ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم ۱۴۰۲-۱۴۰۳

ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

انجام ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به صورت اینترنتی و با توجه به سامانه در نظر گرفته شده امکان پذیر است. ثبت نام برای آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم تنها در زمان تعیین شده صورت می پذیرد. زمان ثبت نام آزمون سمپاد هشتم در سال جاری تا 14 اردیبهشت ماه قابل انجام می باشد. متقاضیان می توانند پس از ورود به سامانه ثبت نام آزمون سمپاد هشتم و بارگذاری کلیه مدارک خود، جهت انجام ثبت نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است که انجام ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان در زمان دیگری قابل انجام نخواهد بود.

 

 

برای ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم – دریافت مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان، نحوه برنامه ریزی برای مطالعه دقیق با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

نحوه ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم 

 

نحوه ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم 99

نحوه ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم 

 

  • برای انجام ثبت نام در سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان  ابتدا باید فرم مربوط به تقاضانامه اینترنتی را تکمیل نمایید. توصیه ما به تمامی اولیا و همچنین دانش آموزان عزیز این است که ابتدا به صورت دقیق در برگه ای جداگانه، نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و پس از آن، برای انجام ثبت نام و وارد نمودن اطلاعات خود در سامانه اقدام نمایید.
  • از جمله مدارک مورد نیاز برای انجام ثبت نام داوطلبان، بارگذاری عکس داوطلبی می باشد. تصویر داوطلبی باید در اندازه ۳۰۰×۲۰۰ یا ۴۰۰×۳۰۰ باشد و همچنین در حجم و اندازه تعیین شده و در قالب «Jpg» باشد. تصویر مورد نظر باید با پس زمینه سفید و بدون مشکل باشد. همچنین مربوط به سال جاری داوطلب باشد.
  • در صورتی که تصویر بارگذاری شده به هنگام ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم مربوط به فرد دیگری باشد و این اشتباه عمدا و یا سهوا صورت بپذیرد، داوطلبان دچار محرومیت از کنکور خواهند داشت.
  • پرداخت هزینه مربوط به ثبت نام، به مبلغ 25 هزار تومان برای تمامی داوطلبان الزامی می باشد.
    • در صورت بروز اشتباه در رابطه با پرداخت هزینه و یا عدم انجام ثبت نام، مبلغ تعیین شده قابل استرداد نخواهد بود. همچنین در صورت پرداخت وجه ثبت نام در باجه های بانک، این مبلغ به حساب وزارت آموزش و پرورش واریز نخواهد شد.
  • پس از اتمام ثبت نام ، بار دیگر تمام مدارک خود را به صورت دقیق چک کنید و در صورتی که تمام اطلاعات شما درست باشد، بر روی دکمه تائید کلیک کنید. توجه داشته باشید که پس از اتمام کار، کد پیگری خود را دریافت نمایید.

 

 

شرایط پذیرش ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم

 

شرایط پذیرش ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم

شرایط پذیرش ثبت نام تیزهوشان هفتم

 

  • ثبت نام تکمیل ظرفیت برای هر یک از پایه ها، در هر شهرستان با توجه به ظرفیت مدارس تیزهوشان   قابل انجام می باشد. بنابراین در صورتی که تقاضایی مبنی بر انجام ثبت نام توسط مرکز ملی استعدادهای درخشان و همچنین دانش پژوهشان جوان تعیین می شود.
  • پذیرش داوطلبان در زمان تکمیل ظرفیت، تنها بر اساس نمره کسب شده و امتیاز بندی آنان در آزمون ورودی خواهد بود.
  • با توجه به شرایط تعیین شده از سوی آموزش و پرورش، انجام ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم  تنها بر اساس رتبه تعیین شده و امتیازبندی کل آزمون ورودی امکان پذیر است.
  • مطابق با قوانین مذکور، برای انجام نقل و انتقال دانش آموز تیزهوشان، داوطلبان بهتر است در انتخاب دبیرستان مورد نظر دقت لازم را داشته باشند و متناسب با منطقه آموزشی خود، دست به انتخاب بزنند.
  • تعیین حوزه امتحانی داوطلبان برای آزمون ، برحسب منطقه آموزشی محل تحصیل امکان پذیر و قابل انتخاب است.
  • چنانچه در سطح شهرستان شما چندین دبیرستان وجود دارد، امکان انتخاب در هر یک از مدارس بر اساس علاقه مندی خود دست به انتخاب بزنند. حداکثر انتخاب داوطلبان بر اساس اولویت بندی دبیرستان های مورد نظر، سه مدرسه می باشد. ترتیب اولویت بندی باید بر اساس دبیرستان های شهرستان محل پذیرش در نمونه برگ تقاضانامه  امکان پذیر است.
  • در صورتی که در شهرهایی سکونت دارید که دارای چندین ناحیه یا منطقه می باشند، داوطلبان می توانند برای انتخاب دبیرستان های مورد نظر در مناطق و نواحی همجوار اقدام نمایند.

تذکر : در صورت پذیرش داوطلبان پس از قبولی در دانشگاه، امکان انتقالی وجود نخواهد داشت.

 

 

نحوه و زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم

 

نحوه و زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم

نحوه و زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم

 

برای دسترسی داوطلبان به نمونه سوالات آزمون تیزهوشان  ، دفترچه سوالات و همچنین کلید تصحیح آزمون، نهایتا یک هفته پس از برگزاری آزمون در سامانه مدرسه تیزهوشان به نشانی  hoosh8.medu.ir منتشر خواهد شد و داوطلبان می توانند برای دانلود دفترچه اقدام نمایند.

  • در صورتی که بر اساس تشخیص کارشناسان سوال یا سوالاتی در کلید آزمون حذف شود، محاسبه نمره آزمون استعداد تحصیلی و تحلیلی برای تمامی داوطلبان ، تعیین می شود.
  • در صورتی که سوالی بر اساس تشخیص کارشناسان حذف شود، بدون در نظر گرفتن نمره سوال مورد نظر، نمره تعیین شده سوال، برای تمامی داوطلبان تعیین خواهد شد.
  • در صورت حذف احتمالی سوالات، امتیاز داوطلبان هیچ گونه تغییری نخواهد کرد.
  • در صورت اعلام نتایج آزمون، هیچ گونه لیستی و امکانی برای جذب دانش آموزان ذخیره وجود نخواهد داشت.
  • در صورتی که داوطلبی نسبت به نتایج ارائه شده در لیست اسامی پذیرفته شدگان، اعتراضی داشته باشد، می تواند اعتراض خود را حداکثر تا یک هفته پس از اعلام نتایج، ارائه نماید.
  • پس از اعلام نتایج قبولی، داوطلبان می توانند بر اساس تعداد پاسخ های صحیح و غلط، نمره مکتسبه را برای هر ماده درسی و امتیاز کل و آخرین فرد پذیرفته شده در مدارس مورد تقاضای صادر می گردد.
  • دانش آموزی که آخرین فرد پذیرفته شده در ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم می باشد، دارای کارنامه نخواهد بود.
  • در صورتی که براداران دوقلو در آزمون شرکت نمایند،در صورت کسب نمره 80 درصد آزمون و بر اساس اولویت های انتخابی می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند. ظرفیت تعیین شده بر اساس اولویت های انتخابی خود و مازاد ظرفیت پیش بینی شده امکان پذیر است.
  • اولویت های تعیین شده برای انتخاب مدرسه، باید بر اساس تشابه صورت پذیرد.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با نحوه و زمان ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم ارائه نماییم. چنانچه سوالی در رابطه با ثبت نام آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم دارید و یا مایل به کسب اطلاعات بیشتری ی باشید، می توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید. زمان ثبت نام آزمون سمپاد هشتم با توجه به شیوع بیماری کرونا ممکن است دچار تغییراتی شود ، به همین منظور می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. همچنین می توانید ورود به سامانه ثبت نام آزمون سمپاد هشتم را به مشاوران ما بسپارید.

 

مطالب مرتبط

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توانیم برای ثبت نام تیزگمهوشان هفتم به هشتم ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اقدام نماییم؟

انجام ثبت نام پس از ورود به سامانه ثبت نام آزمون سمپاد هشتم امکان پذیر است. داوطلبان لازم است اطلاعات خود را در این سامانه وارد نمایند.

 

 

آیا زمان ثبت نام آزمون سمپاد هشتم نسبت به سال های گذشته تغییر نموده است؟

احتمال جابه جایی این زمان با توجه به شیوع کرونا وجود دارد. برای اطلاع از زمان دقیق آن می توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید و یا اینکه با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

 

برای آمادگی در آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم چه اقدامی لازم است انجام دهیم؟

ابتدا باید از بهترین منابع مطالعه اطلاع یابید و سپس با برنامه ریزی دقیق خود را برای آزمون آماده نمایید.

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی

    ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 + شرایط، زمان my.medu.ir

    هر ساله ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم از میان دانش آموزان با استعداد از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی صورت می گیرد. دانش آموزان گرامی باید جهت ثبت نام نمونه دولتی دهم 1403-1404 از طریق سامانه my medu.ir...
  • ثبت نام تیزهوشان

    ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 + سایت اصلی سمپاد my.medu.ir

    ثبت نام مدارس تیزهوشان در سامانه my.medu.ir به منظور ورود دانش‌آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله در فروردین ماه انجام میگیرد. دانش‌آموزان و والدین برای نامنویسی باید منتظر انتشار دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان ملی پرورش...
  • آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزانی است که جز استعدادهای درخشان هستند، آن‌ها برای اینکه بتوانند به این مدارس راه پیدا کنند باید آمادگی لازم را داشته باشند. داوطلبان آزمون تیزهوشان برای ورود به مدارس حلی، باید...
  • کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

    کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله + شرایط ثبت نام 1403

    شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله دارای مزیت‌های زیادی است. موسسه واله سابقه کاری درخشانی در زمینه تحصیلی و استعدادهای درخشان دارد و از همین رو ممکن است با نام آن به عنوان مرکز آموزشی که در حال حاضر...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)