ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

منابع قبولی در آزمون ept

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۶ دی ۱۴۰۱
منابع آزمون ept
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

منابع قبولی در آزمون ept اعلام شد. داوطلبینی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، می توانند با تهیه بهترین منابع آزمون ای پی تی برای هر کدام از مباحث Vocabulary ،Grammar و Reading با اطمینان بیشتری به سوالات پاسخ دهند. تیم ایران تحصیل این آمادگی را دارد که به متقاضیان گرامی در دانلود کتاب آمادگی و مرجع تخصصی آزمون ept یاری رسانده و با شما عزیزان را با تکنیک های پاسخگویی آشنا نماید.

 

 

برای آگاهی از جدیدترین منابع قبولی در آزمون ept و دریافت یک برنامه مطالعاتی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

ضرورت اطلاع از منابع آزمون ept چیست؟

 

 بهترین منابع آزمون ای پی تی

 

 

اگر از متقاضیان دوره دکتری بوده باشید، مطمئنا می دانید که ارائه یک مدرک معتبر زبان انگلیسی جهت پذیرش ضروری است. بر کسی پوشیده نیست که مدارکی همچون تافل و آیلتس از معتبرترین مدرک های بین المللی در تمام دنیا به شمار می روند. اما ممکن است برخی از داوطلبان نتوانند در این ازمون ها موفق باشند.

دانشگاه آزاد به نوبه خود فرصتی را فراهم آورده است تا متقاضیان دوره دکتری، بتوانند در آزمونی به نام EPT شرکت کرده و در صورت کسب نمره قبولی آن را به این دانشگاه ارائه دهند. با این وجود نمی توان گفت که این آزمون هم بی اهمین بوده و مسلما باید از آمادگی های لازم برخوردار بود.

قطعا اطلاع و مطالعه منابع آزمون ept یکی از مهمترین رموز موفقیت در آن نیست. چرا که به تعداد بی شماری کتاب در این زمینه وجود دارد که بدیهی است امکان خواندن همه ان ها وجود ندارد. در این مقاله قصد داریم به همین مطلب بپزدازیم و منابع قبولی در آزمون ای پی تی را معرفی کنیم.

 

 

به منظور اطلاع از جدول زمان بندی ثبت نام آزمون ept لینک قرمز را لمس نمایید

 

 

معرفی لیست منابع آزمون ept 

علیرغم آزمون هایی همچون تافل و آیلتس که توانایی شنیداری و گفتاری شرکت کنندگان خود را در زبان انگلیسی محک می زنند، در آزمون ای پی تی چنین موارد وجود ندارد. اما در مقابل سوالات به سه بخش مهم گرامر، درک مطلب و واژگان تقسیم بندی می شوند. برای هر کدام از این ها دنیایی از کتاب وجود دارد که می توان مطالعه نمود. اما برای رفاه حال شما عزیزان، در جدول زیر کتاب مرجع تخصصی آزمون ept هر مبحث را ذکر کرده ایم.

 

 

نام کتاب
 Longman Preparation for the TOEFL (The Paper – based)
Barron’s Essential Words for TOEFL
 ۱۱۰۰ Words You Need to Know
۵۰۴ Essential Words
TOEFL Reading Flash

 

 

اگر می خواهید جزوه تضمینی آزمون زبان ept را داشته باشید، به لینک مربوطه مراجعه فرمایید

 

 

بودجه بندی سوالات در منابع قبولی در آزمون ای پی تی

قبل از اینکه بخواهید کتاب مرجع تخصصی آزمون ept را تهیه کنید، خوب است که از بودجه بندی های آن مطلع شوید. تعداد کل سوالات آزمون ای پی تی 100 و به شکل هار گزینه ایی می باشند. از این میان 25 سوال به واژگان، 40 سوال دستور زبان و 35 سوال درک مطلب اختصاص دارد.

درک مطلب به دو صورت خواندن متن و کلوز تست مورد سوال قرار می گیرد. تست های هر کدام از بخش ها از یک یا چند کتاب استخراج می شوند که منابع به شمار می روند. منابع آزمون ept با وجود گذر چند سال از اجرای آن، تقریبا یکسان بوده اند و می توان آن ها را به جدولی که برایتان نمایش داده ایم، اطلاق داد.

 

 

جهت دریافت مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد وارد لینک قرمز شوید

 

 

کتاب مرجع تخصصی آزمون ept در بخش واژگان

 

کتاب مرجع تخصصی آزمون ای پی تی در بخش واژگان

 

یکی از مهم ترین فاکتورها و منابع قبولی در آزمون ای پی تی به بخش واژگان مربوط می شود. اغلب داوطلبان نیز به دلیل آنکه دامنه لغات پایینی دارند، در این قسمت دچار مشکل می شوند. دلیل این امر هم آن است که برخی از کلمات ناآشنا به نظر می رسد و دامنه لغات غالبا پایین است.

اما اگر به لیست منابع آزمونept  توجه کرده باشید، خواهید دید که کتاب های ۱۱۰۰ Words You Need to Know، ۵۰۴ Essential Words و Barron’s Essential Words for TOEFL من اصلی سوالات این قسمت می باشند. بنابراین اگر بتوان با یک برنامه ریزی مدون و تمرین زیاد بر لغات این دو کتاب مسلط شد، می توان انتظار داشت که نمره خوبی را کسب خواهیم کرد.

با وجود همه این ها، یک خصوصیت مهم تست های واژگان چنین آزمون هایی این است که به هر حال ممکن است داوطلب در دفترچه سوالات با کلمه هایی برخورد نماید که برایش ناآشنا باشد. یک نکته مهم در چنین مواردی این است که نباید انتظار داشت که به همه سوالات پاسخ داده شود.

اما نکته دیگر آن است که اگر با تکنیک های حدس معنا آشنا باشید، پیشرفت شما تا حد زیادی قابل انتظار خواهد بود. برای دریافت این تکنیک ها و دانلود کتاب آمادگی آزمون ept ، می توانید از مشاورین و متخصصین ایران تحصیل کمک بگیرید تا شما را با روش های جدید آشنا نمایند.

 

 

جهت اطلاع از لیست منابع آزمون تافل سازمان سنجش بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید

 

 

منابع گرامر آزمون ept

بخش گرامر شاید در نظر بسیاری از بان آموزان یا شرکت کنندگان در آزمون های زبان انگلیسی بسیار دشوار باشد، اما حقیقت این است که اگر قرار باشد یک شانس برای کسب نمره بالا در میان منابع آزمونept  داشته باشید، همین قسمت است.

شاید با خود بپرسید چرا؟ دلیل این است که علیرغم پراکندگی و گستردگی بسیار وسیع لغات، قواعد زبان انگلیسی در یک محدوده خاص می گنجند و اگر بر چند قانون خاص که معمولا در این آزمون پر تکرار هستند مسلط شوید، به راحتی درصد بالایی را می زنید.

کتاب مرجع تخصصی آزمون ept در قسمت گرامر لانگمن تافل نام دارد. این کتاب قواعد انگلیسی را به شکلی بسیار سنجیده و منسجم توضیح داده است.

البته به یاد داشته باشید که همه توضیحات ان به صورت انگلیسی است و همین مورد هم می تواند شما را در یافتن لغات بیشتری یاری دهد. همچنین، پاسخ ها به صورت کلیدی می باشد و خبری از پاسخ تشریحی نیست. اما در مجموع می توان آن را یکی از مطمئن ترین و بهترین منابع آزمون ای پی تی به شمار آورد.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمون EPT وارد شوید.

 

 

بهترین منابع درک مطلب آزمون ای پی تی

سوالات درک مطلب را می توان ترکیبی از گرامر و لغات دانست. طراحان به طور معمول داوطلب را در قالب کلوز تست و دادن یک متن نسبتا کوتاه مورد محک قرار می دهد. باید بگوییم که منابع آزمون ept در قسمت درک مطلب، مجددا کتاب  Longman Preparation for the TOEFL (The Paper – based) و TOEFL Reading Flash می باشد.

معمولا شرکت کنندگان برای پاسخگویی به سوالات کلوز تست و تنظیم زمان در قسمت خواندن متن دچار دردسر می شوند و باعث می شود که تست های دیگر را از دست دهند. اما اگر با برخی از تکنیک های زبان شناسان ایران تحصیل آشنا شوید به راحتی بر این مسائل فائق خواهید آمد.

 

 

به منظور اطلاع از جدول زمان بندی ثبت نام آزمون ept لینک قرمز را لمس نمایید

 

 

نمره قبولی آزمون با بهترین منابع آزمون ای پی تی

حال بعد از اینکه منابع آزمون ept را شناختیم، این سوال پیش می آید که نمره قبولی این آزمون چند است؟ نمره حد نصاب قبولی از میان 100 نمره کل، بر اساس جدیدترین بخشنامه های صادر شده برای شرکت کنندگان عادی 50 می باشد.

اما اگر فردی این نمره کسب نکرده نباشد نیز به شرط آنکه نمره آن ها در کارنامه 80% نمره قبولی باشد تحت شرایطی قبول مشروط خواهد بود. بدین معنا که اگر متقاضی مذکور، همزمان با اخذ و ثبت رساله خود در یکی از دوره های مورد تایید دانشگاه شرکت کرده و پذیرفته شود، قبول مشروط خواهد بود. در غیر این صورت نیمسال مربوطه مرخصی به شمار می آید.

البته به دلیل آنکه ممکن است قوانین تغییراتی داشته باشند، توصیه می شود که با دانلود کتاب آمادگی آزمون ept ایران تحصیل، این ریسک را نکنید و با نمره بالا قبول شوید.

 

 

برای  اطلاع از زمان و نحوه  دریافت کارت ورود به جلسه آزمون  ept لینک قرمز را انتخاب نمایید

 

 

چگونه بهترین منابع آزمون ای پی تی را مطالعه کنیم؟

چگونگی مطالعه منابع آزمون ept یکی سوالات متداول متقاضیان است. در جواب باید ابتدا این نکته را خاطر نشان کرد که آشنایی با نحوه طراحی سوالات این آزمون بسیار مهم است. صرف اینکه یک شخص موفق به خرید و دانلود کتاب آمادگی آزمون ept شده و یا آن ها را مطالعه کند، نمی تواند تضمین کننده تسلط باشد.

برای مثال، در مبحث گرامر همیشه یک سری قواعد خاص مورد سوال قرار می گیرند و دیگر نیازی به حفظ گرامر جامع انگلیسی نیست. همین امر در مورد شیوه پاسخدهی درک مطلب نیز صدق می کند.

در مجموع، داوطلب باید بداند که با چه روشی واژگان بهتر در ذهنش می مانند، درک مطلب چگونه با سرعت بزند و چه سوالاتی در گرامر در انتظار او هستند.

رمز قبولی را می توان در سه کلمه تمرین، مرور و تثبیت خلاصه نمود. بخصوص آنکه به قول معروف درس زبان انگلیسی فرار است و در مرور زمان به فراموشی سپرده می شود.

 

 

اگر می خواهید در مورد سهمیه ایثارگران در آزمون ept اطلاعات لازم را کسب کنید، وارد لینک شوید

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین منابع آزمون ept را در همه مباحث ان معرفی کنیم و اطلاعاتی را در مورد نحوه مطالعه و تست زنی به شما عزیزان عرضه کنیم.

همچنین می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما، نه تنها به لینک دانلود کتاب آمادگی آزمون ept ، تافل و آیلتس دست یابید، بلکه از بهترین مشاوره قبولی نیز بهره مند شوید. برای این منظور کافی است که شماره های قید شده در جدول زیر را در همه روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 1 شب شماره گیری نمایید.

 

 

به منظور اطلاع از کتب و منابع مرجع تخصصی آزمون ept و جدیدترین اخبار از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

منابع آزمون SAT

 مشاوره قبولی در آزمون تافل

قبولی در آزمون ept

منابع آزمون ept

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

منابع آزمون ept را از کجا بشناسیم و تهیه کنیم؟

در سایت ایران تحصیل لینک دانلود کتاب آمادگی آزمون ept در اختیار همه متقاضیان عزیز قرار داده می شود.

سوالات آزمون ای پی تی شامل چه مباحثی می شوند؟

سوالات این ازمون به سه بخش ریدنیگ، گرامر و درک مطلب تقسیم بندی می شوند.

مدرک ept برای چه دانشگاه هایی اعتبار دارد؟

مدرک ای پی تی تنها برای دانشگاه آزاد و متقاضیان مقطع دکتری قابل قبول است.

در چه زمانی می توان برای آزمون ای پی تی ثبت نام کرد؟

برای کسب جدیدترین اخبار در مورد زمان ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و تاریخ برگزاری با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید. 

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «منابع قبولی در آزمون ept»

  1. Avatar photo علی معصومی گفت:

    سلام . برای بخش واژگان من کتاب های 504 واژه و 900 لغت پرتکرار و لغات ضروری تافل رو خوندم خیلی خوب بود و تونستم به سوالات واژگان تا حدی جواب بدم .

    ولی تو بخش گرامر نتونستم به سوالات پاسخ بدهم . برای اون بخش از چه منبعی بخونم ؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر شرایط شما باید تحت برسی مشاور قرار بگیرد برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بفرمایید

  2. Avatar photo ارسلان گفت:

    سلام وقتتون بخیر، برای شرکت در آزمون ept باید در جه مباحثی آمادگی داشته باشیم؟ در اصل سوال من این هست که منابع قبولی در آزمون ept چه مواردی هست؟

    1. Avatar photo aria گفت:

      سلام وقتتون بخیر، منابع قبولی در آزمون ept سه مورد grammer، vocabulary و reading می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور