ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعتراض به نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۳ {لینک ثبت درخواست} | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
اعتراض به نتایج آزمون دکتری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امکان اعتراض به نتایج آزمون دکتری در سامانه اعتراض به نتایج آزمون دکتری برای داوطلبان فراهم شده است. افراد متقاضی در چند مرحله می توانند نتایج خودشان را دریافت کنند.البته توجه نمایید زمان ثبت اعتراض به نتایج آزمون دکتری محدود بوده و در همان بازه تعیین شده باید اعتراضات ثبت گردد.

داوطلبانی که خواستار اعتراض به نتایج اعلام شده آزمون دکتری می‌باشند باید از طریق سازمان سنجش درخواست خود را در زمان مقرر ثبت کرده تا اعتراضشان مورد بررسی قرار گرفته و در صورت وارد بودن اعتراض، نتیجه بر کارنامه نهایی ایشان اعمال گردد.

برای ورود مستقیم به سامانه اعتراض به نتایج آزمون دکتری روی لینک کلیک کنید.

زمان اعتراض به نتایج آزمون دکتری 1403

داوطلبان می توانند به صورت الکترونیکی برای تسریع در بررسی و ثبت درخواست های خود نسبت به اعتراض به نتایج آزمون دکتری خود و یا نتایج ثبت شده در کارنامه‌شان تا تاریخ تعیین شده به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش و آموزش کشور به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و درخواست خود را به همراه مدارک و مشخصات لازمه ثبت کنند.

اعتراض به کارنامه اولیه آزمون دکتری از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی request.sanjesh.org انجام می‌پذیرد و داوطلبان می‌توانند بدون مراجعه حضوری درخواست خود را ثبت کنند.

اطلاعیه: زمان اعتراض به نتایج آزمون دکتری از تاریخ 28 فروردین 1403 آغاز شده است. داوطلبان می توانند از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش درخواست بررسی کارنامه خود را به ثبت برسانند.

زمان اعتراض به نتایج آزمون دکتری

 

انواع اعتراض به نتایج دکتری ۱۴۰۳

فرآیند ارائه اعتراض به نتایج آزمون دکتری، یکی از امکاناتی است که به داوطلبان ارائه‌ شده‌ تا بتوانند درخواست بازنگری در نتایج خود را دنبال کنند.

این فرآیند در زمان‌های اعلام نتایج اولیه کارنامه آزمون دکتری، زمان اعلام نتایج انتخاب رشته، معرفی داوطلبان به مصاحبه، اعلام نتایج نهایی و قطعی آزمون، قابل پیگیری است که هر یک از این مراحل در بازه زمانی مشخصی انجام می‌شوند.

انواع اعتراض به نتایج آزمون دکتری به شرح زیر است:

انواع اعتراض به نتایج آزمون دکتری
اعتراض به نتایج ابتدایی فرایند ابتدایی پذیرش دوره دکتری به صورت کتبی انجام می‌شود. در هنگام اعلام نتایج ابتدایی آزمون دکتری، کارنامه دکتری توسط سازمان سنجش در وب‌سایت اختصاصی خود منتشر می‌شود. افرادی که مخالف این نتیجه هستند و احساس می‌کنند در محاسبات نمره آزمون خطایی رخ داده است، می‌توانند در سیستم پاسخ‌گویی سازمان سنجش، درخواست بررسی مجدد نمره آزمون دکتری را ثبت کنند.
اعتراض به کلید سوالات

دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری پس از گذشت مدت زمانی از زمان اعلام نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۳ از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌گردد و داوطلبان در صورتی که به کلید سوالات آزمون دکتری اعتراض نمایند، می‌توانند درخواست بررسی مجدد توسط کارشناسان مربوطه را داشته باشند.

 اعتراض به انتخاب رشته ممکن است پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ توسط برخی از داوطلبان انجام شود.
اعتراض به نتایح دعوت به مصاحبه  در این مرحله نیز افراد می‌توانند اعتراض خود را درباره نتایج معرفی به مصاحبه آزمون دکتری ثبت کرده و آن را به قسمت «اعتراض به نتیجه معرفی به مصاحبه» ارسال نمایند.
اعتراض به نتایج نهایی

در این مرحله اشخاص می‌توانند پس از مشاهده کارنامه نهایی آزمون دکتری، در زمان اعتراض به نتایج امتحان دکتری، اقدام به ثبت اعتراض خود در وبسایت sanjesh. org نمایند.

بنر کال تو اکشن

اعتراض به نتایج اولیه آزمون دکتری 1403

داوطلبانی که در آزمون کتبی دکتری شرکت نموده‌اند، منتظر اعلام نتایج اولیه دکتری این آزمون و اطلاع از تراز (نمره) آزمون خود می‌باشند.

سازمان سنجش تراز شرکت‌کنندگان در این آزمون را در قالب کارنامه اولیه دکتری منتشر نموده و داوطلبانی که معتقدند نمره آزمون دکتری آن‌ها اشتباه محاسبه شده، می‌توانند درخواست بررسی مجدد نمره آزمون دکتری را در سیستم پاسخ‌گویی سازمان سنجش ثبت نمایند.

مهلت اعتراض به نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۳، آغاز‌شده‌ و تا ۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

زمان تقاضای بررسی مجدد و اعتراض به نتایج آزمون دکتری در سال گذشته از تاریخ ۲۴ تا ۳۱ فروردین اعلام شد و داوطلبان توانستند در این بازه زمانی اعتراض خود را نسبت به نمره آزمون دکتری در سیستم پاسخ‌گویی سازمان سنجش ثبت کنند.

در صورت انتشار اطلاعیه‌ای در خصوص زمان تقاضای بررسی مجدد نمره آزمون دکتری ۱۴۰۳ در این مقاله اطلاع‌رسانی خواهد شد.

راهنمای تصویری برای اعتراض به نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۴۰۳

✅ متقاضیان محترم می‌بایست با مراجعه به وب‌سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور، طبق دستورالعمل تصویری ارائه شده، به سیستم پاسخ‌گویی وارد‌شده‌ و از طریق منوی کشویی، گزینه مربوط به دکتری را انتخاب فرمایند.

✅ در بخش درخواست جدید، امکان انتخاب گزینه «درخواست بازبینی نمره» فراهم آمده است. پس از وارد نمودن شماره پرونده و کد داوطلبی، می‌توانید درخواست خود را برای اعتراض به نتایج دکتری ثبت نمایید.

راهنمای تصویری برای اعتراض به نتایج اولیه آزمون دکتری1

✅ در صفحه تکمیلی، ضروری است که کد داوطلبی و شماره پرونده خود را وارد نمایید تا امکان ثبت درخواست اعتراض فراهم گردد.

راهنمای تصویری برای اعتراض به نتایج اولیه آزمون دکتری2

✅ داوطلبان گرامی پس از انتخاب رشته دکتری می‌توانند به نتایج اولیه خود دسترسی پیدا کنند.

اعتراض به نتایج اولیه آزمون دکتری

اعتراض نسبت به کلید سوالات آزمون دکتری سال ۱۴۰۳

سازمان سنجش آموزش کشور، تنها چندین ساعت پس از اتمام آزمون کتبی، دفترچه سوالات و کلید پاسخنامه‌های آزمون دکتری را بر روی وب‌سایت رسمی خود منتشر ساخته است.

داوطلبان در صورتی که پس از مطالعه دقیق سوالات و پاسخنامه، خطایی را مشاهده نمایند، می‌تواننداعتراض به نتایج آزمون دکتری خود را نسبت به کلید سوالات آزمون دکتری ثبت نمایند تا توسط کارشناسان متخصص بررسی و اقدامات لازم انجام گیرد.

💢 داوطلبان محترم شرکت‌کننده در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳، در صورت مواجهه با سوالات اشتباه در زمان برگزاری آزمون دکتری و یا مشاهده پاسخ‌های نادرست هنگام بررسی سوالات و همچنین انتشار پاسخ‌نامه، می‌توانند درخواست مبتنی بر اعتراض به نتایج دکتری برای کلید سوالات آزمون دکتری را ثبت نمایند.

راهنمای تصویری برای ابراز اعتراض نسبت به کلید سوالات آزمون دکترا سال ۱۴۰۳

لطفا مراحل دسترسی به وب‌سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و ورود به سامانه پاسخ‌گویی این سازمان را طبق دستورالعمل تصویری ارائه‌ شده‌ در بخش بالایی انجام دهید.

✅ گزینه «اعتراض به کلید سوالات آزمون» را انتخاب فرمایید.

اعتراض نسبت به کلید سوالات آزمون دکتری

✅ ضروری است شرکت‌کنندگان توجه داشته باشند که به درخواست‌هایی که پس از تاریخ تعیین‌شده‌ارسال شود، اقدامی صورت نخواهد گرفت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد کلیک نمایید.

اعتراض به  انتخاب رشته نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۳

به دنبال اعلام نتایج نهایی آزمون دکترا، برخی از داوطلبان معتقدند که در فرم انتخاب رشته خود، ترتیب اولویت‌بندی رشته‌ها به اشتباه وارد‌ شده‌ و تمایل دارند که اولویت‌بندی مجدد‌ شده‌ و در رشته‌ای با اولویت پایین‌تر پذیرفته شوند. برای ثبت این درخواست و اعتراض به نتایج آزمون دکتری، داوطلبان می‌بایست طبق روال زیر اقدام نمایند.

در دو سال گذشته، زمان ارائه درخواست برای بررسی خطا در انتخاب رشته و تقاضای تغییر به اولویت پایین‌تر در آزمون دکترا تا اواخر خرداد ماه بود، اما در سال ۱۴۰۳، امکان ثبت درخواست با عنوان تغییر اولویت و بررسی خطا در انتخاب رشته حذف گردیده و داوطلبانی که به هر دلیلی از نتیجه پذیرش خود رضایت ندارند، نمی‌توانند درخواستی مبنی بر تغییر به اولویت پایین‌تر از طریق سیستم پاسخ‌گویی سازمان سنجش ثبت نمایند.

امکان ثبت درخواست برای بررسی اشتباه و اعتراض به نتایج دکتری در انتخاب رشته و تقاضای اولویت پایین‌تر برای آزمون دکترا ۱۴۰۳ از طریق سیستم پاسخ‌گویی سازمان سنجش مقدور ناست و این امکان لغو‌شده‌است.

داوطلبانی که نسبت به رشته‌های محل انتخابی خود اعتراض دارند، دیگر قادر به ثبت اعتراض نخواهند‌بود و در صورتی که متقاضی تمایل به تغییر رشته یا انتقال داشته باشد، می‌تواند از طریق روند درون دانشگاهی یعنی توسط خود دانشگاه محل تحصیل اقدام کند.

راهنمای تصویری بررسی اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای اولویت بعدی آزمون دکتری ۱۴۰۳

در چند سال گذشته، داوطلبان قادر‌بودند به منظور بررسی اشتباه در انتخاب رشته دکتری اقدام نمایند. اما در سال جاری، طبق اطلاعیه‌ای که توسط سازمان سنجش منتشر‌شده‌است، امکان استفاده از این گزینه برای درخواست بررسی اشتباه لغو گردیده و لینک مربوط به ثبت درخواست جدید غیر فعال‌ شده‌ است.

در ادامه، توضیحاتی به صورت تصویری برای اعتراض به نتایج دکتری ارائه‌ شده‌ است تا داوطلبان با نحوه اعتراض به انتخاب رشته و اولویت بعدی آزمون دکتری آشنا شوند.

✅ راهنمای تصویری مربوط به بررسی اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای اولویت بعدی آزمون دکتری چند سال گذشته بوده است، و در صورت لغو درخواست بررسی اولویت در سال ۱۴۰۳، تمامی تصاویر فوق بروزرسانی خواهند شد.

اعتراض به  انتخاب رشته نتایج آزمون دکتری

اعلام نتایج نهایی دکتری توسط سازمان سنجش انجام می‌شود و داوطلبان می‌توانند برای پیگیری نتیجه نهایی آزمون دکترا سراسری به نشانی سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

اعتراض به نتیجه معرفی به مصاحبه آزمون دکتری ۱۴۰۳

پس از انتهای فرآیند انتخاب رشته و تکمیل فرم انتخاب رشته توسط داوطلبان آزمون دکتری، در  توسط سازمان سنجش نتایج انتخاب رشته اعلام‌شده‌ و داوطلبان از کد رشته مکان‌هایی که به آن‌ها دعوت به مصاحبه شده‌اند مطلع می‌شوند.

پس از اعلام زمان مصاحبه دکتری در صورت وجود اشتباه در نتایج معرفی به مصاحبه آزمون دکتری 1403، داوطلبان می‌توانند مراحل بالا را طی کرده و در پنجره ثبت درخواست جدید «اعتراض به نتیجه معرفی به مصاحبه» را انتخاب نمایند.

در سال گذشته، از تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه تا ۲ خرداد ماه، اعتراض به نتیجه معرفی به مصاحبه آزمون دکتری مورد توجه قرار گرفت، اما درباره ثبت اعتراض به نتیجه معرفی دکتری ۱۴۰۳ اطلاعیه‌ای منتشر‌نشده‌ و هنوز زمان مشخصی برای اعتراض تعیین‌نشده‌است. به همین منظور، در ادامه، برای راهنمایی داوطلبان، راهنمای تصویری اعتراض به نتیجه معرفی به مصاحبه آزمون دکتری ۱۴۰۳ در دسترس شما قرار گرفته است.

راهنمای تصویری اعتراض به نتیجه معرفی به مصاحبه آزمون دکتری ۱۴۰۳

✅ برای انجام اعتراض به نتیجه معرفی به مصاحبه، لطفا به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و در پنجره درخواست جدید «اعتراض به نتیجه معرفی به مصاحبه» را انتخاب نموده و سپس شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را وارد کرده و اعتراض خود را ثبت نمایید.

اعتراض به نتیجه معرفی به مصاحبه آزمون دکتری

✅ نتایج نهایی آزمون دکتری توسط سازمان سنجش اعلام می‌گردد و داوطلبان می‌توانند برای پیگیری نتیجه نهایی به نشانی سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

جهت اطلاع از زمان انتشار کارنامه اولیه آزمون دکتری و راهنمای قبولی در مصاحبه دکتری بر روی لینک کلیک نمایید.

نتایج اعتراض به نتایج نهایی کنکور دکتری

در آخرین مرحله از آزمون دکتری، پس از پردازش اطلاعات و محاسبات توسط سازمان سنجش، نتایج نهایی این آزمون اعلام می‌گردد. داوطلبانی که از نتیجه قبولی آزمون دکتری ناراضی بوده و اعتراض دارند، می‌توانند در زمان مقرر به روش مقرر اعتراض خود را ثبت نمایند.

با اعلام تقاضای بررسی مجدد نتیجه آزمون دکتری، این مقاله بروزرسانی‌ شده‌ و اطلاع‌رسانی می‌شود.

زمان اعتراض به نتیجه آزمون دکتری سال گذشته، از تاریخ ۲۷ مرداد تا ۴ شهریور مشخص شد و داوطلبان در این بازه زمانی فرصت داشتند تا نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند.

هنوز اطلاعیه‌ای در مورد زمان اعتراض به نتیجه نهایی آزمون دکتری منتشر نشده، اما می‌توان با اطلاع از تاریخ برگزاری کنکور دکتری پیش‌بینی نمود که متقاضیان بتوانند در اواخر مراد ماه اعتراض خود را در سیستم پاسخ‌گویی سازمان سنجش به صورت اینترنتی ثبت نمایند.

راهنمای تصویری ثبت اعتراض به نتیجه قبولی آزمون دکتری ۱۴۰۳

✅ برای ارسال درخواست اعتراض به نتیجه قبولی آزمون دکتری ۱۴۰۳، لطفا به وبسایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh. org مراجعه فرمایید و در منوی سیستم پاسخ‌گویی در سمت چپ صفحه اصلی، گزینه «ارسال درخواست» را انتخاب نمایید.

گام اول اعتراض به نتایج آزمون دکتری

✅ برای ثبت هرگونه درخواست در سیستم پاسخگویی، لازم است در این سیستم عضو شوید و سپس ورود به سیستم را انتخاب کنید.

گام دوم اعتراض به نتایج آزمون دکتری

✅ جهت ورود به سیستم ارسال درخواست و اعتراض به نتایج دکتری، لطفا آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید.

گام پنجم اعتراض به نتایج آزمون دکتری

✅ پس از ورود به سایت، در منوی سمت راست، گزینه «درخواست جدید» را انتخاب کنید.

گام ششم اعتراض به نتایج آزمون دکتری

✅ برای اعتراض به نتیجه قبولی آزمون دکتری ۱۴۰۳، می‌بایست در منوی کشویی آزمون دکتری را انتخاب و بر روی کلید «جستجو» کلیک نمایید.

گام هفتم اعتراض به نتایج آزمون دکتری

✅ در صورتی که اعتراض به سوالات آزمون دکتری دارید، لطفا گزینه «اعتراض به نتیجه قبولی آزمون دکتری» را انتخاب و با وارد کردن شماره داوطلبی و شماره پرونده، اعتراض خود را ثبت کنید.

گام هشتم اعتراض به نتایج آزمون دکتری

✅ دانشگاه آزاد به منظور کمک به داوطلبانی که قصد ثبت درخواست و یا ارسال مستندات خود را به صورت غیرحضوری دارند، سامانه‌ای با عنوان سامانه درخواست الکترونیکی آزاد را در اختیار متقاضیان قرار داده است تا بتوانند به صورت مجازی درخواست خود را ثبت کنند.

جهت اطلاع از نحوه ثبت نام مصاحبه دکتری بر روی لینک کلیک نمایید.

کال تو اکشن تماس

خلاصه مطالب  اعتراض به نتایج آزمون دکتری

در این مقاله به بررسی شرایط اعتراض به نتایج آزمون دکتری در سال 1403 پرداختیم. افرادی که نسبیت به نتایج کارنامه خود اعتراض دارند، می توانند در زمان مقرر از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند. آزمون دکتری یکی از سرنوشت سازترین آزمون های کشور می باشد و همه افراد به دنبال اخد پذیرش در رشته های ارائه شده این مقطع هستند.

ثبت اعتراض به نتایج دکتری از تاریخ 28 فروردین ماه 1403 آغاز شده است و کلیه داوطلبان می توانند از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اعتراض خود را به ثبت برسانند.

چنانچه شما داوطلبان عزیز در ارتباط با مطالب ارائه شده در این مقاله اعتراض به نتایج دکتری، سوال و ابهامی داشته باشید، می توانید از طریق شماره 9099075307 با مشاوران با سابقه ما تماس بگیرید تا شما عزیزان را در اسرع وقت راهنمایی کنند.

جهت دانلود فایل پی دی اف مقاله اعتراض به نتایج آزمون دکتری کلیک نمایید.

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای اعتراض به نتایج دکتری باید به کجا مراجعه کرد؟

برای این منظور لازم است که متقاضیان به سامانه سازمان سنجش مراجعه فرمایند.

نحوه ی اعتراض به آزمون دکتری چگونه است؟

در این مقاله می توانید با تمامی مراحل ثبت اعتراض خود آشنا شوید.

چگونه در مصاحبه دکتری قبول شویم؟

برای کسب مشاوره در این زمینه می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل تماس بگیرید. 

نظرات

14 دیدگاه دربارهٔ «اعتراض به نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۳ {لینک ثبت درخواست} | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo حرمی گفت:

    سلام خسته نباشید. من به نتایج آزمون دکتری اعتراض داشتم و پاسخش الان اومده. میخوام ببینم الان تاثیرش روی مصاحبه لحاظ میشه یا خیر

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز اعتراض شما به نتیجه تاثیری در مصاحبه ی شما نخواهد داشت.

  2. Avatar photo فاطمه مومنی گفت:

    من در تاریخ اعلام شده اعتراض به نتیجه آزمون و ثبت کردم ولی هنوز هیچ پاسخی به اون داده نشده و وقت انتخاب رشته هم تا آخر امروزه. هر چقدر هم سعی کردم نتونستم با سازمان سنجش تماس بگیرم. باید چیکار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کلا اقدامات شما یا مراجعه حضوری یا تماس تلفنی یا اقدام به ثبت درخواست میباشد واگر چپاسخ داده نشده علت شلوغ بود وثبت درخواست افراد میباشد

  3. Avatar photo صداقت پیشه گفت:

    من نتایج اولیه رو گرفتم از چه تاریخی میتونم اعتراض بزنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      طبق تاریخ اعلام شده در سازمان سنجش نسبت به ثبت اعتراض خود از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اقدام نمایید.

  4. Avatar photo محمد گفت:

    سلام
    تاحالا شده کسی به نتایج مصاحبه دکتری ازاد اعتراض کنه و اعتراضش را قبول کنن؟؟؟

    1. Avatar photo behrouzi گفت:

      سلام معمولا خیر

  5. Avatar photo fateme گفت:

    زمان و نحوه ی اعتراض نتایج آزمون دکتری کی هست؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام . بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون دکترا شما از طریق سازمان سنجش میتوانید درخواست اعتراض دهید

  6. Avatar photo Elahe گفت:

    اعتراض به نتایج آزمون دکتری از چه تاريخي شروع ميشه؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام یک هفته بعدازاعلام نتایج دکتری شروع میشه

  7. Avatar photo رضا گفت:

    سلام، برای اعتراض به نتایج آزمون دکتری از چه سامانه ای باید استفاده کرد؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، برای اعتراض به نتایج آزمون دکتری باید در موعد مقرر به وبسایت sanjesh.org مراجعه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • اعلام نتایج آزمون دکتری

    اعلام نتایج آزمون دکتری 1403+ مشاهده جواب sanjesh.org

    اعلام نتایج آزمون دکتری از روز 28 فروردین ماه 1403 آغاز شده و کلیه شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام به دریافت کارنامه اولیه خود کرده و برای تعیین وضعیت خود برای...
  • دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری

    دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری {لینک دانلود pdf 1403} | ایران تحصیل

    دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری 1403 منتشر شد. پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری، یکی از مهم‌ترین فرآیندی که داوطلبان باید آن را با حساسیت انجام دهند، انتخاب رشته دکتری است. به این ترتیب قبول شدگان پیش از انتخاب...
  • انتخاب رشته دکتری۱

    انتخاب رشته دکتری 1403 {راهنما و نکات مهم} | ایران تحصیل

    انتخاب رشته دکتری یکی از مهمترین دغدغه‌های پذیرفته شدگان است، چرا که پس از  اعلام نتایج آزمون دکتری، قبول شدگان باید در بازه زمانی معین شده  برای انتخاب رشته در سامانه سنجش و آموزش کشور اقدام کنند. بنابراین داوطلبان براساس...
  • دکتری بدون آزمون

    دکتری بدون آزمون 1403 + زمان، شرایط و مراحل پذیرش

    پذیرش دکتری بدون آزمون 1403 یا همان دکتری استعداد درخشان اصلی ترین گزینه برای تحصیل در مقطع (phd) برای افرادی است که قصد شرکت در آزمون برای این مقطع را ندارند، اما مسئله حائز اهمیت این است که امکان پذیرش...
تماس با مشاور