ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره با رتبه های تک رقمی کنکور ۱۴۰۳

مشاوره با رتبه های تک رقمی کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشاوره با رتبه های تک رقمی کنکور از طریق تماس تلفنی فرصتی مناسب را در اختیار کلیه داوطلبان گرامی قرار داده تا با بهره گیری از تجربیات و روش های مطالعه و تست زنی آن ها راه را برای خود هموار سازند. امکان داشتن مشاوره با رتبه های برتر کنکور سبب می شود تا از چالش های پیش رو اطلاع یابید و هر چه بهتر خود را برای این موقعیت ها آماده کنید. شما نیز می توانید مشاور رتبه های تک رقمی کنکور داشته باشید و آینده خود را تضمین کنید.

کنکور ماراتن بزرگی است که هر سال عده زیادی از دانش آموزان در آن شرکت می‌کنند تا سرنوشت تحصیلی و شغلی خود را رقم بزنند. در این میان عده‌ای هم هستند که در این ماراتن تاریخ ساز می‌شوند و رتبه‌ های تک رقمی کنکور را کسب می‌کنند که در نوع خود شگفتی بزرگی را رقم زده‌اند. کسب این رتبه‌ ها آسان به دست نمی‌ آید و پشت تمام این مقام‌ ها

 دقیق و منظم – تلاش مستمر و خستگی ناپذیر و صد البته روحیه بالا خوابیده است. بسیاری از داوطلبان کنکور کنجکاوند که این افراد چگونه به این موفقیت رسیده‌اند و مشتاقند تا راز موفقیت آنها را بدانند. پس چه بهتر که از مشاور رتبه های تک رقمی کنکور استفاده کنیم.

استفاده از یک مشاور کنکور رایگان و خبره و بهره گیری از برنامه ریزی درسی اختصاصی و منحصر به فرد برای هر داوطلب، می تواند سبب موفقیت در آزمون سراسری شود. آکادمی ایران تحصیل با همکاری با نخبگان ایران و بهره گیری از به روز ترین متدهای مشاوره از جمله انجام تست شخصیت شناسی، علاقه سنجی به مشاغل مختلف، همراهی با خانواده داطلبان، قبولی شما داوطلبان عزیز را تضمین می کند.

جهت دریافت خدمات مشاوره ای کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره با تک رقمی های کنکور

 

مشاوره کنکور با رتبه های برتر امسال

مشاوره کنکور 1403 و زمان برنامه ریزی برای مطالعه آغاز شده و دانش‌ آموزان سال یازدهم بسیار سریع در پروسه آمادگی برای کنکور قرار می گیرند. اما نداشتن اطلاعات دقیق از شیوه های مطالعه و طراحی برنامه مناسب باعث می‌شود تا وقت زیادی را تلف کنند و یا شتاب‌ زده عمل نمایند. یکی مواد می تواند انتخاب کلاس کمک ‌آموزشی تنها به دلیل توصیه دوست و فامیل، شرکت در آزمون های آزمایشی صرفاً به دلیل حضور رتبه ‌های برتر در آن آزمون که می ‌تواند بسیار آسیب زننده باشد. اما بهره مندی از مشاوره با رتبه های برتر کنکور می تواند جلوی بسیاری از این اشتباهات را بگیرد و فرد را در مسیر صحیحی قرار دهد. 

کنکور یکی از مهم ترین آزمون های تحصیلی است که هر فرد علاقه مند به ادامه تحصیل، باید در آن شرکت کند و آمادگی برای آن مسیر پر فراز و نشیبی است که به یکی از مهم ترین دغدغه های متقاضیان تبدیل شده است. چالش های مسیر آمادگی برای شرکت در کنکور تا جایی است  که غالباً اطرافیان فرد داوطلب نیز تحت تأثیر این مسئله قرار خواهند گرفت.

در ارتباط با این آزمون باید اشاره کرد که مهم ترین و اساسی ترین قدم در این راه، اعتماد به همه توانایی های بالقوه و بالفعل خود است. دومین قدم نیز اتخاذ یک نقشه راه و به عبارت دیگر چراغ راهی است که بتواند با ایجاد انگیزه و هدف گذاری درست و مناسب، ناجی شما در شرایط سخت از جمله مسیر برنامه ریزی و انتخاب رشته باشد. مشاور رتبه های تک رقمی کنکور می تواند چراغ راه شما باشد.

برای کسب موفقیت در کنکور نیاز به شرایطی داریم که مسیر ما را هموارتر کند. از اصلی ترین فاکتورها، استفاده و بهره مندی از مشاوره کنکور مناسب و استفاده از برنامه ریزی اصولی و منظم است. افراد داوطلبی که در مسیر رسیدن به اهداف خود، از راهنمایی های افراد زبده و قابل اعتماد بهره می برند یا از روش های ارزشمند در طراحی برنامه مطالعاتی استفاده می نمایند، احتمال پیروزی خود در این رقابت مهم را چندین برابر خواهند کرد.

دریافت مشاوره کنکور با تک رتبه های تک رقمی

برای اطلاع از  مشاوره تحصیلی کنکور سراسری بر روی لینک کلیک کنید. 

 

 

مشاوره با رتبه های تک رقمی کنکور

کسب رتبه‌های تک رقمی با کلاس‌ های جور و واجور کنکوری محقق نمی‌شود. تلاش مستمر و هدفمند به همراه برنامه ریزی حساب شده می‌خواهد. صحبت های یک تن از نفرات برتر کنکور 96 را برای شما بازگو می‌کنیم. او به شما خواهد گفت که راز موفقیتش چه بوده و چگونه برنامه ریزی کرده‌ است تا موفق به کسب رتبه‌ ی برتر کنکور 96 شده‌ است. علی فاطمی مفرد رتبه سوم رشته ریاضی فیزیک کنکور ۹۶ به نکات مهمی همچون روش های مطالعه کنکور که می‌تواند به شما کمک کند تا در این راه به موفقیت برسید :

 

روش مطالعه برای موفقیت در کنکور از زبان علی فاطمی مفرد – مشاوره با رتبه های تک رقمی کنکور

من تا سال سوم توانستم تمام دروس را بصورت تشریحی مطالعه کنم. توجه داشته باشید که مطالعه عمیق و تشریحی دروس تا قبل از پیش دانشگاهی از اهمیت بسیار زیادی دارد. توصیه می‌کنم که تا قبل از پیش دانشگاهی سراغ روش‌های تستی نروید زیرا در دوران پیش دانشگاهی خیلی پیشرفت نمی‌کنید.

 

کلاس های کنکور – مشاوره با رتبه های تک رقمی کنکور

من در مدرسه غیردولتی درس خواندم و به کلاس‌های کنکور در موسسات نرفتم. در مدرسه ما از تابستان قبل از پیش دانشگاهی، کلاس‌های کنکور شروع شد و من در سال آخر در کلاس‌ های کنکور مدرسه شرکت کردم.

 

تاثیر فضای مدرسه روی تفکر دانش آموز – مشاوره با رتبه های تک رقمی کنکور

من در یک مدرسه مذهبی تحصیل کردم. در مدرسه ما به دانش آموزان یاد می‌دهند که برای خدمت به مردم تحصیل کنید نه برای پول … و این در ذهن دانش آموز نهادینه می‌شود که نباید با تفکر پول درآوردن به دانشگاه برود و مهندس بشود که این نوع تفکر موجب می‌شود که نتواند از تحصیلات خود برای پیشرفت کشور استفاده کند. به ما می‌گویند که برای پول درآوردن به بازار کار برویم نه دانشگاه. ما به دانشگاه می‌رویم تا تحصیل کنیم و به مردم خدمت کنیم.

 

تاثیر ورزش در درس خواندن فوق العاده است

ورزش کردن نباید فراموش شود زیرا موجب افزایش بازدهی مغز شده و در یادگیری دروس کمک زیادی می‌کند.

 

تنظیم ساعت خواب برای کنکور

من در دوران پیش دانشگاهی ساعات خواب خود را کم کردم البته بصورت علمی و قاعده مند. یعنی باید به مرور از ساعت خواب کم شود تا به تدریج و تا نوروز ساعت خواب به 6 ساعت تقلیل پیدا کند.

 

مطالعه در صبح از اصول موفقیت است

مطالعه در صبح را جدی بگیرید زیرا درس خواندن در ساعات اولیه صبح موجب بالاتر رفتن سطح یادگیری در کلاس‌های صبحگاهی می‌شود. در دین هم توصیه شده که در ساعات صبح مطالعه کنیم.

 

انتخاب رشته  با کمک رتبه های برتر

من تصمیم داشتم در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف ادامه تحصیل بدهم ولی با مشورت اساتیدم نیم نگاهی به رشته مدیریت و رشته اقتصاد هم دارم. البته استادان به من پیشنهاد دادند به دلیل نیازی که کشور به نخبه‌های علوم انسانی دارد، در رشته مدیریت یا رشته اقتصاد تحصیل کنم زیرا در ایران مهندس خوب و نخبه زیاد است.

 

در کشورهای توسعه یافته برخلاف کشور ما که مردم اعتقاد دارند که انسانی‌ها درس نخوان هستند، در آن کشورها نخبگان در رشته‌های علوم انسانی تحصیل می‌کنند. ما اگر بخواهیم در دنیا به کشوری قدرتمند تبدیل شویم و نام ایران را بالا ببریم باید توجه بیشتری به علوم انسانی داشته باشیم.
امکان دارد برای ادامه تحصیل رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف را در دوران کارشناسی انتخاب کنم و تحصیلات تکمیلی را در رشته اقتصاد ادامه دهم.

در پایان از پدر و مادرم تشکر می‌کنم که نقش پررنگی در موفقیت و حمایت از من داشتند.

 

اطلاعیه

مشاوره کنکور سراسری برای تمام داوطلبان کنکور مفید و مؤثر است، چرا که بدون کمترین هزینه ای می توانند سؤالات خود را بپرسند و جواب را دریافت نمایند.

 

با مطالعه مصاحبه فوق می توان به اهمیت مشاوره با رتبه های برتر کنکور پی برد چرا که دریچه هایی را به روی شما می گشایند که پیش از این شاید کمتر به آن ها توجه کرده بودید.

 

اهمیت استفاده از مشاوره کنکور 

شاید این پرسش مهم از ذهن شما عبور کند که بهره مندی از مشاور رتبه های تک رقمی کنکور، برای داوطلبان این آزمون چه اهمیتی دارد و چرا باید از این مشاوره ها استفاده نمایند؟

یکی از دلایل بهره مندی از مشاور رتبه های تک رقمی کنکور این است که زمانی داوطلبی قصد شرکت در کنکور سراسری را دارد، حتماً باید با نکات مهمی آشنایی کافی پیدا کند، به طور مثال باید بداند که چه منابعی را باید برای مطالعه انتخاب کند و کدام منابع در دسته بهترین و کامل ترین منابع قرار دارند. وجود یک مشاور آگاه و بهره گیری از مشاوره با رتبه های برتر کنکور، می تواند شما را در این مسیر هموارتر سازد.

علاوه بر این با توجه به کمبود وقت برای مطالعه، داوطلب باید بداند که کدام یک از روش های مطالعه برای وی بهترین هستند و حتی در ارتباط با انواع روش های تند خوانی نیز اطلاعات به روز را به دست آورد. در همین مرحله نیز نقش مشاور کنکور و دریافت مشاوره کنکور ارزش بسیار زیادی برای هر یک از داوطلبان در انواع گروه های آزمایشی پیدا می کند.

مشاوره با رتبه های برتر کنکور می تواند طیف وسیعی از متقاضیان شرکت در آزمون سراسری را در مراحل متعدد برنامه ریزی و انتخاب رشته یاری کند. دانش آموزان دبیرستانی، دانشجویان انصرافی دانشگاه ها، داوطلبان پشت کنکوری، افراد میانسالی که مایل به ادامه تحصیل هستند، همه این افراد ملزم به استفاده از این نوع مشاوره هستند و می توانند در دوران آماده سازی، زمان جمع بندی، ایام انتخاب رشته و… با استفاده از توصیه های ارزشمند رتبه های تک رقمی کنکور، خود را برای مواجه موثر با آن مرحله آماده سازند.

مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل برای هر یکم از داوطلبان با کمترین هزینه، مناسب ترین برنامه را طراحی کرده و پس از آن به صورت 24 ساعته از او پشتیبانی می نمایند. برای دریافت برنامه مناسب خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و وارد سامانه مشاوره شوید. 

 

اهمیت دریافت مشاوره با تک رقمی های کنکور

 

برای آشنایی با صفر تا صد انتخاب رشته کنکور روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه برنامه ریزی کنکور

برنامه ریزی کنکور را می توان به عنوان یک نقشه راه دانست که هرچه دقیق تر تدوین شده باشد، مخاطبان خود را با آگاهی بیشتری به سمت هدف رهنمون می سازد. در این رابطه بهتر است که دروس عمومی و اختصاصی خود را به چند بخش مختلف تقسیم نمایید و آن ها را به شکلی دقیق در برنامه ریزی خود قرار دهید. جای دادن دروس عمومی در میان ساعت های مطالعه دروس تخصصی شرایط را برای استراحت ذهن داوطلب و همچنین آمادگی وی برای مطالعه مجدد محتویات سنگین آموزشی فراهم می کند.

ذکر این نکته مهم است که یک برنامه ریزی استاندارد، باعث ایجاد توازنی متعادل بین ساعات مطالعه و ساعات استراحت فرد می شود. به این معنا که حتماً می بایست در برنامه درسی خود، جایی برای استراحت، تفریح، تغذیه کافی، گذراندن اوقات با خانواده و دوستان، مسافرت و… خالی بگذارید. مطالعه بی وقفه و بدون استراحت، نتیجه ای جز خستگی داوطلب را در بر ندارد و روند حرکت وی به سمت اهداف تحصیلی را به صورت چشمگیری کاهش خواهد داد. به علاوه باید زمان کوتاهی در برنامه برای جبران وقت های تلف شده، در نظر داشته باشید. 

دریافت مشاوره با رتبه های تک رقمی کنکور

برای اطلاع از نحوه بهره مندی از مشاوره تحصیلی بر روی لینک کلیک نمایید.

 

 

نکات مهم برنامه ریزی کنکور

هر فردی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارد، در اولین قدم برنامه ریزی باید سوال هایی را برای خود عنوان کرده و به آن ها پاسخ دهد. این فرایند سبب مشخص شدن اهداف تحصیلی وی خواهد شد و داوطلب را از سردرگمی رها خواهد کرد. به عنوان نمونه داوطلب باید بداند که قصد تحصیل در چه رشته و چه دانشگاهی را دارد؟ و چه آینده شغلی در ذهن خود مجسم کرده است؟ انگیزه او از انتخاب این رشته چیست؟ بسیار مهم است که در این پرسش و پاسخ ذهنی، فرد با خود رو راست باشد تا گزینشی آگاهانه و واقع بینانه از آینده خود داشته باشد. چنین فردی باید برنامه ریزی خود را مشخصاً با تمرکز بر رشته تحصیلی خود تدوین نماید.

 

 

مشاوره کنکور گروه های آزمایشی مختلف

به طور کلی مشاوره و برنامه ریزی فوایدی متعددی دارد. از جمله این که، مشاوره کنکور سراسری گروه های آزمایشی مختلف سبب می شود که به مجموعه ای از استعدادها و توانایی های خود پی ببرید که شاید قبلاً به آن توجهی نداشته یا اصلاً آن ها را نمی دانسته اید.

با مشاوره کنکور به اشکالات خود در روش مطالعه درسی یا روش مطالعه کنکور پی برده و می توانید آن ها را رفع کنید. علاوه بر این مشاوران به شخص مورد نظر راه حل های اصولی مطالعه و تکنیک های تست زنی کنکور را ارائه خواهند داد. پس از توصیه های مشاور رتبه های تک رقمی کنکور در جهت هر چه بهتر شدن خود استفاده کنید.

این موارد کمک بسیاری به شخص می کند تا ویژگی های خود را به راحتی بشناسد و در جهت تحصیل بهتر و موفق تر گام بردارد. مشاوران آکادمی ایران تحصیل با داشتن سال ها در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور که جزو رتبه های تک رقمی کنکور هستند، با اطلاع از متد های روز مشاوره، در زمینه هایی همچون مشاوره تحصیلی آنلاین، مشاوره کنکور انسانی، مشاوره کنکور تجربی، مشاوره کنکور هنر، مشاوره کنکور ریاضی، ارائه روش های تست زنی کنکور، روش های مطالعه کنکور  و … آماده خدمت رسانی هستند.

نحوه دریافت مشاوره با رتبه های تک رقمی کنکور

اطلاعیه

با دریافت خدمات مشاوره کنکور به صورت حضوری و چه غیر حضوری می توانید آینده ای تحصیلی درخشانی را برای خود رقم بزنید.

 

بسیاری از داوطلبان گروه های آزمایشی مختلف با مشکلات زیادی از جمله عدم تمرکز، نداشتن انگیزه کافی برای تحصیل عدم آشنایی کافی با فضای کنکور و غیره مواجه هستند. این مشکلات بسیاری از متقاضیان کنکور را از شرکت در این آزمون باز می دارد.

مسئله مهم و قابل توجه که باید به آن پرداخت نحوه جمع بندی کنکور در ماه های آخر مانده به کنکور است. در مورد این موضوع نباید دچار وسواس شد و بیشترین زمان خود را باید صرف تست های کنکور سال های قبل نمود و بر طبق آن جلو رفت. به صورتی که اگر در طول سال نکات مهم را یادداشت کرده باشید، جمع بندی ساده تر خواهد بود، اما اگر این کار را انجام نداده اید، جمع بندی کنکور در یک ماه کمی دشوار خواهد شد.

داوطلبان کنکور گروه های آزمایشی مختلف که مایل به بهره مندی از مشاوره آزمون دانشگاه ها توسط رتبه های تک رقمی هستند، می توانند در زیر همین مطلب و در بخش نظرات سؤالات خود را مطرح نموده تا از مشاوره توسط کارشناسان مرکز بهره مند شوند.

با ثبت نام در سامانه مشاوره کنکور آکادمی ایران تحصیل، علاوه بر دریافت مشاوره VIP می توانید با رتبه های برتر نیز صحبت کرده و با روش های مطالعه آن ها آشنا شوید. برای ثبت نام در سامانه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

دریافت مشاوره با تک رقمی های کنکور

 

خدمات قابل ارائه مشاوره تلفنی کنکور سراسری

  • تدوین، طراحی و انجام برنامه ریزی برای کنکور (هفتگی، ماهانه و سالانه) در تمام مقاطع تحصیلی
  • آموزش روش ها وتکنیک های صحیح مطالعه و تست زنی
  • ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی در رابطه با انتخاب رشته در همه مقاطع تحصیلی
  • معرفیمناسب ترین و به روز ترین منابع درسی و بهترین آزمون های آزمایشی
  • مشاوره و انجام انتخاب رشته در تمامی مقاطع تحصیلی
  • آگاهی رسانی در ارتباط با شرایط و شهریه در تمامی دانشگاه ها
  • اطلاع رسانی از رتبه و تراز قبولی داوطلبان سال های گذشته در کنکور
  • ارائه فهرست رشته های دانشگاهی و بازار کار آن ها
  • و …

چگونگی دریافت مشاوره با رتبه های تک رقمی کنکور

برای آگاهی از مشاوره تضمینی کنکور بر روی لینک کلیک کنید. 

 

 

مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور در ایران تحصیل

در میان آموزشگاه های مشاوره کنکور، آموزشگاه های مختلفی وجود دارند که انواع مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین و … را ارائه می دهند و با مسئولیت پذیری بسیار زیاد، آماده یاری رساندن به داوطلبان در انتخاب رشته مناسب هستند. آکادمی ایران تحصیل یکی از مراکزی است که با داشتن کادری مجرب همواره به دنبال ارائه راهنمایی های مناسب به داوطلبانی است که نیازمند مشاوره مناسب می باشند.

همچنین در آکادمی ایران تحصیل می توانید از امکان مشاوره با رتبه های برتر کنکور استفاده نمایید که این مشاوران مجرب، آماده انتقال تجربیات و دانش خود بوده و به بهترین نحو شما را یاری خواهند کرد. با توجه به در دسترس بودن مشاوره آنلاین، هر کدام از داوطلبان می توانند برای دریافت خدمات و راهنمایی های لازم با مشاوران ما در ارتباط باشند.

مشاورین و متخصصین ایران تحصیل، تمام هدف خود را بر مبنای کمک به تمامی داطلبان برای برطرف نمودن نیازهای آنان قرار می دهند. مشاوره کنکور سراسری شامل معرفی منابع درسی در گروه های آزمایشی مختلف، برنامه ریزی درسی درست و اصولی منطبق با نیازهای داوطلبان است.

همچنین، انجام انتخاب رشته با توجه به علاقه و استعداد داوطلبان از خدماتی است که مشاورین ایران تحصیل در اختیار داوطلبان قرار می دهند. علاوه بر این تست زنی در کنکور نیز، از اصول مهمی است که داوطلبان مختلف بدان نیازمند هستند. کلیه داوطلبان می توانند با استفاده از خدمات مشاوره ای، به اطلاعات جامع در زمینه های مختلف دسترسی داشته باشند.

آکادمی ایران تحصیل منحصر به یک سایت نیست، بلکه متشکل از یک تیم بسیار مجرب و پر انرژی است که تمام تلاش خود صرف ارائه بهترین خدمات به داوطلبان عزیز می نماید.

 

نحوه اهمیت دریافت مشاوره با تک رقمی های کنکور

جدیدترین اخبار پیرامون کنکور

 تاثیر سابقه تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳

برزویی، معاون خط مشی گذاری ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی:

کنکور در سال دوبار برگزار و آزمون دو سال اعتبار خواهد داشت.

در کنکور ۱۴٠۲، ۴٠ درصد سابقه تحصیلی و ۶۰ درصد آزمون کنکور خواهد بود و اطلاع رسانی باید یک سال قبل انجام شود که این مصوبه توسط رئیس جمهور به موقع اعلام و ابلاغ شده است. بر اساس مصوبه جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی، سهم کنکور از سنجش توان علمی دانش‌ آموزان از ۱۰۰ درصد به ۴۰‌ درصد کاهش می‌ یابد؛ بر این اساس ۶۰ درصد سهم سنجش توان علمی دانش‌ آموزان نیز بر اساس سوابق تحصیلی سه سال آخر دبیرستان آن ها تعیین می‌ شود.

سیاست‌ های جدید به تدریج و در مدت ۴ سال عملیاتی خواهد شد به این نحو که در سال‌ های ۱۴۰۳ و ۱۴۰۳ فقط نتایج تحصیلی سال دوازدهم دانش‌ آموزان، در سال ۱۴۰۴ نتایج تحصیلی سال‌ های یازدهم و دوازدهم و در سال ۱۴۰۵ نتایج تحصیلی و معدل سال‌ های دهم تا دوازدهم تعیین‌ کننده سهم ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در سنجش و پذیرش دانش‌ آموزان در دانشگاه‌ خواهد بود. بر این اساس، کنکور سالی ۲ بار و تنها از دروس تخصصی هر رشته برگزار خواهد شد و سهمی ۴۰ درصدی در سنجش توان علمی داوطلبان ورود به دانشگاه دارد.

 

اعتبار کنکور دو ساله خواهد شد!

یک مقام شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد که از این به بعد کنکور سراسری دو بار در سال برگزار خواهد شد و نتیجه آن هم به مدت دو سال معتبر خواهد بود.

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معاون خط مشی گذاری ستاد علم و فناوری دبیر خانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:کنکور در سال دوبار برگزار و آزمون دو سال اعتبار خواهد داشت.

برزویی گفت: کنکور در سال دوبار برگزار و آزمون دو سال اعتبار خواهد داشت. دروس عمومی در بحث سوابق تشریحی آزمون دروس تخصصی است.

به گفته وی در کنکور ۱۴٠۲، ۴٠ درصد سابقه تحصیلی و ۶۰ درصد آزمون کنکور خواهد بود و اطلاع رسانی باید یک سال قبل انجام شود و این مصوبه توسط رئیس جمهور به موقع اعلام و ابلاغ شده است.

شرایط دریافت مشاوره با رتبه های تک رقمی کنکور

 

خلاصه مطلب

در این مقاله به طور کامل به بررسی مشاوره کنکور و اهمیت بهره مندی از راهنمایی های مشاوران کنکور در مراحل صفر تا صد برنامه ریزی تا انتخاب رشته پرداختیم و از مزایای داشتن مشاور رتبه های برتر تک رقمی کنکور گفتیم. لازم به ذکر است که چنانچه در هر کدام از گروه های انسانی، ریاضی و یا تجربی هستید، برای داشتن یک انتخاب رشته مناسب، بهتر است از یک مشاور مجرب و کار آزموده یاری بگیرید. مشاوران برجسته آکادمی ایران تحصیل با استفاده از به روزترین متدهای مشاوره، شرایطی را فراهم می کنند که هم با منابع و سوالات آزمون و هم با روش های صحیح تست زنی آشنا شوید.

مشاوران ما با داشتن سال ها سابقه و تجربه، می توانند تمامی این موارد را به شما داوطلبان عزیز آموزش داده و به بهترین شکل مسیر موفقیت شما را هموار کنند و تمام سوالات شما را در هر کدام از مراحل کنکور برطرف سازند. همچنین از امکان مشاوره با رتبه های برتر کنکور استفاده نمایند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

4.8/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

یک دیدگاه دربارهٔ «مشاوره با رتبه های تک رقمی کنکور ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo صادقی گفت:

    من از وقتی با مجموعه ایران تحصیل آشنا شدم روز به روز علاقم داره به درس خوندن بیشتر میشه و مطمئنم که بهترین نتیجه رو میگیرم، اگر شما هم برای خودتون و هدفتون ارزش قائل‌ید با این مجموعه جلوبرید، هدف ها دور نیست فقط باید راه درست رو انتخاب کرد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...
تماس با مشاور