ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعتراض به نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۳ {لینک ثبت درخواست} | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
اعتراض به نتایج آزمون دکتری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امکان اعتراض به نتایج آزمون دکتری در سامانه اعتراض به نتایج آزمون دکتری برای داوطلبان فراهم شده است. افراد متقاضی در سه مرحله می توانند نتایج خودشان را دریافت کنند. آن سه مرحله عبارت اند از نتایج اولیه آزمون یا همان کارنامه آزمون دکتری، دوم نتایج انتخاب رشته و سوم نتیجه نهایی بعد از انجام مصاحبه می باشد. البته زمان ثبت اعتراض به نتایج آزمون دکتری محدود بوده و در همان بازه تعیین شده باید اعتراضات ثبت گردد.

داوطلبانی که در آزمون دکتری ثبت نام کرده اند برای مشاهده نتایج اولیه که بر روی سایت گذاشته شده در زمان تعیین شده باید به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنند. داوطلبان می توانند با توجه به وضیعت و کارنامه و نمره قبولی خود انتخاب رشته کنند و بعد از مدتی لیست افرادی که به مصاحبه دعوت شده اند مشخص می گردد. بعد از انجام مصاحبه و اتمام این عمل لیست قبول شدگان نهایی اعلام می گردد. در این میان ممکن است افرادی وجود داشته باشند که نسبت به نتایج آزمون خود اعتراض داشته باشند و در صورت کلی نتیجه اعلام شده مورد قبولشان نبوده باشد.

این دسته افراد خواستار اعتراض به نتایج اعلام شده می باشند و سازمان سنجش آموزش کشوری این امکان را برایشان فراهم نموده است تا متقاضیان بتوانند درخواست خود را برای بررسی مجدد نتایج ثبت کنند. مراحل ثبت اعتراض به چه شکلی می باشد؟ اعتراض به آزمون دکتری برای داوطلبان از طریق ثبت درخواست از طریق سایت سازمان سنجش کشوری میسر می شود. چنانچه شما داوطلبن گرامی در ارتباط با زمان و شرایط اعتراض به نتایج آزمون دکتری 1403 سوال و ابهامی دارید، می توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا مشاوران آکادمی ایران تحصیل شما عزیزان را در این خصوص یاری کنند.

 

برای کسب اطلاعات درباره اعلام نتایج آزمون دکتری وارد لینک شوید.

 

زمان اعتراض به نتایج آزمون دکتری 1403

تاریخ درخواست و ثبت اعتراض به نتایج اولیه آزمون دکتری از 28 فروردین ماه آغاز شده است. داوطلبان می توانند به صورت الکترونیکی برای تسریع در بررسی و ثبت درخواست های خود نسبت به اعتراض به نتایج آزمون دکتری خود و یا نتایج ثبت شده در کارنامه شان تا تاریخ تعیین شده به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش و آموزش کشور به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و درخواست خود را به همراه مدارک و مشخصات لازمه ثبت کنند. یکی دیگر از راه های اعتراض، از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی request.sanjesh.org می باشد که داوطلبان می توانند درخواست خود را ثبت کنند.

زمان اعتراض به نتایج آزمون دکتری

 

اطلاعیه

زمان اعتراض به نتایج آزمون دکتری از تاریخ 28 فروردین 1403 آغاز شده است. داوطلبان می توانند از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش درخواست بررسی کارنامه خود را به ثبت برسانند.

 

 

اعتراض به نتایج اولیه آزمون دکتری 1403

فرایند اعتراض به نتایج آزمون دکتری راهی است که داوطلبان معترض باید برای ثبت درخواست خود طی کنند تا به نتایج آنها مجدد رسیدگی شود. امکان اعتراض برای داوطلبان در زمان اعلام نتایج اولیه و اعلام کارنامه و اعلام نتایج انتخاب رشته و زمان معرفی به مصاحبه و همچنین در اخر در زمان اعلام نتایج قطعی و نهایی نیز ممکن خواهد بود. برای هر یک از مرحله های بازگو شده زمان تعیین شده و داوطلب باید نسبت به ثبت اعتراض خود در همان بازه اقدام کند.

 

جهت ثبت نام آزمون دکتری و مشاهده کارنامه اولیه آزمون دکتری بر روی لینک کلیک نمایید.

بنر کال تو اکشن

اعتراض به کارنامه اولیه آزمون و در خواست بررسی مجدد نمره ثبت شده برای داوطلب

داوطلبان که در آزمون دکتری ثبت نام کرده اند باید در زمان تعیین شده کارت ورود به جلسه را از سایت دریافت کرده و در جلسه آزمون دکتری حاضر شوند و بعد از شرکت کردن در آزمون کتبی نتایج این آزمون در زمان تعیین شده بر روی سایت قرار میگیرد و اعلام می شود. ولی ممکن است برخی از داوطلبان نسبت به نتیجه اعلام شده رضایت نداشته و اعتراض داشته باشند.

سازمان سنجش برای رفع این مشکل زمان مشخص را برای ثبت اعتراض توسط داوطلبان مشخص کرده است تا داوطلبان بتوانند در سایت سازمان سنجش کشوری اعتراض خود را در خصوص نتیجه کارنامه شان ثبت کنند. لازم به ذکر است که این زمان تعیین شده فقط مختص کسانی که قبول شده اند و اعتراض دارند نیست و افرادی که در این آزمون قبول نشده اند هم می توانند اعتراض خود را ثبت کنند. و کافیست روی گزینه تقاضای بررسی مجدد نمره کلیک کنید.

اعتراض به نتایج اولیه آزمون دکتری

جهت اطلاع از زمان انتشار کارنامه اولیه آزمون دکتری و راهنمای قبولی در مصاحبه دکتری بر روی لینک کلیک نمایید.

 

اعتراض به کارنامه انتخاب رشته و نتیجه معرفی به مصاحبه

داوطلبان باید دفترچه انتخاب رشته دکتری خود را به خوبی مطالعه کنند و سپس فرایند انتخاب رشته را طی کنند. افراد می توانند نتایج انتخاب رشته را از طریق اینترنت دریافت کنند و ممکن است این افراد در کد انتخاب کرده و یا کد های انتخابی خود قبول نشده باشند و یا ممکن است در انتخاب اولویت بندی اشتباه کرده باشند. به همین دلیل سازمان سنجش کشوری فرصتی را برای این افراد در نظر گرفته است تا نسبت به نتایج انتخاب رشته خود اعتراض شان را ثبت کنند. داوطلبان می بایست اعتراض خود را در خصوص انتخاب رشته به صورت الکترونیکی ثبت کنند.

کافیست به قسمت اعتراض به نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۳  وارد سایت سازمان سنجش شوید و باید گزینه بررسی اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای اولیت بندی را انتخاب کنید. باید شماره داوطلبی و شماره پرونده را جهت درخواست اعتراض به نتایج دکتری وارد کنید.  نکته مهم قابل توجه این است که اعتراض به انتخاب رشته برای هر داوطلب فقط یکبار امکان پذیر می باشد و بعد از ارسال درخواست اعتراض، نمیتوانید آن را اصلاح و یا حذف کنید.

 

اطلاعیه

ثبت اعتراض به نتایج آزمون دکتری نیمه متمرکز سال تحصیلی ۱۴۰۳ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می گیرد.

 

نتایج اعتراض به نتایج کنکور دکتری

بعد از اینکه داوطلب درخواست خود را در خصوص اعتراض به نتیجه آزمون ثبت کرد شماره نامه و کد رهگیری از طریق پیامک برای فرد ارسال می شود. داوطلبان بعد از دریافت کد رهگیزی و شماره نامه میتوانند جهت بررسی روند درخواست خود به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به ادرس، (رهگیری. سنجش . او ار اجی) مراجعه کرده و اخرین وضیعت درخواست خود را مشاهده کنند. قابل ذکر می باشد که اگر داوطلبان از طریق دیگری و یا در تاریخ به غیر از زمان تعیین شده اقدام به ثبت درخواست خود کنند رسیدگی نخواهد شد و در حالت کلی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

جهت اطلاع از نحوه برگزاری ثبت نام مصاحبه دکتری و زمان مصاحبه دکتری بر روی لینک کلیک نمایید.

اعتراض به نتایج آزمون دکتری از طریق سیستم پاسخگویی

داوطلبان باید برای ثبت درخواست اعتراض خود به سایت سازمان سنجش کشوری مراجعه کنند. مراحل ثبت در خواست اعتراض به این ترتیب می باشد.

برای ثبت درخواست اعتراض باید به سایت سازمان سنجش کشوری مراجعه کنید. از منوی سمت چپ نسبت به سیستم پاسخگویی این سازمان اقدام کنند.

گام اول اعتراض به نتایج آزمون دکتری

در صورتی که ثبت نام نکرده باشند باید در اول اقدام به ثبت نام کنند و اگر عضو نباشید باید بر روی گزینه عضویت در سامانه کلیک کنید. 

 

گام دوم اعتراض به نتایج آزمون دکتری

نکات مهم: بعد از عضویت امکان تغییر مشخصات فردی وجود نخواهد داشت. ملاک پیگیری و پاسخگویی، مشخصاتی می باشد که در این مرحله ثبت شده است. بنابراین باید در هنگام وارد کردن مشخصات و اطلاعات بسیار دقت کنید.( پروفایل های تکراری و حاوی اطلاعات غلط و یا مغایر با سایر سامانه ها غیر فعال می شوند)

 

گام سوم اعتراض به نتایج آزمون دکتری

 

در صورتی که داوطلب قبلا در این قسمت عضو شده باشد می تواند با اطلاعات کاربری خود وارد شوند.

 

گام چهارم اعتراض به نتایج آزمون دکتری

ادرس ایمیل و رمز خود را برای ارسال درخواست وارد کنید. با توجه به این که رمز پروفایل افراد به پست الکترونیکی شان ارسال می شود در این صورت باید افراد پست الکترونیکی فعال و معتبر داشته باشند. لازم به ذکر است که افراد باید باید ایمیل مخصوص به خود را داشته باشند و امکان استفاده از یک ایمیل برای چندین نفر ممکن نخواهد بود.

گام پنجم اعتراض به نتایج آزمون دکتری

 

لازم به ذکر است که اطلاعات ثبت شده از طرف داوطلبان از نظر سازمان سنجش محرمانه و شخصی می باشد و سازمان انتظار دارد همان گونه که تلاش می کند که اطلاعات محرمانه باشند کاربران نیز در خصوص عدم افشای اطلاعات خود به دیگران تلاش کنند.

بعد از این که به سیستم پاسخگویی سایت سنجش وارد شدید از منوی سمت راست بر روی گزینه درخواست جدید کلیک کنید.

گام ششم اعتراض به نتایج آزمون دکتری

 

مسئولیت عدم دسترسی و ورود به سیستم در صورت دادن اطلاعات غلط و اشتباه به عهده خود فرد می باشد و سازمان سنجش کشوری در این خصوص هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

گام هفتم اعتراض به نتایج آزمون دکتری

اطلاعات و سابقه فعالیت افراد در این سامانه ثبت و نگه داری می شود. سپس در بخش آزمون، دکتری در بخش سال، ۱۴۰۳  را انتخاب کرده و بر روی گزینه جستجو کلیک کنید.

گام هشتم اعتراض به نتایج آزمون دکتری

 

با ظاهر شدن این صفحه میتوانید گزینه اعتراض به نتیجه قبلی را انتخاب کنید. تا بتوانید درخواست خود را در خصوص اعتراض به آزمون دکتری ۱۴۰۳  ثبت کنید. برای ثبت درخواست خود در خصوص اعتراض به نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۳ باید اطلاعات خود که شامل شماره داوطلبی و شماره پرونده می باشد را وارد کنید.

گام نهم اعتراض به نتایج آزمون دکتری

 

اعتراض از طریق سامانه پیشخوان خدمات الکترونیک

از دیگر راه هایی که متقاضیان می توانند با سازمان سنجش برای اعلام اعتراض خود نسبت به کارنامه اولیه و انتخاب رشته و همچنین نتایج مصاحبه دکتری ارتباط برقرار نمایند، استفاده از سامانه پیشخوان خدمات الکترونیک سازمان سنجش می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

  • به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیک سازمان سنجش به نشانی darkhast.sanjesh.org مراجعه کرده و کلید “درخواست، اصلاح و بررسی” را بفشارید.
  • کادرهای مشخص شده را با شماره تلفن همراه و ایمیل خود تکمیل کرده و گزینه “تایید و ادامه” را انتخاب نمایید.
  • کد اعتبارسنجی که به شماره درج شده ارسال می شود، در کادر خالی بنویسید و بر روی عبارت “تایید و ادامه” کلیک کنید.
  • در این قسمت اطلاعات هویتی، نوع و سال آزمون به همراه متن درخواست خود را درج نموده و در نهایت دکمه “ذخیره و ثبت درخواست” را بفشارید.
  • به این ترتیب درخواست شما مبنی بر اعتراض به نتایج آزمون دکتری در یک بازه زمانی مشخص توسط مسئولین مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه آن مدتی بعد اعلام می گردد.

برای نتیجه پاسخ درخواست می بایست مجددا وارد سیستم شده و آن را از طریق همان رمز عبوری که دریافت کرده اید، مشاهده نمایید. البته در نظر داشته باشید که درخواست های ارسالی خارج از موعد مقرر، مورد بررسی و پاسخ گویی قرار نخواهند گرفت.

 

اطلاعیه

متقاضیان اعتراض به نتایج آزمون دکتری یا از طریق سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد “azmoon.org ” و یا سامانه ثبت درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد ” seda.iau.ac.ir ” می توانند اقدام نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

 

اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد از طریق سایت azmoon.org

اولین و بهترین روشی که متقاضیان آزمون دکتری دانشگاه آزاد ، می توانند از طریق آن اعتراض خود را به نتایج این آزمون ثبت کنند، ارسال درخواست از طریق سایت سامانه معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ac.ir می باشد.

در ادامه به صورت کامل مراحل ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد را به صورت اینترنتی از طریق این سامانه ارائه کنیم.

  1.  به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد با آدرس الکترونیکی ” azmoon.iau.ac.ir ” مراجعه کنید
  2. از منوی سمت راست سایت بر روی گزینه “ ارتباط با ما ” کلیک نمایید.
  3.  در صفحه جدید وارد ” سامانه پرسش و پاسخ ” شوید.
  4.  در سامانه پرسش و پاسخ سه گزینه وجود دارد. گزینه اول  ” پرسش و پاسخ متداول “ گزینه دوم ” طرح پرسش ” و گزینه سوم ” دریافت پاسخ ” است. برای ثبت یک درخواست جدید، لازم است بر روی گزینه ” طرح پرسش ” کلیک نمایید.
  5.  اطلاعاتی که از شما خواسته شده است را مطابق تصویر زیر وارد کنید.
  6. درخواست خود را در قسمت “ شرح پرسش ” درج نمایید و سپس کد پرسش را دریافت کنید.
  7. پس از 72 ساعت از درج پرسش و درخواست خود در سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد می توانید، با کد پرسش حهت دریافت درخواست خود از طریق گزینه ” دریافت پاسخ ” اقدام کنید. 

 

جهت اطلاع از  هزینه ثبت نام آزمون دکتری و نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد از طریق سایت سدا

یکی از راه هایی که امکان ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون دکتری از طریق آن به صورت اینترنتی وجود دارد، سامانه ثبت درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” seda.iau.ac.ir ” می باشد.

راهنمای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد به شرح زیر می باشد:

مرحله اول : به سامانه ثبت درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” seda.iau.ac.ir ” مراجعه کنید.

مرحله دوم : در قسمت های مشخص اطلاعات خود را شامل ” شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد (کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد) ” و ” گذر واژه (همان کد ملی داوطلب) ” را  وارد کرده و گزینه ” ورود ” را انتخاب کنید.

مرحله سوم : وارد سامانه مذکور شده و سپس درخواست اعتراض خود را به طور کامل همراه با مستندات لازم شامل کارنامه و … درج نمایید. در این مرحله نیز نتایج پس از گذشت 24 تا 72 ساعت از زمان ثبت درخواست، قابل دریافت می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

کال تو اکشن تماس

اعتراض به نتایج آزمون دکتری از طریق ارسال فکس

ارسال فکس ، یکی دیگر از روش های اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد است. متقاضیان در این روش لازم است درخواست اعتراض خود را مکتوب کنند و در صورت نیاز تصویر مستندات لازم را نیز بر روی آن درج نمایند و سپس برای دانشگاه آزاد فکس کنند. متقاضیان می توانند درخواست خود را به شماره 49754132 و برای دانشگاه آزاد اسلامی فکس کنند.

 

اعتراض به نتایج آزمون دکتری از طریق تماس تلفنی

تماس تلفنی از دیگر از روش های ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد می باشد. متقاضیان در این روش می توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه در ساعات بین 8 صبح تا 2 بعد از ظهر، با تلفن گویای 4743-021 تماس بگیرند و اعتراض خود را اعلام کنند. این روش نیز مناسب است و در صورت پاسخدهی کارشناس مربوطه سریع تر به نتیجه می رسد.

 

اعتراض به نتایج آزمون دکتری از طریق مراجعه حضوری

مراجعه حضوری به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، روش آخر ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد است که با توجه به اوج گیری بیماری کرونا اصلا روش مناسبی نمی باشد، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در استان تهران، انتهای بزرگراه شهید ستاری، میدان دانشگاه واقع است.

اعتراض به نتیجه معرفی به مصاحبه آزمون دکتری 

اعتراض به نتیجه معرفی به مصاحبه آزمون دکتری 

چنانچه پس از اعلام اسامی معرفی شدگان به مصاحبه به نتیجه اعتراض به نتایج آزمون دکتری (عدم معرفی به مصاحبه دکتری در رشته محل های انتخابی یا عدم معرفی به مصاحبه در رشته محل های بالاتر وارد شده در فرم انتخاب رشته) دارید، می توانید پس از عضویت و ورود به سیستم، فرم اعتراض به نتیجه معرفی به مصاحبه را تکمیل کنید.

به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و به سیستم پاسخگویی وارد شوید. در پنجره درخواست جدید ” اعتراض به نتیجه معرفی به مصاحبه ” را انتخاب نموده و سپس شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را وارد کرده و اعتراض خود را ثبت نمایید.

داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده توسط سازمان سنجش برای مشاهده نتایج انتخاب رشته به سایت سنجش مراجعه نمایند.

 

فرم اعتراض به نتایج معرفی به مصاحبه

پس از اتمام مهلت تکمیل فرم مذکور، درخواست های ثبت شده جهت بررسی به کارشناسان مربوطه ارجاع داده می شود تا پس از بررسی، نتیجه از طریق سیستم پاسخگویی به داوطلب اعلام شود.

 

 

 اعتراض به نتایج کنکور دکتری

توضیحات کارنامه داوطلب برای آخرین مرحله که نشان دهنده قبولی و یا عدم قبولی داوطلب که مورد مصاحبه قرار  گرفته اند در زمان مشخص اعلام می شود که این بخش از آزمون دارای حساسیت بسیار بالایی می باشد. در این مرحله نیز ممکن است داوطلبان با نتیجه غیر منتظره از زمان مصاحبه خود مواجه شوند که انتظار نداشته اند. افراد می توانند در زمان تعیین شده نسبت به کارنامه نهایی انتشار شده خود نیز اعتراض کنند که از طریق سایت سازمان سنجش کشوری ممکن خواهد بود. فقط کافیست در قسمت ثبت درخواست گزینه اعتراض به نتیجه معرفی به مصاحبه را انتخاب کنند. تمام این مراحل را باید در زمان تعیین شده برای اعتراض انجام دهند و با استفاده از شماره داوطلبی و شماره پرونده هر فرد امکان پذیر می باشد.

اعتراض به نتایج کنکور دکتری

 

اعتراض به نتيجه نهایی آزمون دکتری 

آخرین مرحله از آزمون دکتری پس از پردازش اطلاعات نمره مصاحبه داوطلبان و انجام محاسبات توسط سازمان سنجش، نتایج نهایی این آزمون اعلام می شود. داوطلبانی که از نتیجه قبولی آزمون دکتری ناراضی بوده و به این نتیجه اعتراض دارند می توانند در زمان مقرر به روش زیر اعتراض خود را ثبت نمایند.

 

بررسی اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای اولويت بعدی آزمون دکتری

برای ثبت درخواست جدید همانند مراحل یک تا پنج مورد قبلی پیش رفته و سپس در صفحه باز شده عنوان ” بررسی اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای اولويت بعدی ” را انتخاب نموده و در نهایت برای ثبت اعتراض می بایست شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را وارد نمایید.

 

تقاضای بررسی مجدد نمره آزمون دکتری

به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و همانند مراحل بالا وارد سیستم پاسخگویی شوید و در منو گزینه دکتری را انتخاب نمایید. در پنجره درخواست جدید می توانید گزینه ” تقاضای بررسی مجدد نمره ” را انتخاب نموده و پس از وارد نمودن شماره پرونده و شماره داوطلبی، درخواست خود را ثبت نمایید. در صفحه بعد می بایست شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را ثبت نموده تا بتوانید درخواست اعتراض را وارد نمایید.

 

 اعتراض به کلید سوالات آزمون دکتری

مراحل مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org و ورود به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش را همانند راهنمای تصویری موارد قبل در بالا طی نمایید. عنوان ” اعتراض به کلید سوالات آزمون ” را انتخاب نمایید. 

 

جدیدترین اخبار پیرامون آزمون دکتری 1403

آغاز فرایند انتخاب رشته مقطع دکتری

دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال 1403 بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و آموزش کشور قرار گرفت. آن دسته از متقاضیانی که براساس رتبه و تراز درج شده در کارنامه خود، مجاز به انتخاب رشته شده باشند، می توانند از اریخ 29 فروردرین 1403 لغایت 2 اردیبهشت ماه، برای درج کد رشته محل انتخابی خود تا سقف 50 کد رشته محل، براساس رشته تحصیلی خود، از طریق سامانه سازمان سنجش، دست به انخاب برنند. افرادی که براساس کدهای انختابیخود، وارد فرایند انتخاب رشته می شوند، می توانند رشته های خود را بر اساس اولویت مرتب کنند و سپس آن ها را در فرم خود درج نمایند. علاوه بر این فهرست پذیرفته شدگان دارای حد نصاب برای شرکت در مرحله بعد از جمله مرحله مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی، در دهه سوم اردیبهشت ماه 1403 از طریق سایت سنجش اعلام خواهد شد.

نتایج اولیه کنکور دکتری تخصصی سال 1403 منتشر شد

دکتر عبدالرسول پورعباس با اعلام خبر انتشار نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز گفت: کارنامه مربوط به نتایج اولیه آزمون دوره دکتری تخصصی نیمه متمرکز از طریق پایگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش و آموزش کشور قابل دسترسی می باشد و همه متقاضیان می توانند از طریق وارد کردن شماره پرونده، یا ثبت شماره داوطلبی و یا از طریق وارد کردن شماره شناسنامه و تاریخ تولد به کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری دسترسی داشته باشند. توجه داشته باشید که تاریخ انتخاب رشته آزمون دکتری از 29 فروردین ماه خواهد بود. داوطلبان می توانند در موعد مقرر فرایند انتخاب رشته خود را انجام دهند و نتایج درخواست اعتراض آنها توسط سازمان سنجش مورد بررسی قرار خواهد گرفت و متعاقبا به داوطلبان اعلام خواهد شد.

 

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی شرایط اعتراض به نتایج آزمون دکتری در سال 1403 پرداختیم. افرادی که نسبیت به نتایج کارنامه خود اعتراض دارند، می توانند در زمان مقرر از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند. آزمون دکتری یکی از سرنوشت سازترین آزمون های کشور می باشد و همه افراد به دنبال اخد پذیرش در رشته های ارائه شده این مقطع هستند.

ثبت اعتراض به نتایج آزمون دکتری از تاریخ 28 فروردین ماه 1403 آغاز شده است و کلیه داوطلبان می توانند از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش به آدرس request.sanjesh.org اعتراض خود را به ثبت برسانند. چنانچه شما داوطلبان عزیز در ارتباط با مطالب ارائه شده در این مقاله، سوال و ابهامی داشته باشید، می توانید از طریق شماره 9099075307 با مشاوران با سابقه ما تماس بگیرید تا شما عزیزان را در اسرع وقت راهنمایی کنند.

جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک نمایید.

 

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای اعتراض به نتایج دکتری باید به کجا مراجعه کرد؟

برای این منظور لازم است که متقاضیان به سامانه سازمان سنجش مراجعه فرمایند.

نحوه ی اعتراض به آزمون دکتری چگونه است؟

در این مقاله می توانید با تمامی مراحل ثبت اعتراض خود آشنا شوید.

چگونه در مصاحبه دکتری قبول شویم؟

برای کسب مشاوره در این زمینه می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل تماس بگیرید. 

نظرات

14 دیدگاه دربارهٔ «اعتراض به نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۳ {لینک ثبت درخواست} | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo حرمی گفت:

    سلام خسته نباشید. من به نتایج آزمون دکتری اعتراض داشتم و پاسخش الان اومده. میخوام ببینم الان تاثیرش روی مصاحبه لحاظ میشه یا خیر

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز اعتراض شما به نتیجه تاثیری در مصاحبه ی شما نخواهد داشت.

  2. Avatar photo فاطمه مومنی گفت:

    من در تاریخ اعلام شده اعتراض به نتیجه آزمون و ثبت کردم ولی هنوز هیچ پاسخی به اون داده نشده و وقت انتخاب رشته هم تا آخر امروزه. هر چقدر هم سعی کردم نتونستم با سازمان سنجش تماس بگیرم. باید چیکار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کلا اقدامات شما یا مراجعه حضوری یا تماس تلفنی یا اقدام به ثبت درخواست میباشد واگر چپاسخ داده نشده علت شلوغ بود وثبت درخواست افراد میباشد

  3. Avatar photo صداقت پیشه گفت:

    من نتایج اولیه رو گرفتم از چه تاریخی میتونم اعتراض بزنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      طبق تاریخ اعلام شده در سازمان سنجش نسبت به ثبت اعتراض خود از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اقدام نمایید.

  4. Avatar photo محمد گفت:

    سلام
    تاحالا شده کسی به نتایج مصاحبه دکتری ازاد اعتراض کنه و اعتراضش را قبول کنن؟؟؟

    1. Avatar photo behrouzi گفت:

      سلام معمولا خیر

  5. Avatar photo fateme گفت:

    زمان و نحوه ی اعتراض نتایج آزمون دکتری کی هست؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام . بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون دکترا شما از طریق سازمان سنجش میتوانید درخواست اعتراض دهید

  6. Avatar photo Elahe گفت:

    اعتراض به نتایج آزمون دکتری از چه تاريخي شروع ميشه؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام یک هفته بعدازاعلام نتایج دکتری شروع میشه

  7. Avatar photo رضا گفت:

    سلام، برای اعتراض به نتایج آزمون دکتری از چه سامانه ای باید استفاده کرد؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، برای اعتراض به نتایج آزمون دکتری باید در موعد مقرر به وبسایت sanjesh.org مراجعه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • اعلام نتایج آزمون دکتری 1403 + مشاهده نتیجه | sanjesh.org

    اعلام نتایج آزمون دکتری مدتی بعد از برگزاری آزمون انجام می شود و این نتایج بر روی سایت سنجش قابل مشاهده هستند. در نتیجه متقاضیان می‌ توانند پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری،...
  • دکتری بدون آزمون

    دکتری بدون آزمون 1403 + زمان، شرایط و مراحل پذیرش

    پذیرش دکتری بدون آزمون 1403 یا همان دکتری استعداد درخشان اصلی ترین گزینه برای تحصیل در مقطع (phd) برای افرادی است که قصد شرکت در آزمون برای این مقطع را ندارند، اما مسئله حائز اهمیت این است که امکان پذیرش...
  • ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

    ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 + زمان و شرایط جدید

    وزارتخانه بهداشت با برگزاری سالانه آزمون دکتری در رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی به داوطلبان علاوه بر فرصت تحصیل در دانشگاه های دولتی، بلکه فرصت تحصیل در سایر دانشگاه های شهریه پرداز مانند دانشگاه...
  • زمان برگزاری آزمون دکتری

    زمان برگزاری آزمون دکتری 1403 + تقویم زمان بندی

    زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۳ از سوی سازمان سنجش اعلام شد. داوطلبان برای حضور در این آزمون باید ابتدا هزینه ثبت نام را در سامانه سنجش بپردازند و پس از آن مراحل اسم نویسی خود را تکمیل کنند. افرادی که...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)