ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم

مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

با توجه به اهمیت بالای انتخاب انواع رشته های تحصیلی در پایه نهم تحصیلی بحث دریافت مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم از اهمیت بالایی برای دانش آموزان برخوردار است. در واقع، در مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم هر فرد دانش آموز می تواند با موارد مختلفی از جمله انواع رشته های تحصیلی، بازار کار رشته های ارائه شده در مدرسه و مواردی از این قبیل آشنایی لازم را پیدا کند. دریافت مشاوره آنلاین برای کسانی که امکان مراجعه حضوری به انواع مراکز مشاوره را ندارند می تواند بسیار مهم و ضروری باشد و نیاز فرد دانش آموز را به دریافت مشاوره های لازم برای انتخاب رشته در پایه نهم برآورده کند.

 

در این نوشته، به بحث در رابطه با مشاوره آنلاین انتخاب رشته و اهمیت دریافت آن برای شما دوستان عزیز می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا با مطالعه این نوشته جامع هر آن چه را که باید را در رابطه با ضرورت و اهمیت دریافت این نوع مشاوره انتخاب رشته فرا بگیرید.

 

 

جهت دریافت بهترین مشاوره آنلاین برای انتخاب رشته های تحصیلی پایه نهم از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

سامانه مشاوره آنلاین

 

 

با دریافت بهترین مشاوره انتخاب رشته نهم به صورت آنلاین انتخاب رشته ای حرفه ای را تجربه کنید

 

 

اهمیت استفاده از مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم چیست؟

سؤال مهمی که در ابتدای این نوشته باید مطرح کنیم این است که چرا باید از مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم استفاده کنیم؟

در پاسخ به این سؤال باید خدمت شما عرض کنیم که بحث انتخاب رشته در پایه نهم چیزی نیست که بتوان آن را شوخی گرفت و سرسری از آن رد شد.

از طرفی دانش آموزان زیادی هستند که چندان اطلاعاتی در رابطه با انتخاب رشته در این دوره ندارند.

به طور مثال، اصلاً نمی دانند چه رشته هایی در پایه نهم ارائه می شود و یا این که از طریق ورود به این رشته های تحصیلی چه مشاغلی را می توانند انتخاب کنند.

در نتیجه، این قبیل از دانش آموزان دچار استرس و اضطراب زیادی می شوند و مدام به این فکر می کنند که چگونه می توانند اطلاعاتی را در رابطه با رشته های تحصیلی بدست آورند.

اینجاست که باید بگوییم که استفاده از مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم می تواند کمک اساسی و مثمر ثمری به فرد دانش آموز باشد و وی را در این زمینه هدایت و راهنمایی کند.

در واقع، با شرکت در مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم است که هر فرد دانش آموز می تواند به شناخت خوبی از لیست رشته های ارائه شده در سال نهم تحصیلی برسد و این باور را بدست آورد که استعداد ورود به کدام یک از این رشته ها را دارد.

علاوه بر این، مشاور ارائه دهنده جلسات مشاوره آنلاین انتخاب رشته می تواند دانش آموز را با انواع و اقسام دروس ارائه شده در هر کدام از رشته های تحصیلی به طور دقیق آشنا کند.

به طور مثال، به فرد بگوید که در رشته علوم تجربی موظف به گذراندن دروسی همچون فیزیک، شیمی، زیست شناسی، ریاضیات به عنوان شماری از دروس اختصاصی است.

البته در این میان دروس عمومی همچون ادبیات فارسی، عربی، زبان خارجه و دین و زندگی هم ارائه می شوند که هر دانش آموزان باید تمامی آن ها را در طول ترم ها و پایه های مختلف دوران دبیرستان بگذراند.

 

 

اگر می خواهید بدانید که به درد چه رشته ای می خورید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

 

چرا تمایل برخی از افراد به دریافت مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم بیشتر است؟

در حال حاضر و با توجه به شیوع بسیار گسترده بیماری کرونا ارتباطات حضوری و رودرروی افراد بسیار محدود شده است.

اینجاست که اگر فردی از جمله دانش آموزان واجد شرایط ورود به پایه تحصیلی نهم نیاز به دریافت مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم داشته باشند استفاده از مشاوره آنلاین انتخاب رشته را ترجیح می دهد.

البته از دیگر دلایل تمایل دانش آموزان به دریافت مشاوره آنلاین انتخاب رشته می توان به محروم بودن برخی از افراد از دریافت خدمات حضوری مشاوره به دلیل زندگی در روستاها و مناطق دورافتاده اشاره کرد.

دلیل مهم دیگر این که رفتن به مراکز مشاوره حضوری نیاز به صرف هزینه زیاد جهت رفت و آمد دارد.

از طرفی دانش آموز نیاز به اختصاص زمان زیادی برای رفت و آمد و سر زدن به مراکز مشاوره نیز دارد.

 

 

 

انتخاب رشته نهم به دهم

 

 

بهترین مشاور ارائه دهنده خدمات مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم کیست؟

شاید از خود بپرسید که مشاور ارائه دهنده خدمات مشاوره آنلاین انتخاب رشته چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا بتوان وی را بهترین نامید؟

از آن جایی که یافتن پاسخ این سؤال از اهمیت زیادی برخوردار است در این بخش سعی داریم در این رابطه با شما دوست عزیز صحبتی داشته باشیم.

ببینید عزیزان مشاوره آنلاین انتخاب رشته را از فردی دریافت کنید که اطلاعات عالی و به روزی در رابطه با رشته های ارائه شده در پایه نهم تحصیلی دارند.

چه بسیار مشاورانی که با دادن اطلاعاتی غلط در رابطه با رشته های تحصیلی ارائه شده در مقطع نهم تحصیلی دانش آموز را گمراه کرده اند و وی را بیراهه کشانده اند.

از این رو، از طریق تحقیق و پرس و جو از اقوام و دوستان و افرادی که احتمالاً قبلاً از مشاور مورد نظر شما مشاوره دریافت کرده اند می توانید به اطلاعات خوبی از فرد مشاور و به روز بودن اطلاعات ارائه شده توسط وی برسید.

از طرف دیگر، فرد مشاور به مراتب باید از رشته های دانشگاهی ارائه شده در هر کدام از گروه های آزمایشی انسانی، هنر، تجربی، ریاضی فیزیک و رشته های گروه کارودانش و فنی حرفه ای اطلاعات خوب و دقیقی را داشته باشد.

بعلاوه، بهترین مشاور کسی است که به جز موارد ذکر شده در بالا بتواند فرد را از موقعیت های شغلی موجود در هر کدام از رشته های دانشگاهی مطلع کند و حتی دانشگاه های برتر را به آن ها بشناساند.

دقت داشته باشید که با توجه به این که فرد در سال های آینده در شرف انتخاب رشته در دوران دانشگاه و کنکور سراسری قرار دارد این موضوع می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

مورد مهم دیگر در رابطه با مشاور ارائه دهنده خدمات مشاوره آنلاین انتخاب رشته این است که وی الزاماً باید برخوردی مناسب و صمیمانه با دانش آموز داشته باشد.

اگر رفتار و برخورد مشاور درست و صحیح نباشد دانش آموز هم بعد از چندی علاقه ای به شرکت در جلسات مشاوره آنلاین انتخاب رشته وی ندارد.

مورد بسیار مهم دیگر این که مشاور باید شیوا و رسا و در نهایت سادگی صحبت کند.

در واقع، نحوه بیان مشاور برای دانش آموز به عنوان فردی که در سن پایین قرار دارد از اهمیت بالایی برخوردار است.

مورد دیگر تعهد کاری و حس مسئولیت مشاور به ارائه بهترین مشاوره به فرد دانش آموز است.

 

 

برای دانلود سؤالات تست علاقمندی به رشته تحصیلی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات مشاوره آنلاین انتخاب رشته در پایه نهم تحصیلی کدام است؟

مراکز مشاوره مختلفی ارائه دهنده خدمات مشاوره آنلاین انتخاب رشته پایه نهم هستند.

اما این که کدام یک از این مراکز از بقیه بهتر هستند و می توانند خدمات باکیفیت تری را خدمت شما دوستان عزیز ارائه کنند از اهمیت بالایی برخوردار است.

زیرا این مشاوره آنلاین باید بتواند به خوبی پاسخگوی نیازهای شما دوستان عزیز باشد و خدماتی عالی و با کیفیت را با دریافت مبلغی معقول و منطقی خدمت شما ارائه کند.

از طرفی، این فرد باید از هر جهت شرایط ارائه بهترین مشاوره را به شما داشته باشد و شما نگرانی در رابطه با وی نداشته باشید.

 

 

برای دریافت خدمات آنلاین مشاوره با بهترین مشاوران تحصیلی و انتخاب رشته از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

من به درد چه رشته ای می خورم؟ 

تست علاقمندی به رشته تحصیلی

تست هوش برای انتخاب رشته

مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم

3.9/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مزایای دریافت مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم چیست؟ 

با دریافت مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم می توانید بهترین و حرفه ای ترین انتخاب رشته را در کنار مشاورانی حرفه ای تجربه کنید و از لیست رشته های ارائه شده نیز مطلع شوید.

بهترین مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم را باید از چه کسی دریافت کرد؟ 

بهترین مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم را باید از افرادی خبره و کاردان که شناخت خوبی از رشته های دانشگاهی دارند دریافت کرد.

برای دریافت بهترین خدمات مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم چه کاری باید انجام دهم؟ 

برای دریافت بهترین خدمات مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

86 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم»

  1. Avatar photo مائده گفت:

    سلام من خیلی تو ریاضی ضعیف هستم، هر کاری میخوام بکنم نمیتوانم خودم حداقل خودم رو به نمره 10 یا 12 برسانم

    چیکار کنم تا به ریاضی علاقه مند شوم

    تو مبحث هندسه مشکل دارم اصلا تو مخم نمیره

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر سوال شما نیاز به برسی بیشتر دارد اگر مایل بودید با مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید تا مشاوران مربوطه راهنماییتون کنند

  2. Avatar photo Zahra گفت:

    سلام من ریاضی هفتم شدم ۱۱ و هشتم ۱۲ امسال نهمم علوم و عربی هم تو هفتم و هشتم خوب بوده نمرم الان میگن از کلاس هشتم میخوان آزمون سنجش بگیرن اگه بلد نباشم این آزمون رو ولی معدل کلاس نهمم خوب باشه میتونم برم هنرستان؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله احتمالا می‌توانید.

  3. Avatar photo zahra گفت:

    سلام وقت بخیر
    من نمره ریاضی علوم هفتم و هشتمم خوب نبوده ولی نهمم خوب بوده خیلی دوست دارم برم رشته تجربی ایا میرسونم؟

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام میانگین کل در سه سال رو در نظر میگیرن برای انتخاب رشته

  4. Avatar photo ستاره گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من از طریق سامانه مای مدیو نسخه آزمایشی هدایت تحصیلی رو نگاه کردم شاخه نظری رو کاملا الف آوردم ایا امکانش هست که تو این یه روز تغییر کنه ؟؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      الان خوده هدایت تحصیلی اومده چک کنید.

  5. Avatar photo ستاره گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من از طریق سامانه مای مدیو نسخه آزمایشی هدایت تحصیلی رو نگاه کردم شاخه نظری رو کاملا الف آوردم ایا امکانش هست که تو این یه روز تغییر کنه ؟.

    1. Avatar photo moradkhani گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله ممکن است. موارد این چنینی وجود داشته است.

  6. Avatar photo ستاره گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من از طریق سامانه مای مدیو نسخه آزمایشی هدایت تحصیلی رو نگاه کردم شاخه نظری رو کاملا الف آوردم ایا امکانش هست که تو این یه روز تغییر کنه ؟

    1. Avatar photo مشاور سیدی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      خیر تغییر نمیکنه

  7. Avatar photo محمد محبی گفت:

    سلام و خسته نباشید من معدلم شده 18.86 فارسیم 20 و عربیم 19 و مطالعات 18 آیا در گروه الف انسانی قرار میگیرم

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      احتمال پذیرش شما برای این رشته تحصیلی مساعد میباشد

  8. Avatar photo پاندای کونگ فو کار گفت:

    سلام خسته نباشید من معدلم 18.86 فارسی 20 شدم و عربی19 و مطالعات 18 آیا در گروه الف انسانی قرار میگیرم

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      قت بخیر
      احتمال پذیرش شما برای این رشته تحصیلی مساعد میباشد

  9. Avatar photo ؛ گفت:

    سلام خسته نباشید
    برای رشته پرستاری فقط از تجربی امکان داره؟
    و اینکه امکان قبولی تو رشته پرستاری تو کنکور چند درصده؟

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر. باتوجه به تعداد پذیرش 5 درصد

      1. Avatar photo ؛ گفت:

        اگه کنکور بر طبق معدل سه سال دبیرستان باشه و رتبه درصدش ممکنه بالاتر بشه؟

        1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

          سلام وقت بخیر
          برای بررسی دقیق تر وضعیت تون با لطفا مشاورین مجموعه تماس بگیرید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی کنکور

    مشاوره تحصیلی کنکور 1403 + همین الان با رتبه ها صحبت کن!

    مشاوره تحصیلی کنکور مختص به داوطلبانی است که سازمان سنجش آموزش کشور هر سال در زمانی مشخص، آزمون کنکور را به صورت سراسری برگزار می‌کند. در این آزمون دانسته‌های علمی داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد، چرا که رقابت بین داوطلبانی...
  • برنامه ریزی کنکور

    برنامه ریزی کنکور 1403 + pdf جدول نمونه رتبه ها | ایران تحصیل

    برنامه ریزی کنکور به صورت اصولی و هوشمندانه، توسط مشاور و برنامه‌ ریز انجام می‌شود که در نتیجه می‌‎تواند برگ برنده شما نسبت به دیگر دانش آموزان باشد. همچنین Pdf برنامه ریزی کنکور و جدول برنامه ریزی آزمون سراسری نیز...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    همه ما می‌ دانیم که باید برای رسیدن به تمامی اهداف خود از کوچک‌ تا بزرگ‌ ترین برنامه ریزی داشته باشیم. اطلاع داشتن از موثرترین تکنیک و جدول برنامه ریزی درسی روزانه، ماهانه و… نه تنها به شما کمک می‌...
  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)