ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت 

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی را دارند، می‌بایست حتما دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت را دریافت و آن را با دقت مطالعه نمایند. بدین منظور، متقاضیان می‌توانند در زمان‌‌های اعلام شده با مراجعه به سایت sanjeshp.ir برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون ارشد وزارت بهداشت، اقدام کنند.

به دلیل اهمیتی که این دفترچه دارد در ادامه به بررسی زمان، نحوه دانلود و محتویات آن خواهیم پرداخت. علاوه بر این به لینک دانلود دفترچه ارشد وزارت بهداشت می‌توانید دسترسی پیدا کنید. همچنین، چنانچه در مورد هر کدام از مراحل ثبت نام، اعلام نتایج و انتخاب رشته مطابق با دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت با سوالی مواجه شدید، می‌توانید با مشاوران خبره ایران تحصیل در ارتباط باشید.

دریافت دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

برای افرادی که قصد دارند در یکی از رشته‌های علوم پزشکی، مدرک کارشناسی ارشد را کسب کنند، شرکت در آزمون‌های وزارت بهداشت ضروری است. دفترچه‌های راهنما توسط مرکز سنجش و آموزش پزشکی در دو نوبت منتشر می‌شود تا داوطلبان از زمان، شرایط، لیست رشته های کنکور ارشد وزارت بهداشت و… مطلع گردند.

مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد وزارت بهداشت که در حوالی روزهای نام نویسی منتشر می‌گردد، بسیار مهم است. چرا که در آن تمامی ضوابط و شرایط لازم جهت ثبت نام و پذیرش در رشته های علوم پزشکی توضیح داده شده است؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از هر گونه اقدام برای پر کردن فرم نام نویسی و تکمیل فرایند، این دفترچه را به دقت مطالعه نمایید.

پس از انتشار نتایج اولیه، نوبت دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون ارشد وزارت بهداشت می‌باشد. در این دفترچه لیست تمامی رشته‌ها، دانشگاه‌های پذیرنده و ظرفیت آن‌ها موجود است. همچنین متقاضیان می‌توانند با توجه به رشته مورد پذیرش خود که در آزمون آن شرکت کرده‌اند، نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مربوطه اقدام نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد نمونه سوالات آزمون ارشد وزارت بهداشت کلیک کنید.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

داوطلبانی که قصد دارند در یکی از رشته‌های علوم پزشکی پذیرفته شوند، لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد وزارت بهداشت را دانلود کرده و سپس با مطالعه مفاد آن برای نام نویسی اقدام کنند. این دفترچه چند روز قبل از شروع زمان ثبت نام در سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

برای مثال، با توجه به آنکه زمان ثبت نام کنکور 1403 در دی ماه واقع شده و هم‌اکنون دفترچه راهنما در سایت سنجش پزشکی کشور منتشر شده است. بنابراین، داوطلبانی که می‌خواهند در این کنکور شرکت کنند، بایستی ابتدا این دفترچه را دانلود کرده و مطالعه کنند. در صورتی که جز واجدین شرایط باشند، می‌توانند مابقی مراحل ثبت نام را انجام دهند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد ویرایش ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت کلیک کنید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون ارشد وزارت بهداشت

حال که در مورد زمان صدور دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد وزارت بهداشت صحبت کردیم، خوب است بدانیم که دفترچه انتخاب رشته چه زمانی در دسترس خواهد بود. به طور کلی از آنجا که انتخاب رشته پس از مشخص شدن نتایج امکانپذیر است، متقاضیان می‌توانند بعد از دریافت کارنامه اولیه خود اقدام به دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون ارشد وزارت بهداشت کنند.

بدین ترتیب، می‌توان از رشته‌‎ها و ظرفیت‌های هر کدام از رشته ها مطلع شد. البته اطلاعات دقیق در مورد تاریخ انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد پیوسته وزارت بهداشت 1403 در دسترس قرار گرفته است. همانطور که گفتیم این دفترچه در سایت sanjeshp.ir گذاشته خواهد شد تا داوطلبان برای نام نویسی بتوانند آن را دانلود و مطالعه کنند. در صورت انتشار دفترچه ثبت نام، فایل آن در این بخش گذاشته می‌شود.

برای دانلود دفترچه راهنماي انتخاب رشته محل تحصيل آزمون ورودي دوره كارشناسي ارشد ناپيوسته رشته هاي گروه پزشكي سال تحصيلي 1403-140 کلیک کنید.

نحوه دانلود دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1403

دانلود دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت برای هر دو مرحله؛ یعنی ثبت نام و انتخاب رشته در یک سایت و با یک روند مشابه قابل انجام است. به همین دلیل، در اینجا در مورد نحوه بارگذاری و دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام توضیحات لازم را ارائه خواهیم داد تا داوطلبان گرامی با توجه به آن برای دریافت دفترچه اقدام نمایند.

✅ ابتدا وارد سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور شوید.

✅ بر روی اطلاعیه دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد وزارت بهداشت که در صفحه اصلی قرار دارد، کلیک کنید.

✅ همچنین، می‌توانید از طریق انتخاب منوی ارشد که در سمت راست صفحه اول قرار دارد نیز به بخش مورد نظر بروید.

✅ سپس برای دانلود دفترچه ارشد وزارت بهداشت، کلیک کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت کلیک کنید.

مندرجات دفترچه ارشد وزارت بهداشت 1403

برای شرکت در آزمون ارشد رشته‌های علوم پزشکی، یک سری شرایط عمومی و اختصاصی در نظر گرفته شده است که می‌توان از طریق مطالعه دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت از آن‌ها مطلع شد. البته این شرایط قالبا همان‌هایی است که برای مرحله انتخاب رشته نیز ضروری می‌باشد. از این رو، در این بخش به توضیح شرایط ذکر شده در دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد وزارت بهداشت خواهیم پرداخت.

ذکر این نکته نیز ضروری است که در این دفترچه، شرایط اختصاصی در چند دسته جامع مثل وضعیت تحصیلی، وضعیت وظیفه عمومی و مشمولین طرح نیروی انسانی قرار می‌‎گیرد. بدین منظور، قصد داریم ابتدا به بیان شرایط عمومی پرداخته و سپس هر کدام از این شرایط اختصاصی را به طور جداگانه شرح دهیم.

مندرجات دفترچه ارشد وزارت بهداشت

شرایط عمومی دفترچه ارشد وزارت بهداشت

اطلاع از شرایط دفترچه ارشد وزارت بهداشت از جمله مواردی است که باید آن را مطالعه کرده و بعد ثبت نام کنید. این شرایط عبارت است از:

✅ اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان ذکر شده در قانون اساسی

✅ پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران و تبعیت از ولایت فقیه

✅ نداشتن هیچ گونه ارتباط با گروهک یا فرقه های ضد نظام

✅ عدم اعتیاد به مواد مخدر

✅ عدم سوء پیشنیه کیفری و یا اخلاقی

✅ برخورداری از سلامت روحی و جسمی

برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت کلیک کنید.

شرایط اختصاصی دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

شرایط دفترچه ارشد وزارت بهداشت از جمله مواردی است که باید آن را مطالعه کرده و بعد ثبت نام کنید. این شرایط عبارت است از:

✅ بررسی وضعیت تحصیلی

✅ بررسی نظام وظیفه داوطلب

✅ بررسی شرایط طرح نیروی انسانی

✅ بررسی شرایط استعداد درخشان

بررسی وضعیت تحصیلی طبق دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت

برخورداری از مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی و مدارک بالاتر از آن در یکی از رشته های تحصیلی مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.

نداشتن اشتغال به تحصیل همزمان در مقطع کارشناسی ارشد و مقاطع دیگر در همان دانشگاه یا دانشگاه های دیگر.

دانشجویانی که از تحصیل محروم شده یا خود از تحصیل انصراف داده اند، چنانچه از دانشگاه محل تحصیل تسویه حساب نموده و از شرایط لازم ذکر شده در دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد وزارت بهداشت برخوردار باشند، مجاز به شرکت در این آزمون خواهند بود.

افرادی که در دوره های روزانه و غیر روزانه سال قبل پذیرفته شده اند، چه ثبت نام کرده باشند چه نکرده نباشند نمی توانند در آزمون سال جاری شرکت نمایند.

اگر متقاضی قبلا در یکی از رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت تحصیل کرده و قصد داشته باشد که با مدرک کارشناسی خود مجددا در آزمون شرکت کند، در صورت قبولی موظف به پرداخت شهریه خواهد بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت کلیک کنید.

بررسی مقررات نظام وظیفه طبق دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت

داوطلبان مرد که قصد دارند در یکی از رشته های علوم پزشکی، تحصیلات کارشناسی ارشد خود را ادامه دهند، چنانچه پس از اعلام نتایج اولیه و دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون ارشد وزارت بهداشت از شرایط زیر برخوردار باشند، مجاز به انتخاب رشته و ثبت نام قطعی در دانشگاه خواهند بود.

✅ داشتن کارت پایان خدمت

✅ برخورداری از کارت معافیت دائم هوشمند ( کفالت، پزشکی، ایثارگری و یا موارد خاص).

✅ در سال 1352 یا قبل از آن متولد شده باشد. به شرطی که تغییر سن نداده باشد.

✅ جزء مشمولان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی که برگه آماده به خدمت آن ها بدون غیبت بوده و تاریخ پذیرش یا ثبت نام آن ها در دانشگاه قبل از تاریخ اعزام باشد.

