ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام امریه وزارت نیرو 1403 + زمان فراخوان، شرایط و رشته ها

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۶ فروردین ۱۴۰۳
امریه سربازی وزارت نیرو
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امریه سربازی وزارت نیرو 1403 دارای شرایط خاص است و آن دسته از مشمولان که واجد شرایط این سازمان باشند می توانند درخواست خود را اعلام کنند. براساس اطلاعیه وزارت نیرو افراد مشمول می توانند در صورت ثبت درخواست و ارائه مدارک لازم، امریه سربازی وزارت نیرو اقدامات لازم را جهت پذیرش انجام دهند. توجه داشته باشید که هر فرد مشمول باید در سایت امریه سربازی وزارت نیرو و به صورت اینترنتی و غیرحضوری ثبت نام خود را انجام دهد.

در واقع، ثبت نام در امریه وزارت نیرو با هدف ایجاد عدالت و فرصتی برابر برای افراد مشمول صورت می گیرد. از آنجا که ممکن است شما مشمولان گرامی در روند نام نویسی امریه این سازمان سوال و ابهام داشته باشید، از این رو می توانید از طریق شماره 9099075307 با همکاران ما در ایران تحصیل در ارتباط باشبد تا اطلاعات لازم را در رابطه با امریه سربازی وزارت نیرو در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

امریه وزارت نیرو 1403

امریه سربازی وزارت نیرو به افرادی که شرایط و مدارک مورد نیاز جهت گرفتن امریه سربازی را دارند تعلق می گیرد و افرادی که در حال تحصیل هستند، می‌توانند قبل از اتمام دوره تحصیلی خود برای گرفتن امریه اقدام کنند.

افراد دارای شرایط اعلام شده، باید به موقع اقدام به گرفتن امریه کنند، چراکه افرادی که وارد غیبت سربازی شده اند، قادر به استفاده از این فرصت نخواهند بود. مشمولان گرامی می‌توانند از خدمات مشاوره نظام وظیفه آکادمی ایران تحصیل استفاده کرده و اطلاعات لازم را در ارتباط با لیست ارگان های امریه سربازی و گرفتن امریه در وزارت نیرو کسب کنند.

امریه وزارت نیرو

زمان ثبت نام امریه سربازی وزارت نیرو 1403

زمان ثبت نام امریه سربازی وزارت نیرو از طریق فراخوان‌ و به صورت دوره‌ای اعلام می‌شود. اطلاع رسانی به مشمولان این امکان را می‌دهد که در زمان مقرر به سایت امریه سربازی وزارت نیرو مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

غالباً زمان ثبت نام امریه اداره وزارت نیرو سه ماه پیش از تاریخ اعزام به خدمت افراد شروع می شود. مثلا اگر تاریخ اعزام مشمولی اردیبهشت ماه سال آینده باشد، باید در بهمن ماه سال 1403 به سایت امریه سربازی وزارت نیرو به نشانی http://amriyeh.moe.gov.ir وارد شده و ثبت نام خود را انجام دهد. در صورت انتشار هر فراخوان در این سامانه اطلاع رسانی می شود.

برای آشنایی با امریه وزارت دفاع روی لینک کلیک کنید.

شرایط امریه سربازی وزارت نیرو 1403

شرایط گرفتن امریه در وزارت نیرو ممکن است متغیر باشد و بسته به سازمان یا ارگان مربوطه تغییر کند. به طور کلی، برخی از شرایط شامل مدرک تحصیلی معتبر و مطابقت رشته تحصیلی با حرفه مورد نظر بوده و افراد باید مراحل گرفتن امریه را به موقع طی کنند.

برای درخواست امریه سربازی در وزارت نیرو، اهمیت دارد که رشته تحصیلی افراد با حرفه مورد نظر از سوی وزارت نیرو مطابقت داشته باشد. افرادی که مرحله اول را برای گرفتن امریه سربازی پشت سر گذاشته‌اند، باید از تعویق در مراحل بعدی اجتناب کرده و به سرعت اقدام به تکمیل مراحل باقی‌ مانده کنند. در مجموع شرایط جذب امریه در وزارت نیرو به شرح زیر است:

  1. فرد مشمول باید وارد دوره غیبت نشده باشد.
  2. فرد مشمول باید در یکی از رشته‌های مورد نیاز تحصیل کرده باشد.
  3. معدل فرد مشمول باید از حداقل معدلی که تعیین شده است، بیشتر باشد.
  4. فرد مشمول باید حداقل یکی از شرایط مورد نیاز برای امریه سربازی را داشته باشد.

شرایط امریه سربازی وزارت نیرو

برای آشنایی با معافیت سربازی کلیک کنید.

شرط معدل امریه وزارت نیرو 1403

شرایط جذب امریه در وزارت نیرو شامل معدل متفاوت برای هر مقطع تحصیلی است و هر ارگان ان وزارتخانه ممکن است شرط متفاوتی تعیین کند. برای اطلاع از شرط معدل باید به صورت حضور به این ارگان مراجعه نموده و اطلاعات لازم را کسب کنید.

شرط معدل دانشگاه های امریه وزارت نیرو
دانشگاه دوره تحصیلی
کارشناسی کارشناسی ارشد دکتری
دانشگاه های دولتی 16 17 18
دانشگاه آزاد مراکز استان 17 18 19

مدارک ثبت نام امریه سربازی وزارت نیرو 1403

افراد مشمول دریافت امریه سربازی می‌توانند مدارک مورد نیاز را چند ماه قبل از تاریخ اعزام خود به سازمان‌های مربوطه تحویل داده و منتظر جواب باشند. این روند به امکان م دهد تا با دقت مدارک لازم را آماده کنند. مدارک لازم برای امریه سربازی وزارت نیرو عبارتند از:

  1. داشتن فتوکپی و اصل کارت ملی
  2. رونوشت آدرس خانه و شماره تلفن منزل
  3. دو عدد عکس
  4. فتوکپی از تمام صفحات شناسنامه افراد تحت تکلف
  5. فتوکپی برگه اعزام به خدمت نظام وظیفه
  6. مدارک لازم جهت اثبات نخبگی برای متقاضیان نخبه
  7. فتوکپی برابر با اصل مدرک تحصیلی به همراه گواهی معدل
  8. برگ اعلام نیاز شرکت
  9. تکمیل کردن فرم پیوست
  10. داشتن تاییدیه شرکت مادر تخصصی

برای دریافت مشاوره سربازی کلیک کنید.

رشته های مورد نیاز جهت پذیرش امریه وزارت نیرو 1403

هر ساله وزارت نیرو در رشته های متعددی پذرش نیروی امریه دارد و افراد می توانند در رشته ها زز درخواست دهند:

  • مهندسی برق
  • مهندسی معدن
  • تاسیسات آبیاری و زهکشی
  • مهندسی صنایع
  • شیمی
  • مهندسی مکانیک
  • آب شناسی
  • هیدرولیک
  • آب و فاضلاب
  • مهندسی عمران
  • مدیریت
  • اقتصاد

نکته: این وزارت خانه افراد با مدرک کارشناسی و بالاتر را به عنوان نیروی امریه و گذراندن خدمت سربازی در این ارگان قبول می کند.

مراحل اخذ امریه در وزارت نیرو

مراحل اخذ امریه در وزارت نیرو 1403

مشمولین خدمت سربازی برای درخواست امریه در وزارت نیرو باد ابتدا به یکی از شرکت‌های تابعه وزارت نیرو مراجعه کرده و سپس مدارک مورد نیاز هر شرکت را تکمیل نمایند. این مراحل به منظور درخواست و پردازش امریه ضروری است و مشمولان باید دقت کنند که تمامی مدارک مورد نیاز را به صورت کامل و صحیح ارائه دهند. نکات مهم در خصوص گرفتن امریه در وزارت نیرو وجود دارد که باد به آنها توجه کنید:

  1. مشمولین برای درخواست امریه در وزارت نیرو باید ابتدا به یکی از شرکت‌های تابعه وزارت نیرو مراجعه کنند و سپس مدارک مورد نیاز هر شرکت را تکمیل کنند.
  2. اعتبار دانشگاه و محل تحصیل (آزاد یا سراسری) تأثیری در پذیرش متقاضیان دریافت امریه خدمت سربازی ندارد.
  3. امریه در یک سازمان تعهدی به استخدام آینده فرد ایجاد نمی‌کند، اما به تسهیل آن کمک می‌کند.
  4. ساعت کاری سربازان امریه سربازی مانند ساعت کاری سایر کارمندان آن اداره است.
  5. مدت زمان امریه جزو سوابق استخدامی فرد محسوب می‌شود.
  6. پس از پذیرش امریه، امکان انصراف وجود ندارد.
  7. استفاده از لباس نظامی در محیط خدمت برای کارکنان وظیفه ممنوع است.

حقوق امریه وزارت نیرو 1403

حقوق امریه سربازی وزارت نیرو بر اساس ابلاغیه‌های سالیانه از سوی معاونت پشتیبانی و مجلس تعیین می‌شود. این ابلاغیه‌ها به سربازان اطلاع‌رسانی می‌شود و میزان حقوق سربازان را تعیین می‌کند.

از سوی دیگر ارگان‌های مربوطه نمی‌توانند به سربازان امریه در حال خدمت عیدی یا پاداش دهند و این کار در تمام ارگان‌های امریه ممنوع است.

بعلاوه حقوق امریه سربازان در وزارت نیرو برابر با سربازان معمولی است و ممکن است تفاوت کمی با حقوق سربازان در پادگان‌های نظامی داشته باشد. لازم به ذکر است واریز حقوق تمام سربازان به حساب‌های آنها انجام شده و این اقدام معمولاً با ارسال دفترچه خدمت به بانک صورت می گیرد.

مصاحبه امریه سربازی وزارت نیرو 1403

مصاحبه امریه سربازی وزارت نیرو می‌تواند مرحله‌ای حساس برای مشمولان باشد که نیازمند تمرین و آمادگی جهت پاسخ به سوالات است. همچنین فهم کامل از فرآیند مصاحبه و نکات مهم آن می‌تواند به داوطلبان کمک کند تا بهترین نتیجه را کسب نمایند.

داشتن اطلاعات کافی و آشنایی با سوالاتی که از مشمولان پذیرش شده سال قبل پرسیده شده، موارد مهمی هستند که متقاضیان می‌بایست در نظر داشته باشند. این اطلاعات می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا با خیال راحت‌تر در مصاحبه این ارگان حاضر شوند.

مهلت ثبت نام امریه وزارت نیرو 1403

مشمولان که سال آخر تحصیل خود را می‌گذرانند، باید به طور مستمر به دنبال اطلاعیه پذیرش امریه وزارت نیرو باشند تا فرصت را از دست ندهند.

تغییر در تعداد ثبت نامها و مهلت نام نویسی براساس نیازها و شرایط مختلف این وزراتخانه است. از این رو افراد می توانند از طرق سایت وزارت نیرو پیگیر اطلاعیه ها در مورد شرایط نام نویسی و مدرک تحصیلی مورد نیاز برای امریه سربازی باشند.

مهلت ثبت نام امریه وزارت نیرو

خلاصه مقاله امریه سربازی وزارت نیرو

امریه سربازی وزارت نیرو 1403 شرایط خاصی دارد و افرادی که مدارک لازم را به این وزارتخانه ارائه کنند، شانس پذیرش خواهند داشت. بررسی اطلاعیه پذیرش امریه وزارت نیرو از طریق سایت این سازمان انجام می شود و مشمولان می توانند با بررسی رشته های مورد پذیرش برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

در این مقاله به طور کامل شرایط امریه وزارت نیرو را بررسی کردیم. مشمولان می توانند در زمان مقرر از طریق سایت امریه سربازی وزارت نیرو اقدام کنند. برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با همکاران ما در ایران تحصیل در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

3.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا دریافت امریه سربازی وزارت نیرو تحت شرایطی شامل حال افراد می شود؟

بله. دریافت این امریه تحت شرایط اختصاصی و عمومی به فرد داده می شود. جهت اطلاع از این شرایط و ضوابط با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

شرایط امریه سربازی وزارت نیرو چیست؟

از میان شرایط امریه سربازی وزارت نیرو می توان به شرط معدل اشاره کرد. برای اطلاع از لیست کامل شرایط با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

آیا اطلاعیه پذیرش امریه وزرات نیرو در سایت امریه سربازی وزارت نیرو انتشار می یاید؟

بله. هر ساله اطلاعیه پذیرش امریه در سایت این سازمان منتشر می شود.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)