ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد

دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد

 

جهت اطلاع از دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد و دانلود دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون کنکور آزاد با شماره های زیر تماس بگیرید

9099071974 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد 97 – 98

 

دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد  از اویل مرداد ماه بر روی سایت دانشگاه آزاد ( Azmoon.org قرار می‌گیرد و داوطلبان با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد اسلامی با کلیک بر روی لینک دانلود دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون کنکور آزاد ، می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. داوطلبان عزیز توجه نمایید که خرید کارت اعتباری برای رشته های بدون کنکور کاردانی منحصراً از طریق سایت دانشگاه آزاد امکان پذیر می‌باشد و هر گونه سایت مشابه که اقدام به فروش کارت‌های اعتباری می‌نمایند متخلف محسوب می گردد و هیچ ارتباطی با دانشگاه آزاد نخواهند داشت.

ضمناً متقاضیان با توجه به راهنمای دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد و مندرجات دفترچه از بین لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد موجود می توانند اقدام به انتخاب رشته نمایند. گزینش داوطلبان همان‌طور که پس از دانلود دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون کنکور آزاد ملاحظه خواهید کرد صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌پذیرد و با توجه به رشته انتخابی شما این گزینش می‌تواند متفاوت باشد.

مطالعه دقیق دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد  و انتخاب رشته درست از شروط اساسی جهت ورود به رشته موردنظر برای داوطلبان دانشگاه آزاد می‌باشد. داوطلبان گرامی می‌توانند جهت اطلاع از قوانین و ضوابط مندرج در دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد  و همچنین نحوه محاسبه سوابق تحصیلی جهت انتخاب رشته های مختلف کاردانی ناپیوسته با مرکز انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی ایران تحصیل با شماره های 9099075307  و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) تماس حاصل نمایند.

مشاورین ایران تحصیل با توجه به استعداد یابی شغلی و تحصیلی از بین رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته بهترین رشته را به شما معرفی خواهند نمود. لازم به ذکر است که کلیه امور مربوط به ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته نیز، توسط مشاورین ایران تحصیل امکان پذیر می‌باشد.

 

دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد 97-98 ترم مهر

 

داوطلبان متقاضی ورود به مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد در هر سال در دو نوبت می‌توانند نسبت به ثبت نام و دانلود دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون کنکور آزاد اقدام نمایند. ورود به دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ناپیوسته برای دانشجویان متقاضی نیمسال اول در اوایل مرداد ماه آغاز می‌گردد.

در رابطه با شروع کلاس‌ها در ترم مهر برای داوطلبین پذیرفته شده‌ای که با توجه به دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد از بین لیست رشته های انتخابی خود موفق به پذیرش شده‌اند، به اطلاع می رسانیم که این زمان بستگی به دانشگاه و محل پذیرش شما خواهد داشت و در این رابطه دانشگاه‌های مختلف بر اساس زمان بندی و برنامه ریزی خود، جهت آغاز کلاس‌ها تصمیم گیری می‌نمایند.

مدارک لازم جهت ثبت نام و همچنین فرم تقاضای شرکت در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد 98 در بخش‌های پایانی به صورت کامل وجود خواهد داشت. همچنین جداول مربوط به بندهای مختلف ثبت نام و همچنین مدارک لازم جهت ثبت نام در دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد در سامانه  azmoon.net به صورت کامل قید گردیده است. لازم به ذکر است داوطلبین دانشگاه آزاد برای ثبت نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی وارد سامانه monada.iau.ac.ir شوند .

کانال اطلاع رسانی دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد

کانال اطلاع رسانی دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد

 

دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد 97-98 ترم بهمن

 

به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در رشته‌های بدون کنکور مقطع کاردانی دانشگاه آزاد می‌رسانیم که  ثبت نام دانشگاه آزاد  و زمان انتشار دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد 98 برای داوطلبان ترم بهمن (نیمسال دوم) از آذر ماه آغاز می‌گردد و داوطلبان در این زمان می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد و دانلود دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون کنکور آزاد ترم بهمن جهت ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

داوطلبان محترم در نظر داشته باشند که ثبت نام همانند سال‌های گذشته منحصراً از طریق سایت آزمون و به صورت الکترونیک صورت می‌پذیرد و متقاضیان با مراجعه به واحدهای دانشگاه آزاد نخواهند توانست جهت دریافت دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد 97-98 موفق گردند. بنابراین با توجه به موارد مذکور، دنلود، ثبت نام و انتخاب رشته منحصرا به صورت الکترونیک امکان پذیر می باشد.

همانند انتخاب رشته در ترم مهر انتخاب رشته در نیمسال اول نیز گزینش بر اساس سوابق تحصیلی جهت پذیرش داوطلبان در رشته مورد نظر صورت خواهد پذیرفت. تفاوت بین مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته، کاردانی ناپیوسته تعداد رشته‌های کمتری نسبت به کاردانی پیوسته جهت انتخاب در  دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد همچنین تفاوت را می‌توان در نحوه ارائه رشته‌ها دانست.  

 

شرایط شرکت در رشته های بدون کنکور کاردانی

 

کلیه متقاضیان شرکت در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد باید از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد جهت انتخاب رشته و ثبت نام برخوردار باشند. شرایط عمومی در دفترچه برای کلیه داوطلبان یکسان می‌باشد. داوطلبان باید از شرایط اختصاصی مندرج در دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد 97-98 برخوردار باشند و با استفاده بندهای این دفترچه در صورت دارا بودن شرایط اختصاصی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

  1. دارا بودن مدرک کل دیپلم نظام قدیم برای داوطلبانی که دانش آموز سیستم آموزشی در نظام قدیم می باشند، لازم و ضروری است. همچنین داوطلبانی که فاقد گواهینامه پیش دانشگاهی نظام جدید در رشته های نظری می باشند، نمی توانند در ثبت نام رشته های کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند.
  2. داوطلبان متقاضی شرکت در رشته های تربیت بدنی که شرایط قید شده در دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد 97-98 را دارا می باشند، علاوه بر این شرایط لازم  است به لحاظ جسمانی نیز، جهت انتخاب رشته های مورد نظر انطباق لازم را داشته باشند. در غیر این صورت، داوطلبان نخواهند توانست به رشته مذکور راه یایند.

داوطلبان توجه داشته باشند که دانلود دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون کنکور آزاد به منزله انجام انتخاب رشته و پایان ثبت نام نمی‌باشد. اتمام و موفقیت ثبت نام شما در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی زمانی خواهد بود که کد رهگیری را دریافت نموده باشید. بنابراین و با توجه به شرایطی که در دفترچه قید شده است، داوطلبان می‌توانند به رشته مورد نظر خود راه یابند. اکیداً توصیه می‌نماییم که در انتخاب رشته خود نهایت دقت را به عمل آورید و بهتراست در این زمینه با کارشناسان و مشاورین ما جهت انتخاب رشته دست و اطلاع کامل از قوانین و ضوابط دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد در ارتباط باشید.

 

جهت اطلاع از دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد 97-98 و دانلود دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون کنکور آزاد با شماره های زیر تماس بگیرید

9099071974 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

مطالب مرتبط :

ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد 97-98

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور