ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

فراموشی رمز عبور سایت ناد + لینک بازیابی مستقیم

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۴ آبان ۱۴۰۰
فراموشی رمز عبور سایت ناد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا می دانید در صورت فراموشی رمز عبور سایت ناد چه باید کرد؟ دانشجویانی که به دلایل مختلفی رمز عبور خود جهت ورود به پرتال شخصی را فراموش کرده اند، چند طریق مراجعه به سایت، تماس تلفنی، و یا ارسال پیام برای بازیابی و تغییر کلمه عبور سیستم ناد اقدام نمایند. این کاربران بایستی برای بازیابی پسورد ناد خود یک سری اطلاعات را وارد کنند.

همچنین، دانشجویان، اساتید و کارکنان گرامی دانشگاه فنی حرفه ای می توانند به منظور تغییر کلمه عبور ناد با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و در اسرع وقت راهنمای دریافت پسورد جدید را دریافت نمایند. علاوه بر این، کارشناسان ما پاسخگوی همه سوالات عزیزان خواهند بود. 

 

 

اگر می خواهید بدانید که در صورت فراموشی رمز عبور سایت ناد چه باید کرد؟ از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مشکلات ناشی از فراموشی رمز عبور سایت ناد 

 

مشکلات ناشی از فراموشی رمز عبور سایت ناد 

 

دانشجویانی که در دانشگاه های فنی حرفه ای تحصیل می کنند، با نام سایت ناد به خوبی آشنایی دارند. این سامانه که به منظور یکپارچه سازی اطلاعات دانشجویان، اساتید و دانشجویان دانشگاهی در نظر گرفته شده است، خدمات مختلفی را ارائه می دهد. برای مثال، دانشجویان می توانند از طریق مراجعه به این سایت ناد، اموری همچون انتخاب واحد، حذف و اضافه، پرداخت شهریه، کارت ورود به جلسه، کارنامه و … را انجام دهند.

بدین منظور، برای هر کدام از دانشجویان، اساتید و کارکنان یک پرتال تشکیل شده است که مختص به آن ها می باشد. لازمه ورود به این پرتال ها، داشتن نام کاربری و رمز عبور  خواهد بود. نام کاربری و کلمه عبور در واقع در زمان ثبت نام و توسط دانشگاه به دانشجو ارائه می شود.

منظور از نام کاربری، شماره دانشجویی و کلمه عبور همان کد ملی دانشجو است. حال، به طور معمول به دانشجویان توصیه می شود که پس از اولی مراجعه به سایت مذکور، رمزهای خود را جهت افزایش امنیت تغییر دهد. اما در برخی از مواقع، دانشجویان رمز عبور یا نام کاربری خود را فراموش می کنند و برای ورود دچر مشکل می شوند. در ادامه خواهیم دید که برای بازیابی کلمه عبور سیستم ناد چه باید کرد.

 

 

جهت دریافت راهنمای ورود به سیستم ناد وارد لینک مربوطه شوید

 

 

اقدامات لازم در هنگام فراموشی رمز عبور سایت ناد

دانشجویانی که رمز عبور خود را فراموش نموده اند، بایستی در اسرع وقت برای بازیابی پسورد ناد اقدام کنند. برای این امر، چهار روش در اختیار کاربران قرار گرفته است. این سه روش عبارتند از مراجعه با سامانه، ارسال پیام به پشتیابی، و یا تماس با بخش پشتیبانی، پر کردن فرم تغییر کلمه عبور ناد.

دانشجویان توجه داشته باشند که جهت بازیابی کلمه عبور سیستم ناد معمولا نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه نبوده و تنها با استفاده از روش های فوق الذکر می توان برای این منظور اقدام نمود. برای رفاه حال دانشجویان گرامی هر کدام از این روش ها را توضیح خواهیم داد.

 

 

بازیابی کلمه عبور سیستم ناد از طریق مراجعه به سامانه

شاید بتوان گفت که ابتدایی ترین و ساده ترین اقدام جهت بازیابی پسورد ناد ، مراجعه کردن به سایت است. دانشجویان می توانند برای این امر به ترتیب زیر عمل کنند.

 

  • آدرس سامانه ناد به آدرس اینترنتی reg.tvu.ac.ir

 

 

  • کلیک بر روی منوی ” ورود دانشجویان” که در صفحه اصلی واقع شده است.

 

بازیابی کلمه عبور سیستم ناد

 

  • انتخاب عبارت ” کلمه عبور خود را فراموش کرده ام”

 

 

 

  • وارد کردن کد ملی، شماره موبایل، و عبارت امنیتی نمایش داده شده در کادرهای مربوطه

 

تغییر کلمه عبور ناد

 

 

  • رمز عبور برای شماره موبایلی که وارد کرده اید، ارسال خواهد شد.

 

 

اگر می خواهید بدانید که مشکل ورود به سیستم ناد را چگونه رفع کنیم؟ لینک را لمس فرمایید

 

 

بازیابی پسورد ناد از طریق واتساپ

گذشته از روش بالا، برای فراموشی رمز عبور سایت ناد شماره ایی در نظر گرفته شده است تا دانشجویان برای بازیابی کلمه عبور خود به آن پیغام ارسال نمایند.

البته پیام رسانی این شماره تنها برای واتساپ می باشد و کاربران لازم است که بعد از ذخیره کردن آن در گوشی تلفن همراه خود، درخواست را اعلام کنند.

از طریق می توان موضوع مورد نظر مبنی بر بازیابی پسورد ناد را در پیغام خود درج کرده تا مسئولین در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند.

 

 

جهت آشنایی با رتبه و نمره قبولی آزمون فنی حرفه ای بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید 

 

 

شماره پشتیبانی بازیابی رمز عبور سامانه ناد

گرچه دو روش ذکر شده جهت تغییر کلمه عبور ناد مناسب به نظر می آیند، اما در گاهی از مواقع امکان دارد که فرد به اینترنت دسترسی نداشته باشد و همین امر باعث ایجاد مشکلاتی شود. به همین دلیل، یک روش ساده تر نیز را می خواهیم به شما معرفی کنیم.

اگر می خواهید بازیابی کلمه عبور سیستم ناد با سرعت بیشتری انجام گیرد، پیشنهاد می شود که با پشتیبانی این سامانه تماس بگیرید. برای این منظور می توانید با شماره های 909 9072952 از تهران، 909 9072952 از شهرستان تماس حاصل کرده و درخواست خود را مطرح فرمایید.

 

 

برای آشنایی با نحوه ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای لینک قرمز را انتخاب کنید

 

 

فرم تغییر کلمه عبور اولیه ناد

با وجود آنکه تمام همه اقدامات یادآوری شده برای فراموشی رمز عبور سایت ناد می تواند موثر واقع شود، اما هر کدام از دانشجویان می توانند با وورد به سایت دانشگاه فنی حرفه ای محل تحصیل خود، علاوه بر بازیابی پسورد ناد ، رمز عبور خود تغییر دهید.

برای انجام کار لازم است که در سایت دانشگاه فنی حرفه ای خود ابتدا فرم تغییر کلمه عبور ناد را دانلود کرده و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید.

در این فرم می بایست اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، رشته تحصیلی، و ترم ورود و کد امنیتی درج گردد. بعد انجام این موارد، کلمه عبور جدید برایتان ارسال خواهد شد.

 

 

چنانچه می خواهید اطلاعات کامل را در مورد ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای دریافت نمایید، وارد لینک شوید

 

 

اقدامات لازم برای پیشگیری از بازیابی پسورد ناد

همه ما یک مثل بسیار معروف در زبان فارسی را شنیده ایم و آن هم اینکه ” پیشگیری بهتر از درمان است”. البته خوشبختانه راه های بازیابی و تغییر کلمه عبور سیستم ناد بسیار آسان است. اما اگر ما قصد داریم تا امنیت و سهولت دسترسی به اطلاعات خود را بالا ببریم، بهتر است قبل از هر چیز کلمه عبوری را انتخاب نماییم که نه خیلی ساده باشد که همه افراد به راحتی آن را حدس بزنند و نه چندان پیچیده که فراموش کنیم.

علاوه بر این، توصیه می کنیم که رمز خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهید تا به اطلاعات شما دسترسی نداشته باشند. همچنین، چنانچه رمز خود را به دوستان یا آشنایان داده اما مایل نیستید که مجددا وارد پرتال تان شوند، آن را در اسرع وقت از طریق روش های ذکر شده بازیابی کنید.

قابل ذکر است که بازیابی پسورد ناد کارکنان دانشگاه و اساتید اندکی متفاوت است. برای اطلاع از رهکارهای موجود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

به منظور آگاهی از زمان کارت ورود به جلسه آزمون ادواری فنی حرفه ای وارد لینک مربوطه شوید

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله تلاش کردیم تا کاربران گرامی را با نحوه تغییر یا بازیابی کلمه عبور ناد آشنا کنیم و توصیه هایی را در جهت پیشگیری از فراموشی این رمز ارائه دهیم.

با تمام این تفاسیر، اگر به عنوان دانشجو، کارمند یا استاد مایل به آشنایی بیشتر با این سامانه هستید و یا در هنگام ورود با مشکلی مواجه شدید، می توانید از کارشناسان ایران تحصیل یاری بگیرید. همکاران ما در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب از طریق شماره درج شده در جدول زیر پاسخگوی شما خواهند بود.

 

 

برای تماس با پشتیبانی فراموشی رمز عبور سایت ناد دانشجویان از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

فراموشی نام کاربری ایران خودرو

فراموشی رمز عبور سامانه سیدا + بازیابی مستقیم

پشتیبانی سامانه گلستان

فراموشی رمز عبور سایت ناد

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در صورت فراموشی رمز عبور سایت ناد چه باید کرد؟

برای این امر، چهار روش در اختیار کاربران قرار گرفته است. این سه روش عبارتند از مراجعه با سامانه، ارسال پیام به پشتیابی، و یا تماس با بخش پشتیبانی، پر کردن فرم تغییر کلمه عبور ناد.

شماره پشتیبانی بازیابی کلمه عبور سیستم ناد چند است؟

برای تماس با پشتیبانی می توانید با شماره های 909 9072952 از تهران، 909 9072952 از شهرستان تماس حاصل کرده و درخواست خود را مطرح فرمایید.

به منظور بازیابی پسورد ناد به چه اطلاعاتی نیاز است؟

در این مقاله می توانید همه اطلاعات لازم  را مطالعه فرمایید.

برای بازیابی کلمه عبور سیستم ناد به چه اطلاعاتی نیاز است؟

برای این منظور لازم است که اطلاعاتی همچون کد ملی، شماره موبایل، و عبارت امنیتی وارد شود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور