ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه درخواست تاییدیه تحصیلی mypishkhan.com

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۹ دی ۱۴۰۲
mypishkhan.com
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دریافت تاییدیه تحصیلی از طریق ورود به سامانه mypishkhan.com امکانپذیر شد. این سامانه دولتی که مای پیشخوان نامیده می شود، به منظور ارائه خدمات غیرحضوری در نظر گرفته شده است و یکی از مهم ترین موارد کاربرد آن دریافت نمونه تاییدیه تحصیلی می باشد. در ادامه با راهنمای ورود به این سامانه و نحوه ثبت درخواست بیشتر آشنا می شویم. برای اطلاعات بیشتر در زمینه سامانه پادا می توانید با همکاران ما در ایران تحصیل تماس بگیرید.

برای آشنایی با سامانه pada.medu.ir کلیک کنید.

  • متقاضیان گرامی دقت فرمایید کلیه امور مربوط به سامانه درخواست تاییدیه تحصیلی اعم از ثبت نام، ویرایش اطلاعات و ثبت درخواست ها به صورت اینترنتی از طریق نشانی اینترنتی mypishkhan.com انجام می گیرد.
  • در صورت وجود هرگونه سوال و ابهامی در روند انجام امور در این سامانه می توانید از مشاوران ایران تحصیل کمک بگیرید. شایان ذکر است ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تحصیلی خصوصی است که هیچ ارتباط سازمانی با سامانه درخواست تاییدیه تحصیلی ندارد.

هدف از سامانه mypishkhan.com چیست؟

یکی از مراحل اصلی ثبت نام افرادی که در کنکور پذیرفته شده و قصد ورود به دانشگاه را دارند، فراهم کردن مدارک شخصی و تحصیلی است. در این میان، یکی از مهم ترین مواردی که دانشگاه از فرد می‌خواهد، نمونه تاییدیه تحصیلی می‌باشد. پس از اینکه از مدارک تحصیلی شخص استعلام گرفته می شود، برای او تاییدیه تحصلی صادر می شود تا دانشگاه یا مرکز مورد از صحت اطلاعات فرد پذیرفته شده مطمئن شود.

در واقع این تاییدیه از سوی سازمان آموزش و پرورش صادر می شود، اما دریافت آن به صورت اینترنتی است. حال سامانه درخواست تاییدیه تحصیلی مای پیشخوان با آدرس اینترنتی mypishkhan.com انجام این کار را برای متقاضیان عزیز بسیار راحت تر کرده است. البته این سایت ارائه خدمات غیر حضوری دیگری نیز می باشد، اما تاییدیه تحصیلی یکی از اصلی ترین این موارد به شمار می رود.

شیوه گرفتن تاییدیه تحصیلی از سامانه mypishkhan.com

عزیزانی که قصد دریافت تاییدیه تحصیلی را دارند، در یک روش می توانند به پیشخوان دولت مراجعه کنند و با ارائه مدارک مورد نیاز برای درخواست استعلام اقدام کنند. اما به دلیل شیوع کرونا بهتر است که از مراجعه حضوری خودداری شود و این کار را به صورت آنلاین انجام دهید.

برای این منظور می توان به سامانه مای پیشخوان وارد و مراحل زیر را طی نمود.

  • آدرس اینترنتی com را در موتور جستوگر خود وارد کنید تا صفحه ایی به شکل زیر برای شما به نمایش درآید. بر روی گزینه ” تاییدیه تحصیلی” کلیک کنید.

دریافت تاییدیه تحصیلی

  •  با باز شدن فرم زیر، بایستی موارد مربوطه را تکمیل کنید. توصیه می کنیم که مدارک خود را از قبل تهیه کنید تا در هنگام بارگذاری و ثبت موارد دچر مشکل نشوید. برای این کار به مدارک زیر نیازمندید:

نام و نام خانوادگی – کد ملی – تاریخ تولد – شماره موبایل – انتخاب نوع تاییدیه مورد نیاز ( منظور دیپلم یا پیش دانشگاهی )

 

نمونه تاییدیه تحصیلی

  • در همین صفحه، بایستی مدارک تحصیلی یا کارنامه خود را نیز بارگذاری کنید. سپس مرکزی که را که قرار است تاییدیه را برای آن ها ارسال کنید را انتخاب نمایید. برای مثال (دانشگاه ، دارالترجمه ، کنسولگری و یا سفارتخانه ، سایر مراکز). همچنین، لازم است که مبلغی ( در حال حاضر 25 هزار تومان ) را از طریق درگاه های موجود در سایت واریز نمایید.

  • پس از انجام کلیه مراحل بالا، رسید درخواست استعلام برای شما صادر می شود. لازم است که دوستان عزیز این رسید را چاپ کرده و نزد خود نگهداری کنند. از این به بعد نیازی به انجام هیچ کاری نیست و سامانه مای پیشخوان، درخواست ها را از طریق سایت آموزش و پرورش ثبت خواهد کرد. استعلام مدرک تحصیلی نیز به طور معمول بعد از حدود 3 تا 15 روز کاری به همان آدرسی که در فرم ثبت نام وارد کرده اید، فرستاده می شود.

به منظور دریافت راهنمای ورود به سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاهی لیتنک مربوطه را انتخاب کنید

نمونه تاییدیه تحصیلی چه کاربردهایی دارد؟

هر چند که دلیل مراجعه به سامانه mypishkhan.com و دریافت تاییدیه تحصیلی غالبا برای ورود به دانشگاه می باشد، اما کاربردهای آن تنها به این موارد ختم نمی شود. به طور کلی می توان می گفت که افراد به سه دلیل نیازمند تاییدیه تحصیلی هستند که به شرح زیر می باشند:

  1. دانشجویانی که به یکی از دانشگاه های کشور راه یافته اند و قصد نام نویسی دارند.
  2. اشخاصی که نیازمند ترجمه مدرک تحصیلی دیپلم یا پیش دانشگاهی هستند و باید به دارالترجمه رسمی مراجعه کنند. بدون نمونه تاییدیه تحصیلی نمی توان ترجمه دادگستری و وزارت امور خارجه غیرممکن خواهد بود.
  3. افرادی که قصد دارند با استفاده از مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی خود به استخدام مراکز و نهادهای دولتی در آیند.

نکته: چنانچه تا کنون مقطع دبیرستان یا پیش دانشگاهی خود را به امام نرسانده اید، بایستی به سازمان آموزش و پرورش ناحیه خود مراجعه و پس از آنکه مدارک به تایید رسید، از طریق اداره کل آموزش و پرورش اقدام نمایید. در این صورت دیگر نیازی ثبت درخواست استعلام اینترنتی نخواهد بود.

برای دریافت راهنمای سامانه امین آموزش پرورش لینک را انتخاب نمایید

نحوه پیگیری تاییدیه تحصیلی در mypishkhan.com

سامانه مای پیشخوان شرایطی را فراهم آورده تا درخواست دهندگان عزیز نمونه تاییدیه تحصیلی بتوانند در صورت بروز هر گونه مشکل، پیگیر مسئله مربوطه شوند. برای این کار صفحه درخواست الکترونیکی تاییدیه تحصیلیِ دیپلم و یا پیش دانشگاهی، یک گزینه در بالای صفحه سمت چپ با نام ” پیگیری ” قرار داده شده است.

به طور معمول، تاییدیه تحصیلی هر فرد، بعد از 10 تا 14 روز بعد از درخواست به دست او می رسد. اگر در طی این مدت ارسال صورت نگرفت، می توانید با فشار دادن گزینه ” پیگیری “، درخواست بررسی دهید.

برای این بخش نیز اطلاعاتی همچون، کد ملی و کد پیگیری لازم است. سپس بر روی گزینه ” جستجو ” کلیک کنید.

برای اطلاع از نحوه دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی وارد لینک مربوطه شوید

نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی ابتدایی و سیکل

افرادی که می خواهند تاییدیه تحصیلی این دو مقطع را دریافت کنند، بایستی به صورت حضوری برای این کار اقدام نمایند. متقاضیان گرامی می بایست با در دست داشتن گواهی پایان دوره راهنمایی یا ابتدایی یا ریزنمرات یا همان کارنامه، اصل شناسنامه و اصل کارت ملی به اداره آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه فرمایند.

کارشناسان مربوطه بررسی های لازم را انجام داده و پس از اینکه احراز هویت مورد تایید قرار گرفت، استعلام تاییدیه تحصلی برای فرد ارائه می شود.

قابل ذکر است که در سال های قبل از 97 همانند مقطع متوسطه و پیش دانشگاهی، برای استعلام مقطع سیکل و ابتدایی نیز لازم بود که دفاتر پیشخوان دولت مراجعه شود. اما دلایلی همچون، نقص پرونده متقاضی، قدیمی بودن مدرک تحصیلی، و یا تغییر و جابجایی مدرسه فارغ التحصیلی باعث شد تا تاییدیه تحصیلی به صورت دستی ارائه گردد.

اگر می خواهید بدانید کد سوابق دیپلم چیست؟ لینک را لمس نمایید

مزایای دریافت تاییدیه تحصیلی

با شرایط کنونی که بیماری کرونا سبب به خطر افتادن جان همه انسان ها شده است، مسلما وجود سامانه های اینترنتی که ما را از مراجعه حضوری بی نیاز می کند، یک خدمت بزرگ است.

یکی از مزایای بزرگ گرفتن نمونه تاییدیه تحصیلی از طریق سایت mypishkhan.com این است که دیگر نیازی به طی مسافت های طولانی و حضور در تجمعات می باشد. علاوه بر این، روند ثبت درخواست در این سامانه بسیار آسان بوده و تقریبا هر شخصی می تواند آن را انجام دهد.

همچنین، همه مدارک آموزش و پرورش دوره های تحصیلی یعنی از سال 1300 تا به حال قابل استعلام می باشد. از سوی دیگر، هزینه های پرداختی آنلاین بسیار کمتر از مراجعه حضوری خواهد بود.

خلاصه مقاله سامانه درخواست تاییدیه تحصیلی

در این مقاله دیدیم که چگونه می توان در سامانه درخواست تاییدیه تحصیلی به آدرس mypishkhan.com  درخواست خود را ثبت نمود و به چه مدارکی برای این منظور نیاز است.

همچنین سامانه pada.medu.ir را برای دریافت کارنامه و کارت ورود به جلسه معرفی کردیم.

چنانچه می خواهید دریافت تاییدیه تحصیلی شما در اسرع وقت و به آسانی انجام پذیرد، می توانید با همکاران ما تماس بگیرید. بدین ترتیب، تنها از طریق شماره های درج شده در جدول زیر در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب با ما در ارتباط خواهید بود.

3.6/5 - (25 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توان در سامانه mypishkhan.com تاییدیه تحصیلی گرفت؟

در این مقاله می توانید راهنمای سامانه درخواست تاییدیه تحصیلی را مطالعه فرمایید.

نمونه تاییدیه تحصیلی چه اهمیتی دارد؟

برای ورود به دانشگاه و برخی از مراکز دولتی جهت استخدام به تاییدیه تحصیلی و صحت مندرجات آن نیاز است.

آیا برای دریافت تاییدیه تحصیلی پرداخت هزینه لازم است؟

بله. در انتهای فرم درخواست، فرد باید مبلغ در نظر گرفته شده را واریز نماید.

آیا بجز سامانه mypishkhan.com روش دیگری برای اخذ تاییدیه تحصیلی وجود دارد؟

بله. برای کسب راهنمایی های بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید. 

نظرات

10 دیدگاه دربارهٔ «سامانه درخواست تاییدیه تحصیلی mypishkhan.com»

  1. Avatar photo صلاح الدین سلطانی گفت:

    من میخواهم کارنامه نگاه کنم

  2. Avatar photo مهدیه💛 گفت:

    چطور میتونیم کارناممونو ببینیم هرچی میزنم نمیاد که

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام کارنامه ها از سامانه پادا فابل مشاهده میباشد

  3. Avatar photo سید صالح رضوی گفت:

    خیلی خوب این

  4. Avatar photo امیرحسین مرادی گفت:

    2480791858

  5. Avatar photo احسان گفت:

    سلام اصلا نمیشه وارد بشی راهنمای کنید

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام تاییدیه تحصیلی وزارت علوم از سایتMSRTهم ممکنه

  6. Avatar photo محمدصالح دادستان گفت:

    چطوری باید کارنامه رو ببینیم؟

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام برای مقاطع مختلف متفاوت میباشد و تاییدیه تحصیلی رو میتونی از سایتmsrt بگیری

    2. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      کارنامه چ پایه ای؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • پشتیبانی سامانه مای مدیو

    پشتیبانی سامانه مای مدیو + شماره تماس پاسخگو my.medu.ir

    پشتیبانی سامانه مای مدیو با هدف خدمت‌رسانی به کاربرانی از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا راه‌اندازی شده است. چون خیلی از افراد بعد از مراجعه به این سایت شاید به پشتیبانی مای مدیو نیاز پیدا نمایند. شما در حین ورود...
  • احراز محل سکونت دانش آموزان

    احراز محل سکونت دانش آموزان مای مدیو + راهنما تصویری my.medu

    احراز محل سکونت دانش آموزان برای آن دسته از دانش‌آموزان که قصد دارند در پایه اول و سایر مقاطع تحصیلی ثبت‌نام کنند، ضروری است. این افراد باید قبل از این که فرم‌های ثبت‌نام را در سایت کامل کنند، باید نحوه...
  • اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی

    اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی 1402 + سایت ثبت و پیگیری

    نحوه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی مشخص شده است. افرادی که در المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله در رشته های ادبیات، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم، سلول های بنیادی و پزشکی و جغرافیا شرکت می کنند،...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)