ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد مهر 1402 + لینک تغییر | ایران تحصیل

ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه‌ های آزاد سراسر کشور هر ساله به صورت با آزمون و سوابق تحصیلی دانشجو پذیرش می‌ کنند. برای پذیرش دانشجو در هر دو روش با کنکور و بدون کنکور لازم است دانشجویان اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در سایت این دانشگاه وارد نمایند تا ثبت نام آنها انجام شود. اما گاهی پیش می‌ آید که برخی از دانشجویان در هنگام وارد کردن اطلاعات خود دچار اشتباه می‌ شوند و یکی از موارد خواسته شده در فرم ثبت نام را نادرست وارد می‌ نمایند. به همین علت امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد فراهم می‌ باشد و کلیه داوطلبانی که یکی از موارد خواسته شده فرم ثبت نام خود را نادرست وارد کرده باشند می‌ توانند برای ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور آزاد و یا رشته‌ های با کنکور این دانشگاه از طریق سایت azmoon.net اقدام نمایند. لازم به ذکر است امکان ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و رشته های با کنکور آن تنها در مهلت تعیین شده وجود دارد بنابراین توجه کنید که حتماً برای این کار می‌ بایست در زمان مقرر به سایت این دانشگاه مراجعه نمایید.

شایان ذکر است چنانچه در هنگام ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشکاه آزاد با مشکل مواجه شدید می‌ توانید همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب شماره 9099075307 (تماس از تلفن ثابت) را شماره گیری نمایید تا مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل مشکل شما را رفع نمایند و یا به ویرایش اطلاعات شما بپردازند.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد

در خصوص زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور باید بگوییم ورودی‌ های مهر و بهمن باید همزمان با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. توجه داشته باشید چنانچه اطلاعات هر یک از افراد متقاضی به صورت عمدی یا سهوی اشتباه وارد شده باشد تمامی عواقب آن بر عهده خود فرد می‌ باشد لذا حتماً بعد از وارد کردن اطلاعات خود آنها را بررسی و چک کنید و در صورت نبود اشتباه اطلاعات خود را تایید نمایید.

همچنین اگر متوجه شدید یکی از موارد خواسته شده در فرم ثبت نام را نادرست وارد کرده‌ اید؛ حتماً در زمان اعلام شده برای ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد به سایت این دانشگاه مراجعه کنید و اشتباه خود را اصلاح نمایید. توجه داشته باشید ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور آزاد نیازی به پرداخت مجدد هزینه ندارد و به صورت رایگان انجام می‌ شود.

بنر انتخاب رشته

 اطلاعیه 

از آنجا که هنوز هیچ اطلاعیه‌ ای در خصوص زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور آزاد از سوی سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی این دانشگاه منتشر نشده است نمی‌ توانیم زمان دقیق آن را اعلام کنیم. اما به محض دریافت اطلاعیه‌ های این سازمان، مقاله حاضر در اسرع وقت به روز رسانی می‌ شود و زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد

 برای اطلاع از انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد بر لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد

برای ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد لازم است مراحلی طی شود.  این مراحل شامل موارد زیر می‌ باشند.

۱.  جستجو سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد یا وارد کردن نشانی اینترنتی azmoon.org در کادر جستجوی مرورگر
۲.  وارد شدن به سامانه ثبت نام و پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد
۳.  وارد کردن سریال و کد رهگیری برای ورود به میز کار شخصی خود و ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد 
۴.  پس از انجام مراحل فوق، می‌ بایست یکی از گزینه‌ های ویرایش را انتخاب نمایید و تصحیح اطلاعات خود را انجام دهید. گزینه‌ های ویرایش در این قسمت شامل موارد زیر هستند:

  • ویرایش و تغییر گروه آزمایشی
  • ویرایش و اضافه کردن گروه آزمایشی
  • ویرایش انتخاب رشته و تغییر اولویت

5.  پس از انجام ویرایش مورد نظر خود، اطلاعات ثبت نامتان را یک بار دیگر مرور نمایید و چنانچه خطایی وجود نداشت تایید نهایی را بفشارید و کد رهگیری دریافت کنید. به خاطر داشته باشید این کد رهگیری را باید تا پایان زمان پذیرش در دانشگاه آزاد نزد خود نگه دارید بنابراین پیشنهاد می‌ کنیم حتماً از کد رهگیری خود پرینت گرفته یا آن را یادداشت نمایید. 

نکته قابل توجه اینکه ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور آزاد رایگان انجام می‌ شود اما اگر هریک از افراد متقاضی بخواهند گروه آزمایشی خود را تغییر دهند و یا اینکه گروه آزمایشی دیگری را به فرم انتخاب رشته اینترنتی خود اضافه کنند، لازم است هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در گروه آزمایشی جدید را از طریق خرید کارت اعتباری پرداخت کنند.

برای اطلاع از میزان شهریه دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

مراحل انتخاب رشته آزمون کارشناسی ناپیوسته

بررسی موارد نیاز به ویرایش اطلاعات در ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

جهت انجام صحیح ثبت نام و عدم مواجه با مشکلات ثانویه در روند تکمیل فرم مربوطه حتما معدل خود را با دقت وارد نمایید تا در مراحل بعدی نیاز به ویرایش نداشته باشید ضمنا جهت جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی در ثبت نام توصیه می کنیم داوطلبان گرامی به هیچ وجه این کا را  از طریق کافی نت ها  انجام ندهند.

افزون بر این با توجه به اینکه برخی موارد ممکن است امکان ویرایش و تصحیح نداشته باشند توصیه می کنیم در هنگام ثبت نام نهایت دقت را داشته باشید تا حق شما ضایع نشود.

چند مورد از مشکلاتی که تکمیل روند ثبت نام را با اخلال مواجه می کند در زیر برای اطلاع شما عزیزان ذکر کرده ایم:

  • عدم ورود دقیق معدل یا جا به جا وارد کردن آن: معدل درخواستی در فرم اینترنتی ثبت نام، معدل کتبی دیپلم داوطلب خواهد بود و در صورتی که بیشتر یا کمتر از این مقدار وارد شود ثبت نام وی کم لم یکن تلقی خواهد شد.
  • عدم مطابقت تصویر داوطلب با تصویر وارد شده: بعضا در برخی مواردی که تکمیل فرم از طریق کافی نت انجام می شود تصویر داوطلب به صورت اشتباهی با تصویر داوطلب دیگر تداخل پیدا کرده که این مورد نیز می تواند روند ثبت نام را با مشکل مواجه کند ضمنا بیشتر درخواست ها مبنی بر تغییر فرم مربوطه در این مورد است.
  • عدم اسکن دقیق مدارک هویتی داوطلب: مدارک هویتی و تحصیلی باید به صورت صحیح، بدون تاری و مشکل در خوانایی در سامانه اسکن شوند.
  • عدم انتخاب مقطع به صورت صحیح: هر یک داوطلبان محترم می بایست با توجه به مدرک پایه خود در مقطع متناسب با پایه شان وارد سیستم شوند تا نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد نباشد.
  • عدم انتخاب صحیح اولویت ها: با توجه کد رشته محل های موجود در دفترچه ثبت نام بدون آزمون آزاد ، لازم به ذکر است تمامی اولویت های خود را از دفترچه انتخاب کنید و در مرحله آخرآن ها را چک کنید.

توجه : جهت جلوگیری از بروز مشکلات در روند ثبت نام و جلوگیری از مشکلات در ادامه روند پذیرش حتما در مرحله آخر ثبت نام تمامی اطلاعات وارد شده در سیستم را یکبار چک کنید تا نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت نام نداشته باشید.

موارد نیاز به ویرایش اطلاعات در ثبت نام دانشگاه آزاد

 برای اطلاع از اعلام نتایج دانشگاه آزاد نیمسال اول بر لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

مشاوره تصحیح اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

پیرو شروع ثبت نام بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی، تمامی متقاضیان محترم پذیرش در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند در زمان مقرر جهت اسکن و ارسال تمامی مشخصات شناسنامه ای و دانشجویی مورد نیاز ثبت نام اقدام نمایند.

توجه کنید قبل از انجام ویرایش حتما دفترچه اصلاحیه ثبت نام دانشگاه آزاد را مطالعه نمایید تا در صورت حذف یا اضافه شدن برخی رشته محل ها از آن مطلع شوید. 

با توجه به تغییرات اندکی که در ساختار سیستم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ایجاد شده برخی از متقاضیان جهت تکمیل روند ثبت نام با مشکل مواجه شده اند که این مشکل بعضا از ساختار سامانه جدید بوده که رفع گردیده و متقاضیان محترم فی الحال می توانند تمامی روند ثبت نام خود را از طریق سامانه دانشگاه آزاد پیگیری نمایند.

ضمنا لازم به ذکر است تمامی متقاضیان محترم ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانند از سراسر کشور از طریق سامانه ایران تحصیل که جهت سهولت امر ثبت نام در خدمت متقاضیان محترم است فرایند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

 

اطلاعیه 

ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد صرفا با در اختیار داشتن اطلاعات ثبت نام و کارت اعتباری ثبت نام امکان پذیر خواهد بود.

بنر انتخاب رشته کنکور

آخرین اخبار ثبت نام دانشگاه آزاد

تأثیر نداشتن سهمیه‌ داوطلبان در انتخاب رشته دانشگاه آزاد سال 1402

بنابر اطلاعیه های دانشگاه ازاد سهمیه ایثارگران، خانواده شهداء و رزمندگان و همچنین سهمیه بومی گزینی دارای ثاثیر در انتخاب رشته آزاد نمی باشند و داوطلبان تنها برای پذیرش در دانشگاه های آزاد باید رتبه مجاز را کسب کرده باشند.

تعیین تعداد کد رشته محل های فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد

کلیه افراد متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد که از طریق شرکت در کنکور سراسری برای پذیرش در این دانشگاه مجاز شده اند می توانند تا 100 کد رشته محل را در فرم اینترنتی انتخاب رشته خود وارد نمایند اما آن دسته از داوطلبان پذیرش شده در دانشگاه آزاد که به صورت بدون کنکور و صرفا با سوابق تحصیلی می باشند، حداکثر امکان وارد کردن 20 کد رشته محل را در انتخاب رشته خود دارند.

آخرین اخبار ثبت نام دانشگاه آزاد

خلاصه مطلب 

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه نماییم. همانطور که ذکر گردید، امکان ویرایش ثبت نام دانشگاه آزاد تنها در سامانه این دانشگاه امکان پذیر خواهد بود و مواردی مانند معدل، تصویر فرد داوطلب، تصحیح و تغییر اولویت رشته محل ها، حذف یا اضافه کردن گروه آزمایشی و مواردی از این قبیل را می توان در زمان اعلام شده توسط دانشگاه آزاد انجام داد.

امیدواریم مطالعه این مقاله توانسته باشد به شما در مورد ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور آزاد کمک کرده باشد اما چنانچه شما همراهان گرامی برای انجام ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور آزاد نیاز به کمک یا راهنمایی داشتید می توانید از تلفن ثابت شماره 9099075307 را شماره گیری نمایید تا مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل به شما کمک نمایند. مشاوران ما هر روز حتی در روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده خدمت رسانی و ارائه مشاوره به شما عزیزان هستند.

علاوه بر این شما می توانید سوالات خود را در خصوص این مقاله برای ما در بخش دیدگاه ها بنویسید تا در اسرع وقت مشاوران ایران تحصیل به آن ها پاسخ دهند.

 

 

برای دانلود فایل پی دی اف مقاله ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد بر لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

 

 

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد برای تمامی رشته ها یکسان است؟

بله. هم زمان با آغاز ثبت نام تمامی داوطلبان تمامی گروه های آزمایشی مختلف می توانند برای ویرایش ثبت نام دانشگاه آزاد اقدام نمایند.

آیا امکان ویرایش ثبت نام دانشگاه آزاد برای تمامی اطلاعات وجود دارد؟

خیر. انجام ویرایش تنها در موارد تعیین شده امکان پذیر است .

آیا امکان ویرایش تصویر و یا تغییر آن در مهلت تعیین شده وجود دارد؟

تصاویر تار و همچنین عکس شخصی داوطلبانی که بارگذاری نشده است، امکان ویرایش خواهد داشت.

نظرات

89 دیدگاه دربارهٔ «ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد مهر 1402 + لینک تغییر | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo بیتا گفت:

    سلام،من اشتباهی سریال کارشناسی پیوسته رو خریدم رشته ای که میخوام داخل این مقطع نیس،امکان ویرایشش هست؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      کارت خریداری شده قابل ویرایش و استرداد نمی باشد

  2. Avatar photo سارا گفت:

    سلام ببخشید مشاورم موقع انتخاب رشته دانشگاه ازاد بر اساس سوابق برای تاریخ تولد به جای ۸۴ زده ۸۵ الان ک نتایج اومده امکان ویرایش هست؟چیکار باید کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر امکان ویرایش وجود ندارد برای ثبت نام دانشگاه حضوری تشریف ببرید ویرایش انجام میدهند

  3. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من واسه ثبت نام رشتم را اشتباه زدم الان اصلا سایت باز نمیشه که تغییرش بدم. باید چیکار کنم ؟
    مرسی از راهنماییتون

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام وقت بخیر
      لطفا تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

  4. Avatar photo عسل گفت:

    سلام وقتتون بخیر من خانوادم رفتن برای ثبت نام دانشگاه و معدلم رو اشتباهی وارد کردن چجوری میتونم ویرایشش بدم

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای مشاوره دقیق تر و اصلاح تماس بگیرید

  5. Avatar photo غزل گفت:

    سلام وقت بخیر
    من توی انتخاب رشته صرفا با سوابق تحصیلی معدل کتبی رو اشتباه وارد کردم الان میخوام ویرایش کنم،ولی چون کافی نت ثبت نام کردم اطلاعات کارت خریداری شده رو ندارم.فقط کد پیگیری ۳۲ کاراکتری رو دارم ممنون میشم راهنمایی بفرمائید چجوری باید این کار را انجام بدهم

  6. Avatar photo محمدرضا گفت:

    سلام میتونیم ثبت نام اولیه دانشگاه آزاد روتغییربدیم ازیه استان به استان دیگه و همچنین رشته تحصیلی رو

    1. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله امکان پذیر است

  7. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر من ب طور اشتباهی اومدم نظام پاره وقت رو زدم الان چطوری میتونم تغییر بدم ب تمام وقت برای ثبت نام؟؟

    1. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      امکان ویرایش وجود ندارد باید مجدد کارت خریداری کنید

  8. Avatar photo Fatemeh گفت:

    سلام وقت بخیر من ب طور اشتباهی اومدم نظام پاره وقت رو زدم الان چطوری میتونم تغییر بدم ب تمام وقت برای ثبت نام؟؟

    1. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما می بایست مجدد کارت ثبت نام خریداری کنید

  9. Avatar photo Mahsa گفت:

    سلام ببخشید من برای ثبت نام کنکور با سوابق کد گرفتم و چندین مرتبه هم ویرایش کردم اما الان باز میخوام ویرایش بکنم میگه کد موجود نمیباشد امکانش هست به خاطر زیاد ویرایش کردن کد باطل شده باشد ؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      خیر شاید سامانه دچار مشکل شده باشد

  10. Avatar photo فاریا گفت:

    سلام وقتتون بخیر..من داخل ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور سریال شناسنامه رو اشتباه وارد کردن

    1. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      می توانید مجدد وارد سامانه شده و ویرایش انجام دهید

    2. Avatar photo انیر گفت:

      سلام
      من شماره تلفنم رو اشتباه وارد کردم
      میتونم ویرایش کنم؟

      1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

        سلام وقتتون بخیر
        به مشکل نمیخورید ولی بهتره ویرایش کنید اگر بازه.

  11. Avatar photo ida گفت:

    سلام وقت بخیر
    من دیپلم تجربی دارم و میخوام برای دانشگاه آزاد رشته روانشناسی رو بخونم برای این کار باید کارت اعتباری که میخرم نظام آموزشیش انسانی باشه یا تجربی؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      برای ثبت نام رشته روانشناسی باید کارت اعتباری گروه انسانی تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 9099075307 داخلی 104 (رفیعی) تماس بگیرید.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • azmoon.org-+-ورود-سیستم-ثبت-نام-دانشگاه-آزاد-مهر-۱۴۰۲

    azmoon.org + ورود سیستم ثبت نام دانشگاه آزاد مهر ۱۴۰۲

    ثبت نام و پذیرش دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org امکان پذیر است. این سایت، به عنوان سامانه ثبت نام، انتخاب رشته و مشاهده نتایج دانشگاه آزاد راه اندازی شده است. متقاضیانی که مایل به تحصیل در این دانشگاه هستند...
  • دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه آزاد

    دفترچه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 + pdf دانلود | azmoon.org

    دانشگاه آزاد یکی از پر متقاضی ترین و پر شعبه ترین دانشگاه های ایران است که در مقاطع تحصیلی مختلف از کاردانی  پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی ارشد تا دکتری حرفه ای، پذیرای دانشجویان رشته های مختلف...
  • دریافت شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

    شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد + لینک بازیابی و فراموشی | azmoon.org

    داوطلبان دانشگاه آزاد پس از مشاهده کارنامه خود لازم است نسبت به دریافت شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اقدام نمایند. برخی از داوطلبان در تماس با مشاوران این موضوع را عنوان می‌نمایند که شناسه انتخاب رشته خود را هنگام دریافت...
  • انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد

    انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد + ورود نرم افزار | ایران تحصیل

    همان‌طور که می‌دانید در سال‌های اخیر آزمون کنکور سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده است. بنابراین اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۲  و دانشگاه آزاد همزمان با هم اعلام می‌گردد. انتخاب رشته دانشگاه آزاد با توجه به لیست رشته‌های دانشگاه...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)