ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ + دانلود PDF

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

هر ساله دانشجویان زیادی به دنبال دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد هستند تا بتوانند تحصیلات تکمیلی خود را ادامه دهند. معمولا این دانشجویان کسانی هستند که در رشته مورد نظر خود قبول نشدند یا از آن راضی نیستند. به همین دلیل با شروع سال تحصیلی ثبت‌نام نمی‌کنند. لذا دانشگاه آزاد ظرفیت خالی آن‌ها را با اجرای تکمیل ظرفیت احیا می‌کند. به همین دلیل آن‌ها باید برای شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد باید دفترچه را دانلود کرده و با دقت آن را مطالعه کنند.

در حال حاضر دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد در محدوده زمان خاصی منتشر می‌شود؛ بنابراین تمام متقاضیان با دانلود آن می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند. البته برای اینکه تکمیل ظرفیت خوبی داشته باشند بهتر است اطلاعات جامعی را در مورد دفترچه و مدت زمان ثبت‌نام آن را به دست بیاورند.

 

شما جهت تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ و تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ روی لینک کلیک کنید.

 

جهت دریافت مشاوره در مورد دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳، دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد، دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد، دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد، زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد، راهنما تکمیل ظرفیت ارشد آزاد، شرایط تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد، زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد آزاد و فرصت ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

برای دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد به کجا مراجعه کنیم؟

معمولاً هر ساله دانشگاه آزاد ظرفیت خالی کد رشته‌های محل خود را با برگزاری دوره تکمیلی ظرفیت احیا می‌کند؛ بنابراین تمام داوطلبانی که قصد دارند در رشته مورد نظر خود قبول شوند می‌توانند از این فرصت استفاده کنند تا شانس خود را برای ادامه تحصیل امتحان کنند. آن‌ها برای دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد باید در زمان انتشار آن به سایت‌ دانشگاه‌ آزاد مراجعه کرده و دفترچه را دریافت کنند. پس از دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد لیست کاملی از رشته‌های محل دارای ظرفیت خالی را مشاهده خواهند کرد که متقاضیان با مطالعه این دفترچه می‌توانند اولویت‌های خود را آماده کرده و حداکثر 100 مورد جهت تکمیل ظرفیت انتخاب کنند.

 

شما جهت تکمیل ظرفیت ارشد سراسری ۱۴۰۳ روی لینک کلیک کنید.

 

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد
دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد

 

در حال حاضر کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برگزار نشده است که شما بتوانید دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آن را دانلود کنید؛ اما می‌توانید به عنوان نمونه دفترچه تکمیل ظرفیت آن را برای سال ۱۴۰۳ مشاهده کنید.

 

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد ۱۴۰۳

 

حال شما جهت دریافت اطلاعات کامل در مورد PDF تکمیل ظرفیت ارشد آزاد ۱۴۰۳ می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

خوب است بدانید که دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد در زمان‌های مشخصی منتشر می‌شود. معمولا این دفترچه 4 هفته بعد از اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سایت دانشگاه آزاد برگزاری می‌شود؛ بنابراین شما در این زمان می‌توانید به سایت دانشگاه ‌آزاد مراجعه کرده و با دانلود PDF تکمیل ظرفیت ارشد آزاد لیست رشته‌های دارای ظرفیت خالی را مشاهده کنید. حال ممکن است در نیمسال تحصیلی به علت کم بودن تعداد رشته‌های محل، دانشگاه آزاد دفترچه تکمیل ظرفیت را منتشر نکند؛ بنابراین شما باید منتظر بمانید تا آخرین اخبار و اطلاعیه‌های دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد را به دست بیاورید. برای این کار می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید تا آن‌ها آخرین اطلاعات موجود در مورد زمان انتشار و دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد را به شما اعلام کنند.

 

شما جهت ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۳-۱۴۰۴ و رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کنکور ارشد روی لینک کلیک کنید.

 

 

بعد از دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد چیکار باید کرد؟

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که بعد از دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد ۱۴۰۳ چیکار باید کنیم؟ در مورد این سوال باید به شما گفت که با دانلود این دفترچه کد رشته‌های دارای ظرفیت کارشناسی ارشد را مشاهده خواهید کرد. این ظرفیت تنها برای همان نیمسال تحصیلی می‌باشد و برای نیمسال‌های دیگر کارایی ندارد. پس از مطالعه دفترچه داوطلبان باید جهت انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت آزاد کد رشته‌های محل مدنظر خود را یادداشت کرده و شرایط و ضوابط ثبت‌نام و انجام تکمیل ظرفیت آن‌ها را مطالعه کنند. در صورتی که اگر آن‌ها شامل این رشته‌ها شدند، آنگاه می‌توانند در فرایند تکمیل ظرفیت ارشد آزاد آن‌ها را انتخاب کنند.

 

شما جهت رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ و شهریه ارشد دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

 

دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد
دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد

 

 

برای این کار لازم است به سایت اینترنتی azmoon.org مراجعه کرده با کلیک کردن روی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد فرایند ثبت‌نام خود را شروع کنند. حال اگر شما هر گونه سوالی در مورد دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد ۱۴۰۳ داشته باشید می‌توانید آن را با کارشناسان ایران تحصیل در میان بگذارید. همچنین آن‌ها می‌توانند در مورد انتخاب رشته کد محل‌های دارای ظرفیت خالی دانشگاه آزاد به شما کمک کنند تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

خوب است بدانید که مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه‌های آزاد ثابت و همیشگی نیستند. در صورتی که تعداد صندلی‌های خالی دانشگاه ارشد آزاد زیاد باشند، آنگاه PDF تکمیل ظرفیت را منتشر می‌کنند. در غیر این صورت دفترچه‌ای در سایت قرار نمی‌گیرد. همچنین دفترچه تکمیل ظرفیت هر نیمسال تحصیلی مختص همان نیمسال تحصیلی است که شرایط مختلفی مانند تعداد ثبت‌نامی‌های هر رشته محل، تاییدیه وزارت علوم، شرایط و امکانات واحدهای دانشگاهی، وجود صندلی خالی و غیره روی آن تاثیر گذار هستند.

برای مشاهده نتایج ارشد دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

نحوه انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

شما برای انتخاب رشته و تکمیل ظرفیت در دانشگاه آزاد باید ابتدا مبلغی را به عنوان حق ثبت‌نام، در سایت سازمان سنجش واریز کنید تا بتوانید مراحل بعدی را اجرا کنید. در زیر مراحل ثبت‌نام تکمیل ظرفیت ارشد آزاد ۱۴۰۳ را بیان کرده‌ایم:

  • وارد سایت سازمان سنجش شوید و گزینه‌ی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد را انتخاب کنید.
  • در صفحه باز شده روی گزینه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد کلیک کنید.
  • کارت اعتباری را خریداری کرده و با واریز مبلغ معین شده در سامانه، مجوز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد را دریافت کنید.
  • بعد از پرداخت وجه شما می‌توانید با مراجعه به بخش انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد آزاد ۱۴۰۳ کد رشته‌های انتخابی خود را به ترتیب اولویت درج کنید.
  • در صفحه باز شده اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و ثبت‌نام خود را در تکمیل ظرفیت ارشد آزاد تمام کنید. در نهایت نیز کد رهگیری انتخاب رشته خود را یادداشت کرده و تا اعلام نتایج نهایی آن در نزد خود نگه دارید.

 

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد چیست؟

خوب است بدانید که شما برای شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد باید شرایط خاصی را داشته باشید که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

 

شما جهت شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۱۴۰۳ و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد سراسری ۱۴۰۳روی لینک کلیک کنید.

 

PDF تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد و شرایط آن
PDF تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد و شرایط آن

 

  • شما باید در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده و سر جلسه آزمون حضور داشته باشید.
  • تنها می‌توانید در رشته‌هایی تکمیل ظرفیت کنید که در آزمون آن شرکت کرده‌اید؛ مثلا اگر شما در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی شرکت کرده باشید، نمی‌توانید در تکمیل ظرفیت رشته‌های فنی ثبت‌نام کنید.
  • دانشجویانی می‌توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد شرکت کنند که در کارنامه اولیه آن‌ها مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد شده باشند.
  • در صورتی که شما در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شرکت کنید و در آن قبول شوید، آنگاه رشته پذیرفته شده قبلی شما لغو خواهد شد و امکان ادامه تحصیل در آن وجود ندارد.

برای آشنایی با انصراف از دانشگاه کلیک کنید.

جهت دریافت مشاوره در مورد دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳، دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد، دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد، دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد، مزایا و معایب تکمیل ظرفیت ارشد، هزینه ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت ارشد، زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد، راهنما تکمیل ظرفیت ارشد آزاد، شرایط تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد، زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد آزاد و فرصت ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

چه زمانی اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد آزاد معلوم می‌شود؟

معمولاً بعد از آن که داوطلبان در تکمیل ظرفیت ارشد آزاد شرکت کردند، منتظر اعلام نتایج آن خواهند بود. خوب است بدانید که زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد آزاد اواخر مهرماه و بهمن ماه می‌باشد. در واقع بلافاصله بعد از ثبت‌نام تکمیل ظرفیت، نتایج آن منتشر خواهد شد تا زمان زیادی از شروع سال تحصیلی نگذرد.

 

شما جهت اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ روی لینک کلیک کنید.

 

در صورتی که شما در تکمیل ظرفیت ارشد آزاد نیز قبول نشده باشید می‌توانید در رشته‌های بدون کنکور ارشد دانشگاه‌های آزاد ثبت‌نام کنید. هم‌چنین امکان ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج نیز وجود دارند که شما با داشتن شرایط تحصیل در خارج از کشور می‌توانید این دانشگاه‌ها را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید. حال شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و نحوه اخذ پذیرش، بورسیه تحصیلی، دانشگاه‌های معتبر، لیست دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم و بهداشت، شهریه تحصیل در خارج از کشور  و هزینه زندگی با مشاوران تحصیلی در تماس باشید.

 

زمان انتشار PDF تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد
زمان انتشار PDF تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد
به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا برای شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد آزاد می‌توانیم در رشته‌های غیر مرتبط شرکت کنیم؟

خیر، شما تنها می‌توانید در رشته‌هایی جهت تکمیل ظرفیت ارشد آزاد شرکت کنید که در آزمون آن شرکت کرده باشید. لذا نمی‌توانید از رشته‌ای به رشته دیگر جهت تکمیل ظرفیت اقدام کنید.

جهت ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت ارشد آزاد ۱۴۰۳ به کجا مراجعه کنیم؟

شما برای ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ می‌توانید به سایت azmoon.org مراجعه کنید.

آیا تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد برای دانشگاه‌های سراسری، غیرانتفاعی، پیام نور و غیره نیز منتشر می‌شود؟

بله، تمام دانشگاه‌های سراسری کشور معمولاً با توجه به شرایط نیمسال تحصیلی خود هر ساله دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد را منتشر می‌کنند. لذا در صورتی که شما قصد دارید در هر کدام از این دانشگاه‌ها درس بخوانید بهتر است در زمان مقرر شده دفترچه تکمیل ظرفیت آن را دانلود کرده و ثبت‌نام کنید.

زمان انتشار نتایج تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد کی اعلام می‌شود؟

معمولاً نتایج ارشد دانشگاه آزاد چند هفته بعد از انتخاب رشته متقاضیان اعلام می‌شود که شما جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد را چگونه دریافت کنیم؟

شما جهت دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ می‌توانید پس از شروع سال تحصیلی جدید به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنید یا اینکه با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

آیا دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد برای هر نیمسال تحصیلی منتشر می‌شود؟

معمولاً انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد به تعداد صندلی‌های خالی، تاییدیه وزارت علوم و شرایط و امکانات دانشگاه‌ها بستگی دارد؛ بنابراین در صورت مهیا شدن شرایط آن، این دفترچه بارگذاری می‌شود.

 

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + رشته محل ها | azmoon.iau

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبان آغاز شد. سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پذیرش بدون آزمون در نیمسال اول و دوم در مقاطع کاردانی و کارشناسی از داوطلبان واجد شرایط دانشجو می‌پذیرد. لذا کلیه...
  • شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد + بخشنامه 1403 | ایران تحصیل

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد یکی از موضوعات اساسی برای افرادی است که می‌خواهند به عنوان کادر آموزشی پزشکی و غیر پزشکی فعالیت داشته باشند. بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند به تحقیق و پژوهش و همچنین تدریس در...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد

    راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد

    اطلاع از راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد برای کلیه داوطلبان و متقاضیان ورود به این دانشگاه کاملاً ضروری و مهم به نظر می رسد. ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد یکی از مراحل مهم برای ورود به دانشگاه‌های آزاد اسلامی است....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)