نام است.

برای اطلاع از پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد کلیک نمایید.

خلاصه مطلب راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد

موفقیت در کنکور دانشگاه آزاد می‌تواند فرصت‌های تحصیلی بسیاری را در اختیار داوطلبان قرار دهد و آینده تحصیلی و شغلی آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

شرایط شرکت در کنکور دانشگاه آزاد شامل داشتن مدرک دیپلم برای مقطع کارشناسی، مدرک کارشناسی برای مقطع کارشناسی ارشد و مدرک کارشناسی ارشد برای مقطع دکتری است.

علاوه بر این، داوطلبان باید شرایط سنی و سایر الزامات اعلام‌ شده‌ توسط سازمان سنجش را داشته باشند.

ما در این مقاله در خصوص راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد به صورت مفصل صحبت کردیم. در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

برای دانلود فایل پی دی اف مقاله کلیک کنید.

3.4/5 - (9 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توانم از راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد مطلع شوم؟

برای اطلاع از راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد کدام است؟

با توجه به ادغام کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد، ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد نیز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می پذیرد.

آیا روند ثبت نام کنکور سراسری و آزاد، مستلزم پرداخت هزینه است؟

بله، داوطلبان می بایست در حین نام نویسی، مبلغی را تحت عنوان هزینه ثبت نام کنکور سراسری یا آزاد از طریق سایت سنجش پرداخت نمایند.

نظرات

44 دیدگاه دربارهٔ «راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد»

  1. Avatar photo علی گفت:

    سلام وقت بخیر
    برای وضعیت نظام وظیفه تو سایت دانشگاه چی انتخاب کنیم
    من معافیت تحصیلی دارم
    خدمت هم نرفتم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      با سلام وقت بخیر
      غیر مشمول

  2. Avatar photo ابوالفضل گفت:

    سلام من پیش ثبت نام سال گذشته انجام دادم یه کد دانشجویی موقت دارم که میتونم به سامانه آموزشیار (admn.iau.ir) وارد بشم و گزینه پزیرش برخط داوطلب داره که رشته که انتخاب کردمو زده و فقط نیاز به پر کردن اطلاعات داره
    الان برای ثبت نام من نیاز مجدد پیش ثبت نام از سایت آزمون انجام بدم؟
    اگر نه و همین سایت کافیه وضعیت نظام وظیفه برای تکمیل مدارک چیکار باید بکنم؟ باید حضوری برم از دانشگاه نامه بگیرم؟
    بنده الان که کد دانشجویی موقت دارم میتونم برم دانشگاه مستقیم ثبت نام کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر قبولی برای شما رزرو نمیشود و باید مجدد در سایت دانشگاه ازاد پیش ثبت نام انجام بدهید

  3. Avatar photo عنایت الله هاشمی گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    اگه الان خاسته باشیم ثبت نام کنیم آیا اجازه ثبت نام به ما داده میشه
    بعدش ثبت نام بدون کنکور چطوریه
    باید آزمون بدیم برای ورود به دانشگاه یا خیر
    و در ضمن دانشگاه آزاد برای اتباع خارجی کدام ویژگی را مد نظر گرفته یا خیر؟؟

    ممنون از شما

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      باید منتظر اطلاعیه های ثبت نام باشیم به صورت بدون ازمون هست باید کارت اقامت معتبر داشته باشید

  4. Avatar photo مجتبی گفت:

    سلام من دو ترم رو دانشگاه فنی خوندم و میخوام برای ترم های دیگ همین رشته برم دانشگاه آزاد بدون آزمون ثبت نام کنم.برای واحدهای گذرانده چ کار کنم باید؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید تطبیق واحد لحاظ کنید

  5. Avatar photo مونا گفت:

    سلام خسته نباشید برای ثبت نام دانشگاه ازاد حتما اول باید اینترنتی اقدام کرد؟ نمیشه کلا حضوری رفت برای ثبت نام ؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      در قدم اول اینترنتی باید ثبت کنید بعد تشریف ببرید دانشگاه

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور