ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان + ورود nemooneh.goledu.ir

سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در سال های گذشته هریک از دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس نمونه دولتی را داشتند به سایت استان خود مراجعه می کردند و مراحل نام نویسی خود را انجام می دادند. برای مثال دانش آموزان استان گلستان می بایست به سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان به آدرس اینترنتی nemooneh.goledu.ir مراجعه می کردند اما در حال حاضر ثبت نام تمامی مدارس نمونه دولتی در سراسر کشور در سایت my.medu.ir انجام می شود.

افزون بر این تمام افراد شرکت کننده در آزمون مدارس نمونه دولتی سراسر کشور برای مشاهده نتایج آزمون خود باید به سایت ذکر شده فوق مراجعه کنند. 

از این رو در این مقاله به طور کامل در خصوص تمامی مراحل مربوط به ثبت نام مدارس نمونه دولتی در گلستان و نحوه مشاهده نتایج آزمون آن توضیح خواهیم داد.

 

📢 اطلاعیه 📢

چنانچه برای ورود و نام نویسی در سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان دچار مشکل شدید و یا نتوانستید نتایج آزمون خود را مشاهده نمایید از تلفن ثابت با شماره 9099075307 (بدون پیش شماره استانی) تماس بگیرید.

لازم به ذکر است جهت ارتباط با کارشناسان ایران تحصیل می توانید از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل، با این مرکز تماس گرفته و راهنمایی دریافت کنید.

معرفی سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان

تحصیل در مدارس دولتی هدف بسیاری از دانش آموزان و اولیای آن ها است، چرا که فضای آموزشی خوب و با کیفیت، دانش آموزان را ترغیب به پیشرفت و جدیت بیشتری در درس می کند.

در حقیقت امکانات مناسب، سابقه خوب علمی معلمان، شهریه مدارس نمونه دولتی و سطح آموزش بالا باعث شده است تا دانش آموزان بسیاری تمایل داشته باشند در مدارس نمونه دولتی تحصیل کنند.

در این میان، استان گلستان نیز شرایطی را فراهم آورده تا افراد علاقمند بتوانند در مدارس نمونه دولتی به تحصیل بپردازند.

همانطور که پیشتر هم گفتیم دانش آموزان استان گلستان که قصد ثبت نام در مدارس نمونه دولتی این استان را دارند باید به جای مراجعه به سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان به آدرس nemooneh.goledu.ir، وارد سایت my.medu.ir شوند و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

شایان ذکر است دانش آموزان گرامی و یا اولیاء آن ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان و یا نحوه ورود به سامانه آزمون نمونه دولتی استان گلستان با همکاران ما در ایران تحصیل در تماس باشند.

برای دریافت اطلاعات در خصوص ظرفیت مدارس نمونه دولتی روی لینک بزنید.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

معرفی سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان

👈🏻 برای اطلاع از راه قبولی در آزمون نمونه دولتی بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

مراحل ورود به سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان برای آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

باز هم یادآور می شویم که دیگر لازم نیست برای شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم وارد سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان به آدرس nemooneh.goledu.ir شوید.

حال سوالی که پیش می آید این است که برای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی گلستان باید چه کار کنیم؟

به همین علت به شما می گوییم برای ثبت نام در سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان لازم است به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش مراجعه نمایید.

به طور کلی مراحل نام نویسی شما در سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان به صورت زیر است:

🔸 ابتدا باید آدرس اینترنتی my.medu.ir را در مرورگر سیستم خود (کامپیوتر، لپ تاپ و یا تلفن هوشمند) وارد نمایید.

🔸 سپس وارد صفحه اصلی سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش شوید.

🔸 در مرحله بعد از منوی کشویی نوع نقش خود را انتخاب نمایید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. سپس بر گزینه ورود کلیک نمایید.

🔸 پس از ورود به پرتال شخصی خود در قسمت ثبت نام آزمون مدارس غیر دولتی، استان گلستان را انتخاب نموده و سپس فرم ثبت نام شرکت در آزمون را تکمیل نمایید. فراموش نکنید در هنگام ورود اطلاعات لازم است این کار را با دقت انجام دهید چراکه در صورت وجود هرگونه مغایرت، عواقب آن با خود دانش آموز خواهد بود و ممکن است از شرکت در آزمون ورودی محروم شوید.

🔸 در این مرحله باید هزینه مربوط به نام نویسی در سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان را به صورت اینترنتی و از طریق درگاه های عضو شتاب پرداخت نمایید.

🔸 پس از پرداخت موفقیت آمیز هزینه، مراحل ثبت نام خود را از طریق کلیک بر گزینه تایید نهایی به ثبت برسانید.

🔸 در زمان اعلام شده نیز برای دریافت کارت ورود به جلسه خود وارد سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان در پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش شوید و کارت خود را دریافت نمایید.

توجه داشته باشید برای شرکت در آزمون باید کارت ورود به جلسه خود را پرینت گرفته و در روز آزمون آن را همراهتان داشته باشید زیرا در غیر اینصورت از ورود شما به جلسه آزمون جلوگیری خواهد شد.

مراحل ورود به سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان

👈🏻 برای اطلاع از نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم استان گلستان

روال پذیرش در مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم استان گلستان در سال های قبل به این صورت بود که دانش آموزان می بایست در آزمون ورودی شرکت می کردند و در صورت کسب حد نصاب نمره قبولی وارد این مقطع می شدند.

اما به دلیل رقابت تنگاتنگ و استرس زیادی که بین دانش آموزان برای قبولی در این آزمون وجود داشت، از سال 97 به بعد تصمیم بر این شد تا آزمون ورودی نمونه دولتی پایه ششم به هفتم حذف گردد و مدارس نمونه دولتی دوره متوسطه اول به مدارس هیئت امنایی تغییر یافته اند.

بنابراین، قبولی در مدارس نمونه دولتی این مقطع در سال تحصیلی 1403-1404 بر اساس سوابق تحصیلی می باشد و هر کدام از مدارس خود به صورت جداگانه دانش آموزان را پذیرش می کنند. بدین ترتیب، دیگر برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی استان گلستان، نیازی نیست به سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان وارد شوید.

البته ذکر این نکته ضروری است که ظرفیت پذیرش در این مدارس محدود است و افرادی که دارای معدل بالاتری باشند، در اولویت خواهند بود. همچنین، داشتن رتبه علمی فرهنگی نیز می تواند عاملی تاثیر گذار در قبولی باشد.

برای آشنایی با نکات تستی آزمون نمونه دولتی روی لینک بزنید.

شرایط لازم برای شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

همه دانش آموزانی که در پایه نهم مشغول به تحصیل می باشند، می توانند در آزمون ورودی این مدارس شرکت کنند، اما داشتن شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی الزامی است. این شرایط شامل موارد زیر هستند:

✅ معدل کتبی متقاضی در ارزشیابی پایانی نوبت دوم پایه نهم، باید حداقل 17 باشد.

✅ تنها افرادی در مدارس دوره دوم متوسطه نمونه دولتی پذیرفته می شوند که در رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی از شرایط احراز آئین نامه هدایت تحصیلی برخوردار باشند.

✅ دانش آموزان مدارس نمونه دولتی مقطع متوسطه نمی توانند در یک شهرستان در سال اول پذیرش انتقالی بگیرند، حتی اگر امتیاز کف قبولی مدرسه مقصد را کسب کرده باشند.

✅ چنانچه داوطلبی در هنگام ثبت نام، بخش مربوط به سهمیه ایثارگران را علامت گذاری کرده باشند، بعد از پذیرش اطلاعاتی را که بارگذاری کرده اند، بوسیله سامانه بنیاد شهید مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت وجود مغایرت، قبولی آن ها لغو خواهد شد.

✅ معیار قبولی داوطلبان آزمون ورودی نمونه دولتی گلستان مقطع متوسطه در رشته های نظری، به صورت میانگین نمره آزمون و معدل کتبی ارزشیابی نوبت دوم نهم خواهد بود.

✅ شرکت کنندگان در آزمون هر منطقه با یکدیگر رقابت می کنند.

✅ هر متقاضی تنها یک رشته تحصیلی را می تواند انتخاب نماید.

✅ در هنگام ثبت نام اینترنتی، داوطلبان می توانند ظرفیت پذیرش، تعداد کلاس و عنوان رشته های تحصیلی مدارس نمونه دولتی گلستان را از طریق سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان مشاهده نمایند.

شرایط لازم برای شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی استان گلستان پایه ششم

به دلیل ورود به نمونه دولتی بر اساس سوابق تحصیلی، شرایط پذیرش این مقطع نیز به شرح زیر می باشد:

✅ همه دروس نیمسال اول پایه ششم ابتدایی فرد متقاضی باید دارای مقیاس ” خیلی خوب ” باشد. البته داشتن حداکثر یک ” خوب ” نیز بلامانع است.

✅ همه دروس نیمسال دوم داوطلب، بایستی مقیاس ” خیلی خوب ” را کسب کرده باشد. در این مورد نیز داشتن حداکثر یک ” خوب ” مانعی ندارد.

✅ داشتن تابعیت ایرانی

بنر کال تو اکشن

زمان ثبت نام در آزمون نمونه دولتی استان گلستان

زمان ثبت نام برای مدارس نمونه دولتی استان گلستان بنابر اعلام سازمان آموزش و پرورش، 15 الی 30 فروردین ماه سال 1403 است که به طور معمول این مهلت تمدید می شود تا افرادی که در مدت تعیین شده موفق به ثبت نام نشده اند، در تاریخ تمدید شده برای این کار اقدام کنند.

اما این احتمال نیز وجود دارد که تمدیدی در نظر گرفته نشود، بنابراین، توصیه می شود که حتما در تاریخ های اعلام شده به سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان مراجعه و ثبت نام را انجام دهید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

برای ثبت نام نمونه دولتی هفتم نیز به دلیل برگزار نشدن آزمون ورودی، متقاضیان می بایست به صورت حضوری به مدارس مربوطه استان گلستان مراجعه و اطلاعات لازم را کسب نمایند.

زمان ثبت نام در آزمون نمونه دولتی استان گلستان

👈🏻 برای اطلاع از ویرایش ثبت نام نمونه دولتی بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

مدارک لازم برای نام نویسی در سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان

تمام مراحل ثبت نام آزمون ورودی مقطع دوم متوسطه به صورت اینترنتی است و به همین دلیل نیازی به ارائه مدارک حضوری نیست. اما تهیه و تدارک موارد زیر برای ثبت در سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان ضروری است:

📂 فایل اسکن شده کد ملی

📂 فایل اسکن شده عکس پرسنلی به ابعاد 3*4، دارای پس زمینه سفید، حداقل اندازه 200×300 و حداکثر 300×400 پیکسل و بدن هر گونه حاشیه

توجه داشته باشید برای تکمیل فرم ثبت نام لازم است اطلاعات زیر را در این فرم وارد نمایید:

📌 نام و نام خانوادگی

📌 کد ملی

📌 تاریخ تولد

📌 معدل

📌 نشانی محل سکونت

زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی استان گلستان

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی مقطع متوسطه دوم به صورت هماهنگ است و همه شرکت کنندگان به طور همزمان در این آزمون رقابت خواهند کرد.

طبق اعلام اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گلستان، شرکت کنندگان در روز جمعه 9 تیرماه، می بایست راس ساعت مقرر در حوزه های امتحانی مطابق با کارت ورود به جلسه خود حضور داشته باشند.

متقاضیان می بایست کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی را 5 روز قبل از زمان برگزاری از سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان دریافت نموده و همراه خود داشته باشند.

 

👈🏻 برای اطلاع از زمان آزمون مدارس نمونه دولتی بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

زمان اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی گلستان

زمان اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی گلستان و سایر استان های کشور دو تا سه هفته پس از برگزاری آزمون ورودی این مدارس است که باتوجه به زمان برگزاری این آزمون باید تا اواخر تیرماه نتایج آن منتشر شود.

شایان ذکر است از آن جا که نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی در سال جاری تغییر کرده است و دیگر ثبت نام به صورت استانی انجام نمی شود؛ اعلام نتایج آزمون نیز به صورت هماهنگ در سراسر کشور خواهد بود.

برای مشاهده نتیجه آزمون نیز باید وارد سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان به نشانی my.medu.ir شد و پس از ورود به پرتال شخصی، نتایج را مشاهده کرد.

توجه داشته باشید داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی شده اند، باید با در دست داشتن پرینت کارنامه خود به مدارس قبول شده مراجعه کرده و تشکیل پرونده دهند و افرادی که به نتیجه خود اعتراض دارند از طریق ورود به سایت my.medu.ir اعتراض خود را به ثبت برسانند.

زمان اعلام نتایح آزمون مدارس نمونه دولتی

اخبار پیرامون مدارس نمونه دولتی

📢 تمدید مهلت ثبت نام مدارس نمونه دولتی

آقای محمد مهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اعلام کردند به دلیل درخواست مکرر اولیا و دانش آموزان برای تمدید مجدد زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه (دبیرستان‌ های شاخه نظری و هنرستان‌ های شاخه فنی و حرفه‌ ای)، این زمان تمدید شد.

