ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

راهنمای ورود به سیستم ناد + آموزش تصویری

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ آذر ۱۴۰۰
راهنمای ورود به سیستم ناد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای از طریق راهنمای ورود به سیستم ناد می توانند از تمامی امکانات این سامانه بهره مند شوند. این سایت به نشانی reg.tvu.ac.ir خدمات مختلفی اعم از انتخاب واحد، پرداخت شهریه، حذف و اضافه، دریافت کارت ورود به جلسه، دریافت کارنامه و … را به تمامی دانشجویان در مقاطع کاردانی و کارشناسی رشته های فنی حرفه ایی ارائه می کند.

در این مقاله خواهیم دید که به چه نحوی می توان وارد سایت ناد شد و اپلیکیشن آن دارای چه ویژگی های است. همچنین، چنانچه کاربران گرامی در هنگام مراجعه به سامانه مذکور با مشکل یا سوالی مواجه شدند، می توانند با کارشناسان ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

 

 

به منظور دریافت راهنمای ورود به سیستم ناد و رفع مشکلات احتمالی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

راهنمای ورود به سیستم ناد برای چه افرادی است؟

 

راهنمای ورود به سیستم ناد برای چه افرادی است؟

 

 

دانشگاه فنی حرفه ای همچون بسیاری از دانشگاه های کشور، در سال های اخیر سامانه ایی را طراحی کرده است تا نیازی به مراجعه حضوری دانشجویان نبوده و بسیاری از امور آموزشی به شکل اینترنتی صورت گیرد.

در این سایت برای هر کدام از دانشجویان یک پرتال تشکیل داده شده است. بدین ترتیب، کاربران می توانند از طریق وارد کردن اطلاعات خود، از تمامی امکانات آن بهره مند شوند. گذشته از این، نه تنها دانشجویان تمام مقاطع بلکه اساتید و کارکنان نیز امکان مراجعه به سایت ناد را دارند.

این امر باعث ایجاد می شود که در زمان و هزینه دانشجویان صرفه جویی شده و نظم بیشتری در انجام کارها ایجاد شود. در ادامه با خواندن راهنمای ورود به سیستم ناد خواهیم دید که روش بهره بردن از آن چیست.

 

 

اگر می خواهید بدانید که چرا سایت نهاد باز نمیشه؟ وارد لینک قرمز شوید

 

 

راهنمای ورود به سیستم ناد برای دانشجویان

دانشجویانی که به تازگی وارد دانشگاه شده اند، لازم است جهت ورود به سیستم ناد، یک سری مراحل مقدماتی را انجام دهند. این دانشجویان بایستی قبل از هر چیز شماره دانشجویی را از سایت آموزشکده محل تحصیل خود دریافت نمایند. از این پس با وارد کردن نام کاربری یعنی همان کد ملی، و رمز که کد دانشجویی می باشد، می توان بر اساس راهنمای ورود به سیستم ناد که در زیر ارائه داده می شود، عمل کنند. این راهنما برای تمامی دانشجویان می باشد.

 

  • آدرس سیستم آموزشی ناد به نشانی reg.tvu.ac.ir را در موتور جستجوگر خود وارد نمایید. در صفحه اصلی با چند کادر روبرو خواهید شد که در آن ها سرورهای مختلفی جهت ورود دانشجو تدارک دیده شده است. تفاوتی در نوع سرور نیست و با کلیک بر روی هر کدام می توانید به صفحه بعد بروید.

 

 

راهنمای ورود به سیستم ناد برای دانشجویان

 

 

  • نام کاربری ( کد ملی) و رمز ( شماره دانشجویی) را در کادرهای مربوطه درج نمایید. سپس با انتخاب گزینه ” ورود دانشجو” به پرتال شخصی خود وارد خواهید شد.

 

 

امکانات سیستم ناد دانشگاه فنی حرفه ای

 

 

  • در سمت راست پرتا خود، منوهایی را مشاهده خواهید نمود که ” ثبت نام دانشجو” یکی از آن هاست. چنانچه برای اولین بار است که وارد سامانه می شوید، بر روی گزینه مذکور کلیک کرده و ثبت نام را انجام دهید. از این مرحله به بعد قادر خواهید بود تا از امکانات مختلف سایت بهره مند شوید.

 

 

راهنمای دانلود و ورود به نرم افزار ناد

 

 

چنانچه می خواهید اطلاعات کامل را در مورد ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای دریافت نمایید، وارد لینک شوید

 

 

امکانات سیستم ناد دانشگاه فنی حرفه ای

در سامانه ناد فنی حرفه ای خدمات متعددی را ارائه می دهد که انجام بسیایر از امور آموزشی را برای کاربران تسهیل بخشیده است. اطلاع از این امکانات برای دانشجویان ضروری است تا بتوانند استفاده بهتری از سایت دانشگاه خود ببرند. در زیر می توانید این امکانات را مرور نمایید.

 

  • انتخاب واحد، حذف و اضافه، حذف اضطراری
  • اصلاح و ویرایش مشخصات دانشجویی
  • دیدن کارنامه و نمرات
  • اعتراض به نمرات
  • دریافت کد سه رقمی مراکز
  • دریافت کارت ورود به جلسه
  • آگاهی از زمان انتخاب واحد
  • راهنما جهت آشنایی با بخش اساتید
  • راهنما جهت آشنایی با بخش دانشجویان
  • راهنما جهت آشنایی با بخش کارکنان
  • آشنایی با نحوه پذیرش دانشجو
  • آشنایی با نحوه تعریف کلاس های درس
  • بخش راهنمای ثبت فیش دانشجو و مدیریت مالی شهریه دانشگاه

 

 

برای آشنایی با نحوه ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای لینک قرمز را انتخاب کنید

 

 

راهنمای انتخاب واحد در سیستم ناد

همانطور که اشاره شد یکی از مهمترین امکاناتی که در سامانه ناد وجود دارد، امکان انتخاب واحد است. پس از اینکه دانشجو نام کاربری و رمز عبور خود را درج و به صفحه شخصی وارد شد، با کلیک بر روی انتخاب واحد می توان برای این امر اقدام کند. به طور کلی راهنمای ورود به سیستم انتخاب واحد ناد به ترتیب زیر می باشد.

 

  • با انتخاب گزینه انتخاب واحد، تعداد واحدهای گذرانده، معدل و معدل نیمسال قبل، حداقل و حداکثر تعداد واحدهای مجاز برای شما به نمایش درخواهد آمد.

 

  • پس از زدن دکمه ” ادامه ” به صفحه ایی هدایت خواهید شد که در ان می توانید دروس خود را انتخاب نمایید. برای این امر کافی است که برای انتخاب دروس عمومی بر روی گزینه انتخاب کلاس درس از دانشکده دانشجو و برای دروس تخصصی بر روی منوی انتخاب کلاس درس از دروس رشته دانشجو را کلیک کنید.

 

  • از طریق انتخاب این منوها، پنجره ایی برایتان باز می شود که در آن امکان جستجوی درس و مشاهده نام و نوع درس، تعداد واحد عملی، زمان برگزاری کلاس و امتحان، و ظرفیت وجود دارد.

 

  • پس از آنکه همه دروس را به ثبت رساندیم،

 

 

جهت آشنایی با رتبه و نمره قبولی آزمون فنی حرفه ای بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید 

 

 

راهنمای دانلود و ورود به نرم افزار ناد

یکی از تسهیلاتی مهمی که دانشگاه فنی حرفه ای برای دانشجویان در نظر گرفته است، طراحی اپلیکیشن آن می باشد. بنابراین، آن دسته از کاربرانی که به دلایل مختلف امکان ورود به این سامانه از طریق ویندوز را ندارند، می توانند به وسیله گوشی تلفن همراه یا تبلت وارد پرتال خود شده و به انجام امور مورد نظر خود بپردازند.

در این اپلیکیشن تمامی امکاناتی که در راهنمای ورود به سیستم ناد ذکر شد نیز وجود دارد. همچنین، در هنگام ورود 10 سرور موجود است که با انتخاب هر کدام می توانید وارد پرتال شوید.

دانشجویان همه مقاطع در تمام دانشگاه های فنی حرفه ای کشور قادر به استفاده از این نرم افزار می باشند. تنها کافی است که با مراجعه به یکی از اپ استورها، اپلیکیشن مورد نظر را دانلود و نصب نموده و مشخصات خود را وارد کنند.

 

 

جهت آگاهی از زمان اعلام نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای وارد لینک شوید

 

 

نحوه بازیابی کلمه عبور ورود به سیستم ناد

در راهنمای ورود به سیستم ناد نیز ذکر کردیم که برای مراجعه به صفحه شخصی، وارد کردن کد ملی و رمز عبور الزامی خواهد بود. در غیر این صورت ورود غیر ممکن است. اما در برخی از مواقع امکان دارد که دانشجو رمز عبور خود را فراموش کند و به دنبال بازیابی آن باشد.

برای بازیابی بایستی ابتدا آدرس reg.tvu.ac.ir  را جستجو کنید. اگر به عنوان دانشجو قصد ورود به سامانه را دارید، بعد از انتخاب منوی ورد دانشجو، برای بازیابی رمز عبور بایستی بر روی عبارت ” کلمه عبور خود را فراموش کرده ام” کلیک نمایید.

سپس در کادری که برایتان نمایش داده می شود، لازم است که کد ملی، موبایل و عبارت امنیتی را درج کنید. با کلیک بر روی دریافت کلمه عبور، رمز برای شماره تلفن شما ارسال می شود که از این پس برای ورود می توانید از آن استفاده کنید.

 

 

اگر می خواهید بدانید که مشکل ورود به سیستم ناد را چگونه رفع کنیم؟ لینک را لمس فرمایید

 

 

مشکلات ورود به سیستم ناد

به طور معمول هر سامانه ایی که شروع فعالیت می کند، با مشکلاتی روبرو است. البته این مسائل با گذشت زمان مرتفع می گردند و از تعداد آن ها کاسته می شود.

سایت ناد نیز به همین شکل است. گرچه این سامانه کار خود را از چند سال پیش آغاز نموده است، اما گاهی مشکلاتی مبنی بر عدم استفاده آسان از خدمات از سوی کاربران گزارش می شود. برای مثال، در هنگام انتخاب واحد، دریافت کارت ورود به جلسه یا حتی کارنامه دانشجویان نمی توانند به هدف خود دست یابند.

همچنین، در برخی از اوقات دانشجویان برای انجام کار خود در سامانه ناد فنی حرفه ای با پیغام خطا مواجه می شوند. در حقیقت، بعضی از مسائل به دلیل بالا بودن تعداد کاربران در یک زمان، برخی دیگر ناشی از مرورگر اشتباه، و … می باشند.

اما به هر ترتیب، چنانچه به دنبال رفع سریع هر گونه ایرادی در موقع مراجعه هستیدف کارشناسان خبره ایران تحصیل در خدمت شما هستند تا پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان باشند.

 

 

به منظور آگاهی از زمان کارت ورود به جلسه آزمون ادواری فنی حرفه ای وارد لینک مربوطه شوید

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله با ارائه راهنمای ورود به سیستم ناد و توضیح نحوه ورود از طریق آموزش تصویری تلاش کردیم تا اطلاعات مناسبی را در اختیار دانشجویان گرامی قرار دهیم.

با این وجود، اگر همچنان در مورد هر کدام از بخش های سامانه مذکور ابهامی برایتان مطرح شد و یا قادر به رفع مشکلات احتمالی ورود نبودید، همکاران ما از طریق شماره های درج شده در جدول زیر در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده ارائه تمامی راهنمایی های لازم می باشند.

 

 

جهت آشنایی با نحوه بازیابی رمز عبور ورود به سیستم ناد و انتخاب واحد همه مقاطع تحصیلی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

samad tvu ac ir

سیستم ناد فنی حرفه ای 

شرایط ورود به دانشگاه فنی و حرفه ای

سیستم بازیابی و تغییر رمز عبور سیستم گلستان پیام نور

منابع کنکور کاردانی فنی حرفه ای

راهنمای ورود به سیستم ناد

فراموشی رمز عبور سایت ناد

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ورود به سامانه ناد به چگونه باید عمل کرد؟

جهت دریافت راهنمای ورود به سیستم ناد می توانید مقاله حاضر را مطالعه فرمایید.

آیا امکان بازیابی رمز عبور سیستم ناد وجود دارد؟

بله. دانشجویان می توانند جهت بازیابی این رمز می توانند گزینه " رمز عبور خود را فراموش کرده ام" را در صفحه ورودی انتخاب کنند.

برای رفع مشکلات سیستم ناد چه باید کرد؟

دانشجویان می توانند جهت رفع مشکلات و مسائل ورود به این سامانه با کاشناسان ایران تحصیل تماس بگیرند.

سیستم ناد دانشگاه فنی حرفه ای دارای چه امکاناتی است؟

این سایت خدمات مختلفی اعم از انتخاب واحد، پرداخت شهریه، حذف و اضافه، دریافت کارت ورود به جلسه، دریافت کارنامه و ... را ارائه می دهد.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور