ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط جدید معافیت سربازی دهان و دندان در سال ۱۴۰۳

معافیت سربازی دهان و دندان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

استفاده از معافیت سربازی دهان و دندان

معافیت سربازی دهان و دندان با توجه به شرایط مختلف، مشمولین را معاف از سربازی می‌نماید. برخی از مشمولین گرامی ممکن است این تصور را داشته باشند که چنانچه از نظر بیماری‌های دهان و دندان مشکلاتی داشته باشند، می‌توانند از معافیت دائم و یا موقت برخوردار گردند. اما لازم به ذکر است که مشمولین باید واجد شرایط اخذ معافیت نظام وظیفه دهان و دندان باشند.

 

 

اخذ معافیت سربازی دهان و دندان پس از معاینه توسط پزشک عمومی و تخصصی و تائید و صحت بیماری، امکان پذیر می‌باشد. بنابراین گزارش معاینه فردی نمی‌تواند سند و مرجع محسوب شود. آیین‌نامه‌ های جدید معافیت پزشکی که به تصویب سازمان نظام وظیفه عمومی می‌رسد، تمامی بندهای معافیت پزشکی نظام وظیفه را مشخص می‌نماید.

 

 

مشمولینی که از تمکن مالی لازم برخوردارند، می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط خرید خدمت سربازی ، از این نوع معافیت استفاده نمایند. همچنین دانشجویان و افرادی که در حال حاضر مشغول به تحصیل می‌باشند نیز، با استفاده از امریه خدمت سربازی ، هم‌زمان می‌توانند علاوه بر ادامه تحصیل، خدمت سربازی را نیز پشت سر بگذارند. به‌ هرحال نوع دیگر معافیت را می‌توان معافیت سربازی دهان و دندان دانست.

 

 

جهت اخذ فوری معافیت سربازی دهان و دندان و انواع معافیت های دیگر – اطلاع از شرایط اخذ معافیت نظام وظیفه دهان و دندان ، نحوه معاینه و مراحل اقدام جهت اخذ معافیت از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099075307 تماس از سراسر کشور – 9099075307 ( تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

 

شرایط اخذ معافیت نظام وظیفه دهان و دندان

 

شرایط اخذ معافیت نظام وظیفه دهان و دندان
شرایط اخذ معافیت نظام وظیفه دهان و دندان

شرایط اخذ معافیت نظام وظیفه دهان و دندان قوانین است که با توجه به آن، افراد واجد شرایط را مشخص می‌نماید. برخی از مشمولین گرامی ممکن است از راه‌هایی غیرقانونی سعی در اخذ معافیت نمایند غافل از اینکه هر نوع معافیتی، شرایط خاص خود را خواهد داشت و همچنین پزشکانی که این دسته از افراد را معاینه می نمایند افراد بی تجربه‌ای نخواهند بود و کاملاً با این نوع ترفندها آشنا می‌باشند.

 

 

توصیه ما به تمامی جوانان عزیز این است که برای استفاده از معافیت سربازی دهان و دندان ابتدا از قوانین مشخص شده پیروی نمایید و پس از آن در رابطه با شرایط اخذ معافیت نظام وظیفه دهان و دندان به طور کامل اطلاعات لازم را به دست آورید. در مرحله ابتدایی شرایط برای تمامی افراد یکسان است و در ابتدا باید مشمول باید دفترچه نظام وظیفه را دریافت نموده و به اقدامات معافیت‌های لازم دست بزند.

 

 

با توجه به فراوان بودن شرایط اخذ معافیت نظام وظیفه دهان و دندان و همچنین بندهای مربوط به آن، هر یک از جوانان عزیز لازم است به صورت کامل در این رابطه اطلاعات لازم را کسب نمایید. برای کسب اطلاع لازم در رابطه با معافیت سربازی دهان و دندان اطلاعات لازم را کسب نمایید. مشاورین و متخصصین ایران تحصیل ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما مشمولین گرامی می‌باشند.

 

 

 

با توجه به بندهای مختلف معافیت سربازی دهان و دندان مشمولین از می توانند معاف دائم و یا معاف از فعالیت های غیر رزمی شوند.

 

 

 

 

نحوه گرفتن معافیت سربازی دهان و دندان

 

"نحوه

کلیه مشمولین عزیزی که با توجه به شرایط اخذ معافیت واجد شرایط محسوب می گردند، می‌توانند از معافیت سربازی دهان و دندان استفاده نمایند. لازم به ذکر است که تمامی عزیزان حتماً ابتدا باید همانند افرادی عادی، دفترچه خدمت سربازی را از مراکز پلیس دریافت نموده و پس از آن نسبت به انجام معاینه‌های پزشکی و پر کردن فرم به صورت دقیق اقدام نمایند.

 

 

در رابطه با یکی از انواع معافیت سربازی دهان و دندان می‌توانیم به عدم دارا بودن 14 دندان برای مشمول عزیز اشاره نماییم . بدین معنا که چنانچه فردی 14 دندان نداشته باشد، از معافیت دائم بهره مند می‌گردد. با توجه به اینکه بسیاری از افراد سلامت جسمانی خود را برای اخذ معافیت به خطر انداخته‌اند و متاسفانه اقدام به کشیدن دندان‌های خود می نمایند، سازمان نظام وظیفه قانون معاینه پزشکی توسط نیروی انتظامی به تصویب رساند.

 

 

مشمولینی که ناهنجاری‌های فک و صورت دارند به طوری که موجب اختلال در عملکرد جویدن آنان گردد، مشمول معافیت سربازی دندانپزشکی می‌باشند. کام شکاف دار همراه و یا لب شکری در صورتی که عمل نمایند، می‌توانند معاف دائم شوند. در صورتی که عمل شده باشند ولی عوارضی نداشته باشند، از فعالیت‌های غیر رزمی معاف می‌باشند.

 

 

همچنین کلیه افرادی که بیماری های فک و دندان دارند نیز، معاف دائم می باشند. کلیه جوانان عزیز توجه داشته باشند که معاینه های پزشکی باید توسط پزشکان نیروی انتظامی معاینه شوند و به تصویب برسد. بنابراین جوانان برای اخذ معافیت سربازی دهان و دندان سلامتی خود را به خطر نیندازید و با توجه به شرایط اخذ معافیت نظام وظیفه دهان و دندان که تصویب شده است باید نسبت به معافیت اقدام نمایند.

برای اطلاع از کفالت پدر کلیک کنید.

مشاوره معافیت سربازی از طریق دندانپزشکی

معافیت دهان و دندان یکی از انواع معافیت است که تمامی مشمولین عزیز می توانند از آن برخوردار گردند. این نوع معافیت لازم است با توجه به قوانین سازمان نظام وظیفه لازم صورت پذیرد زیرا در غیر این صورت معافیت مورد تائید قرار نخواهد گرفت. شرایط اخذ معافیت نظام وظیفه دهان و دندان با توجه به بندهای مختلف صورت می پذیرد و لازم است حتما در رابطه با این شرایط آگاهی کامل حاصل شود.

 

 

معافیت نظام وظیفه دهان و دندان می تواند به صورت معافیت های دائم و یا معافیت هایی برای فعالیت های زرمی ویا غیر رزمی را شامل می گردد. البته معافیت های پزشکی را نمی توان تنها به همین موارد محدود دانست بلکه شامل موارد متعدد و متفاوتی می باشند. شرایط اخذ معافیت نظام وظیفه دهان و دندان ، شرایط خاص خود را دارد که باید با توجه به آن لازم است تصمیم گیری شود.

 

 

برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با معافیت سربازی دندانپزشکی و همچنین شرایط اخذ معافیت نظام وظیفه دهان و دندان، می توانید با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز، آماده ارائه خدمات به شما مشمولین گرامی می باشند. همچنین با توجه به این ارتباط می توانید به راحتی از مشاوره های دقیق مطلع گردید.

 

 

جهت اطلاع از شرایط اخذ معافیت نظام وظیفه دهان و دندان نحوه معاینه و مراحل اخذ انواع معافیت های پزشکی – کفالت و .. از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 تماس از سراسر کشور و شماره 9099075307 ( استان تهران)

پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

بیشتر بدانید

انواع معافیت های سربازی

کفالت سربازی

کسری خدمت سربازی

معافیت پزشکی چشم

3.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

قوانین دریافت معافیت پزشکی دندان ۱۴۰۳ چیست؟

برای اخذ معافیت پزشکی دندان ۱۴۰۳ باید از شرایطی دارا باشید که داخل مقاله به این شرایط پرداخته ایم.

آیا تنها نداشتن دندان برای دریافت معافیت پزشکی دندان کافیست؟

خیر، برای اخذ معافیت‌های پزشکی لازم است حتماً مطابق با بندهای موجود در بیماری‌های فک، دهان و صورت باشد.

مدارک لازم برای گرفتن معافیت پزشکی دندان چیست؟

برای اطلاع از مدارک مورد نیاز جهت اخذ معافیت پزشکی دندان با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مراحل دریافت معافیت پزشکی دندان چگونه است؟

اخذ دفترچه راهنما، مراجعه به پزشک معالج، تکمیل برگه خود اظهاری سوابق بیماری، ثبت درخواست در سیستم، ارسال برگه معرفی، مراجعه فرد به بیمارستان جهت انجام معاینه، نظریه تخصصی به حوزه رسیدگی کننده، ارسال دعوتنامه به آدرس مشمول، برگزاری شورای پزشکی، ارسال کارت معافیت

نظرات

17 دیدگاه دربارهٔ «شرایط جدید معافیت سربازی دهان و دندان در سال ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo ایمان گفت:

    باعرض سلام طبق بند معافیت (ناهنجاریهای استخوانی فک و صورت که موجب اختلال شدید در عمل جویدن یا تکلم وهمراه با سوء تغذیه باشد) منظور از سو تغذیه چیست؟ bmi شخص چقدر باید باشه؟

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      بر اساس شرایط معافیت سربازی دهان و دندان در صورتی که شما در مصرف غذا و جویدن مشکلی داشته باشید به گونه ای که در بحث تغذیه شما مشکلی ایجاد نماید می توانید برای دریافت معافیت اقدام نمایید

      1. Avatar photo محمدعلی گفت:

        سلام
        متولد ۶۹ هستم کلا ۱۳ تا دندون دارم ۴تا بالا ۹تا پایین ک اینام نیاز ب ترمیم دارن …کمر درد موقع زانو نشستن دارم نمیتونم زیادی بشینم …غذاهایی ک سفت باش اثلا نمیتونم بجوم برنج ماکارانی ساندویچ گوشت
        شرایط مالی یا پشتوانه آیی هم ندارم تک تنها داخل یه رستوران کار میکنم این کار از دس بدم میشم کارتن خواب شرایط معافیت رو دارم یان
        ممنونم اگ جواب بدین

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر
          شما تنها میتونید معاف ار رزم بگیرید در غیر این صورت شرایط معافیت ندارید

      2. Avatar photo حسنی گفت:

        سلام بنده کلن دندانهایم خراب شده است جوری کع هیچی نمیتونم بخورم آیا شرایت معافیت بع من تعلق میگیرد

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر اگر نتونید حرف هم بزنید معاف میشین

  2. Avatar photo قاسم گفت:

    سلام،بنده ۳۳سالمه،سال۹۱اعزام شدم ویکسال خدمت کردم وترک خدمت کردم الان ی،هفته ک مشغول خدمتم و تموم دندونام ریخته فقط ی چندتا اونم خرابه خواستم ببینم معافیت شامل میشه

  3. Avatar photo قاسم گفت:

    سلام،بنده ۳۳ سالمه،سال ۹۱ اعزام شدم ویکسال خدمت کرده وترک خدمت کرده الان ی،هفته مشغول خدمت هستم وتمام دندونام ریخته ی،چندتا،اونم خراب خواستم ببینم معافیت شامل میشه

  4. Avatar photo قاسم گفت:

    سلام، بنده ۳۳سالمه،سال ۹۱ اعزام شدم ویکسال خدمت کردم ب دلایلی ترک خدمت کردم الان ی،هفته اس مشغول خدمتم و تقریبا تمام دندونام ریخته ی چندتا،اونم خرابه،خواستم ببینم برا معافیت میشه اقدام کرد،ممنون

