ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1403 + راهنما مراحل

انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای اطلاع از روش انتخاب واحد علمی کاربردی پس از مهلت نهایی با ما تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی 1403 مشخص شد. دانشجویانی که در هر کدام از مقاطع تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی تحصیل می‌کنند، بایستی بر اساس تاریخ‌های اعلام شده و انتخاب واحد قید شده در تقویم آموزشی این دانشگاه، اقدام نمایند. گفتنی است که تمامی مراحل به صورت اینترنتی و غیر حضوری می‌باشد. در ادامه با ارائه راهنمای انتخاب واحد علمی کاربردی یا سامانه هم آوا به نشانی edu.uast.ac.ir به این مسئله می‌پردازیم. اما اگر در هر کدام از زمینه‌های تحصیلی، آموزشی، میزان شهریه و… با سوالی مواجه شدید، می‌توانید با همکاران ما در ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 در تماس باشید.

زمان انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام و انتخاب واحد برای نیمسال اول و دوم دانشگاه علمی کاربردی باید حتما در زمان مقرر صورت گیرد. دلیل موجه برای عدم ثبت نام در هر ترم، تنها مرخصی دانشجو در آن ترم است. بنابراین، دانشجویان موظف هستند که برای نیمسال دوم یا همان بهمن 1403، همانند نیمسال تحصیلی مهر 1403، در زمان مقرر وارد سایت انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی شوند.

برای شرکت در کلاس‌های مجازی سامانه سما لایو یا کلاس‌های حضوری در نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1404، دانشجویان باید طبق تاریخ مشخص‌شده‌برای انتخاب واحد خود (با توجه به نیمسال ورودی و سال ورود) اقدام کنند.

زمان انتخاب واحد نیمسال دوم دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ از تاریخ ۱۴ بهمن تا ۲۰ بهمن ماه و همچنین زمان انتخاب واحد با تاخیر علمی کاربردی از ۲۱ تا ۲۷ بهمن ماه اعلام‌شده‌است.

جهت اطلاع از بازه زمانی تقریبی انتخاب واحد نیمسال دوم ۱۴۰۳-۱۴۰۴، زمانبندی انتخاب واحد برای هر ورودی در جدول زیر ارائه‌شده‌است.

زمان انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی
مقطع تحصیلی انتخاب واحد
انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی دانشجویان کاردانی و کارشناسی قبل از 1401 14 و 15 بهمن ماه 1403
انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی دانشجویان کاردانی و کارشناسی 1401 16 بهمن ماه 1403
انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی دانشجویان کاردانی و کارشناسی 1403 17 و 18 بهمن ماه 1403
انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی دانشجویان کاردانی و کارشناسی برای تمامی ورودی ها 19 و 20 بهمن ماه 1403

 

زمان انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی

قوانین انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی نیز همانند سایر دانشگاه‌های دولتی، آزاد، پیام نور و پردیس خودگردان؛ سایتی جداگانه برای ارائه خدمات غیر حضوری به دانشجویان دارد. در این سایت امکاناتی نظیر ثبت نام دانشجویان ورودی جدید، انتخاب واحد، مشاهده نمرات و… ارائه شده است. به همین خاطر در بازه زمانی که افراد باید برای ترم جدید انتخاب واحد کنند، لازم است به یکسری نکات توجه بیشتری نمایند. این نکات مهم برای شروع نیمسال جدید، عبارت است از:

قوانین انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی

✅ انجام انتخاب واحد به هیچ وجه به صورت حضوری انجام نمی‌شود و تمامی مراحل، اینترنتی و با مراجعه به سامانه هم آوا به آدرس اینترتی uast.ac.ir امکانپذیر خواهد بود.

✅ مواردی همچون هم نیازی، پیش نیازی، حداقل و حداکثر تعداد واحد برای هر ترم را در نظر داشته باشید، زیرا این کار تنها بر عهده دانشجو بوده و مسئولین یا اساتید وظیفه‌ای در قبال آن ندارند.

✅ تعداد واحد از حداقل 12 تا حداکثر 20 واحد است. دانشجویانی که در ترم قبل مشروط شده‌اند و معدل آن‌ها کمتر از 12 می‌باشد، تنها می‌توانند 14 واحد اخذ کنند.

✅ اگر درسی را با گروهی برمی‌دارید، سعی کنید درس‌های دیگر خود را در همان گروه انتخاب نمایید تا به مشکلاتی همچون تداخل کلاس مواجه نشوید.

قوانین انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی

✅ شرط حداقل 12 انتخاب واحد در آخرین نیمسال تحصیلی برداشته خواهد شد.

✅ دانشجویانی که معدل آن‌ها در یک نیمسال 17 باشد، در صورت تایید گروه آموزشی مجاز خواهند بود تا در نیمسال بعدی 24 واحد اخذ نمایند.

✅ کاربینی دروس عملی که به مدت 32 ساعت جهت آشنایی با حوزه شغلی مربوط به رشته مورد نظر برای دانشجویان ارائه می‌شود، تنها در اولین نیمسال یا اولین پودمان خواهد بود.

✅ دانشجویانی که قصد اخذ ترم تابستانه در مقطع ارشد را دارند، در صورت داشتن مدرک کاردانی غیر مرتبط، باید دروس پیش نیاز و کارورزی را اخذ کنند.

✅ مواردی که ذکر شد، مهمترین قوانین مربوط به انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی است، اما چنانچه با مسائل دیگری برخوردی یا سوالاتی در این زمینه داشتید، می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

به منظور دریافت جدول شهریه دانشگاه علمی کاربردی کاردانی و کارشناسی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

کال تو اکشن تماس

سایت انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳

سایت انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی به صورت آنلاین از طریق سامانه هم آوا به آدرس edu. uast. ac. ir قابل دسترسی است. دانشجوان موظفند در زمان مقرر وارد این سایت‌شده‌ و فرایند انتخاب واحد و سایر اقدامات مربوط به آن را به پایان برسانند.

علاوه بر سامانه هم آوا، دانشگاه علمی کاربردی سایت‌های دیگری نیز برای ارائه خدمات به دانشجویان فعال کرده است، از جمله سایت تیزازما علمی کاربردی که برای آزمون‌های پایان ترم دانشجویان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دانشجویان می‌توانند از طریق نام کاربری و کلمه عبور از سایت هم آوا به سامانه دسترسی یابند، که این اطلاعات توسط دانشگاه به دانشجویان ارائه می‌شود.

راهنمای انتخاب واحد علمی کاربردی

دانشجویانی که می‌خواهند انتخاب واحد نمایند و یا برای حذف و اضافه اقدام کنند، باید در هر صورت مراحل یکسانی را در سایت هم آوا طی کنند. به منظور انجام انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی بایستی ابتدا آدرس سایت هم آوا به آدرس Uast.ac.ir را در مرورگر گوگل وارد کرده و مراحل زیر را طی نمایید.

✔️ ابتدا آدرس سامانه هم آوا در گوگل جستجو نمایید و بعد وارد صفحه اصلی سایت edu.uast.ac.ir شوید.

ورود به صفحه اصلی سامانه هم آوا

✔️ همانند تصویر زیر در قسمت مشخص شده، نام کاربری که کد ملی است و کلمه عبور خود را در جایگاه‌های مشخص شده وارد کنید.

ورود به سامانه جامع آموزشی هم آوا

✔️ حال وارد پروفایل خود شده و بایستی گزینه دسترسی که در سمت راست صفحه واقع شده است را کلیک نمایید.

ورود به حساب کاربری سامانه هم آوا

✔️ وقتی که بر روی آیکن دسترسی کلیک می‌کنید با چند منوی رنگی روبرو می‌شوید که لازم است گزینه ” انتخاب واحد” را از میان آن‌ها لمس نمایید.

انتخاب واحد در سامانه هم آوا

✔️ حال در قسمت سمت راست صفحه، لیست دروس قابل اخذ نمایش داده شده است که می‌توانید از میان آن‌ها درس مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای این منظور کافی است که بر روی هر کدام کلیک نمایید.

در این بخش باید حتما انتخاب واحد خود را نهایی کنید تا به تایید برسد. دقت داشته باشید که اگر نهایی شدن را انجام ندهید و گزینه نهایی نمودن دروس و پرداخت شهریه را کلیک نکنید، انتخاب واحد حذف خواهد شد.

برای اطلاع از شماره پشتیبانی سامانه سجاد بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

شهریه انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی

پس از راهنمای انتخاب واحد علمی کاربردی نوبت به راهنمایی در خصوص شهریه است. همانطور که می‌دانید دانشگاه علمی کاربردی یک دانشگاه شهریه پرداز است و دانشجویان باید برای انتخاب واحد، از نظر شهریه مشکلی نداشته باشند. ابتدا اینکه قبل از انجام فرایند انتخاب رشته، بایستی مبلغ در نظر گرفته شده واریز گردد. بدین ترتیب، اگر مثلا چند درس را اخذ کرده‌اید و پرداخت نهایی زده‌اید، در صورت اخذ دوباره دروس دیگر می‌بایست مجددا شهریه آن را پرداخت کنید و سپس نهایی شدن را بزنید.

نکته مهم دیگر اینکه وقتی انتخاب واحد را انجام دادید، نهایتا تا 2 ساعت یعنی 120 دقیقه فرصت پرداخت شهریه را دارید. در غیر این صورت، انتخاب واحد انجام شده به شکل اتوماتیک در سایت هم آوا حذف خواهد شد. در پایان، همانند آنچه که در انتخاب واحد گفته شد، پس از اینکه گزینه ” نهایی کردن انتخاب واحد ” را انتخاب نمودید، علامت تیک را در ستون ” تایید” فشار دهید تا فرایند مورد نظر به پایان برسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

نحوه پرداخت شهریه علمی کاربردی در بهمن ماه

شهریه دانشگاه علمی کاربردی مثل سایر دانشگاه‌های سراسری و آزاد، به صورت متغیر و ثابت است. افرادی که می‌خواهند از اقساط شهریه هر ترم با خبر شوند، لازم است پیش از شروع ترم با بخش آموزش دانشکده صحبت کنند تا به توافق برشند. بنابراین با اطلاع از شهریه ثابت و متغیر و انتخاب واحد دروس تخصصی و عمومی، بایستی با نحونه پرداخت شهریه علمی کاربردی آشنا شوید تا با اطلاعاتی جامع و کامل در سامانه هم آوا انتخاب واحد کنید. مراحل پرداخت شهریه دانشگاه علمی کاربردی، به صورت زیر است:

✔️ در گام اول آدرس سامانه هم آوا در گوگل سرچ کنید و بعد وارد صفحه اصلی سایت edu.uast.ac.ir شوید.

ورود به صفحه اصلی سامانه هم آوا

✔️ پس از ورود به صفحه اصلی برای ورود به پنل شخصی، باید نام کاربری و رمز عبور خود را در جایگاه‌های مشخص شده ثبت نمایید.

ورود به سامانه جامع آموزشی هم آوا

✔️ در بخش بعدی بر روی گزینه دسترسی کلیک کنید تا به صفحه بعد منتقل شوید.

انتخاب گزینه دسترسی در سامانه هم آوا

✔️ سپس در این مرحله از بین آیکن‌های رنگی، گزینه تسویه حساب را انتخاب کرده و شهریه خود را پرداخت نمایید.

تسویه حساب شهریه در سامانه هم آوا

انتخاب واحد دانشجویان ترم آخر دانشگاه علمی کاربردی

دانشجویان بایستی با توجه به جدول زمانبندی و بر اساس مقطع و سال ورودی خود وارد سایت هم آوا‌ شده‌ و طبق مراحل گفته‌شده‌در بالا انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی را انجام دهند.

تفاوتی که دانشجویان ترم آخر با دیگر دانشجویان دارند، در سقف واحدهای مجاز انتخاب واحد است. در صورتی که دانشجویی تنها ۲۴ واحد تا فارغ التحصیلی فاصله داشته باشد، می‌تواند تمام آن واحدها را در همان ترم اخذ نماید.

اما اگر تعداد واحدهای باقی مانده بیشتر از این باشد، باید مانند دیگر دانشجویان انتخاب واحد کرده و سایر دروس را در ترم بعدی اخذ کند.

سقف انتخاب واحد در دانشگاه علمی کاربردی

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی نیز مانند سایر دانشگاه‌ها مجاز به حداقل اخذ تعداد واحد و حداکثر اخذ تعداد واحد هستند که باید شرایطی را مثل معدل نیمسال گذشته و موارد تحصیلی دیگر را در نظر بگیرند.

دانشجویانی که معدلشان بالای 17 می‌شود برای انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی، می‌توانند تا 24 واحد برای ترم بعدی اخذ کنند. دانشجویانی که معدلشان بین 14 تا 17 است نیز برای انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی، حدود 20 واحد می‌توانند برای ترم بعدی اخذ نمایند. و در نهایت دانشجویان مشروط برای انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی فقط تا سقف 14 واحد درسی می‌توانند در سامانه هم آوا ثبت کنند.

بنر کال تو اکشن

شرایط تطبیق واحد علمی کاربردی

در برخی از شرایط ممکن است فردی در دانشگاه دیگری تحصیل کرده باشد و به هر دلیل تصمیم ورود به دانشگاه علمی کاربردی داشته باشد. در چنین شرایطی انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی دارای ضوابط خاص خود می‌باشد و دانشجو باید برای تطبیق و معادل سازی اقدام کند.

  • پذیرش و ادامه تحصیل بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو خواهد بود.
  • دانشجویان که در دانشگاه‌های دولتی، آموزشکده های فنی و حرفه‌ای، و علمی-کاربردی سابق انصراف، اخراج یا فارغ التحصیل شده‌اند، چنانچه در دانشگاه پذیرفته شود دروس عمومی اصلی، پایه و تخصصی وی به نحوی معادل سازی می‌‎شود که دانشجو حداقل 25 واحد درسی را ثبت نام کرده و بگذرانند.
  • صرفا دروس عمومی و پایه افرادی که در دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی انصراف، اخراج یا فارغ التحصیل شده‌اند، معادل سازی خواهد شد.
  • دروس کاربینی، کارورزی 1 و 2، و مهارت‌های مشترک تنها برای دانشجویان انصرافی و اخراجی دوره‌های علمی کاربردی در همان مقطع و همان گرایش با سر فصل مصوب معادلسازی خواهند شد.
  • مدرک دانشگاهی قبلی باید مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا شورای انقلاب عالی فرهنگی باشد.
  • شرایط تحصیل دانشجو در دانشگاه قبلی با برنامه مصوب شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم و وزارت بهداشت مطابقت داشته باشد.
  • گروه آموزشی مرکز و شورای مرکز پذیرنه تایید کنند که محتوای آموزشی دروس گذرانده شده با دروس جدید اشتراک و همخوانی داشته باشد، و نمره هر درس کمتر از 12 نباشد. البته برای دانشجویان ایثارگر و شاهد بین 10 تا 12 هم مورد قبول است.

برای ورود به سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

اصطلاحات مربوط به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی مانند همه دانشگاه‌های دیگر دارای اطلاعات و ضوابط خاصی است که برای هر دانشجو لازم است از آن‌ها آگاه باشد. البته برخی از قوانین در این دانشگاه با سایرین متفاوت است که در اینجا به هر یک از قوانین مهم در زمان انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی خواهیم پرداخت.

✅ حذف و اضافه: هر دانشجو تا 2 هفته بعد از آغاز نیمسال مهلت دارد که حداکثر دو درس را اضافه یا حذف کند. البته تعداد واحدها نباید از حد مجاز بیشتر باشد.

✅ حضور در جلسات: چنانچه دانشجویی در بیش از  3/16  جلسات و یا جلسه پایانی ترم غیبت داشته و دلیل آن ناموجه باشد، نمره او صفر خواهد بود. البته در صورت موجه بودن با تایید شورای تخصصی آموزشگاه، آن درس حذف خواهد شد.

اصطلاحات مربوط به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی

✅ حداقل نمره قبولی: دانشجو باید حداقل نمره 10 را در هر درس کسب کند.

✅ مشروطی: اگر معدل دانشجو در پایان هر نیمسال پایین تر از 12 باشد، مشروط تلقی خواهد شد و در ترم بعدی می‌تواند حداکثر 14 واحد درسی را اخذ نماید. همچنین، اگر مشروطی در دو نیمسال پی در پی اتفاق بیفتد، دانشجو از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

✅ مرخصی تحصیلی: هر دانشجو در طول هر کدام از دوره های تحصیلی کاردانی و کارشناسی تنها یکبار مجاز به اخذ مرخصی خواهد بود.

خلاصه مطالب انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی

در این مقاله به بررسی نحوه، زمان و شرایط انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی پرداختیم و با راهنمای انتخاب واحد علمی کاربردی آشنا شدیم. زمان انتخاب واحد در دو نوبت مهر و بهمن ماه است که روز مشخص آن از چند روز قبل مشخص شده و در سامانه هم آوا اعلام می‌شود. سپس در ادامه مطلب، درباره نحوه پرداخت شهریه که باید بلافاصله بعد از انتخاب واحد انجام شود، توضیحاتی ارائه دادیم.

همچنین در هر کدام از مراحل ثبت نام و پذیرش، انتخاب واحد، مرخصی تحصیلی، انتقالی و مهمانی، و یا هر مورد دیگری با سوالی مواجه شدید، می‌توانید با مشاورین ایران تحصیل ارتباط برقرار کنید. برای این کار کافی است که به شماره 9099075307 را از ساعت 8 صبح الی 12 شب در همه روزهای هفته تماس بگیرید.

برای دانلود فایل PDF کلیک کنید.

 

5/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای اطلاع از روش انتخاب واحد علمی کاربردی پس از مهلت نهایی با ما تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳ چه زمانی است؟

برای اطلاع از زمان دقیق انتخاب واحد هر  نیمسال دوم این دانشگاه، به مقاله مراجعه نمایید.

برای انتخاب واحد ترم تابستانه دانشگاه علمی کاربردی باید از چه طریقی عمل کرد؟

انتخاب واحد همه ترم‌های این دانشگاه از طریق سایت هم آوا انجام می‌شود.

برای حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی چند واحد مجاز می‌باشد؟

دانشجویان می‌توانند 2 واحد را اضافه یا حذف کنند.

نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1403 + راهنما مراحل»

  1. Avatar photo شاهین صفویه گفت:

    سلام خسته نباشید. توی دانشگاه علمی کاربردی میشه واحد های هم نیاز رو در یک ترم انتخاب کرد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر این امکان را ندارید مگر این که اموزش دانشکده با شما موافقت کند

  2. Avatar photo ندا گفت:

    آیا در دانشگاه علمی کاربردی امکان انتخاب واحد به صورت حضوری وجود دارد؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      بستگی به موسسه که میرید داره.

  3. Avatar photo رضا گفت:

    سلام. من درخواست مهمانی دادم و تاییدیه خورد. الان تویه صفحه انتخاب واحد رفتم میخوام تایید کنم خطا میده که برنامه درسی یکی از درس ها با درس دیگری تداخل داره. امروز هم آخرین فرصت و روز جمعه هست. من میتونم بقیه درس ها رو اضافه و تایید کنم و اون درسی که تداخل داره رو در زمان حذف و اضافه، اضاف کنم ؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر دانشگاه باید برای شما انتخاب واحد انجام دهد

      1. Avatar photo یاسین دهقان گفت:

        سلام وقت بخیر نمره کاربینی من ثبت نشده همکنون برای انتخاب واحد به مشکل خوردم دانشگاه هم نامه به تهران فرستاده اما متاسفانه هنوز جوابی نیامده راهنمایی کنید ممنون دانشگاه هم می گوید فقط تهران باید سایت را باز کند ممنون

        1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

          سلام دوست عزیز
          متاستفانه باید منتظر بمانید سایت باز بشه مگر این که حضورا تشریف ببرید تهران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • فراخوان ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی

    جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی 1403 + ورود jam.uast.ac.ir

    این روزها بسیاری از افراد به دنبال استخدام در دانشگاه علمی کاربردی هستند تا بتوانند در این دانشگاه تدریس کنند. توجه داشته باشید برای این که بتوانید جذب دانشگاه علمی کاربردی شوید و به تدریس بپردازید، باید منتظر فراخوان جذب...
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

    رشته های دانشگاه علمی کاربردی مهر 1403 + واحد دانشگاهی

    لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی دوبار در سال اعلام می‌گردد. معمولا رشته‌ها به چهار گروه صنعت، مدیریت، کشاورزی و هنر و فرهنگ دسته‌بندی می‌شود و پس از تایید وزارت علوم کشور اعلام می‌شوند؛ بنابراین شما قبل از انتخاب رشته...
  • ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی

    ثبت نام مهمانی علمی کاربردی 1403 + زمان، شرایط و مراحل

    ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی از طریق سامانه جامع این دانشگاه امکان پذیر است.  بسیاری از افراد به دلایل مختلف همچون ازدواج، فوت پدر یا مادر و غیره تصمیم میگیرند محل زندگی خود را تغییر دهند که این...
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

    سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی + ورود edu.uast.ac.ir

    سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی با هدف سهولت امر دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی طراحی شده است که دانشجویان زیادی به خصوص دانشجویان جدید الورود هنگام کار با این سامانه دچار مشکلات زیادی می‌شوند. از آنجا این سامانه جایگزین...
تماس با مشاور