ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه آموزش مجازی ec.nahad.ir | مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان

سامانه آموزش مجازی ec.nahad.ir
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه آموزش مجازی ec.nahad.ir برای تدریس دروس معارف در اختیار دانشجویان گرامی قرار گرفت. بر این اساس، دانشجویان همه دانشگاه های کشور اعم از دانشگاه های روزانه، پیام نور، غیر انتفاعی، آزاد، فنی حرفه ایی و فرهنگیان می توانند از طریق ثبت نام و ورود به سایت نهاد یا همان سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان واحدهای درسی معارف اسلامی، سیاسی و فرهنگی خود را بگذارنند.  

در این مقاله خواهیم دید که چگونه می توان در سایت مذکور نام نویسی کرد و شرکت در کلاس ها به چه نحوی است. همچنین، دانشجویان عزیز می توانند از طریق تماس با کارشناسان ایران تحصیل جواب سوالات مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان را دریافت نمایند.

 

 

به منظور دریافت راهنمای ورود و ثبت نام در سامانه آموزش مجازی ec.nahad.ir در همه دانشگاه های کشور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

سامانه آموزش مجازی ec.nahad.ir چیست؟

 

سامانه آموزش مجازی ec.nahad.ir چیست؟

 

در سال های اخیر شاهد تغییرات بسیاری در شیوه های ارائه مطالب آموزشی دانشگاه ها بوده ایم. طراحی و ایجاد سامانه های مختلف و آموزش مجازی یکی از مهم ترین این روش ها می باشد. این مورد به ویژه پس از شیوع بیماری کرونا نقش پر رنگ تری به خود گرفت. یکی از اقدامات برجسته که از سال 93 شروع به کار کرد، سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان بود.

این سایت به منظور ارائه دروس معارف اعم از معارف، هنر و رسانه، فرهنگ و سیاست و مهارت های عمومی طراحی شده است. بنابراین، دانشجویان همه دانشگاه های کشور می توانند از طریق ثبت نام و ورود به سایت نهاد از دوره های آموزشی و آزمون هایی که در آن برگزار می شود، بهره مند شوند.

این سامانه برای تمامی دانشجویان، اساتید و کارکنان در نظر گرفته شده است و به همین دلیل اطلاع از نحوه عضویت و استفاده از آن اهمیت دارد. بر این اساس، در ادامه نحوه با ثبت نام سایت ec.nahad.ir آشنا خواهیم شد.

 

 

جهت اطلاع از روش مراجعه به سامانه انتخاب رشته مجازی کنکور لینک قرمز را انتخاب فرمایید

 

 

نحوه ثبت نام سامانه آموزش مجازی ec.nahad.ir

دانشجویانی که برای نخستین بار قصد ورود به سایت نهاد را دارند، بایستی ابتدا ثبت نام را انجام داده تا یک پرتال شخصی برایشان ایجاد شود و نام آن ها در سیستم دوره ها و کلاس ها قید گردد. برای این منظور لازم است که مراحل زیر طی شود. 

 

  • آدرس سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان به آدرس اینترنتی nahad.ir را در موتور جستجورگر خود وارد کنید.

 

ورود به سایت نهاد

 

  • بر روی منوی ” ورود دانشجویان” که در بالای صفحه قرار دارد کلیک نمایید.

 

ثبت نام سایت ec.nahad.ir

 

  • در صفحه بعد گزینه ” ثبت نام” را در کادر مربوطه انتخاب کنید. کد ملی خود را وارد نموده و عبارت بررسی اطلاعات را لمس نمایید.

 

 

سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان

 

 

  • فرم اینترنتی که در آن مواردی همچون نام و نام خانوادگی، پست الکترونیک، تلفن همراه، جنسیت، استان محل تحصیل، نقش شما در دانشگاه، وضعیت تاهل و رمز عبور انتخابی آمده است را تکمیل کرده و تیک عبارت “قوانین را مطالعه نموده ام و می پذیرم” را بزنید.

 

 

جواب سوالات مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان

جواب سوالات مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان

 

 

 

به منظور اطلاع از نحوه ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور وارد لینک مربوطه شوید

 

 

نحوه ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان

حال که با روش ثبت نام سایت ec.nahad.ir آشنا شدیم، خوب است که در مورد شیوه های مراجعه بعدی و شرکت در کلاس ها نیز اطلاعاتی کسب کنیم. 

 

  • پس از ورود به سامانه آموزش مجازی nahad.ir، در بخش ورود دانشجو، کد ملی و رمز عبور را در محل های خواسته شده درج نموده و کلمه ورود را بزنید.

 

 

  • در اولین ورود یک متن حاوی تعهدنامه نمایش داده می شود. دانشجو بایستی آن را مطالعه کرده و سپس بر روی موارد بالا را به دقت مطالعه کرده و با آگاهی کامل آن ها را می پذیرم” را تیک بزنید.

 

 

  • در صفحه بعد می توانید نام اساتید معارف اسلامی دانشگاه محل تحصیل خود را مشاهده کنید. استاد مورد نظر خود را جهت گذراندن دوره درسی خود انتخاب نمایید.

 

 

 

  • در کادری که نشان داده می شود می توانید درس های ارائه شده استاد مورد نظر را ببنید و از میان درس های موجود گزینه مورد نظر خود را انتخاب و بر روی منوی ” ثبت نام” کلیک نمایید.

 

  • در مرحله بعدی کادری با محتوای عنوان درس، ظرفیت، ثبت نام، و تعداد جلسات ظاهر می شود.

 

  • وقتی که بر روی گزینه ” شروع” در مقابل در مورد درس مورد نظر کلیک کنید، می بایست منوی ” ثبت نام و ورود به این درس” را انتخاب نمایید.

 

  • حال می توانید تدریس دوره را به روش های ویدئو، جزوه و یا صوت دریافت کنید. اگر این موارد را پشت سر گذاشتید مجاز به شرکت در ” آزمون جلسه ” خواهید بود.
  • مراحل فوق برای همه دروس یکسان می باشد.

 

 

برای ورود به سامانه گلستان فرهنگیان education.cfu.ac.ir بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

بازیابی رمز عبور ورود به سایت نهاد

همانطور که می دانید علاوه بر کد ملی، رمز عبور نیز جهت ورود به سامانه آموزش مجازی ec.nahad.ir ضروری است. حال ممکن است که دانشجو رمز عبور خود را به دلایل مختلفی فراموش کرده و نتواند وارد سایت شوید. برای این منظور می توانید از دو طریق برای بازیابی رمز عبور سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان اقدام نمایند.

در روش اول، پس از ورود به سایت نهاد در قسمت ورود دانشجو، باید بر روی لینک ” رمز عبور خود را فراموش کرده ام” کلیک کرد. سپس پنجره ایی برایتان باز می شود که می بایست کد ملی خود را در آن درج نمایید. سپس سایت بر اساس آدرس ایمیلی که قبلا در هنگام ثبت نام سایت  ec.nahad.ir وارد کرده اید برایتان ارسال می شود. این رمز را می توانید در محل مربوطه درج و وارد شوید.

در روش دوم، می توانید نام، نام خانوادگی، کدملی، پست الکترونیک و شماره همراه به آدرس el@nahad.ir ایمیلی ارسال و رمز جدید را درخواست نمایید. دقت داشته باشید که باید ایمیل ارسالی تان با ایمیل ثبت نام یکسان باشد.

 

 

برای ورود به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

محیط آموزشی سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان

در دوره های آموزشی سامانه آموزش مجازی ec.nahad.ir از چند جلسه تشکیل شده و هر جلسه نیز به بخش های مختلفی تقسیم بندی می شود. این بخش ها عبارتند از دریافت، مشاهده، خلاصه نویسی، تالار، خودآزمایی، و دریافت.

  • در قسمت دریافت، دانشجویان می توانند فایل پیش مطالعه را به شکل پی دی اف دریافت کنند.

 

  • سپس به واسطه منوی مشاهده، محتوای آموزشی در قالب انیمیشن اسکورم فلشی با فرمتSWF ارائه می شود. توجه داشته باشید که برای استفاده از این مورد فلش پلیر می بایست نصب باشد.

 

  • برای خلاصه نویسی نیز همانطور که از نام آن بر می آید، می بایست خلاصه تکلیف آموزشی توسط دانشجو ارسال شود.

 

  • در تالار هم اندیشی بعد از ثبت نام سایت ec.nahad.ir  نیز موضوعات مربوط به جلسه آموزشی به بحث و تبادل گذاشته می شود.

 

  • یکی سری سوالات چهار گزینه ایی که از مطالب درس استخراج شده اند طراحی می شود تا دانشجو با پاسخ دادن به آن ها نمره حد نصاب را به دست آورند. افرادی که فرصت حضور در جلسات آنلاین را ندارند، می توانند محتوای آموزشی را به صورت فایل دریافت کنند.

 

اگر می خواهید با نرم افزارهای مورد نیاز کلاس مجازی دانشگاه آزاد آشنا شوید، وارد لینک قرمز شوید. 

 

 

جواب سوالات مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان

همانطور که اشاره شد، پس از اینکه دانشجویان دوره های آموزشی سامانه آموزش مجازی ec.nahad.ir را پشت سر گذاشتند، بایستی آزمون بدهند. از این رو، دانشجویان به دنبال دریافت پاسخ سوالات امتحان هستند.

به طور معمول جواب سوالات مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان از سوی همین مرکز در اختیار دانشجویان قرار می یرد. این پاسخ ها مربوط به همه دروس ارائه شده اعم از اندیشه اسلامی 1، اندیشه اسلامی 2، انسان در اسلام، حقوق اجتماعی و سیاسی در اسلام، تفسیر قرآن، تفسیر نهج البلاغه، انقلاب اسلامی، قانون اساسی، اندیشه سیاسی امام خمینی(ره)، فلسفه اخلاق، اخلاق اسلامی، آیین زندگی، عرفان عملی در اسلام، دانش خانواده و جمعیت، تاریخ تمدن اسلام و ایران، تاریخ تحلیلی صدر اسلام، تاریخ امامت می باشد.

چنانچه در یافتن پاسخ سوالات سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان با مشکل یا سوالی مواجه شدید، می توانید راهنمای دانلود و دستیابی به آن ها را از طریق کارشناسان ایران تحصیل اخذ نمایید.

 

 

اگر می خواهید با شرایط پذیرش و ثبت نام دانشگاه مجازی ایرانیان آشنا شوید، وارد لینک قرمز شوید

 

 

امکانات سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان

خوشبختانه با تاسیس سامانه آموزش مجازی ec.nahad.ir امکانات متفاوتی در اختیار دانشجویان قرار گرفت. برای اینکه بتوان استفاده بهینه تری از این سایت برد، بهتر است با خدمات آن آشنا شویم.

  • به دانشجویانی که با ثبت نام سایت nahad.ir و شرکت در دوره های آن دروس معارف را گذرانده اند، گواهی نامه دروس مرب.طه اعطا می شود. این گواهی معمولا حاوی نمره های مکتبسه نیز می باشد.
  • تعداد جلسات هر درس از قبل مشخص شده است.
  • ارائه خدمات آموزشی
  • شرکت در دوره های رشد فردی
  • شرکت در دوره ضمن خدمت کارکنان و دوره ارتقای اساتید
  • هر کدام از دانشجویان می توانند برای ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان از سایت دانشگاهی در نظر گرفته شده برایشان اقدام کنند.

 

 

جهت کسب اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی وارد لینک مربوطه شوید

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله تلاش کردیم تا در مورد نحوه ثبت نام، شرکت در کلاس ها و جواب سوالات مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان توضیح دادیم و با امکانات این این وب سایت اشنا شدیم.

اگر شما نیز جهت گذراندن دروس خود در ثبت نام سایت ec.nahad.ir با مشکلی مواجه شدید، می توانید جهت رفع هر چه سریعتر آن با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. برای این منظور، همکاران در همه روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 پاسخگوی دوستان گرامی خواهند بود.

 

 

جهت اطلاع از زمان آزمون و دریافت جواب سوالات سامانه آموزش مجازی ec.nahad.ir از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش

نحوه ورود به کلاس مجازی دانشگاه آزاد

معرفی لیست دانشگاه های مجازی مورد تایید وزارت علوم

سامانه آموزش مجازی ec.nahad.ir

1/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه در سامانه آموزش مجازی ec.nahad.ir ثبت نام کنیم؟

در این مقاله می توانید همه مراحل لازم برای ثبت نام سایت ec.nahad.ir را وراد نمایید.

دروس سایت نهاد به چه دروسی مربوط می شود؟

این سایت جهت برگزاری کلاس ها و دروس معارف اسلامی در نظر گرفته شده است.

جواب سوالات مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان را از کجا تهیه نماییم؟

دانشجویان گرامی می توانن جهت دریافت پاسخ سوالات سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

برای ورود به سایت مجازی دانشگاهیان به چه اطلاعاتی نیاز است؟

دانشجویان می بایست در بخش ورود دانشجو، کد ملی و رمز عبور را در محل های خواسته شده درج نموده و کلمه ورود را بزنید.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «سامانه آموزش مجازی ec.nahad.ir | مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان»

  1. Avatar photo مریم زارع گفت:

    سلام من قبلا ثبت نام کردم اما حالا میخام وارد سایت نهادشم قبول نمی کند درس دانش خانواده و جمعیت از استاد لیلا محمودیان

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق پشتیبانی مستقیم سایت نسبت به تغییر رمز اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)