ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام امریه دانشگاه علمی کاربردی 1403 + زمان، شرایط و رشته ها

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
ثبت نام امریه دانشگاه علمی کاربردی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام امریه دانشگاه علمی کاربردی یکی از موضوعات مهم برای واجدین شرایط و زمان نام نویسی یه صورت غیر حضوری است. مشمولین سربازی که در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل کرده و فارغ التحصیل شده‌اند، اکنون می‌توانند با بررسی رشته های امریه علمی کاربردی در این طرح که بر اساس شرایط عمومی و اختصاصی اجرایی شده، شرکت کنند.

این دانشگاه امریه گیر خدمت سربازی، زمان پیش ثبت نام رشته‌های شغلی را از قبل در سایت uastartup.uast.ac.ir اعلام و منتشر می‌کند. بنابراین در این مقاله قصد داریم به موضوع زمان و شرایط امریه دانشگاه علمی کاربردی بپردازیم. در صورتی که سوالی در این زمینه داشتید، از کارشناسان آکادمی ایران تحصیل به شماره 9099075307 مشاوره دریافت کنید.

سامانه ثبت نام امریه دانشگاه علمی کاربردی 1403

نشانی اینترنتی سامانه ثبت نام امریه دانشگاه علمی کاربردی uastartup.uast.ac.ir است. با توجه به زیاد بودن سازمان‌های امریه گیر خدمت سربازی که برخی از آن‌ها مثل دانشگاه علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم می‌باشند، هر یک سایت جداگانه‌ای برای ثبت نام و برررسی واجدین شرایط امریه دانشگاه علمی کاربردی دارند. لازم به ذکر است که مرحله اول در تمامی ارگان‌های امریه گیر خدمت سربازی، به صورت اینترنتی و از طریق سامانه انجام می‌شود.

سامانه ثبت نام امریه دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبانی که می‌خواهند در این طرح شرکت کنند، لازم است به این سایت مراجعه کرده و بر روی گزینه “پیش ثبت نام امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه جامع علمی کاربردی 1403″ کلیک کنند. در این بخش باید اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره ملی، آخرین مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی، محل سکونت و زبان خارجه را تکمیل نمایند.

واجدین شرایطی که می‌خواهند از این طرح استفاده کنند  و در رشته های امریه علمی کاربردی امریه بگیرند، ابتدا باید شرایط عمومی و اختصاصی آن را داشته باشند و بعد به سامانه uastartup.uast.ac.ir برای نام نویسی مراجعه کنند. در صورتی که اطلاعاتشان پس از بررسی‌های لازم توسط کارشناسان دانشگاه مورد تایید قرار بگیرد، باید برای مرحله دوم یعنی مصاحبه حضوری آماده شوند.

برای آشنایی با امریه وزارت دفاع بر روی لینک کلیک کنید.

زمان ثبت نام امریه دانشگاه علمی کاربردی 1403

واجدین شرایط امریه دانشگاه علمی کاربردی که به جای رفتن به سربازی مشغول تحصیل شده بودند، اکنون می‌توانند از طرح امریه خدمت سربازی استفاده کنند. در این طرح داوطلبین با توجه به رشته و مدرک تحصیلی‌شان در یکی از سازمان‌ها ثبت نام کرده و مدارک خود را در سایت آن ارگان بارگذاری می‌کنند. پس از بررسی‌های لازم نتیجه در سامانه اعلام می‌شود.

یکی از همین ارگان‌ها دانشگاه علمی کاربردی است. این سازمان داوطلبینی که از مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری فارغ التحصیل شده‌اند را در پیش ثبت نام ارتباط جامعه و صنعت جذب می‌کنند. زمان نام نویسی امریه دانشگاه علمی کاربردی در سایت خود دانشگاه اعلام می‌شود.

ثبت نام امريه دانشگاه علمی کاربردی سال گذشته، از تاریخ 27 مرداد ماه آغاز شد تا تاریخ 4 شهریور ماه ادامه داشت. پذیرفته شدگان این امریه نیز در 1 آبان ماه اعزام شدند.

در حال حاضر پیش ثبت نام امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 1403 آغاز شده و متقاضیان می توانند با ورود به سامانه دفتر نوآوری، فناوری و تجاری سازی مراحل نام نویسی را انجام دهند.

اگر جز افرادی هستید که می‌خواهید به جای رفتن به خدمت سربازی در ارگان های امریه به مدت 24 ماه مشغول به کار شوید، ضروری است مدارک خود برای بارگذاری در سامانه بارگذاری کنید.

زمان ثبت نام امریه دانشگاه علمی کاربردی

نحوه ثبت نام امریه دانشگاه علمی کاربردی 1403

امروزه با طرح امریه سربازی در ارگان‌های دولتی و غیر دولتی، شرایط ورود به خدمت کمی آسان‌تر از گذشته شده است. در بخش قبلی گفتیم که واجدین شرایطی که به جای رفتن به خدمت سربازی، می‌‎‌خواهند با توجه به مدرکی که دارند برای امریه دانشگاه علمی کاربردی اقدام کنند؛ باید از زمان، سایت و نحوه ثبت نام اطلاعات کافی داشته باشند. به همین خاطر در ادامه قصد داریم به مراحل نام نوسی در سامانه امریه گیر وزارت علوم بپردازیم:

✅ در گام اول باید آدرس سایت را به نشانی اینترنتی uastartup.uast.ac.ir در مرورگر گوگل ثبت کرده و سرچ نمایید.

گام اول ثبت نام امریه دانشگاه علمی کاربردی

✅ سپس گزینه ثبت نام را برای ورود به مرحله بعد انتخاب کنید. البته به این نکته توجه داشته باشید که پیش از ثبت نام قوانین و فراخوان‌ها را مطالعه نمایید.

گام دوم ثبت نام امریه دانشگاه علمی کاربردی

✅ در مرحله بعدی، اطلاعات خود را نظیر نام و نام خانوادگی، کد ملی، رشته و مقطع تحصیلی در جایگاه‌های مشخص شده درج کنید.

گام سوم ثبت نام امریه دانشگاه علمی کاربردی

شرایط امریه دانشگاه علمی کاربردی 1403

در حال حاضر تنها واجدین شرایط دکتری می‌توانند در این طرح شرکت کنند. اما باید پیش از نام نویسی در سامانه uastartup.uast.ac.ir از شرایط عمومی و اختصاصی امریه خدمت سربازی دانشگاه علمی کاربردی مطلع شوند. شرایط امریه دانشگاه علمی کاربردی مطابق با قوانین وزارت علوم است و در صورتی که مشمولین یکی از این شرایط را نداشته باشند، پیش از مصاحبه حضوری حذف می‌شوند. شرایط عمومی امریه دانشگاه علمی کاربردی عبارت است از:

✅ اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان الهی

✅ عدم اعتیاد به موارد یا روان گردان

✅ عدم سو پیشینه کیفری

✅ عدم دشمنی با نظام کشور

✅ عدم اشتهار به فساد اخلاقی

✅ عدم وابستگی به گروه تروریستی

✅ عدم ارسال درخواست به دیگر سازمان‌های امریه گیر خدمت سربازی

✅ عدم غیبت در خدمت و یا سابقه سربازی در نظام وظیفه

شرایط اختصاصی امریه دانشگاه علمی کاربردی عبارت است از:

✅ ارائه برگه خدمت سربازی بدون مهر غیبت

✅ ارائه آخرین مدرک تحصیلی(دکترا)

✅ داشتن سابقه کار یا گذراندن کارورزی در آزمایشگاه

✅ دارای معدل قبولی در تمامی مقاطع تحصیلی

✅ اخذ تاییدیه لازم از هر دو مرحله ثبت نام

مدارک ثبت نام امریه دانشگاه علمی کاربردی 1403

مشمولین خدمت سربازی که قصد شرکت در امریه دانشگاه علمی کاربردی را دارند، ضروری است علاوه بر اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام و رشته های امریه علمی کاربردی، از مدارک لازم برای نام نویسی در این امریه و بارگذاری آنها در سایت وزارت علوم uastartup.uast.ac.ir اطلاع داشته باشند.

به این ترتیب برای آن دسته از افرادی که قصد جمع آوری مدارک خود برای بارگذاری در سامانه دفتر نوآوری، فناوری و تجاری سازی دانشگاه را دارند، لیست مدارک را در جدول زیر قرار خواهیم داد:

مدارک لازم برای امریه دانشگاه علمی کاربردی
اسکن عکس پرسنلی
اسکن از تمام صفحات شناسنامه
اسکن از هر دو صفحه کارت ملی
اسکن از مدارک تحصیلی
اسکن از برگه اعزام به خدمت بدون غیبت
اسکن از رزومه و سابقه کار در آزمایشگاه
آدرس محل سکونت، شماره تماس و ایمیل

 

مدارک ثبت نام امریه دانشگاه علمی کاربردی

 

رشته های امریه علمی کاربردی 1403

مشمولین خدمت سربازی که از شرایط عمومی و اختصاصی برخوردار هستند و می‌خواهند به جای ورود به نظام وظیفه در امریه دانشگاه علمی کاربردی شرکت کنند، لازم است مدرک تحصیلی مورد نیاز برای امریه سربازی را ارائه کنند. برای شرکت در این طرح، متقاضیان باید مدرک دکتری با معدل فارغ التحصیلی قابل قبولی داشته باشند. در غیر این صورت نمی‌توانند در این طرح شرکت کنند.

همانطور که گفتیم برای پیش ثبت نام امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت، به برخی رشته‌ها بیشتر از سایر رشته‌ها احتیاج است. بنابراین برای اینکه با دید باز برای نام نویسی اقدامات لازم را انجام دهید، در ادامه به لیست رشته های امریه علمی کاربردی اشاره خواهیم کرد:

✔ مدیریت کارآفرینی

✔  مدیریت اجرایی

مدیریت بازرگانی

فناوری اطلاعات

مهندسی کامپیوتر

مهندسی صنایع

خلاصه مقاله ثبت نام امریه دانشگاه علمی کاربردی 

در این مقاله به موضوع ثبت نام امریه دانشگاه علمی کاربردی پرداختیم. واجدین شرایطی که تا مقطع دکترا تحصیل کرده‌اند، می‌توانند از طرح ارتباط با جامعه و صنعت استفاده کنند و در پیش ثبت نام سایت uastartup.uast.ac.ir شرکت نمایند. در ادامه گفتیم برای پذیرش در این طرح از زمان ثبت نام، رشته های امریه علمی کاربردی و نیز آدرس سایت ثبت نام اطلاع داشته باشید.

شرایط امریه دانشگاه علمی کاربردی به دو صورت اختصاصی و عمومی است. افرادی که این شرایط را داشته باشند، باید مدارک خود را مثل اسکن عکس، کارت ملی و شناسنامه را در سایت بارگذاری کنند. چنانچه پس از مطالعه مقاله سوالی در این زمینه داشتید، با مشاوران ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید.

برای دانلود فایل PDF مقاله ثبت نام امریه دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آدرس سایت ثبت نام امریه دانشگاه علمی کاربردی کدام است؟

نشانی اینترنتی امریه دانشگاه علمی کاربردی uastartup.uast.ac.ir می‌باشد.

شرایط نام نویسی امریه دانشگاه علمی کاربردی چیست؟

در متن مقاله به صورت مفصل به شرایط عمومی و اختصاصی امریه دانشگاه علمی کاربردی پرداختیم.

زمان ثبت نام در امریه دانشگاه علمی کاربردی  چه تاریخی است؟

در حال حاضر پیش ثبت نام امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 1403 آغاز شده و داوطلبان می توانند در سامانه امریه گیر وزارت علوم به نشانی uastartup.uast.ac.ir فرایند نام نویسسی را انجام دهند.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام امریه دانش بنیان

    ثبت نام امریه دانش بنیان 1403 + شرایط، رشته ها و حقوق مزایا

    مشمولانی که قصد ثبت نام امریه دانش بنیان را دارند، باید مدارک خود را در زمان مقرر برای تحویل آماده کنند. متقاضیان با کار در شرکت دانش بنیان به جای سربازی می‌توانند از این تسهیلات ویژه استفاده کنند. البته شرایط...
  • حقوق سرباز امریه

    حقوق سرباز امریه ۱۴۰۳ + به تفکیک مدرک و ارگان

    عوامل متفاوتی در نحوه محاسبه حقوق سرباز امریه تاثیر گذار هستند که همین امر موحب شده تا به راحتی نتوان میزان مبلغ دریافتی توسط سربازارن امریه را محاسبه کرد. سربازان در حقیقت با توجه به درجه و تحصیلات خود دستمزد...
  • امریه سربازی وزارت نیرو

    ثبت نام امریه وزارت نیرو 1403 + زمان فراخوان، شرایط و رشته ها

    امریه سربازی وزارت نیرو 1403 دارای شرایط خاصی است و آن دسته از مشمولانی که واجد شرایط این سازمان باشند، می‌توانند درخواست خود را اعلام کنند. براساس اطلاعیه وزارت نیرو افراد مشمول می توانند در صورت ثبت درخواست و ارائه...
  • امریه وزارت نفت

    امریه وزارت نفت 1403 + شرایط، رشته ها و حقوق | فرم ثبت نام

    ثبت نام امریه وزارت نفت به صورت اینترنتی و براساس رشته تحصیلی و معدل داوطلبان انجام می‌شود. در حال حاضر مشمولان زیادی در پی دریافت این امریه و گذراندن دوران خدمت نظام وظیفه خود در این ارگان دولتی شناخته شده...
تماس با مشاور