ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما ۱۴۰۳ + راهنما مراحل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۵ دی ۱۴۰۱
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما ۱۴۰۳ + راهنما مراحل آن اعلام شد. تمامی آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب رتبه مجاز برای این دانشگاه شده اند و همچنین در زمان ثبت نام در دانشگاه، علاقه مندی خود را نسبت به پذیرش در این دانشگاه اعلام نموده باشند، بر اساس ظرفیت های پذیرش و همچنین رشته های مختلف انتخاب رشته داوطلب، دعوت به مصاحبه خواهند شد.

علاوه بر دارا بودن رتبه مورد نیاز و همچنین انتخاب رشته محل های دانشگاه صدا و سیما، کلیه داوطلبان در رابطه با شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی تحصیل در این دانشگاه باشند. ارائه امکانات خوابگاهی در این دانشگاه به صورت رایگان بوده و کلیه دانشجویان شهرستانی غیر از استان البرز، می توانند از امکانات رفاهی و خدماتی بهره مند شوند. برای دریافت مشاوره انتخاب رشته و سوالات مصاحبه، می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

جهت اطلاع دقیق از شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما ، حداقل رتبه مورد نیاز برای پذیرش در این دانشگاه و همچنین سوالات مصاحبه از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

از شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما برای رتبه های تک رقمی کنکور ارشد، ارائه مبالغ ماهانه به دانشجویان می باشد.

 

شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما

 

شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما

دانشگاه صدا و سیما در تهران می باشد و امکان پذیرش دانشجویان را در رشته های مختلف فراهم می نماید. خوشبختانه کیفیت آموزشی بالا این دانشگاه و همچنین دارا بودن رشته های متنوع موجب شده است تا علاقه مندان به تحصیل در رشته‌های هنری بتوانند در این دانشگاه تحصیل نمایند و همچنین از آینده شغلی خوبی برخوردار باشند.

دانشگاه صدا و سیما نیز از جمله دانشگاه های با شرایط خاص می باشد که داوطلبان پس از کسب رتبه و انتخاب رشته لازم است در مصاحبه علمی و تخصصی این دانشگاه شرکت نمایند. دعوت به مصاحبه شدگان معمولاً به صورت سه تا پنج برابر ظرفیت دانشگاه می باشد و آن دسته از داوطلبانی که نمره حد نصاب کافی در مصاحبه را کسب نمایند، می توانند در این دانشگاه پذیرفته شود.

خوشبختانه امکان ادامه تحصیل داوطلبان و پذیرفته شدگان این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های مختلفی وجود خواهد داشت که در ادامه به شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما ادامه تحصیل و همچنین امکانات آن خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که این دانشگاه دارای چندین دانشکده در رشته های مختلف می باشد که در هر دانشکده یک یا چند رشته امکان تحصیل خواهند داشت.

 

برای اطلاع از شرایط و مراحل اخذ امریه سازمان صدا و سیما بر روی لینک کلیک کنید.

 

لیست شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما

برای پذیرش در دانشگاه صدا و سیما، دانشجویان باید از شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش باشند که این شرایط به شرح زیر می باشد.

  • معتقد بودن به دین مبین اسلام و همچنین ملتزم بودن به احکام اسلامی
  • ایرانی الاصل بودن و تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  •  نداشتن سوء پیشینه در صورت تایید مراجع ذیصلاح
  •  مقید بودن به رعایت کامل قوانین و آیین نامه ها و همچنین ضوابط تعیین شده دانشگاه
  •  موفقیت در مصاحبه حضوری تخصصی و صلاحیت عمومی برای دانشجویان
  •  نداشتن فساد اخلاقی و مشهور نبودن به به این گونه موارد

 

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه صدا و سیما بر روی لینک کلیک کنید.

 

شرایط اختصاصی پذیرش صدا و سیما

 

شرایط اختصاصی پذیرش صدا و سیما

  • مطابق با شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما ، حداکثر سن داوطلبان برای پذیرش بر این دانشگاه ۲۵ سال می باشد البته در رابطه با شرایط سنی برای داوطلبان پسر، دوره خدمت نیز در نظر گرفته خواهد شد.
  •   نداشتن تعهد استخدام به هیچ یک از ارگان های دولتی و یا خصوصی و نداشتن قرارداد رسمی پیمانی و قراردادی به ارگان های و سازمان های مختلف.
  •  کارمندان و آن دسته از داوطلبانی که تعهد خدمت به سازمان و یا ارگان خاصی دارند، لازم است برای ثبت نام در این دانشگاه و ادامه تحصیل مجوز لازم را جهت ادامه تحصیل کسب نمایند و همچنین در زمان پذیرش حضوری این مدارک را ارائه نمایند.
  •  متقاضیان این دانشگاه لازم است تعهد محضری در شروع تحصیل دانشجویان روزانه مبنی بر اینکه پس از فارغ التحصیلی در این دانشگاه با توجه به معرفی دانشگاه و نیاز سازمان صدا و سیما و همچنین پس از احراز شرایط استخدامی به خدمت مربوط به رشته خود در خواهند آمد.
  •  لازم به ذکر است که تعهد خدمت دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه دو برابر مدت زمان تحصیل آنها خواهد بود در واقع اگر در دوره کارشناسی این دانشجویان فارغ التحصیل شوند، مطابق با قوانین لازم است هشت سال خدمت مطابق با تعهدی که در دانشگاه ارائه شده است را داشته باشند.
  • همچنین در صورتی که دانشجویان این دانشگاه به هر دلیلی، مایل به انصراف از تحصیل در این دانشگاه باشند، لازم است کلیه هزینه های مربوط به این دانشگاه پرداخت نمایند.
  •  امکان ادامه تحصیل برای دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع مختلف در صورت دارا بودن شرایط و کسب رتبه و یا نمره مجاز به نام آن می باشد.
  •   دانشجویان دوره‌های روزانه ضمن بهره مندی از کمک هزینه‌های تحصیلی به صورت وام در طول دوران تحصیل خود نیز از امکانات رفاهی و همچنین خوابگاه بهره مند خواهند شد
  •  دانشجویان و پذیرفته شدگان ساکن در تهران و البرز امکان استفاده از خوابگاه را نخواهند داشت. اما می توانند از مزایای صندوق رفاه‌دانشجویی استفاده نمایند.
  • به آن دسته از پذیرفته شدگانی که موفق به کسب رتبه دورقمی شده‌اند، کمک هزینه ویژه ای پرداخت خواهد شد.

 

برای اطلاع از لیست رشته های دانشگاه افسری امام صادق بر روی لینک کلیک کنید.

 

زمان ثبت نام دانشکده صدا و سیما

همانند سایر دانشگاه‌های دیگر کشور، کلیه داوطلبان و علاقمندان به تحصیل در این دانشگاه لازم است در زمان مقرر پس از انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام، نسبت به خرید کارت اعتباری مبنی بر اعلام علاقه مندی به تحصیل در این دانشگاه اقدام نموده و پس از دریافت سریال مورد نظر، به هنگام پذیرش علامت مربوط به علاقه مندی تحصیل در این دانشگاه را بگذرانند.

پس از اعلام نتایج آزمون، آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته این دانشگاه شده باشند، پس از انتخاب رشته حدوداً در نیمه اول مهر ماه می توانند از نتایج دعوت به مصاحبه آگاه شوند و در صورتی که و مصاحبه دعوت شده باشند؛ لازم است در سامانه تعیین شده این دانشگاه نسبت به حضور در محل مصاحبه اقدام نمایند

در گزینش دانشجویان و داوطلبان این دانشگاه و با توجه به شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما ۱۴۰۳ موارد مختلفی مورد سنجش قرار می گیرد. داشتن اطلاعات کافی در رابطه با مسائل دینی و احکام و همچنین رشته تحصیلی مورد انتخابی شما از جمله مواردی است که برای پذیرش در این دانشگاه بسیار ضروری و مهم خواهد بود. بنابراین قبل از شرکت در مصاحبه خود را برای آمادگی جهت پذیرش آماده نمایید.

 

برای اطلاع از شرایط گزینش دانشگاه افسری امام حسین بر روی لینک کلیک کنید.

 

امکانات آموزشی رفاهی و خدماتی دانشگاه صدا و سیما

این دانشگاه در واقع دارای آزمایشگاه های مجهز و تخصصی و همچنین منحصربه‌فرد برای صدا، ویدیو فرستنده های رادیویی و تلویزیونی های آنالوگ و دیجیتال می باشد. همچنین کارگاه های مختلفی جهت عکاسی، جلوه های ویژه گرافیکف انیمیشن، رایانه و عروسک سازی خواهد بود که در اختیار دانشجویان این دانشگاه قرار داده می شود.

علاوه بر این، استودیو های برنامه سازی رادیویی و تلویزیونی اتاق خبر و غیره از دیگر امکانات این دانشگاه می باشد که تلاش می شود تا دانشجویان در این دوره، فعالیت‌های حرفه‌ای سازمان صدا و سیما و رسانه‌ها را به عنوان یک متخصص آموزش ببینید و فارغ التحصیل شوند و علاوه بر یادگیری مهارت های تئوری، به صورت عملی نیز تمامی راهکارهای رشته تحصیلی خود را به کار ببرند.

با توجه به شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما و متناسب با رشته تحصیلی، برای دانشجویان دوره ها و کارگاه های تخصصی و آموزشی ترتیب داده خواهد شد که بر حسب علاقه مندی و بازدیدهای علمی می توانند در این دوره ها شرکت نموده و در بخش‌های مختلف سازمان صدا و سیما مشغول به کار شوند. همچنین این دانشگاه دارای تشکل های و کانون های فعال دانشجویی در حوزه های فرهنگی هنری و انجمن های علمی می باشد.

 

برای اطلاع از شرایط ورود به دانشگاه افسری بانوان بر روی لینک کلیک کنید.

 

امکانات پذیرفته شدگان واجد شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما ۱۴۰۳

  • این دانشگاه دارای خوابگاه رایگان بوده و امکانات لازم را برای دانشجویان فراهم می نماید. در واقع کیفیت عالی آن و قرارگیری  در بهترین نقاط شهر تهران و همچنین قرار دادن سرویس اختصاصی برای ایاب و ذهاب دانشجویان یکی از امکانات بسیارمهم آن محسوب می شود.
  •  کلیه دانشجویان این دانشگاه می توانند از مزایای وام تحصیلی، ازدواج، و ودیعه مسکن و همچنین وام ضروری صندوق رفاه بهره مند شوند.
  •  داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته های تحصیلی دانشگاه صدا و سیما که مسلط بر زبان های خارجی از قبیل : زبان انگلیسی فرانسه و اسپانیایی می باشند، در اولویت پذیرش خواهند بود.
  •  دانشجویان دوره روزانه نیز در طول دوره تحصیل خود می توانند از شرایط نقدی و غیر نقدی برای کم کردن هزینه های تحصیلی خود بهره مند شوند. این کمک ها می تواند به صورت وام و یا هدیه ازدواج که بلاعوض بوده و همچنین خوابگاه رایگان، تغذیه،  صبحانه، ناهار و شام مطابق با نرخ مصوبه یارانه‌ای بهره مند شوند.
  •  کمک هزینه ماهیانه برای دانشجویان، هر سال به مدت ۹ ماه و به مدت دو سال تحصیلی برای دانشجویان مجرد این دانشگاه و چهار میلیون ریال برای دانشجویان اختصاص داده خواهد شد.
  •  دانشجویان متاهل برای کمک هزینه تحصیلی مبالغ ۷ میلیون ریال و همچنین هدیه ازدواج به مبلغ ۵۰ میلیون ریال برای آنها پرداخت می‌شود.

 

برای اطلاع از حقوق امریه قرارگاه خاتم الانبیا بر روی لینک کلیک کنید.

 

مزایای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صدا و سیما

 

مزایای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صدا و سیما

یکی از تلاش‌ها و رویکردهای این دانشگاه، پرورش و همچنین توجه ویژه به داوطلبانی است که استعداد ویژه‌ای دارند و به همین منظور از کلیه نخبگان کارشناسی ارشد و پذیرفته شدگانی که دارای رتبه برتر می باشند، در صورتی که شرایط ویژه زیر را داشته باشند می توانند از کمک هزینه ها و کمک مالی خوبی برخوردار باشند.

  • آن دسته از دانشجویانی که موفق به کسب رتبه های برتر شده باشند، در صورت داشتن یکی از این شرایط می‌توانند از کمک های ویژه که ماهیانه مبلغ ۱۰ میلیون ریال به مدت دو سال تحصیلی هر سال به مدت ۹ ماه اختصاص پیدا می‌کنند و از آن برخوردار شوند.
  •  کمک هزینه برای رشته های مهندسی برق مخابرات و مهندسی صدا برای رتبه های کمتر از ۱۰۰ کشوری بدون اعمال سهمیه رشته‌های علوم ارتباطات اجتماعی مدیریت رسانه روزنامه نگاری رادیو و تلویزیون فلسفه رسانه تهیه‌کنندگی پویانمایی و هنرهای رایانه‌ای هنرهای چند سال های گذشته به کمتر از ده کشوری رشته های تهیه کنندگی نمایشی آموزشی و مستعد و رادیو سردبیری و تهیه کنندگی و نویسندگی و همچنین برترین رتبه های تک رقمی کشوری برخوردار باشند.
  •  پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای این دسته از دانشجویان که به صورت ویژه از خدمات برخوردار می شوند و از نیمسال سوم به بعد مشروط به داشتن معدل ۱۷ و بالاتر از آن و همچنین با گذراندن ۸ واحد در هر نیمسال قبل از آن می باشد.
  •  حداکثر مدت مجاز سنوات رفاهی که در واقع استفاده از کارگاه رایگان و سایر موارد ذکر شده در این مقاله می باشد، ۵ نیمسال برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد خواهد بود.

شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما ۱۴۰۳ + راهنما مراحل | ایران تحصیل### 1300 کلمه

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما ۱۴۰۳ به شما داوطلبان و علاقه مندان ارائه نماییم. در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت راهنما مراحل و دریافت سوالات مصاحبه می باشید، می توانید با مشاوران ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود است، تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما خواهند بود.

 

جهت اطلاع دقیق از شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما و همچنین اطلاع از شرایط استخدام و رشته های دانشگاه صدا و سیما از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مرتبط

مصاحبه دانشگاه بقیه الله

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

همه چیز درباره دانشگاه صدا و سیما

ثبت نام دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی

لیست رشته های دانشگاه وزارت اطلاعات

شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما چیست؟

برای پذیرش در این دانشگاه، ابتدا باید در زمان ثبت نام، نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام نموده و سپس در صورت کسب رتبه مجاز و قبولی در مصاحبه می توانید در این دانشگاه تحصیل نمایید.

آیا دانشگاه صدا و سیما، برای دانشجویان خود، تعهد استخدام در نظر دارد؟

کلیه دانشجویان پس از فارغ التحصیلی در دانشگاه، مطابق با شرایط این دانشگاه، به استخدام دانشگاه صدا و سیما در خواهند آمد و تعهد خدمت خواهند داشت.

آیا دعوت شدن به مصاحبه به معنای قبولی می باشد؟

دعوت به مصاحبه شدگان این دانشگاه به طور معمول، دو تا پنج برابر ظرفیت پذیرش در رشته های مختلف می باشد و پذیرش شما زمانی نهایی خواهد شد که بتوانید در مصاحبه نیز پذیرفته شوید.

آیا مطابق با شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما در دروان دانشجویی از بورسیه بهره مند خواهیم بود؟

این دانشگاه تسهیلات ویژه ای برای دانشجویان خود در نظر می گیرد که در صورت دارا بودن شرایط آن می توانید از کمک های مالی بهره مند شوید. برای دانشجویان دو رقمی نیز کمک هزینه ماهانه ای پرداخت خواهد شد.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما ۱۴۰۳ + راهنما مراحل»

  1. Avatar photo صا گفت:

    سلام این میزان کمک هزینه تحصیلی ۷۰۰ تومن یا ۴۰۰ تومن برای سال ۴۰۱ هست؟

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . بله برای سال جدید هنوز اعلام نشده

  2. Avatar photo .... گفت:

    میتونیم پس از تحصیل مهاجرت کنیم ؟یا طبق تعهدی که دادیم نمی‌تونیم

    1. Avatar photo karimi گفت:

      سلام خیربرای اطلاعات بیشترتماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
  • چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی + بروزرسانی 1403 | ایران تحصیل

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی یک راهنمای تحصیلی است که شامل لیست دروس واحد‌های مورد نیاز در دوره دندانپزشکی است. این چارت ترمی دندانپزشکی، ترتیب دروس و تعداد واحد های رشته دندانپزشکی را مشخص می‌کند. هدف اصلی این چارت درسی...
تماس با مشاور