ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نمونه فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۳ + دانلود فرم سنجش | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۸
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
نمونه فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اگر با فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی آشنایی ندارید، در این مطلب همراه ما باشید تا تمامی نکات مورد نیازتان را در رابطه با فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی در اختیار شما قرار دهیم. به صورت کلی تمامی والدین پس از رسیدن کودکان خود به سن و شرایط ورود به پایه اول ابتدایی، نیاز است به مدارس مورد نظر خود مراجعه کرده و برای ثبت نام کودک خود اقدام نمایند.

برای ثبت‌نام نیاز است کارت سلامت و یک سری مدارک ارائه شود که مربوط به سنجش سلامت دانش‌آموزان و علی‌الخصوص فرم سنجش کلاس اول ابتدایی است.

فرم سنجش شامل یک سری اطلاعات است که باید تکمیل شده و تایید شود. از آنجایی که برخی از والدین با این فرم آشنایی کامل ندارند، ما قصد داریم در این مقاله از ایران تحصیل به بررسی جزییات آمده در فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی بپردازیم.

بنر کال تو اکشن

زمان دریافت فرم سنجش اول ابتدایی ۱۴۰۳

زمان دریافت فرم سنجش اول ابتدایی ۱۴۰۳ از ابتدای شروع مهلت ثبت‌نام طرح سنجش سلامت آغاز شده و تا پایان مهلت نوبت‌گیری ادامه می‌یابد. ثبت‌نام و دریافت نوبت برای سنجش سلامت نوآموزان از طریق مراجعه به سامانه نوبت‌دهی پایگاه سنجش سلامت امکان پذیر می‌گردد.
در این مقاله سعی بر آن شده است تا نمونه فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۳ + فرم سنجش کلاس اول ابتدایی را برای شما عزیزان به صورت کامل شرح دهیم. 

اطلاعیه :

طبق اعلام سازمان استثنایی کشور اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان اول ابتدایی از 30 خرداد ماه آغاز شده و احتمالا تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

 

فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی

برای کمک به آن دسته از دانش‌آموزانی که در سال گذشته به پایگاه‌های سنجش مراجعه نکرده بودند (بازمانده از سنجش) لازم است که در سال جاری نوبت‌گیری انجام شود. لازم است فرم پیوستی نیز هنگام ثبت‌نام پایه اولی‌ها تکمیل و همراه با سایر مدارک ثبت‌نام دانش آموزان (کپی شناسنامه – کارت ملی – عکس – شناسنامه سلامت و یا فرم وزارتی تکمیل شده در مراکز بهداشت(لازم برای پایه‌های اول و چهارم) ) در پرونده دانش‌آموزان بایگانی گردد.

فرم تطبیق شناسنامه پایه اول ابتدایی

یکی از فرم‌هایی که باید توسط مدیر مدرسه تکمیل گردد فرم تطبیق شناسنامه است. در این فرم سال تولد دانش آموز بررسی می‌شود.

 

جهت دانلود فرم تطبیق شناسنامه پایه اول ابتدایی و فرم تطبیق شناسنامه سال تولد دانش آموز کلیک نمایید.

 

نحوه ثبت نام کلاس اول دبستان ۱۴۰۳

به علت گسترش بیماری کرونا و جلوگیری از ازدحام و اجتماع والدین در مدارس، ثبت‌نام کلاس اول دبستان ۱۴۰۳ جهت حفظ سلامتی آن‌ها به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌پذیرد. والدین دانش‌آموزان باید برای نهایی ساختن مراحل ثبت‌نام فرزند خود به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر خود مراجعه کرده و موارد لازم برای ثبت‌نام اول دبستان را فراهم نماید، اما قبل از انجام آن ابتدا باید پس از تکمیل مراحل سنجش سلامت دانش آموزان پایه اولی و دریافت مدارک لازم به سامانه پادا به آدرس pada.medu.ir مراجعه کرده و مدارک ثبت‌نام را در این سامانه بارگذاری نمایند.

توجه:

نام‌نویسی از دانش‌آموزان کلاس اولی از ابتدای خرداد آغاز شده و تا اول شهریور در مدارس ادامه دارد و با مطالعه مقاله ثبت نام اول ابتدایی پادا میتوانید اطلاعات کافی برای ثبت نام فرزندتان دریافت نمایید.

نحوه ثبت نام کلاس اول دبستان

شرایط ثبت‌نام کلاس اول مدارس ابتدایی

شرایط ثبت‌نام کلاس اول مدارس ابتدایی

ثبت‌نام در کلاس اول ابتدایی دارای شرایطی است که در این بخش از مقاله قصد داریم به طور کامل به آن بپردازیم.

● حداقل سن ثبت نام در پایه اول دبستان 6 سال تمام است.
● مدارس ابتدایی ثبت‌نام کودکان ۶ سال تمام به عنوان دانش‌آموز پایه اول مجاز است. (متولدین 93/07/02 الی 94/07/01 )
● برای ثبت‌نام نهایی دانش‌‌آموزان پایه اول ابتدایی، لازم است حتما تائیدیه از پایگاه سنجش دریافت شود.
● نوآموزان پیش دبستانی باید به موقع به پایگاه‌های سنجش که از سوی اداره آموزش و پرورش استثنایی تعیین می‌شود، مراجعه کنند.
● ثبت‌نام دانش ‌آموزان پایه اول به صورت حضوری و توسط اولیا در مدارس انجام شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام کتب درسی ابتدایی وارد شوید.

مدارک ثبت‌نام کلاس اول دبستان

مدارک ثبت‌نام کلاس اول دبستان

والدینی که قصد ثبت‌نام فرزندان خود را در پایه اول دبستان در مدارس مختلف دارند، می‌بایست مدارک لازم برای ثبت نام کلاس اول را در هنگام مراجعه به مدرسه تهیه کنند. به همین خاطر لازم است که والدین قبل از مراجعه به مدرسه از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کلاس اول دبستان آگاهی لازم را پیدا کرده و آن‌ها را در روز ثبت‌نام به همراه داشته باشند. مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام کلاس اول دبستان به شرح زیر است:

■ چهار عکس سه در چهار از دانش آموز (عکس دانش آموز باید با حجاب بوده و حتی‌الامکان باید با مقنعه گرفته شده باشد.)
■ ارائه اصل و کپی از شناسنامه دانش‌آموز
■ ارائه اصل و کپی از شناسنامه پدر دانش‌آموز
■ ارائه اصل و کپی از شناسنامه مادر دانش‌آموز
■ ارائه اصل و کپی از کارت ملی پدر دانش‌آموز
■ ارائه اصل و کپی از کارت ملی مادر دانش‌آموز
■ ارائه اصل و کپی از برگه واکسیناسیون دانش‌آموز
■ ارائه سند، قولنامه، قبض‌های آب، برق و… و یا هر مدرک دیگری برای احراز محل سکونت دانش‌آموز
■ تکمیل فرم ثبت‌نام کلاس اول و درج مشخصات کامل دانش آموز شامل اطلاعات هویتی، سن، تاریخ تولد، شماره تلفن ثابت و یا شماره تلفن همراه والدین.

توجه

تمامی مدارک ذکر شده برای ثبت‌نام اول ابتدایی، مدارکی هستند که به طور عموم مورد نیاز می‌باشند؛ اما ممکن است که مدرسه‌ای به بعضی از این مدارک نیاز نداشته و بالعکس یک مدرسه دیگر به مدارک بیشتری نیاز داشته باشد. به همین خاطر بهتر است که برای اطمینان بیشتر، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را از مدرسه مورد نظر خود سوال کنید.

راهنمای نحوه ثبت مدارک اول ابتدایی ۱۴۰۳

۱) ابتدا باید وارد سایت پادا با آدرس اینترنتی pada.medu.ir شوید.
۲) در صفحه باز شده وارد بخش پیش ثبت‌نام مدارس شوید.
۳) در آخر اطلاعات خواسته شده در هر قسمت را به درستی وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید. در نهایت وارد صفحه ثبت‌نام مدارس شده و با انتخاب پایه اول ابتدایی اقدام به بارگذاری مدارک ثبت‌نام دانش آموزان کلاس اولی نمایید.

توجه: طبق اعلام معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش برگزاری هرگونه مصاحبه یا آزمون برای نوآموزان پیش دبستانی و کلاس اولی‌ها در همه مدارس دولتی و غیردولتی در زمان پذیرش و ثبت‌نام ممنوع است.

 

جهت مشاهده راهکارهای قبول نشدن در سنجش کلاس اول کلیک نمایید.

کال تو اکشن تماس

فرم سنجش کلاس اول ابتدایی

دانش‌آموزان برای ثبت‌نام مدرسه در پایه اول دبستان نیاز دارند که مرحله‌ای به عنوان مرحله “سنجش سلامت” را پشت سر بگذارند. سنجش سلامت برای بررسی سلامت موارد مختلف از جمله بینایی، شنوایی و … دانش آموزان پایه اول دبستان در نظر گرفته شده و همه دانش‌آموزان برای ورود به دبستان باید به اجبار این سنجش را انجام دهند. برای انجام مراحل مربوط به سنجش سلامت، نیاز است که والدین ابتدا به مدرسه موردنظر مراجعه کرده و پیش ثبت‌نام کلاس اول ابتدایی را انجام دهند؛ سپس، مدیر مدرسه والدین و فرزند آن‌ها را به پایگاه‌های سنجش سلامت ارجاع می‌دهد. پس از انجام مراحل مربوط به سنجش سلامت، تاییدیه سلامت به والدین داده خواهد شد. والدین قادرند با این تاییدیه مجدداً به مدرسه مراجعه کرده و ثبت‌نام کلاس اول ابتدایی فرزند خود را نهایی کنند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد  ثبت نام پایه اول ابتدایی پادا روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه دریافت فرم سنجش کلاس اول ابتدایی ۱۴۰۳

والدین نوآموزان پایه اول ابتدایی پس از انجام مراحل اولیه ثبت‌نام فرزند خود که شامل پرداخت هزینه ثبت‌نام کلاس اول ابتدایی و ارائه مدارک مورد نیاز به مدیر مدرسه یا بارگذاری آن‌ها در سایت پیش ثبت‌نام پایه اول ابتدایی، باید به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر خود مراجعه کرده و فرم سنجش اول دبستان را دریافت نمایند. توجه داشته باشید که فرم دریافت شده باید به منظور انجام مراحل مربوط به سنجش سلامت ۱۴۰۳ نوآموزان به مسئولین پایگاه‌های سنجش سلامت ارائه شده و تکمیل گردد.
در نظر داشته باشید که دریافت برگه ثبت اطلاعات دبستان​ تنها از طریق مراجعه حضوری به مدرسه و هماهنگی با مدیر و ثبت مهر و امضای وی امکان پذیر بوده و در حال حاضر روش غیر حضوری یا راه دیگری برای آن وجود ندارد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نتیجه سنجش اول ابتدایی وارد شوید.

 

نمونه فرم سنجش کلاس اول ابتدایی ۱۴۰۳ 

فرم سنجش کلاس اول ابتدایی ۱۴۰۳ برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه اول ابتدایی بوده و باید قبل از مراجعه به پایگاه‌های طرح سنجش سلامت توسط مدیران مدارس در اختیار والدین نوآموزان قرار بگیرند. در واقع مدیران مدارس ابتدایی پس از مراجعه دانش آموزان جهت ثبت نام در کلاس اول دبستان، اطلاعات اولیه او را در سامانه سناد ابتدایی و سنجش ثبت کرده و فرم سنجش کلاس اول ابتدایی را در اختیار والدین نوآموز قرار می‌دهند.
مدیران مدارس برای دریافت برگه ثبت اطلاعات کلاس اول ابتدایی باید به سامانه سنجش دانش‌آموزان به آدرس h2.csdeo.ir مراجعه کرده و پس از ثبت اطلاعات نوآموز فرم مذکور را دریافت و پس از تکمیل اطلاعات در میان مدارک لازم برای ثبت‌نام اول ابتدایی در پرونده دانش آموز ثبت و نگهداری نمایند. در ادامه نمونه‌ای از فرم سنجش کلاس اول ابتدایی را برای آشنایی شما قرار داده‌ایم.

نمونه فرم سنجش کلاس اول ابتدایی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سن ثبت‌ نام در کلاس اول ابتدایی وارد شوید.

مراحل سنجش سلامت ثبت نام کلاس اول دبستان

از مواردی که هنگام ثبت‌نام کلاس اول دبستان ۱۴۰۳ باید به آن توجه کرد ثبت‌نام طرح سنجش سلامت (ثبت نام سامانه سلامت دانش آموزان) است که به منظور ارزیابی سلامت جسمانی دانش آموزان در بدو ورود به مقطع ابتدایی و پیش دبستانی انجام می‌شود. مراحل سنجش سلامت ثبت‌نام در کلاس اول دبستان را می‌توان به موارد زیر تفکیک کرد:

📌 والدین ابتدا به مدرسه مورد نظر خود برای ثبت نام فرزند خود مراجعه می‌کنند.
📌 در مرحله دوم، پیش ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ۱۴۰۳ برای انجام سنجش سلامت توسط مدیر انجام شده و پس از آن والدین همراه با فرزند خود به پایگاه‌های سنجش سلامت ارجاع داده می‌شود. سپس در آنجا هزینه ثبت‌نام سنجش سلامت پرداخت شده و در صورت نبود مشکل، تاییدیه آن به والدین داده می‌شود تا آن را به مدرسه تحویل دهند.
📌 مرحله آخر ثبت‌نام دانش‌آموزان کلاس اول دبستان، مربوط به ثبت نام و نام خانوادگی و اطلاعات مربوط به مادر و پدر آنان در سامانه سناد است که می‌بایست توسط مدیر مدرسه انجام شود.

نمونه‌هایی از سوالات سنجش کلاس اول و پیش دبستانی ۱۴۰۳

✅ طرح پرسش‌هایی درباره نام، نام خانوادگی و سن نوآموز
✅ پرسش سوال‌هایی درباره نام والدین
✅ شمارش اعداد تا مقدار مشخصی مانند 1 تا 10 یا 1 تا 20
✅ سوالاتی در مورد یک یا تصویر (توصیف، شمارش، شباهت‌ها و تفاوت‌ها)
✅ سوالاتی درباره نسبت‌های فامیلی (مانند: برادر پدرت چه کسی می‌شود)
✅ سنجش مهارت‌های ابتدایی کودک با طرح درخواست‌هایی مانند: لی لی رفتن و یا درآوردن کفش
✅ ترسیم یا رنگ کردن یک نقاشی برای سنجش مهارت دستان در نوشتن و به دست گرفتن مداد
✅ درخواست خواندن شعر یا تعریف یک داستان
✅ تکمیل یا رنگ کردن یک نقاشی ناقص توسط کودک

طرح سوالات اطلاعات عمومی مانند: رنگ اشیا مختلف یا سوالاتی مثل (در چه فصلی برگ ها می‌ریزند.

توجه:

لازم به ذکر است که آزمون و مصاحبه گاهی با حضور والدین در کنار کودک و گاهی به طور فردی انجام می پذیرد.

 

آخرین اخبار ثبت نام دانش آموزان کلاس اول ابتدایی

ثبت‌نام کلاس اولی‌ها شروع شد/ ثبت‌نام میان پایه‌ها به صورت الکترونیک

مجتبی هاشمی با اشاره به اینکه دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان با توجه به وعده سرپرست وزارت آموزش و پرورش در روز شنبه، نهم اردیبهشت ماه به استان‌ها ابلاغ شد اظهار کرد: تمام تلاش ما این بوده است که با توجه به هماهنگی‌هایی که در سطوح مختلف اتفاق می‌افتد و به ویژه با توجه به فراگیری که امر ثبت‌نام دانش‌آموزان دارد امسال شاهد شکلی از اجرای دستورالعمل باشیم که شرایط را برای والدین سهل‌تر کند. وی افزود: ثبت‌نام میان‌پایه‌ها به طور کامل به صورت الکترونیک و بعد از ثبت نمرات دانش‌آموزان انجام می‌شود.

شعار ثبت نام کلاس اولی ها در سال جدید

دستورالعمل اجرایی ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی با شعار ثبت‌نام مطلوب، نظارت همگانی و نصیب برابر آموزشی ابلاغ شد.

شکایات مردمی در اسرع وقت بررسی شود

به منظور نظارت همگانی بر فرآیند ثبت‌نام، شکایات و گزارش‌های مردمی ثبت شده در سامانه پاسخگویی به شکایات به آدرس www.shekayat.medu.ir در اسرع وقت بررسی و مورد پاسخگویی قرار گیرد.

شرایط ثبت‌نام دانش‌آموزان فاقد مدارک هویتی

از دانش آموزان فاقد مدرک هویتی با دریافت تعهد کتبی ثبت نام انجام خواهد شد.

ثبت‌نام دانش‌آموزان والدین شاغل در مدارس نزدیک محل کار

به منظور توسعه متوازن دانش‌آموزان، محدوده بندی جغرافیایی لحاظ شود، همچنین ثبت‌نام دانش‌آموزانی که والدین آنها هر دو شاغل هستند در مدرسه‌های نزدیک به محل کار هر یک از والدین بلامانع است.

آزمون و شرط معدل در مدارس دولتی ممنوع

برگزاری آزمون ورودی، مصاحبه و تعیین شرط معدل برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی جز در مواردی که مصوبه خاص وجود دارد و هنرستان‌ها برای انتخاب رشته ممنوع است.

آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها

ثبت‌نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از تاریخ ابلاغ این دستورالعمل آغاز و پس از مراجعه دانش‌آموزان به پایگاه های سنجش بدو ورود و اخذ تاییدیه پایگاه قطعی خواهد شد.

مقررات مالی

دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت‌نام به جز وجوه مربوط به بیمه حوادث دانش‌آموزی و کتب درسی ممنوع است.

کمک‌های مردمی بعد از شروع سال تحصیلی

دریافت وجوه مربوط به سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان، کمک‌های مردمی، فعالیتهای فوق برنامه و لباس کارگاهی با هماهنگی و موافقت انجمن اولیا و مربیان مدرسه و با رعایت سایر قوانین و مقررات صرفاً بعد از شروع سال تحصیلی امکان‌پذیر خواهد بود.

شرایط دریافت شهریه در مدارس هیئت امنایی

مدارس هیئت امنایی از نوع مدارس دولتی محسوب شده و دریافت هرگونه وجه به جز وجوه مربوط به بیمه حوادث دانش‌آموزی و کتاب های درسی در زمان ثبت‌نام در مدارس مجاز نیست.

 

برای دانلود PDF مطلب کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

موضوع مورد بحث ما در این مطلب ارائه نکات نهایی در رابطه با فرم ثبت‌نام پایه اول ابتدایی بود. ما سعی کردیم نمونه فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی را به شما نشان دهیم و همچنین نحوه دریافت این فرم را نیز بررسی کردیم. البته تمامی نکات نهایی دریافت این فرم و نحوه پر کردن آن در سامانه مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی داشتید، می‌توانید با کارشناسان ما در ایران تحصیل تماس بگیرید.

4.2/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام مدارس ابتدایی به چه صورت می باشد؟

ثبت نام مدارس اول ابتدایی ۱۴۰۳ به دو صورت حضوری و  آنلاین است که در مقاله به طور کامل به آن پرداخته شده است.

زمان ثبت نام مدارس ابتدایی ۱۴۰۳  در چه تاریخی است ؟

زمان دقیق برای ثبت نام کلاس اول دبستان ۱۴۰۳ از اول خرداد ماه در نظر گرفته شده است.

ثبت نام مدارس ابتدایی در چند مرحله انجام می شود ؟

مراحل ثبت نام مدارس در مقطع اول دبستان در دو مرحله انجام می شود و شامل طرح سنجش سلامت نیز می باشد.

نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «نمونه فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۳ + دانلود فرم سنجش | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo مرادی گفت:

    سلام من پسرم فرم سنجش نداره الان هم کلاس دومه ولی سنجشش رو انجام دادم باید الان فرم رو از کجا تهیه کنم؟

    1. Avatar photo behrouzi گفت:

      سلام روزتون بخیر از محل ازمون سنجش

  2. Avatar photo حشمت گفت:

    سلام وقتتون بخیر، آیا فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی برای مدارس مختلف یکسان هست؟

    1. Avatar photo ekhlasi گفت:

      با سلام وقت بخیر خیر یکسان نیست

  3. Avatar photo صادق واحدی گفت:

    سلام، فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی شامل چه مواردی می شود؟

    1. Avatar photo mansuri گفت:

      سلام وقت بخیر ثبت نام چه مدرسه ای مدنظرتون هست.بعضی از مدارس به صورت حضوری و بعضی مدارس پیش ثبت نام به صورت مجازی نیاز دارتد .لطفا نوع مدرسه را مشخص کنید و یا جهت کسب اطلاعات دقیق تر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

  4. Avatar photo قاسم گفت:

    سلام، من میخواستم بدونم زمان دریافت فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی چه موقعی می باشد؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، زمان دریافت فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی همزمان با مهلت در نظر گرفته برای ثبت نام در تمامی پایه ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور