ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام امریه دانش بنیان 1403 + شرایط، رشته ها و حقوق مزایا

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
ثبت نام امریه دانش بنیان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای آشنایی شرایط و نحوه شرکت در امریه دانش بنیان

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشمولانی که قصد ثبت نام امریه دانش بنیان را دارند، بایستی مدارک خود را در زمان مقرر آماده و تحویل دهند. متقاضیان با کار در شرکت دانش بنیان به جای سربازی می‌توانند از این تسهیلات ویژه استفاده کنند. البته شرایط گرفتن امریه در شرکت دانش بنیان کمی پیچیده‌تر و شاید دشوارتر از سایر امریه‌ها به نظر می‌رسد. از این رو در ادامه در مورد نحوه ورود به سامانه ثبت نام، شرایط امریه سربازی دانش بنیان و مراحل اخذ آن توضیح داده خواهد شد.

فراخوان امریه دانش بنیان هر ساله منتشر می‌شود. متقاضیان می‌توانند براساس علاقه و رشته تحصیلی خود در رشته‌ های امریه دانش بنیان درخواست دهند. چنانچه شما مشمولان گرامی در ارتباط با پذیرش امریه دانش بنیان، حقوق امریه دانش بنیان، زمان دقیق مراجعه و مدارک مورد نیاز سوال و ابهامی دارید، با مشاوران ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید.

زمان ثبت نام امریه دانش بنیان 1403

افراد متقاضی باید در بازه زمانی مشخص درخواست خود را برای شرکت های دانش بنیان ارسال کنند. در غیر اینصورت پس از بازه زمانی که در جداول زیر به آنها اشاره کرده ایم، امکان ارسال و بررسی درخواست مشمولان وجود ندارد.

ردیف تاریخ اعزام متقاضیان مهلت ارسال درخواست توسط شرکت دانش بنیان در سامانه reg.daneshbonyan.ir تاریخ اعلام لیست ماموران وظیفه تاریخ بررسی پروپزال
1 اردیبهشت از 10 الی 25 دی ماه 1402 10 بهمن ماه 1402 از 10 بهمن الی 10 اسفند 1402
2 خرداد از 10 الی 25 بهمن ماه 1402 10 اسفند ماه 1402 از 10 اسفند 1402 الی 10 فروردین 1403
3 تیر از 10 الی 25 اسفند ماه 1402 10 فروردین ماه 1403 از 10 فروردین الی 10 اردیبهشت 1403
4 مرداد از 10 الی 25 فروردین ماه 1403 10 اردیبهشت ماه 1403 از 10 اردیبهشت الی 10 خرداد 1403
5 شهریور از 10 الی 25  اردیبهشت ماه 1403 10 خرداد ماه 1403 از 10 خرداد الی 10 تیر 1403
6 مهر از 10 الی 25 خرداد ماه 1403 10 تیر ماه 1403 از 10 تیر الی 10 مرداد 1403
آن دسته از سربازان امریه که قصد سفر به کربلا برای اربعین را دارند، باید تا 4 تیر ماه 1403 نامه موافقت شرکت را به همراه تعیین بازه زمانی سفر خود در سایت crm.isti.ir ارسال کنند.
7 آبان از 10 الی 25 تیر ماه 1403 10مرداد ماه 1403 از 10 مرداد الی 10 شهریور 1403
توجه داشته باشید که حتما باید برای درخواست آذر ماه بعد اظهارنامه مالیاتی در سامانه ثبت نام شرکت به ثبت رسیده باشد.
8 آذر از 10 الی 25 مرداد ماه 1403 10 شهریور ماه 1403 از 10 شهریور الی 10 مهر 1403
9 دی از 10 الی 25  شهریور ماه 1403 10 مهر ماه 1403 از 10 مهر الی 10 آبان 1403
10 بهمن از 10 الی 25  مهر ماه 1403 10 آبان ماه 1403 از 10 آبان الی 10 آذر 1403
11 اسفند از 10 الی 25 آبان ماه 1403 10 آذر ماه 1403 از 10 آذر الی 10 دی 1403

 

زمان ثبت نام امریه دانش بنیان

نحوه ثبت نام امریه دانش بنیان 1403

اگر از جمله فارغ التحصیلان دانشگاهی هستید که قصد دارید به جای گذراندن دوره سربازی در پادگان‌ها از امریه استفاده کنید، شرکت‌های دانش بنیان گزینه خوبی خواهند بود. خیلی از متقاضیان از شرایط امریه سربازی دانش بنیان چیزی نمی‌دانند و یا فراخوان امریه دانش بنیان را دنبال نمی‌کنند.

قبل از هر چیز باید بدانید که اگر هدفتان گرفتن امریه در این شرکت‌ها است، بایستی 3 ماه قبل از تاریخ اعزامتان درخواست دهید. مثلا اگر زمان اعزام شما اردیبهشت ۱۴۰۳ باشد، باید در اواخر بهمن به سامانه شرکت‌های دانش بنیان وارد شده و مدارک خود را ارسال نمایید. در غیر این صورت درخواست شما اعتباری ندارد و بهتر است صرف نظر کنید.

همچنین حدود یک هفته بعد لیست ماموران وظیفه توسط این سازمان اعلام می‌گردد. معمولاً فراخوان امریه دانش بنیان هر سال منتشر می‌شود. البته ذکر یک نکته ضروری است و آن هم اینکه لیست اعلام شده مذکور به معنای پذیرش نهایی متقاضی نمی‌باشد، بلکه در صورت تکمیل همه مدارک و مراحل لازم و تاییدیه پایانی ستاد نیروهای مسلح می‌توان خود را شرکت مورد نظر دانست.

برای آشنایی با امریه وزارت دفاع وارد لینک شوید.

پذیرش امریه دانش بنیان 1403

اولین اقدام اخذ امریه شرکت های دانش بنیان این است که لیست ارگان های امریه سربازی استان محل سکونت خود را شناسایی کرده و پیگیر فراخوان امریه دانش بنیان باشند. با وجود اینکه این شرکت ها در لیست ارگان‌های امریه سربازی قرار دارند، اما چون خصوصی محسوب می شوند، بایستی دارای شرایط خاصی باشند تا ستاد نیروه های وظیفه به آن ها اجازه جذب نیروی امریه دهد.

برای مثال یکی از شرایط امریه سربازی دانش بنیان این است که شرکت مورد نظر به ازای هر 10 کارمند شاغل تمام وقت دارای بیمه باشد، اجازه جذب یک نفر امریه را دارد. به طور کلی هر شرکت سالانه حداکثر سه نفر را می‌تواند جذب نماید. متقاضیان بعد از ثبت نام امریه دانش بنیان، رزومه و سابقه خود را به همراه مدارک مربوط خدمت سربازی را ارسال نمایند.

علاوه بر این برای پذیرش امریه دانش بنیان، کارکنان شاغل در هر شرکت نباید از 20 نفر کمتر باشند و فروش آن از یک میلیارد ریال بیشتر باشد.  بنابراین کار در شرکت دانش بنیان به جای سربازی در هر شرکتی مجاز نیست و باید دارای شرایط لازم باشد.

جذب امریه بر اساس امتیازهای متقاضیان است و اولویت اصلی با آنهایی است که بیشترین امتیاز را داشته باشند. داشتن امتیاز کمتر از 80 باعث رد پذیرش متقاضی می‌شود که البته این افراد شانس امتحان دوباره را دارند.

مشاوره 24 ساعته

مشاوره 24 ساعته

سامانه ثبت نام امریه شرکت های دانش بنیان 1403

برای ثبت درخواست و ارائه مدارک جهت پذیرش امریه دانش بنیان، لازم است مشمولان ثبت نام اولیه خود را در سامانه خدمات دانش بنیان به آدرس اینترنتی prs.daneshbonyan.ir انجام دهند.

پس از ثبت نام در مرحله اولیه در سایت خدمات دانش بنیان، شرکت مورد نظر باید در بازه زمانی معین برای هر اعزام، درخواست مشمولان را در سامانه دانش بنیان به آدرس reg.daneshbonyan.ir تایید کند تا درخواست فرد مورد نظر در مرحله بررسی قرار گیرد.

فرد متقاضی اخذ امریه شرکت دانش بنیان مورد نظر باید در بازه زمانی معین درخواست خود را ارسال کنند. در غیر اینصورت پس از بازه زمانی امکان ارسال مدارک و بررسی درخواست وجود نخواهد داشت.

مراحل ثبت نام امریه دانش بنیان 1403

پس از اینکه متقاضی وارد سامانه شد، بایستی معرفی نامه ای که از سوی شرکت ارائه شده را ارائه کند. اگر با درخواست وی موافقت شود، موظف است سایر مدارک را تکمیل و به مرکز ارائه کند. شرکت دانش بنیان مربوطه موظف است تا هزینه‌های مربوط به دوره آموزشی و سایر مخارج را بر اساس مبلغ تعیین شده از سوی ستاد کل نیروهای مسلح را پرداخت کند. بیمه درمانی نیز در این هزینه‌ها جای دارد.

چنانچه ستاد کل نیروهای مسلح پس از استعلام مدارک، درخواست متقاضی را رد کند، تمام هزینه‌های پرداخت شده از سوی شرکت دوباره بازگردانده می‌شود. ذکر این نکته ضروری است که دوره آموزشی در یکی از یگان‌ها سپری می‌شود و پس از اتمام آن فرد می‌تواند از کار در شرکت دانش بنیان به جای سربازی استفاده کند. در این دوره نیز فرد مذکور باید به تمامی قوانین و فعالیت‌های محول شده پایبند باشد.

ناگفته نماند که یکی از شرایط گرفتن امریه در شرکت دانش بنیان این است که شرکت‌های مربوطه هیچ تعهدی در قبال استخدام و بکارگیری فرد پس از اتمام دوره خدمت ندارند. اما طرفین باید به تعهدات خود عمل کنند. برای مثال، اگر شرکت در دادن هزینه‌های ذکر شده طفره رود یا آنها را پرداخت نکند، طبق قوانین سهمیه‌های تخصص داده شده لغو می‌گردد و سرباز مجدداً به مرکز ارجاع داده می‌شود.

شرایط امریه سربازی دانش بنیان 1403

شرکت های دانش بنیان معمولاً شرایط خاصی را برای پذیرش مشمولان تعیین می کنند. با این وجود، بسیاری از مشمولین عزیز با سوالات و مسائل زیادی رو به رو به شده که در مشاوره امریه سربازی سامانه ایران تحصیل مطرح می‌نمایند و مشاورین ما به تمامی سوالات آنها پاسخ می‌دهند. مهمترین شرایط امریه سربازی دانش بنیان 1403 عبارتند از:

☑️ مدرک تحصیلی متقاضی نباید کمتر لیسانس یا کارشناسی باشد.

☑️ داشتن غیبت به منزله رد پذیرش در امریه است

☑️ مشمولان دارای مدارک پزشکی یا پیراپیزشکی نمی‌توانند در ثبت نام امریه دانش بنیان شرکت یا جذب شوند.

☑️ متقاضی باید در هر دو بخش علمی و فناورانه امتیازت لازم را کسب نماید و همانطور گفته شد حداقل امتیاز 80 است.

☑️ به دلیل محدودیت پذیرش، اولویت با کسانی است که علاوه بر امتیاز خوب زودتر درخواست دهند.

☑️ صداقت در ارائه مدارک بسیار اهمیت دارد. چنانچه بعداً مشخص شود که در در اطلاعات داده شده پنهان کاری یا دروغی وجود داشته است، نه تنها فرد از تمامی تسهیلات مربوطه محروم می‌گردد، بلکه مراتب به سازمان‌های مربوطه گزارش داده شده و برابر قانون با وی برخورد می‌شود.

☑️ اگر متقاضی در مراحل گزینش و مصاحبه امتیاز حد نصاب را کسب نکند، می‌تواند با بیشتر کردن فعالیت‌های فناورانه و ارتقای سطح خود مجدداً شش ماه پس از درخواست قبلی، تقاضای خود را در سامانه ثبت کند.

☑️ مشمولانی که در شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به اخذ امریه می‌شوند، باید به شکل منظم، به کارگروه شرکت دانش‌بنیان، گزارش کار خود را ارائه دهند. گزارش‌ مشمولان باید در زمان‌های مشخص از سوی کارگروه دانش‌بنیان، ارسال شود. در این گزارش‌ها باید شرح کلیه فعالیت‌هایی که نیروی امریه سربازی در راستای حل کردن مشکلات فنی و علمی شرکت انجام داده است، ارائه شود.

فعالیت‌های فناورانه انجام شده کارشناسی کارشناسی ارشد دکتری تخصصی توضیحات
فعالیت تمام‌ وقت در شرکت دانش‌ بنیان تا ۱۳۰ تا ۱۴۰ تا ۱۵۰ به ازای هر ماه فعالیت، ۷ امتیاز به مشمول تعلق می‌گیرد (با توجه به مستندات لازم شامل سابقه‌ی بیمه)
عضویت در هیئت مدیره‌ شرکت دانش‌ بنیان تا ۱۰۰ تا ۱۰۰ تا ۱۰۰ حداقل ۹ ماه و هر ماه، ۴ امتیاز (در مدت زمان مدیر عاملی اعضاء امتیاز عضویت در هیئت مدیره برای مشمول محسوب نخواهد شد)
مدیر عامل شرکت دانش‌ بنیان تا ۱۵۰ تا ۱۵۰ تا ۱۵۰ حداقل ۹ ماه و هر ماه، ۶ امتیاز (مدت زمان مدیریت فرد براساس تاریخ آگهی در روزنامه‌ی رسمی است)
عضو هیئت موسس شرکت دانش‌ بنیان تا ۲۰ تا ۲۰ تا ۲۰ اولین دوره‌ تشکیل شرکت عضو شده باشد
شرکت دانش‌ بنیان (محل کار) تا ۲۰ تا ۲۰ تا ۲۰ هر سه میلیارد ریال فروش، ۵ امتیاز
وضعیت تأیید شرکت دانش‌ بنیان در صورتی که فرد در حال حاضر در یکی از شرکت‌ های دانش‌ بنیان سطح یک فعال باشد، ۱۵ امتیاز خواهد داشت
وضعیت تأهل و فرزند در صورتی که شخص متأهل باشد، ۵ امتیاز و به ازای هر فرزند، ۱۰ امتیاز لحاظ می شود

شرایط امریه سربازی دانش بنیان

شرایط شرکت های دانش بنیان برای پذیرش مشمولان

شرکت‌های دانش بنیان این امکان را دارند که در حوزه‌های مختلف فعالیت کنند. مشمولان می‌توانند اسامی شرکت‌های مذکور را در صفحه اول سایت مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان به آدرس Daneshbonyan.ir مشاهده نمایند.

از اصلی‌ترین شرایط این شرکت‌ها که افراد متقاضی باید به آنها توجه کنند، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

☑️ شرکت دانش بنیان باید دارای اظهارنامه مالیاتی باشد.

☑️ فروش شرکت دانش بنیان  بر اساس اظهارنامه مالیاتی باید بیش از یک میلیارد ریال باشد.

تبصره: هر کدام از شرکت‌ها به ازای هر 300 میلیون تومان فروش در اظهارنامه مالیاتی و یا هر 5 نفر کارکنان تمام وقت مشغول به کار در شرکت (براساس فهرست بیمه)، یک نفر این امکان را دارد که بعنوان نیروی امریه معرفی کند. حداکثر ظرفیت هر شرکت دانش بنیان برای پذیرش نیروی امریه در هر سال 5 نفر است.

مدارک لازم برای ثبت نام امریه دانش بنیان 1403

افرادی که قصد دارند در شرکت‌های دانش بنیان دوران خدمت خود را بگذرانند، باید مدارک زیر را ارائه کنند:

  • مدرک تحصیلی کارشناسی و یا بالاتر
  • تکمیل کردن اطلاعات هویتی و شخصی در سامانه اعلام شده
  • بیمه تمام وقت متقاضی رد شده باشد تا واجد شرایط امریه شرکت دانش بنیان باشد.
  • تهیه آخرین اظهارنامۀ مالیاتی برای بررسی فروش سالیانه شرکت
  • ارائه نمودن لیست کارکنان تمام وقت شاغل در کشور
  • ارائه کردن آخرین گزارش صورت معاملات فصلی شرکت
  • ارائه کردن معرفی نامه تکمیل شده از سوی شرکت دانش بنیان
  • پرداخت نمودن هزینه دوره آموزشی و هزینه‌های مصوب از سوی شرکت

چنانچه اطلاعات اولیه افراد متقاضی تایید شود، باید اطلاعات تکمیلی از جمله شرح فعالیت، برگ اعزام و فرم اداری به مرکز ارائه شده و پس از تکمیل نمودن و تایید استعلام حراست از سوی مرکز و تایید نهایی ستاد کل نیروهای مسلح، متقاضیان برای گذراندن دوره آموزشی به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی خواهند شد.

در نهایت متقاضیان پس از طی کردن دوره آموزشی مربوطه و در صورت داشتن مدرک تحصیلی مورد نیاز برای امریه سربازی شرکت مورد نظر، این امکان را دارند تا نسبت به انجام خدمت خود در شرکت دانش بنیان مدنظر خود اقدام کنند.

مشاوره استخدام آموزش و پرورش

مشاوره استخدام آموزش و پرورش

ماه‌ های اعزام به خدمت مشمولان امریه دانش بنیان

مشمولانی که متقاضی ثبت نام امریه دانش بنیان هستند، باید در زمان خاصی به این شرکت‌ها اعزام شوند. در ادامه جدول زمانی مهلت ارسال درخواست شرکت‌های دانش بنیان و تاریخ اعزام متقاضیان ارائه شده است.

زمان اعلام فهرست ماموران وظیفه مهلت ارسال درخواست از سوی شرکت در سامانه دانش بنیان تاریخ اعزام متقاضیان
10 بهمن ماه تا 25 دی ماه اردیبهشت
10 اسفند ماه تا 25 بهمن ماه خرداد
10 فرودین ماه تا 25 اسفند ماه تیر
10 اردیبهشت ماه تا 25 فرودین ماه مرداد
10 خرداد ماه تا 25 اردیبهشت ماه شهریور
10 تیر ماه تا 25 خرداد ماه مهر
10 مرداد ماه تا 25 تیر ماه آبان
10 شهریور ماه تا 25 مرداد ماه آذر
10 مهر ماه تا 25 شهریور ماه دی
10 آبان ماه تا 25 مهر ماه بهمن
10 آذر ماه تا 25 آبان ماه اسفند

 

حقوق امریه دانش بنیان

حقوق امریه دانش بنیان 1403

شرکت دانش بنیانی که قصد پذیرش سربازان را دارد، قبل از اعزام سرباز متقاضی امریه موظف است ۲ چک در وجه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صادر نماید.

✔️ چک اول به مبلغ ۲۰۷.۰۰۰.۰۰۰ ریال به تاریخ یک ماه قبل از اعزام سرباز که شامل هزینه دورهٔ آموزشی نیروی امریه است.

✔️ چک دوم به مبلغ ۱۸۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال به تاریخ شش ماه بعد از اعزام سرباز که شامل هزینه بیمه نیروی امریه می‌باشد.

برای خدمت امریه دانش بنیان حداقل ۲۲ ماه و برای پروژه کسری خدمت سربازی حداقل ۱۴ ماه زمان مشخص شده است.

بعلاوه حقوق سرباز امریه بر عهده شرکت دانش بنیان است و شرکت باید مبلغ زیر را به سربازان بپردازد:

✔️ حقوق سرباز مجرد از مبلغ ۳۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا ۳۷.۰۰۰.۰۰۰ ریال (با توجه به مدرک تحصیلی)

✔️ حقوق سرباز متاهل از مبلغ ۴۷.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا ۴۹.۰۰۰.۰۰۰ ریال (با توجه به مدرک تحصیلی)

مبالغ مربوط به حقوق امریه دانش بنیان بر مبنای حقوق وزارت کار سال ۱۴۰۱ است و با تغییر سال، مابه التفاوت آن از شرکت دانش بنیان درخواست می‌شود. با انتشار میزان حقوق امریه دانش بنیان 1403 متن مقاله بروزرسانی می شود.

رشته‌ های امریه دانش بنیان 1403

یکی از مهمترین موضوعاتی که مشمولان در مورد آن ابهام دارند، رشته های امریه دانش بنیان است. متقاضیان این امکان را دارند با توجه به رشته تحصیلی خود و حوزه فعالیت علمی، تحقیقاتی شرکت های امریه گیر، از رشته های ارائه شده اطلاع یابند.

یکی از  راه‌های کسب اطلاع از رشته‌ ها مراجعه به سایت‌های کاریابی یا بررسی آزمون‌های استخدامی است. افراد امکان درخواست امریه سربازی در هنگام ثبت نام امریه دانش بنیان را دارند. در ادامه رشته‌ های امریه دانش بنیان ارائه شده است.

کارشناس فروش کارشناس برنامه ریزی کارشناس شبکه کارشناس حسابداری
کارشناس منابع انسانی کارشناس فناوری اطلاعات کارشناس مکانیک کارشناس برق
کارشناس شیمی کارشناس مدیریت کارشناس کامپیوتر کارشناس الکترونیک
کارشناس آمار کارشناس تاسیسات کارشناس بازرگانی کارشناس IT
کارشناس صنایع کارشناس گرافیک کارشناس حقوقی کارشناس معماری

نکات تکمیلی در مورد اخذ امریه دانش بنیان

✔️ افرادی که به صورت امریه در شرکت‌های دانش بنیان کار می‌کنند، اجازه دور کاری نداشته و همه وظایف خود را باید حضوری انجام دهند.

✔️ در تمام ارگان‌ها و شرکت‌ها مدت امریه خدمت سربازی 24 ماه بوده و در این مدت سرباز باید دوره خود را تمام کند، در غیر این صورت طبق قوانین با وی برخورد خواهد شد.

✔️ وظایف و مسئولیت‌هایی که به کارمند وظیفه داده می‌شود باید براساس تایید ستاد نیروهای مسلح باشد و چنانچه تغییری صورت گیرد نیز اطلاع به این ستاد ضروری است.

✔️ رفت و آمدهای کارمند وظیفه باید در دفتر شرکت به همراه ساعت و تاریخ ثبت گردیده و امضای مدیر آن زیر تمام آنها باشد. چنانچه مرکز نظام وظیفه درخواست ارائه آنها را بدهد، تحویل الزامی است.

✔️ چنانچه ستاد نیروهای مسلح متوجه شود که شرکت دانش بنیان کاری خلاف آنچه که در دستورالعمل آمده به سرباز محول کرده است، این ستاد در اسرع وقت امریه را لغو نموده و سرباز را به مرکز بازمی‌گرداند.

✔️ مشمولانی که در  ثبت نام امریه دانش بنیان پذیرفته می‌شوند، تنها برای مواردی مانند زیارت یا درمان می‌توانند از کشور خارج شوند.

✔️ شرکت‌های دانش بنیان در دادن هر گونه مرخصی به کارمند وظیفه بایستی طبق نظر و اطلاع ستاد نیروهای مسلح عمل نمایند و تمام مرخصی‌ها باید مکتوب باشد.

✔️ هرگونه ماموریت و یا انجام وظیفه‌ای تنها به دستور ستاد نیروهای مسلح می‌باشد.

نکات تکمیلی در مورد اخذ امریه دانش بنیان


خلاصه مقاله ثبت نام امریه دانش بنیان

در این مقاله تمامی اطلاعاتی مربوط به ورود به سامانه ثبت نام امریه دانش بنیان و شرایط و مراحل اخذ این نوع امریه را ارائه کردیم. از آنجا که بسیاری از مشمولان کار در شرکت دانش بنیان به جای سربازی را ترجیح می‌دهند، سوالات زیادی در ارتباط با پذیرش امریه دانش بنیان و همچنین حقوق امریه دانش بنیان مطرح می‌شود.

برای آشنایی با شرایط امریه سربازی دانش بنیان و اطلاع از جدیدترین فراخوان امریه دانش بنیان می‌توانید با کارشناسان آکادمی ایران تحصیل همراه باشید تا اطلاعات جامع را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. چنانچه در ارتباط با رشته‌ های امریه دانش بنیان که در سال جاری ارائه می‌شوند نیاز به کسب اطلاعات تکمیلی دارید، می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با همکاران ما در ارتباط باشید.

برای دانلود pdf مقاله ثبت نام امریه دانش بنیان کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای آشنایی شرایط و نحوه شرکت در امریه دانش بنیان

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ثبت نام امریه دانش بنیان چه مدارک و مراحلی لازم است؟

متقاضیان باید لیست شرکت های دانش بنیان تایید شده از سوی ستاد نیروه های مسلح را پیدا کنند و مراحل اولیه ثبت نام را از طریق سامانه prs.daneshbonyan.ir تکمیل و در مراحل بعدی به صورت حضوری مراجعه کنند.

شرایط گرفتن امریه در شرکت دانش بنیان چیست؟

چنانچه می خواهید از نحوه ورود به سامانه ثبت نام، شرایط و مراحل اخذ امریه دانش بنیان آگاهی یابید، می توانید از طریق شماره های مندرج در دفترچه با مشاورین ما تماس گرفته و تمامی اطلاعات لازم را کسب نمایید.

امریه در شرکت دانش بنیان چه مزایایی دارد؟

افرادی که مایل نیستند دوران خود را در پادگان ها بگذارنند، می توانند از گزینه کار در شرکت دانش بنیان به جای سربازی استفاده نمایند و ضمن دریافت حقوق در فضای آرامی کار کنند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور