ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته های دانشگاه افسری ارتش + لیست مهر 1403 | ایران تحصیل

رشته های دانشگاه افسری ارتش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پذیرش دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت سالانه انجام می شود و متقاضیان ثبت نام در رشته های دانشگاه افسری ارتش می‌بایست دارای مدرک دیپلم در یکی از رشته های ریاضی، علوم تجربی یا انسانی باشند.

از آنجا که بسیاری از فارغ التحصیلان رشته های نظری علاقمند به ثبت نام دانشگاه افسری ارتش هستند؛ اطلاع از لیست رشته های دانشگاه افسری ارتش برای آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
اما سوال مهمی که مطرح می شود این است که رشته های خاص دانشگاه افسری ارتش چه رشته هایی هستند؟ و این رشته ها در کدام گروه آزمایشی قرار دارند؟
بنابراین در این مقاله در رابطه با تمام مسائل و موارد مربوط به رشته های دانشگاه ارتش با شما دوستان عزیز داوطلب صحبت می کنیم.

پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله را با دقت مطالعه کرده و در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به دریافت راهنمایی های بیشتر با مشاوران ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید.

معرفی رشته های دانشگاه افسری ارتش

در ابتدا باید عرض کنیم که رشته های ارائه شده در دانشگاه افسری ارتش در چند گروه رشته های عمومی نیروی دریایی، نیروی هوایی، قرارگاه پدافند هوایی و نیروی زمینی قرار می گیرند. به عنوان مثال، رشته های عمومی نیروی دریایی شامل رشته هایی از جمله مهندسی کشتی، تفنگدار دریایی، مهندسی ناوبری و فرماندهی کشتی می باشند.

از طرف دیگر، رشته هایی همچون مهندسی عمران و مهندسی دفاعی (گرایش های مهمات، مکانیک و الکترومکانیک، الکترونیک و استحکامات و عمران) رشته هایی هستند که در گروه رشته های عمومی نیروی زمینی قرار دارند. داوطلبان می‌توانند در زمان ثبت نام دانشگاه افسری برای انتخاب رشته  اقدام کنند.

لیست رشته های دانشگاه افسری ارتش

لیست رشته های دانشگاه افسری ارتش در سال جاری به شرح زیر هستند:

لیست رشته های دانشگاه افسری ارتش
نام دانشگاه گرایش رشته های ارائه شده
امام علی (ع)

 

نیروی زمینی مهندسی نگهداری و تعمیر بالگرد، مهندسی عمران، خلبانی بالگرد، کارشناسی ریاضی و کارشناسی فیزیک

مدیریت دفاعی: اداری، پرسنلی، دارایی، آماد، دژبان، ترابری و مختص کلیه نیرو ها

علوم دفاعی: گرایش( پیاده، زرهی، بهداشت و درمان)

مهندسی دفاعی: گرایش( استحکامات و عمران، الکترونیک، مخابرات و جنگال، مکانیک و الکترو مکانیک، مهمات)

خاتم الانبیاء پدافند هوایی مهندسی فرمان دهی و کنترل، گرایش( اطلاعات و عملیات، اطلاعات الکترونیکی، اطلاعات ارتباطی و تصویری) ، کنترل شکاری، عملیات موشک
شهید ستاری

 

نیروی هوایی مهندسی نگهداری و تعمیر هواپیما، مهندسی هوا و فضا، مهندسی برق، ترافیک هوایی( مراقبت پرواز)، مدیریت آماد دریایی،

مهندسی رایانه(نرم افزار، مختص کلیه نیرو ها)

خلبانی پهپاد( مختص کلیه نیرو ها)

رشته هوا نوردی (خلبانی شکاری و ناوبری هواپیمایی)

 

امام خمینی (ره) نیروی دریایی تفنگدار دریایی، مهندسی کشتی، مدیریت و کمیسر دریایی، مهندسی ناوبری و فرماندهی کشتی، مهندسی المترونیک و مخابرات دریایی
علوم و فنون فارابی

 

_ مهندسی برق ( گرایش جنگال)

علوم کاربردی اطلاعات( گرایش حفاظت اطلاعات)

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

رشته های خاص دانشگاه افسری ارتش چه رشته هایی هستند؟

آیا می دانید رشته های خاص دانشگاه افسری ارتش چه رشته هایی هستند؟ در واقع عنوان رشته های خاص را می توان به رشته هایی نسبت داد که متقاضی بیشتری دارند و از جهت بازار کار هم در مرتبه عالی تری در مقایسه با سایر رشته های دانشگاه های قرار می گیرند.

نکته مهم اینکه برای قبولی در رشته های خاص دانشگاه افسری ارتش داوطلبان باید ابتدا در آزمون کتبی شرکت کرده و قبول شوند و سپس در مصاحبه دانشگاه افسری ارتش هم نمره قبولی کسب نمایند. از جمله ی رشته های خاص دانشگاه افسری ارتش نیز می توان خلبانی هواپیما و خلبانی بالگرد را نام برد.

 

رشته های خاص دانشگاه افسری

در صورتی که علاقه مند هستید بدانید حقوق دانشگاه افسری چقدر است؟ روی لینک کلیک کنید.

زمان ثبت نام در رشته های دانشگاه افسری ارتش

معمولا برای زمان ثبت نام در رشته های دانشگاه افسری ارتش یک بازه زمانی ۴۰ روزه در نظر گرفته می شود. این زمان در سایت gozinesh.aja.ir اطلاع رسانی می گردد.
به طور معمول نیز مهلت این ثبت نام در اول آبان تا اواسط آذر می باشد. همچنین طبق روال سال های گذشته آزمون در اوایل دی ماه برگزار خواهد شد.
بنابراین در خصوص ثبت نام دانشگاه افسری در سال ۱۴۰۳- ۱۴۰۳ هم باید یادآور شویم که طبق اطلاعیه های جدید برای خرید کارت ثبت نام از اول آبان ماه تا ۱۵ آذر زمان باقی است.
همچنین امکان دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری نیز از پنجم تا هشتم دی ماه بر روی سایت این مرکز وجود دارد.

آیا در رابطه با نحوه ثبت نام در رشته های دانشگاه افسری ارتش چیزی می دانید؟

ثبت نام در رشته های دانشگاه ارتش از جمله رشته های خاص دانشگاه افسری ارتش طی مراحل و فرآیندهایی برای هر فرد داوطلب صورت می گیرد.

اما آیا با فرآیند و نحوه ثبت نام در رشته های دانشگاه ارتش آشنایی دارید؟

به طور خلاصه باید بگوییم ثبت نام رشته های دانشگاه افسری ارتش پس از مطالعه دفترچه آن و از طریق سایت استخدامی ارتش قابل انجام می باشد. لازم به ذکر است انجام کلیه مراحل این ثبت نام نیز به صورت اینترنتی هستند و امکان ثبت نام حضوری برای داوطلبان وجود ندارد.

پشرایط انتخاب رشته از میان لیست رشته های دانشگاه افسری ارتش چیست؟

باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که انتخاب رشته از میان رشته های دانشگاه ارتش تحت شرایط و ضوابطی برای داوطلبان و متقاضیان انجام می شود.

شرایطی که هر فرد باید در زمان انتخاب رشته از میان لیست رشته های دانشگاه ارتش از آن ها اطلاعات کافی و موثقی داشته باشد.

آیا می دانید با توجه به آخرین دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه ارتش چه شرایطی برای انتخاب رشته در این دانشگاه در نظر گرفته شده است؟

آیا می دانید این شرایط در چند دسته تقسیم می شوند؟ در ادامه توضیحاتی را در رابطه با شرایط و ضوابط انتخاب رشته های دانشگاه افسری ارتش خدمت شما دوستان عزیز داوطلب عرض می کنیم.

ثبت نام در لیست رشته های دانشگاه ارتش از جمله رشته های خاص دانشگاه افسری ارتش تحت شرایط عمومی و اختصاصی برای داوطلبان و متقاضیان انجام می گیرد.

شرایطی که در صورت عدم برخورداری از آن ها نمی توان انتخاب رشته خود را از میان لیست رشته های دانشگاه افسری ارتش انجام دهید.

برای کسب اطلاع از زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

 

بنر کال تو اکشن

شرایط عمومی انتخاب رشته های دانشگاه افسری

در این بخش، با ذکر شماری از شرایط عمومی لازم برای انتخاب رشته از میان لیست رشته های دانشگاه ارتش در خدمت شما دوستان عزیز هستیم. شرایط عمومی لازم برای ثبت نام در دانشگاه های ارتش شامل موارد زیر هستند:

  • اعتقاد به ولایت فقیه
  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان مورد تایید قانون اساسی کشور
  • ایمان به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و آمادگی فداكاری در راه تحقق اهداف آن
  • تابعیت ایرانی داشتن و عدم داشتن سابقه تابعیت کشورهای بیگانه
  • عدم سابقه عضویت یا وابستگی و هواداری از احزاب، گروه‌ ها و سازمان‌ های سیاسی
  • داشتن سلامت کامل روحی و جسمی طبق معاینات پزشکی استخدامی

شرایط عمومی انتخاب رشته‌های دانشگاه افسری

اطلاعیه

حداقل قد برای عموم داوطلبان 165 سانتی متر و دید چشم برای رشته‌های خلبانی 10/10 و برای سایر رشته‌ها حداقل 8/10 می باشد.

  • داشتن حداکثر 23 سال سن و حداقل شانزده سال تا تاریخ ۱۴۰۳/08/01 (البته دقت داشته باشید که اگر به سربازی رفته باشید طول مدت خدمتتان به سن شما اضافه می شود) که فرزندان جانبازان از کار افتاده، ایثارگران و شاهد از شرایط معدل و همین طور شرایط سنی در نظر گرفته شده برای متقاضیان معافیت دارند. (حداكثر سن برای رشته خلبانی هواپیما نیز 20 سال تمام است.)
  • نداشتن هیچ گونه سابقه محکومیت به جهت اقدام علیه انقلاب و امنیت ملی و محکومیت کیفری

 

شرایط عمومی انتخاب رشته دانشگاه ارتش

 

برای کسب اطلاع از نحوه مشاهده نتایج نهایی دانشگاه افسری ارتش روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

شرایط اختصاصی انتخاب رشته های دانشگاه افسری

در این بخش از نوشته حاضر قصد داریم شرایط اختصاصی در نظر گرفته شده برای انتخاب رشته های دانشگاه افسری را ذکر کنیم. این شرایط به شرح زیر هستند:

  • داشتن شرط معدل طبق شروط اعلام شده در دفترچه انتخاب رشته
  • توانایی سپردن تعهد كافی مبنی بر پرداخت دو برابر هزینه های دوره آموزشی درصورت استعفاء و یا اخراج برابر قوانین و مقررات ارتش ج.ا.ا.
  • عدم داشتن تعهد خدمت یا استخدام به دستگاه های دولتی و یا بخش های خصوصی
  • درجه داران رسمی و پیمانی (درجات بین گروهبان یكمی تا استوار یكمی) می توانند بعد از گرفتن مجوز لازم از نیرو یا سازمان مربوطه در کنکور اختصاصی شرکت کنند. این افراد تنها مجاز به پذیرش در دانشگاه نیرو یا سازمان متبوعه خود هستند.
  • افراد باید علاوه بر تایید معاینات پزشکی، در آزمون های توانایی، مقاومت جسمانی و آزمون های علمی هم قبول شوند.
  • اولویت استخدام با فرزندان شهدا، آزادگان، جانبازان، ایثارگران و نظامیان است.
  • بسیجیان فعال، حافظان کل قرآن کریم و داوطلبان عضویابی شده از اولویت ثبت نام برخوردار هستند.
  • دقت داشته باشید که از آن جایی که آموزش های ارائه شده در دانشگاه های ارتش در انواع رشته های تجربی، انسانی و ریاضی به صورت شبانه روزی ارائه می شود در نتیجه اجازه ثبت نام در لیست رشته های دانشگاه ارتش فقط به داوطلبان مجرد داده می شود.
  • افراد ذکوری که معافیت پزشکی برای سربازی دارند نمی توانند در رشته های دانشگاه ارتش ثبت نام کنند.
  • داوطلبان مشمول اضافه خدمت سنواتی قادر به ثبت نام نخواهند بود.
  • دانشجویان واجد شرایطی که در دانشگاه های دیگر تحصیل می کنند، با توجه به ضوابط موجود، مجاز به ثبت نام هستند. اما این دانشجویان در صورت پذیرفته شدن، باید حتما برگه انصراف از تحصیل خود را ارائه کنند.

اطلاعیه

اکثر رشته های ارائه شده در دانشگاه های افسری ارتش در دو گروه آزمایشی ریاضی و علوم تجربی قرار دارند.

 

شرایط اختصاصی انتخاب رشته دانشگاه ارتش

مزایای قبولی در دانشگاه های ارتش

تحصیل در رشته های دانشگاه ارتش با مزیت های زیادی برای داوطلبان عزیز همراه است. از میان مزایای تحصیل در رشته های دانشگاه ارتش می توان از امکان استفاده از خدمات درمانی و بهداشتی برای دانشجو، تعلق گرفتن کمک هزینه تحصیلی به وی اشاره کرد.

علاوه بر این پذیرفته شدگان این دانشگاه ها پس از گذراندن 7 ترم تحصیلی به درجه ستوان دومی می رسند و پس از آنکه فارغ التحصیل شدند دانشنامه کارشناسی دریافت می نمایند.

افزون بر این کارت اعتباری حکمت، بیمه خدمات درمانی و بیمه عمر برای فرد و خانواده اش، وام و تسهیلات و خدمات رفاهی دیگری مطابق مقررات و ضوابط به آن ها داده می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد رتبه قبولی در دانشگاه افسری ارتش کلیک کنید.

مشاوره انتخاب رشته های دانشگاه افسری ارتش

در خصوص ثبت نام و انتخاب رشته های دانشگاه افسری ارتش باید به این نکته توجه داشته باشید که شماره پرونده و اطلاعات ثبت نامی بعد از تکمیل فرم ثبت نام تا زمان اعلام نتایج باید نگهداری شوند.
افزون بر این مسئولیت واگذاری فرآیند خرید کارت اعتباری و ثبت نام به افراد دیگر بر عهده فرد شرکت کننده می باشد و در صورت وجود هر گونه مغایرت با اطلاعات حقیقی، فرد متقاضی متخلف شناخته می شود.
نکته قابل توجه این که افراد متقاضی در هیچ کدام از مراحل ثبت نام نمی توانند رشته خود را تغییر دهند. همچنین بعد از پرداخت هزینه ثبت نام، وجه ثبت نامی تحت هیچ شرایطی قابل برگشت نیست.
دانشجویان انصرافی، ترک تحصیل کرده یا اخراج شده از دانشگاه های افسری نیز امکان ثبت نام در آزمون را نخواهند داشت.

داوطلبان ساکن استان های قم و البرز حوزه امتحانی خود را باید استان تهران انتخاب کرده و متقاضیانی که محل سکونت آنها اصفهان، یزد یا چهارمحال بختیاری می باشد باید در اصفهان آزمون دهند. همچنین متقاضیان استان های فارس، کهگیلویه و بویر احمد نیز باید در استان شیراز آزمون دهند.

برای اطلاع از دانشگاه افسری چند سال طول میکشد؟ روی لینک کلیک کنید.

برای جلوگیری از لغو ثبت نام متقاضیان سهمیه شاهد، جانباز، آزاده، فرزند نظامی و بسیج فعال، مدارک مربوطه ی آن ها باید تا تاریخ هشتم دی ماه به دفاتر عضویابی نزدیک محل سکونت داوطلبان تحویل داده شود.

علاوه بر تمام موارد ذکر شده فوق، افرادی که دارای حتی یکی از موارد ذکر شده زیر باشند اجازه ثبت نام نخواهند داشت.

  1.  تالاسمی مینور
  2. چاقی (BMI بالاتر از 30)
  3. کوررنگی
  4. سابقه جراحی های وسیع
  5. مشکلات عمده ارتوپدی
  6.  سابقه هرگونه معافیت پزشکی از مراجع نظامی و انتظامی
  7. هرگونه سابقه بیماری های مزمن اعصاب و روان
  8. کلیه بیماری های صعب العلاج
  9. -هرگونه بیماری یا سابقه بیماری نیازمند به مصرف طولانی مدت دارو
  10. کاهش شنوایی متوسط و شدید (بر مبنای تست شنوایی سنجی)
  11. هرگونه اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام استخدام ارتش کلیک کنید.

بررسی ظرفیت رشته های دانشگاه های ارتش

آيا چیزی در مورد ظرفیت رشته های ارائه شده در انواع دانشگاه های ارتش و در گروه های آزمایشی مختلف تجربی ، ریاضی و انسانی شنیده اید؟

آیا به طور حدودی اطلاع دارید که هر ساله چه تعداد از دانشجویان جذب تحصیل در رشته های این دانشگاه ها می شوند؟

در واقع باید بگوییم ظرفیت رشته های موجود در دانشگاه های ارتش محدود می باشد و اولویت با افرادی است که امتیاز بیشتری در شرایط اختصاصی کسب کنند و همچنین معدل دیپلم بالاتری داشته باشند. اما به صورت کلی، فارغ التحصیلان رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک برای ورود به دانشگاه های افسری ارتش باید حداقل معدل کل دیپلم 14 داشته باشد و حداقل معدل کتبی برای این دو گروه آزمایشی 10 است. همچنین حداقل معدل کل دیپلم برای فارغ التحصیلان رشته های علوم انسانی 16 است و حداقل معدل کتبی برای این گروه آزمایشی 14 می باشد.

برای اطلاع از ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه افسری ارتش کلیک کنید.

در خصوص ظرفیت رشته های فارغ التحصیلان علوم انسانی نیز باید بگوییم پذیرش آن ها تنها در رشته های زیر صورت می گیرد:

  • آماد هوایی دانشگاه شهید ستاری نیروی هوایی وخاتم الانبیاء (ص) پدافند هوایی
  • حفاظت اطلاعات دانشکده فارابی
  • مدیریت و کمیسر دریایی دانشگاه امام خمینی (ره) نیروی دریایی
  • مدیریت دفاعی دانشگاه امام علی (ع) نیروی زمینی (د)
  • رسته های اداری پرسنلی، دارایی، آماد، دژبان، ترابری و..

افزون بر این داوطلبانی که نیروی مورد علاقه خود را نیروی هوایی یا نیروی زمینی انتخاب نمایند می توانند انتخاب دوم خود را از بین نیروی پدافند هوایی یا نیروی دریایی علامتگذاری نمایند که با توجه به محدودیت سهمیه ها و امکان عدم قبولی در انتخاب اول، داوطلبان در صورت انتخاب دوم خود شانس مجدد قبولی دارند.

همچنین نکته مهم برای پذیرش در این دانشگاه ها این است که به وجود انگیزه خدمتی، روحیه ایثار و فداکاری افراد توجه می شود.

با توجه به موارد فوق اگر در پی اطلاع از ظرفیت های انواع رشته های تحصیلی موجود در دانشگاه های ارتش هستد با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

برای کسب اطلاع از محل برگزاری آزمون دانشگاه های افسری ارتش روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

اخبار پیرامون رشته های دانشگاه افسری ارتش

استخدام دانشگاه های افسری ارتش در سال ۱۴۰۳-۱۴۰۱

ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تکمیل کردن کادر افسری نیروهای زمینی، پدافند هوایی، دریایی و سازمان های تابعه خود از افراد علاقه مند در سراسر کشور برای دانشگاه های افسری ارتش دعوت می نماید.
داوطلبان در حال تحصیل و دانش آموختگان رشته های علوم تجربی، علوم انسانی و ریاضی فیزیک می توانند پس از شرکت در آزمون اختصاصی و مصاحبه حضوری و پس از قبولی در این مراحل برای یادگیری آموزش های نظامی کاربردی در دانشگاه افسری امام علی (ع)، دانشگاه هوایی شهید ستاری، دانشگاه افسری علوم دریایی امام خمینی(ره)، دانشگاه افسری فارابی و دانشگاه افسری خاتم الانبیا (ص) مشغول به تحصیل شوند.

البته لازم به ذکر است با توجه به سهمیه‌ های استخدامی و شرایط اختصاصی استخدام داوطلبان، بیشترین آمار پذیرش داوطلبان دارای مدرک دیپلم علوم انسانی در نزاجا و نداجا می باشد. لذا بهتر است داوطلبان دارای دیپلم علوم انسانی هنگام انتخاب نیروی موردعلاقه خود به این مورد توجه کنند.

خلاصه مطلب

آنچه در این مقاله به بررسی آن پرداختیم رشته های دانشگاه افسری ارتش بود. همانطور که گفته شد هر سال در دانشگاه های افسری ارتش، پذیرش داوطلبان انجام می شود و برای افراد متقاضی ثبت نام در این دانشگاه ها واجب است که پیش از انجام مراحل ثبت نام خود از لیست رشته های دانشگاه افسری ارتش اطلاع داشته باشند.

به همین دلیل رشته های ارائه شده در هریک از گرایش های ارتش در این مقاله ذکر شد. همچنین در مورد زمان ثبت نام و شرایط آن نیز به طور مفصل توضیح دادیم.

در پایان نیز از استخدام دانشگاه های افسری ارتش در سال 1403-۱۴۰۳ سخن گفتیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد اما چنانچه در خصوص پذیرش در دانشگاه های افسری سوالی دارید یا نیازمند دریافت اطلاعات بیشتری می باشید می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید یا سوال خود را به صورت کامنت برای ما در انتهای همین مقاله بنویسید تا مشاوران کارآزموده ایران تحصیل در اسرع وقت به شما پاسخ دهند.

برای دریافت فایل pdf مقاله کلیک کنید.

4.4/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کدام یک از گروه های آزمایشی می توانند برای انتخاب رشته های دانشگاه افسری ارتش اقدام نمایند؟

خوشبختانه امکان انتخاب رشته تمامی داوطلبان تجربی ، انسانی و ریاضی وجود دارد.

برای پذیرش در رشته های خاص دانشگاه افسری ارتش آیا سهمیه می تواند تاثیر گذار باشد؟

بله. داوطلبان دارای سهمیه خانواده های شاهد، ایثارگر، شهدا در اولویت جذب و استخدام قرار دارند.

آیا لیست رشته های دانشگاه افسری ارتش نسبت به سال های گذشته تغییر کرده است؟

برای مشاهده و اطلاع از تغییرات ایجاد شده برای لیست مورد نظر، می توانید وارد سایت شوید و تمامی رشته های موجود را مشاهده کنید.

 

 

نظرات

56 دیدگاه دربارهٔ «رشته های دانشگاه افسری ارتش + لیست مهر 1403 | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo مطهره محب گفت:

    سلام ببخشید برادرم کارشناسی روانشناسی داره و میخواد مقطع ارشد این رشته را در دانشگاه افسری بگذرونه و حتی بالاتر آیا امکانش هست؟

  2. Avatar photo .... گفت:

    سلام من دخترم رشته ریاضی میتونم وارد دانشگاه افسری واسه هوافضا بشم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      رشته هوافضا صرفا از اقایان پذیرش دارد

  3. Avatar photo محمد گفت:

    سلام کسایی که دیپلم رشته ریاضی دارد. هم میتوانند رشته هایی مثل علوم دفاعی اداری پرسنلی و آماد را هم انتخاب کنند یا فقط انسانی ها میتوانند این رشته هارا انتخاب کنند ؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. بله مجاز به انتخاب این رشته میباشند.

  4. Avatar photo سینا گفت:

    سلام من شانزده سالمه از رشته علوم انسانی آیا میتونم برای دانشگاه افسری امام علی اقدام کنم یا نه

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بعد از در یافت دیپلم امکان پذیر میباشد

  5. Avatar photo محمد گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید من کلاس دوازدهم رشته معماری هستم آیا دانشگاه افسری برای رشته من پذیرش دارد یا نه؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دانشگاه افسری فقط از رشته های نظری جذب می کند

  6. Avatar photo محمدمهدی صفره گفت:

    سلام من پایه دوازدهم را تمام کردم و رشته من حسابداری است آیا من می‌توانم برای آزمون ارتش نیروی زمینی و هوایی شرکت کنم؟؟توروخدا جواب بدین خیلی فکرم درگیره🙏

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز طبق آخرین فراخوان استخدامی صرفا دانش آموزان و یا فارغ التحصیلان رشته های نظری مجاز به نام نویسی بودند.

  7. Avatar photo محمدمهدی صفره گفت:

    سلام من پایه دوازدهم را تمام کردم و رشته من حسابداری است آیا من می‌توانم برای آزمون ارتش نیروی زمینی و هوایی شرکت کنم؟؟توروخدا جواب بدین خیلی فکرم درگیره🙏

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      امکان ثبت نام رشته های فنی در دانشگاه های افسری وجود ندارد

  8. Avatar photo محمدمهدی صفره گفت:

    سلام من پایه دوازدهم را تمام کردم خواستم بدونم که میتونم برای نیروی زمینی و هوایی ارتش ثبت نام کنم؟؟توروخدا جواب بدین خیلی تو فکرم۰

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دیپلم شما برای چه رشته ای هست؟
      اگر دیپلم نظری باشید و ما بقی شرایط را دارا باشید امکان ثبت نام می باشد

  9. Avatar photo محمدمهدی صفره گفت:

    سلام من کلاس دوازدهم را تمام کردم رشته من حسابداری است آیا من می‌توانم برای ارتش نیروی زمینی و هوایی ثبت نام کنم و قبول بشم؟؟بعد معدل چند لازم داره؟؟تو رو خدا جواب بدین خیلی تو فکرم

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      در مقطع درجه داری در صورت دارا بودن سایر شرایط امکان پذیر می باشد

  10. Avatar photo هیچکس گفت:

    سلام آزمون کتبی ارتش تا چه میزان تأثیر در گزینش دارد؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام اول باید از آزمون کتبی قبول بشید تا بتونید به مصاحبه راه پیدا کنید

  11. Avatar photo علی کامجو گفت:

    سلام برای نیرو دریایی باید معدل نمره بالای چند باشد

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. برای تمام گرایشها معدل بالای ۱۴ مورد پذیرش میباشد.

      1. Avatar photo محمدرضا گفت:

        سلام خسته نباشید
        ببخشید برای نیرو زمینی ارتش چه رشته ای انتخاب کرد و معدل کلاس هفتم هشتم نهم چند باشه

        1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

          سلام وقتتون بخیر باید در کنکور سراسری برای دانشگاه های نظامی مانند امام علی علاقه مندی اعلام فرمایید

  12. Avatar photo علی گفت:

    سلام
    آیا از رشته انسانی به پیاده نظام ارتش برمیدارند و اینکه انسانی می تونه علوم دفاعی بخونه تو دانشگاه؟
    زیرا برخی می گویند برنمی دارند برخی هم می گویند بر می دارند به پیاده

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر بله میتوانید البته راه های ورد به ارتش هم افسری و هم درجه داری است که باید برای شما برسی شود

  13. Avatar photo نیما گفت:

    سلام
    آیا از رشته انسانی به پیاده نظام ارتش جذب می کنند؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت
      بله نیرو زمینی ارتش استخدام دارند

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • حقوق سرباز امریه

    حقوق سرباز امریه ۱۴۰۳ + به تفکیک مدرک و ارگان

    عوامل متفاوتی در نحوه محاسبه حقوق سرباز امریه تاثیر گذار هستند که همین امر موحب شده تا به راحتی نتوان میزان مبلغ دریافتی توسط سربازارن امریه را محاسبه کرد. سربازان در حقیقت با توجه به درجه و تحصیلات خود دستمزد...
  • استخدام سپاه

    استخدام سپاه پاسداران ۱۴۰۳ + زمان، شرایط و مراحل گزینش | ایران تحصیل

    داوطلبان علاقه مند به استخدام سپاه پاسداران سال ۱۴۰۳ می توانند در صورت برخورداری از شرایط تعیین شده از سوی این سازمان، در آزمون استخدامی شرکت کنند. متقاضیان می توانند از طریق فراخوان سپاه پاسداران یا ثبت نام در دانشگاه...
  • ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

    ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1403 + زمان، مدارک و شرایط

    زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1403 اعلام شد. ارتش جمهوری اسلامی ایران، هر ساله به منظور جذب دانشجو برای دانشگاه های افسری، یک آزمون کتبی را برگزار می کند. افرادی که در این آزمون شرکت می‌کنند، همگی باید یا...
  • استخدام نیروی انتظامی

    استخدام نیروی انتظامی 1403 + زمان، شرایط و مدارک | gozinesh

    استخدام نیروی انتظامی بسیار حساس بوده و متقاضیانی که در آزمون کتبی شرکت می کنند، می توانند با مطالعه نمونه سوالات آزمون نیروی انتظامی خودشان را برای گزینش آماده کنند. نیروی انتظامی، هر ساله بر اساس نیاز خود، افرادی که...
تماس با مشاور