ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دریافت رمز پرونده قضایی | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
دریافت رمز پرونده قضایی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دریافت رمز پرونده قضایی برای ورود به سامانه ثنا الزامی شد. طبق قوانین مربوطه، افرادی که مایل به اطلاع از آخرین وضعیت پرونده های قضایی خود هستند، می توانند پس از ثبت نام در سامانه الکترونیک قضایی و احراز هویت، با استفاده از رمز شخصی و نام کاربری خود برای این امر اقدام نمایند. همچنین، در صورت فراموش کردن رمز عبور و یا نیاز به تغییر و بازیابی آن، بایستی به سامانه بازیابی و دریافت رمز قضایی ماجعه کرد. توضیحات بیشتر در این مورد را در ادامه خواهیم خواند، اما اگر با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید با کارشناسان ما در ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه دریافت رمز پرونده قضایی و تغییر یا بازیابی آن از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

دریافت رمز پرونده قضایی به چه منظوری است؟

 

دریافت رمز پرونده قضایی به چه منظوری است؟

 

 

با الکترونیکی شدن روند پیگیری پرونده های قضایی و عدم نیاز به مراجعه حضوری، بسیاری از مشکلات سابق از میان برداشته شد. بدین ترتیب، افراد جامعه می توانند تنهابه شیوه اینترنتی و ورود به سامانه ثنا به راحتی از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شده و از خدمات موجود استفاده کنند. برای این منظور، لازم است که قبل از هر چیز در سایت مذکور ثبت نام و یک رمز شخصی دریافت نمود.

اهمیت دریافت رمز پرونده قضایی در این است که هر فرد به تنهایی می تواند اطلاعات پرونده خود را مشاهده نماید و اطلاعات به صورت محرمانه باقی می ماند. علاوه بر این، از طریق این رمز و کد ملی، می توان در پنل شخصی خود از جدیدترین و قدیمی ترین پرونده ها در سایت اطلاع رسانی آگاه شد. 

به طور ساده تر، به هر فردی که در دادگاه های ایران پرونده داشته باشد یک رمز 5 رقمی داده می شود. زمانی پرونده ها به شعبه ارجاع داده می شوند، یک پیامک حاوی این رمز برای شخص ارسال می شود. البته در حال حاضر به دلیل امکان ورود از طریق گزینه ” اطلاع رسانی برای اشخاص ” دیگر نیاز چندانی به اخذ رمز شخصی برای هر پرونده نخواهد بود. اما بهتر است که با شیوه دریافت این رمز آشنا شویم.

 

 

برای آشنایی با نحوه تغییر شماره در سامانه ثنا لیک مشخص شده را لمس کنید

 

 

نحوه دریافت رمز پرونده قضایی

به منظور دریافت رمز شخصی می توان کدی را به صورت ” شماره پرونده # 2 به شماره 50009699 پیامک نمود. توجه داشته باشید که تنها در صورتی رمز شخصی برای شما ارسال می گردد، که قبلا شماره تلفن خود را در سیستم مدیریت پرونده قضایی وارد کرده باشید.

در غیر این صورت هیچ پاسخی دریافت نخواهید کرد. اما اگر پیامکی برایتان فرستاده نشد، بایستی به شعبه مربوطه مراجعه نموده و رمز را به صورت حضوری دریافت نمایید.

 

 

سامانه بازیابی و دریافت رمز قضایی

 

 

سامانه بازیابی و دریافت رمز قضایی

 

 

اگر مرحله دریافت رمز موقت سامانه ثنا را قبلا با موفقیت پشت سر گذاشته اید، اما به هر دلیلی آن را فراموش کرده اید جای نگرانی نیست. چرا که کاربران می توانند درسامانه بازیابی رمز ثنا، یک بار دیگر رمز شخصی را دریافت کنند. برای این کار تنها کافی است که پس از مراجه به سایت ثنا، از میان گزینه های موجود، دکمه بازیابی رمز ثنا را انتخاب کنید.

سپس در پنجره ” رمز خود را فراموش کرده ام ” یک صفحه جدید برایتان باز می شود که در آن بایستی اطلاعاتی همچون کد ملی، تایخ تولد، شماره سریال شناسنامه و شماره همراه را وارد کنید.

توصیه می شود که در وارد نمودن این اطلاعات دقت کافی را داشته باشید تا پیغام خطا برایتان نمایش داده نشود. بعد از این با ثبت کد امنیتی نشان داده شده در کادر، یک کد فعالسازی برایتان فرستاده می شود که با وارد نمودن آن می توانید رمز شخصی جدید را انتخاب کنید.

 

 

جهت راهنمای ورود به سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی لینک مربوطه را انتخاب کنید

 

 

دریافت رمز موقت سامانه ثنا

یکی از تدابیر اندیشیده شده در سامانه ثنا، ارسال یک کد موقت است. بدین صورت که در هنگام رود به سامانه مذکور، پس از اینکه رمز عبور و کد ملی خود را ثبت نمودید، چنانچه صحیح باشند برای شما یک رمز موقت فرستاده می شود.

استفاده از این رمز تنها در یک بازه زمانی خاص امکانپذیر است و چنانچه در این مدت آن را وارد نکرده باشید، اعتبار خود را از دست خواهد داد. مجددا هم قابل ذکر است که رمز موقت تنها برای شماره ایی که قبلا در هنگام ثبت نام در سامانه وارد کرده اید، فرستاده می شود.

 

 

آیا می توان رمز قضایی را تغییر داد؟

گاها دیده می شود که کاربران سامانه ثنا، رمز و نام کاربری خود را در اختیار شخص یا اشخاص دیگری قرار می دهند تا از وضعیت پرونده خود مطلع شوند. به همین دلیل هم پس از مدتی تصمیم می گیرند که رمز را تغییر دهند تا تنها خود به اطلاعات دسترسی داشته باشند.

گذشته از این، از آنجا که دریافت رمز پرونده قضایی به صورت رندوم در اختیار کاربران قرار می گیرد، برخی به دنیال تغییر آن به یک پسورد شخصی می باشند. این مورد در سامانه ثبت نام الکترونیک قوه قضاییه به راحتی قابل انجام است و متاضیان می توانند از طریق کلیک بر روی گزینه تغییر رمز با طی مراحلی رمز خود را شخصی را نمایند.

 

 

برای اطلاع از نحوه پیگیری پرونده قضایی با کد ملی لینک مربوطه را انتخاب کنید

 

 

 

نحوه پیگیری پرنده قضایی

همانطور که قبلا هم خدمتتان عرض کردیم، پیگیری پرونده های قضایی مهم ترین هدف سامانه الکترونیک این قوه می باشد. کاربران می توانند با دو روش این کار را انجام دهند. در یک شیوه که با شماره پرونده امکانپذیر است، افرادی که قبلا موفق به دریافت رمز پرونده قضایی شده اند، پس از ورود به سامانه می بایست گزینه سمت راست صفحه با عنوان ” اطلاع رسانی با رمز پرونده ” را انتخاب کنند.

سپس با وارد کردن شماره ملی و رمز شخصی، رمز موقت را دریافت نموده و آن را در کادر مربوطه ثبت کنند. در نهایت در صفحه باز شده با ورود شماره پرونده، ردیف پرونده و رمز 16 رقمی، دکمه روند کار پرونده را فعال نمایند.

در روش دوم که با استفاده از کد ملی صورت می گیرد، مجددا بعد از مراجعه به سایت قوه قضاییه به آدرس اینترنتی adliran.ir، با کلیک بر روی منوی ” اطلاع رسانی برای اشخاص” به صفحه جدید بروند. در مرحله دیر لازم است که شماره ملی و رمز شخصی خود را وارد تا همانند شیوه قبلی برای آن ها یک رمز موقت صادر شود. بین ترتیب، در پنجره بعدی به اطلاع رسانی های مربوطه دسترسی خواهید داشت.

 

 

به منظور دریافت راهنمای کار با نسخه موبایل سامانه ثنا بر روی لینک کلیک کنید

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله با نحوه دریافت رمز پرونده قضایی و کاربردهای آشنا شدیم و دیدیم که چگونه می توان رمز شخصی را تغییر داد یا بازیابی کرد.

به دلیل آنکه انجام امور قضایی عمدتا با سوالات و ابهامات خاصی همراه است و بسیاری از هموطنان خواهان تسریع در روند انجام امور می باشند، کارشناسان ایران تحصیل این آمادگی را دارند تا به نحوهای مختلف پاسخگوی عزیزان باشند. برای این منظور، می توانید در همه روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره های مندرج در جدول زیر با ما تماس بگیرید. 

 

 

به منظور آشنایی با مراحل دریافت رمز پرونده قضایی و شیوه پیگیری پرونده از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

نحوه ثبت چک در سامانه صیاد

شیوه پیگیری پرونده با رمز شخصی

راهنمای پیگیری صدور کارت ملی

مشاهده ابلاغیه قضایی با موبایل

دریافت رمز پرونده قضایی 

2.8/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دریافت رمز پرونده قضایی به چه صورتی است؟

در این مقاله در مورد همه روش های رمز پرونده قضایی توضیح داده شده است.

آیا در صورت فراموش کردن رمز شخصی سامانه ثنا امکان بازیابی وجود دارد؟

بله. برای این منظور کافی است که به سامانه مذکور مراجعه و مراحل مورد نیاز را انجام دهید.

به چه روشی می توان پرونده های قضایی را پیگیری کرد؟

برای کسب راهنمای پیگیری پرونده های قضایی می توانید با مشاوران ایران تتحصیل تماس بگیرید. 

چگونه می توان رمز شخصی سامانه قضایی را تغییر داد؟

برای این کار بایستی به سامانه ثبت نام الکترونیک ثنا وارد شوید. 

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «دریافت رمز پرونده قضایی | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo mohamad گفت:

    سلام شماره پرونده رو از کجا میتونم گیر بیارم.به اون سیم کارتی که فرستاذه شده بود دسترسی ندارم

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر . با مراجعه حضوری به شعبه

  2. Avatar photo سیدجوادسیدجلیلی کوه کمر گفت:

    سلام رمز ثنا ورمزشخصی خودم را فراموشکردم اگرامکان دارد پیامک نمایید

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      تو سایت خدمات قضایی وارد شده و بازیابی را انجام داد اگر نشد حضوری به دفاتر خدمات قضایی مراجعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی

    مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403

    شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403 اعلام شد. کلیه افراد پس از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی، از جمله حداقل معدل برای استخدام بانک ملی و یا مدرک تحصیلی لازم برای استخدام...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • ثبت نام حوزه علمیه خواهران

    راهنما جامع ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1403 + شرایط

    افراد علاقه‌مند در رشته‌های معارف و حوزوی می‌توانند برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال جاری اقدام نمایند. حوزه علمیه خواهران برای سه مقطع عمومی (کارشناسی)، عالی (کارشناسی ارشد) و تخصصی (دکتری) دانشجو می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند بعد از...
  • منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

    منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ + بهترین منابع

    قبولی در آزمون استخدامی نیازمند مطالعه دقیق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش  است. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به معرفی بهترین منابع استخدامی آموزش و پرورشو منابع تخصصی آزمون استخدامی بپردازیم....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)