ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سایت تمدید خدمت سربازی 1403 + شرایط درخواست

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
سایت تمدید خدمت سربازی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سایت تمدید خدمت سربازی یکی از سایت هایی است که شما به وسیله آن می توانید زمان اعزام به خدمت خود را تغییر دهید. در این سامانه باید پیگیری درخواست تمدید سربازی ارائه دهید تا سازمان نظام وظیفه کشور با توجه به اسناد ارائه شده تمدید خدمت سربازی شما را انجام دهد. شما می توانید از مدارک و اسناد زیادی برای تمدید یا تعجیل خدمت سربازی خود استفاده کنید که گواهی پزشکی برای تمدید سربازی یکی از آن ها است که شما باید نامه آن را پزشک متخصص دریافت کنید.

در حال حاضر برخی از افراد مشمول به خدمت ممکن است به دلیل حوادث مختلفی که برای آن ها پیش آمده است قصد تمدید سربازی را داشته باشند. در این صورت آن ها نمی دانند که چگونه این کار را انجام دهند و سایت تمدید خدمت سربازی کدام است یا این که آن ها برای تمدید خدمت سربازی به چه مدارکی نیاز دارند. همچنین در برخی مواقع این مشمولین کد سربازی می خورند که در این صورت آن ها برای تمدید سربازی خود چیکار باید کنند؟‌ آیا آن ها می توانند با ورود به سایت تمدید خدمت سربازی در آن خدمت سربازی خود را تمدید کنند؟

با توجه به این که این موضوع برای مشمولین خدمت مهم است و شما قصد دسترسی سریع به جواب سوالات خود پیرامون تمدید خدمت سربازی را داشته باشید می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

سایت تمدید خدمت سربازی + سامانه سخا

برخی از سربازان وقتی برگه اعزام به خدمت سربازی خود را دریافت می کنند قصد دارند تاریخ اعزام به خدمت خود در تغییر دهند. آن ها برای این کار باید دلیل قانع کننده ای ارائه دهند و برای تمدید یا تعجیل خدمت سربازی خود نامه ای را به سازمان نظام وظیفه کشور ارائه دهند. در حال حاضر سایت سخا به آدرس vazifeh.police.ir همان سایت تمدید خدمت سربازی است که شما با ورود به آن می توانید تاریخ اعزام به خدمت خود را تغییر دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سربازی برم یا دانشگاه؟ 12 تجربه سرنوشت ساز آن روی لینک کلیک کنید.

شرایط درخواست تمدید و تعجیل تاریخ اعزام به خدمت

افرادی که قصد دارند تاریخ اعزام به خدمت خود را تغییر دهند باید شرایط خاصی داشته باشند. این دسته از افراد باید برگه اعزام به خدمت خود را گرفته و با در دست داشتن کارت شناسایی در سایت تمدید خدمت سربازی یا در دفاتر پلیس +10 تاریخ اعزام به خدمت خود را تغییر دهند.

شرایط درخواست تمدید و تعجیل تاریخ اعزام به خدمت

برای دریافت مشاوره سربازی کلیک کنید.

شرایط تمدید خدمت سربازی

  • مشمولین خدمت باید دوره غایب نداشته باشند.
  • میزان تمدید خدمت سربازی برای افراد که مدرک دیپلم به پایین دارند یک دوره یک ماه و برای افرادی که مدرک دیپلم به بالا دارند یک دوره دو ماه است.
  • درخواست تمدید خدمت سربازی هر کدام از مشمولین خدمت تنها یکبار قابل رسیدگی است.
  • ارائه نامه برای تمدید سربازی، به منزله قبولی درخواست شما نیست. بلکه شما باید آن را پیگیری کنید و نتیجه آن را در سایت تمدید خدمت سربازی حداکثر به مدت یک هفته بعد از درخواست خود مشاهده کنید.
  • مشمولان درخواست تمدید خدمت سربازی باید تاکنون از تسهیلات تمدید یا تعجیل خدمت سربازی استفاده نکرده باشند.
  • اگر دو برادر به صورت همزمان مشمول اعزام به خدمت سربازی باشند یکی از برادران تا زمان اتمام دوره خدمت برادر خود می تواند تاریخ اعزام به خدمت خود را به تعویق بیندازد.
  • مشمولین اعزام به خدمت حداکثر تا 40 روز قبل از اعزام به خدمت می توانند نامه تمدید برای سربازی خود را به یکی از دفاتر خدمات الکترونیکی انتظامی پلیس + 10 ارائه دهند و بعد از یک هفته اقدام به پیگیری درخواست تمدید سربازی را انجام دهند.
  • اگر تاریخ عروسی مشمولین خدمتی با تاریخ اعزام او یکی باشد می تواند درخواست تمدید خدمت سربازی را ارائه دهد.
  • آن دسته از مشمولین خدمت که پدر آن ها در حبس است می توانند تاریخ اعزام خود را تغییر دهند.
  • افرادی که تاریخ شرکت در کنکور کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری آن ها با تاریخ اعزام به خدمتشان یکسان است می توانند درخواست تمدید اعزام به خدمت سربازی بگیرند.

جهت ثبت خدمت سربازی در بیمه تامین اجتماعی و شرایط و مراحل آن روی لینک کلیک کنید.

افرادی که شرایط تمدید و تعجیل خدمت سربازی را داشته باشند می توانند با در دست داشتن مدارک لازم به پلیس + 10 مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم مورد نظر منتظر جواب درخواست خود باشند. البته آن ها می توانند به صورت آنلاین به سایت تمدید خدمت سربازی به آدرس vazifeh.police.ir نیز مراجعه کنند و در آن جا درخواست خود را ثبت کرده و کارشناسان و مسئولین معاونت احضار و اعزام آن ها را بررسی کنند.

بعد از بررسی آن ها و شرایط و سوابق شما نتیجه اعزام به خدمت را اعلام خواهند کرد. شما بعد از مشاهده نتایج در صورت لزوم می توانید پرینت برگه اعزام به خدمت در تاریخ جدید را در دفاتر پلیس +10 دریافت کرده و خود را برای این تاریخ آماده کنید.

برای اطلاع از مدت خدمت سربازی کلیک کنید.

چه افرادی می توانند درخواست تمدید سربازی فوری ارائه دهند؟

برخی از افرادی که دارای شرایط خاصی باشند می توانند در روز اعزام نیز به سایت تمدید خدمت سربازی یا دفاتر پلیس+10 مراجعه کرده و در آن جا درخواست تمدید تاریخ اعزام به خدمت خود را ارائه دهند. این شرایط به شکل زیر هستند:

چه افرادی می توانند درخواست تمدید سربازی فوری ارائه دهند

  • افرادی که دارای بیماری خاصی هستند که به واسطه آن نمی توانند دوره خدمت ضرورت را انجام دهند. این افراد نیاز به گواهی پزشکی برای تمدید خدمت سربازی دارند. در صورتی که پزشک معتمد بهداری استان وضعیت آن ها را تاکید کند می توانند حداکثر به مدت دو ماه خدمت سربازی خود را به تعویق بیندازند. حال در صورتی که آن ها نیاز به استراحت بیش از دو ماه داشته باشند وضعیت آن ها باید در شورای پزشکی وظیفه عمومی مورد بررسی قرار بگیرد.

 

برای اطلاع از شرایط معافیت سربازی رتبه های برتر کنکور و قانون جدید آن ها روی لینک کلیک کنید.

 

  • در صورت فوت بستگان درجه یک مشمول خدمت مانند پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر و فرزند آن ها می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را حداکثر به مدت دو ماه به عقب بیندازند.
  • آن دسته از افرادی که اقوام درجه یک آن ها به دلیل بلاهای طبیعی مانند سیل، زلزله، یا حوادثی مانند سقوط هواپیما، آتش‌سوزی و غیره به صورت جدی آسیب دیده باشند. متناسب با میزان خسارتی که به آن ها وارد شده است می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را تمدید کنند. برای این کار آن ها نیاز به تایید استانداردی ‌ها و یا فرمانداری ‌ها دارند که بین یک تا 6 ماه می توانند خدمت سربازی خود را به تعویق بیندازند.
  • افرادی که در یکی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی داخلی و خارجی به صورت قطعی قبول شده باشند و نیاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در این دانشگاه ها دارند می توانند دوره خدمت خود را حداکثر به مدت 6 ماه تمدید کنند.
  • مشمولین خدمتی که در ماه های مرداد، شهریور و دی منتظر اعلام نتایج آزمون های مراکز سنجش کشور هستند می توانند زمان اعزام به تاریخ خود را حداکثر به مدت یک ماه به عقب بیندازند.
  • آن دسته از مشمولین خدمت که جزو ورزشکاران تیم های ملی هستند می توانند با درخواست فدراسیون مربوطه برای اعزام به بازی های آسیایی، جهانی و المپیک تمدید خدمت سربازی حداکثر به مدت 4 ماه بگیرند.
  • افرادی که در حال حاضر در مراحل گزینش و استخدامی در نیروهای مسلح هستند می توانند در صورت تایید این موضوع از سازمان مربوطه تاریخ اعزام به خدمت خود را حداکثر به مدت 4 ماه تمدید کنند.
  • مشمولان خدمت متاهلی که دارای برگه اعزام به خدمت هستند ولی آن ها دارای شرایط خاصی مانند تولد فرزند، بیماری شدید همسر، بیماری فرزند و غیره هستند می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را حداکثر به مدت دو ماه تمدید کنند.
  • آن دسته از افرادی که قصد اعزام به حج تمتع را دارند می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را حداکثر به مدت دو ماه به تعویق بیندازند.

حال در صورتی که مشمولین خدمت به غیر از شرایط بالا شرایط خاصی دیگری داشته باشند که نیاز به تمدید سربازی فوری دارند می توانند بنا به تشخیص رئیس سازمان وظیفه عمومی تاریخ اعزام به خدمت خود را به مدت یک ماه تا یک سال به تعویق بیندازند. لذا اگر شما به دنبال دریافت اطلاعات در مورد سایر شرایطی که مشمولین خدمت می توانند تمدید فوری سربازی بگیرند، هستید می توانید با کارشناسان ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از  شرایط بازگشت به تحصیل بعد از سربازی و آیین نامه آن کلیک نمایید.

نحوه درخواست تمدید تاریخ اعزام به خدمت سربازی

افرادی که قصد دارند تاریخ اعزام به خدمت سربازی خود را تمدید کنند می توانند به دو روش مختلف اقدام نمایند. این دسته از افراد می توانند با در دست داشتن مدارک لازم به دفاتر پلیس +10 موجود در سراسر کشور مراجعه کرده و درخواست تمدید یا تعجیل خدمت سربازی را ارائه دهند.

 

نحوه درخواست تمدید تاریخ اعزام به خدمت سربازی

در روش غیرحضوری آن ها می توانند به سایت تمدید خدمت سربازی به آدرس vazifeh.police.ir مراجعه کرده و در آن جا در بخش خدمات الکترونیک نظام وظیفه درخواست خود را ثبت کنند. آن ها باید کد ملی خود را در بخش نام کاربری و کد سخا را نیز به عنوان رمز عبور در سامانه سایت تمدید خدمت سربازی درج کنند. کد امنیتی را در نیز در کادر مشخص شده ثبت کرده و سپس دکمه ورود را بزنند. بعد از آن که به پنل کاربری خود وارد شدند می توانند از منوی سمت راست گزینه تمدید و تعجیل را کلیک کرده و بقیه مراحل را طبق دستورات سایت انجام دهند.

برای آشنایی با معافیت سربازی کلیک کنید.

مدارک لازم برای تمدید خدمت سربازی

شما برای تمدید خدمت سربازی باید مدارکی را به همراه داشته باشید. به این مدارک به شرح زیر هستند:

  • کارت ملی و شناسنامه
  • تکمیل فرم تمدید اعزام به سربازی
  • در صورتی که بیمار باشید باید گواهی پزشکی برای تمدید سربازی را ارائه دهید.
  • اگر قصد داشته باشید برای نتیجه نهایی کنکور سراسری منتظر بمانید باید پرینت کارنامه اولیه را ارائه دهید.
  • اگر پدر مشمولین خدمت در حبس باشد باید گواهی مراجع قضایی یا زندان را به همراه خود ببرد.
  • اگر روز اعزام به خدمت با تاریخ کنکور کارشناسی ارشد و دکتری یکسان باشد در این صورت باید کارت ورود به جلسه مشمول خدمت را به عنوان مدارک تمدید اعزام به خدمت سربازی ارائه دهد.

برای عقب انداختن سربازی برای کنکور روی لینک کلیک کنید.

آموزش آنلاین ثبت درخواست در سایت تمدید خدمت سربازی

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم آن دسته از مشمولان خدمت که قصد تغییر تاریخ اعزام به خدمت خود را دارند می توانند با ورود به سایت تمدید خدمت سربازی به آدرس vazifeh.police.ir در آن جا تاریخ اعزام خود را تغییر دهند. این افراد باید به سامانه سخا به عنوان سایت تمدید خدمت سربازی مراجعه کنند تا درخواست تمدید سربازی خود را در آن ثبت کنند در ادامه روش آن را به صورت تصویری برای شما بیان می کنیم.

  • به آدرس سایت سخا به نشانی vazifeh.police.ir وارد شوید. برای این کار آن را در مرورگر سیستم خود جستجو کنید.
  • در نتایج مشخص شده گوگل روی عبارت «سایت نظام وظیفه» کلیک کنید.

آموزش آنلاین ثبت درخواست در سایت تمدید خدمت سربازی

  • در صفحه باز شده روی گزینه خدمات الکترونیک نظام وظیفه کلیک نمایید.

آموزش ثبت درخواست در سایت تمدید خدمت سربازی

  • حالا شما وارد سامانه سخا می شوید که در آن جا باید کد ملی و کد سخا خود را به ترتیب به عنوان نام کاربری و کلمه عبور در سایت درج کنید. البته در آن باید کد امنیتی را نیز به درستی درج نمایید. سپس روی گزینه ورود کلیک کنید. حالا در صورتی که کد سخا خود را فراموش کرده باشید می توانید برای بازیابی آن با مشاوران ایران تحصیل صحبت نمایید.

جهت اطلاع از مراحل بعد از فراموشی کد سخا روی لینک کلیک کنید.

ثبت درخواست در سایت تمدید خدمت سربازی

  • وقتی شما وارد سامانه سخا می شوید امکانات زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد که همه آن ها در سمت راست سایت هستند. حالا شما برای درخواست تمدید یا تعجیل سربازی خود روی گزینه وظیفه عمومی، سپس تمدید و تعجیل کلیک کنید.

آموزش آنلاین ثبت درخواست در سایت تمدید و تعجیل خدمت سربازی

  • بعد از آن برای شما صفحه جدیدی باز می شود که در آن جا فرم مورد نظر را تکمیل کرده و در صورت لزوم مدارک لازم مانند گواهی پزشکی برای تمدید سربازی و غیره را در آن بارگذاری و ثبت نمایید.

برای اطلاع از مراحل ترخیص از خدمت سربازی و قانون جدید آن روی لینک کلیک کنید.

نحوه تمدید سربازی بعد از کد خوردن

کد خوردن در دوره سربازی فرآیندی است که در آن افراد مشمول به خدمت در دوره های تخصصی برای خدمت در ارتش و نیروی انتظامی به کار گرفته می شوند. در واقع این افراد وارد یگان های خدمتی نمی شوند و با آموزش در دوره های تخصصی وارد بخش های خاصی از ارگان های مختلف کشور به عنوان نیروی متخصص می شوند. در واقع جایگاه مشمولین خدمتی که کد خوردن بسیار بیشتر از سربازان معمولی است و آن ها باید دوره آموزشی خود را در یکی از 4 شهرهای تهران، شیراز، بروجرد و اصفهان سپری کنند. حال آن دسته از داوطلبانی که در دوره خدمت کد خوردند چگونه می توانند تمدید سربازی بگیرند؟

این دسته از مشمولین خدمت نیز می توانند مانند سایر سربازان در صورت لزوم تمدید سربازی بعد از کد خوردن خود را انجام دهند. به طوری که تمام شرایط و مدارک مد نظر آن ها را نیز داشته باشند. لذا هیچ گونه تفاوتی میان تمدید سربازی بعد از کد خوردن با سربازان معمولی وجود ندارد.

خلاصه مطلب

برخی از مشمولین خدمت بعد از آن که برگه اعزام به خدمت خود را دریافت کردند به دنبال این هستند که تاریخ اعزام خود را تغییر دهند. این دسته از داوطلبان می توانند با ورود به سایت تمدید خدمت سربازی یا همان سامانه سخا به آدرس vazifeh.police.ir در آن جا درخواست تمدید یا تعجیل خود را ثبت کنند. آن ها برای ورود به این سامانه باید کد ملی و کد سخا خود را داشته باشند. همچنین آن ها باید شرایطی داشته باشند و برای اثبات آن ها نامه برای تمدید سربازی ارائه دهند.

به عنوان مثال سربازی که بیمار باشد باید گواهی پزشکی برای تمدید سربازی ارائه دهد. افرادی که برای خدمت سربازی کد خوردن می توانند برای تمدید سربازی خود مانند سایر مشمولین خدمت اقدام کنند. آن ها می توانند با در دست داشتن مدارک لازم به سایت سخا مراجعه کرده و در آن جا درخواست خود را ثبت و حداکثر بعد از یک هفته اقدام به پیگیری درخواست تمدید سربازی خود کنند.

داوطلبانی که بعد از مطالعه مقاله بالا نیاز به توضیحات بیشتری دارند یا با توجه به شرایط خود وقت کافی برای ثبت درخواست تمدید سربازی را ندارند می توانند آن را به مشاوران ایران تحصیل واگذار کنند تا تمام اقدامات ثبت و پیگیری آن را برای شما انجام دهند. جهت تماس با این مشاوران می توانید با شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

جهت دانلود پی دی اف این مقاله کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا همه افراد می توانند درخواست تمدید یا تعجیل خدمت سربازی را ارائه دهند؟

خیر؛ تنها کسانی می توانند در سایت تمدید خدمت سربازی درخواست خود را ثبت کنند که شرایط آن را داشته باشند. یکی از این شرایط نداشتن غیبت سربازی است.

آدرس سایت تمدید خدمت سربازی کدام است؟

آدرس سایت تمدید خدمت سربازی به نشانی vazifeh.police.ir که همان سایت سخا است.

مدت زمان تمدید سربازی برای مشمولین واجد شرایط چقدر است؟

این مدت زمان می تواند با توجه به شرایط مشمولین خدمت بین 1 تا 12 ماه باشد.

نظرات

12 دیدگاه دربارهٔ «سایت تمدید خدمت سربازی 1403 + شرایط درخواست»

  1. Avatar photo ابوالفضل گفت:

    سلام من تاریخ اعزام یک یازده بود 10/27درخواست تمدید دادم ولی هنوز پیام برام نیومده

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر شما میتوانید حداکثر دو مرتبه تاریخ اعزام خود را عقب بیندازید

  2. Avatar photo جواد گفت:

    سلام خسته نباشید زمان اعزام منو زدن ۱۰/۱ دی ماه من می‌خوام دانشگاه آزاد ثبت نام کنم ولی سایتش از اواخر شهریور باز میشه بنظرتون من میتونم تمدید کنم یا راهی نداره

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      میتوانید درخواست تعویق اعزام بزنید.

  3. Avatar photo امیرمحمد گفت:

    سلام وقت بخیر من امروز برگه معرفی‌نامه و گرفتم و ۴ روز دیگه عزام
    ۵ ماه پیش بینی و عمل کردم و دیشب بینی ضربه خورد و پیش دکتر رفتم استراحت داد ۳ هفته میتونم تمدید کنم؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر بله به نظام وظیفه مراجعه بفرمایید

  4. Avatar photo حسن گفت:

    سلام
    بنده یک مهر باید برم خدمت که مکان خدمتم هم مشخص شده کد خورده
    سوالم اینجاس اگه تمدید بکنم امکانش هست که مکان خدمتم که ارتش هست تغییر کند؟

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله ممکن است محل اعزامی شما و ارگان شما دچار تغییر شود.

      1. Avatar photo امیرمحمد گفت:

        سلام وقت بخیر من امروز برگه معرفی‌نامه و گرفتم و ۴ روز دیگه عزام
        ۵ ماه پیش بینی و عمل کردم و دیشب بینی ضربه خورد و پیش دکتر رفتم استراحت داد ۳ هفته میتونم تمدید کنم؟

        1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

          سلام وقت بخیر
          قبل از غیبت به نظام وظیفه مراجعه کنید

  5. Avatar photo سعید گفت:

    سلام وقت بخیر اعزامی یک/ ۷ هستم برگه محل اعزام به خدمتم رو گرفتم اگر با تمدیدم موافقت بشه جایی که افتادم واسه دوماه آینده از نظر ارگان عوض میشه؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      ممکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام وام سرباز ماهر

    ثبت نام وام سرباز ماهر 1403 + شرایط، زمان و مدارک | ایران تحصیل

    یکی از موضوعات مهم برای سربازی، ثبت نام وام سرباز ماهر 1403 است. برخی از سربازان در دوره خدمت به معنای واقعی برای دفاع از میهن و یادگیری مهارت‌های جانبی، تلاش می‌کنند. دولت برای افرادی که در دوره‌های فنی و...
  • تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور

    تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور + آیین نامه 1403 | irantahsil

    مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که قرار است تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور در نظر گرفته شود. بنابر گفته‌های سردار موسی کمالی، تصمیمات جدیدی درباره رفت و آمد و تردد مشمولان غایب خارج...
  • شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی

    شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی

    شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی اعلام شد. از آنجایی که شرایط خدمت سربازی برای دانشجویان انصرافی متفاوت است، لازم است دانشجویانی که تصمیم به این کار دارند از شرایط دوبار انصراف از دانشگاه و سربازی اطلاعات لازم را کسب...
  • حقوق سرباز امریه

    حقوق سرباز امریه ۱۴۰۳ + به تفکیک مدرک و ارگان

    عوامل متفاوتی در نحوه محاسبه حقوق سرباز امریه تاثیر گذار هستند که همین امر موحب شده تا به راحتی نتوان میزان مبلغ دریافتی توسط سربازارن امریه را محاسبه کرد. سربازان در حقیقت با توجه به درجه و تحصیلات خود دستمزد...
تماس با مشاور