ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پشتیبانی سامانه گلستان

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴۱
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
پشتیبانی سامانه گلستان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پشتیبانی سامانه گلستان برای پاسخگویی و ارائه راهنمایی به سوالات و ابهامات دانشجویانی که قصد ورود به این سامانه را دارند، در نظر گرفته شده است. برای این منظور می توان از روش های حضوری و آنلاین استفاده کرد. اما برای سهولت بیشتر می توان از طریق شماره تماس پشتیبانی سامانه گلستان و ارتباط با کارشناسان اقدام نمود. دانشجویان عزیز همچنین می توانند سوالات خود را با کارشناسان ایران تحصیل در میان گذاشته تا در اسرع وقت مشکلات احتمالی از میان برداشته شود.

پشتیبانی سامانه گلستان به چه منظوری است؟

سامانه جامع دانشگاهی گلستان که کار خود را از سال 79 آغاز کرد، به منظور مکانیزه کردن همه فعالیت های دانشگاهی تاسیس گردید. این سامانه به تدریج خدمات متعددی را در برگرفت که از جمله آن ها می توان به امور خوابگاهی، وام، کار و تشکل های دانشجویی و زمینه های پژوهشی اشاره کرد.

در واقع این سیستم با همت 200 هزار نفر کارشناس و مدیران دانشگاهی در هزاران ساعت طراحی و پیاده سازی شده است که با اجرای یک برنامه ریزی دقیق و بی نظیر فرایندهای دانشگاهی را با کیفیت و کمیت بسیار خوبی انجام می دهند.

در این میان مانند هر سیستم اینترنتی دیگری و با وسعت بسیار زیادی که وجود دارد، ممکن است دانشجویان یا اساتید در هنگام ورود با سوالاتی مواجه شوند و یا در برخی از زمینه ها به مشکل برخورند.

برای آشنایی با نحوه برقرار ارتباط با پشتیبانی سامانه دان بر روی لینک کلیک نمایید.

سوال های متداول در پشتیبانی سامانه گلستان

در سیستم گلستان برخی از خطاها، فراوانی بیشتری از سایرین دارند که معمولا از جانب دانشجویان مطرح می شود. در پشتیبانی علاوه بر انتخاب واحد سامانه گلستان، به این سوالات پاسخ داده می شود که برای آگاهی بخشی به همه عزیزان برخی از آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

پیغام اشتباه بودن نام عبور و کلمه عبور

برخی از اساتید مطرح می کننند که هنگام ورود به این سامانه با چنین خطایی روبرو می شوند، در حالیکه نام و کلمه عبور هم مورد قبلی است که برای ورود استفاده می کردند. دلیل این امر می تواند یکی از موارد زیر باشد.

  1. ممکن است به دلیل عدم توجه، حروفی را به اشتباه یا جابجا تایپ کنند. همچنین، در برخی از موارد نیز فراموشی می تواند منجر به این مسئله شود.
  2. گاهی نام کاربری برای مشاهده اطلعات یا انتخاب واحد به دوستان دیگر داده می شود و رمز توسط آن ها تغییر می کند.
  3. وقتی که نام کاربری را فراموش و به کارشناس آموزش مراجعه می کنید، حتما بلافاصله آن را چک کنید و اگر نادرست بود برای اخذ مجدد اقدام کنید. دقت داشته باشید که چنانچه دانشگاه را ترک کنید، صدور نام کاربری جدید توسط فرد دیگر و به صورت تلفنی امکانپذیر نیست.
  4. اگر قصد اعتراض دارید، حتما از عدم تغییر نام کاربری توسط خود یا دوستان مطمئن شوید، چرا که در بسیاری از موارد کارشناسان و مسئولین هیچ نقشی در این امر نداشته اند.

به منظور دریافت راهنمای سایت پشتیبانی سامانه سناد لینک مشخص شده را انتخاب نمایید

سرترم شما در ترم جاری ساخته نشده است

همانطور که می دانید برای ثبت نام در ترم جدید، اولین قدم سرترم است که اداره خدمات ماشینی انجام می پذیرد. اگر مشکلاتی همانند مشروطی بیش از حد مجاز ( سه ترم متوالی و چهار ترم غیر متوالی)، اتمام سنوات تحصیلی و مانند این می تواند باعث نمایش چنین پیغامی شود. در چنین مواقعی باید به صورت حضوری به کارشناس آموزش دانشکده خود مراجعغه نمایید.

رمز عبورم را فراموش کردم

این سوال در پشتیبانی سامانه گلستان بسیار مطرح می شود و دانشجویان گاهی به علت های مختلف پسورد خود را فراموش می کنند. در چنین مواردی اگر قبلا شمره را وارد نکرده اید، بایستی با شماره تماس پشتیبانی سامانه گلستان بخش کامپیوتر را گرفته تا آن را برای شما به ثبت برسانند. اما اگر ماره تلفن را از قبل ثبت کرده اید و اکنون آن را به خاطر نمی آورید، با انجام چند مرحله می توانید آن را بازیابی کنید. برای سهولت و توضیحات بیشتر کارشناسان ایران تحصیل در خدمت شما خواهند بود.

اساتید برای اخذ شناسه کاربری و گذرواژه به کجا باید مراجعه نمایند؟

اساتید مدعو که قصد گرفتن شناسه کاربری یا پسورد را دارند، طبق توضیحات موجود در پشتیبانی سامانه گلستان، بایستی به معوان دانشکده مراجعه فرمایند. اساتید تمام وقت نیز لازم است که این مورد را در ” میز خدمت ” مرکز فناوری اطلاعات و ارتباط پیگیر شوند. پس از اینکه این موارد صادر شد، به شماره تلفنی که قبلا آن را ارائه داده اید، ارسال خواهند شد.

جهت آموزش اتصال به سامانه پشتیبانی همگام آموزش و پرورش لینک مربوطه را انتخاب نمایید

مقررات مربوط به استفاد از سیستم گلستان

برای اینکه نیاز کمتری به مراجعه یا ارتباط با پشتیبانی سامانه گلستان داشته باشید، بهتر است که از قوانین در نظرگرفته اطلاع یابید.

  • برای افرادی که قرار است برای اولین بار وارد سامانه گلستان شوند، یک نام و کلمه عبور صادر می شود که منجصر به او می باشد. این کلمات به طور اختصاصی در نظر گرفته شدهاند و منحصر به هر فرد می باشند.
  • زمانی که برای اولین بار به این سامانه مراجعه می کنید، بایستی کلمه عبور را تغییر دهید و البته توصیه می شود که نام عبور را نیز تغییر دهید.
  • کلمه عبور هر شخص به نحوی در سیستم طراحی و نگهداری می شود که افراد دیگر نمی توانند از آن استفاده کنند.
  • مسئولیت حفظ و نگهداری نام ورود و کلمهعبور، تماما بر عهده کاربر می باشند.
  • هیچ دانشجویی حق استفاده از نام ورود یا کلمه عبور دانشجوی دیگر را ندارد، حتی اگر با رضایت مندی باشد.
  • اطلاعات موجود در سیستم و تغییر آن ها تنها در چهارچوب قوانین دانشگاه قابل استفاده است، و عواقب هر گونهسوئ استفاده متوجه خود دانشجو می باشد.

برای اطلاع از نحوه ورود به سایت شمیم دانشگاه فرهنگیان و ثبت نام در آن بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

راهنمای ورود به سامانه گلستان

اگر صد ورود به سامانه گلستان را دارید، بهتر است ازمرورگر اکسپلورر استفاده کنید. سپس آدرس اینترنتی سایت را در موتور خود جستجو نمایید تا وارد صفحه اصلی شوید. در بالای صفحه سمت چپ دو گزینه به نام های محیط آزمایشی و محیط اصلی برای ورود وجود دارد. توصیه می شود که برای اولین ورود از ورود آزمایش استفاده کنید. منظور از ورود آزمایشی این است که تغییر در اطلاعات، هیچ تغییری در اطلاعات اصلی ایجاد نمی کند و  هر بار به روزسانی، همه اطلاعات اصلی مجددا کپی می شود.

از این رو به دلیل مطمئن نبودن نتیجه پردازش اطلاعات، بهتر است که از این طریق عمل نمایید. با انتخاب منوی ” ورود به سیستم” و یا ” محیط آزمایشی ” به صفحه بعدی می روید. در این مرحله کد امنیتی نمایش داده شده را وارد کنید.

بعد از این بایستی نام عبور ( شناسه کاربری )، و کلمه عبور ( گذر واژه ) خود را ثبت کنید و با کلیک بر روی دکمه ورود، به سیستم وارد خواهید شد. از این به بعد می توانید هر گاه با سوال یا مشکلی مواجه شدید، شماره تماس پشتیبانی سامانه گلستان را بگیرید و مشکلات خود را مطرح فرمایید.

البته توجه داشته باشید که با نمایش پنجره ” شا باید کلمه عبور خود را تغییر دهید”، می بایست کلمه عبور خود را عوض کنید. پس از ثبت نام، قادر خواهید بود تا ارزشیابی، پردازش ثبت نام مقدماتی، انتخاب واحد، ترمیم ( حذف و اضافه)، حذف اضطراری، گواهی اشتغال به تحصیل، پرداخت الکترونیک و ثبت اعتراض را در این سایت انجام دهید. البته پشتیبانی سامانه گلستان برای هر کدام از این موارد، راهنمایی های لازم را ارائه می دهد.

خلاصه مطالب

در این مقاله با نحوه اتصال به پشتیبانی سامانه گلستان  آشنا شدیم و به برخی از تداول ترین سوالات مطرح شد دانشجویان برای ورود به این سامانه پاسخ دادیم.

با توجه به اینکه این سایت خدمات بسیار زیادی را ارائه می دهد و اغلب امور آموزشی از این مسیر قابل انجام است، برخورد با بعضی از مسائل هم دور از انتظار نیست. به همین دلیل غالبا باید با کارشناسان و مسئولان دانشگاه خود برای رفع این موانع مشورت کرد.

البته به دلیل آنکه شماره تماس پشتیبانی سامانه گلستان در هر دانشگاه متفاوت  است، می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان ایران تحصیل شماره های مربوطه را دریافت نمایید. برای این منظور با استفاده از شماره های قیدشده در جدول زیر در همه روزهای هفته از ساعت 12 شب با ما تماس بگیرید.

4.7/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

با چه روش هایی می توان به پشتیبانی سامانه گلستان متصل شد؟

دانشجویان می توانند از دو طریق تلفنی و آنلاین و گاها حضوری، با پشتیبانی این سامانه ارتباط گرفت. 

شماره تماس پشتیبانی سامانه گلستان دانشگاه خود را چگونه پیدا کنیم؟

برای دریافت شماره های مربوطه می توانید با سامانه ایران تحصیل تماس بگیرید.

آیا می توان از طریق سامانه گلستان انتخاب واحد نمود؟

بله. یکی از مهم ترین خدمات این سامانه، انجام انتخاب واحد است.

مقررات سامانه گلستان شامل چه مواردی است؟

مقررات مربوطه در این مقاله آورده شده است.

 

نظرات

41 دیدگاه دربارهٔ «پشتیبانی سامانه گلستان»

  1. Avatar photo زینب گفت:

    سلام خسته‌نباشید
    من‌ شهریه واریز کردم ولی بازم همون مبلغ تو سایت زده بدهکار
    با بانکم تماس گرفتم میگه پول به حساب دانشگاه واریز شده
    حالا چیکار کنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      با پشتیبانی تماس یگیرین

  2. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام وخسته نباشید
    من دانشجوی پیامنور هستم
    چطوری میتونم عکسمو توسیستم گلستان عوض کنم?چون عکسم لک داره

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام باید از طریق دانشگاهتون وارد پروفیلتون بشند و عسکتون رو ویرایش کنید.

  3. Avatar photo لاله گفت:

    سلام من دانشگاه آزاد مشهد فارغ تحصیل شدم تو سامانه کد رهگیری فارغ تحصیلی هم زده من در تاریخ فلان کارشناسی فارغ تحصیل شدم ولی توی سامانه گلستان تاریخ فارغ تحصیلی و نزده و برای من مشکل ایجاد کرده تو ثبت نامم چیکار باید بکنم؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. در سامانه گلستان مشکلی وجود ندارد مهم سامانه استعلام مدرک تحصیلی میباشد.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی ممکن است از اولین مواردی باشد که شما پیش از ثبت نام آن را بررسی کنید. هر دانشگاه غیر انتفاعی بسته به سیاست‌ها و تدابیر خود شرایط متفاوتی را برای پرداخت شهریه در نظر...
  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
تماس با مشاور