ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

خرید کتاب درسی دبستان اینترنتی + پایه اول تا ششم | irtextbook

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۶
  • تاریخ بروزرسانی: ۵ شهریور ۱۴۰۲
خرید کتاب درسی دبستان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کلیه والدین می توانند با ورود به سایت ثبت نام اینترنتی کتب درسی ابتدایی برای خرید کتاب درسی دبستان اقدام کنند. در گذشته والدین و دانش آموزان می بایست برای خرید کتاب درسی خود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به آدرس اینترنتی irtextbook.com مراجعه می کردند، اما در حال حاضر این خدمت از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی اینترنتی my.gov.ir نیز امکان پذیر شده است. والدین گرامی می بایست در بازه زمانی اعلام شده به سامانه مذکور مراجعه کرده و جهت خرید کتاب درسی دبستان فررند خود اقدام کنند. برای راهنمایی هر چه بیشتر شما کاربران گرامی در ادامه این مقاله راهنمای تصویری چگونگی خرید کتاب را شرح خواهیم داد، با ما همراه باشید. 

والدین و مدیران مدارس می توانند جهت خرید گروهی و یا تکی کتب مدارس اقدام کنند. لازم به ذکر است که در صورت وجود هرگونه ابهام و یا سوال در خصوص خرید کتاب درسی دبستان و یا سایر مقاطع، می توانید از طریق شماره تماس 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون در نظر گرفتن کد) با کارشناسان مجرب آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل کرده و برای رفع مشکل ایجاد شده از راهنمایی های لازم بهره مند شوید.

برای کسب اطلاع از چگونگی طرح و نمونه سوالات سنجش اول ابتدایی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

آشنایی با سامانه خرید کتاب درسی دبستان

وزارت آموزش و پرورش کشور برای نظارت داشتن سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی این وزارت خانه و راحت تر کردن دسترسی دانش آموزان، والدین و مدیران مدارس برای خرید کتب درسی، سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی را به نشانی اینترنتی irtextbook.com و یا irtextbook.ir راه اندازی کرده است. این سامانه امکان خرید انفرادی یا گروهی کتاب های درسی را به متقاضیان آن می دهد. همچنین امکان خرید کتاب تک جلدی نیز در این سامانه فراهم شده است. 

آشنایی با سایت خرید کتاب درسی دبستان

اگر فرزند شما در سال تحصیلی 1403 – 1403 شروع به تحصیل در مقطع دبستان خواهد کرد، می بایست شما و یا مدیر مدرسه ای که در آن ثبت نام کرده اید، در تاریخ مقرر شده وارد سامانه های مذکور شده و نسبت به خرید کتاب درسی دبستان اقدام کنید. لازم به ذکر است که در اطلاعیه جدید وزارت آموزش و پرورش علاوه بر سامانه فروش و توزیع مواد درسی irtextbook، دو سامانه دیگر پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی های my.medu.ir و سایت sso.my.gov.ir نیز معرفی شده اند که همگی در نهایت شما را به سامانه irtextbook.ir منتقل خواهند کرد.

نکته مهم: اگر فرزند شما در مقطع اول دبستان شروع به تحصیل خواهد کرد و می خواهید مراحل خرید کتاب درسی دبستان وی را خودتان انجام دهید، حتما مطمئن شوید که اطلاعات وی قبلا توسط مدیر مدرسه در سامانه یکپارچه دانش آموزی (سیدا) به نشانی اینترنتی sida.medu.ir ثبت شده و به اتمام رسیده است. زیرا تنها در این صورت است که والدین می توانند خود خرید کتاب درسی دبستان را انجام دهند.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سایت خرید کتاب درسی دبیرستان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

راهنمای تصویری چگونگی خرید کتاب درسی دبستان

در این بخش از مقاله راهنمای تصویری نحوه خرید کتاب درسی دبستان و سایر مقاطع تحصیلی را ارائه خواهیم کرد. با توجه به اینکه با انتخاب هر کدام از سایت های ذکر شده در انتها به سایت irtextbook.ir و یا irtextbook.com خواهیم رسید، قصد داریم تا به صورت کامل و از همان ابتدا شرح خرید کتاب های درسی را از سایت های my.medu.ir و sso.my.gov.ir آغاز کنیم تا تمامی متقاضیان بتوانند مراحل خرید را مشاهده کنند.

مراحل خرید کتاب درسی دبستان به صورت انفرادی عبارت است از:

در ابتدا لازم است وارد سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیکی هوشمند به نشانی اینترنتی sso.my.gov.ir شوید. (برای ورود مستقیم به سامانه بر روی لینک ذکر شده کلیک کنید.) شماره موبایل و کد امنیتی نشان داده شده را وارد کنید. (اگر دانش آموز شماره موبایلی به نام خود داشته باشد آن را وارد کنید؛ در غیر این صورت باید شماره موبایلی را وارد کنید که به عنوان ولی دانش آموز و توسط مدیر مدرسه قبلا در سامانه سیدا ثبت شده است.)

مرحله اول خرید کتاب درسی دوره دبستان

یک کد جهت احراز هویت متقاضی به شماره موبایل وارد شده ارسال خواهد شد. این کد را در کادر مربوطه وارد کنید.

مرحله دوم خرید کتاب درسی دوره دبستان

در این مرحله وارد پنل کاربری خود خواهید شد. بر روی بنر «ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان» کلیک کنید. در این حالت به پنجره واحد خدمات الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir منتقل خواهید شد.

مرحله سوم خرید کتاب درسی دوره دبستان

در این مرحله لازم است از بخش «انتخاب نقش» گزینه «دانش آموز» را وارد کنید. سپس از شما خواسته می شود تا کد ملی و شماره سریال شناسنامه دانش آموز را وارد کنید. پس از وارد کردن کد امنیتی بر روی «ورود» کلیک کنید. (گاه ممکن است این مرحله به شما نشان داده نشود و مستقیم وارد مرحله بعدی شوید.)

مرحله چهارم خرید کتاب درسی دوره دبستان

با ورود به صفحه جدید، از میان گزینه های نشان داده شده بر روی عبارت «خرید کتاب درسی» کلیک کنید. 

مرحله پنجم خرید کتاب درسی دوره دبستان

در این صورت مستقیما به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی های irtextbook.com و یا irtextbook.ir منتقل خواهید شد.

از منوی سمت چپ صفحه بر روی گزینه «ورود دانش آموزان» کلیک کنید.

مرحله ششم خرید کتاب درسی دوره دبستان

سپس در کادری که سمت راست صفحه قرار دارد اطلاعات دانش آموز (کد ملی و سریال عددی شناسنامه) را تکمیل کنید و بر روی «ورود» کلیک کنید.

مرحله هفتم خرید کتاب درسی دوره دبستان

وارد پنل کاربری دانش آموز خواهید شد؛ از منوی سمت راست صفحه و یا بخش میانی صفحه بر روی «ثبت سفارش» کلیک کنید.

مرحله هشتم خرید کتاب درسی دوره دبستان

به صورت خودکار بسته آموزشی متناسب با پایه تحصیلی فرزند خود را مشاهده خواهید کرد. در این صورت تنها کافیست تیک مربوط به درگاه بانک ملی را فعال کنید و سپس بر روی عبارت «ثبت سفارش و پرداخت» کلیک کنید. 

مرحله نهم خرید کتاب درسی دوره دبستان

به صفحه پرداخت منتقل خواهید شد و می بایست در این بخش اطلاعات حساب بانکی عضو شبکه شتاب خود را وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه «پرداخت» کلیک کنید. 

مرحله دهم خرید کتاب درسی دوره دبستان

در صورتی که تمامی مراحل را به درستی طی کرده باشید، با پیام «پرداخت شما با موفقیت انجام شد» مواجه خواهید شد.

مرحله یازدهم خرید کتاب درسی دوره دبستان

برای کسب اطمینان از موفقیت آمیز بودن خرید کتاب درسی دبستان می توانید از منوی سمت راست وارد بخش «مشاهده سفارش» شوید. در این بخش اطلاعات خرید و سفارش خود را می توانید مشاهده کنید.

نکته مهم: اگر می خواهید برای خرید کتاب درسی فرزند دیگرتان نیز اقدام کنید، حتما ابتدا بر روی گزینه خروج در قسمت راست و بالای صفحه کلیک کنید و سپس با وارد کردن اطلاعات هویتی فرزند جدید، مراحل گفته شده را مجددا تکرار کنید.

مرحله دوازدهم خرید کتاب درسی دوره دبستان

مراحل خرید کتاب درسی دبستان به صورت گروهی عبارت است از:

از آن جایی که خرید کتاب درسی دبستان به صورت گروهی تنها توسط مدیر مدرسه صورت می گیرد، مدیران گرامی می بایست از طریق سامانه سناد به نشانی schsnd.medu.ir اقدام کنند. پس از ورود به سامانه، از منوی سمت راست صفحه گزینه «فروش و توزیع مواد آموزشی» را انتخاب کرده و سپس روی عبارت «ورود به سامانه فروش» کلیک کنند.

مرحله اول خرید کتاب درسی دوره دبستان به صورت گروهی

مجددا از منوی سمت راست صفحه بر روی گزینه «ثبت شماره موبایل دانش آموزان» کلیک کنید.

مرحله دوم خرید کتاب درسی دوره دبستان به صورت گروهی

در صفحه ای که باز می شود، می بایست پایه تحصیلی و رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس در قسمت وضعیت تحصیلی تیک گزینه «ندارد» را انتخاب کنید تا سفارش گروهی تنها برای دانش آموزانی صورت گیرد که خود اقدام به خرید کتاب نکرده اند. در نهایت بر روی گزینه «جستجو» کلیک کنید. 

مرحله سوم خرید کتاب درسی دوره دبستان به صورت گروهی

در مرحله بعدی اسامی تمامی دانش آموزانی را که کتاب درسی خود را خریداری نکرده اند، مشاهده خواهید کرد. شماره موبایلی را برای هر یک از دانش آموزان باید ثبت کنید تا پیامک ثبت سفارش کتاب درسی به والدین آن ها ارسال گردد. برای درج شماره موبایل بر روی گزینه «به روز رسانی» که در مقابل نام هر دانش آموز قرار دارد، کلیک کنید و سپس گزینه «ثبت سفارش گروهی» را از منوی سمت راست صفحه انتخاب کنید.

مرحله چهارم خرید کتاب درسی دوره دبستان به صورت گروهی

مجددا پایه و رشته تحصیلی را انتخاب کنید و سپس بر روی جستجو کلیک کنید.

مرحله پنجم خرید کتاب درسی دوره دبستان به صورت گروهی

در این مرحله اطلاعات تمامی دانش آموزان را مشاهده خواهید کرد. فعال بودن گزینه «بلی» به معنای خرید کتاب درسی دبستان برای آن دانش آموز است. اگر می خواهید دانش آموز خاصی را از لیست حذف کنید، تیک بلی وی را غیر فعال کنید. سپس در قسمت مذهب، شیعه و در قسمت زبان، گزینه انگلیسی را انتخاب کنید. پس از وارد کردن شماره تلفن همراه مدیر مدرسه در قسمت مشخص شده، بر روی گزینه «ثبت سفارش» کلیک کنید.

مرحله ششم خرید کتاب درسی دوره دبستان به صورت گروهی

تمامی اطلاعات درج شده به همراه تعداد دانش آموزان کل و قیمت نهایی به شما نشان داده خواهد شد. برای پرداخت هزینه درگاه بانکی مد نظر خود را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه «ثبت و ادامه پرداخت» کلیک کنید.

مرحله هفتم خرید کتاب درسی دوره دبستان به صورت گروهی

به صفحه درگاه بانکی انتقال داده خواهید شد و می بایست پس از درج اطلاعات بانکی، با کلیک بر روی گزینه «پرداخت» خرید خود را ثبت نهایی کنید. 

مرحله هشتم خرید کتاب درسی دوره دبستان به صورت گروهی

در صورتی که پرداخت شما موفقیت آمیز باشد، پیامی مبنی بر آن دریافت خواهید کرد و سپس می توانید شماره سفارش گروهی، تاریخ سفارش و شماره پیگیری سفارش خود را مشاهده کنید. 

کاربران گرامی توجه داشته باشید که در صورت بروز خطا و یا مشکل در هر یک از مراحل فوق، می توانید برای اطلاع از نحوه حل مشکل ایجاد شده، با شماره تلفن 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون در نظر گرفتن کد) تماس گرفته و از مشاوران تحصیلی و باتجربه مرکز ایران تحصیل راهنمایی های لازم را دریافت کنید. ما همه روزه آماده خدمت رسانی به شما کاربران عزیز هستیم. 

برای اطلاع از اینکه چگونه جاماندگان از ثبت نام کتاب درسی می توانند برای خرید اقدام کنند، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

بنر کال تو اکشن

زمان خرید کتاب درسی دبستان 

برای خرید کتاب درسی دبستان دانش آموزان، والدین و یا مدیر مدرسه باید براساس تقویم زمانی سفارش کتاب هایی که از سوی وزارت آموزش و پرورش تعیین می شود، اقدام کنند؛ چرا که پس از پایان زمان نام نویسی، دیگر امکان خرید کتاب را نخواهند داشت.

زمان خرید کتاب درسی دبستان 

لازم به ذکر است که در صورت ثبت نام انفرادی یا گروهی توسط والدین یا مدیر مدرسه، در هر حالت کتاب های درسی به مدرسه دانش آموز تحویل داده خواهد شد و دانش آموز می تواند کتاب خود را از مدرسه محل تحصیل دریافت کند. 

جدول زمان بدی ثبت نام کتاب درسی دوره های تحصیلی مختلف 1403 – 1403
عنوان فرآیند دوره تحصیلی تاریخ شروع  تاریخ پایان
ثبت سفارش گروهی و انفرادی آمادگی 2 (استثنایی)، اول 2 (استثنایی)، اول 3 (استثنایی)، اول تکمیلی، دوم تا ششم دبستان، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم 9 اریبهشت ماه 1403 26 خرداد ماه 1403
آمادگی 1 (استثنایی)، اول 1 (استثنایی)، اول مقدماتی (استثنایی)، پایه اول ابتدایی 5 تیر ماه 1403  10 شهریور ماه 1403
پایه های تحصیلی هفتم و دهم
اصلاح سفارش تمامی پایه های تحصیلی 18 تیر ماه 1403 31 شهریور ماه 1403
توزیع منطقه به مدرسه تمامی پایه های تحصیلی 11 شهریور ماه 1403 31 شهریور ماه 1403
توزیع مدرسه به دانش آموز تمامی پایه های تحصیلی 18 شهریور ماه 1403 1 مهر ماه 1403

نکته مهم: دانش آموزانی که در تاریخ اعلامی ثبت نام خود را برای خرید کتاب درسی دبستان انجام نداده اند، تنها از طریق سفارش کتاب به صورت تک جلدی در سامانه azad.irtextbook.ir می توانند کتاب درسی خود را دریافت کنند. 

 

برای اطلاع از نحوه ثبت نام کتب درسی هنرستان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

هزینه خرید کتاب درسی دبستان چقدر است؟

از آن جایی که فروش کتاب های درسی مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی به عهده وزارت آموزش و پرورش است، تمامی محصلان می توانند کتاب های درسی خود را با قیمت کمتر و به قیمت دولتی خریداری کنند. در جدول زیر می توانید لیست قیمت های اعلامی وزارت آموزش و پرورش را برای خرید کتاب درسی دبستان مشاهده کنید.

هزینه مصوب شده برای ثبت نام و خرید کتاب های درسی دوره دبستان 1403 – 1403 
پایه تحصیلی قیمت کتاب درسی
اول دبستان 49 هزار تومان
دوم دبستان 52 هزار تومان
سوم دبستان 58 هزار تومان
چهارم دبستان 58 هزار تومان
پنجم دبستان 58 هزار تومان
ششم دبستان 69 هزار تومان

 

برای اطلاع از لیست قیمت کتاب های درسی دبیرستان در سال جاری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

قوانین و نکات مهم خرید اینترنتی کتاب درسی دبستان

برخی از نکات مهمی را که در زمان خرید اینترنتی کتاب درسی دبستان باید به آن ها توجه کنید و بدانید، در این قسمت بررسی خواهیم کرد. این نکات عبارتند از:

✅ با توجه به راه اندازی سایت ثبت نام اینترنتی کتب درسی ابتدایی، متوسطه اول و دوم دیگر امکان ثبت نام به صورت حضوری وجود ندارد و بدون ثبت نام در سامانه های ذکر شده، کتاب درسی به دانش آموزان تعلق نخواهد گرفت.

✅ با توجه به اینکه امکان دارد والدین و مدیران مدرسه در زمان ثبت نام مرتکب اشتباه شوند، امکان تصحیح و اصلاح اطلاعات در سایت ثبت نام اینترنتی کتب درسی ابتدایی و … فراهم شده است. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان مرکز ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل کنید.

✅ والدینی که بیش از یک فرزند دارند، نمی توانند برای خرید اینترنتی کتاب درسی دبستان به صورت گروهی اقدام کنند و می بایست به صورت انفرادی ثبت نام هر یک را نهایی کنند. 

✅ با توجه به اینکه تعداد در نظر گرفته برای خرید کتاب با توجه به ظرفیت هر یک از مدارس امکان پذیر است، لذا برای خرید کتب مورد نظر و اطلاع از «آمار فروش مدرسه» در سایت، می توانید از تعداد کتاب های قابل خرید اطلاع پیدا کنید.

✅ مطابق با قوانین آموزش و پرورش، خرید کتب درسی و همچنین پرداخت هزینه ها با توجه به قیمت پشت جلد آنان باید باشد و در صورت اخذ هر گونه هزینه اضافی برابر با قوانین با متخلفین برخورد خواهد شد.

✅ با توجه به اینکه خرید کتب درسی به صورت اینترنتی می باشد، لذا انجام خرید و پیگیری سفارشات نیز به صورت الکترونیک امکان پذیر است. به همین دلیل درخواست نسخه چاپی ممنوع خواهد بود.

✅ ورود به سامانه فروش و همچنین توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سناد امکان پذیر می باشد.

 

برای اطلاع از لیست بهترین دبستان دخترانه منطقه 1 تهران بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

اخبار پیرامون توزیع کتب درسی

ثبت‌ نام اینترنتی کتاب های درسی دانش‌ آموزان کدام مقاطع تحصیلی تا دهم شهریور ماه 1403 ادامه دارد؟

مهدی منتجب، رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در خصوص ثبت سفارش اینترنتی خرید کتاب‌ های درسی سال تحصیلی 1403 – 1403 برای افراد جا مانده از ثبت نام، اظهار کرد: حدود هشت درصد دانش‌ آموزان میان پایه استان اصفهان موفق به ثبت و خرید کتاب درسی خود تا سی‌ و یکم خرداد ماه نشدند، اما با تمدید مهلت ثبت نام در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir تا چهارم تیرماه این تعداد توانستند ثبت‌ نام خود را نهایی کنند.

منتجب در خصوص زمان ثبت سفارش کتاب های درسی دانش‌ آموزان پایه‌ های ورودی مدارس مانند: اول دبستان، هفتم، دهم، آمادگی و استثنایی اعلام کرد: این دسته از افراد در صورتی که هنوز سفارش خرید کتاب خود را نهایی نکرده باشند، می توانند از تاریخ پنجم تیر ماه تا دهم شهریور ماه برای ثبت سفارش اقدام کنند.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطر نشان کرد: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌ های درسی پایه‌ های ورودی مدارس در سال تحصیلی 1403 – 1403 از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir یا irtextbook.com صورت می گیرد و افراد می توانند با ورود به این سامانه ها، درخواست خود را نهایی کنند.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

خلاصه مطلب

وزارت آموزش و پرورش با راه اندازی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی اینترنتی irtextbook.com و یا irtextbook.ir، امکان خرید اینترنتی کتاب درسی دبستان، متوسطه اول و دوم را فراهم کرده است. در بازه های زمانی اعلام شده، هر یک از والدین، دانش آموزان و مدیران مدرسه می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام کتاب درسی ابتدایی، جهت خرید کتاب درسی مقطع مورد نظر خود اقدام کنند. در مقاله فوق راهنمای تصویری و جدول زمان بندی خرید کتاب درسی دبستان ارائه شده است و شما می توانید با مطالعه آن اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

آن دسته از متقاضیان خرید اینترنتی کتاب درسی دبستان که در زمان ورود و ثبت سفارش خود با مشکل مواجه شده اند، می توانند جهت دریافت راهنمایی با کارشناسان مجرب مرکز ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل کنند. علاوه بر تماس تلفنی، مشاوران ما همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما کاربران گرامی از طریق قسمت دیدگاه ها هستند؛ تنها کافیست سوال خود را نوشته و برای ما ارسال کنید.

 

برای دریافت پی دی اف کامل مقاله خرید کتاب درسی دبستان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا می توان در هر زمانی برای خرید کتاب درسی دبستان اقدام کرد؟

بهترین زمان برای خرید کتاب های درسی دبستان، در بازه زمانی مقرر شده است؛ در غیر این صورت می بایست به صورت تک جلدی و آزاد برای خرید کتاب مد نظر خود اقدام کنید. برای اطلاع از زمان ثبت نام به مقاله فوق مراجعه کنید.

آیا می توان با یک نام کاربری برای چند نفر ثبت سفارش کرد؟

خیر؛ هر دانش آموزی با اطلاعات هویتی خود تنها می تواند برای خرید کتاب درسی خود اقدام کند. تنها مدیر مدرسه است که می تواند ثبت سفارش گروهی انجام دهد. برای مشاهده راهنمای تصویری، به مقاله فوق مراجعه کنید.

چگونه می توانیم برای خرید کتاب درسی دبستان به صورت انفرادی اقدام کنیم؟

برای ثبت سفارش و خرید کتاب درسی پایه دبستان به صورت انفرادی، می بایست دانش آموزان وارد سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی شوند. در مقاله فوق راهنمای تصویری ثبت سفارش انفرادی کتاب درسی را ارائه کرده ایم.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «خرید کتاب درسی دبستان اینترنتی + پایه اول تا ششم | irtextbook»

  1. Avatar photo مینابی گفت:

    دخترم دوم دبیرستانه دوره دومه مدرسه به ما چیزی نگفته برای خرید کتاب درسیاشون الان چیکار باید بکنیم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق سامانه بررسی نمایید.

  2. Avatar photo حسنی گفت:

    سلام کتابای درسی دبیرستانو نمیشه از خود مدرسه خرید؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

  3. Avatar photo محمد گفت:

    سلام وقتتون بخیر؛ میخواستم بدونم که خرید کتاب درسی دبستان از طرق چه سامانه ای امکان پذیرم است.

    1. Avatar photo aria گفت:

      سلام روز بخیر؛ برای خرید کتاب درسی دبستان باید به سایت IRTEXTBOOK.IR مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور