ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ | راهنما + ورود مستقیم lms

سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کلیه دانشجویان جدیدالورود و همچنین سایر دانشجویان این دانشگاه لازم است پس از ورود به سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ بر اساس لینک ورود به کلاس علم و فرهنگ به صورت جداگانه و متناسب با دانشکده مورد نظر خود، جهت شرکت در کلاس های مجازی دانشگاه علم و فرهنگ اقدام نمایند. حضور در کلاس های lms دانشگاه علم و فرهنگ همانند کلاس های حضوری الزامی خواهد بود.

برای ورود به سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ دانشجویان جدید الوورد ، نام کاربری همان شماره دانشجویی و رمز عبور نیز، شماره ملی شما خواهد بود. آن دسته از دانشجویانی که نام کاربری و رمز عبور خود را تغییر داده اند، لازم است با همان اطلاعات وارد سامانه شوند و همچنین چنانچه به این اطلاعات دسترسی ندارند، می توانند به شماره های موجود در جدول زیر تماس حاصل نمایند.

 

برای تماس با پشتیبانی سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ ، بازیابی رمز عبور، اطلاع از جدول زمانبندی شروع کلاس ها، از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

نحوه برگزاری کلاس در سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ

 

نحوه برگزاری کلاس در سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ

 

همانطور که می‌دانید در دانشگاه های غیرانتفاعی سراسرکشور، همانند دانشگاه علم و فرهنگ کلاس های خود را به صورت روزانه و هفتگی برگزار می نماید و کلیه دانشجویان موظفند که در این کلاس ها شرکت نمایند. امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش دانشگاه‌ها و مدارس در دانشگاه علم و فرهنگ نیز آموزش به صورت کاملا مجازی می باشد.

برای شرکت در کلاس های آمادگی در هر یک از رشته‌های مختلف، کلیه دانشجویان متناسب با دانشکده مورد نظر خود می‌توانند وارد سامانه تعیین شده شوند. پس از ورود به سامانه در هر یک از قسمت ها از شما رمز عبور و نام کاربری خواسته می شود و در قسمت دوم لازم است رمز عبور خود را وارد کنید که این رمز عبور در همان مرحله اولیه، دانشگاه در در اختیار شما قرار خواهد داد.

دانشجویان جدیدالورود توجه داشته باشند که، ورود به سامانه دانشگاه نام کاربری همان شماره دانشجویی آنها محسوب می‌شود و رمز عبور که در واقع کد ملی بدون صفر های اول خواهد بود. لازم به ذکر است که کلیه دانشجویان در ساعات تعیین شده کلاس خود باید حضور داشته باشند، می‌توانند پس از ورود به سامانه نسبت به وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور خود اقدام نمایید. چنانچه رمز عبور خود را فراموش کرده اید و یا به آن دسترسی ندارید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

برای اطلاع از رتبه قبولی دانشگاه علم و فرهنگ ۱۴۰۲ بر روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه ورود به سامانه دانشگاه علم و فرهنگ برای دانشکده های مختلف

همانطور که ذکر شد و متناسب با اطلاعیه‌ای که از سوی دانشگاه علم و فرهنگ در سایت خود منتشر نموده است به دانشجویان برای شروع ترم جدید در سامانه مجازی دانشگاه که از ۲۲ شهریور آغاز می‌شود. در کلاس های خود به صورت مجازی حضور داشته باشند. کلیه دانشجویان می توانند وارد سامانه دانشکده خود شوند و حق ورود به سامانه دیگر را نخواهند داشت.

برای آشنایی با گواهی اشتغال به تحصیل کلیک کنید.

لینک ورود به کلاس علم و فرهنگ

 

لینک ورود به کلاس علم و فرهنگ

 

تقسیم بندی دانشگاه علم و فرهنگ برای ورود هر یک از گروه ها و دانشکده های آن به صورت زیر می باشد.

تمامی آن دسته از دانشجویانی که در دانشکده فنی و مهندسی که شامل : رشته‌های مهندسی مکانیک، عمران و غیره می باشد، پذیرفته شده‌اند و یا مشغول به تحصیل در آن می باشند و همچنین دانشجویان دانشکده علوم و فناوری های زیستی در گرایش های مختلف و مقاطع تحصیلی متفاوت لازم است به لینک ورود به کلاس علم و فرهنگ Lms3.usc.ac.ir کلاس استفاده نمایید.

آن دسته از دانشجویانی که مشغول به تحصیل در دانشکده علوم انسانی در رشته‌های روانشناسی، اقتصاد مدیریت و یا سایر رشته‌های علوم انسانی می باشد و یا اینکه به تازگی در این گروه آزمایشی دانشگاه علم و فرهنگ پذیرفته شدند و همچنین دانشجویان رشته‌های مختلف دانشکده گردشگری از طریق سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ به نشانی Lms4.usc.ac.ir  وارد سایت شوند.

تمامی آن دسته از دانشجویان دانشگاه هنر و همچنین پذیرفته شدگان جدید دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه لازم است برای حضور در کلاس های مجازی از طریق سامانه Lms5.usc.ac.ir نسبت به وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور و همچنین حضور در کلاس اقدام نمایند.

همچنین این سامانه برای پاسخگویی به کلیه دانشجویان و پذیرفته شدگان دانشگاه علم و فرهنگ پشتیبانی در نظر گرفته است که از ساعات هشت صبح تا هشت شب، به مدت ۱۲ ساعت پاسخگویی دانشجویان خواهد بود. در صورت تماس با کارشناسان ایران تحصیل می توانید بدون محدودیت ساعت و یا حتی در روز های تعطیل به پاسخ مطمئنی در رابطه با سوال های خود برسید.

 

جهت اطلاع از شرایط انصراف از دانشگاه غیر انتفاعی بر روی لینک کلیک کنید.

 

سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ برای نیمسال اول تحصیلی

دانشگاه علم و فرهنگ برای کلیه دانشجویانی که برای ورود می باشند و یا اینکه انتخاب واحد خود را به انجام رسانده و برای نیمسال اول تحصیلی به منظور اطلاع از کلیه دانشگاهیان محترم، در رابطه با نحوه فعالیت های آموزشی و همچنین نوع برگزاری کلاس های مجازی به صورت غیر حضوری دستورالعمل های آموزشی را را به شرح زیر ابلاغ می نماید :

  •  دانشجویان محترم حق شرکت در کلاس را در سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ درس به صورت وجود حضوری و یا مجازی بدون انجام ثبت نام و یا انتخاب واحد رسمی سامانه جامع آموزشی دانشگاه یا همان سیستم گلستان را نخواهند داشت.
  •  آن دسته از دانشجویانی که برخی از دروس آنها به هنگام انجام انتخاب واحد با یکدیگر تداخل داشته است، توجه داشته باشند که این درس دارای تداخل حذف شده باشد و جزو گروه درسی او نباشد.
  • در رابطه با تسهیلات آموزشی برای نیم سال های گذشته حذف در سنوات مقدار عدم اعمال مشروطی و یا از واحدهای بیش از ۱۴ واحد برای کلیه دانشجویان مشروطی از نیمسال تحصیلی بدون احتساب در سنوات و قابل تسری به سال تحصیلی ۱۴۰۰ ۲۴۰۱ می باشد.
  •  تبعات ناشی از عدم حضور در کلاس ها حضوری و یا مجازی، در نیمسال اول تحصیلی به دلایل غیر مهاجم در فرآیند آموزشی و یا عدم پیگیری امور آموزشی از سوی دانشجو تماماً متوجه شخص دانشجو خواهد بود و دانشگاه مطابق با مقررات با او برخورد خواهد شد.
  • در صورتی که دانشجویی به هر دلیلی، تمایل به حضور در سایر کلاس ها در سطح مورد نظر خود را داشته باشد می‌تواند در هفته‌های پانزدهم و شانزدهم ۳۰ ماه با ارائه درخواست از طریق سامانه گلستان به صورت حذف اضطراری یک یا چند درس با توجه به لزوم رعایت حداقل واحد های انتخابی و مطابق با آیین نامه آموزشی و یا حذف کامل درس از وطن را با رعایت سنوات مجاز تحصیلی تقاضا نماید.
  •  در صورتی که دانشجوی فوق الذکر کلیه اقدامات لازم، را به انجام رسانده باشد. شهریه دانشجو مسترد نخواهد شد و نیمسال  حذف شده جزو سنوات تحصیلی دانشجو محسوب می گردد.

 

جهت انجام ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی کارشناسی ارشد بر روی لینک کلیک کنید.

 

کلاس های مجازی دانشگاه علم و فرهنگ

 

کلاس های مجازی دانشگاه علم و فرهنگ

 

در رابطه با برگزاری کلاس های نظری و عملی در سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ ، برای آن دسته از رشته هایی که دارای واحدهای نظری و عملی می باشند، آموزش و حضور در کلاس ها به شرح زیر خواهد بود.

  • در دروس نظری و بخش نظریه درست عملی –  نظری،  با استفاده از سامانه های مدیریت یادگیری (LMS) به صورت آنلاین تمامی دروس ارائه خواهد شد و کلیه اساتید و دانشجویان محترم لازم است برای کسب مهارت و آمادگی ها از متناسب با ساماندهی های مورد استفاده در دانشگاه کلاس های خود را به صورت منظم برگزار و برای دانشجویان به صورت منظم در کلاس ها حضور داشته باشد.
    •  نکته مهم :  با توجه به ممنوعیت برگزاری کلاس ها به صورت آفلاین از سوی وزارت علوم، تمامی اساتید محترم دانشگاه  ملزم به برگزاری کلاس های خود به صورت آنلاین می باشند و در صورت تخلف، حتماً به این موارد رسیدگی خواهد شد.
  •  چنانچه نیاز به ارائه کلاس و حل تمرین برای دروس وجود داشته باشد لازم است کلاس های مجازی دانشگاه علم و فرهنگ ، حل تمرین به صورت مجازی و با رعایت کلیه ضوابط مربوطه ارائه شود.
  • توصیه می شود که استاد هر درس، به شیوه مناسب از حضور دانشجویان در کلاس درس اطمینان لازم را به دست آورد.
  •  توصیه ما به کلیه دانشجویان محترم، تدارک امکانات برای دسترسی به اینترنت مطمئن و پایدار و در روز های کلاسی برای شرکت در کلاس ها در زمان مقرر می باشد، چراکه در دسترس نبودن اینترنت و یا قطع بودن آن از نظر دانشگاه به عنوان یک توجیه و بهانه شناخته خواهد شد.
  • کلیه دانشجویان موظف هستند که ضمن برقراری ارتباط با اساتید درس و مدیر گروه آموزشی در کلیه فرآیندهای یادگیری انجام تکالیف و آزمون‌هایی مقطعی یا ارزیابی و تمرینی که از سوی استاد درس برگزار می‌شود، در lms دانشگاه علم و فرهنگ مشارکت فعال داشته باشند.
  •  دروس عملی کارگاهی و آزمایشگاهی بخش عملی در سطح عملی من نظریه خواهد بود و کلاس های مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در صورت مجاز بودن از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا با استفاده از از ظرفیت های خالی دانشگاه و همچنین رعایت پرتکل های بهداشتی می توانند به صورت حضوری در دانشگاه جهت شرکت در کلاس اقدام نمایند.
  •  در صورت عدم منع برای برگزاری کلاس حضوری، از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزاری یک تا سه جلسه کلاس حضوری در طول نیمسال تحصیلی جهت پاسخگویی به سوالات و رفع اشکال دانشجویان متقاضی با هماهنگی قبلی با امور کلاس ها بدون اشکال و مانع خواهد داد.

 

برای انجام ثبت نام در رشته های پیراپزشکی دانشگاه غیر انتفاعی بر روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه ارزشیابی مستمر و امتحانات پایان نیمسال تحصیلی

 

نحوه ارزشیابی مستمر و امتحانات پایان نیمسال تحصیلی

 

برخی از موارد همانند حضور در کلاس و یا سایر موارد دیگر، کلیه اساتید اختیاراتی برای پاسخگویی به سوالات خواهند داشت و به همین دلیل انتظار می رود که متناسب با موارد تعیین شده دانشگاه و قوانین مربوط به آن، نمرات از سوی استاد، با رعایت عدالت آموزشی انجام شود و همچنین برای دانشجویان نیز رعایت کلیه قوانین تعیین شده دانشگاه ضروری خواهد بود.

  • ضمن تاکید بر اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع برای دانشجویان، انتظار می‌رود ارزیابی کلی استاد هر درس از میزان یادگیری و همچنین کیفیت پاسخ‌دهی دانشجویان به تکالیف و یا پروژه های محوله به شیوه های سنجش های تناوبی و ارزیابی مستمر و مرحله به مرحله از پیشرفت مباحث درسی صورت پذیرد.
  •  دانشجویان در هر مرحله از آزمون و سنجش های مقطعی از نتایج و نقاط ضعف مراحل طی شده اطلاع حاصل خواهند کرد تا با مشورت و راهنمایی استاد درس در امر ارتقاء کیفیت یادگیری خود در کلاس های مجازی دانشگاه علم و فرهنگ کوشا باشند.
  •  اولویت دانشگاه برای برگزاری امتحانات مطابق با تقویم آموزشی و برنامه زمان بندی برای هر درس می باشد. شیوه  آموزش به صورت حضوری از کلیه دانشجویان درخواست می شود که آمادگی های لازم را جهت حضور در کلاس ها داشته باشند.
  • برگزاری هرگونه آزمون شفاهی کلاس جبرانی حل تمرین فوق برنامه و غیره در بازه زمانی امتحانات پایان نیمسال تحصیلی که در واقع از بیست و دوم دی ماه آغاز شده و تا هفتم بهمن ماه ادامه دارد در سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ مجاز نخواهد بود.
  •  کلیه اساتید از هفته دوازدهم تا پایان هفته شانزدهم در واقع از سیزدهم آذرماه لغایت پانزدهم دی ماه سال ۱۴۰۰ فرصت دارند، غیبت کلاسی دانشجویانی را در کلاس های آموزشی شرکت نداشته اند به صورت محرومین امتحان به دانشگاه ارائه نمایند و در سامانه جامع آموزشی دانشگاه یا همان سیستم گلستان درج کنند.
    •  جهت ثبت غیبت کلاسی : در قسمت  استاد، غیبت کلاسی، وضعیت دانشجوی غائب، در ستون اعمال غیبت کلاسی از وضعیت خیر به بله تغییر یابد.
  • بازه امتحانات پایانی شامل یک دوره ۱۴ روزه می باشد که روزهای پنجم و یازدهم آن به گروه معارف اسلامی و دروس عمومی اختصاص داده خواهد شد.
  •  عدم حضور دانشجو در زمان امتحانات پایان نیمسال تحصیلی، صرفاً جهت از دست دادن نمره امتحانی مربوط به آزمون پایانی خواهد بود.
  • در نیم سال اول تحصیلی ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۲ دانشجویان مشروطی لحاظ خواهند شد و در آن درس حتی نمره دادن تا نمره صفر قابل حذف نخواهد بود.
  • آن دسته از دانشجویانی که امتحانات درس عملی و کارگاهی و آزمایشگاهی که با نظر استاد درس به تائید گروه آموزشی مربوطه رسیده باشد و امکان برگزاری آن به صورت لینک ورود به کلاس علم و فرهنگ وجود نداشته باشد؛ در صورت عدم  امکان  برگزاری آزمون حضوری از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
  • در صورتیکه برگزاری آزمون به هر دلیلی با موفقیت در ایام امتحانات صورت نپذیرد، امتحانات همان روز به بعد از آخرین امتحان ترم منتقل خواهد شد.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ و همچنین شرایط برگزاری کلاس های مجازی دانشگاه علم و فرهنگ به شما دانشجویان عزیز ارائه نماییم. همچنین لینک ورود به کلاس علم و فرهنگ را ارائه نمودیم و توضیحات در رابطه با lms دانشگاه علم و فرهنگ از دیگر موضوعات ارائه شده در این مقاله می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید با کارشناسان ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود می باشد، تماس حاصل نمایید.

 

جهت حل مشکل ورود به سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ ، انجام انتخاب واحد و همچنین نحوه حضور در کلاس و پاک کردن غیبت از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مرتبط

نحوه عضویت در اپلیکیشن پیام من پیام نور

دانشگاه پیام نور بهتره یا غیر انتفاعی؟

شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای وارد شدن به سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ به چه سامانه ای باید مراجعه نمود؟

دانشگاه علم و فرهنگ برای هر دو دانشکده یک لینک در نظر گرفته است که در سامانه lms دانشگاه علم و فرهنگ مخصوص به دانشکده وارد آن شوید.

آیا شرکت در کلاس های مجازی دانشگاه علم و فرهنگ ضروری است؟

متناسب با قوانین این دانشگاه، در صورت غیبت های مکرر دانشجو، درس مورد نظر از سوی استاد حذف خواهد شد. همچنین چنانچه برای ورود به این دانشگاه از اینترنت پر سرعت استفاده نکنید، تمامی عواقب این کار بر عهده دانشجو می باشد.

لینک ورود به کلاس علم و فرهنگ برای دانشکده های مختلف کدام است؟

در این مقاله ما به طور کاملا مفصل در رابطه با لینک ورود به هر کلاس و همچنین شرایط ورود به آن توصیحاتی ارائه نموده ایم که می توانید در این مقاله مشاهده نمایید.

آیا تمامی کلاس ها در سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ می باشد؟

نظر به صلاحدید برخی از اساتید و همچنین با توجه به شرایط دروس مختلف، کلیه دانشجویان در تمامی دروس آموزشی، لازم است در کلاس حضور داشته باشند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام وام دانشجویی پیام نور

    ثبت نام وام دانشجویی پیام نور + شرایط، زمان، مدارک و مبلغ 1403

    شرایط ثبت نام وام دانشجویی پیام نور اعلام شد. دانشگاه پیام نور به منظور تسهیل روند آموزشی و کم کردن بار هزینه‌های مالی دانشگاه از دوش دانشجویان، هر ساله اقدام به واگذاری وام دانشجویی به متقاضیان سراسر کشور می‌کند. واگذاری...
  • نحوه ثبت نام در سایت گلستان پیام نور

    نحوه ثبت نام در سایت گلستان پیام نور + آموزش تصویری

    اطلاع از نحوه ثبت نام در سایت گلستان پیام نور برای دانشجویان جدیدالورود بسیار ضروری است، چراکه که در مراحل باید باید فرایند انتخاب واحد و پرداخت شهریه را در این سامانه انجام دهند. متقاضیان رشته‌های مختلف با آزمون و...
  • حذف اضطراری دانشگاه پیام نور

    حذف اضطراری دانشگاه پیام نور + قوانین جدید 1402

    با حذف اضطراری دانشگاه پیام نور reg.pnu.ac.ir لازم نیست نگران عدم حضور در جلسه امتحان و یا ثبت نمره صفر در کارنامه باشید. برای دانشجویان دانشگاه پیام نور این امکان وجود دارد که در تاریخ‌های معینی قبل از امتحانات ترم،...
  • ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور

    ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور 1402

    ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور در رشته‌های با کنکور و بدون کنکور، پس از اعلام نتایج و انتشار اسامی قبول‌شدگان، آغاز خواهد شد. طبق اطلاعیه‌ای که از سوی سازمان سنجش منتشر‌شده‌است، هر یک از دانشجویان جدیدالورود باید با...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)