ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شهریه رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد

شهریه رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شهریه رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد 97 بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد اعلام گردید. داوطلبان متقاضی ثبت نام در رشته فیزیوتراپی آزاد،ابتدا از شهریه رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد 97 باید مطلع گردند. با توجه افزایش میزان شهریه دانشگاه آزاد اسلامی شاهد افزایش می باشیم. میزان شهریه رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد 97 نیز، امسال همانند سال‌های گذشته با میزان افزایشی همراه بوده است. هزینه تحصیل در رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد با توجه به ورود بدون آزمون و با آزمون به این رشته، و شهریه متغیر و ثابت، طبق جدول شهریه دانشگاه آزاد اعلام گردیده است.

میزان شهریه رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد

شهریه رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد 97 با توجه به اینکه  از شاخه‌های رشته پزشکی می‌باشد، هزینه قابل توجهی می‌باشد. در ضمن شهریه دانشگاه آزاد در رشته‌های بدون کنکور و با کنکور، متفاوت می‌باشد. داوطلبان با توجه به رشته‌های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه آزاد در ترم مهر و ترم بهمن می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. هزینه تحصیل در رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد و  دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی  از سؤالات مهمی است که داوطلبان ورود به این رشته دارند. جدول شهریه دانشگاه آزاد هر ساله تغییراتی را به همراه دارد. و این تغییرات را در رشته‌های مختلف متغیر می‌نماید.

شهریه رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد 97 - 98
شهریه رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد 97 – 98

متأسفانه برخی از داوطلبان بدون توجه به شهریه دانشگاه آزاد، اقدام به انتخاب رشته در سامانه Azmoon.org می‌نمایند و پس از پذیرش، بعد از چند ترم مجبور به انصراف می‌شوند . شهریه رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد 97 با توجه به مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری متفاوت می‌باشد . با توجه به مقطع و گرایش خود، با مشاورین ما تماس حاصل نمایید تا از شهریه رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد 97 در هر مقطع و همچنین محاسبه هزینه تحصیل در رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد به صورت کامل اطلاع یابید.

برای آشنایی با رتبه قبولی فیزیوتراپی کلیک کنید.

هزینه تحصیل در رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد

قبل از اینکه بخواهیم به هزینه تحصیل در رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد بپردازیم، ابتدا لازم است تعریف دقیقی از رشته فیزیوتراپی داشته باشیم. هزینه تحصیل در رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد با توجه به اینکه داوطلبان ممکن است بدون کنکور و یا با کنکور وارد این رشته شوند و همچنین با در نظر گرفتن شهریه دروس ثابت و متغیر در این رشته، باید محاسبه گردد. تفاوت سایت ایران تحصیل با سایر سایت‌های مشابه در ارائه مطالب به صورت کامل و جامع می‌باشد. قبل از فکر کردن به هزینه لازم است به این مسائل فکر نمایید.

در رابطه با ثبت نام رشته فیزیوتراپی اندکی توضیح به داوطلبان ارائه دهیم. رشته فیزیوتراپی از رشته‌های پزشکی می‌باشد که در واقع می‌توان آن از جزو مجموعه‌های رشته توان‌بخشی نامید. برخی از داوطلبان تصور می‌کنند که در صورت ورود به رشته فیزیوتراپی آن‌ها را خانم دکتر و آقای دکتر صدا خواهند زد. در صورتی که مقاطع این رشته در کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می‌باشد. و کمی تا زمان دکتر شدن شما فاصله وجود دارد.

هزینه تحصیل در رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد
هزینه تحصیل در رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد

کار فیزیوتراپیست چیست؟ افرادی که در نتیجه آسیب و یا بیماری دچار شکستگی شده‌اند و یا افراد معلول ، نیازمند فیزیوتراپی جهت درمان می باشند. فیزیوتراپیست نیازمند دارا بودن روحیه بالا می‌باشد. علاقه به این کار شرط لازم جهت پذیرش این شغل می‌باشد. فیزیوتراپی با توجه به ابزار فیزیکی و همچنین ابزار مکانیکی می‌تواند به افراد معلول و آسیب دیده جهت بهبود وضعیت و همچنین برگرداندن بیمار به وضعیت قبلی کمک نماید. بنابراین اولین شرط ورود به این رشته داشتن روحیه بالا می‌باشد.

برای آشنایی با کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور کلیک کنید.

شهریه رشته فیزیوتراپی پردیس خودگردان

در طی دو سال اخیر دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت متمرکز داوطلبان را در پردیس‌های خود گردان پذیرش می‌نماید. با توجه به تفاوت پردیس خود گردان و دانشگاه آزاد اسلامی، شهریه رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد 97 با دانشگاه پردیس متفاوت خواهد بود. همچنین پذیرش دانشگاه پردیس خود گردان به وسیله آزمون می‌باشد. بنابراین هزینه تحصیل در رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد با هزینه تحصیل پردیس خود گردان متفاوت است.

تفاوت بین رشته فیزیوتراپی دانشگاه پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد اسلامی منحصر به شهریه رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد 97 نمی‌باشد. داوطلبان توجه داشته باشند که پردیس خودگردان در واقع زیر نظر دانشگاه‌های سراسری می‌باشد و شما در محل همان دانشگاه سراسری اما واحد پردیس خود گردان مشغول به تحصیل خواهید شد.

جدول شهریه رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد

همان‌طور که خدمت داوطلبان متقاضی رشته‌های بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد عرض کردیم. دانشگاه آزاد اسلامی در رشته فیزیوتراپی با توجه به سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، و دکتری، دانشجویان خود را پذیرش می‌نماید. بنابراین میزان شهریه رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد 97 در هر مقطع متفاوت خواهد بود. میزان شهریه را در هر ترم می‌توان با استفاده از تعداد واحدهای نظری و عملی که داوطلبان اخذ می‌نمایند دارد.

اما هزینه تحصیل در رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد به صورت محاسبه تمامی تعداد واحدهای لازم جهت گذراندن مقطع مورد نظر می‌باشد و این محاسبه با توجه به در نظر گرفتن شهریه ثابت و شهریه متغیر به صورت کلی و با افزایش میزان شهریه دانشگاه آزاد هر ساله در نظر گرفته می‌شود. بدیهی است که میزان شهریه در مقاطع بالاتر در دانشگاه آزاد بیشتر خواهد بود و هزینه تحصیل در رشته‌های فیزیوتراپی دانشگاه آزاد بالاتر خواهد بود.

اما آیا تفاوتی در شهریه بدون کنکور و یا با کنکور ترم مهر و یا ترم بهمن وجود خواهد داشت؟ پاسخ این مسئله را با برقراری ارتباط متخصصین و مشاورن ایران تحصیل می‌توانید حاصل نمایید. داوطلبان می‌توانند از تعداد درصدهای لازم جهت پذیرش در رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد و سراسری و همچنین رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی با آزمون مطلع گردند. مشاورین مرکز ایران تحصیل همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به داوطلبان عزیز می‌باشند.

 

جهت اطلاع از شهریه رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد 97 و هزینه تحصیل در رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

کانال اطلاع رسانی شهریه رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد
کانال اطلاع رسانی شهریه رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد

مطالب مرتبط :

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور رشته پرستاری

 شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام استعداد درخشان دانشگاه آزاد

رشته شنوایی سنجی بدون کنکور

شهریه آزاد پزشکی 97 – 98

شهریه رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد 97 – 98

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «شهریه رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد»

  1. Avatar photo مریم گفت:

    با سلام ووقت بخیر
    من در کنکور ۱۴۰۰ در دانشگاه فرهنگیان قبول شدم ولی قصد انصراف دارم آیا می تونم امسال در دانشگاه آزاد رشته فیزیوترامی شرکت کنم؟
    رتبه قبولی در این رسته چقدر باید باشه
    با تشکر

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز دانشگاه اراد رشته فیزیوتراپی ندارد و کلا ارایه نمیدهد موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

    رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1403 + واحد دانشگاهی

    متقاضیان پذیرش در رشته‌ های بدون کنکور دانشگاه آزاد باید اطلاع داشته باشند که قبولی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به تفکیک پیوسته و ناپیوسته امکان پذیر است. در هر یک از این مقاطع، دانشجویانی که واجد شرایط هستند...
  • رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد

    رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد 1403 + آخرین قبولی مناطق مختلف

    در رقابت تنگاتنگ داوطلبان کنکور تجربی برای تحصیل در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی سراسری، آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد نیز به دغدغه بسیاری از داوطلبان تبدیل شده است. همانطور که می‌دانید تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد با دانشگاه سراسری دارای...
  • اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد

    اعلام نتایج دانشگاه آزاد نیمسال اول 1403 + مشاهده | azmoon.org

    زمان و تاریخ اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ مشخص شد. آن دسته از داوطلبانی که در کنکور دانشگاه آزاد شرکت نموده اند می توانند پس از اطلاع از تاریخ دقیق انتشار کارنامه اولیه برای مشاهده جواب کنکور دانشگاه آزاد...
  • رشته های کاردانی دانشگاه آزاد

    رشته های کاردانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

    دانشگاه آزاد، هر ساله در نوبت مهر ماه و بهمن ماه در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از داوطلبان مختلف دانشجو می پذیرد. دانشجویانی که قصد دارند در رشته های کاردانی دانشگاه آزاد ثبت نام کنند باید...
تماس با مشاور