ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

آزمون رغبت و توانایی نهم

آزمون رغبت و توانایی نهم
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سایت آزمون رغبت و توانایی نهم برای دانش آموزان این دوره فعال شد. آزمون رغبت و توانایی نهم از آن دست آزمون های مهمی است که برای داشتن انتخاب رشته ای دقیق و منطقی در پایه نهم تحصیلی برگزار می شود. دقت داشته باشید که برای پاسخگویی به سؤالات آزمون رغبت هدایت تحصیلی باید به سایت در نظر گرفته برای این امر یعنی سایت همگام مراجعه بفرمایید.

 

به جز نظر مشاوران و معلمان در رابطه با انتخاب رشته شما شرکت در آزمون رغبت انتخاب رشته نهم نیز می تواند نقش شایان توجهی در شناسایی توانمندی ها و مهارت های فردی شما در نتیجه داشتن بهترین انتخاب رشته در مقطع نهم تحصیلی داشته باشد. با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخاب رشته در پایه نهم برای سهولت اطلاع از استعدادها و توانایی خود جهت انتخاب بهترین رشته با مرکز برگزاری این آزمون رغبت و توانایی پایه نهم تحصیلی تماس حاصل فرمایید. 

 

 

جهت دانلود آزمون رغبت و توانایی پایه نهم تحصیلی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

آزمون رغبت هدایت تحصیلی

 

 

آیا با انواع آزمون رغبت توانایی نهم آشنایی دارید؟

آیا اطلاعی از انواع آزمون رغبت انتخاب رشته نهم دارید؟ آیا می دانید چند نوع آزمون رغبت هدایت تحصیلی مورد استفاده مشاوران برای شناخت توانایی ها و استعدادهای دانش آموزان است؟

در پاسخ به این سؤال مهم باید خدمت شما عرض کنیم که آزمون رغبت هدایت تحصیلی در انواع مختلفی هستند.

اما از جمله کاربردی ترین و بهترین این آزمون ها می توان از آزمون رغبت انتخاب رشته نهم هالند و آزمون رغبت هدایت تحصیلی استرانگ نام برد.

دو آزمون رغبت و توانایی نهم که بسیار مورد استفاده مشاوران تحصیلی برای سنجش استعدادها و توانایی های دانش آموزان قرار می گیرند.

در ادامه با ذکر توضیحاتی در رابطه با آزمون رغبت و توانایی نهم هالند و همین طور آزمون رغبت انتخاب رشته نهم استرانگ در خدمت شما دانش آموزان هستیم. 

 

 

در رابطه با آزمون رغبت و توانایی نهم هالند چه اطلاعاتی دارید؟

آزمون رغبت هدایت تحصیلی هالند آزمونی بسیار مهم و کاربردی است که عمده تمرکز آن بر روی رابطه انسان ها با محیط اطرافشان است.

در واقع، آزمون رغبت انتخاب رشته هالند به این موضوع مهم می پردازد که هر فرد در کدام یک از محیط ها و فضاهای کاری و شغلی می تواند به رشد و توسعه ارزش ها و نگرش های خود در زندگی کمک کند.

با اجرای آزمون رغبت هدایت تحصیلی هالند برای دانش آموزان می توان به آن ها در داشتن انتخاب رشته ای مؤفق و به دور از هر گونه مشکلی کمک کرد.

البته انتخاب رشته ای که براساس آزمون رغبت و توانایی نهم هالند صورت بگیرد دقیقاً مطابق با توانایی ها و استعدادهای هر فرد است.

 

 

استفاده از انواع آزمون های رغبت و توانایی می تواند کمک بزرگی به شما در انتخاب رشته نهم باشد

 

 

در رابطه با تاریخچه آزمون رغبت هدایت تحصیلی هالند چه می دانید؟

آزمون رغبت و توانایی نهم هالند سال ها قبل و برای نخستین بار به وسیله جان هالند روانشناس آمریکایی و استاد برجسته و ممتاز جامعه شناسی به مردم شناسانده شد.

از نظر جان هالند این که چه شغل و حرفه ای را برای آینده خود انتخاب کنید بستگی زیادی به گرایش ها و تمایلات فردی شما و همین طور شخصیت شما دارد.

به نظر دکتر هالند داشتن صحبت و مصاحبه ای با فرد در مورد علاقه مندی های شغلی و تجربه های وی می تواند راهی مناسب را برای تعیین شغل آینده به فرد نشان بدهد.

 

 

در رابطه با آزمون رغبت انتخاب رشته نهم هالند بیشتر بدانید

باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که آزمون رغبت و توانایی نهم از یکصد و هشتاد سؤال مختلف تشکیل می شود.

سؤالاتی که هر کدام سه گزینه مختلف را شامل می گردند و مدت جواب دادن به آن ها در حدود نیم ساعت است.

دقت داشته باشید که تیپ های شخصیتی که در آزمون هالند وجود دارند شامل شش مورد مختلف می شوند.

در ادامه با ذکر توضیحاتی هر چند مختصر اما مفید در رابطه با هر کدام از انواع تیپ های شخصیتی معرفی شده در آزمون رغبت و توانایی نهم در خدمت شما دوستان عزیز دانش آموز هستیم.

 

 

برای اطلاع از ارتباط تیپ شخصیتی و انتخاب رشته وارد لینک مربوطه شوید

 

 

. فرد دارای شخصیتی متهور

کسانی که تیپ شخصیتی آن ها متهور است تمایل به کارآفرینی در جامعه و راه اندازی شغلی جدید را دارند.

 اشخاص دارای تیپ شخصتی متهور علاقه زیادی به رهبری افراد و گروه های مختلف داشته و از این که مورد تشویق قرار بگیرند بسیار خوشحال و خرسند می شوند.

از بین خصوصیات شخصیتی اشخاص دارای تیپ شخصیتی متهور می توان از موارد بسیار مهمی همچون پیگیر مسئله ای بودن، خوش برخوردی، نگرش مثبت داشتن به امور زندگی و داشتن حس جاه طلبی اشاره کرد.

مورد دیگر در رابطه با این قبیل از افراد این است که آن ها توانایی خوبی در کار کردن بر روی انواع پروژه ها، سخنرانی، مذاکره با دیگران و راضی و قانع کردن افراد به شیوه دلخواه خود را دارند.

از این رو، افراد دارای تیپ شخصیتی متهور برای انجام مشاغل مدیریتی، مربی گری و سخنوری بهترین گزینه هستند.

 

 

. فرد دارای شخصیتی اجتماعی

بر طبق آزمون رغبت و توانایی نهم هالند کسانی که از تیپ شخصیتی اجتماعی برخوردار هستند اکثراً تمایل به انجام مشاغلی را دارند که با انجام آن ها بتوانند به دیگران یاری رسانده و کمک کنند.

در واقع، این دسته از افراد بیشتر تمایل به روی آوردن به مشاغلی را دارند که در آن ها با اشیاء و یا ماشین ها سروکار زیادی ندارند و بیشتر تمایل به برقراری ارتباط با انسان ها را دارند.

در رابطه با مشاغلی که افراد با تیپ شخصیتی اجتماعی می توانند به آن ها روی بیاورند می توان از شغل استادی دانشگاه نام برد که بسیار مناسب افرادی با این تیپ شخصیتی است.

در مورد ویژگی ها و خصوصیات روحی و شخصیتی این قبیل از افراد نیز باید خدمت شما عرض کنیم که افراد دارای تیپ شخصیتی اجتماعی بسیار دلسوز، مهربان، آرمان گرا و سخاوتمند هستند.

 

 

. افراد دارای تیپ شخصیتی جستجوگر

 اشخاصی که تیپ شخصیتی جستجوگر دارند علاقه بسیاری به انجام فعالیت هایی دارند که در آن ها کارهای فیزیکی زیاد است.

از طرف دیگر، افراد دارای این تیپ شخصیتی مایل به بررسی و ارزیابی مسائل و مشکلات به شکل ذهنی را دارند و نمی توانند رهبری دیگران را تحمل کنند.

اشخاص دارای تیپ شخصیتی جستجوگر دارای شخصیتی درونگرا هستند و بسیار کنجکاو و منطقی به نظر می رسند.

 

 

آزمون رغبت انتخاب رشته نهم

 

 

چگونه می توان برای شرکت در آزمون رغبت سنجی هالند اقدام کرد؟

شاید شما دوست عزیز هم به دنبال شرکت در آزمون هالند برای انتخاب رشته در پایه تحصیلی نهم هستید.

اما نمی دانید که چگونه و از چه طریقی می توان برای شرکت در آزمون رغبت و توانایی نهم اقدام کرد.

در رابطه با نحوه شرکت در آزمون رغبت هدایت تحصیلی هالند باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که لزوماً برای شرکت و حضور در این آزمون باید به سایت هدایت تحصیلی مراجعه کنید.

سایتی به نام همگام و به آدرس hamgam.medu.ir که برای شرکت در آزمون رغبت و توانایی نهم و انتخاب رشته در این پایه تحصیلی در نظر گرفته شده است.

از طریق سایت همگام می توانید به سؤالات آزمون هالند دسترسی داشته باشید و برای شناخت توانایی ها و استعدادهای خود پاسخگوی سؤالات مطرح شده در آن باشید.

 

 

 

اگر می خواهید بدانید به درد چه رشته ای می خورید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

نحوه ورود به سایت همگام برای شرکت در آزمون رغبت و توانایی

 در بخش بالا خدمت شما دوستان و یاران همیشه همراه عرض کردیم که هر یک از افراد و دانش آموزان باید برای شرکت در آزمون رغبت هدایت تحصیلی به سایتی به نام همگام مراجعه کنند.

اما آیا می دانید چگونه می توان برای ورود به سایت همگام جهت شرکت در آزمون رغبت و توانایی نهم اقدام کرد؟

آیا از مراحل ورود به آزمون رغبت اطلاعی دارید؟ اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه ورود به سایت همگام برای شرکت در آزمون رغبت و توانایی نهم هستید می توانید در این رابطه با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات لازم را در این رابطه در اختیار شما دوستان عزیز قرار بدهند.

 

 

در رابطه با آزمون استرانگ هدایت تحصیلی چه می دانید؟

تست استرانگ یکی دیگر از تست هایی است که به کمک آن می توانید میزان علاقه و استعداد خود را برای ورود به رشته و شغل خاصی بسنجید.

در واقع، از آن جایی که بدون شناخت توانایی ها و ویژگی های شخصیتی نمی توان اقدامی برای انتخاب رشته کرد در نتیجه استفاده از این آزمون می تواند کمک بزرگی به شما دوستان عزیز باشد و شما را تا حد زیادی برای انتخاب رشته راهنمایی کند.

 

 

آیا اطلاعی از تاریخچه آزمون استرانگ دارید؟

پرسشنامه آزمون استرانگ سال ها قبل یعنی در سال 1927 به وسیله فردی به نام استرانگ برای استفاده مردم و دانش آموزان آماده شد.

در این آزمون روانشناس می تواند با توجه به شخصیت های مختلف افراد از جمله قراردادی، هنری، واقع گرا، اجتماعی و جستجوگر مشاغل آن ها را در آینده شناسایی کند.

 

 

آیا اطلاعی از سؤالات مطرح شده در آزمون استرانگ دارید؟

از جمله مسائل و موضوعاتی که قبل از هر گونه اقدامی برای پاسخگویی به سؤالات آزمون استرانگ باید از آن مطلع باشید اطلاع از سؤالات مطرح شده در این آزمون است.

با اطلاع از سؤالات مطرح شده در این آزمون می توانید با استرس و نگرانی کمتری برای پاسخگویی به آن ها در سایت همگام هدایت تحصیلی اقدام کنید.

اما آیا اطلاعی در رابطه با سؤالات طرح شده در آزمون استرانگ دارید؟

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با سؤال ها طرح شده در آزمون استرانگ هستید می توانید در این رابطه با مشاوری خیره مشورت کنید.

مشاوری که بتواند تا حد ممکن شما را با سؤال های طرح شده در آزمون آشنا کنند.

حتی به شما بگوید که چند سؤال در این امتحان مطرح می شود و یا این که زمان پاسخگویی به آن ها چقدر است. 

در انتها باید عرض کنیم که استفاده از هر کدام از تست های مذکور از جمله تست هالند و یا استرانگ می تواند به شما اطلاعات خوب و منسجمی را در رابطه با خودتان به شما می دهد.

اطلاعاتی که می تواند به شما در انتخاب رشته و یا شغل مورد نظر شما در آینده کمک کند.

در صورتی که به دنبال شرکت در آزمون استرانگ و یا آزمون هدایت تحصیلی هالند هستید می توانید با مشاوران حاضر در تیم مشاوره ایران تحصیل در این رابطه تماس بگیرید تا هر یک از این آزمون های مفید را از شما دوست عزیز به عمل آورند.

اطمینان داشته باشید که با شرکت در هر یک از این آزمون ها می توانید تصمیم به مراتب بهتری برای آینده خود بگیرید و مؤفق تر عمل کنید.

 

 

برای آشنایی با انواع آزمون های رغبت هدایت تحصیلی و کسب اطلاع از سؤالات مطرح شده در آن ها از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

نرم افزار هدایت تحصیلی نهم

نحوه محاسبه هدایت تحصیلی پایه نهم 

روش محاسبه نمرات برای انتخاب رشته

آزمون رغبت و توانایی نهم

4.3/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا استفاده از آزمون رغبت و توانایی نهم می تواند به انتخاب صحیح رشته و شغل فرد کمک کند؟ 

بله. انواع آزمون رغبت هدایت تحصیلی بسیار اصولی طراحی شده اند و می توانند در این زمینه کمک بزرگی به دانش آموز باشند.

چرا باید از آزمون رغبت انتخاب رشته نهم استفاده کرد؟ 

هر فرد به کمک استفاده از این آزمون ها می تواند به شناخت خوبی از استعدادها و توانایی های جهت انتخاب رشته در پایه نهم برسد.

برای دانلود انواع آزمون رغبت و توانایی نهم چه کاری باید انجام دهم؟ 

برای دانلود پرسشنامه آزمون رغبت و توانایی نهم می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

30 دیدگاه دربارهٔ «آزمون رغبت و توانایی نهم»

  1. Avatar photo ‌‌ گفت:

    سلام اگر آزمون رغبت و توانایی رو خراب کنیم ولی نمرات درسی بالا باشه رشنه مورد نظر رو میارم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام بله ولی ترتیب اولویت ها رو ممکنه جابجا کنه

  2. Avatar photo نازنین گفت:

    سلام من نمره های دوسال پیشم ک هفتم .علوم 10وریاضی10 معدلمم16.96
    هشتم ریاضی14وعلوم18 معدلمم19.77
    نهم اگه ریاضی18و علوم19میتونم تحربی برم؟؟
    البته هشتم و نهم معدل کلاسیم همه 20بوده

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. خیر متاسفانه این مورد براتون امکان پذیر نخواهد بود.

  3. Avatar photo گفت:

    و اینکه اگ ترم اول نهم یکم بد شده باشه و ترم دومم ک خرداد ماه هستش جبران کنیم و معدلمون رو بیاریم بالا برای انتخاب رشتمون مشکلی پیش نمیاد..
    و ضریب هفتم هشتم چقدره و چگونه حساب میشه
    و ضریب نهم چقدره؟!

    1. Avatar photo مشاور براتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      دوست عزیز دررابطه با انتخاب رشته در پایه نهم بستگی به این دارد که قبولی کدام رشته نظری مدنظرتان هست واز طرفی اگر شما برای نیمسال دوم پایه نهم با روش مطالعتی درست وبرنامه ریزی اصولی مطالعه بفرمایید وبه نمره 20برسید ترم اول جبران میشود .دررابطه با نحوه ی محجاسبه ضرایب بستگی به رشته ی انتخابی شما دارد .لطفا جهت بررسی دقیق تر وضعیت تحصیلیتان با مشاورین مرکز ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  4. Avatar photo گفت:

    سلام ببخشید ازمون رغبت سنجش کی شروع میشه؟!

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      نیازه از مدرسه پیگیری کنید

  5. Avatar photo SOGAND گفت:

    بله ممنونم..چطوری میشه ۱۰۰ امتیاز رو کسب کنیم🥺
    و اینکه منظورتون از اولیت اول باشه یعنی چی..
    یعنی الف..یا اگ ب بیاریم نمیشه؟؟
    معدل بالای ۱۹،۳۰ برای رفتن به تجربی خوبه دیگ؟!

    1. Avatar photo مشاور براتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      دوست عزیز به دلیل پرمتقاضی بودن رشته تجربی اگر قصد ادامه تحصیل در رشته ی تجربی را دارید برای نوبت دوم برای رسیدن به معدل 20تلاش بفرمایید.لطفا جهت دریافت برنامه ریزی وروش مطالعاتی درست وکسب اطلاعات بیشتر دررابطه با انتخاب رشته با مشاورین مرکز ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  6. Avatar photo SOGAND گفت:

    سلام ببخشید تراز قبولی رشته تجربی در نهم برای ازمون رغبت سنجش چگونه محاسبه میشه و چقدر باید باشع؟!
    ممنون میشم جواب بدید🥺

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوست گرامی در صورتی که نمره هدایت تحصیلی شما حدودا بالای 80 باشه میتونید برید تجربی
      البته بهترین حالتش اینه اولویت اول باشه و نمره ورودش رو آورده باشین.

  7. Avatar photo رضا محمدی گفت:

    سلام خسته نباشین من به یه مشکلی برخوردم وقتی میزنم روی ازمون رغبت و تواناایی (هردوش فرقی نداره) اول صفحه ازمون باز میشه یهو میپره تو صفحه ی ورود به حساب مشکل چیه

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام دوست عزیز وقت تون بخیر
      برای بررسی دقیق تر وضعیت تون لطفا با مشاورین مرکز تماس بگیرید

  8. Avatar photo گفت:

    تراز قبولی تجربی چقد باید باشه؟
    و اصلا تراز چیه و چگونه محاسبه و بدست میاد

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز سوال شما در مورد تراز و رتبه ی کنکور میباشد و یا آزمون رغبت سنج نهم؟ لطفا مشخص کنید

      1. Avatar photo گفت:

        سلام خیر برای نهم(ازمون رغبت)

  9. Avatar photo SOGAND گفت:

    سلام..من امسال نهم هستم و عاشق رشته تجربی ام..
    معدل هشتمم ۱۸،۲۶
    هفتمم۱۹ شدمم..
    میخاستم حداقل نمره قبولی برای نهم ترم دومم بدونم..
    و اینک تراز قبولی تجربی چقدره و چگونه حساب میشه؟
    و هدایت تحصیلی چگونه میشه ۱۰۰ امتیاز کاملو کسب کرد..
    و من اگ ۱۹،۹۳ یا ۱۹،۸۰ یا ۷۰ بیارم میتونم قبول شم..کلن از ۱۹،۳۰ باید ب بالا باشه..
    میتونم قبول شم؟
    اگ میشه نحوه محاسبه تراز رو بهم بگید

    1. Avatar photo مشاور فتح اللهی گفت:

      سلام وقت بخیر اگر معدل هرسه سال بالای 18 باشه و در آزمون رغبت و توانایی نمره لازم رو کسب کنید میتنید بعنوان اولویت اول تجربی را داشته باشید

      1. Avatar photo SOGAND گفت:

        بله الان این معدل دوسال من خوبه؟
        نهمم ترم اولم شد ۱۸،۲۰
        و برای ترم دوم دارم تلاش میکنم ک بالای ۱۹ بیارم..قبول میشم؟؟🥺
        و اینکه برای ازمون رغبت توانایی د استعداده دیگ..ممکنه ۳۰ امتیاز کامل رو نیاری‌‌..
        باید چیکار کنیم ک نمره کامل بیاریم

        1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

          سلام
          بله
          نگران نباشید مشکل خاصی نیست

  10. Avatar photo SOGAND گفت:

    سلام وقتتون بخیر،
    من امسال نهم هستم و میخوام رشته تجربی برم چون خیلی علاقه دارم…و میخوام بدونم حداقل معدل نهم نوبت دوم چقد باید باشه..و تراز یعنی چی..و چگونه محاسبه میکنن..
    من معدل هشتم18.30
    و هفتمم19

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      معدل بالای 18 و کسب نمره ی 17 به بالا در دروس علوم تجربی و ریاضی شانس شما را بالا می برد و البته به نتیجه ی هدایت تحصیلی شما نیز بستگی دارد .

      1. Avatar photo SOGAND گفت:

        اهان..
        منظورتون از نتیجه هدایت تحصیلی چیه؟!
        یعنی باید ۱۰۰ امتیاز کامل رو کسب کنیم؟!
        ممنون میشم بیشتر توضیح بدید🥺🦋

        1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

          سلام وقت بخیر
          بله همان آزمون رغبت سنجی دارای 100 سوال می باشد

      2. Avatar photo SOGAND گفت:

        اهان..
        منظورتون از نتیجه هدایت تحصیلی چیه؟!
        یعنی همون ۱۰۰ امتیاز رو باید کسب کنم؟
        ممنون میشم بیشتر توضیح بدید🥺🦋

        1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

          سلام وقت بخیر
          بله همان آزمون رغبت سنجی دارای 100 سوال می باشد

  11. Avatar photo . گفت:

    سلام با معدل کل در هفتم و هشتم ۱۹/۵۷
    هفتم نمره برگه ریاضی و علوم ۱۶/۵
    هشتم علوم ۱۶/۵و ریاضی ۱۹ نمره برگه
    نهم هر دو ۲۰ میتونم برم تجربی عرفان قهدریجان؟
    الف میارم؟

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله اگه معدل شما بالای 19 باشد امکان پذیرش در یکی از رشته های نظری را دارید.

  12. Avatar photo زهرا آفتابی گفت:

    آزمون رغبت توانایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته بدون کنکور

    راهنما انتخاب رشته بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403 + نکات قبولی

    فرآیند انتخاب رشته‌ بدون کنکور در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین پردیس خودگردان دو بار در سال انجام می‌شود. مهلت انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن از 3 تا 8 بهمن ماه بوده و...
  • رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین

    رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین 1403 + شرایط پذیرش

    دانشگاه علوم انتظامی امین تنها دانشگاه افسری در ایران است که داوطلبان واجد شرایط می توانند از میان یکی از رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین رشته دلخواه خود را انتخاب کرده، مشغول به تحصیل شده و فارغ التحصیل شوند....
  • آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی

    ثبت نام آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی 1403 + ورود my.medu.ir

    شاید تا به حال نام آزمون هدایت تحصیلی را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه کاربردی دارد. آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی، برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می شوند. در واقع، این آزمون ها به دانش...
  • رشته‌های قطبی کنکور

    رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ + دانشگاه ها و شرایط پذیرش

    لیست رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، بایستی توجه داشته باشند که اگر رشته مورد نظر آن‌ها به صورت گزینش بومی قطبی است، برای افزایش احتمال قبولی...
تماس با مشاور