ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

زمان ثبت نام تیزهوشان دهم

زمان ثبت نام تیزهوشان دهم 99 - 98
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه دهم چه تاریخی خواهد بود؟

آیا ثبت نام در آزمون تیزهوشان دهم همانند سنوات گذشته به صورت اینترنتی انجام خواهد گرفت؟

دانش آموزان جهت ثبت نام در آزمون تیزهوشان پایه دهم می بایست چه شرایطی داشته باشند؟

جهت راهنمایی در مورد زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم با ما همراه باشید.

 

زمان ثبت نام تیزهوشان دهم 99 – 98 مشخص گردید کلیه دانش آموزان و همچنین والدین محترم آنان می توانند از اواخر بهمن ماه 97 با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان و با وارد نمودن اطلاعات هویتی و همچنین دانش آموزی ازجهت ثبت نام آزمون تیزهوشان دهم 98-99 اقدام کنند.

جهت سهولت در امر ثبت نام مدارس تیزهوشان دهم قصد داریم در این مقاله در رابطه با زمان ثبت نام تیزهوشان دهم و همچنین نحوه ثبت نام و سوالات آزمون تیزهوشان توضیحات مفیدی را به شما داوطلبان عزیز ارائه نماییم.

جهت اطلاع دقیق از زمان ثبت نام تیزهوشان دهم 99 – 98 و تاریخ ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ، اطلاع دقیق از منابع آزمون تیزهوشان، دریافت نمونه سوالات با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

زمان ثبت نام تیزهوشان دهم 99 – 98

 

کلیه دانش آموزانی که واجد شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان می باشند، می توانند در زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان دهم در سامانه مورد نظر اقدام به ثبت نام نمایند. ثبت نام برای کلیه داوطلبان و متقاضیان شرکت در آزمون تیزهوشان از روز سه شنبه 28 فروردین ماه آغاز می شود تا 5 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است که ثبت نام تنها برای آن دسته از داوطلبانی که واجد شرایط می باشند امکان پذیر خواهد بود.

ثبت نام برای تمامی داوطلبان در سراسر کشور به صورت هماهنگ کشوری صورت می پذیرد و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نیز به صورت استانی اعلام می گردد. در زمان ثبت نام تیزهوشان دهم 99 – 98 دقت لازم را در وارد نمودن اطلاعات و مدارک ثبت نامی خود داشته باشید زیرا عواقب هر گونه مغایرت اطالاعات وارد شده با اطلاعات و مدارک موجود ، برعهده فرد داوطلب خواهد بود.

ثبت نام برای کلیه داوطلبان به صورت اینترنتی می باشد. با توجه به مشکلاتی که داوطلبان در سال های گذشته در مراکز  کافی نت ها در رابطه با ثبت نام داشته اند، توصیه می نماییم که ثبت نام را به متخصصین و مشاورین ایران تحصیل بسپارید . با استفاده از سامانه ایران تحصیل به شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل می توانید اقدام به ثبت نام نمایید.

 

 

 

جهت استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دبیرستان کلیک کنید.

 

 

 

در زمان ثبت نام تیزهوشان دهم بهتر است ثبت نام خود را در همان روزهای ابتدایی به انجام برسانید تا در صورت بروز مشکل بتوانید به رفع به موقع آن بپردازید.

 

 

 

 نحوه ثبت نام تیزهوشان دهم 99 – 98

 

 نحوه ثبت نام تیزهوشان دهم 99 - 98

نحوه ثبت نام تیزهوشان دهم 99 – 98

 

ثبت نام برای کلیه داوطلبان از طریق سایت www.azmoon.medu.ir صورت می پذیرد. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام شامل عکس 3*4 می باشد خواهد بود. داوطلبان توجه داشته باشند که عکس ارسالی برای ثبت نام حتما باید عکس مربوط به سال جاری دانش آموز باشد . کیفیت عکس نیز باید خوب و مناسب باشد. همچنین سایز آن  200 در 300 پیکسل با زمینه سفید باشد.

قبل از ثبت نام، کلیه داوطلبان ملزم به خرید کارت اعتباری ثبت نام می باشند. پس از خرید کارت اعتباری شماره سریالی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت که در حکم مجوز برای ثبت نام خواهد بود. بهتر است در همان زمان ثبت نام تیزهوشان دهم 99 – 98  و در روزهای اولیه اقدام نمایید تا چنانچه دچار مشکلی در این زمینه گردیدید، بتوانید به رفع به موقع آن بپردازید.

 

جهت استفاده از سامانه انتخاب رشته دبیرستان کلیک کنید.

 

سوالات آزمون تیزهوشان دهم

 

کلیه داوطلبان می توانند با استفاده از نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ، با سوالات هر درس آشنا شوند و از این طریق بتوانند به راحتی در این آزمون پذیرفته شوند . برای آشنایی داوطلبان با تعداد سوالات در هر درس ، جدول زیر را ارائه نموده ایم تا بتوانید از تعداد سوالات هر درس و درصد اختصاص داده شده برای هر سوال آگاه گردید.

 

سوالات استعداد تحصیلی تعداد سوالات ضرایب ریاضی و فیزیک ضریب علوم تجربی ضریب ادبیات و علوم انسانی ضریب سمپاد مهارتی منابع طرح سوال مدت زمان پاسخ دهی
قرآن و معارف اسلامی (قرآن و پیام های آسمانی) 10 1 1 1 1 سوالات از محتوای تمامی
کتاب های درسی پایه هشتم سال تحصیلی 96 – 97 و تمامی کتاب های درسی پایه نهم سال تحصیلی97 – 98 طراحی خواهد شد.
70 دقیقه
زبان و ادبیات فارسی 10 2 2 4 2
مطالعات اجتماعی (تاریخ ، جغرافیا ، اجتماعی) 10 1 1 1 1
علوم تجربی 10 2 4 2 3
ریاضیات 10 2 4 2 3
جمع کل 50

همانطور که ملاحظه می نمایید ، زمان لازم برای پاسخ دادن سوالات زیاد نمی باشد و بنابراین در برنامه ریزی تیزهوشان نهم حتما لازم است بخشی از این برنامه ریزی را به انجام تست زنی اختصاص دهید . با توجه به رقابت سنگین برای داوطلبان در کلیه استان ها توصیه می نماییم قبل از تاریخ ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم از تمامی جزئیات برگزاری آزمون اطلاع یابید.

 

برای ویرایش ثبت نام تیزهوشان روی لینک بزنید.

مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان

 

شاید بیشتر سایت هایی که در رابطه با زمان ثبت نام تیزهوشان دهم 99 – 98 سخن می گویند، صرفا به نحوه ثبت نام و… می پردازند. اما ما علاوه بر ارائه توضیحات در این مورد، قصد داریم در ابتدا سخنی با والدین گرامی داشته باشیم. فرزندان شما در این سن به لحاظ روانشناسی در مرحله ای به نام هویت در مقابل بی هویتی قرار دارند. اگر به هر دلیلی، موفق به کسب درصدهای لازم برای قبولی در آزمون تیزهوشان نگردیدند، هرگز به آن ها برچسب نزنید زیرا این مسئله را به عنوان هویت خود در نظر می گیرند و همچنین احساس بی هویتی خواهند نمود.

روی دیگر سخن ما با دانش آموزان عزیز می باشد. ما در روانشناسی بر این اعتقاد می باشیم که انسان بر هر چیزی که اراده نماید، تواناست. بنابراین شما یک راه را در پش دارید که نیازمند کسب مهارت هایی برای عبور از آن خواهید بود. بنابراین قبل از زمان ثبت نام تیزهوشان دهم 99 – 98 در رابطه با این مهارت ها به اطمینان دست یابید و تمام مهارت های لازم را کسب نمایید.

تاریخ ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

 

 تاریخ ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

تاریخ ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

 

تاریخ دقیق ثبت نام نهم به دهم همانطور که ذکر گردید، در فروردین ماه می باشد و به مدت 5 روز کلیه داوطلبان می توانند برای انجام ثبت نام اقدام نمایند. اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان چند هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می گردد. تراز و رتبه قبولی برای هر یک از داوطلبان ، بستگی به استان محل سکونت آنان خواهد داشت و با توجه به رتبه کسب شده سایر رقبای شما تعیین می گردد.

پس از  تاریخ ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم و اعلام نتایج، برخی از داوطلبان ممکن است به نتایج موجود معترض باشند، در این صورت می توانند با استفاده از اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نسبت به نتایج موجود اعتراض خود را ثبت نمایید.  پس از بررسی های لازم اعتراض شما بررسی خواهد گردید و نتایج اعلام خواهد شد.

کلیه دانش آموزان و اولیای عزیز می توانند با کمک و راهنمایی مشاورین ایران تجصیل ، از  زمان ثبت نام تیزهوشان دهم 99 – 98 به انجام ثبت نام بپردازند و همچنین در کنار آن از مشاوره های لازم برای قبولی در آزمون تیزهوشان بهره مند گردند. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

آیا برای ثبت نام آزمون تیزهوشان می توانیم حضورا به مدارس مربوطه مراجعه نماییم؟

 

ثبت نام برای تمامی داوطلبان در سطح کشور با استفاده از سامانه ثبت نام تیزهوشان و به صورت الکترونیکی صورت خواهد پذیرفت. برای دریافت رمز همگام خود نیازمند مراجعه به مدرسه خود خواهید داشت ولی در سایر موارد مراحل به صورت الکترونیکی قابل انجام می باشد.

 

برای قبولی در آزمون تیزهوشان چند ساعت در طول روز باید مطالعه نمایم؟

کمیت و کیفیت مطالعه دانش آموزان با یکدیگر متفاوت می باشد. همچنین با توجه به آمادگی و همچنین رقبای شما این مورد می تواند متفاوت باشد. نمی توان ساعت دقیق و ثابتی را برای همه داوطلبان از قبل مشخص نمود. در این رابطه یک مشاور پس از دریافت و کسب اطلاعاتی در رابطه با شما می تواند نظر قطعی دهد این مورد را می توانید با استفاده از برقراری ارتباط ا متخصصین ایران تحصیل کسب نمایید.

 

تفاوت سطح علمی مدارس نمونه دولتی با مدارس تیزهوشان در چیست؟

شرایط ثبت نام در مدارس تیزهوشان چیست؟

آیا سهمیه بسیج فعال در قبولی آزمون تیزهوشان تاثیر گذار است؟

چگونه از تعداد ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان اطلاع یابم؟

آیا امکان انتخاب رشته پس از برگزاری و شرکت در آزمون وجود دارد؟

آیا زمان ثبت نام تیزهوشان دهم تمدید می گردد؟

من کارت اعتباری ثبت نام را خریداری نموده ام اما شماره سریال را دریافت ننموده ام چه کار می تونم بکنم؟

 

 

جهت اطلاع و یافتن پاسخ کلیه سوالات مطرح شده و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

کانال مشاوره آزمون تیزهوشان

کانال مشاوره آزمون تیزهوشان

مطالب مرتبط

هزینه ثبت نام دبیرستان البرز

طرح شهاب – طرح شهاب چیست؟

نمونه سوالات آزمون ورودی دبیرستان البرز 98

hoosh.medu.ir

اعلام نتایج تیزهوشان پایه هفتم 99-98

اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی 98-99

 نحوه ثبت نام تیزهوشان دهم 99 – 98

زمان ثبت نام تیزهوشان دهم

تاریخ ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور