ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

معاف از رزم و امریه

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
معاف از رزم و امریه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

معاف از رزم و امریه فرصتی است که برای افرادی که بنا به هر دلیلی تمایلی به شرکت در فعالیت های رزمی دوران خدمت سربازی ندارند. در واقع، هم در صورت دریافت معاف از رزم می توانید از انجام خدمات رزمی معاف شوید و هم به وسیله گذراندن دوران سربازی در قالب امریه این معافیت برای شما اتفاق می افتد و می توانید دوران سربازی خوب و تقریباً بدون سختی را سپری کنید. حتی در صورت دریافت امریه امکان استخدام دائم در همان سازمان یا ارگان مشغول به خدمت هم برای شما فراهم است. اما آیا می دانید معاف از رزم یعنی چه ؟ آیا اطلاعی از معاف از رزم چشم دارید؟ در مورد معاف از رزم اعصاب و روان چه می دانید؟ آیا این نوع معافیت تحت شرایط خاصی به هر فرد مشمول خدمت نظام وظیفه تعلق می گیرد؟ آیا با معافیت از رزم فرد می تواند معاف از نگهبانی هم باشد؟

 

در این نوشته، هر آن چه را که باید در مورد معاف از رزم و امریه بدانید را در اختیار شما دوستان عزیز قرار می دهیم. از طرفی به تمامی سؤالات بالا در رابطه با معاف از رزم چشم، معاف از رزم اعصاب و روان و همین طور امکان یا عدم امکان معاف از نگهبانی در صورت دریافت معافیت از رزم هم برای شما عزیزان پاسخ می دهیم. از طرفی پاسخگوی این سؤال یعنی معاف از رزم یعنی چه ؟ نیز برای شما عزیزان هستیم. 

 

 

برای آشنایی با نحوه اخذ امریه و معافیت از رزم از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

معاف از رزم یعنی چه ؟

 

 

شرایط دریافت معاف از رزم و امریه چیست؟

 اخذ معاف از رزم و امریه همواره یکی از موضوعات بسیار مهمی است که ذهن شمار زیادی از مشمولان خدمت نظام وظیفه را به خود مشغول می کند.

اما باید به این وضوع بسیار مهم نیز توجه کرد که هر فرد برای دریافت معاف از رزم و امریه لزوماً باید از شرایطی هم برخوردار باشد.

اما آیا با شرایط اخذ معاف از رزم و امریه اطلاعی دارید؟

اگر فرد قصد دریافت معاف از رزم چشم و یا معاف از رزم اعصاب و روان را داشته باشد لزوماً چه شرایطی برای این قبیل از افراد جهت دریافت معاف از رزم در نظر گرفته شده است؟

در رابطه با امریه سربازی جریان به شکل است؟ هر فرد در صورت داشتن چه شرایطی می تواند اقدامات لازم و ضروری را برای دریافت معاف از رزم انجام دهد؟

در این بخش از نوشته، توضیحاتی را در رابطه با شرایط دریافت معاف از رزم و امریه خدمت شما دوستان و عزیزان ارائه می دهیم.

 با ارائه توضیحات زیر در رابطه با شرایط دریافت معاف از رزم و امریه می توانید از داشتن شرایط معاف از رزم و امریه در مورد خود مطمئن شوید.

 در ادامه با ذکر شرایط معاف از رزم و امریه به طور جداگانه در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم.

جهت کسب اطلاعاتی دقیق تر و بهتر در رابطه با شرایط معاف از رزم و امریه می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

 

 

شرایط دریافت معاف از رزم

در رابطه با شرایط دریافت معاف از رزم باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که مشمولین و کسانی که مبتلا به انواع و اقسام بیماری ها هستند شرایط دریافت معافیت از رزم را دارند.

در صورتی که نقص عضو و یا حتی بیماری خاصی دارید به مراتب شرایط لازم برای دریافت معافیت از رزم را برای انواع ارگان ها و سازمان های نظامی از جمله سپاه را دارید.

در مجموع، اگر فرد مبتلا به انواع بیماری ها از جمله بیماری های روحی و جسمی باشد امکان دریافت معافیت از رزم را به مراتب دارد.

اگر به دنبال دریافت اطلاعات لازم در رابطه با شرایط معاف از رزم هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید تا پاسخگوی سؤالات شما در این زمینه مهم و اساسی باشند.

 

 

دریافت امریه سربازی و همین طور معافیت از رزم با طی مراحلی و در صورت داشتن مدارک لازم برابی هر فرد مشمول امکان پذیر است

 

 

شرایط دریافت امریه سربازی

دریافت امریه سربازی در حال حاضر به یکی از مهم ترین و اصلی ترین دغدغه های سربازان خدمت نظام وظیفه تبدیل شده است.

ولی باید به خاطر داشته باشید که در صورت نداشتن شرایط لازم به هیچ وجه نمی توانید برای دریافت آن اقدام کنید و باید قید امریه گرفتن را بزنید و برای گذراندن دوران خدمت سربازی در پادگان ها حضور پیدا کنید. 

در نتیجه، قبل از هر گونه اقدامی برای دریافت امریه سربازی لزوماً باید از شرایط آن اطلاع حاصل کرد. اما آیا اطلاعی از شرایط دریافت امریه در قالب شرایط عمومی و اختصاصی دارید یا خیر؟

در صورت عدم اطلاع از شرایط دریافت امریه سربازی با مطالعه این بخش در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم.

. اگر فردی متأهل هستید شرایط دریافت امریه خدمت نظام وظیفه را به مراتب دارید.

. در صورتی که مبتلا به بیماری خاصی از جمله بیماری روحی و یا جسمی هستید می توانید برای دریافت امریه از هر یک از ارگان ها و سازمان های معرفی شده برای دریافت امریه اقدام بفرمایید.

. اگر سرپرست خانوار هستید می توانید جهت دریافت امریه خدمت وظیفه مراحل و فرآیندهای لازم را طی کنید.

 

 

آيا از مدارک لازم برای دریافت امریه خدمت نظام وظیفه اطلاعی دارید؟

جهت دریافت انواع امریه سربازی در انواع ارگان ها و سازمان های مختلف اطلاع از مدارک مورد نیاز برای دریافت آن نیز کاملاً الزامی و مهم به نظر می رسد. 

آیا از لیست مدارک لازم برای دریافت مدارک لازم و ضروری برای دریافت انواع امریه سربازی اطلاعی دارید؟

آیا این مدارک مورد نیاز برای دریافت امریه شامل مدارک تحصیلی و همین طور شخصی می شوند؟ 

اگر به دنبال اطلاع از مدارک دقیق مورد نیاز برای دریافت امریه نظام وظیفه هستید می توانید از مشاوران ما در مجموعه ایران تحصیل کمک بخواهید و از راهنمایی های آن ها نهایت استفاده را ببرید. 

مشاوران حاضر در مجموعه ما می توانند بهترین اطلاعات را در رابطه با مدارک مورد نیاز برای دریافت امریه خدمت نظام وظیفه در اختیار شما دوستان و عزیزان قرار دهند تا بدین ترتیب بتوانید با خیال آسوده و بدون هیچ مشکلی برای دریافت آن اقدامات لازم را انجام دهید. 

 

 

معاف از رزم یعنی چه ؟

درست است که در بالا اطلاعاتی مختصر در رابطه با معاف از رزم خدمت شما ارائه کردیم اما با توجه به نیاز شما به کسب اطلاعاتی بیشتر و دقیق تر در رابطه با معاف از رزم قصد داریم برای شما دوستان توضیح دهیم که اصلاً معاف از رزم یعنی چه ؟

در پاسخ به این سؤال یعنی معاف از رزم یعنی چه ؟ باید خدمت شما دوستان عرض کنیم که معاف از رزم امتیازی است که در صورت داشتن بیماری خاص روحی و جسمی به هر فرد تعلق می گیرد تا شخص از مزایای آن نهایت استفاده را ببرد.

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی دقیق تر در رابطه با این سؤال مهم یعنی معاف از رزم یعنی چه‌ ؟ هستید می توانید از کمک مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل استفاده کنید تا آن ها پاسخگوی شما در رابطه با این سؤال یعنی معاف از رزم یعنی چه ؟ به صورت دقیق و کامل باشند.

 

 

معاف از رزم اعصاب و روان

 

 

معاف از رزم چشم چیست و چه شرایطی برای دریافت آن وجود دارد؟

معاف از رزم چشم یک از انواع معافیت هایی است که مرتبط با عوارض بینایی و بیماری های چشم است.

بیماری هایی که بنا به قوانین سازمان نظام وظیفه امکان دریافت معافیت پزشکی برای آن ها وجود دارد.

اما آیا می دانید در صورت ابتلا به کدام یک از انواع بیماری های چشمی امکان دریافت معاف از رزم چشم برای هر فرد مشمول خدمت نظام وظیفه وجود دارد؟

در ادامه با ذکر شماری از انواع بیماری های چشمی که می تواند منجر به دریافت معاف از رزم چشم برای شما به عنوان یکی از افراد مشمول خدمت نظام وظیفه شود اشاره می کنیم.

در صورت نیاز به اطلاع از انواع بیماری های چشمی تعیین شده برای دریافت معافیت از رزم با مشاوران حاضر در مجموعه ما تماس حاصل فرمایید تا تمامی اطلاعات مورد نیازتان را به شما بگویند.

. اولین مورد بیماری های پلک و همین طور ملتحمه از جمله واکتروپیون، آنتروپیون، گزروزیس و سیمبلفارون است که در صورت ابتلا به هر یک از این بیماری های چشمی می توانید جهت دریافت معافیت چشم در خدمت سربازی اقدام بفرمایید.

. اگر بیماری اورام متلحمه فصلی شدید و حادی دارید می توانید برای گرفتن معافیت پزشکی از طریق این بیماری اقدام بفرمایید.

. در صورت ابتلا به بیماری چشمی آستیگماتیسم مرکب یا ساده و همین طور ترکیب شده با سیکلوپلژی کامل در هر یک از چشم ها می توانید برای دریافت معافیت اقدام بفرمایید.

البته درجه این آستیگماتیسم چشمی باید بین 3 الی 5 دیوپتر باشد. فقط در صورتی که مدرک تحصیلی شما کارشناسی با بالاست برای دریافت این معافیت باید درجه آستیگماتیسم چشم شما بین 3 الی 7 دیوپتر باشد.

. سیکلوپلژی کامل یا میوپی در صورتی که برای هر یک از چشم ها بین 3 الی 6 دیوپتر باشد  امکان دریافت معافیت را برای فرد مبتلا فراهم می کند.

 

 

در مورد معاف از رزم اعصاب و روان برای فرد مشمول چه می دانید؟

دریافت معافیت از رزم اعصاب و روان همچون سایر معافیت های پزشکی تحت شرایطی خاص برای هر فرد مبتلا امکان پذیر است.

در ادامه شماری از بیماری هایی که در صورت ابتلا به آن ها می توانید برای دریافت معاف از رزم اعصاب و روان اقدام کنید را خدمت شما عزیزان عرض می کنیم.

برای اطلاع از لیست کامل کلیه بیماری هایی که به کمک آن ها می توانید برای دریافت معاف از رزم اعصاب و روان اقدام بفرمایید با مشاورانی خبره در این حوزه مشورت کنید و از لیست تمام بیماری های اعصاب و روان برای دریافت این نوع معافیت اطلاع حاصل کنید.

. در صورت ابتلا به انواع بیماری های اعصاب و روان از جمله فوبیا، اضطراب و اختلال پانیک می توانید برای دریافت معافیت اعصاب و روان اقدام بفرمایید.

البته توجه داشته باشید که در صورت خفیف بودن این بیماری ها تنها می توانید برای دریافت معافیت موقت اقدام کنید. یعنی تا مدتی در خدمت سربازی حضور نداشته باشید تا بیماری شما بهبود پیدا کند.

اما در صورت شدید بودن بیماری و یا عدم بهبود آن در طول دوران معافیت موقت امکان دریافت معافیت دائمی برای شما دوست عزیز مشمول وجود دارد و باید برای این امر اقدامات لازم و ضروری را انجام دهید.

. در صورتی که هر فرد مشمول خدمت نظام وظیفه از انواع اختلالات شخصیتی رنج می برد امکان دریافت معافیت پزشکی برای وی وجود دارد.

. هر فرد در صورت داشتن اختلالات خلقی امکان استفاده از امتیاز معافیت از رزم را نیز دارد.

 

 

آیا با دریافت معاف از رزم امکان معاف از نگهبانی هم برایم وجود دارد؟

شاید این سؤال مهم برای شما دوست عزیز مشمول هم مطرح شود که آیا در صورت معافیت از رزم در خدمت سربازی امکان معاف از نگهبانی هم برای من وجود دارد یا خیر؟

در اینجا باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که خیر در صورتی که مؤفق به دریافت معاف از رزم شوید امکان معاف از نگهبانی را ندارید و براساس اعلام مسئولین سازمان نظام وظیفه نمی توانید معاف از نگهبانی را داشته باشید و لزوماً باید در پادگان ها نگهبانی بدهید.

 

 

جهت اطلاع از مدارک لازم برای دریافت معاف از رزم و یا دریافت امریه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دریافت معاف از رزم و امریه در چه صورتی برای هر فرد مشمول امکان پذیر است؟ 

دریافت معاف از رزم و امریه در صورت برخورداری فرد از شرایطی خاص امکان پذیر است.

برای اطلاع از قوانین جدید معاف از رزم چشم و همین طور معاف از رزم اعصاب و روان چه کاری باید انجام دهم؟ 

برای اطلاع از این قوانین می توانید با مشاوران مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

آیا هر فرد سرباز در صورت معاف از رزم می تواند برای معاف از نگهبانی هم اقدام کند؟ 

خیر چنین امکانی برای وی وجود ندارد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره سربازی

    مشاوره سربازی + سامانه تلفنی پاسخگو 24 ساعته نظام وظیفه

    مشاوره نظام وظیفه یکی از خدمات مجموعه ایران تحصیل است که شامل مشاوره سربازی و راهنمایی در خصوص دریافت کسری خدمت سربازی، خرید خدمت سربازی، انواع معافیت های پزشکی، شرایط هر فرد برای دریافت معافیت های مختلف، قوانین غیبت موجه،...
  • ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت

    ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    شرایط ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت 1403 اعلام شد. برگزاری دوره های ضمن خدمت توسط دانشگاه های علوم پزشکی هر ساله انجام می شود که هدف از برگزاری آن ها ارتقای سطح علمی کارکنان و افزایش توانمندی های آن...
  • کد سخا

    کد سخا چیست؟ دریافت آنلاین اینترنتی از services.epolice.ir

    افرادی که واجد شرایط برای انجام خدمت سربازی هستند باید به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و مشخصات خود را به صورت کامل ارائه دهند. کد سخا (سایت خدمات الکترونیک انتظامی)، یک کد پنج رقمی است که هر یک از...
  • بخشش اضافه خدمت

    بخشش اضافه خدمت 1403 + خبر خوش بخشنامه جدید عفو رهبری!

    تخلف در دوره سربازی، فرار از خدمت و یا داشتن غیبت از جمله مواردی هستند که منجر به اضافه خدمت می شوند. به همین دلیل بخشش اضافه خدمت از جمله مواردی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در...
تماس با مشاور