ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رتبه قبولی دانشگاه صدا و سیما ۱۴۰۳ + تحلیل 40 کارنامه قبولی

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۸
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
رتبه قبولی دانشگاه صدا و سیما
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

متناسب با گروه های آزمایشی مختلف و رشته های مورد پذیرش، رتبه قبولی دانشگاه صدا و سیما ۱۴۰۳ نیز متفاوت خواهد بود. تراز لازم برای دانشگاه صدا و سیما با توجه به رقابت داوطلبان و همچنین رشته های مورد نظر در سال های مختلف، اندک تفاوت هایی خواهد داشت. در ادامه، علاوه بر ارائه کارنامه قبولی دانشگاه صدا و سیما به مشاوره لازم برای پذیرش این دانشگاه نیز خواهیم پرداخت.

برای کسب رتبه قبولی دانشگاه صدا و سیما باید بتوانید در کنکور سراسری، رتبه بسیار خوبی را کسب نمایید. برای دریافت مشاوره جهت کسب رتبه لازم می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید. مشاوران ما، همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. انجام برنامه ریزی و همچنین معرفی بهترین منابع، می تواند به شما جهت قبولی در دانشگاه کمک نماید.

 

برای اطلاع از رتبه قبولی دانشگاه صدا و سیما در هر یک از رشته ها با توجه به رشته مورد نظر، شرایط پذیرش و همچنین مزایای دانشگاه صدا و سیما از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 رتبه قبولی دانشگاه صدا و سیما در هر یک از رشته ها و با توجه به ظرفیت پذیرش در دانشگاه صدا و سیما متفاوت می باشد.

 

آیا رتبه قبولی دانشگاه صدا و سیما در سال های مختلف یکسان است؟

 

آیا رتبه قبولی دانشگاه صدا و سیما در سال های مختلف یکسان است؟

برای پذیرش در هر دانشگاهی، آن دسته از داوطلبانی که رتبه بهتری را کسب نموده باشند؛ در اولویت پذیرش خواهند بود. همچنین به هنگام انتخاب رشته، علاقه مندان لازم است رشته مورد نظر این دانشگاه را از جمله اولویت های اولیه خود قرار دهند تا احتمال قبولی را بالا ببرند. برای دانشگاه های شرایط خاص این موضوع علاوه بر رتبه، به برخورداری از شرایط عمومی و اختصاصی نیز مربوط می شود.

با توجه به رتبه قبولی دانشگاه صدا و سیما در سال های مختلف و همچنین ظرفیت پذیرش در این دانشگاه، می توان به طور کلی رتبه ای را برای هر سال، جهت قبولی در دانشگاه صدا و سیما ارائه نمود. چرا که ظرفیت پذیرش در این دانشگاه یکی از عوامل بسیار مهم و تعیین کننده برای قبولی خواهد بود.

داوطلبانی که دارای سهمیه های منطقه ۱ ۲ و ۳ می باشند، بارتبه های متفاوتی می توانند در این دانشگاه پذیرفته شوند. به عنوان مثال : داوطلبان منطقه ۱ با رتبه های بالاتری احتمال پذیرش را نسبت به متقاضیان منطقه ۳ خواهند داشت. در ادامه ما به رتبه های  برخی از پذیرفته شدگان رشته‌های مختلف دانشگاه صدا و سیما اشاره خواهیم نمود.

 

برای اطلاع از همه چیز درباره دانشگاه صدا و سیما بر روی لینک کلیک کنید.

 

رتبه قبولی دانشگاه صدا و سیما چند است؟

رتبه قبولی دانشگاه صدا و سیما در سال های گذشته، در گروه علوم انسانی برای پذیرش در رشته روزنامه نگاری در منطقه یک : داوطلب پسر با رتبه کشوری ۶۰۰۰ و رتبه در سهمیه ۱۸۰۰ موفق به پذیرش در این دانشگاه شده اند. در همین رشته برای داوطلب پسر، در منطقه ۳ با رتبه کشوری ۴۰۰۰ و رتبه در سهمیه ۹۰۰ امکان پذیرش فراهم شده است.

برای پذیرش در دانشگاه صدا و سیما در گروه هنر، در رشته های کارگردانی تلویزیون با توجه به پایین بودن رتبه ها در این گروه آزمایشی داوطلبان باید برای پذیرش از رتبه های دورقمی و سه رقمی برخوردار باشد. در منطقه ۱ یک از رتبه کشوری ۲۵ تا رتبه ۸۰۰ احتمال پذیرش در این رشته را خواهند داشت همچنین برای منطقه ۲ رتبه کشوری ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ و برای منطقه ۳ رتبه کشوری  300  تا ۲۰۰۰ امکان پذیرش در این دانشگاه را دارند.

رتبه قبولی در رشته تلویزیون و هنرهای دیجیتالی منطقه ۲ برای داوطلبان دختر در سال های گذشته با رتبه های کشوری ۵۰۰ و ۶۰۰ و رتبه در سهمیه ۱۴۶ و ۲۱۲ امکان پذیر می باشد. چنانچه  از اعضای خانواده محترم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و یا دارای سهمیه بسیج می باشید در رابطه با اختصاص این سهمیه برای پذیرش می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

برای اطلاع از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما ۱۴۰۳ بر روی لینک کلیک کنید.

 

تراز لازم برای دانشگاه صدا و سیما

همانطور که ذکر شد، اندک جابجایی‌هایی در تراز داوطلبان به نسبت سال های مختلف با توجه به ظرفیت و همچنین رقابت داوطلبان وجود خواهد داشت. بنابراین چنانچه مایل به پذیرش و ادامه تحصیل در این دانشگاه می باشید، لازم است تلاش خود را از زمان ثبت نام و یا حتی قبل از آن در گروه آزمایشی مورد نظر خود برای پذیرش داشته باشد.

یکی از بهترین مواردی که می تواند به شما جهت قبولی در دانشگاه کمک کند، استفاده از راهنمایی ها و کمک مشاوران تحصیلی پذیرفته شده و یا فارغ التحصیل این دانشگاه می باشد. داشتن یک برنامه منسجم و شرکت در کنکور های آزمایشی مختلف، همانند قلم چی و یا سنجش می‌تواند تراز داوطلبان را با توجه به رقبای آنها تعیین نماید.

در گروه علوم انسانی، تنها داوطلبان می توانند در یک رشته روزنامه نگاری، شرکت کنند. اما برای سایر گروه‌های آزمایشی ریاضی و هنر، امکان ثبت نام و پذیرش داوطلبان در رشته‌های بیشتری وجود خواهد داشت. بنابراین رقابت پذیرش در این دانشگاه بسیار سخت و همچنین پذیرش آن با دشواری همراه خواهد بود.

 

برای اطلاع از رشته های دانشگاه صدا و سیما ۱۴۰۳ بر روی لینک کلیک کنید.

 

رشته های مورد نظر برای کارنامه قبولی دانشگاه صدا و سیما

 

رشته های مورد نظر برای کارنامه قبولی دانشگاه صدا و سیما

یکی از سوالاتی که برخی از داوطلبان، برای کسب رتبه قبولی دانشگاه صدا و سیما از مشاوران ما دارند این است که حال که توانسته ایم برای پذیرش در این دانشگاه، به رتبه مورد نظر و یا مجاز به انتخاب رشته شده ایم، در چه رشته هایی امکان ادامه تحصیل خواهیم داشت؟ بهتر است بدانید که از مقطع کاردانی تا دکتری، امکان پذیرش در این دانشگاه وجود خواهد داشت.

در مقطع کارشناسی برای گروه آزمایشی هنر، داوطلبان می توانند در رشته های : کارگردانی تلویزیون، تلویزیون و هنرهای دیجیتال با گرایش انیمیشن، تلویزیون و هنرهای دیجیتال با گرایش گرافیک رایانه ای انتخاب رشته نمایند. داوطلبان علاوه بر کسب رتبه، لازم است از مهارت های اولیه برای تحصیل در این دانشگاه برخوردار باشند.

در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، در مقطع کارشناسی داوطلبان می‌توانند در رشته‌های مهندسی برق مخابرات، کاردانی برق با گرایش فرستنده، کاردانی برق گرایش صدابرداری، کاردانی برق با گرایش صدا و تصویر و در گروه هلی آزمایشی علوم انسانی در رشته روزنامه‌نگاری نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

 

برای اطلاع از شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما ۱۴۰۳ + راهنما مراحل بر روی لینک کلیک کنید.

 

رشته های ارشد دانشگاه صدا و سیما

تسهیلات و امتیازات بسیار خوبی برای آن دسته از داوطلبانی که موفق به ادامه تحصیل در این دانشگاه می شوند در نظر گرفته شده است. بورسیه و شرایط تحصیل ویژه برای این دسته از داوطلبان وجود خواهد داشت که در صورت کسب رتبه قبولی دانشگاه صدا و سیما رشته کارشناسی ارشد به شرح زیر می باشد.

در گروه آزمایشی کنکور کارشناسی ارشد مجموعه هنرهای نمایشی و سینما داوطلبان می توانند در رشته های تهیه کنندگی تلویزیونی، تهیه کنندگی رادیو، نویسندگی رادیو، ادبیات نمایشی با گرایش فیلمنامه نویسی که مخصوص دانشکده صدا و سیما قم و مقطع روزانه برای طلاب می باشد. تولید سیما نیز در دانشکده صدا و سیمای قم، منحصر به داوطلبان روزانه طلاب خواهد بود.

در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی برق در دو گرایش مهندسی صدا، مهندسی برق مخابرات سیستم امکان پذیرش وجود خواهد داشت. در کنکور کارشناسی ارشد برای رشته علوم ارتباطات اجتماعی داوطلبان می‌توانند در رشته های مدیریت رسانه، تحقیق در ارتباطات، تبلیغات بازرگانی، روزنامه نگاری، علوم ارتباطات اجتماعی تحصیل نمایند.

لازم به ذکر است که در مجموعه علوم ارتباطات اجتماعی، رشته علوم ارتباطات اجتماعی، در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده صدا و سیمای قم و منحصر به داوطلبان طلاب خواهد بود. این مقطع تحصیلی تنها در نوبت اول روزانه امکان پذیرش داوطلبان واجد شرایط را فراهم خواهد نمود و پذیرش در آن منوط به کسب رتبه لازم خواهد بود.

 

برای اطلاع از شرایط و مراحل اخذ امریه سازمان صدا و سیما بر روی لینک کلیک کنید.

 

مزایا و معایب تحصیل در دانشگاه صدا و سیما

 

مزایا و معایب تحصیل در دانشگاه صدا و سیما

تحصیل در هر دانشگاهی، مزایا و معایب خاص خود را خواهد داشت که با توجه به شرایط، برخی از افراد می توانند در رابطه با این موضوع، نقش کمرنگ تر و یا پررنگ تری را ایفا نماید. ما در ادامه به تمامی آنچه که برخی از داوطلبان مطرح می کنند اشاره خواهیم نمود و یا طبق اعلام خود دانشگاه به عنوان مزایای تحصیل شناخته می شود ارائه خواهیم نمود و همچنین به معایب آن نیز به همین ترتیب خواهیم پرداخت.

برای آشنایی با گواهی اشتغال به تحصیل کلیک کنید.

مزایا پذیرش و تحصیل دانشگاه صدا و سیما

  • رایگان بودن تحصیل در این دانشگاه برای پذیرفته شدگان دوره روزانه
  •  رایگان بودن سرویس تغذیه، خوابگاه و امکانات رفاهی و همچنین ایاب و ذهاب به صورت رایگان
  •  تسهیلات ویژه برای نخبگان و رتبه های برتر یک رقمی یا دو رقمی کنکور
  •  ارائه وام های دانشجویی بلاعوض برای دانشجویان مقاطع خاص در صورت متاهل شدن
  •  ارائه تسهیلات و کمک هزینه هایی ماهانه به برخی از دانشجویان این دانشگاه
  •  عملی بودن دروس تحصیلی در کنار تئوری بودن آنها
  •  برگزاری کارگاه ها و دروس عملی به صورت کاملاً رایگان توسط خود دانشگاه متناسب با رشته های تحصیلی
  •  آموزش و شاگردی در محضر برترین اساتید حوزه صدا و سیما
  •  امکان استخدام پس از فارغ التحصیلی در رشته های مختلف متناسب با رشته تحصیلی فارغ التحصیلان
  •  گذراندن خدمت ضرورت سربازی برای  دانشجویان برتر این دانشگاه به صورت امریه

 

جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه صدا و سیما بر رئی لینک کلیک کتید.

معایب تحصیل در دانشگاه صدا و سیما

  • مصاحبه سخت این دانشگاه و همچنین معرفی شدگان چند برابر ظرفیت که موجب می‌شود احتمال قبولی پایین بیاید و نیاز به تراز لازم برای دانشگاه صدا و سیما بسیار پایین باشد.
  •  عدم تعهد استخدام به آن دسته از داوطلبانی که در دوره شبانه فارغ التحصیل شده اند.
  • ظرفیت پایین پذیرش در رشته های مختلف این دانشگاه
  •  عدم اختصاص رشته های تحصیلی دانشگاه صدا و سیما به تمامی گروه های آزمایشی
  •  عدم تعهد خدمت به تمامی داوطلبان و فارغ التحصیلان این دانشگاه
  •  تنوع پایین رشته های تحصیلی در مقاطع مختلف
  •  اشتغال پس از فراغت تحصیلی در این دانشگاه منحصر به شهر تهران می باشد و به همین دلیل  این موضوع می تواند برای داوطلبان ساکن در شهرستان یکی از معایب محسوب شود.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعات مفیدی را در رابطه با رتبه قبولی دانشگاه صدا و سیما ۱۴۰۳ و همچنین تحلیل 40 کارنامه قبولی + تراز + درصد به شما داوطلبان عزیز ارائه نماییم. در صورتی که مایل به کسب اطلاع دقیق از تراز لازم برای دانشگاه صدا و سیما، جهت پذیرش در رشته های مختلف می باشید و همچنین علاقه مند به دریافت و مشاهده کارنامه قبولی دانشگاه صدا و سیما هستید، می توانید با کارشناسان کا که شماره های آنان در جدول زیر موجود است، تماس حاصل نمایید.

 

برای اطلاع از تراز و رتبه قبولی دانشگاه صدا و سیما با توجه به سهمیه مختلف ، اطلاع از شرایط پذیرش در این دانشگاه از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مرتبط

آینده شغلی دانشگاه امام صادق

سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق

مصاحبه دانشگاه بقیه الله

رتبه قبولی دانشگاه صدا و سیما

 

3.4/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رتبه قبولی دانشگاه صدا و سیما در گروه آزمایشی هنر چه رتبه ای است؟

با توجه به پذیرفته شدگان سال های گذشته، از رتبه های دو رقمی تا رتبه هزار و هشتصد، امکان پذیرش در این دانشگاه برای داوطلبان وجود داشته است.

آیا تراز لازم برای دانشگاه صدا و سیما در سال های مختلف یکسان است؟

قطعا خیر. با توجه به ظرفیت پذیرش در سال های مختلف و همچنین رقابت داوطلبان در هر گروه آزمایشی، می تواند جابه جایی هایی در رابطه با تراز مورد نیاز وجود داشته باشد.

چگونه می توانم به کارنامه قبولی دانشگاه صدا و سیما دسترسی داشته باشم؟

برای مشاهده رتبه های قبولی این دانشگاه می توانید وارد سایت شوید و این مقاله را مطالعه نمایید.

آیا برای تحصیل در دانشگاه صدا و سیما لازم است هزینه ای را پرداخت نماییم؟

تحصیل در این دانشگاه برای دوره روزانه به صورت کاملا رایگان بوده و کلیه داوطلبان می توانند از خوابگاه، تعذیه و امکانات رفاهی برخوردار باشند.

نظرات

18 دیدگاه دربارهٔ «رتبه قبولی دانشگاه صدا و سیما ۱۴۰۳ + تحلیل 40 کارنامه قبولی»

  1. Avatar photo عرفان بداقی گفت:

    سلام من رشته تصویربرداری هنرستان خوندم میخوام بدون کنکور وارد دانشگاه بشم چیکار باید بکنم .

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      می توانید از طریق سوابق تحصیلی اقدام به ثبت نام در دانشگاه های فنی یا ازاد یا علمی کاربردی بکنید.

  2. Avatar photo یاسمین گفت:

    سلام.. برای قبولی در رشته تدوین دانشگاه صدا و سیما تهران، رتبه جند لازمه؟ منطقه 1 هستم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      رتبه زیر 1000 ملاک میباشد

  3. Avatar photo امیدوار گفت:

    تعهد خدمت بعد از گذراندن مقطع ارشد ۴ سال میباشد یا خیر؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      سنوات ارشد سه سال است

  4. Avatar photo ناشناس گفت:

    برای مهاجرت تحصیلی بعد تحصیل به مشکلی میخوریم یا خیر؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      با شماره 9099075307 تماس برقرار کنید (تلفن ثابت)
      راهنماییتون میکنیم.

  5. Avatar photo ناشناس ناامید گفت:

    بعد از قبولی تو دانشکده صدا سیما، میشه اواسطش رفت خارج از کشور ادامه تحصیل داد؟ یا حتما باید کل دوره تحصیل فقط تو این دانشگاه باشه؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      خیر احتمالش پایین میباشد

  6. Avatar photo parasto گفت:

    سلام
    من ت منطقه ۳زندگی میکنم رشته تحصیلی من انسانی ‌. میخواستم بدونم باید رتبم چقد باشه تا بتونم تو دانشگاه صدا سیما قبول بشم
    چن بار با مشاوران ایران تحصیل تماس گرفتم ولی امکان پذیر نبود
    میشه بگین باید رتبم چقد باشه کسی نیس بهم بگه منم واقعا موندم

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر برای مشاوره با شماره 9099075307 تماس بفرمایید

  7. Avatar photo زینب سادات گفت:

    سلام
    میخواستم بدونم که برای قبول شدن در رشته روزنامه نگاری دانشگاه صداوسیمای قم چه تراز و رتبه ای نیاز هست؟

    1. Avatar photo isaei گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  8. Avatar photo مهران دشتی گفت:

    سلام
    من یه چند تا سوال دارم هیچ جا نتونستم جوابشو پیدا کنم واقعا خسته شدم
    من امسال کنکور دادم رشتم هم انسانی هس بر فرض اینکه رشته صدا و سیما قبول شم
    اول اینکه خدمتم مثل دانشگاه فرهنگیان هست؟
    دوم اینکه حقوق دانشجویی میده ؟
    سوم و از همه مهم تر منی که تو رشته روزنامه نگاری تحصیل میکنم
    دقیقا چه کاری تو اونجا انجام میدم
    چهارم اینکه میتونم توی صدا و سیمای تبریز کار کنم ؟
    خواهشا وخواهشا جواب بدید

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      شرایط خدمتی و حقوق بعد از قبولی به شما اعلام می شود.

  9. Avatar photo حمید گفت:

    سلام برای قبولی در رشته هنرهای دیجیتال گرایش انیمیشن رتبه باید چند باشه منطقه ۳

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وفت بخیر
      برای بررسی رتبه قبولی دانشگاه صدا سیما میتوانید مقاله های داخل سایت را مطالعه بفرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • وام ازدواج دانشجویی

    وام ازدواج دانشجویی 1403 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

    زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در...
  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)