ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پکیج آمادگی کنکور 1403

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
پکیج آمادگی کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پکیج آمادگی کنکور مهمترین کلید موفقیت در کنکور است. اگر بدون برنامه ریزی و بسته آموزشی کنکور درس بخوانید نمی توانید به نتیجه مطلوب خود برسید. به این دلیل که برای آمادگی کنکور ۱۴۰۳ باید حجم بسیار زیاد درس ها را در بازه زمانی محدودی مطالعه کنید که طبیعتا این امر بدون داشتن برنامه ریزی دقیق امکان پذیر نمی باشد، شما با استفاده از پکیج قبولی کنکور می توانید با ایجاد نظم و استفاده از خدمات مشاوره ای در کنکور موفق شوید.

همچنین اگر زمان خود را مديريت نكنيد و بدون برنامه پیش بروید نمی توانید همه درس ها را به طور کامل مطالعه کنید. حتی اگر در همه سال های تحصیلی خود جز دانش آموزان موفق باشید، بدون برنامه ریزی مناسب و اصولی نمی توانید موفق شوید.

آکادمی ایران تحصیل با همکاری بهترین و مجرب ترین مشاورین کنکور ایران و با بهره گیری از جدیدترین متد های مشاوره از قبیل تست شخصیت شناسی، علاقه سنجی به مشاغل مختلف و ارائه بهترین پکیج آمادگی کنکور قبولی متقاضیان را تضمین می کند.
فقط کافیست وارد لینک زیر شده و فرم مشاوره را پر کنید.

پکیج آمادگی کنکور

 

بهترین منابع  و پکیج قبولی کنکور

برای رسیدن به نتیجه عالی در کنکور 1403 و غلبه بر حریفان، علاوه بر تلاش به نیروی کمکی که همان آموزش درست و مفهومی است نیاز داریم.

با توجه به مفهومی شدن کنکور و دشوار شدن پاسخگویی به سوالات بسته آموزشی کنکور مهم ترین ابزاری که در طول مسیر به دانش آموزان پر تلاش کمک می کند تا به هدف خود برسند.

 

اطلاعیه

 هر شب به صورت باکس های منظم زمانی در برنامه مطالعاتی خود در نظر بگیرید. اگر یک سال یازدهم روی این مطالب زمان کافی بگذارید سال دوازدهم راحت تر می توانید به درصد های ثابت برسید.

 

محتویات پکیج آمادگی کنکور 1403

برای رسیدن به موفقیت وجود یک منبع خوب ضروری است و لازمه رسیدن شما به هدفتان می باشد. منبعی که بتواند شما را در این مدت راهنمایی کرده، دروس را به شما آموزش داده و نحوه تست زنی را به شما یاد دهد در یک کلام بتوانید بهترین منابع کنکور را برای خودتان مهیا کنید.

پکیج آمادگی کنکور 1403 ایران تحصیل برای تمامی رشته ها  از بهترین استاید و فیلم های آموزشی استفاده کرده است. 

این پکیج قبولی 86 درصد در دانشگاه های دولتی را در سال ۱۴۰۳ به همراه داشته است. 

 

از مزایای این پکیج کنکور:

1- امکان استفاده چند باره پکیج

یکی از مزیت های استفاده از این بسته آموزشی کنکور، به جای کلاس های حضوری، امکان استفاده چند باره و مرور مجدد هر بخش است.  زیرا که در کلاس های حضوری و خصوصی استاد هر مبحث را فقط یک بار و یا در  نهایت دوبار تکرار می کند.  اما به کمک  پکیج قبولی کنکور این محدودیت برطرف شده و هر مبحث را می توان چندین بار مشاهده کرد تا به درک کامل و تسلط بالا در آن بخش رسید.

 

2-صرفه جویی در وقت و زمان

از جمله مزایای دیگر پکیج آمادگی کنکور صرفه جویی در وقت و زمان است.  بدون شک حضور در کلاس جدا از زمان خود کلاس، به ساعاتی برای آماده شدن، رفت و برگشت از کلاس نیاز دارد.  این زمان های اضافی در شهر های بزرگ به دلیل ترافیک بالا بسیار زیاد است و عملا فرصتی برای دانش آموز جهت مطالعه و تست زنی در طول شبانه روز باقی نمی ماند.  

 

3-تدریس کامل بدون محدودیت جغرافیای
مورد بعدی تدریس کامل است.  به دلیل مفهومی و دشوار شدن سطح سوالات کنکور، آموزش مباحث نیز باید با به دقت و ظرافت انجام شود.  در هر استان و شهر بسیاری از اساتید در هر زمینه برای تدریس هستند که برخی جوان و با سایقه کم و برخی با سابقه بالا.  اما همه ی اساتید برتر را در یک شهر با استان نمی توان خلاصه کرد.  در صورت استفاده از پکیج آمادگی کنکور در هر درس و مبحث بهترین استادان بخش را به شهر و به خانه خود اورده اید و دیگر محدود به جغرافیا نخواهید بود.  

 

4-صرفه جویی در هزینه های کلاس

مورد بعدی هزینه های بالای کلاس های خصوصی می باشد که ممکن است برای خانواده ها قابل پرداخت نبوده و یا دشوار باشد.  این ها مواردی بر مزیت های استفاده از بسته آموزشی کنکور نسبت به کلاس های خصوصی بودند تا اگر بین این دو در شک هستید به راحتی بتوانید تصمیم بگیرید.

 

بهترین بسته منابع  آمادگی کنکور

 

برنامه ریزی آمادگی کنکور  از تابستان 

از تابستان ۱۴۰۳ هم می توانید برنامه ریزی برای کنکور ۱۴۰۳ را انجام دهید و مطالعه را شروع کنید. البته مطالعه فقط در این سال منتهی به کنکور فشرده تر از حالتی است که از دو سال قبل از کنکور برای آن برنامه داشته باشید. باید دقت کنید که برنامه ریزی در سال آخر چند قسمت زمانی مختلف دارد. هر بازه زمانی روش متفاوتی برای برنامه ریزی دارد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

اگر از تابستان می خواهید برای کنکور مطالعه کنید، باید نقاط ضعف درسی خود را تا حد زیادی در تابستان حل کنید. پس ابتدا با درس هایی شروع کنید که در آن ها ضعیف تر هستند. برای این امر میتوانید از پکیج آمادگی کنکور استفاده نمایید.

 

آکادمی ایران تحصیل با همکاری بهترین و مجرب ترین مشاورین کنکور ایران با کمترین هزینه، شما داوطلبان را راهنمایی کرده و با ارائه بهترین بسته آموزشی کنکور، قبولی شما را در کنکور تضمین می نمایند. کافیست بر روی لینک کلیک کرده و فرم مربوطه را پر نمایند.

برنامه ریزی تخصصی آمادگی کنکور

 

نظرات در مورد کنکور 

مسئله حذف کنکور و جایگزینی آن موضوعی است که سالیان زیادی است مطرح و بررسی می شود اما هیچ تغییری در روند برگزاری آن به وجود نیامده است؛ دسته ای از دانش آموزان با بهانه اینکه کنکور قرار است حذف شود، به انتظار نشسته اند و در حال از دست دادن زمان خود هستند.

در صورتی که کنکور سراسری دچار تغییر شود, باز هم راه های جایگزینی اعمال می شوند که شباهت زیادی با کنکور دارند، پس در هر صورت شما باید خود را برای شرکت در آزمون ورودی دانشگاه آماده نمایید؛ پس به هیچ وجه خود را درگیر حواشی نکنید و به جای پرداختن به آنها، تمرکز بیشتری بر روی مطالعه و آماده کردن خود داشته باشید.

 

برای اطلاع بیشتر از نحوه ثبت نام بدون کنکور سراسری بر روی لینک کلیک کنید.

 

پکیج آموزش کنکور تجربی شامل آموزش چه دروسی است؟

پکیج قبولی کنکور شامل دروس اختصاصی (ریاضی، زیست، فیزیک و شیمی) و دروس عمومی (ادبیات، عربی، دینی و زبان) سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم تجربی می باشد.

دروس اختصاصی کنکور تجربی بر اساس ترتیب دفترچه کنکور تجربی شامل:

  • زمین
  • ریاضیات
  • زیست شناسی
  • فیزیک
  • شیمی

هر تست صحیح دروس اختصاصی کنکور تجربی چند درصد است

بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری می خواهند بدانند هر تست دروس اختصای کنکور چند درصد می باشد تا بدانند برای رسیدن به درصدی مطلوب جهت کسب رتبه دلخواه، چند تست را باید بزنند.

داوطلبان به ازای زدن هر تست صحیح درصد معینی را کسب کرده و به ازای اشتباه زدن هر تست درصد معینی را از دست می دهند.

دانش آموزان بر اساس بودجه بندی کنکور و درصد هر تست می توانند برای رسیدن به هدف خود برنامه ریزی کنند.

 

درصد هر تست کنکور تجربی

درس درصد به ازای پاسخ درست درصد به ازای پاسخ غلط
زمین شناسی ۴ درصد ۱/۳۳ درصد
ریاضیات ۳/۳ درصد ۱/۱ درصد
زیست شناسی ۲ درصد ۰/۹۵ درصد
فیزیک ۳/۳ درصد ۱/۱ درصد
شیمی ۲/۸۵ درصد ۰/۶۶ درصد

بهترین راه قبولی کنکور در ایران

 

اطلاعیه

سال یازدهم روند مطالعاتی دانش آموز باید به شکلی باشد که ابتدا مفاهیم تشریحی را به خوبی یاد بگیرد و بعد از آن به سراغ تست زنی و تکنیک های آن برود.

 

بهترین پکیج کنکور ریاضی دارای چه ویژگی هایی است؟

چگونه مناسب ترین پکیج ریاضی را برای کنکور تهیه کنید؟

بهترین پکیج قبولی کنکور ریاضی برای دانش آموزان پایه دهم، یازدهم، دوازدهم و فارغ التحصیلانی که هدف شرکت در کنکور ریاضی را دارند، پکیجی است که در آن هر سه درس اختصاصی ابتدا به صورت مفهومی آموزش داده شود و سپس روش تست زنی همان مبحث نیز به طور کامل آموزش داده شود.

 

دروس اختصاصی کنکور ریاضی

تعداد سوالات دفترچه دروس اختصاصی کنکور ریاضی شامل ۱۳۵ تست می باشد و داوطلبان کنکور ریاضی ۱۷۵ دقیقه برای پاسخ گویی به سوالات زمان دارند.

دروس اختصاصی کنکور ریاضی بر اساس ترتیب دفترچه کنکور ریاضی شامل:

ریاضیات (۵۵تست و ۸۵ دقیقه زمان)

فیزیک (۴۵ تست و ۵۵ دقیقه زمان)

شیمی (۳۵ تست و ۳۵ دقیقه زمان)

 

درصد هر تست دروس اختصاصی کنکور ریاضی

بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری می خواهند بدانند هر تست دروس اختصای کنکور چند درصد می باشد تا بدانند برای رسیدن به درصدی مطلوب جهت کسب رتبه دلخواه، چند تست را باید بزنند.

داوطلبان به ازای زدن هر تست صحیح درصد معینی را کسب کرده و به ازای اشتباه زدن هر تست درصد معینی را از دست می دهند.

دانش آموزان بر اساس بودجه بندی کنکور و درصد هر تست می توانند برای رسیدن به هدف خود برنامه ریزی کنند.

 

درصد هر تست کنکور ریاضی

داوطلبان با زدن تست های کنکور، یا پاسخ صحیح را انتخاب می کنند و یا پاسخ غلط که در هر دو حالت، درصدی را دریافت می کنند.

درس درصد به ازای پاسخ درست درصد به ازای پاسخ غلط
ریاضیات ۱/۸ درصد ۰/۶ درصد
فیزیک ۲/۲۲ درصد ۰/۷۴ درصد
شیمی ۲/۸۵ درصد ۰/۹۵ درصد

 

اطلاعیه

یکی از عوامل مهم موفقیت در کنکور ۱۴۰۳ شرکت در آزمون های آزمایشی است و برای این که شک شما راجع به آزمون های آزمایشی تبدیل به یقین شود.

 

اشتباهات در برنامه ریزی درسی کنکور

 انجام یکسری از خطا ها در سال های آخر منتهی به کنکور اتفاقی رایج در بین دانش آموزان است که باعث می شود در آخر توان رسیدن به نتایج دلخواهشان را نداشته باشند؛ با دانستن این اشتباهات و پیشگیری از انجام آنها، شرایط بهتری برای دانش آموزان ایجاد می شود و قادر می شوند که خود را به شکل بهتری برای شرکت در پکیج قبولی کنکور آماده نمایند. این اشتباهات عبارت هستند از:

اشتباهات رایج در آموزش آمادگی کنکور

 

1-عدم مدیریت زمان برای آماده شدن برای شرکت در کنکور

  • دانش آموزانی که در پایه های دهم و یازدهم هستند خیلی خود را در شرایط کنکوری نمی دانند، به همین علت توجه زیادی به گذر زمان ندارند و با خود می گویند “زمان زیادی تا کنکور مانده و هنوز وقت استراحت دارم، لازم نیست درس بخوانم”.
  • راه حل : از ابتدای پایه دهم به فکر کنکور سراسری باشید.

 

اطلاعیه

برنامه ریزی قوائدی دارد که لازم است شما با اصول آن آشنا باشید و با تکرار مستمر و تلاش آن را به عادت تبدیل کنید تا بتوانید در سال کنکور خود با برنامه دبیرها و آزمون ها منطبق باشید.

 

 

2- برنامه ریزی درسی با شدت بیش از حد

  • بسیاری از دانش آموزان کنکوری برای شروع وطالعه و آماده سازی، برنامه های ایده آل و بسیار حجیمی را برای خود در نظر می گیرند و توقعات بالایی از خود دارند، اما طبیعی است که آنها قادر به رعایت آن نیستند، در نتیجه پس از گذشت مدتی در انجام برنامه خود شکست می خورند و اعتماد به نفس و انگیزه های آنها کاهش پیدا می کند.
  • راه حل :انتظار زیادی از خود نداشته باشید، به جای ایده آل گرا بودن واقع گرا باشید؛ با ساعات مطالعه کم شروع کنید و پکیج قبولی کنکور را مطالعه نمایید.

 

برای اطلاع بیشتر از ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای بر روی لینک کلیک کنید.

 

3-تمرکز بر روی مطالعه درسنامه و غفلت از تست زنی

  •  تست زنی و تمرین و تکرار از اصول یادگیری حداکثری و مفید است که باید توسط دانش آموزان کنکوری رعایت شود، اما متاسفانه بسیاری از داوطلبانی که زمان زیادی تا کنکور دارند، از تست زنی غافل هستند و فقط سعی می کنند دائم و مکررا درسنامه های آموزشی را بخوانند، چون اعتقاد دارند برای تست زنی وقت زیاد است.
  • راه حل :سعی کنید یادگیری نکات، مرور و جمع بندی مباحث را در قالب تست زنی و آزمون انجام دهید تا بهره آنها نیز برایتان بیشتر باشد.

 

4-ناامیدی و مشکلات روحی

  • انجام اشتباهات مختلف، روبرو شدن با شرایط جدید و جدی زندگی و حساسیت بالای کنکور سراسری باعث می شود تا دانش آموزان با چالش های روحی بسیاری مواجه شوند و به نا امیدی از آینده گرفتار شوند.علت این امر عدم آگاهی از شرایط کنکور سراسری و حساسیت بیش از حد و یا فشار خانواده است.
  • راه حل: اشتباهات پیدا کنید، سپس سعی کنید از افراد و مشاورینی کمک بگیرید که خود در جریان کنکور سراسری حضور داشته و به موفقیت رسیده اند و با دانش بالایی می توانند وضعیت شما را سنجیده و راهنمای شما باشند.

 

مشاوران ما در سامانه مشاوره کنکور آکادمی ایران تحصیل پس از ارائه بسته آموزشی کنکور مناسب، به صورت 24 ساعته داوطلبان را پشتیبانی کرده و قبولی آن ها را در کنکور تضمین می نمایند. برای دریافت پکیج آمادگی کنکور متناسب با خود بر لینک زیر کلیک نمایند.

چگونگی مشاوره آمادگی کنکور

 

 

صفر تا صد برنامه ریزی کنکور

چون کنکور هر ساله سنگین تر از سال قبل برگزار می شود، اصول برنامه ریزی از کارهایی است که یک داوطلب موظف است انجام دهد تا به موفقیت برسد.در بسته آموزشی کنکور تمامی این برنامه ریزی ها آورده شده است.

برای حفظ اصول در برنامه ریزی کنکور، باید به موارد زیر توجه شود:

رعایت پیش نیاز زمان بندی درست تست زنی جمع بندی در زمان مناسب
تقسیم بندی مباحث مرور مکرر آزمون جامع با شرایط کنکور در نظر گرفتن پیش نیاز هر درس

هنگامی که شخص نتواند پیش نیازها را از ابتدا و به طور اصولی مطالعه کند، یادگیری درس های بعدی و مرتبط با این پیش نیازها صورت نخواهد گرفت.

برای اینکه یادگیری مباحث دروس کنکوری انجام شود، باید از آموزش از پایه شروع شود.

به طور مثال در درس ریاضی وقتی که توابع و مثلثات را به طور جداگانه یاد نگیرد، توانایی حل سوال ترکیبی از این مبحث را نخواهد داشت. به همین دلیل پیشنهاد ما به دانش آموزان این است که از پایه دهم به صورت اصولی شروع به یادگیری کنند، تا در نهایت بتوانند هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را جمع بندی کنند.

آموزش روش های غلط در کنکور

 

برای اطلاع بیشتر از شهریه دانشگاه آزاد بدون کنکور بر روی لینک کلیک کنید.

 

نکات مهم برای آمادگی کنکور

  • فضای درس خواندن خود را تغییر دهید و سعی کنید محیط تا تا حد امکان آموزشی و شبیه به کلاس های درس کنید.
  • ساعات ابتدایی روز مطالعه کنید ، این ساعات بهترین زمان برای مطالعه هستند و بازدهی مغز در آن بیشتر است.
  • بر اساس هدف خود، دروس را اولویت بندی کنید و با ترتیبی که به وجود می آورید به مطالعه و یادگیری بپردازید.
  • ارزش هر یک از درس ها در کنکور را به کمک پکیج قبولی کنکور بدانید، برای مثال در رشته علوم تجربی اهمیت کلی دروس (با توجه به هدف و شرایط دانش آموز قابل تغییر است) به این شکل است:

 

دروس عمومی ادبیات فارسی زبان عربی زبان انگلیسی دین و زندگی
دروس تخصصی ریاضی زیست شناسی فیزیک شیمی، زمین شناسی

 

علاوه بر درس خواندن، اوقاتی را نیز برای فراغت، تفریح، استراحت، بودن در بین خانواده و دوستان و همینطور سفر در نظر

بگیرید و فعالیت های ورزشی داشته باشید.همچنین از بسته آموزشی کنکور می توانید استفاده نمایید.

 

 نکات مهم برای آمادگی کنکور

 

اطلاعیه

 هر داوطلب باید توجه ویژه به این نکته داشته باشد به همراه داشتن یک دفتر برنامه ریزی خوب و بسته آموزشی کنکور با خصوصیات خود دانش آموز می باشد.

 

چگونه بهترین پکیج قبولی کنکور را تشخیص دهیم؟

برای اینکه منبعی بهترین و یا بدترین باشد، باید شرایط دانش آموز و راحتی آن با منابع نیز سنجیده شود، اما بطور کلی پکیج قبولی کنکور دارای ویژگی های زیر است:

 

جامعیت و پرداختن به تمامی مباحث
افزایش مهارت تست زنی و بالا بردن روحیه و انگیزه داوطلبان کنکور
اشاره به ریزترین نکات موجود در کتاب های درسی
استفاده از شیوه های نوین تولید و انتقال محتوای آموزشی
حجیم و طولانی نبودن
در هر مکان و زمانی قابل استفاده، تمرین و تکرار باشد.
هزینه های زیادی را برای دانش آموزان در پی نداشته باشد 

 

تغییرات  کنکور سراسری

تغییرات کنکور 1403

تغییرات کنکور سراسری 1403 توضیحات تغییرات کنکور 1403
در کنکور 1403، میزان 40 درصد تاثیر کنکور سراسری و 60 درصد تاثیر قطعی معدل خواهد بود. تاثیر معدل در کنکور سراسری 1403 به صورت قطعی اعمال می شود، یعنی معدل نهایی دانش آموزان چه خوب و چه بد در کنکور تاثیر دارد.
دروس عمومی از کنکور 1403 و بعد از آن حذف شد. در کنکور سراسری دروس تخصصی و در سوابق تحصیلی دروس عمومی مورد ارزیابی قرار می‎ گیرد.
کنکور دوبار در سال برگزار خواهد شد. در کنکور های قبل، آینده یک دانش‌ آموز چند ساعته رقم می‌ خورد اما با تصمیمات جدید امتحانات نهایی در دوران 25 روزه انجام می‌ شود.

کنکور در حدود 30 روز و با فاصله زمانی مناسب انجام می‌ شود.

دانشگاه ها برای پذیرش داوطلبان می توانند، حدنصاب نمره و معدل بگذارند. دانشگاه های کشور می‌ توانند یک حد نصاب برای معدل بگذارند و بر اساس آن مشخص کنند که تا چه معدلی را پذیرش می‌کنند و اگر معدل داوطلب از میزان مشخص پایین‌ تر باشد این اختیار به دانشگا ه‌ها داده می‌ شود که داوطلب را پذیرش نکنند.
اعتبار 2 ساله نتایج نتایج آزمونی که دانش آموزان در آن شرکت می‌ کنند تا دو سال اعتبار خواهد داشت و دانش آموزان می‌ توانند از نتایج آن تا دو سال استفاده کنند.

 

توجه به بودجه بندی کنکور یکی از مهم ترین اصول برنامه ریزی صحیح به شمار می رود. به این ترتیب که داوطلبان، کلیه حواس، وقت و هزینه خود را صرفا بر بخش هایی از محتویات درسی متمرکز می کنند که احتمال طرح پرسش کنکور از آن وجود دارد. هر ساله فهرستی تحت عنوان حذفیات کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد که متقاضیان می توانند با مطالعه آن به شناخت لازم پیرامون بودجه بندی کنکور دست پیدا نمایند.

بسته آموزشی کنکور سراسری

 

برای دریافت  کد سوابق تحصیلی متوسطه بر روی لینک کلیک کنید.

 

تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور 

اگر داوطلب از سوابق تحصیلی خوبی برخوردار باشد، نمره کل را بالا می‌برد و حالت برعکس آن هم ممکن است رخ دهد.

همچنین داوطلبان در دو آزمون دروس اختصاصی شرکت می‌کند و نمره هر کدام از آزمون‌ها که بالاتر بود، به عنوان ملاک پذیرش خود در دانشگاه اعلام می‌کند.

نمره آزمون با نمره سوابق تحصیلی ترکیب و نمره کل ساخته می‌شود؛ بنابراین نمره کل، ملاک پذیرش نهایی است.به کمک بسته آموزشی کنکور و مشاوران ایران تحصیل می توانید آمادگی کامل در کنکور را داشته باشید.

 

محاسبه سهمیه در  کنکور  

 از ۲۲ سهمیه ای که در تمامی سال های قبل از ۱۴۰۳ بر کنکورها اعمال می‌شد، تنها پنج سهمیه باقی می ماند.

این حذف سهمیه ها بر اساس رای دیوان عدالت اداری و کمیسیون آموزش صورت گرفته است

پنج نوع سهمیه ای که به احتمالا به قوت خود باقی خواهد ماند، عبارتند از:

  •  سهمیه رزمندگان ایثارگران و خانواده شهدا
  •  سهمیه مناطق
  •  سهمیه مناطق محروم برای رشته های گروه پزشکی
  •  سهمیه بهیاران
  •  سهمیه مناطق محروم

نحوه دریافت پکیج آمادگی کنکور

اخبار پیرامون کنکور 1403

به گفته رئیس سازمان سنجش، اگر مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی تا ۱۵ تیر ابلاغ نشود کنکور ۱۴۰۳ همانند گذشته برگزار می‌شود.

به گفته رئیس سازمان سنجش، مهمترین تغییر کنکور ۱۴۰۳ این است که دفترچه‌های سوالات و پاسخنامه‌ها به سه قسمت تقسیم شده است، 4 درس عمومی در یک پاسخنامه قرار دارند.

رئیس سازمان سنجش  گفت،  هم‌اکنون 85 درصد پذیرش دانشگاه‌ها بدون آزمون و برمبنای معدل دیپلم است و 15 درصد ظرفیت پذیرش به صورت ترکیب آزمون و سوابق تحصیلی است.

برای دانلود pdf مطلب کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

در کمال تاسف داوطلبان کنکور همواره برنامه ریزی های سنگین رویایی برای رسیدن به توانایی بالا در پاسخگویی به سوالات آزمون سراسری دارند.

این برنامه ریزی ها سبب می شود تا حجم بسیار زیادی از درس را در یک روز بخوانند؛ همین امر باعث می شود به مرور زمان، شخص از درس خواندن زده شود.

بهترین راهکار و اصول برنامه ریزی جهت موفقیت در کنکور، استفاده از پکیج آمادگی کنکور 1403 می باشد.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج کنکور تا چه مدت دارای اعتبار است؟

در کنکور نتایج آزمونی که دانش آموزان در آن شرکت می‌ کنند تا دو سال اعتبار خواهد داشت و دانش آموزان می‌ توانند از نتایج آن تا دو سال استفاده کنند.

سهم دروس تخصصی در کنکور سراسری چه میزان است؟

در کنکور سهم کنکورِ دروس تخصصی 40 درصد خواهد بود.

تاثیر معدل در کنکور به چه صورت است؟

تاثیر معدل در کنکور سراسری به صورت قطعی اعمال می شود، یعنی معدل نهایی دانش آموزان چه خوب و چه بد در کنکور تاثیر دارد.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام کنکور کارآگاهی

    ثبت نام کنکور کارآگاهی 1403| مراحل، زمان و محل برگزاری

    کسانی که به شغل کارآگاهی علاقه دارند می‌توانند در زمان ثبت نام کنکور کارآگاهی برای شرکت در این آزمون اقدام کنند. این رشته، یکی از شغل‌های حساس کشور است که در آن تنها افراد خاصی می‌توانند استخدام شوند. شما برای...
  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    کد سوابق تحصیلی از طریق سامانه دانش آموزی کشور به نشانی my.medu.ir در دسترس کاربران است. در سال های گذشته داوطلبان باید جهت مشاهده کد سوابق تحصیلی به سامانه dipcode.medu.ir یا سایت sahat.medu.ir مراجعه می‌کردند. اما در حال حاضر داوطلبان...
  • ثبت نام مجدد کنکور سراسری

    ثبت نام مجدد کنکور ۱۴۰۳ + جاماندگان sanjesh.org

    ثبت نام مجدد کنکور سراسری آغاز شد. جاماندگان کنکور که در بازه زمانی اولیه اختصاص داده شده برای ثبت نام کنکور به هر دلیلی موفق به نام‌نویسی نشده‌اند، می‌توانند در مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری نسبت به تکمیل فرم...
تماس با مشاور