✅ دانشجویانی که در سال آخر مقطع لیسانس تا تاریخ 31 شهریور در سنوات مجاز فارغ التحصیل می گردند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد رشته های مورد نیاز جذب هیات علمی وزارت بهداشت کلیک کنید.

✅ افرادی که مقطع کارشناسی را تا سقف مجاز سنوات به اتمام رسانده و از تاریخ فراغت آن ها تا زمان پذیرش بیشتر از یکسال سپری نشده باشد.

✅ کارمندان متعهد خدمت در یکی از نهاد یا ارگان ها که گواهی اشتغال به خدمت و موافقت بالاترین مقام اجرایی سازمان مورد نظر را جهت ادامه تحصیل ارائه دهد.

✅ طلابی که مدرک کارشناسی داشته و دارای معافیت تحصیلی هستند.

✅ مشمولانی که برگه معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت دارای اعتبار دارند.

✅ دانشجویانی که یک بار از تحصیل انصراف داده و بدون غیبت می باشند.

بررسی شرایط طرح نیروی انسانی طبق دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت

متقاضیانی که در قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان قرار دارند، تنها در صورتی می‌توانند از مقاطع کاردانی به کارشناسی، کارشناسی به کارشناسی ارشد، و کارشناسی ارشد به دکتری ادامه تحصیل دهند که هنوز خدمات مطرح شده در این قانون را انجام نداده باشند.

همچنین، اگر این افراد در حین انجام خدمات قانونی مطابق با دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت در این آزمون قبول شده باشند، در صورتی که طرح خود را متوقف نمایند، می‌توانند ادامه تحصیل دهند.

گفتنی است که برای این داوطلبان، داشتن حداقل 2 سال سابقه کار بالینی در مراکز و بخش‌های بیمارستانی با مدرک کارشناسی ضروری است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت روانشناسی کلیک کنید.

بررسی شرایط استعدادهای درخشان

در سهمیه با آزمون، این افراد باید حد نصاب 90 درصد از نمره آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد را طبق آیین نامه مربوطه کسب نمایند. این دسته از داوطلبان در صورتی که با شرایط عادی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را انجام داده‌ باشند، باید هر دو فرم انتخاب رشته مخصوص کلیه داوطلبان و متقاضیان استعداد درخشان را تکمیل نمایند. همچنین داوطلبانی که ثبت نام آزمون را انجام نداده باشند، به دلیل نداشتن کد رهگیری نمی‌توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند. بنابراین این افراد باید حداکثر تا بعد چند روز به دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنند و درخواستشان را برای ثبت نام استعدادهای درخشان ارائه دهند.

علاوه بر این داوطلبان واجد شرایط بدون آزمون که با شرایط عمومی در این کنکور ثبت نام نموده‌اند، نیازی به یکسان بودن رشته امتحانی آزمون با رشته انتخابی مورد استفاده در استعداد درخشان ندارند. این داوطلبان در زمان انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مجاز به انتخاب کد رشته محل‌های هر دو حالت عمومی و استعداد درخشان نیز هستند، اما اولویت قبولی در هر دانشگاه با دانشجویان واجد شرایط قوانین دانشگاه می‌باشد و اولویت بندی بین دانشجویان، بر اساس امتیاز کسب شده و بر مبنای جدول امتیازدهی از طریق دانشگاه محل تحصیل محاسبه می‌گردد.

بررسی شرایط استعدادهای درخشان

در خصوص شرایط مورد نیاز سهمیه استعدادهای درخشان بدون آزمون نیز باید بگوییم این افراد باید دارای شرایط زیر باشند:

✅ دانشجویان گروه پزشکی مقطع کارشناسی که به تائید ستاد انتخاب دانشجوی نمونه کشوری، ممتاز کشوری شناخته شده باشد.

✅ در صورت وجود امتیازهای کسب شده یکسان در میان متقاضیان واجد شرایط برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد یک رشته محل، اولویت با معدل‌‎های بالاتر است.

✅ در صورتی که دانشجو از رشته پذیرفته شده خود انصراف دهد، مشمول محرومیت یکساله نمی‌شود اما نمی‌تواند مجددا از سهمیه استعداد درخشان استفاده کند.

✅ ادامه تحصیل متقاضی استفاده از سهمیه استعداد درخشان در همان دانشگاه محل تحصیل خود است، ولی در صورت وجود سهمیه بیش از یک نفر در هر دانشگاه، حداقل یک سهمیه به دانشجویان ممتاز سایر دانشگاه ها اختصاص داده می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت ژنتیک پزشکی کلیک کنید.

انواع سهمیه در دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت

در دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد وزارت بهداشت، سهمیه‌هایی در نظر گرفته شده است که داوطلبان درهنگام نام نویسی می‌توانند آن را در فرم مربوطه علامت بزنند. این سهمیه‌ها شامل سهمیه آزاد، رزمندگان و ایثارگران و بومی مناطق محروم است. در ادامه به طور مختصر تعریف هر کدام را مطابق با آنچه که در دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت آمده شده است، ذکر می‌کنیم.

✅ سهمیه آزاد: منظور داوطلبانی که است که از هیچ کدام از سهمیه‌های رزمندگان و ایثارگران برخوردار نیستند.

✅ سهمیه رزمندگان و ایثارگران: این سهمیه شامل دو دسته رزمندگان و ایثارگران می‌باشد. رزمنده به کسی می‌گویند که در جبهه حضور داشته است و ایثارگر به کسی اطلاق می‌گردد که برای استمرار و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران و استقلال و تمامیت ارضی کشور، مقابله با تهدیدات و تجاوزات دشمنان داخلی و خارجی انجام وظیفه نموده و شهید، مفقودالاثر، جانباز، اسیر، آزاده و رزمنده شناخته شود.

سهمیه در دفترچه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

ایثارگران و خانواده آنها مشمول قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران و ماده قانون 90 می‌باشند. البته برای این سهمیه بندهای زیادی آمده است که برای اطلاع دقیق از همه آن ها می‌توانید دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت را مطالعه کرده و درصورت نیاز به مشاوره با مشاوان ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید.

✅ سهمیه مناطق محروم: 30 درصد ظرفیت پذیرش دانشگاه های علوم پزشکی به دارندگان سهمیه مناطق محروم تعلق می‌گیرد. برای برخورداری از این سهمیه، متقاضی باید متولد استان مربوطه باشد و حداقل دو سال را در یکی از شهرهای حوزه دانشگاه مورد نظر سپری کرده باشد. در غیر این صورت، گذراندن سه مقطع تحصیلی در یکی از شهرهای نزدیک به حوزه دانشگاه یا محل تولد یکی از والدین یا همسر به همراه 5 سال زندگی در آن استان، لازمه برخورداری از سهمیه مناطق محروم می‌باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد شرایط کنکور وزارت بهداشت کلیک کنید.

خلاصه مطالب

در این مقاله ضرورت مطالعه دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت را بیان کرده و زمان و نحوه دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت را ذکر کردیم. همچنین لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون سال 1403 را برای مشاهده شما عزیزان قرار دادیم.

پس از آن به بررسی شرایط عمومی و اختصاصی وضعیت تحصیلی، مقررات نظام وظیفه، طرح نیروهای انسانی و استعدادهای درخشان پرداختیم. سپس نیز انواع سهمیه موجود در دفترچه را شرح دادیم.

علاوه بر موارد فوق مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را نیز ذکر کردیم و لیست رشته های کارشناسی ارشد این کنکور را معرفی نمودیم.

شما عزیزان اگر در هنگام ثبت نام در مورد هر کدام از مراحل با مشکل یا ابهامی مواجه شدید و یا پس از دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون ارشد وزارت بهداشت در انتخاب رشته مورد نظر خود نیاز به دریافت مشاوره داشتید می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید.

برای دانلود فایل PDF مقاله کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می‌توان دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت را دریافت کرد؟

برای این منظور داوطلبان باید از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اقدام نمایند.

آزمون ارشد وزارت بهداشت در چه زمانی برگزار می‌شود؟

زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت سال 1403، مشخص نشده است.

دلیل اهمیت دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت چیست؟

به خاطر توضیحاتی درباره چگونگی پذیرش، جدول رشته‌ها و تعداد نفرات پذیرش شونده و...دارای اهمیت فراوانی است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استعداد درخشان ارشد آزاد

    استعداد درخشان ارشد آزاد 1403 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

    برنامه استعداد درخشان ارشد آزاد به دنبال شناسایی و حمایت از دانشجویانی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری پتانسیل بالایی دارند. این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای استعدادهای برتر جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد...
  • دفترچه سوالات کنکور ارشد

    دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 + دانلود پاسخنامه تشریحی

    زمان و نحوه دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 مشخص شد. بر این اساس همه متقاضیان و شرکت کنندگان آزمون ورودی ارشد می‌‎توانند پس از اتمام برگزاری آن با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای دانلود سوالات کنکور ارشد با جواباقدام...
  • باجه های رفع نقص کنکور ارشد

    آدرس باجه های رفع نقص کنکور ارشد سازمان سنجش 1403 | sanjesh

    کسانی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت می کنند ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و اطلاعات روی کارت آن ها ناقص باشد. آن ها برای رفع این مشکل باید به باجه های رفع نقص کنکور ارشد مراجعه...
  • ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

    ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403 + رشته محل ها

    زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت از 11 تا 21 بهمن ماه 1403 اعلام شده است. متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم پزشکی را دارند، می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به سامانه...
تماس با مشاور