ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام مصاحبه دکتری ۱۴۰۳ + سامانه ثبت نام اینترنتی

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۵
  • تاریخ بروزرسانی: ۱ دی ۱۴۰۱
ثبت نام مصاحبه دکتری ۱۴۰۳ + سامانه ثبت نام اینترنتی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

داوطلبانی که در آزمون دکتری شرکت کرده و در کارنامه اولیه نمره قبولی را کسب کرده باشند، برای مصاحبه دعوت می شوند. متقاضیان باید حتما در زمان مقرر نسبت به ثبت نام مصاحبه دکتری اقدام نمایند. در غیر این صورت، نمی توانند در این مصاحبه شرکت کنند. مصاحبه در مقطع دکتری اهمیت بسزایی دارد و افراد برای تایید نهایی حتما باید در این مصاحبه قبول شوند.

داوطلبان پس از ثبت نام اینترنتی مصاحبه دکتری و شرکت در آن، باید صبر کنند تا جواب مصاحبه اعلام شود. پس از اعلام نتایج مصاحبه، در صورتی که اعتراضی داشته باشند، می توانند آن را ثبت نمایند.

اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید نسبت به ثبت نام مصاحبه دکتری اقدام نمایید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه مقاله هر آنچه که باید در رابطه با این موضوع بدانید را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد. 

 

اطلاعیه

کلیه داوطلبانی که در کد رشته محل‌ های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم به منظور شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاه‌ ها و موسسات آموزش عالی هستند، می‌ بایست نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌ های عمومی دکتری اقدام کنند.

 

 

زمان ثبت نام مصاحبه دکتری ۱۴۰۳

افرادی که متقاضی تحصیل در مقطع دکتری هستند، به خوبی می دانند که تنها کسب نمره حد نصاب در آزمون کتبی پایان ماجرا نیست، بلکه بایستی خود را برای یک مرحله دشوار دیگر به نام مصاحبه آماده کنند. زمانی که نتایج اولیه آزمون کتبی اعلام می شود، روال مرسوم بدین گونه است که هر کدام از شرکت کنندگان می بایست با دانلود دفترچه انتخاب رشته از سایت مرکز سنجش و پذیرش کشور،  برای انتخاب رشته اقدام کنند.

سپس این سازمان با انتشار نتایج انتخاب رشته، اسامی افراد دعوت شده برای مصاحبه را منتشر می کند. این داوطلبان بایستی آمادگی خود را جهت حضور در این مصاحبه در سایت مذکور به ثبت برسانند. البته ذکر این نکته ضروری است که ثبت نام اینترنتی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد با دانشگاه های دیگر دارای تفاوت هایی است که به آن ها اشاره می کنیم. اما در مورد ثبت نام زمان مصاحبه دکتری ۱۴۰۳ باید بگوییم که لینک نام نویسی در تاریخ 28 اردیبهشت برای داوطلبان دانشگاه های سراسری آزاد بر روی سایت های مربوطه فعال شد. این مهلت تا 4 خرداد ادامه داشت. 

 

 

زمان ثبت نام مصاحبه دکتری ۱۴۰۳

 

نحوه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد ثبت نام مصاحبه دکتری خود را در سایت سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد انجام می دهد. در توضیحات زیر به مراحل ثبت نام مصاحبه مربوط به دانشگاه آزاد پرداختیم. ثبت نام سایر دانشگاه ها نیز فرایندی مشابه دارد، با این اختلاف که بایستی به سایت سازمان سنجش مراجعه نمود.

  • وارد کردن آدرس سامانه ثبت نام اینترنتی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به آدرس www.azmoon.org و کلیک بر روی لینک ” ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه ازمون دکتری تخصصی “
  • وارد کردن کد دسترسی که در قسمت پایین کارنامه دریافت صادر شده برای داوطلب و کد ملی. در نهایت دکمه ” ورود” را انتخاب نمایید
  • کلیک بر روی گزینه انتخاب فایل حاوی سوابق  تحصیلی. در این مرحله بایستی رشته مجاز مورد نظر خود را انتخاب نمایید
  • مکان مورد نظر برای مصاحبه را از میان لیست برگزینید ( البته در شرایط موجود مصاحبه ها غالبا به صورت مجازی برگزار می شوند و این مکان مربوط به محل حضور داوران است)
  • واریز هزینه خواسته شده (  هزینه ثبت نام آزمون دکتری ) به صورت اینترنتی و از طریق کارت عابر بانک عضو شبکه شتاب 

 

مدارک لازم برای مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

بعد از اینکه اسامی افراد پذیرفته شده در مرحله انتخاب رشته مشخص شد، بایستی برای حضور در محل مصاحبه یک سری مدارک اختیاری و اجباری را به همراه داشته باشند. نکته مهم آن است که مدارک اجباری باید حتما در هنگام ثبت نام اینترنتی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در سایت بارگذاری شده و در روز مصاحبه نیز به همراه وی باشد.

 

 

برای اطلاع از زمان انتشار کارنامه اولیه آزمون دکتری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

از سویی دیگر  مدارک اختیاری همانطور که از نامشان پیداست، ارائه آن ها الزامی نیست. اما اگر متقاضی آن ها را به داوران عرضه کند، نشان دهنده  توانایی علمی و رزومه قبولی فرد خواهد بود و می تواند نظر داوران را بیشتر به خود جلب نماید. بنابراین توصیه می شود که حتما برای زمان ثبت نام مصاحبه دکتری و حضور در مکان مربوطه، آن ها را گرد آوری نمایید. در جدول زیر این مدارک را قید کرده ایم.

 

مدارک الزامی مصاحبه دکتری 

 

شناسنامه و کارت ملی

 

اصل مدرک کارشناسی و ریز نمرات مقطع مذکور

 

اصل مدرک کارشناسی ارشد و ریز نمرات این دوره تحصیلی

 

کپی پایان نامه کارشناسی ارشد ( البته اگر دفاع از آن انجام شده باشد)

 

مدارک اختیاری مصاحبه دکتری 

 

مدرک معتبر زبان انگلیسی

 

کپی از مقالات ( درصورت انتشار مقاله ) و کتب ( ترجمه یا تالیف )

 

مدارک نشان دهنده شرکت در جشنواره و مسابقات بین المللی و المپیاد های معتبر

 

کپی مدارک نشان دهنده شرکت در اختراع ثبت شده

 

کپی مدارک مبنی بر شرکت در جشنواره های علمی معتبر

 

 

مدارک لازم برای مصاحبه دانشگاه های سراسری

مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی و حضوری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد و سراسری تقریبا با یکدیگر مشابه هستند. اما برای اطمینان بیشتر و اطلاع از تفاوت های جزئی، آن ها در مرور می کنیم

  • ارائه مدارک شناسایی اعم از شناسنامه و کارت ملی
  • فیش واریزی مربوط به ثبت نام مصاحبه دکتری
  • مدرک لیسانس و کارنامه دارای ریز نمرات ( به دلیل آنکه مدارک دوره های روزانه موقت هستند، لزومی به ارائه اصل مدرک نیست)
  • مدرک فوق لیسانس و کارنامه ریز نمرات ( دانشجویان در حال تحصیل لزومی برای ارائه این مدرک ندارند)
  • کارنامه مربوط به مرحله اول آزمون و دعوت به آزمون دکتری
  • توصیه نامه از اساتید مقاطع قبلی ( این مورد و تعداد آن به دانشگاه مورد نظر بستگی دارد. اما بهتر است در هر صورت توصیه نامه مخصوصا از جانب استاد راهنمای پایان نامه را با خود به همراه داشته باشید)
  • فرم رزومه حاوی سوابق آموزشی
  • مدرک زبان انگلیسی معتبر با نمره مورد قبول

 

 

مدارک لازم برای مصاحبه دانشگاه های سراسری

 

 

زمان برگزاری آزمون مصاحبه دکتری

داوطلبانی که برای ثبت نام مصاحبه دکتری اقدام کرده بودند، بایستی در زمان های مشخصی که هر کدام از دانشگاه ها اعلام می کنند، در محل مربوطه حاضر شوند. از این رو، نمی توان یک تاریخ معین را برای همه دانشگاه ها معرفی نمود. البته زمان های اعلام شده در سال گذشته برای این منظور، به دلیل شیوع بیماری کرونا دستخوش تغییراتی شد و شاید بتوان گفت در سال جاری نیز احتمال چنین امری را می توان داد. لازم به ذکر است که برای شرکت و ثبت نام اینترنتی ( زمان مصاحبه دکتری ) دانشگاه آزاد و سراسری هر کدام از دانشگاه ها، باید هزینه مشخصی را واریز نمود.

همچنین، هر دانشگاهی در سایت خود برای اطلاع داوطلبان، زمان مصاحبه را در سایت خود منتشر می کند. اما از آنجا که ممکن است دسترسی و آگاهی از این تاریخ ها برای برخی از متقاضیان امکانپذیر نباشد، کارشناسان ایران تحصیل می توانند جدول زمانبندی مصاحبه دکتری همه دانشگاهی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. برای این امر، با شماره های موجود در جداول این مقاله با ما تماس بگیرید. 

 

اطلاعیه

داوطلبان هر رشته در هر دانشگاه که بالاترین نمره نهایی را کسب کرده باشند و علاوه بر آن، حدنصاب نمره مصاحبه دکتری دانشگاه را نیز داشته باشند، به عنوان قبولی نهایی اعلام خواهند شد.

 

 

اعلام نتایج مصاحبه دکتری

پس از اینکه متقاضیان در ثبت نام مصاحبه دکتری شرکت کرده و مصاحبه را پشت سر گذاشتند، می بایست منتظر نتایج مصاحبه دکتری بمانند. دانشگاه مربوطه پس از اینکه مدارک، رزومه و نحوه پاسخگویی داوطلب را مورد بررسی قرار داد، نتیجه نهایی را در اختیار افراد قرار می دهد. نتایج نهایی مصاحبه دکتری دانشگاه های سراسری در سایت sanjesh.org، و دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org منتشر می شوند. به دلیل آنکه هنوز مصاحبه های دکتری ۱۴۰۳ هنوز برگزار نشده است، نمی توان تاریخ دقیقی برای انتشار نتایج تعیین کرد. اما به محض اعلام این مورد، مقاله کنونی به روزرسانی خواهد شد.

 

اعلام نتایج مصاحبه دکتری

 

 

نحوه اعتراض به نتایج مصاحبه دکتری

ممکن است برخی از شرکت کنندگان در مصاحبه دکتری پس از اینکه نتایج نهایی را دریافت کردند به آن معترض باشند. برای چنین مواقعی بخشی در سایت های ثبت نام مصاحبه دکتری در نظر گرفته شده است تا متقاضیان بتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری درخواست بازبینی خود را ارسال کنند. 

این افراد می توانند به سیستم پاسخگویی اینترنتی قرار داده شده سامانه، با وارد کردن اطلاعات خود، درخواست مربوطه را ارسال نمایند. البته نباید فراموش کرد که یک بازه زمانی خاص برای این منظور در نظر گرفته می شود که در صورت پایان یافتن، دیگر امکان درخواست بررسی وجود ندارد. 

 

برای کسب اطلاعات درباره مصاحبه دکتری وزارت بهداشت وارد شوید.

 

تاثیر مصاحبه بر قبولی دکتری

تا به اینجا ذکر کردیم که تنها قبولی در آزمون کتبی نمی توان تضمین کننده قبولی باشد و مصاحبه ( راهنمای قبولی در مصاحبه دکتری) نیز یک بخش مهم به شمار می رود. اما برای افرادی که ثبت نام مصاحبه دکتری را انجام داده اند، این سوال مطرح می شود که سهم آزمون، مصاحبه و سوابق تحصیلی هر کدام در قبولی نهایی چقدر است.

 

 

جهت مطالعه مقاله راهنمایی قبولی در مصاحبه دکتری، بر روی لینک کلیک کنید. 

 

ابتدا باید بگوییم که پذیرش مقطع دکتری بر اساس دو شیوه ” آموزشی-پژوهشی محور” و ” پژوهش محور ” صورت می گیرد. در هر کدام از این شیوه ها، تاثیر مصاحبه و سوابق تحصیلی متفاوت است. در جدول زیر  می توان جدیدترین قوانین ذکر شده در سنجش و پذیرش  این حیطه را دریابید.

نوع دکتری تاثیر ازمون متمرکز تاثیر سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری مصاحبه علمی و سنجش عملی تهیه طرح واره

 

دکتری آموزشی-پژوهشی محور 50 درصد 20 درصد 30 درصد
دکتری پژوهش محور 30 درصد 20 درصد 30درصد 20 درصد

 

نحوه برگزاری مصاحبه مجازی

در سال های گذشته افرادی که مدارک خود را در ثبت نام مصاحبه دکتری ارسال می کردند و حائز شرایط لازم نیز بودند، به صورت چهره به چهره از سوی داوران مورد مصاحبه قرار می گرفتند. اما با تغییر شکل این شیوه و احتمال برگزاری آن به شیوه مجازی به دلیل جدید بودن آن ممکن است برخی از متقاضیان در مورد نحوه برگزاری کنجکاو باشند.

در این باره قبل از هر چیز باید بگوییم که به طور معمول، هر دانشگاهی توضیحات لازم را در این باره در اختیار داوطلبان قرار می دهند و توضیحات لازم ارائه می شود. اما اگر به دنبال اطلاعات دقیق تر هستید، توصیه می شود از اطلاعات سایت ایران تحصیل استفاده نمایید.

 

برای آگاهی از تغییرات ثبت نام آزمون دکتری  لینک قرمز را انتخاب کنید

 

 راهکار های موفقیت در مصاحبه دکتری

افرادی که در مصاحبه دکتری ثبت نام کرده اند، می توانند با انجام چند راهکار، موفقیت خود را در این مصاحبه تضمین کنند. برخی از مهم ترین این راهکارها، شامل موارد زیر می باشند: 

  • داشتن مدرک و توانایی کافی در زبان انگلیسی
  • داشتن مقاله‌ های علمی پژوهشی، آی اس آی و همایشی
  • داشتن طرح‌ های پژوهشی
  • تسلط به روش شناسی پژوهش
  • تسلط به مباحث اصلی رشته تحصیلی
  • داشتن سابقه و کارنامه علمی مناسب
  • دریافت توصیه نامه علمی
  • داشتن مسیر و هدف مشخص
  • داشتن وقت کافی برای ادامه تحصیل
  • نظم در تنظیم رزومه پژوهشی و علمی
  • داشتن ظاهر آراسته و رسمی
  • مروری بر دروس و مطالب کلیدی
  • اطلاع نسبی از دانش روز و آگاهی از جهان پیرامون

 

 

 راهکار های موفقیت در مصاحبه دکتری

 

 

چند نکته مهم در مورد ثبت نام مصاحبه دکتری

  • با وجود شرایط کرونایی موجود، به احتمال زیاد مصاحبه ها همانند ثبت نام اینترنتی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به شکل مجازی باشند.
  • در وارد کردن اطلاعات خود به هنگام نام نویسی دقت و صداقت کافی را داشته باشید. چرا که اگر در هر مرحله ایی مشخص شود که تناقضی در اطلاعات وارد شده با حقیقت وجود دارد، حتی در صورت پذیرش نهایی، قبولی لغو می شود و عواقب بعدی متوجه فرد خواهد بود
  • سعی کنید حتما در تاریخ های اعلام شده همه کارهای مربوط به ثبت نام مصاحبه دکتری را انجام دهید. در غیر این صورت، ممکن است تمدید مهلتی در نظر گرفته نشود و دچار مشکل شوید.
  • به طور معمول سوابق تحصیلی، علمی و آموزشی و پژوهشی را می توان از سامانه دریافت کرد. در هنگام بارگذاری بایستی حداکثر حجم های مجاز برای آپلود فایل را رعایت کنید و آن ها در فرمت پی دی اف ارسال نمایید.
  • تنها زمانی می توانید هزینه ثبت نام مصاحبه دکتری را واریز کنید که فایل های مربوط به سوابق علمی و تحصیلی بارگذاری کرده باشید.
  • پس از اینکه فرایند هزینه مربوطه پرداخت گردید و فرایند نام نویسی به اتمام رسید، چنانچه داوطلب منصرف شده یا قصد لغو آن را داشته باشد، مبلغ واریز شده به هیچ وجه قابل عودت نیست.

مشاوره قبولی پس از ثبت نام مصاحبه دکتری

یکی از مشکلاتی که همواره در پیش رو مصاحبه شوندگان است، سردرگمی و ناآگاهی از فضای حاکم و اتفاقاتی است که قرار است در آنجا آینده فرد را رقم بزند. بدین هدف، قصد داریم چند نکته بسیار مهم را یادآور شویم تا با اعتماد به نفس بالاتری در محل حاضر شده و مصاحبه خوبی را پشت سر بگذارید.

  • سعی کنید آمادگی های اولیه اعم از جمع آوری رزومه، مدارک و اطلاعات را به روزهای پایانی واگذار نکنید و آن ها را با دقت تکمیل نمایید.
  • در روز آزمون حداقل 30 دقیقه قبل از برگزاری حاضر شوید تا دچار تاخیرهای احتمالی نشوید.
  • لباس مناسب و آراسته بپوشید، چرا که این امر خود می تواند در نظر داوران نسبت به شما تاثیرگذار باشد.
  • خود را با اعتماد به نفس نشان دهید و استرس را با روش های مناسب از خود دور نماید.
  • چنانچه سوالی ( سوالات مصاحبه دکتری ) از شما پرسیده شد که جواب آن را نمی دانید یا حضور ذهن ندارید، بهتر با صداقت رفتار کنید و سعی در گول زدن داوران نداشته باشید
  • نقاط قوت خود را بارز کنید و توجه داوران را به آن ها جلب نمایید.
  • سطح دانش زبان شما یکی از مواردی که معمولا در مصاحبه ها مورد ارزیابی قرار می گیرد و دارای اهمیت زیادی است.
  • به همین دلیل باید همواره قبل از رسیدن روزهای مصاحبه به تقویت آن بپردازید و حداقل خود را به یک سطح متوسط برسانید
  • در آنجا غالبا از علایق و موضوعاتی که به حیطه کار مصاحبه کنندگان مربوط می شود، سوال می گردد.
  • بهتر است از قبل در مورد مصاحبه کنندگان، سوابق علمی و شخصیت آن ها اطلاعات کلی را بدست آورید.
  • کارهای علمی از جمله پایان نامه ارشد و مقالات ( تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری)خود را به خوبی مرور کنید. حتما در این موارد از شما سوالاتی پرسیده می شود که اگر به آن ها واقف نباشید، برایتان نقطه ضعف محسوب می شود.

 

مشاوره قبولی پس از ثبت نام مصاحبه دکتری

 

 

جدیدترین اخبار پیرامون مصاحبه دکتری

تعیین حد نصاب نمره برای مصاحبه آزمون دکتری ممنوع شد

بر اساس رای شماره ۷۳۷ مورخ ۱۴۰۰/۳/۲۲ هیات عمومی دیوان عدالت اداری، «دستورالعمل شماره ۹۸۴۴ مورخ ۱۳۹۸/۲/۲۵ سازمان سنجش آموزش کشور» مبنی بر تعیین حد نصاب برای نمره مصاحبه (مصاحبه علمی، سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی) در آزمون دکتری مغایر قانون شناخته و ابطال شد

مهلت ارسال فایل مصاحبه دکتری وزارت بهداشت تمدید شد

مهلت ارسال فایل صوتی-تصویری مصاحبه دکتری  تخصصی و پژوهشی (Ph.D) وزارت بهداشت توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور تمدید شد. داوطلبانی که موفق به ارسال فایل صوتی- تصویری خود نشده اند فقط در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ شهریور برای بارگذاری فایل های خود فرصت دارند.

مصاحبه دکتری/ آداب و رسوم ژاپنی‌ها در مصاحبه/ ۵ دقیقه تاخیر هم قابل قبول نیست

تاخیر دانشجویان در مصاحبه دکتری دانشگاه‌ های ژاپن جایز نیست

مصاحبه‌ های دکتری آزمون سال ۱۴۰۳ حضوری شد/ اعلام شرایط دانشگاه‌ ها

مرحله دوم آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ شامل (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) حضوری برگزار می شود.

زمان مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول دکتری دانشگاه معارف اعلام شد

تاریخ و زمانبندی مصاحبه پذیرفته‌ شدگان مرحله اول آزمون ورودی اختصاصی دکتری سال ۱۴۰۰ دانشگاه معارف اسلامی اعلام شد.

اطلاعیه

با توجه به دستورالعمل سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه، هر داوطلب اعم از با آزمون و یا بدون آزمون لازم است در زمان حضور جهت مصاحبه برای هر رشته / گرایش در هر استان اصل فیش بانکی واریز هزینه مصاحبه به مبلغ۷۰۰,۰۰۰ ریال (هفتصد هزار ریال) را ارائه نماید.

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله به توضیح زمان، نحوه و مدارک لازم برای ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد پرداختیم و تلاش کردیم تا اطلاعات مفید در این زمینه به داوطلبان عزیز عرضه کنیم. از آنجا که این مرحله دارای حساسیت بالایی است و بسیاری از متقاضیان از سوالات پیش رو در مصاحبه و منابع آن ها اطلاع ندارند، استرس زیادی را متحمل می شوند. کارشناسان و مشاوران مشاوره تلفنی مقطع دکتری ایران تحصیل با تسلط و تجربه بالایی که در انواع مصاحبه ها دارند، آماده ارائه هر گونه راهنمایی به دوستان گرامی هستند. برای این منظور کافی است که از ساعت 8 صبح الی 1 شب در همه روزهای هفته با ما در تماس باشید.

 

 

جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام مصاحبه دکتری در چه زمانی است؟

ثبت نام مصاحبه دکتری سال جاری در 28 اردیبهشت آغاز و تا 4 خرداد ادامه داشت.

مدارک لازم ثبت نام اینترنتی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد چیست؟

در این مقاله می توانید مدارک لازم برای مصاحبه دکتری دانشگاه های روزانه و آزاد را مشاهده فرمایید.

چگونه خود را برای مصاحبه دکتری آماده کنیم؟

داوطلبان عزیز می توانند برای دریافت مشاوره قبولی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرند.

آیا امکان اعتراض به نتایج مصاحبه دکتری وجود دارد؟

بله. افرادی که به نتایج معترض هستند می توانند به سیستم پاسخگویی سامانه مربوطه مراجعه فرمایند.

نظرات

5 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام مصاحبه دکتری ۱۴۰۳ + سامانه ثبت نام اینترنتی»

  1. Avatar photo Almas گفت:

    درباره ثبت نام مصاحبه دکتری اطلاعات ميخواستم

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام
      برای دریافت اطلاعات در این زمینه تماس بگیرید

  2. Avatar photo Asghar گفت:

    ثبت نام مصاحبه دکتری كي انجام ميشه؟

  3. Avatar photo سالار گفت:

    سلام، برای ثبت نام مصاحبه دکتری به چه سامانه ای باید مراجعه کرد؟ فرایند ثبت نام به صورتی اینترنتی هست اصلا یا به صورت حضوری؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام ثبت نام مصاحبه دکتری از طریق سایت azmoon.org به صورت تماما اینترنتی می باشد و راهی برای ثبت نام حضوری مصاحبه دکتری وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته آزمون دکترا

    انتخاب رشته دکتری 1403 {راهنما و نکات مهم} | ایران تحصیل

    انتخاب رشته دکتری یکی از مهمترین دغدغه‌های پذیرفته‌شدگان است، چرا که پس از اعلام نتایج آزمون دکتری، داوطلبان باید در بازه زمانی تعیین شده برای انتخاب رشته در سامانه سنجش آموزش کشور اقدام کنند. بنابراین داوطلبان براساس کارنامه کتبی خود...
  • اعلام نتایج آزمون دکتری

    اعلام نتایج آزمون دکتری 1403+ مشاهده جواب sanjesh.org

    اعلام نتایج آزمون دکتری از روز 28 فروردین ماه 1403 آغاز شده و کلیه شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام به دریافت کارنامه اولیه خود کرده و برای تعیین وضعیت خود برای...
  • دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری

    دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری {لینک دانلود pdf 1403} | ایران تحصیل

    دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری 1403 منتشر شد. پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری، یکی از مهم‌ترین فرآیندی که داوطلبان باید آن را با حساسیت انجام دهند، انتخاب رشته دکتری است. به این ترتیب قبول شدگان پیش از انتخاب...
  • دکتری بدون آزمون

    دکتری بدون آزمون 1403 + زمان، شرایط و مراحل پذیرش

    پذیرش دکتری بدون آزمون 1403 یا همان دکتری استعداد درخشان اصلی ترین گزینه برای تحصیل در مقطع (phd) برای افرادی است که قصد شرکت در آزمون برای این مقطع را ندارند، اما مسئله حائز اهمیت این است که امکان پذیرش...
تماس با مشاور