لذا کلیه دانش آموزان می توانند از روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت برای ثبت نام یا ویرایش اطلاعات خود به my.medu.ir مراجعه نمایند.

ایشان همچنین گفتند تا پیش از زمان تمدید مهلت ثبت نام، بیشتر از 336 هزار داوطلب ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

📢 تاسیس مدارس نمونه دولتی شبانه روزی در 5 شهرستان استان لرستان

آقای رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، از دریافت مجوز تاسیس مدارس شبانه روزی در 5 شهرستان در این استان خبر دادند.

ایشان افزودند ظرفیت پذیرش 60 دانش‌ آموز برای هر یک از شهرستان‌ های پلدختر، الیگودرز، ازنا، کوهدشت و دورود صادر شده و در آینده نزدیک مجوز راه‌ اندازی مدارس شبانه‌ روزی در شهرستان خرم‌ آباد نیز صادر خواهد شد.

ایشان هدف از راه اندازی مدارس نمونه دولتی شبانه در لرستان را ارتقاء کیفیت آموزش و ایجاد فرصت‌ های مناسب آموزشی برای دانش‌ آموزان پرتلاش و مستعد در مناطق کم برخوردار عنوان کردند.

تاسیس مدارس نمونه دولتی شبانه روزی در 5 شهرستان در لرستان

👈🏻 برای اطلاع از پاسخ این سوال که تیزهوشان بهتره یا نمونه دولتی بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

خلاصه مطلب 📝

در این مقاله گفتیم تا قبل از سال جاری هر استان به طور جداگانه برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی خود اقدام می کرد و دانش آموزان گلستان می بایست برای نام نویسی در مدارس نمونه دولتی این استان به سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان مراجعه می کردند اما در حال حاضر کلیه مدارس نمونه دولتی کشور ثبت نام خود را در سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش انجام می دهند.

لذا دانش آموزان استان گلستان نیز باید مانند سایر دانش آموزان در سراسر کشور برای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی استان خود به سایت my.medu.ir مراجعه کنند.

از این رو در این مقاله نحوه ورود، ثبت نام و مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی را در این سایت برایتان توضیح دادیم.

امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم و مطالعه این مقاله برایتان سودمند بوده باشد.

لازم به ذکر است اگر همچنان پس از مطالعه این مقاله سوالی دارید و یا اینکه برای ورود به سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان با مشکل مواجه شده اید؛ می توانید از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید و از مشاوران باتجربه این مرکز، مشاوره دریافت نمایید.

فراموش نکنید برای برقراری ارتباط لازم است حتما از تلفن ثابت بدون پیش شماره استانی با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

علاوه بر برقراری تماس تلفنی، شما همراهان گرامی می توانید در انتهای این مطلب سوال یا مشکل خود را برای ما به صورت کامنت بنویسید تا کارشناسان ایران تحصیل در کوتاهترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند.

 

👈🏻 برای دریافت فایل پی دی اف مقاله سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

 

 

 

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی مقطع دوم متوسطه استان گلستان ثبت نام کنیم؟

داوطلبان می بایست به سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی استان گلستان به نشانی my.medu.ir مراجعه کنند.

چگونه می توان به مدارس نمونه دولتی متوسطه اول استان گلستان راه یافت؟

برای این مقطع نیازی به شرکت در آزمون نیست، و پذیرش صرفا بر اساس معدل کتبی پایه ششم و سوابق تحصیلی می باشد.

آیا برای دریافت نتایج مدارس نمونه دولتی استان گلستان پایه دهم باید به مدرسه مراجعه کرد؟

خیر. همه مراحل ثبت نام و دریافت نتایج از طریق سامانه اعلام شده انجام می پذیرد.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان + ورود nemooneh.goledu.ir»

  1. Avatar photo شفیعی گفت:

    سلام خسته نباشید. به جای سمانه ثبت نام میشه رفت حضوری نمونه دولتی گلستان؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر از طریق سایت باید اقدام به ثبت نام انجام دهید

  2. Avatar photo زهرا گفت:

    این سامانه ثبت نام فقط برای ثبت نام دولتی گلستانه یا همه ی نمونه دولت هاس؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      سراسری میباشد

  3. Avatar photo رازقی. گفت:

    سلام خسته نباشین
    من معدل کتبی ارزشیابی نوبت دوم نهمم 16 و 90 شده می خواستم بدونم اگه تو ازمون ورودی مدرسه نمونه دولتی هم نمره قبولی بیارم احتمال قبولی دارم؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      به بقیه شرکت کننده و نتیجه ازمون شما نیز بستگی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور