ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام دبیرستان هدف ۱۴۰۳-۱۴۰۴

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۴ تیر ۱۴۰۰
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
ثبت نام دبیرستان هدف

ثبت نام دبیرستان هدف

مدارس هدف یکی دیگر از مدارس غیر انتفاعی می باشند که دانش آموزان را در پایه های مختلف تحصیلی ثبت نام می نمایند برای ورود به مدارس هدف تنها انجام ثبت نام دبیرستان هدف در سامانه ثبت نام دبیرستان های هدف کافی نخواهد بود. بلکه بسیاری از اقدامات دیگر نیز برای انجام ثبت نام دبیرستان هدف  لازم می باشد. با ادامه با ما همراه باشید تا از کلیه مراحل لازم برای پذیرش در این مدارس اطلاع یابید.

با توجه به اینکه مقطع دبیرستان از حساسیت بیشتری نسبت به سایر مقاطع تحصیلی برخوردار می باشد به همین دلیل برای ادامه تحصیل در این مقطع لازم است در مدارسی تحصیل نمایید که با این حساسیت ها آشنا بوده و بتوانند موفقیت دانش آموزان را در آینده تضمین نمایند. پس از ثبت نام دبیرستان هدف می توانید از مشاوره های مجرب استفاده نمایید. در ادامه در این رابطه و همچنین دراربطه با نحوه ثبت نام در سامانه ثبت نام دبیرستان های هدف اطلاعات بیشتری را ارائه خواهیم نمود.

مدارک لازم برای ثبت نام دبیرستان هدف چیست؟

پیش ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ از چه زمانی آغاز می گردد؟

در مصاحبه دبیرستان هدف چه سوالاتی پرسیده می شود؟

شهریه دبیرستان مدارس هدف به چه میزان است؟

امکانات آموزشی در نظر گرفته شده برای دبیرستان هدف چیست؟

 

 

جهت اطلاع دقیق از نحوه و شرایط ثبت نام دبیرستان هدف  و اتصال به سامانه ثبت نام دبیرستان های هدف با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مراحل ثبت نام دبیرستان هدف

 

ثبت نام اولیه مدارس هدف به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه ثبت نام دبیرستان های هدف برای مقاطع تحصیلی مختلف صورت خواهد پذیرفت. به همین دلیل پس از ورود به سامانه مذکور می توانید با انتخاب مقطع تحصیلی خود، در پایه مورد نظر نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. با توجه به سخت گیری که مدارس هدف برای پذیرش دانش آموزان دارند، تنها آن دسته از دانش آموزانی که تمامی مراحل را با موفقیت پشت سر بگذرانند امکان ورود به این مدارس را خواهند یافت.

 

مرحله اول پیش ثبت نام دبیرستان های هدف

مرحله اول پیش ثبت نام دبیرستان های هدف

 

طی کردن مراحل ثبت نام دبیرستان هدف در 8 مرحله می باشد به همین دلیل متقاضیان عزیز می توانند با استفاده از سامانه مذکور پس از طی کردن مراحل موردنظر نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. در مرحله اولیه برای ثبت نام کلیه داوطلبان لازم است فرم اینترنتی ثبت نام را پر نموده و پس از آن در همایش های انگیزشی و مشاوره ای شرکت نمایند. یکی دیگر از مواردی که برای دانش آموزان و اولیای عزیز آنان در نظر گرفته شده است همایش هایی است که برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.برای ثبت نام در مدارس شاهد باید در سامانه سجا مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید .

 

مرحله دوم پیش ثبت نام دبیرستان های هدف

مرحله دوم پیش ثبت نام دبیرستان های هدف

 

مدارس هدف دو مقوله را به صورت ویژه مورد توجه قرار می دهد. این دو مقوله در یک زمینه شامل مسائل مربوط به هدف می باشد . نوع دیگر آن در رابطه با تست های هوش و روانشناسی برای شناسایی دانش اموزان مستعد می باشد. به همین دلیل یکی دیگر از مراحلی که لازم است برای ثبت نام دبیرستان پشت سر بگذرانید، انجام همین تست ها و موفقیت در این آزمون ها می باشد.

 

 

 

 

 

انجام ثبت نام دبیرستان هدف  به صورت الکترونیک امکان پذیر است اما به منزله قبولی در این مدارس نخواهد بود و قبولی قطعی زمانی است که دانش آموزان تمامی مراحل را با موفقیت پشت سر بگذرانند.

 

 

 

 

 

پیش ثبت نام دبیرستان های هدف

 

همانطور که می دانید انجام ثبت نام در فرم اینترنتی این مدارس شامل انتخاب مقطع تحصیلی پایه و رشته تحصیلی برای متقاضیان ثبت نام دبیرستان هدف متوسطه دوم می باشد. تمامی اطلاعات مورد نیاز برای انجام ثبت نام در فیلدهای مشخص تعیین شده است و تکمیل نمودن آن برای دانش اآموزان ضروروی می باشد.

بخش دیگری که نیازمند تکمیل آن در فرم ثبت نام می باشید، وارد نمودن اطلاعات پدر خود است. توصیه ما به داوطلبان این است که بهتر است فرم ثبت نام را با کمک مشاورین و یا اولیای خود تکمیل نمایند. با توجه به نیاز به رشد همه جانبه دانش آموزان بخشی از رشدی که برای آنان در نظر گرفته شده است اعلام علاقه مندی انان به المپیادها می باشد که می توانند در صورت علاقه مندی خود را برای شرکت در المپیادها آماده نمایند.

بخش دیگر اطلاعات مورد نیاز برای داوطلبان متقاضی ثبت نام دبیرستان هدف تکمیل نمودن فرم های مربوط به پژوهش می باشد. مسابقات علمی و همچنین جشنواره های علمی و فرهنگی هنری ، از اهمیت به مراتب یکسانی برخوردار می باشد. باز هم تاکید می نماییم که برای انجام ثبت نام بهتر است با مشاورین و متخصصین این حوزه در ارتباط باشید تا بتوانید فرزندان خود را در این مدارس ثبت نام نمایید.

 

برای ثبت نام دبیرستان علامه طباطبایی کلیک کنید.

 

 

مصاحبه دبیرستان هدف

 

همانطور که اشاره گردید، مراحل مورد نیاز برای انجام ثبت نام دبیرستان هدف متعدد و متفاوت می باشد. به همین دلیل برای انجام ثبت نام یکی از مراحلی که مورد نیاز می باشد و داوطلبان لازم است از آن عبور نمایند، مصاحبه دبیرستان هدف می باشد. این مصاحبه در امور مختلف صورت می پذیرد و کمک می نماید تا دانش آموزان مستعد را پذیرش نمایند.

یکی از فاکتورهای مهم این مدارس، اخلاق دانش آموز می باشد. به همین دلیل به هنگام مصاحبه یکی از موارد مهمی که بدان پرداخته می شود، سوالاتی است که از اولیای محترم در رابطه با نحوه برخورد و.. دانش آموزان مورد سوال قرار می گیرد. تست های روانشناسی که از دانش آموزان اخذ می گردد به دلایل مختلفی می باشد و این مورد می تواند برای هر یک از دانش آموزن تعیین کننده نتیجه آنان باشد.

یکی دیگر از آزمون هایی که به منظور ارزیابی متقاضیان شرکت کننده در ثبت نام دبیرستان هدف منظور می گردد، انجام آزمون های تعیین سطح و همچنین آزمون های هوش برای دانش آموزان می باشد با استفاده از آزمون های هوش مربوطه دانش آموزان مستعد را شناسایی نموده و برای تعیین کردن استعداد و پرورش آنان ، برنامه ریزی لازم را ترتیب خواهند داد.

جهت اطلاع از هزینه ثبت نام دبیرستان البرز کلیک کنید.

 

 

شهریه دبیرستان هدف

 

شهریه دبیرستان هدف

شهریه دبیرستان هدف

همانطور که ذکر شد، مدارس هدف از جمله مدارس غیر انتفاعی می باشند که به ازای امکان اجازه ادامه تحصیل دانش آموزان هزینه های لازم را دریافت می نمایند به همین دلیل میزان شهریه دبیرستان هدف یکی از مواردی است که برای اولیای عزیز و همچنین دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. میزان این شهریه هر ساله با تغییراتی همراه خواهد بود.

توصیه مهمی که مشاورین ایران تحصیل به اولیای عزیز دانش آموزان متقاضی ثبت نام دبیرستان هدف دارند این است که حتما از نرخ و میزان شهریه دبیرستان هدف اطلاع یابید زیرا در صورت پذیرش فرزند شما و عدم امکان پرداخت شهریه برایتان ، سرخوردگی و همچنین احساس ناامیدی برای فرزند ما به وجود خواهد آمد و این ضربه به مراتب بیشتر می باشد. لازم به ذکر است که میزان این شهریه توسط آموزش و پرورش تعیین می گردد.

 

 

برای اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان  کلیک کنید.

 

 

سامانه ثبت نام دبیرستان های هدف

برای انجام ثبت نام همانطور که ذکر گردید، نیازمند مراجه به سامانه ثبت نام دبیرستان های هدف می باشید تا بتوانید به تکمیل ثبت نام خود بپردازید. برخی از اولیای عزیز متاسفانه بدون اطلاع از مراحل ثبت نام ممکن است تنها به تکمیل نمودن فرم اینترنتی ثبت نام دبیرستان هدف اقدام نمایند و پس از طی شدن فرصت و زمان تعیین شده امکان دوباره ثبت نام را نخواهند داشت.

همانطور که در سامانه ثبت نام دبیرستان های هدف ذکر شده است آخرین مرحله که پذیرش شما را نهایی خواهد نمود، دریافت تائیده ثبت نام خواهد بود . و تنها آن دسته از دانش اموزانی که این تائییده را دریافت نمایند، می توانند نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. به همین دلیل طی کردن مراحل ثبت نام نیز به نوبه خود از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود.

برای ثبت نام دبیرستان هدف و همچنین دریافت راهنمایی در رابطه با سامانه ثبت نام دبیرستان های هدف می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید. متخصصین ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل در ارائه خدمات به شما عزیزان آماده خواهند بود.

 

 

تمهیدات در نظر گرفته برای دانش آموزانی که در این مدرسه پذیرفته می شوند برای کنکور چیست؟

همانطور که اشاره شد با توجه به اینکه در مرحله دبیرستان قبولی داوطلبان در اولویت قرار دارد. به همین دلیل تلاش بر این است که به تمامی دانش آموزان کمک شود تا علاوه بر متون تستی بتوانند از کلیه مباحث و جمع بندی ها و همچنین فنون و تکنیک های مطالعه به خوبی اطلاع یابند. به عنوان مثال یکی از برنامه های این مدارس برای دانش آموزان مختلف این که در ایام عید و تعطیلات اردویی را برای آنان ترتیب می دهند که تمامی نکات به همراه جمع بندی مطالب درسی در اختیار آنان قرار داده می شود تا بتوانند به کلیه دروس تسلط کافی یابند.

 

معلمین مدارس دبیرستان هدف چه افرادی هستند؟

خوشبختانه یکی از مزیت هایی که برای مدارس هدف وجود دارد معلمین خبره و توانمند آن می باشد. به عنوان مثال بسیاری از افراد مجرب و همچنین معلمین حرفه ای کنکور را می توان از جمله معلمان این مدارس نامید. حسن شاگردی در محضر این اساتید این موضوع خواهد بود که می توانند از تجربه سال های گذشته این معلمان استفاده نموده و بهترین نتایج را در کنکور به دست آورند.

 

میزان تقریبی شهریه برای رشته تجربی در سال های اخیر چقدر است؟

آیا برای استفاده از کلاس های آموزشی و تقویتی در نظر گرفته شده لازم است هزینه ای را به صورت جداگانه پرداخت نماییم؟

آیا مشاوره انتخاب رشته و همچنین برنامه ریزی برای کنکور در این مدارس صورت می پذیرد؟

حداقل معدل لازم برای قبولی در این مدارس چند است؟

آیا ادامه تحصیل در این مدارس تابع کسب معدل ترمی یا سالانه می باشد؟

چنانچه در آزمون های هوش و استعداد شرکت ننماییم آیا زمان جبران برای ما در نظر گرفته خواهد شد؟

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت پاسخ سوالات مطرح شده می توانید با مشاورین  متخصصین ایران تحصیل به شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نماییم.

 

 

مطالب مرتبط :

هزینه ثبت نام دبیرستان البرز

ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان

ثبت نام مدارس بعثت

ثبت نام دبیرستان هدف

سامانه ثبت نام دبیرستان های هدف

3/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ثبت نام دبیرستان هدف، باید به کدام سایت مراجعه کنیم؟

saja-medu-ir سایت مورد نظر است.

چگونه در سایت saja-medu-ir ثبت نام کنیم؟

داخل مقاله کامل توضیح داده شده است .

شهریه دبیرستان هدف به چه صورت است؟

میزان این شهریه ثابت نیست هر ساله با تغییراتی همراه خواهد بود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور