ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج علمی کاربردی ۱۴۰۲ + نحوه مشاهده | sanjesh.org

اعلام نتایج علمی کاربردی مهر
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان اعلام نتایج علمی کاربردی مهر و بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد. کلیه متقاضیان پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی می‌توانند به منظور مشاهده اسامی پذرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی در واحدهای مختلف وارد سامانه sanjesh.org شوند و پس از ورود اطلاعات، نتایج بدون کنکور علمی کاربردی در واحدهای مورد تقاضا را مشاهده نمایند. پس از مشاهده نتایج علمی کاربردی در صورت پذیرفته شدن لازم است برای ثبت نام دانشگاه محل پذیرفته شده اقدام نمایید.

آنچه در زمان اعلام نتایج کاردانی علمی کاربردی مشاهده خواهید نمود، نتیجه انتخاب رشته شما بر اساس سوابق تحصیلیتان می‌باشد. متقاضیان مقطع کارشناسی نیز در صورتی که در زمان اعلام نتایج کارشناسی علمی کاربردی موفق به پذیرش نشده باشند، می‌توانند در نیمسال بعدی برای انتخاب رشته اقدام نموده و در همان سامانه اعلام نتایج قبولی علمی کاربردی کارنامه خود را مشاهده نمایند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی در ارتباط با زمان اعلام نتایج این دانشگاه می توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا مشاوران ایران تحصیل شما را راهنمایی کنند.

زمان اعلام نتایج علمی کاربردی مهر 1402

هر سال زمان انتشار نتایج بدون کنکور علمی کاربردی متفاوت از سال قبل است. به همین خاطر بهتر است متقاضیان ثبت نام در مقاطع کاردانی، کارشناسی و دکتری با توجه به وضعیت همان سال برای نام نویسی و دریافت نتایج اقدامات لازم را انجام دهند.

نتایج دانشگاه علمی کاربردی بدون آزمون از طریق سامانه سازمان سنجش در اواخر شهریور ماه منتشر شد.

زمان اعلام نتایج علمی کاربردی مهر

زمان اعلام نتایج علمی کاربردی نوبت بهمن 1402

اعلام نتایج در نیمه دوم سال گذشته، 10 بهمن ماه بوده است. معمولا نتایج بعد از اتمام زمان فرآیند ثبت نام، اعلام می‌شود. تاکنون تاریخ انتشار نتایج علمی کاربردی بهمن 1402 از سوی سازمان سنجش اعلام نشده است. پس از اعلام روز دقیق بارگذاری نتیجه ثبت نام، در سامانه سنجش، اطلاعات مقاله به‌ روز رسانی می‌شود.

داوطلبان بهتر است برای اطلاع از زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل نمایند. در غیر این صورت ممکن است از مشاهده نتایج کاردانی، کارشناسی و یا دکتری جا بمانند.

برای اطلاع از تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی روی لینک کلیک کنید.

نحوه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1402

اعلام نتایج علمی کاربردی ۱۴۰۲ مدتی پس از فرآیند ثبت نام و تنها از طریق درگاه اینترنتی سامانه ثبت نام و اعلام نتایج علمی کاربردی امکان پذیر است. داوطلبین گرامی جهت پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی  بعد از زمان اعلام نتایج بدون کنکور علمی کاربردی قادر خواهند بود تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش و در منوی مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی، وارد صفحه مشاهده نتایج علمی کاربردی شوند.

در مرحله بعد لینک اعلام نتایج به تفکیک برای مقاطع کاردانی و کارشناسی وجود دارد که داوطلبین با توجه به مقطع انتخابی خود می‌توانند از نتایج پذیرش دانشگاه علمی کاربردی در نیمسال دوم باخبر شوند.

نحوه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاهده کارنامه خود لازم است اطلاعاتی از قبیل شماره شناسنامه، شماره ملی، کد داوطلبی و یا شماره پرونده را وارد نمایید. هر یک از داوطلبین باید این اطلاعات را در فیلد مربوطه وارد نمایند. طبیعی است که نداشتن برخی از این موارد مشکل ساز بوده و فرآیند اعلام نتایج علمی  دانشگاه کاربردی مهر ۱۴۰۲ برای شما با تاخیر و یا حتی امکان مخدوش شدن شرایط ثبت نام شما می‌گردد.

بنابراین نیاز است تا در حین ثبت نام اطلاعات ضروری را تا پایان فرآیند ثبت نام، اعلام نتایج و پذیرش در دانشگاه مربوطه نزد خود نگه داریم. البته در صورت فراموش کردن باز هم راه‌هایی برای مشاهده اعلام نتایج وجود دارد که در صورت نیاز می توانید با شماره 9099075307 ( استان تهران) تماس بگیرید و مشاوره لازم را با توجه به مشکل خود از کارشناسان مرکز مشاوره دانشگاه علمی کاربردی ایران تحصیل دریافت نمایید.

داوطلبانی که برای نام نویسی شرکت کرده بودند، پس از انتشار اعلام نتایج در سایت، باید به سامانه سنجش مراجعه کنند و طبق مراحل زیر برای دریافت و مشاهده نتیجه نهایی ترم مهر و بهمن ماه، عمل کنند:

✔ابتدا آدرس سایت سنجش را به نشانی اینترنتی sanjesh.org در مرورگر گول ثبت و جستجو نمایید.

✔سپس از قسمت پایین صفحه اصلی، بر روی گزینه جامع علمی کاربردی کلیک کنید.

✔از میان اطلاعیه‌های جامع علمی کاربردی، عبارت اعلام نتیجه دوره کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی 1402 انتخاب نمایید.

✔داوطلبان می‌توانند نتایج را به دو صورت دریافت کنند. با وارد کردن اطلاعات فردی و یا با وارد کردن شماره پرونده.

مقایسه دانشگاه آزاد و علمی کاربردی را در مقاله داخل لینک مشاهده نمایید.

کال تو اکشن تماس

راهنمای تصویری نتایج علمی کاربردی ۱۴۰۲

همانطور که در بندهای پیشین گفتیم، داوطلبین برای مشاهده و دریافت نتیجه نهایی ثبت نام کاردانی، کارشناسی و یا دکتری در مهر و یا بهمن ماه، لازم است مراحلی را طی کنند. در این بخش راهنمای تصویری این مراحل خواهیم آورد:

✅ در گام اول آدرس سایت سنجش را sanjesh.org را در مرورگر گوگل خود وارد کرده و سرچ نمایید.

✅ در منوی صفحه اصلی سایت، گزینه جامع علمی کاربردی را انتخاب نمایید.

سامانه سنجش علمی کاربردی

✅ سپس در زیر منو اطلاعیه‌های جامع علمی کاربردی، بر روی عبارت اعلام نتیجه دوره کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی 1402 کلیک کنید.

اعلام نتایج علمی کاربردی مهر

✅ در نهایت برای مشاهده اعلام نتایج یا شماره پرونده خود را وار کنید و از طریق اطلاعات فردی به صفحه نتایج منتقل شوید.

مشاهده اعلام نتایج علمی کاربردی مهر

سامانه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1402

سامانه‌ سنجش همانند هر سال نتایج کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و همچنین دکتری را در سایت منتشر می‌کند. بنابراین افراد شرکت کننده می‌توانند در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن ماه، به آدرس sanjesh.org مراجعه نمایند.

داوطلبین گرامی توجه داشته باشند جهت اطلاع از اعلام نتایج کاردانی علمی کاربردی دو شیوه وجود دارد. در روش اول تنها کافیست شماره پرونده و شماره شناسنامه خود را در فیلدهای مربوطه وارد کنید و با وارد کردن عبارت امنیتی، نتیجه خود را دریافت نمایید.

روش بعدی با توجه به اطلاعات شخصی و هویتی است. شایان ذکر است که در کادرهای مربوطه باید دقیقا اطلاعاتی را وارد کنید که در هنگام ثبت نام وارد کرده‌‌ بودید.

مدارک لازم برای ثبت نام علمی کاربردی 1402

داوطلبانی که برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی از طریق سوابق تحصیلی اقدام کرده بودند، پس از اعلام نتایج بدون کنکور علمی کاربردی، می‌بایست مدارک خود را برای اتمام نام نویسی در سایت سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org بارگذاری کنند.

۶ قطعه عکس 4*3 پرسنلی
اصل و تصویر شناسنامه
اصل و تصویر کارت ملی
اصل و تصویر مدرک دیپلم کامل متوسطه
فرم تأییدیه معدل جهت داوطلبینی که دیپلم کامل متوسطه برای آنان صادر نگردیده
مدرک وضعیت نظام وظیفه داوطلبین برای آقایان
گواهی اشتغال به کار به همراه آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار برای پذیرفته‌ شدگان شاغل

بنر کال تو اکشن

نکات اعلام نتایج کارشناسی علمی کاربردی 1402

هر یک از داوطلبین که پس از اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن در رشته انتخابی خود پذیرفته شده‌ بودند، باید نکات زیر را رعایت نمایند.

  • بر طبق قوانین مربوط به گزینش متمركز، هر یک از رشته‌های تحصیلی گروه ‌های آموزشی دوره ‌های مذکور از بین داوطلبینی كه حدنصاب لازم را احراز كرده‌اند، قبول می‌شوند.
  • پذیرفته ‌شدگان لازم است در یكی از روزهایی که متعاقبا اعلام می‌گردد با در دست داشتن مدارک مندرج که در ادامه می‌آید با توجه به كد رشته محل قبولی خود به نشانی تعیین شده در جدول شماره 4 دفترچه راهنمای پذیرش مراجعه کنند.

     

  • بر طبق قوانین مربوط به گزینش نیمه ‌متمركز برای رشته‌هایی كه نیاز به اقداماتی نظیر مصاحبه و یا آزمون عملی دارند، داوطلبین ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی باید برای شركت در یكی از روزهایی که متعاقبا اعلام می‌گردد با در دست داشتن مدارک مورد نیاز كه در ادامه مقاله ذکر می‌شود با توجه به دانشگاه علمی کاربردی كد رشته محل قبولی خود به نشانی تعیین شده در جدول شماره 4 دفترچه دانشگاه علمی کاربردی برای پذیرش مراجعه کنند.
  • طبیعتا داوطلبینی که در روزهای تعیین شده برای انجام مراحل نهایی‌ گزینش به مراکز مربوطه مراجعه ننمایند از ادامه فرآیند پذیرش باز خواهند ماند.

نکات اعلام نتایج کارشناسی علمی کاربردی

خلاصه مقاله اعلام نتایج علمی کاربردی

در این مقاله به موضوع اعلام نتایج علمی کاربردی مهر و بهمن 1402 پرداختیم. در ابتدا گفتیم که متقاضیان رشته‌‎های علمی کاربردی در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، می‌بایست ابتدا برای ثبت نام اقدام کنند. مدارک لازم برای ثبت نام عکس پرسنلی، کارت ملی و شناسنامه و…است که داوطلبان باید آن‌ها را به همراه دیپلم و یا مدرک کارشناسی در سامانه ثبت نمایند.

سپس متقاضیان باید تا زمان اعلام نتایج بدون کنکور علمی کاربردی منتظر بمانند و بعد برای مشاهده نتیجه نهایی به سامانه سنجش کشور مراجعه کنند. در این مقاله در ارتباط با نحوه مشاهده و نکاتی دریافت نتایج اطلاعاتی ارائه کردیم. چنانچه سوالی در مورد مطالب مقاله داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید.

برای دانلود فایل PDF مقاله کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا پس از اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی باید در دانشگاه محل پذیرش، شهریه مورد نظر را پرداخت نماییم؟

پرداخت شهریه پس از انجام ثبت نام در دانشگاه پذیرفته شده باید صورت پذیرد.

اطلاعات لازم برای مشاهده نتایج علمی کاربردی چیست؟

اطلاعاتی همچون شماره پرونده و همچنین اطلاعات هویتی شما از موارد مورد نیاز خواهد بود.

آیا اعلام نتایج کارشناسی علمی کاربردی برای ترم مهر و بهمن متفاوت می‌باشد؟

با توجه به تاریخ متفاوت برای ثبت نام ترم مهر و بهمن، زمان انتشار کارنامه‌های مربوطه نیز متفاوت خواهد بود.

نظرات

72 دیدگاه دربارهٔ «اعلام نتایج علمی کاربردی ۱۴۰۲ + نحوه مشاهده | sanjesh.org»

  1. Avatar photo میلاد صفری گفت:

    سلام نتیجه کاردانی حرفه ای علمی کاربردی چه زمانی اعلام میشه؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. نتایج در سایت سنجش قابل مشاهده میباشد.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

    رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور + بهمن 1402 | sanjesh

    لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی دوبار در سال اعلام می‌گردد. معمولا رشته‌ها به چهار گروه صنعت، مدیریت، کشاورزی و هنر و فرهنگ دسته‌بندی می‌شود و پس از تایید وزارت علوم کشور اعلام می‌شوند؛ بنابراین شما قبل از انتخاب رشته...
  • ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی

    ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی 1402 | ایران تحصیل

    ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی از طریق سامانه جامع این دانشگاه امکان پذیر است.  بسیاری از افراد به دلایل مختلف همچون ازدواج، فوت پدر یا مادر و غیره تصمیم میگیرند محل زندگی خود را تغییر دهند که این...
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

    سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی + ورود edu.uast.ac.ir

    سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی با هدف سهولت امر دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی طراحی شده است که دانشجویان زیادی به خصوص دانشجویان جدید الورود هنگام کار با این سامانه دچار مشکلات زیادی می‌شوند. از آنجا این سامانه جایگزین...
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

    سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1402 + رشته ها | sanjesh

    دانشگاه علمی کاربردی یکی از برترین مراکز علمی آموزشی ایران است که بیش از هزار واحد آموزشی در سراسر کشور دارد که به دو صورت بدون کنکور در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان برای ثبت نام دانشگاه علمی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)