ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل

رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل سوال بسیاری از متقاضیانی است که جهت ثبت نام کنکور اقدام نموده اند اگر هدف شما داوطلب گرامی نیز قبولی در رشته فیزیوتراپی است و رتبه و تراز قبولی در این رشته را نمیدانید با ما همراه باشید تا در این مقاله تراز و آخرین رتبه قبولی در رشته فیزیوتراپی را بررسی کنیم و با مشاوران ما در تماس باشید تا قبولی شما در این رشته را تضمین کنند.

پذیرش در دانشگاه‌های دولتی بسته به ظرفیت و همچنین رتبه داوطلب در هر رشته می‌تواند متفاوت باشد. این ظرفیت و قبولی خصوصاً در رشته‌های پزشکی به دلیل رقابت بسیار بلا و شدت آن ، کمی متفاوت‌تر و همچنین سخت از سایر گروه‌های آزمایشی می‌باشد. پذیرش پردیس های بین المللی موجب می‌شود که با توجه به رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل به رشته مورد علاقه خود راه یابید.

ثبت نام دانشگاه پردیس خودگردان موجب می‌شود که داوطلبان بتوانند در صورت دارا بودن شرایط ، به این دانشگاه راه یابند. خوشبختانه سطح علمی دانشگاه‌های پردیس خودگردان بسیار بالا می‌باشد. به همین دلیل داوطلبانی که موفق به کسب رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل با خیال آسوده می‌توانند وارد این رشته شوند و به دور از هرگونه نگرانی به ادامه تحصیل بپردازند.

با توجه به اعتبار مدرک پردیس خودگردان، گرایش به سمت این رشته ها و گرایش به ورود به این رشته بسیار زیاد می‌باشد. کارنامه آخرین نفر فیزیوتراپی بین الملل  برای تمامی داوطلبانی که مایلند در این آزمون پذیرفته شوند، همانند راهنمایی است که نشان نمی‌دهد شما اگر از این درصدها و یا میانگین موجود رتبه کمتری داشته باشید، نخواهید توانست در رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل قرار گیرید.

رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل در کنکور

آنجه ما در ادامه به صورت آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل ارائه خواهیم نمود، مربوط به کنکور سال گذشته می‌باشد. با توجه به تغییرات در تعداد ظرفیت پذیرش و همچنین سطح سؤالات کنکور، ممکن است کمی جابه‌جایی در رابطه با کارنامه آخرین نفر قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل را شاهد باشیم. به همین دلیل کارشناسان با استفاده از این محاسبه به هنگام انتخاب رشته این اطلاعات را ارائه خواهند نمود.

به صورت حدودی و یا استفاده از کارنامه رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل می‌توان در رابطه با میانگین هر ساله اظهار نظر نمود. به همین دلیل تا حدودی می‌توان رتبه‌های داوطلبان را یکی دانست. به همین دلیل این کارنامه تا حد.د زیادی این درصدها و تلاش برای آن را به شما ارائه می‌نماید. بنابراین تلاش شما در جهت رسیدن به حد مطلوب می‌باشد.

برنامه ریزی برای پذیرش در رشته های مختل ، می‌توانید به برنامه ریزی بپردازید به همین دلیل تلاش مایید تا رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل را کسب نمایید. ابتدا قبل از انتخاب رشته و ثبت نام، بهتر است نگاهی به جدول شهریه این دانشگاه داشته باشید. همچنین امکانات رفاهی و خدماتی که برای کلیه داوطلبان به همره خواهد داشت. لازم به ذکر است که کارنامه آخرین نفر قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل در دانشگاه‌های مختلف متفاوت می‌باشد.

کارنامه آخرین نفر قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل

داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده اند، پس از دریافت کارنامه اولیه کنکور 1403 ، از وضعیت مجاز و غیر مجاز بودن اطلاع یابند. کارنامه آخرین نفر قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل در حکم آخرین حد مجاز برای داوطلبان می باشد و به همین دلیل آگاهی از درصدهای این رشته موجب می شود تا به راحتی بتوانید در رابطه با خود و همچنین فاصله مورد نظر آگاه شوند.

کارنامه آخرین نفر قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل در مناطق مختلف متفاوت می باشد. یکی از سوالاتی که داوطلبان دارند، در رابطه با تاثیر سهمیه ها در مناطق مختلف می باشد. اگر نکاه دقیق به رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل داشته باشید، شاهد این قضیه می باشید که با توجه به مناطق مختلف این سهمیه متفاوت می باشد.

برای کسب اطلاع دقیق از کارنامه آخرین نفر قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل و درصدهای هر درس و همچنین با استفاده از رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل با شماره تلفن‌های 9099075307 (تماس از سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید.

رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل در دانشگاه های مخلف پردیس متفاوت می باشد.

جدول رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل

ردیف رتبه قبولی سهمیه دانشگاه مورد نظر
1 314034 2 فیزیوتراپی – دانشگاه علوم پزشکی کرمان – پردیس خودگردان
2 3721 2 فیزیوتراپی – دانشگاه علوم پزشکی بابل – پردیس خودگردان
3 3670 2 فیزیوتراپی – دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران – پردیس خودگردان
4 2158 3 فیزیوتراپی – دانشگاه علوم پزشکی بابل – پردیس خودگردان
5 1934 3 فیزیوتراپی – دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران – پردیس خودگردان
6 3700 2 فیزیوتراپی – دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران – پردیس خودگردان

 

مشاوره قبولی در رشته فیزیوتراپی پردیس

برای قبولی در رشته فیزوتراپی دانشگاه پردیس خودگردان ، با توجه به رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل که ملاحظه نمودید، نیازمند برنامه ریزی دقیق و همچنین سنجیده برای پذیرش می باشد. به همین دلیل نمی توان با اسن تصور که به دلیل شهریه ای بودن این دانشگاه ، خواهسد توانست در رشته مورد عبلاقه خود پیفته شوید به پیش بروید.

برنامه ریزی کنکور سراسری 1403 و اطلاع از کارنامه آخرین نفر قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل ، موجب می شود که شما به راحتی بتوانید از میزان درصدهای لازم اطلاعات را کسب نمایید.  در صورتی که در ازمون های آزمایشی و یا همچنین آزمون هایی که خودتان گرفته اید، فاصله زیادی داریدف این فاصله را به حداقل ممکن کاهش دهید.

برای کسب اطلاع دقیق  همچنین انجام مشاوره قبولی رشته فیزیوتراپی ، و اطلاع دقیق از درصدهای رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل می توانید با متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ما کارنامه آخرین نفر قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل را در اخیار شما قرار خواهد داد. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

جهت اطلاع دقیق از رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل ، کارنامه آخرین نفر قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل ، اطلاع از شرایط فیزیوتراپی بدون کنکور و مامایی بدون کنکور با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

1/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام پزشکی پردیس کیش

    ثبت نام پزشکی پردیس کیش ۱۴۰۳ + شرایط، هزینه

    رشته پزشکی از جمله رشته های محبوب و پر تقاضای ایران است که بازار کار خوبی دارد. این رشته در بیشتر دانشگاه های معتبر کشور به صورت سراسری، آزاد و پردیس وجود دارد. یکی از این دانشگاه ها، دانشگاه علوم...
  • شرایط و نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان

    شرایط ثبت نام دانشگاه پردیس خودگردان ۱۴۰۳ + شهریه و رشته ها

    شرایط و نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان ۱۴۰۳ اعلام شد.از میان دانشگاه های سراسری که در کشور وجود دارند، دانشگاه های پردیس خودگردان در دسته دانشگاه هایی قرار دارند که در قبال دریافت هزینه به صورت با آزمون و بدون...
  • رتبه قبولی در رشته داروسازی پردیس

    رتبه قبولی در رشته داروسازی پردیس 1401-1403 + درصد دروس

    اطلاع از آخرین رتبه قبولی در رشته داروسازی پردیس برای داوطلبان این رشته اهمیت زیادی دارد. رشته داروسازی یکی از رشته‌هایی است که مورد علاقه تمامی داوطلبان تجربی می‌باشد. پذیرش در این رشته از آرزوهای بسیاری از داوطلبان تجربی است....
  • رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل

    رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل ۱۴۰۳

    اطلاع از رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل برای داوطلبان این رشته بسیار اهمیت دارد. دانشگاه پردیس خودگردان زیر مجموعه دانشگاه‌های روزانه می‌باشد که در رشته‌های علوم پزشکی از جمله رشته پرطرفدار دندانپزشکی دانشجو پذیرش می‌کند. داوطلبانی که مایل به...
تماس با مشاور