  5. Avatar photo رامین گفت:

    من ۳۱ سالمه تا حالا دفترچه هم پر نکردم زن بچه هم دارم دنودون هایه من همش ریختن ۷ تاشون موندن ا ن ۷ تا هم پوییدن من جراحی اپاندیس هم داشتم که ترکیده بود و تنگی نفس دارم الپرازولام میخورم ایا من شامله مافیت می شوم

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر
      در رابطه با معافیت شرایط شما باید بررسی شود و تشکیل پرونده دهید

  6. Avatar photo افشین گفت:

    سلام بنده ۳۶ساله هستم و سال۸۴ رفتم سربازی پادگان تبریز لباس تحویل گرفتم ولی دیگه نرفتم ، از همان موقع مشکل دندان داشتم تا الان که دیگه فقط ۳ تا دندان دارم ،خواستم بدونم از خدمت سربازی معاف هستم ؟باید چیکار کنم ؟ ممنون میشم کمکم کنید

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر شماسرباز فراری حساب میشین برای معافیت پزشکی باید وضعیتتون کامل بررسی بشه برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید

  7. Avatar photo علی گفت:

    سلام من مشمول غایب هستم بعد به علت بیماری های دهان ودندان 14 تا دندان ندارم می تونم برای معافیت اقدام کنم 24 سالمه

  8. Avatar photo شهریار گفت:

    سلام و خسته نباشید
    ضمن تبریک سال نو از سایت خوبتون تشکر میکنم مطالب موثری گذاشتین
    بنده ۱۷ ماهه دارم خدمت میکنم سپاه اردبیل . بخاطر شرایط مالی نچندان خوب نتونستم به دندونام برسم کلا ۱۵ تا دندون دارم تو دهانم ک ۵ تاش ریششون مونده دندان های اصلی رو ندارم . لوزه هم دارم ک مانع بلعیدن غذا میشه برام مشکل جویدن غذا هم دارم . مشکلات گوارشی هم بخاطر دندونام پیدا کردم هر شب معدم بخاطر خوردن غذا درد میکنه . میخواستم به معافیت اقدام کنم . میشه راهنمایی کنین ممنون میشم یا علی

    1. Avatar photo dr-naqizade گفت:

      سلام ممنون سال نو شماهم مبارک
      دوست عزیز شما باید به پلیس +10 مراجعه نمایید و دفترچه معافیت پزشکیتونو پر کنید بعد خودشون راهنمایی میکنند که کجا برید برای بقیه کارای معافیت پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • معافیت اعصاب و روان

    معافیت سربازی اعصاب و روان 1403 + مدارک، شرایط و مراحل اخذ

    معافیت اعصاب و روان به عنوان یکی از شناخته شده ترین و مهمترین معافیت ها برای سربازان و مشمولان خدمت نظام وظیفه به حساب می آید. از این رو اطلاع از مراحل معافیت اعصاب و روان بسیار مهم است. البته...
  • معافیت پزشکی سربازی

    معافیت پزشکی سربازی 1403 + شرایط جدید و مراحل اقدام

    معافیت پزشکی سربازی یکی از انواع معافیت‌ها است که هر فرد مشمول سربازی که مشغول خدمت نظام وظیفه است، می‌تواند به وسیله آن از انجام تعهد نظام وظیفه خود معاف گردد. براساس آیین نامه و بند های معافیت پزشکی نظام...
  • جواب کمیسیون پزشکی سربازی چقدر طول می کشد

    جواب کمیسیون پزشکی سربازی چقدر طول می‌ کشد؟ راهنما

    آیا می‌دانید جواب کمیسیون پزشکی سربازی چقدر طول می‌ کشد؟ و چگونه می توان رأی کمیسیون را سریعتر دریافت کرد؟ مراحل ثبت درخواست برای گرفتن معافیت پزشکی برای هر نوع بیماری یک اندازه است و تفاوت چندانی ندارد. اما شاید...
  • معافیت اهدای کلیه

    معافیت اهدای کلیه + شرایط و مدارک قانون 1403

    دریافت معافیت اهدای کلیه امکان‌پذیر شد. افرادی که مشمول خدمت نظام وظیفه سربازی هستند، باید از شرایط و مدارک قانونی که باید برای اثبات اعلام معافیت خود ارائه کنند، اطلاعات لازم را کسب نمایند. معافیت اهدای کلیه یکی از روش‌های...
تماس با مشاور