ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام مدارس علامه حلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
ثبت نام مدارس علامه حلی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام مدارس علامه حلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ آغاز شد کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی توجه داشته باشند که ثبت نام دبیرستان های علامه حلی به صورت اینترنتی از طریق سامانه ثبت نام مدارس علامه حلی صورت خواهد پذیرفت. شایان ذکر است پذیرش اینترنتی علاوه بر پایه های ورودی برای دانش آموزان، شامل میان پایه نیز خواهد بود لذا جهت تکمیل روند ثبت نام و اطلاع از شرایط پذیرش – آزمون ورودی و… از سراسر کشور می توانید با شماره تماس 9099075307 تماس حاصل نمایید.

مدارس علامه حلی یکی از مدارس به نام در جهت پرورش استعدادها در سطح کشور می باشد. به همین دلیل ثبت نام مدارس علامه حلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ یکی از موضوغات مهم و با اهمیت برای دانش آموزان متقاضی این مدارس می باشد. در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا علاوه بر ارائه نحوه ثبت نام مدارس علامه حلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ ، به موضوع معرفی مدارس علامه حلی  همچنین سامانه ثبت نام دبیرستان های علامه حلی  بپردازیم.

 

مدارس علامه حلی چه امکاناتی نسبت به سایر مدارس دارد؟

چگونه می توانم نسبت به ثبت نام این مدارس اقدام نمایم؟

آدرس سامانه ثبت نام این مدارس چیست؟

ثبت نام دوره دوم مدارس علامه حلی از چه زمانی آغاز می گردد؟

 

جهت انجام ثبت نام مدارس علامه حلی و ورود به سامانه ثبت نام دبیرستان های علامه حلی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

معرفی مدارس علامه حلی

 

قبل از اینکه در رابطه با ثبت نام مدارس علامه حلی و همچنین نحوه آن بپردازیم، بهتر است مختصر توضیحاتی در رابطه به این مدارس به دانش آموزان و والدین عزیز ارائه نماییم. مدارس علامه حلی همانطور که ذکر شد، با هدف افزایش استعداد دانش آموزان احداث گردید. این مدرسه در واقع نوعی از مدارس سمپاد و یا همان مدارس استعداد درخشان می باشد. که در مقاله ای با عنوان معرفی مدارس تیزهوشان به این موضوع اشاره نمودیم.

نام مدارس علامه حلی در واقع برگرفته از نام دانشمندی به نام علامه حلی می باشد که به دلیل تیزهوشی بسیار بالایی که این دانشمند شیعه داشته است ، در سن 9 سالگی به درجه اجتهاد رسید و همین مسئله موجب شد تا نام این دانشمند بر این مرکز آموزشی گذاشته شود. محیط مدرسه نیز شامل سه طبقه می باشد که امکانات آموزشی در طبقات مختلف بنا نهاده شده است.

علاقه مندان به ثبت نام مدارس علامه حلی بهتر است بدانند که این مدرسه مجهز به آزمایشگاه نورو ساینس می باشد. با توجه به اهمیت بسیار بالایی که این مدرسه برای آموزش دانش آموزان در نظر دارد و همچنین ایجاد بستری برای تحقیق و انجام آزمایشات مختلف ، سالانه 40 میلیون تومان هزینه برای آزمایشگاه های این مدارس هزینه می شود.

 

 

 

 

 

ثبت نام مدارس علامه حلی به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه ثبت نام پس از پر نمودن فرم اینترنتی ثبت نام امکان پذیر خواهد بود. پذیرفته شدگان در مرحله بعدی لازم است برای ثبت نام حضوری مراجعه نمایند.

 

 

 

 

 

 

جهت ثبت نام دبیرستان علامه طباطبایی کلیک کنید.

 

نحوه ثبت نام مدارس علامه حلی

 

 

ثبت نام مدارس علامه حلی به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه اینترنتی ثبت نام صورت می پذیرد. به همین دلیل در زمان مقرر و تعیین شده برای ثبت نام ، کلیه دانش آموزان لازم است به مراجعه به پایگاه الکترونیکی یا همان سایت مدارس علامه حلی نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. همانطور که در فرم زیر ملاحظه می نمایید، ثبت نام این مدارس با توجه به پر کردن فرم زیر آغاز می گردد.

 

نحوه ثبت نام مدارس علامه حلی 98 - 99

نحوه ثبت نام مدارس علامه حلی

آن دسته از دانش آموزانی که مایل به ثبت نام  در سامانه ثبت نام دبیرستان های دوره اول علامه حلی می باشند، لازم است مطابق با فرم ارائه شده اطلاعاتی همچون : نام و نام خانوادگی، جنسیت، کد ملی، شهر، مرکز آموزشی ، پایه تحصیلی ، تلفن همراه، تلفن ثابت، پست الکترونیک، کد تخفیف (در صورت دار بودن کد تخفیف) را وارد نمایند.

لازم به ذکر است آن کلیه دانش آموزانی که مایل به ثبت نام متوسطه اول در سامانه ثبت نام دبیرستان های علامه حلی می باشند، حتما باید در پایه نهم تحصیلی مشغول به تحصیل باشند. همچنین هر نوع خطایی که در وارد نمودن اطلاعات عمدا و یا سهوا  صورت پذیرد، تخلف محسوب می شود و ثبت نام دانش آموز لغو خواهد  گردید. لذا در هنگام انجام ثبت نام نهایت دقت عمل را داشته باشید.

کلیه دانش آموزان و اولیای عزیز آنان می توانند برای انجام ثبت نام مدارس علامه حلی با شماره های پشتیبانی 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایند. ثبت نام بدون خطا و همراه با مشاوره رایگان برای تمامی دانش آموزان و اولیای محترم آنان صورت خواهد پذیرفت.

 

جهت ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ کلیک کنید.

 

 

ثبت نام دبیرستان دوره دوم علامه حلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

 

ثبت نام دبیرستان دوره دوم علامه حلی برای تمامی دانش آموزانی که مایل به انتخاب رشته تحصیلی می باشند،می تواند با شرایط متفاوتی صورت پذیرد. به عنوان مثال یکی از الزاماتی که برای ثبت نام دانش آموزان متقاضی این ثبت نام در نظر گرفته شده است، دارا بودن شرایط معدلی لازم برای قبولی در این مدارس می باشد.

ظرفیت پذیرش مدارس علامه حلی محدود می باشد. به همین دلیل برای گزینش متقاضیان شرکت کننده در ثبت نام مدارس علامه حلی تلاش می گردد که شرایطی را فراهم نمایند تا تنها دانش آموزان مستعد و جدی بتوانند در این مدارس ادامه تحصیل دهند. نحوه ثبت نام برای این پایه نیز به صورت الکترونیکی خواهد بود و دانش آموزان پس از بارگذاری مدارک خود می توانند کد پیگیری را دریافت نمایند.

دانش آموزان و اولیای عزیز توجه داشته باشند که پس از اتمام ثبت نام رمز عبور و نام کاربری که از طرف سامانه ثبت نام دبیرستان های علامه حلی در اختیار داوطلبان قرار داده می شود را ذخیره نمایند.زیرا این اطلاعات برای ورود بعدی دانش آموزان به این مرحله الزامی می باشد به همین دلیل در نگهداری این رمز عبور نهایت دقت عمل را داشته باشید. همچنین از قسمت پیگیری ثبت نام نیز، می توانید به راحتی به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.

 

جهت ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی کلیک کنید.

 

 

سامانه ثبت نام دبیرستان های علامه حلی

 

سامانه ثبت نام دبیرستان های علامه حلی

سامانه ثبت نام دبیرستان های علامه حلی

 

خوشبختانه با استفاده از سامانه ثبت نام دبیرستان های علامه حلی امکان ثبت نام برای تمای پایه های مختلف تحصیلی فراهم شده است. همچنین پیگیری ثبت نام و ارائه مدارک نیز در مراحل اولیه با استفاده از سایت مورد نظر امکان پذیر است. دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند، انجام ثبت نام در سامانه با ثبت نام برای مدارس کاملا متفاوت می باشد. به همین دلیل در هنگام ثبت نام شما لازم است دقت عمل را داشته باشید.

سامانه ثبت نام دبیرستان های علامه حلی با ارائه اطلاعات مختلف در رابطه با مدارس علامه حلی روبه رو می باشد. به عنوان مثال یکی از بخش های در نظر گرفته شده این سامانه در رابطه با نقشه این مدارس و همچنین اطلاعات دیگری در رابطه با محیط آموزش و رویکرد آموزشی این مدارس می باشد. بنابراین شما علاوه بر انجام ثبت نام مدارس علامه حلی می توانید به اطلاعات لازم در این زمینه دست یابید.

جهت انجام ثبت نام مدارس علامه حلی و همچنین متصل شدن به سامانه ثبت نام دبیرستان های علامه حلی با متخصصین مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا متخصصین ما در ارائه خدمات به شما عزیزان آماده باشند.

 

نکاتی پیرامون ثبت نام مدارس و دبیرستان های علامه حلی

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس علامه حلی چیست؟

آن دسته از متقاضیانی که موفق به پذیرش شده اند لازم است مدارک مورد نیاز را در زمان مقرر به صورت حضوری ارائه نمایند. مدارک مورد نیاز شامل اصل شناسنامه وکپی از تمام صفحات شناسنامه دانش آموز ، اصل شناسنامه و کارت ملی وکپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی پدر دانش آموز ، اصل شناسنامه وکارت ملی و کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی مادر دانش آموز و برخی از مدارک دیگر می باشد که دارا بدن و به همراه داشتن تمامی این مدارک برای دانش آموزان شرکت کننده الزامی خواهد بود.

آیا برای ثبت نام لازم است هزینه ای را پرداخت نماییم؟

ثبت نام برای تمامی داوطلبان با پرداخت هزینه امکان پذیر خواهد بود. لذا  آن دسته از داوطلبانی که مایل به پذیرش در این مدارس می باشند، لازم است مبلغ پانصد هزار تومان را پرداخت نموده و پس از آن امکان ثبت نام را خواهند داشت. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که پرداخت هزینه هم به صورت الکترونیک امکان پذیر خواهد بود و هم به صورت واریز از طریق دستگاه های خود پرداز محقق خواهد شد. که این مورد می تواند تنها در دستگاه خودپرداز مراکز و مدارس علامه حلی امکان پذیر باشد.

شماره حساب پرداخت هزینه ثبت نام چه شماره ای است؟

آدرس مدارس حلی تهران چیست؟

پیش ثبت نام مدارس علامه حلی از چه زمانی آغاز می گردد؟

مدارس علامه حلی در چه مقاطعی دانش آموزان را پذیرش و ثبت نام می نماید؟

اعلام اسامی پذیرفته شدگان چه مدت پس از ثبت نام صورت خواهد پذیرفت؟

اقدامات لازم پس از پذیرفته شدن در ثبت نام چیست؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت پاسخ سوالات مطرح شده با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید

 

 

مطالب مرتبط

ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم

تفاوت مدارس شاهد با مدارس عادی

شرایط ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

سامانه ثبت نام دبیرستان های علامه حلی

3/5 - (13 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام مدارس علامه حلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به چه صورت است؟

ثبت نام مدارس علامه حلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به صورت اینترنی است.

شرایط پذیرش در مدارس علامه حلی چیست؟

شرایط پذیرش در مدارس علامه حلی برای پایه تحصیلی متفاوت است اما مهم ترین شرط ورود میزان معدل داوطلب است.

آیا برای ثبت نام در مدارس علامه حلی هزینه باید پرداخت کنیم؟

بله، ثبت نام برای تمامی داوطلبان با پرداخت هزینه امکان پذیر خواهد بود.

بعد از پذیرش در مدارس علامه حلی باید چه اقداماتی را انجام داد؟

آن دسته از متقاضیانی که موفق به پذیرش شده اند لازم است مدارک مورد نیاز را در زمان مقرر به صورت حضوری ارائه نمایند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور