ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

روش dls در شیمی کنکور

روش dls در شیمی کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا با روش dls در شیمی کنکور ، آشنایی دارید؟ این روش یکی از جدیدترین و به روزترین تکنیک های تست زنی در کنکور است که با استفاده از آن می توانید به تمامی سوالات از جمله استوکیومتری و… پاسخ دهید. حتماً شما هم دوست دارید از این تکنیک ها و روش های کارکرد آن بیشتر بدانید که در ادامه به تمامی سوالات شما در رابطه با آموزش تکنیک حل سریع مسائل و محاسبات شیمی پاسخ دهیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص ، تکنیک حل مسائل شیمی و روش سریع محاسبات شیمی داشتید ، می توانید با ما تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با  نکات روش dls برای خرید و استفاده در شیمی کنکور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

اگر در رابطه با روش dls در شیمی کنکور نیاز به اطلاعات بیشتری دارید ، حتماً با مشاوران ما تماس بگیید.

 

 

روش dls در شیمی کنکور چیست؟

همانطور که در مقدمه اشاره کردیم روش dls در شیمی کنکور ، روشی است که با استفاده از آن می توانید شیمی کنکور را بدون انجام محاسبات پیچیده و خیلی راحت با درصد بالایی بزنید. اما حالا سوال اینجاست که منابع معتبر ارائه دهنده این متد توسط کدام شرکت ها قابل دسترسی است و آیا واقعاً با استفاده از این روش می توان به درصدی بالایی از درس شیمی رسید یا خیر؟ در ابتدا برای تهیه این روش به شما توصیه می کنیم از مشاوران ما کمک بگیرید . زیرا امروز افراد بی تجربه و بدون هیچ پیش زمینه علمی هستند که با فریب دادن داوطلبان کنکور و ارائه جزوات سطح پایین ، قصد دارند پول هنگفتی را نیز از این افراد بگیرند. در حال حاضر این روش توسط افرادی انگشت شمار تدریس شده و به صورت تضمینی آموزش داده می شود که اگر واقعاً قصد تهیه کردن آن را دارید توصیه می کنیم با کارشناسان ما برای گرفتن راهنمایی بیشتر تماس بگیرید. در خصوص کاربرد روش dls در شیمی کنکور نیز باید به شما بگوییم که خیال تان از بابت این موضوع راحت باشد. زیرا این روش کاملاً کاربردی و تضمینی است و می توانید از آن برای بالابردن درصد کنکور خود بهره ببرید.

 

 

برای یادگیری روش سریع محاسبات استوکیومتری کلیک کنید.

 

 

روش سریع محاسبات شیمی

 

 

علاوه بر روش dls در شیمی کنکور ، چه روش های تستی دیگری برای شیمی وجود دارد؟

هر  روز که می گذرد ، مدرسان درس شیمی ، روشی جدید را برای حل تست ها ارائه می دهند ؛ زیرا هر سال با نوع جدیدی از تست ها در کنکور رو به رو می شوید ؛ البته نا گفته نماند که درصد بسیاری از سوالات با استفاده از الگوهای تکراری سال های قبل ، قابل حل خواهند بود. تکنیک حل مسائل شیمی با توجه به مدرس و سلیقه آن متفاوت خواهد بود ، اما یک سری روش های ثابت و جا افتاده نیز وجود دارد که با استفاده آن ها می توانید روش سریع محاسبات شیمی را بیاموزید. در ادامه می توانید برخی از آموزش تکنیک حل سریع مسائل و محاسبات شیمی را بیاموزید.

در این قسمت قصد داریم روش هایی را به شما آموزش دهیم که نه تنها برای درس شیمی بلکه برای دیگر دروس می توانید از آن بهره بگیرید.

 

 

برای آشنایی با روش تست زنی زیست شناسی در کنکور ، کلیک کنید.

 

 

تکنیک حل مسائل شیمی ، از لحاظ هماهنگی دستوری پاسخ با سوال یکی از این موارد است. برای استفاده از این تکنیک کافی است سوال را با دقت بخوانید و جواب هایی را که از لحاظ دستوری و یا … با پاسخ هماهنگی ندارد ، از گردونه حذف نمایید.

یکی از موارد دیگری که برای حل تست های درک کردنی شیمی کاربرد دارد و از جمله تکنیک حل مسائل شیمی ، محسوب می شود ، انتخاب پاسخ های طولانی تر است. از پاسخ های طولانی فرار نکنید.

یکی از نکاتی که در روش سریع محاسبات شیمی همیشه به آن تاکید می شود ، استفاده نکردن از روش های طولانی است. زیرا در طراحی تست های کنکوری اصولاً از روش های طولانی استفاده نمی شود.

 

 

برای آشنایی با روش تست زنی فیزیک در کنکور کلیک کنید.

 

 

از جمله نکات دیگری که در آموزش تکنیک حل مسائل شیمی گوشزد می شود ، عدم انتخاب گزینه هایی است که دارای قیدهای منفی و جواب های غلط هستند. علاوه بر این گزینه هایی که دارای کلمات ممکن است و یا احتمالاً هستند ، صحیح است. البته در سی درصد مواقع این نکته ممکن است اصلاً پاسخگو نباشد.

اگر در حل تست های محاسباتی شیمی ، عدد صفر بین دو گزینه قرینه قرار گرفته بود ، به احتمال زیاد جواب همان صفر است.

این نکات تنها بخشی از مسائل مرتبط با آموزش تکنیک حل سریع مسائل و محاسبات شیمی بود . در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با  روش سریع محاسبات شیمی و یا تکنیک حل مسائل شیمی داشتید ، می توانید با ما تماس بگیرید.

 

 

آموزش تکنیک حل سریع مسائل و محاسبات شیمی

 

 

نکات کاربردی در محاسبات شیمی

از آنجایی که تعداد قابل توجهی از سوالات شیمی کنکور به صورت محاسباتی است ، به همین دلیل با یادگیری روش سریع محاسبات شیمی ، می توانید بدون ماشین حساب و به راحتی این تست ها را بزنید. البته شاید بسیاری از داوطلبان بگویند که ما به دنبال یادگیری تکنیک حل مسائل شیمی به صورت تستی هستیم و دوست نداریم هیچ زمانی را برای محاسبات اختصاص دهیم. در این مورد باید به شما بگوییم که حتی پس از آموزش تکنیک حل سریع مسائل و محاسبات شیمی ، نمی توانید با اطمینان خاطر و به صورت صد درصد تمامی تست ها را بدون محاسبه بزنید ؛ زیرا تمامی روش های تستی به صورت نسبی شما را به پاسخ می رسانند و هیچ کدام تضمین 100 درصد برای ارائه پاسخ صحیح نمی دهند. پس در این وضعیت بهتر است با انجام محاسبات برای سوال هایی که در دسته متوسط و آسان هستند ، امتیاز این سوالات را از دست ندهیم. برای اینکه ضرب و تقسیم های این گونه سوالات را در کمترین زمان ممکن انجام دهید ، در ادامه برای یادگیری روش سریع محاسبات شیمی ، با ما همراه باشید.

 

 

برای دانلود سوالات شیمی ده سال اخیر ، کلیک کنید.

 

 

یکی از نکات استفاده از تکنیک حل مسائل شیمی برای ضرب عددی تک رقمی در دو رقمی است که می توانید ابتدا  عدد دوم عدد دورقمی را تقسیم بر دو جواب را ضربدر در ده نمایید.

برای تقسیم یک عدد دو رقمی بر عددی یک رقمی برعکس بالا عمل می کنیم یعنی ، عدد دو رقمی را ضربدر 2 و سپس تقسیم بر 10 می کنیم :

مثال :5/24 :24 را ضربدر 2 می کنیم که 48 می شود و این عدد را یک رقم اعشار می زنیم که 4.8می شود.

یکی از روش های پر کاربرد دیگری درکنکور تجربی و ریاضی به کرات مشاهده شده است ، ضرب عدد در 1.5 می باشد.

 

 

برای اینکه بدانید بهترین شیوه مطالعه کنکور شیمی چیست ، کلیک کنید.

 

 

روش سریع محاسبات شیمی برای این حالت بدین صورت است که فقط عدد مقابل 1.5 را با نصف خودش جمع کنید تا به جواب برسید.

مثال : 12*1.5 : برابراست با 12 به علاوه نصف خودش یعنی 6 که جواب 18 می شود.

مثال بعدی :1.5 * 2.4 : برابر است با 2.4 با نصف خودش که 1.2 است و پاسخ 3.6 خواهد بود.

حالا می خواهیم نکته ای کاربردی در آموزش تکنیک حل سریع مسائل و محاسبات شیمی برای ضرب دو عدد دو رقمی بررسی کنیم. کافی است عدد اول و آخر ، عدد دو رقمی اول را جمع کرده و سپس بین دو رقم این عدد قرار دهید.

11*26 : 286

11*32 : 352

 

 

برای آشنایی با لیست بهترین دبیران شیمی ، کلیک کنید.

 

 

 

تکنیک حل مسائل شیمی

 

 

آیا می توان شیمی کنکور را 100 زد؟

البته که هیچ کاری نشد ندارد و اگر شما از آن دسته داوطلبانی هستید که دوست دارید ، شیمی را 100 بزنید باید به شما بگوییم بله این کار شدنی است ؛ اما توجه داشته باشید که برای 100 زدن شیمی کنکور ، لازم است راه  و روش های متفاوتی را برای درس خواندن و همچنین تست زنی داشته باشید. زیرا کسی که به درصد 100 فکر می کند یعنی می خواهد تمامی دام های تستی طراح را پشت سر بگذارد و همچنین ، به سوالات پاسخ بدون عیب و نقص بدهد. به شما توصیه می کنیم برای رسیدن به هدف تان حتما از یک مشاور حرفه ای کمک بخواهید و روی شیوه درس خواندن تان تمرکز کنید تا بدون عیب و نقص باشد. فراموش هم نکنید که رسیدن به این هدف با ارتقاء خودتان به صورت پله به پله امکان پذیر است.

 

 

 خلاصه مطلب

ما در این مطلب به بررسی روش dls در شیمی کنکور پرداختیم. از آنجایی که این روش مورد توجه بسیاری از داوطلبان کنکور قرار گرفته است ، سعی کردیم به تمامی سوالات شما در رابطه با آموزش تکنیک حل سریع مسائل و محاسبات شیمی پاسخ دهیم. همچنین نکاتی را که در رابطه با تکنیک حل مسائل شیمی وجود داشت ، بررسی نمودیم و روش سریع محاسبات شیمی را برای آسان تر انجام دادن محاسبات به شما معرفی کردیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب ، نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص روش های تست زنی شیمی در کنکور داشتید ، با ما تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه یادگیری روش dls برای استفاده در شیمی کنکور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

روش تست زنی شیمی کنکور

تکنیک های تست زنی شیمی کنکور

بهترین منابع شیمی کنکور

نحوه مطالعه شیمی کنکور

روش dls در شیمی کنکور

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

روش dls در شیمی کنکور چیست؟

این روشی متدی جدید برای حل مسائل تستی شیمی است.

برای آموزش تکنیک حل سریع مسائل و محاسبات شیمی می توان از کارشناسان ایران تحصیل کمک گرفت؟

بله در این رابطه می توانید از کارشناسان ایران تحصیل کمک بگیرید.

تکنیک حل مسائل شیمی شامل چه مواردی می شود؟

این تکنیک ها بسیار متنوع هستند و با تغییر مدل های سوالات کنکور ، تغییر می کنند.

آیا با یادگیری روش سریع محاسبات شیمی می توان به درصد 100 در این درس رسید؟

بله هیچ غیر ممکنی وجود ندارد اما برای درصد 100 باید اطلاعات علمی خوبی داشته باشید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • چگونه تست بزنیم تا موفق شویم

    چگونه تست بزنیم تا موفق شویم؟ { 10 اصل مهم تست زنی}

    چگونه تست بزنیم تا در کنکور بتوانیم موفق شویم؟ در این مقاله 10 اصل تست زنی در کنکور را برای شما شرح می دهیم .در دوران تحصیل در مدارس به دلیل تشریحی بودن امتحانات و عادت برای موفقیت در امتحانات...
  • روش تست زدن ریدینگ کنکور

    روش تست زدن ریدینگ کنکور 1403 + بهترین روش

    بخش ریدینگ یا همان درک مطلب سوالات زبان آزمون سراسری از جمله بخش هایی است که عدم آشنایی با روش تست زدن ریدینگ کنکور می تواند استرس زیادی را در مواجه با آن برای داوطلب ایجاد کند. همین عدم اطلاع...
  • افزایش سرعت تست زنی کنکور

    افزایش سرعت تست زنی کنکور

    آیا تکنیک های تست زنی را بلد هستید و می دانید یکی از مواردی که می‌تواند باعث کسب رتبه بالا در کنکور شود بالا بودن سرعت تست زنی می باشد. توجه داشته باشید بسیاری از افراد نمی توانند با سرعت...
  • روش سریع محاسبات استوکیومتری

    روش سریع محاسبات استوکیومتری

    روش سریع محاسبات استوکیومتری مشخص شده است. شیمی یکی از دروس تخصصی رشته های ریاضی و تجربی است و داوطلبان این دو گروه باید درصد خوبی از این درس را کسب نمانید تا به رتبه مورد نظر خود برسند. در...
تماس با مشاور