ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

قیمت کتاب های درسی دبیرستان 1403

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۵ دی ۱۴۰۱
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مقطع متوسطه شامل دو دوره می باشد. قیمت کتاب های درسی دبیرستان نیز با توجه به همین دو دوره متفاوت می باشد. با توجه به افزایش قیمت ها، لیست جدید قیمت دوره اول و دوم متوسطه نیز تعیین می شود. قیمت کتاب های درسی هفتم ، قیمت کتب درسی متوسطه اول و قیمت کتاب های درسی متوسطه دوم با توجه به تصویب وزرات آموزش و پرورش تعیین می گردد. لازم به ذکر است که خرید تمامی کتب به صورت اینترنتی امکان پذیر است.

 

برای اطلاع از قیمت کتاب های درسی دبیرستان ۱۴۰۳-۱۴۰۴ ، نحوه سفارش کتاب و همچنین ثبت نام در سامانه الکترونیک خرید کتاب از سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

آیا قیمت کتاب های درسی دبیرستان ۱۴۰۳-۱۴۰۴ نسبت به سال گذشته دچار تغییر شده است؟

افزایش قیمت ها به دلیل افزایش هزینه ها ممکن است صورت بپذیرد. به همین دلیل در صورتی که میزان هزینه ها بالا برود، به طبع آن قیمت هر یک از محصولات نیز بالا خواهد رفت. لیست جدید قیمت کتب درسی دوره اول و دوم متوسطه قطعا نسبت به سال گذشته متفاوت می باشد. قول مساعدی که وزارت آموزش و پرورش داده است این است که تلاش خواهند نمود تا هزینه ها و قیمت را برای سال جاری به متعادل ترین حد ممکن برسانند تا کمترین میزان فشار به خانواده ها از نظر مالی به وجود آید.

اطلاع از قیمت کتاب های درسی دبیرستان سال تحصیلی جاری پس از برقراری تماس با مشاوران ما همه روزه حتی ایام تعطیل امکان پذیر است. در ادامه ما قصد داریم تا لیست قیمت های سال 98 را برای دانش آموزان و اولیای محترم آنان ارائه نماییم. خرید کتاب های مورد نظر به صورت اینترنتی برای والدین و همچنین مدیران مدارس امکان پذیر است. لازم به ذکر است که تعداد کتاب های قابل خرید با توجه به ظرفیت هر یک از مدارس امکان پذیر است. در صورتی که مایل به خرید کتاب به صورت فردی می باشید، بهتر است در زمان مقرر و تعیین شده اقدام نمایید زیرا پس از اتمام مهلت تعیین شده ورود به سامانه امکان پذیر نخواهد بود.

برای خرید کتاب های دبیرستان به صورت اینترنتی می توانید به سایت های irtextbook.ir  و یا irtextbook.com مراجعه نمایید و با توجه به اطلاعات دانش آموز وارد سامانه برای خرید کتاب های مورد نظر نمایید. سوالی که ممکن است به وجود آید در این مرحله این است که آیا کتاب ها خودمان سفارش دهیم بهتر است با اینکه آن را از مدارس محل تحصیل دانش آموز بخواهیم بهتر است؟ همچنین در صورتی که فرزند شما در مدارس غیر دولتی تحصیل می نمایند، سوال بعدی این است که آیا کتاب های مدارس غیر دولتی نیز با همین قیمت عرضه می شود و در همین سایت قابل خرید است؟

 

قیمت کتب درسی متوسطه اول

همانطور که ذکر گردید، قیمت کتاب های درسی دبیرستان دوران متوسطه را می تواند به دو دوره متوسطه اول و دوم تقسیم نمود و قطعا این قیمت برای هر یک از پایه ها متفاوت می باشد. دوره متوسطه اول سه سال می باشد. برای خرید کتاب های درسی متوسطه اول نیازی به خرید اینترنتی نخواهد بود. با توجه به اینکه برخی از دانش آموزان در این مقطع ممکن است تصمیم به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم نمایند و یا در سایر آزمون های نمونه دولتی و یا مدارس دیگر ثبت نام نمایند، حتما لازم است از کتاب های کمک آموزشی برای خرید کتاب های مورد نظر اقدام نمایند.

 

قیمت خرید کتاب های درسی دوره اول متوسطه
دوره های تحصیلی پایه های تحصیلی قیمت خرید
متوسطه اول پایه هفتم 45000 تومان
پایه هشتم 37400 تومان
پایه نهم 39600 تومان

 

همانطور که ذکر گردید، قیمت کتاب های درسی هفتم و همچنین قیمت کتب درسی متوسطه اول که در جدول ارائه شده است، مربوط به سال گذشته می باشد و برای اطلاع از آخرین تغییرات قیمت و همچنین دریافت مشاوره در رابطه با بهترین رتبه های دبیرستان متوسطه اول در شهر خود و همچنین نحوه ورود به این مدارس با مشاوران ما تماس حاصل نمایید. توصیه ما به تمامی اولیای عزیز این است که ابتدا دبیرستان مورد نظر فرزند خود را تعیین نمایید و پ از ان برای خرید کتب درسی اقدام نمایید.

 

برای مطالعه مقاله جاماندگان از ثبت نام کتاب درسی، بر روی لینک زیر کلیک کنید. 

 

قیمت کتاب های درسی متوسطه دوم

با توجه به اینکه اهمیت دوره متوسطه دوم بسیار بیشتر از پایه های متوسطه اول می باشد، و همچنین حجم کتب آنان بیشتر است، هزینه های مربوط به قیمت کتاب های درسی دبیرستان  در این مقطع نیز طبعا بالاتر خواهد بود. با توجه به اینکه رشته های هر یک از دانش آموزان در این مقطع می تواند متفاوت باشد، به همین دلیل هزینه های مربوط به کتب هر یک از رشته ها اندک تفاوتی با یکدیگر خواهد داشت. به طور متوسط کتاب های شاخه کاردانش و فنی و حرفه‌ ای از نظر هزینه ای، اندک تفاوتی با سایر مدارس دیگر دارد.

 

قیمت خرید کتاب های درسی
دوره های تحصیلی پایه های تحصیلی قیمت خرید
متوسطه دوم پایه دهم حدودا 47000 تومان
پایه یازدهم به طور میانگین حدودا 50000 تومان
پایه دوازدهم به طور میانگین حدودا 50000 تومان

 

برای خرید کتاب های متوسطه دوم می توانید به سامانه اینترنتی irtextbook.ir و یا irtextbook.com مراجعه نموده و با استفاده از کد ملی و همچنین سایر اطلاعات دانش آموزی برای خرید کتب مورد نظر اقدام نمایید. لیست ارائه شده در این مقطع نیز مربوط به سال گذشته می باشد. برای اطلاع از آخرین تغییرات مربوط به قیمت کتب درسی و همچنین دریافت مشاوره در رابطه با بهترین کتب کمک آموزشی مناسب برای شرکت در کنکور می توانید با مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل در ارتباط باشید.

 

نحوه پرداخت قیمت کتاب های درسی دبیرستان

سامانه ای که برای خرید کتب درسی در نظر گرفته شده است، تنها در مقطع زمانی خاصی امکان خرید را برای دانش آموزان و همچنین اولیای آنان فراهم می نماید. به همین دلیل در زیر به صورت تصویری تمامی مراحلی که لازم است شما برای خرید کتب پشت سر بگذارید ارائه خواهیم نمود. پس از ورود به سامانه irtextbook.com وارد صفحه ای همانند تصویر زیر خواهید شد که در این قسمت لازم است بر روی گزینه ورود دانش آموزان کلیک نمایید.

 

نحوه پرداخت قیمت کتاب های درسی دبیرستان

نحوه پرداخت قیمت کتاب های درسی دبیرستان

 

پس از کلیک بر روی لینک مورد نظر، وارد پرتال دانش آموزی خواهید شد که در این مرحله مدارک لازم برای ثبت نام کتاب درسی دانش آموز را وارد نمایید.

 

مرحله دوم خرید کتاب های درسی دبیرستان

مرحله دوم خرید کتاب های درسی دبیرستان

 

پس از ورود به صفحه مورد نظر در قسمت سمت راست بر روی  ” ثبت سفارش ” کلیک کنید و سپس، اطلاعات خود را تکمیل نمایید. پس از وارد نمودن اطلاعات در صورتی که مشخصات خود را تکمیل نمودید. حال لازم است بر روی گزینه ” مشخصاتم را تأیید می نمایم ”  کلیک کنید.

 

مرحله سوم خرید کتاب های درسی دبیرستان

مرحله سوم خرید کتاب های درسی دبیرستان

 

سامانه پس از تایید اطلاعات دانش آموزی به صورت خودکار بسته کتاب سال تحصیلی  را متناسب با پایه تحصیلی انتخاب می نماید و شما باید پس از بررسی و صحت اطلاعات و انتخاب ” درگاه بانک ملی – شرکت افست ” بر روی گزینه ” ثبت و ادامه ” کلیک کنید :

 

مرحله چهارم خرید کتاب های درسی دبیرستان

قیمت کتب درسی متوسطه اول

 

در انتها دانش آموزان پس از پرداخت وجه مورد نظر می توانند در این قسمت سفارش و یا ریز تراکنش و برگشت پرداخت تکراری تراکنش خود را مشاهده نمایند. در مرحله انتهایی می توانید بر روی گزینه پرداخت کلیک کنید و یا در صورت تمایل گزینه انصراف را فشار دهید. شماره مرسوله و همچنین ارسال کتب مورد نظر از طریق سامانه پستی قابل پیگری می باشد.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی در رابطه با قیمت کتاب های درسی دبیرستان و همچنین لیست جدید قیمت کتب درسی دوره اول و دوم متوسطه ارائه نماییم. برای اطلاع از قیمت کتاب های درسی هفتم و متوسطه دوم سال جاری  می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نمایید. همچنین انجام ثبت نام را نیز می توانید به کارشناسان ما بسپارید. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید مشاوران ما همه روزه، به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

 

مطالب مرتبط

خرید کتاب درسی دبستان

خرید کتاب درسی دبیرستان

سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان

اصلاح سفارش کتب درسی ابتدایی

ثبت نام کتب درس ابتدایی 

قیمت کتاب های درسی دبیرستان

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا قیمت کتاب های درسی دبیرستان ۱۴۰۳ نسبت یه سال گذشته تعییر نموده است؟

بله. هر ساله با اندک افزایش برای قیمت کتاب در نظر گرفته می شود به همین دلیل افزایش قیمت در لیست جدید قیمت کتب درسی دوره اول و دوم متوسطه دور از انتظار نخواهد بود. اما احتمال اینکه برای سال جاری شاهد متعادل نمودن هزینه ها باشیم بسیار زیاد است.

 

چگونه می توانیم قبل از خرید ، از قیمت کتب درسی متوسطه اول از آگاه شویم؟

برای اطلاع از قیمت کتاب های درسی هفتم ، هشتم و نهم می توانید از خطوط ثابت با شماره های 9099075307 ( از سراسر کشور ) و 9099075307 ( از استان تهران ) تماس حاصل نمایید.

 

آیا می توان برای خرید تک جلدی کتاب دبیرستان اقدام نمود؟

بله. در سامانه فروش کتاب درسی بخشی برای خرید کتاب تک جلدی در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که قیمت کتاب های درسی متوسطه دوم برای کتب مورد نظر کمی بیشتر می باشد.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور