ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان ۱۴۰۳-۱۴۰۴

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۴ تیر ۱۴۰۰
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان

ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان

 

مدارس اصفهان از بسیاری جهت ها می تواند بسیار برتر از سایر مدارس دیگر در این شهر باشد. یکی از این مدارسی که بسیار محبوب می باشد، دبیرستان سلامت است. در ادامه قصد داریم تا در رابطه با ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان ۱۴۰۳-۱۴۰۴ اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان ارائه نماییم. برای ثبت نام، کلیه داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه salamathighschool.ir نسبت به انجام آن اقدام نمایند.

ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان از هم اکنون امکان پذیر می باشد. به همین دلیل داوطلبان مایل و علاقه مند به ادامه تحصیل در این مدارس می توانند با تهیه مدارک مورد نیاز و همچنین مراجعه به سامانه salamathighschool.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند. سامانه مورد نظر امکانات متفاوتی برای داوطلبان به وجود آورده است که پذیرفته شدگان در این زمینه را می تواند بسیار راغب و علاقه مند به آن نماید.

نحوه ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان چگونه است؟

مدارک مورد نیاز برای ثثبت نا در مدارس سلامت چیست؟

نحوه گزینش داوطلبان شرکت کننده در ثبت نام چگونه است؟

آیا برای انجام  ثبت نام دبیرستان هراتی اصفهان لازم است هزینه را پرداخت نماییم؟

 

 

جهت اطلاع دقیق از ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان و salamathighschool.ir با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

نحوه ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان

 

آن دسته از داوطلبانی که مایل به ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان  می باشند، ابتدا قبل از ثبت نام لازم است اطلاعاتی در رابطه با امکانات و همچنین نحوه تدریس معلمان و… را به دست آورند و پس از آن نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. امکان ثبت نام برای کلیه داوطلبان با استفاده از پایگاه الکترونیکی salamathighschool.ir وجود خواهد داشت.

 

ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان 99 - 98

ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان

 

همانطور که در سامانه ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان ذکر شده است، تکمیل فرم ثبت نام به منزله پذیرش قطعی نخواهد بود و این فرم صرفا تقاضانامه ای برای ورود به این مدارس خواهد بود. پس از اینکه مدارکی که در ادامه ذکر خواهیم نمود را آماده کردید، می توانید با کلیک بر روی “فایل ها را آماده کرده ام و آماده تکمیل فرم می باشم” به صفحه ثبت نام وارد شوید.

 

 

جهت انجام ثبت نام مدارس فرهنگیان کلیک کنید.

 

 

نحوه ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان 99 - 98

نحوه ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان

پس از کلیک بر روی دکمه مورد نظر همانند تصویر زیر با اعلام موافقت خود مبنی با قوانین تعیین شده، به فرم ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان هدایت خواهید شد که در این قسمت لازم است کلیه اطلاعات هویتی و همچنین مدارک خود را وارد و آپلود نمایید. همچنین وارد نمودن برخی از اطلاعات مربوط به والدین نیز به هنگام ثبت نام الزامی می باشد. هرگونه سوال را می توانید با استفاده از برقراری ارتباط با مشاورین ما مطرح نمایید .برای ثبت نام در مدارس شاهد باید در سامانه سجا مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید .

 

نحوه ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان

نحوه ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان

 

 

 

 

 

ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان  تنها در زمان مقرر به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه مورد نظر امکان پذیر خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

مدارک ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان

 

مدارک ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان 99 - 98

مدارک ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان

 

هر یک از دانش آموزان و اولیای عزیزی که مایل به ثبت نام در این دبیرستان می باشند برای پایه دهم لازم است قبل از ثبت نام ابتدا مدارک مورد نیاز را برای بارگذاری در سامانه salamathighschool.ir آماده نمایید. فایل های مورد نظر حتما لازم است به صورت اسکن شده باشند. بنابراین فایل هایی که به صورت عکس گرفته شده اند، امکان آپلود را در سامانه ثبت نام نخواهند داشت.

از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان پایه دهم لازم است، عکس دانش آموزی است که باید در سامانه مورد نظر آپلود نمایید. تصویر داوطلب باید با فرمت jpg باشد. حداکثر حجم فایل مورد نظر نباید بیش از 200 کیلوبایت باشد. زیرا در صورت بالا بودن این حجم امکان بارگذاری آن وجود نخواهد داشت و به هنگام آپلود پیغام خطا را ملاحظه خواهید نمود .

نام گذاری عکس داوطلبی به هنگام ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان باید با کد ملی داوطلب باشد. چنانچه به مراکز کافی نت ها برای ثبت نام مراجعه می نمایید، حتما به نحوه نام گذاری و صحت عکس دانش آموزی اطمینان لازم و کافی را به دست آورید. همچنین با توجه به عدم فرصت ویرایش برای این ثبت نام در صورت هر گونه اشتباه ممکن است موجب عدم پذیرش شما در این مدرسه شود.

 

جهت دریافت آدرس سایت مدارس شاهد کلیک کنید.

 

 

نکات مهم ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان

با توجه به اینکه برای انجام ثبت نام سامانه salamathighschool.ir تهیه و تدارک دیده شده است. بنابراین توصیه اکید این مدارس به عدم مراجعه حضوری برای انجام ثت نام می باشد. به همین دلیل تمامی موارد تنها با استفاده از همین سامانه قابل انجام است و در صورتی که با ثبت ام دانش اموز مورد نظر موافقتی صورت پذیرد، با شماره هایی که به هنگم ثبت نام وارد نموده اند، تماس حاصل خواهد شد.

برای ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان پایه نهم داوطلبان از خرداد ماه تا نیمه دوم تیرمه مهلت ثبت نا خواهند داشت. با توجه به ظرفیت محدود این مدارس و همچنین این پایه چنانچه مایل به ثبت نام هستید پس از موفقیت در انجام این ثب نام لازم است در ایه مورد نظر نیز گزینش های لازم را با موفقیت پشت سر بگذارنید . لازم به ذکر است که گزینش این مدارس به صورت گزینش مدارس هیئت امنایی می باشد.

توجه ئیژه : چنانچه در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ، تیزهوشان و همچنین مدارس فرهنگ شرکت نموده اید، حتما باید به هنگام ثبت نام بخش های مربوط به این مدارس را علامت بزنید. همچنین با توجه به تاکید این مدارس بر تص=قویت و رشد همه جانبه دانش آموزان ، مهارت های مورد نظر فرزند خود را به هنگام ثبت نما در این مدارس علامت بزنید.

 

 

جهت انجام ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی کلیک کنید.

 

 

salamathighschool.ir

 

با توجه به اینکه برای هر یک از پایه ها در ثبت نام مدارس سلامت زمان مشخص و محدودی در نظر گرفته شده است، لذا در صورت مراجعه پس از مهلت قرار داده شده ، در سامانه salamathighschool.ir فیلد و یا دکمه ای به عنوان ثبت نام را ملاحظه نخواهید نمود. به همین دلیل نمی توانید نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایید. بنابراین بهتر است در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.

علاوه بر انجام ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان در سامانه salamathighschool.ir می توانید به اطلاعاتی همچون سوالات این دبیرستان و همچنین برنامه های امتحانی این مدارس دسترسی داشته باشند. بنابراین پس از ورود به سامانه می توانید تا حدودی نسبت به خدمات و همچنین فعالیت هایی که در این مدارس به وقوع می پیوندد آگاهی و اطلاعاتی را به دست آورید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان  و همچنین دریافت راهنمای برای انجام ثبت نام در سامانه salamathighschool.ir کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ایران تحصیل همه روزه ، حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به کلیه دانش اموزان و اولیای عزیز آنان می باشند. همچنین چنانچه مایل می باشید می توانند ثبت نام را بدون هیچ گونه خطایی به انجام برسانند.

 

در صورت عدم ثبت نام در زمان مقرر آیا مهلت دیگری برای ثبت نام خواهیم داشت؟

ثبت نام برای هر یک از پایه ها تنها در زمان تعیین شده صورت خواهد پذیرفت. لذا چنانچه هر یک از متقاضیان و دانش آموزان پس از مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند، امکان ثبت نام از آنان سلب خواهد شد و نمی توانند برای ثبت نام اقدام نمایند. با توجه به اینکه ثبت نام به صورت الکترونیک می باشد و این سامانه فرم ثبت نام را تنها در زمان مقرر ایجاد می نماید، لذا این امکان تنها در این زمان وجود خواهد داشت. همچنین با توجه به اینکه ثبت نام به صورت مراجعه فیزیکی به مدارس قابل انجام نخواهد بود، لذا از مراجعه حضوری به این مدارس اکیدا خودداری نماید.

 

چگونه می توانیم از پذیرش یا عدم پذیرش ثبت نام خود اطمینان یابیم؟

 

با توجه به اینکه ثبت نام دانش آموزان با استفاده از این سامانه امکان پذیر است بنابراین چنانچه شما در گزینش نهایی خود پذیرفته شوید، با شماره های موجود در فرم ثبت نام شما تماس حاصل خواهند نمود. اما نکته مهم در این رابطه این است که شما از صحت و درستی شماره خود اطمینان یابید. زیرا در برخی از موارد ممکن است شما به دلیل اینکه این شماره را اشتباه وارد نموده باشید،و به همین دلیل با شما تماس حاصل ننمایند.

 

تعداد ظرفیت پذیرش پایه دهم چه تعداد می باشد؟

آیا برای ثبت نام لازم است هزینه ای را لازم است پرداخت نماییم؟

نحوه ثبت نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر چگونه است؟

آیا می توان همزمان با ثبت نام این مدارس برای ثبت نام سایر مدارس دیگر نیز ثبت نام نمود؟

نتایج ثبت نام چه مدت پس از انجام ثبت نام ارائه می گردند؟

من در زمان ثبت نام برخی از اطلاعات خود را اشتباه وارد نموده ام آیا می توانم این اطلاعات را ویرایش نمایم؟

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان و همچنین درایفت پاسخ سوالات مطرح شده می توانید با مشاورین  متخصصین ایران تحصیل به شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط :

شهریه مدارس شاهد 

نمونه سوالات آزمون ورودی دبیرستان مفید

ثبت نام مدارس سراج تهران

salamathighschool.ir

ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان 

4.2/5 - (10 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ثبت نام دبیرستان سلامت اصفهان، باید به کدام سایت مراجعه کنیم؟

salamathighschool.ir سایت مورد نظر است.

چگونه در سایت salamathighschool.ir ثبت نام کنیم؟

داخل مقاله کامل توضیح داده شده.

چگونه می توانیم از پذیرش یا عدم پذیرش ثبت نام خود اطمینان یابیم؟

چنانچه شما در گزینش نهایی خود پذیرفته شوید، با شماره های موجود در فرم ثبت نام شما تماس حاصل خواهند نمود. 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور