ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر ۱۴۰۳-۱۴۰۴

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر ۱۴۰۳-۱۴۰۴  آغاز شد. پیرو اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، کلیه داوطلبانی که دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد را دانلود کرده و اقدام به انتخاب رشته نموده‌اند ، می توانند در زمان مقرر که پس از انتخاب رشته دانشگاه آزاد می باشد ، منتظر دریافت نتایج باشند.

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر همانند سال‌های گذشته به صورت اینترنتی و در سراسر کشور در روزهای معین صورت خواهد پذیرفت. بنابراین متقاضیان لازم است با در دست داشتن مدارک لازم ، و با مراجعه به سامانه دانشگاه آزاد ، نسبت به مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اقدام نمایند.

پس از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر  در صورت پذیرفته شدن در رشته‌های انتخابی ، کلیه داوطلبان گرامی می‌توانند در سایت و واحد دانشگاه پذیرفته شده نسبت به ثبت نام الکترونیک و همچنین حضوری اقدام نمایند. چنانچه داوطلبی قادر به مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد خود، حتماً با سامانه اعلام نتایج ایران تحصیل به شماره‌های 9099075307 و 9099075307 ( استان تهران) تماس حاصل نماید.

 

جهت اطلاع از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر و مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

 

مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، برای آن دسته از داوطلبانی است که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ثبت نام نموده و رشته‌های موردعلاقه خود را انتخاب کرده‌اند. متقاضیان با توجه به زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر می‌توانند نسبت به دریافت نتایج اقدام نمایند. لازم به ذکر است که پس از زمان مقرر نتایج قابل مشاهده نخواهد بود.

دانشگاه آزاد اسلامی به دو صورت با آزمون و بدون آزمون ، دانشجویان خود را جذب می نماید. در صورت تکمیل نشدن ظرفیت در هر کدام از این دوره‌ها ، طی اطلاعیه‌ای مبنی بر تکمیل ظرفیت رشته‌های در نظر گرفته شده ، اقدام به پذیرش دانشجویان می‌نماید. بنابراین فرصت تازه‌ای برای کلیه علاقه‌مندان  ورود به دانشگاه آزاد فراهم می‌گردد.

مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد تنها به صورت الکترونیک در سامانه  azmoon.org امکان پذیر خواهد بود. دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به تکمیل ظرفیت مورد نیاز خود، اقدام به جذب دانشجو می‌نماید. و پس از بررسی تراز و همچنین سوابق تحصیلی داوطلبان ، نسبت به پذیرش و یا عدم پذیرش آنان تصمیم‌گیری می‌نماید. و در زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر  این نتایج را انتشار می‌دهد.

 

برای نتایج ذخیره دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

 

راهنمای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

همان‌طور که ذکر شد، دانشگاه آزاد در هر سال در دو نوبت به صورت بدون کنکور دانشجویان خود را پذیرش می‌نماید. علاوه بر آن، از طریق برگزاری آزمون، که در مقطع کارشناسی آزمون سراسری و همچنین آزمون دانشگاه آزاد ادغام شده است و هر داوطلب با شرکت در آزمون سراسری ، می‌تواند نتیجه خود را ملاحظه نماید.

پس از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر در سامانه azmoon.org ، داوطلبانی که کارنامه خود را دریافت می‌نمایند ، ممکن است با برخی از اصطلاحات روبه رو شوند که معنای آن را نمی دانند و یا اینکه با این‌گونه اصطلاحات آشنایی نداشته باشند. پس از مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، در صورتی که کلمه قبولی ذخیره را مشاهده نمودید، پس از انجام اقدامات مناسب ، می‌توانید به دانشگاه مورد نظر خود راه یابید.

همچنین برای عده دیگر نیز ، به هنگام مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، عبارت مردودی را ملاحظه نمایند ، که در این صورت ، داوطلبان می‌توانند در تکمیل ظرفیت بهمن و یا زمان ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام نمایند. و کلیه کد رشته محل‌های مورد علاقه را انتخاب نمایند.

برای مشاهده اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر

 

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر

 

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر  هر ساله متفاوت می‌باشد و نمی‌توان زمان ثابت و مشخصی را برای تمامی سال ها در نظر گرفت. با توجه به تغییراتی که در برگزاری آزمون ، اعلام نتایج اولیه و همچنین انتخاب رشته شاهد آن هستیم، این نتایج می‌تواند به نسبت تغییرات اعمال شده ، در تغییر باشد.

داوطلبان برای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه آزاد  لازم است اطلاعات هویتی و دارای اطلاعات مربوط به ثبت نام و انتخاب رشته خود باشند. روش‌های دریافت نتایج معمولا به چندین صورت امکان پذیر می‌باشد که برای این منظور هر داوطلب می‌تواند از روش انتخابی خود در زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر اقدام نماید.

داوطلبانی که در زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر اسم آنان جزو اسامی پذیرفته شدگان قرار نگرفته است، جای هیچ‌گونه نگرانی در این مورد برای آنها وجود نخواهد داشت و می‌توانند در فرصت تکمیل ظرفیت بهمن ، به رشته مورد نظر خود راه یابند. پس از مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و پذیرفته شدن ، داوطلبان دانشجو محسوب می‌شوند.

 

برای قبولی ذخیره دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

 

سامانه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

در زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر  در سامانه ایران تحصیل هر داوطلب می تواند نسبت به مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اقدام نماید. برخی از داوطلبان در رابطه با دریافت نتایج دچار مشکلاتی می باشند که این مشکلات به خوبی با استفاده از این سامانه قابل حل می باشد و دردسرها و مشکلات را برطرف خواهد نمود.

سایت ایران تحصیل خدمات متنوع و مختلفی را برای کلیه متقاضیان در رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  مختلف ارائه می نماید که با توجه به این موارد ، کلیه متقاضیان می تواند هر سوال و مشکل خود را با استفاده از این سامانه برطرف نماید. زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر  و دریافت نتایج تنها یکی از خدمات این سامانه می باشد.

ایران تحصیل در خدمت رسانی به کلیه داوطلبان جهت مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، آماده ارائه خدمات می باشد. کافی است با شماره های مندرج در سایت همه روزه و در هر ساعت تماس خاصل نمایید تا از وضعیت اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر  به خوبی آگاه گردید و به پاسخ مناسبی برای سوالات خود دست یابید.

برای آشنایی با کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور کلیک کنید.

مشاوره اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد

ممکن است بعضی از متقاضیان ورود به دانشگاه، موفق به قبول شدن در آزمون سراسری نشدنه اند و همینطور در ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  هم پذیرش نشده اند ناامید نباشید قطعا با یک برنامه ریزی دقیق و ارتباط با مشاوران تحصیلی مجرب میتوانید برای قبولی در دانشگاه سراسری یا دانشگاه آزاد مهر دوباره تلاش کنید و نسبت به ثبت نام کنکور سراسری سال بعد اقدام کنید.  تیم مجرب و حرفه ای مشاوران ایران تحصیل آماده مشاوره و خدمت رسانی به شما داوطلبان عزیز است.

 

جهت اطلاع از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر و مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اطلاع رسانی اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

کانال اطلاع رسانی اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

بیشتر بدانید

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

 اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اطلاع از نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ از چه سامانه ای امکان پذیر است؟

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر همانند سال‌های گذشته به صورت اینترنتی و در سامانه azmoon.net امکان پذیر میباید.3

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر در چه تاریخی است؟

همانطور که در متن اشاره شده است زمان دقیقی برای اطلاع از نتایج مشخص نیست ولی با توجه به سال های گذشته معمولا دهه آخر شهریور ماه اعلام میگردد.

دانشگاه های آزاد چگونه پذیرش دانشجو انجام میدهند؟

همان‌طور که ذکر شد، دانشگاه آزاد در هر سال در دو نوبت به صورت بدون کنکور دانشجویان خود را پذیرش می‌نماید.

بعد از قبولی در دانشگاه آزاد چه اقداماتی باید صورت گیرد؟

بعد از قبولی در دانشگاه آزاد باید به ثبت نام در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد اقدام کنند.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر ۱۴۰۳-۱۴۰۴»

  1. Avatar photo محمدابراهیمی گفت:

    درود، آیا امسال دانشگاه آزاد برای مقطع دکترا تکمیل ظرفیت اعلام می کند؟باتشکر

    1. Avatar photo gholizadegan گفت:

      سلام روزتان بخیر بله احتمال دارد و اگر اعلام کند در سایت مخصوص خود دانشگاه فراخانش را میگذارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد

    راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد

    اطلاع از راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد برای کلیه داوطلبان و متقاضیان ورود به این دانشگاه کاملاً ضروری و مهم به نظر می رسد. ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد یکی از مراحل مهم برای ورود به دانشگاه‌های آزاد اسلامی است....
  • azmoon.org-+-ورود-سیستم-ثبت-نام-دانشگاه-آزاد-مهر-۱۴۰۳

    azmoon.org + ورود سیستم ثبت نام دانشگاه آزاد مهر ۱۴۰۳

    ثبت نام و پذیرش دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org امکان پذیر است. این سایت، به عنوان سامانه ثبت نام، انتخاب رشته و مشاهده نتایج دانشگاه آزاد راه اندازی شده است. متقاضیانی که مایل به تحصیل در این دانشگاه هستند...
  • ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد

    ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد مهر 1403 + لینک تغییر | ایران تحصیل

    دانشگاه‌ های آزاد سراسر کشور هر ساله به صورت با آزمون و سوابق تحصیلی دانشجو پذیرش می‌ کنند. برای پذیرش دانشجو در هر دو روش با کنکور و بدون کنکور لازم است دانشجویان اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در...
  • دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه آزاد

    دفترچه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + pdf دانلود | azmoon.org

    دانشگاه آزاد یکی از پر متقاضی ترین و پر شعبه ترین دانشگاه های ایران است که در مقاطع تحصیلی مختلف از کاردانی  پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی ارشد تا دکتری حرفه ای، پذیرای دانشجویان رشته های مختلف...
تماس با مشاور