ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری 1403 | ایران تحصیل

زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری 1403 اعلام شد. دانشگاه افسری ارتش جهت استخدام کادر افسری نیروهای هوایی، زمینی، دریایی و سازمان های وابسته به ارتش جمهوری اسلامی هر ساله اقدام به برگزاری آزمون می کند. افراد متقاضی باید هنگام ثبت نام آزمون دانشگاه افسری، کارت ورود به جلسه را از سایت aja.ir دریافت کنند. زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری سال گذشته در اوایل دی ماه بود. امسال آزمون دانشگاه افسری 1403 – 1403 نیز روز جمعه 9 دی ماه برگزار شد.

به منظور شرکت در آزمون، داوطلبان تحصیل در رشته های ارائه شده دانشگاه‌ های افسری خاتم الانبیاء، امام علی، نیرو هوایی شهید ستاری، فارابی و علوم دریایی امام خمینی (ره) باید فرم اینترنتی ثبت نام دانشگاه افسری 1403را تکمیل نمایند. داوطلبان پس از مطالعه دفترچه راهنمای اسم نویسی دانشگاه افسری، تا زمان برگزاری آزمون فرصت دارند تا منابع آزمون را به طور دقیق مطالعه کنند و خود را برای جلسه آزمون آماده کنند. انتظار می رود در سال آینده نیز این آزمون برگزار شود. از این رو در ادامه لازم است در خصوص زمان برگزاری آزمون افسری و نکات مهم آمادگی برای حضور در جلسه امتحان توضیحاتی را ارائه دهیم. پس تا انتهای مقاله با ما باشید.

زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش 1403

دانشگاه افسری برای تأمین کادر افسری، با انتشار فراخوان از طریق سایت اختصاصی این دانشگاه هر ساله اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند. متقاضیانی که مایل به استخدام در کادر افسری نیروی زمینی، هوایی، دریایی و سازمان های وابسته به دانشگاه افسری باشند، باید در بازه زمانی اعلام شده، برای نام نویسی و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی اقدام کنند. لازم به ذکر است تاریخ برگزاری آزمون معمولا نیمه دوم سال می باشد.

سال گذشته در تاریخ اعلام شده از سوی دانشگاه افسری، پس از ثبت نام دانشگاه افسری، داوطلبان با دریافت کارت ورود به جلسه و کسب اطلاع از حوزه امتحانی، می‌بایست مطابق با جدول زمانی تعیین شده، با به همراه داشتن کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری، در جلسه امتحانی آزمون حاضر می شدند. در سال جاری، برگزاری آزمون دانشگاه افسری در روز جمعه 9 دی ماه بود. برای حضور در آزمون کتبی، داوطلبان باید کارت ورود به جلسه و مدارک لازم را آماده می کردند.

زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش

 

اطلاعیه

آزمون دانشگاه افسری 1403 – 1403 در تاریخ 9 دی ۱۴۰۳ برگزار شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون افسری 1403

کارت ورود به جلسه یکی از مدارک ضروری است که حتما باید آن را به همراه خود داشته باشید تا بتوانید در آزمون شرکت کنید. آن دسته از متقاضیانی که برای آزمون دانشگاه افسری ارتش، ثبت نام کرده اند و فرم اینترنتی ثبت نام را تکمیل نموده‌اند، باید حتما با ورود به سایت دانشگاه افسری به آدرس gozinesh.aja.ir با وارد نمودن اطلاعات ثبت نامی خود، برای دریافت کارت اقدام کنند و آن را روز امتحان با خود داشته باشند.

کارت ورود به جلسه، غالباً چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون افسری ارتش منتشر می شود. لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری سال جاری در اوایل دی ماه به نشانیgozinsh.aja.ir فعال شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون افسری

 برای آشنایی با نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه افسری ارتش بر روی لینک کلیک کنید.

نکات مهم برگزاری آزمون دانشگاه افسری 1403

افراد متقاضی شرکت در آزمون دانشگاه افسری باید حتما قبل از حضور در جلسه، برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند، چرا که به همراه داشتن کارت برای داوطلبان ضروری می باشد و حتما اطلاعات کارت شناسایی با کارت شرکت در آزمون، تطابق داده می شود و چنانچه اطلاعات اشتباه باشد، از شرکت داوطلبان در آزمون، جلوگیری بعمل می آید.

از جمله نکات در زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری است که حتما علاوه بر کارت ورود به جلسه، مدارک شناسایی از جمله کارت ملی را نیز به همراه داشته باشید.

علاوه بر این از به همراه داشتن هر گونه وسیله اضافی از جمله ماشین حساب، تلفن همراه، کیف، ساعت مچی هوشمند، و پیجر خودداری کنید. داشتن هر کدام از این وسایل در زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ممنوع می باشد.

قبل از ورود به جلسه آزمون نیز کارت ورود به جلسه را با سنجاق به سمت چپ سینه خود الصاق کنید.

 جهت اطلاع از رشته های دانشگاه افسری ارتش بر روی لینک کلیک نمایید.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دانشگاه افسری 1403

داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی دانشگاه افسری ارتش 1403 – 1403 بی صبرانه منتظر نتایج هستند. برای مشاهده نتایج داوطلبان باید به سایت نزاجا به آدرس سایت gozinesh.aja.ir مراجعه نموده و با ورود به بخش مشاهده نتایج و وارد کردن کد ملی و شماره داوطلبی  که در تاریخ برگزاری آزمون دانشگاه افسری بر روی کارت ورود به جلسه داوطلبان درج شده بود، نتیجه اولیه آزمون را مشاهده کنند.

سال گذشته نتیجه آزمون کتبی دانشگاه افسری در اواخر در اواخر دی ماه منتشر شد. با توجه به اعلامیه های دانشگاه افسری، انتظار می رود امسال نیز نتیجه اولیه آزمون اواخر دی بر روی سایت نزاجا قرار بگیرد. داوطلبان با پیگیری اخبار و اعلامیه های منتشر شده نزاجا، می توانند از طریق سایت gozinesh.aja.ir برای دریافت نتایج اقدام کنند و خود را برای شرکت در مرحله مصاحبه آماده سازند.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دانشگاه افسری

اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری 1403

داوطلبان پس از دریافت نتایج آزمون کتبی و کسب نمره حد نصاب، باید خود را برای مرحله مصاحبه آماده کنند. چنانچه داوطلبان بتوانند مرحله مصاحبه را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند، برای دریافت نتایج نهایی آزمون می توانند از طریق سایت gozinesh.aja.ir اقدام کنند. زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری از طریق سایت نزاجا و اعلامیه های رسمی این سازمان اعلام خواهد شد. پس از مشاهده نتایج نهایی، افراد پذیرفته شده می توانند در زمان مقرر، برای ارائه مدارک لازم و مراجعه به مرکز استخدام دانشگاه افسری اقدام کنند.

برای کسب اطلاع از موضوع دانشگاه افسری بدون کنکور روی لینک آبی کلیک کنید.

جدیدترین اخبار پیرامون برگزاری آزمون دانشگاه افسری 1403

آزمون دانشگاه افسری ارتش در کرمانشاه برگزار شد

فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش گفت: بیست هزار شرکت کننده در سراسر کشور، در این آزمون شرکت کرده اند که از این تعداد یک هزار و  997 نفر از استان کرمانشاه می باشند.

امیر طاهری اشاره کرد: نتایج این آزمون 27 دی در سامانه ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام خواهد شد و پس از مراحل گزینش و بررسی سلامت جسمی، در نهایت دو هزار نفر برای دانشگاه افسری پذیرفته می شوند.

برگزاری آزمون ورودی دانشگاه‌ های افسری ارتش در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل، رییس مرکز گزینش و عضویابی نیروی زمینی ارتش در اردبیل گفت: دانشگاه‌های افسری ارتش شامل چهار دانشگاه نیروی زمینی، نیروی هوایی، نیروی دریایی و پدافند هوایی همه ساله با برگزاری آزمون اختصاصی همرزم می‌ پذیرند.

سرهنگ بهرخ افزود: این آزمون در حوزه اردبیل با حضور 300 متقاضی که دارای دیپلم رشته‌ های تجربی، ریاضی و علوم انسانی هستند یا در پایه دوازدهم رشته‌ های مذکور مشغول به تحصیل می باشند، در دبیرستان مدرس برگزار شد.

جدیدترین اخبار پیرامون برگزاری آزمون دانشگاه افسری

 اطلاعیه

نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری 1403 اواخر دی ماه از سوی سازمان ارتش جمهوری اسلامی اعلام خواهد شد.

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری 1403 پرداختیم. دانشگاه افسری هر ساله برای تأمین کادر افسری نیروی هوایی، زمینی، دریایی و سازمان های وابسته اقدام به جذب نیرو می نماید. آزمون دانشگاه افسری 1403 – 1403 در تاریخ 9 دی ماه برگزار شد و داوطلبان باید با به همراه داشتن کارت ورود به جلسه، در روز جمعه در جلسه امتحان کتبی حاضر می شدند.

لازم به ذکر است نتایج اولیه و نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری، از طریق سایت gozinesh.aja.ir در دسترس خواهد بود و سازمان نزاجای ارتش، از طریق اعلامیه های رسمی خود، زمان دریافت نتایج را اعلام خواهد کرد. چنانچه شما داوطلب گرامی در ارتباط با تاریخ برگزاری آزمون دانشگاه افسری و نحوه دسترسی به نتایج آزمون کتبی، نیاز به راهنمایی داشته باشید، می توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

 برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری 1403 چه تاریخی می باشد؟

آزمون دانشگاه افسری 1403 در تاریخ 9 دی ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

اعلام نتایج آزمون دانشگاه افسری چه زمانی است؟

نتایج آزمون دانشگاه افسری 1403، اواخر دی ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

برای دریافت نتایج آزمون دانشگاه افسری به چه سایتی باید مراجعه کرد؟

برای مشاهده و دریافت نتایج باید به سایت ارتش جمهوری اسلامی aja.ir مراجعه نمایید.

نظرات

14 دیدگاه دربارهٔ «زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری 1403 | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo محمد گفت:

    سلام من پارسال برای دانشگاه افسری ارتش ثبت نام کردم ولی روز قبل ازمون برگه ورود به جلسه نتونستم بگیرم پیگیری کردم فهمیدم ثبت نامم ناقص بوده الان چطوری پیگیری کنم که بفهمم ثبت نامم مشکلی نداره (ممنون)

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      فقط از طریق هسته گزینش امکان پیگیری می باشد

  2. Avatar photo آرمان گفت:

    سلام
    هرساله آزمونش یعنی امتحان تو برگه ای دانشگاه امین چه زمانی برگزار می شود ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      زمان فراخوان ها متفاوت بوده.سایت ثبت نام را بررسی نمایید.

  3. Avatar photo حسین خراسانی گفت:

    سلام.پسر من پایه دهم هست و 16 سالش هست.رفته شرکت کرده و قبول شده نیروی دریایی برای مصاحبه؟مگه ارتش دیپلم نمیگیره؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر حداقل مدرک برای پذیرش افسری ارتش دیپلم رشته های نطری میباشد

  4. Avatar photo قادر گفت:

    سلام خسته نباشید، زمان اعلام نتایج چند روز بعد از زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری هست؟

    1. Avatar photo ariya iranikhah گفت:

      سلام وقتتون بخیر، به طور معمول و طبق الگوس سال های قبلی تا سه هفته بعد از زمان برگذاری آزمون دانشگاه افسری نتایج م اعلام می گردد.

  5. Avatar photo ارسلان گفت:

    سلام وقتتون بخیر، میخواستم بپرسم زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری 1402 کی هست؟

    1. Avatar photo ariya iranikhah گفت:

      سلام وقت بخیر، زمان برگذاری آزمون دانشگاه افسری ۹ دی ماه بود.

  6. Avatar photo N گفت:

    وقت بخیر.
    بجز دیپلم های نظری، دیپلم فنی حرفه ای هم قبوله و آیا می تونه شرکت کنه؟

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر دوست گرامی متاسفانه نمیشه اقدام کرد
      شما میتونید به صورت حضوری به مرکز گزینش مراجعه فرمایید.

      1. Avatar photo A گفت:

        سلام وقت بخیر
        کسی که رفته فنی حرفه ای و دیپلم فنی دارد
        اگر میخاهد عضو شود باید چکار کند راهی دارد؟

        1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

          سلام وقت بخیر برای دانشگاه افسری صرفا از طریق رشته های نظری میتوانید اقدام بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    پیچیدگی روزافزون محیط کسب‌وکار همواره چالش‌های جدیدی را برای مدیران و سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد. در چنین شرایطی داشتن توانمندی لازم برای مدیریت بهتر و مواجهه با بحران‌های احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است. دوره به‌عنوان یکی از معتبرترین دوره‌های...
  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
تماس با مشاور